VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jon 27-11-2021

Afgelopen woensdag, 25 november in een prettig gesprek een bosch onderbouw koelkast besteld
zou de volgende dag geleverd worden, de volgende dag helaas.....om 8.00 uur een mail
gaat toch niet lukken, wel netjes te woord gestaan, zaterdag afgesproken, ook goed
gezien zwarte vrijdag, druk begrijpelijk, worden we om 21.30!! gebeld, helaas we zijn de pinautomaat
vergeten, we komen niet.....cash geen mogelijkheid, overboeking van uit laptop laten zien
geen mogelijkheid, direct de overeenkomst gecanceld, advies bij een ander bedrijf
dit soort producten bestellen, verkoop gaat ze goed af, maar de levering komt niet goed
dit soort producten, dus zoals wij gedaan hebben NOOIT, NOOIT vooruit betalen, want dan
ben je daar van afhankelijk, ik ben direct over gestapt naar een ander bedrijf.

Justyna Czujko 27-11-2021

Ik had mijn product op de tweede dag van bestelling in huis. Ik ben heel blij want alles is goed verlopen

P.Schattevoet 27-11-2021

Super makkelijk en snelle levering Keurig in orde.
Prijs laagste voor wat betreft kookplaat

Sjoerd 27-11-2021

Zeer snelle en uiterst correcte service.
Gratis binnen 20 uur bezorgd tot achter de voordeur

Marjolein Biesen 26-11-2021

Snelle, goede service! Bezorging en plaatsen van het bestelde item is proffessioneel en nauwkeurig.

Deleu 26-11-2021

Zeer goede communicatie, kwaliteit van service en prijs .Website zeer goed gedaan, goede uitleg van de producten en heel gemakkelijk om de reservering en betaling te maken

John 26-11-2021

Prima webshop en gunstige prijzen. De koel/vriescombinatie die ik gekocht heb voldoet prima en de oude is keurig meegenomen door de bezorger.

Nicole van Hattum 25-11-2021

Gister om 21:00 uur besteld vandaag om 11:00 uur geleverd. Nog nooit zo een snelle service gezien. Top!

V.g, Nicole

Laura van Golen 25-11-2021

Veiligkopen.nl, nog nooit van gehoord tot voorkort. Moest een nieuwe inductiekookplaat . Wist niet of deze 5 kookzone AEG bij mij gemonteerd kon worden. Ik werd doorverbonden met AJ Tec bv . Ik moest foto's sturen van de plaats en meterkast. Ik had 2 smalle lades en die wilde ik opofferen voor een grotere kookplaat. Ik werd teruggemaild dat het gemonteerd kom worden maar ze konden niet garanderen dat ik de lades kon houden. Vandaag is de monteur geweest. Mijn kookplaat perfect geplaatst. Hij is lang bezig geweest maar wat een nette werkwijze van deze monteur. Zaagsel opvangen in de kastjes met theedoeken. Er werd naderhand zelfs gezogen. Al het afval heeft hij meegenomen. En het aller mooiste ik heb mijn lades behouden. Dus echt TOP in communicatie en installatie. En zij hadden het goedkoopste pakket met garantie voor 5 jaar met installatie.

Arie Buijs 24-11-2021

Na bestelling een supersnelle levering door 2 enthousiaste medewerkers netjes in de keuken neergezet en de oude machine weer meegekomen. En nogmaals, afgeleverd door twee zeer opgewekte en vriendelijke mannen. En de machine werkt fantastisch. Dik voor elkaar!

Kay 24-11-2021

Alles duidelijk en overzichtelijk.
Bezorging perfect te volgen en precies op tijd.

Peter d.O. 24-11-2021

Product netjes en correct ontvangen. Vandaag besteld morgen in huis! Waar andere partijen een aantal dagen nodig hebben om witgoed te leveren.

Yvonne van der Krogt 23-11-2021

Vandaag voor de 7e keer een apparaat laten plaatsen door dit bedrijf.
Alle keren naar volle tevredenheid.

