VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Audrey van der Vleuten 04-09-2021

Super snelle service! Zelf weekend bezorging zonder kosten. Goede communicatie

Henk 03-09-2021

Duidelijke website
Prijs van product aanmerkelijk lager dan andere leveranciers

Ashokkoemar 02-09-2021

Op de shop van veilig kopen staan de prijzen en de foto's van het artikel goed weergeven. Bovendien zijn de specificatie helder beschreven. Bovendien zijn heel veel artikelen met korting toegepast waardoor de artikelen voordeliger uitpakt dan een ander webshop.

Anne 02-09-2021

Goede service! Gisteren besteld, vandaag in huis. Netjes binnen afgeleverd. Goedkoper dan elders.
Tevreden klant!!

Laura 02-09-2021

Duidelijke website product goed te vinden. Ondanks niet op voorraad toch redelijk snel in huis. Informatie over levertijd kan beter.

Rinus 01-09-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Wasmachine werd geplaatst en getest ende oude mee terug genomen.
Levering binnen een dag, prima!! Bestelde model was uitverkocht, kreeg als aanbod zonder verdere kosten een duurder
model uit dezelfde serie.

Henk 01-09-2021

Bedrijf doet wat is afgesproken levert conform planning die vooraf is afgegeven en plaatst de wasmachine keurig op zolder aangesloten en test de werking.

Frank de Jong 01-09-2021

Top service. Klantenservice is goed bereikbaar en helpen je fantastisch wanneer je er zelf even niet uitkomt. Snelle levering, zal hier zeker vaker aankopen doen.

Iwe 30-08-2021

Verreweg de laagste prijs (€50 lager dan elders) en super snelle levering (op zondag!).
Snelle en deskundige reactie van de helpdesk

Thea 30-08-2021

Heb al heel wat apparatuur bij veilig kopen ( Bemmel en Kroon ) gekocht en super tevreden over communicatie en advies, bij twijfel van mijn kant of ik wel de juiste apparatuur had besteld,kreeg ik goed advies over een alternatief,die wel geschikt was ,ook al was het dan goedkoper.

Cey 29-08-2021

Tot laat in de avond telefonisch bereikbaar, goede deskundige service, prijs is in verhouding met andere aanbieders voordeliger

Bob 29-08-2021

Gebruik deze oven nu een paar dagen en bevalt me zeer goed veel mogelijkheden en ook de levertijd bestellen en volgende dag leveren dus al met al zeer tevreden.

Bert 29-08-2021

Vaatwasser besteld omdat mijn oude bosch van 23 jaar trouwe dienst begon te lekken
Weer een bosch uitgezocht bij veiligkopen.
Direct melding gekregen dat deze noet meer leverbaar was en dat ik een vervanger kreeg die minstens zo goed was en voor dezelfde prijs
Geweldige service dus
De levering ging via dynalogic en die verdiend ook een pluim zoals die hun klant inlicht over tijd van leveren, bijna op de minuut nauwkeurig en vriendelijk personeel ( kan postnl nog voorbeeld aan nemen)
Kan deze site zeer aanbevelen

Ophuis 29-08-2021

Overzichtelijke website, vriendelijke klantenservice. Bij levering bleek er een deukje in de zijkant van de wasdroger te zitten, werd meteen een nieuwe geleverd. Super netjes opgelost.

Willemieke Ebbers 28-08-2021

Goede service en snel geleverd! Ook de voorwaarden waren goed en duidelijk.

D.Brugman 28-08-2021

Super. Voor het eerst besteld op deze website. De prijs lag hier bijna 20% lager dan op andere websites voor een nieuwe vaatwasser van Bosch. Keurig op tijd afgeleverd door vriendelijke bezorgers. Ik ga deze website zeker in de gaten houden voor toekomstige aanschaffen.

Mandy 27-08-2021

Nette en overzichtelijke site
Goede info van de producten
Snelle levering en zeer nette prijzen

Ad L. 27-08-2021

Woensdagmiddag een vrieskast besteld via internet. we kregen direct een bevestiging en factuur.
Donderdag geleverd en netjes geïnstalleerd.
De track & trace werd regelmatig bijgewerkt , zodat we precies in konden schatten hoe laat het geleverd zou worden.
Levering volgens het boekje

Ed 27-08-2021

Gisteren een AEG warmtepompdroger, ordernummer VK1010727, besteld op de site van VeiligKopen.nu.
Overzichtelijke website waardoor het bestellen super simpel was.
Vanochtend geleverd en geplaatst door DynaLogic. Op de minuut precies volgens afspraak.
Kortom een aanrader.

Marc van Houtum 26-08-2021

Zeer goede en zeer vriendelijke service je kunt er ook bij bezorging pinnen . Er zijn zeer veel mogelijkheden en zeer veel keus

Ronnie 25-08-2021

Netjes op de afgesproken tijd werd ons bestelde artikel geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over Veiligkopen.nu. Ik zal zeker wederom hier bestellen als we weer iets nodig hebben aan apparatuur.

Fazer Girl 25-08-2021

vandaag besteld morgen in huis, en dat klopt ook, en het wordt netjes per mail, en per sms aangegeven hoe laat je de bezorgers kan verwachten, ik ben zeer tevreden

Emanuel 25-08-2021

Bij het inwinnen van informatie vóór de aankoop heb ik tevreden antwoorden op mijn vragen gehad, waardoor ik besloten heb tot de aankoop van de Bosch koelkast. Mijn order nummer is VK1010153 . De bezorging is goed te volgen en wordt binnen de aangegeven tijd geleverd. De bezorgers zijn vriendelijk en uiterst voorzichtig binnenshuis met de transport.

Jan 25-08-2021

Goedendag
Super prijs en kwaliteitsverhouding
Snelle levering volgens afspraak die gemeld is

Leon 25-08-2021

Zeer snelle levering. Oude koelkast werd netjes ingeladen en mee genomen. Vriendelijke medewerkers.