Shopcore.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Shopcore.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiebe 21-10-2020

Ik had een batterijlader uitgezocht op basis van reviews, en bij Shopcore besteld omdat die daar het goedkoopst was. Hij werd snel geleverd maar viel me tegen. Ik kon hem makkelijk terugsturen met het standaard formulier van Shopcore, en na 2 dagen stond het geld weer op mijn rekening. Top service!

Marit77 08-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle persoonlijke reactie

Mijn man had een nieuwe batterij voor zijn telefoon nodig. Omdat hij in 't buitenland zat bestelde ik 'm vast bij Shopcore.nl. De bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Bij thuiskomst van mijn man bleek ik de verkeerde maat besteld te hebben. Ik mailde een foto van de 2 batterijen, maar net buiten de retourtermijn. Shopcore.nl reageerde direct en stelde zich coulant op. De batterij wordt omgeruild. De nieuwe batterij bleek goedkoper te zijn en het prijsverschil wordt terugbetaald.