Fons 23-11-2021

Van K*oop tot L*evering KL*asse
Uitstekende duidelijke website. Sterk concurrerende prijs. Levering snel op afspraak. Zeer vriendelijke bezorger van dynalogic. Kortom van A tot Z KL*asse

Sjef melis 23-11-2021

Altijd correct behandeld als men vragen heeft altijd staan medewerkers je vriendelijk te woord.als gezegd wordt wij bellen u direct terug. Is dat ook zo.

David 23-11-2021

Na een paar dagen research besloten om bij veiligkopen.nu mijn nieuwe vaatwasser te bestellen, voor mij was belangrijk dat ik zelf een bezorg dag kon uitkiezen en een mooie prijs was uiteraard ook niet geheel onbelangrijk, de bestelling ging vlot en de daarop volgende e-mail correspondenties over afspraken bezorging gingen subliem
Op de dag van de bezorging keurig e-mails en text messages over de exacte tijd van levering zodat je niet de hele dag thuis hoeft zitten te wachten, het product werd keurig op de tweede verdieping afgeleverd (extra betaalde service) en mijn ouwe vaatwasser mee terug genomen (deze kon door verkeerde logistiek niet mee in de vrachtwagen en werd twee dagen later op de zelfde als hier hier boven beschreven manier opgehaald, deze kon gelukkig wel beneden in de hal staan)
Eind resultaat: end good all good

HmH 22-11-2021

Zelfs op zaterdagavond klantenservice bereikbaar, meedenken, betaling gaat goed en supersnelle levering (next day). Hopelijk ook goede service indoen mocht blijken dat er iets mis is maar voor nu gewoon goede wasmachine en droger.

Kumru 22-11-2021

Ik was op zoek naar kwaliteit en goedkoop koelkast en elektrische oven. Die vond ik bij veilig kopen. De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Heel snelle levering .

WFO 20-11-2021

De bestelling was niet helemaal vlekkeloos verlopen. De vaatwasser op de site was nog voldoende op voorraad, echter was dit in praktijk niet het geval. Na netjes telefonisch contact hebben we een dag later voor hetzelfde geld een beter model ontvangen en is die netjes geïnstalleerd.
Dus ondanks een foutje toch netjes opgelost en tevreden.

Martijn 19-11-2021

Veiligkopen.nu is een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. De laagste prijs garantie houden ze zich aan en de mogelijkheid om extra garantie bij te kopen is van toegevoegde waarde. De klantenservice staat je altijd vriendelijk te woord en (lever)afspraken worden goed nagekomen. Ik heb hier al meerdere keren als tevreden klant een bestelling gedaan voor mijn witgoed producten.

S.Aydin 19-11-2021

Dit is mijn derde aankoop bij veiligkopen.nu prijzen zijn goed en levering is altijd top goede communicatie

A. 18-11-2021

Zoek niet verder! Een heel overzichtelijke site snel een keuze kunnen maken.
Ik ben oprecht positief verrast over het bestel en aflevermoment van mijn wasmachine echt top! Ze maken waar wat ze beloven mijn avond bestelling stond de volgende morgen al in huis aangesloten en wel alles werd keurig meegenomen (inclusief de defecte wasmachine)

Johan 17-11-2021

Ik had gekozen voor Veiligkopen.nu omdat zij opdat moment de goedkoopste prijs hadden de koelkast was op voorraad.

De vervoerder die zij inschakelen DynaLogic kwam niet opdagen op de afgesproken dag. Op dag van de levering kreeg ik maar geen update van het tijds blok van levering via de Track en Trace. Ben gaan bellen (45 cent per min.) bleek het transport te zijn omgezet van 1-mans naar 2-mans rit. Hier van krijg je geen mail van de vervoerder. De 2de afspraak om te komen leveren zijn ze netjes nagekomen.

Dick van Bloois 16-11-2021

Goedkoopste Amerikaanse koelkast, diegene die we wilde hebben, perfect en de volgende dag al geleverd!

Lynn 13-11-2021

Goede levering. Fijn dat je aan de hand van de tijdsindicatie kan zien hoelaat de berzorger komt