HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lars 10-05-2019

Laptop gekocht, was iets fout gegaan met de betaling en de levering zou vertraagd worden.
Dit werd snel opgelost. Top service.

Ilse 22-04-2019

Zeer tevreden over de service! Perfect geholpen met de keuze voor de juiste printer voor mijn kantoor. Correct geinformeerd en geleverd.

Evert. 22-04-2019

Wat een drama bij het bestellen van een printer. Voor half acht besteld is de volgende dag in huis. Vergeet het maar, na twee weken niets en nu het betaalde bedrag nog maar afwachten wanneer dit terug gestort wordt. Ik hoef geen contact meer met HP, daar heb ik mijn buik voorlopig even van vol.

Peet 22-04-2019

Snelle levering
En goedkoper dan in de winkel.
Ik blijf in de webshop bestellen.

Wim Ottema 22-04-2019

Ik krijg persoonlijke aanbiedingen, o.a. voor cartridges waardoor ik deze niet vergeet aan te schaffen en ik ze een stuk goedkoper dan in andere webshops aan kan schaffen. Verder goede en snelle levering en goede cartridges die lang meegaan. Zeer tevreden.

Willeke 21-04-2019

Prima webshop! Ik heb hier nu 3x iets gekocht. Bestellen, leveren - het liep allemaal perfect. Twee keer de goedkoopste HP computermuis besteld. Geen leveringskosten, ondanks de basisprijs. En ook die muis werkt perfect, en de installatie - hoefde uiteraard alleen de eerste keer - was een eitje (maar je moet zo'n muis natuurlijk niet op een harde vloer laten vallen...)

Ruud 19-04-2019

Levering computer binnen paar dagen.
Zeer tevreden over afhandeling.
Goed product werkt uitstekend en snel een verademing.

D.A. Wink 16-04-2019

aankoop via shop van printerinkt mislukte door 2 korting acties tegelijk. Telefonische bereikbaarheid slecht: 15 minuten gewacht, toen maar opgehangen. Bi j tweede telefoontje alsnog via e-mail kunnen bestellen.

rozzo 15-04-2019

Laptop was tijdelijk niet leverbaar, maar kon deze voor de aanbiedingsprijs in backorder zetten en werd op de verwachte leverdatum netjes afgeleverd.

HarryM 15-04-2019

De kwaliteit van HP-producten (inkt en toner) is gewoon uitmuntend en niet te vervangen door goedkopere producten. De service van de HP-Store is ook uitstekend maar prijstechnisch niet concurrerend (dure basisprijs). Alleen de logistieke afwikkeling/transport via DHL liet te wensen over (later afgeleverd/bij buren afgegeven zónder bericht waar).

M. Paulussen 15-04-2019

Bestelling on-line was super, snel, makkelijk, duidelijk. Levering echter liet drie dagen op zich wachten (exclusief weekend). Levering was op verkeerd adres afgeleverd waardoor ik toch naar de winkel moest om toners te bestellen. Omdat de adres gegevens wel op elkaar leken kreeg ik te horen dat het pakket weldegelijk bij mij was geleverd. Na twee dagen belde gelukkig de persoon van het andere adres dat ze voor mij een pakketje had ontvangen zodat ik het alsnog kon ophalen. Al met al was dit een vervelende ervaring. Lag niet aan HP maar aan de koerier, wellicht koerier attenderen op juiste levering????

Nico Gommers 15-04-2019

Zoals altijd bij HP, duidelijke informatie, goede levering informatie en snelle levering.

Ricardo 15-04-2019

Zoals je van HP mag verwachten is het een snelle levering en goede service, ook telkens goed geïnformeerd over bestelling status.

JoopS 14-04-2019

Bestelling en afhandeling gebeurden perfect. Niets om op aan te merken! HP maakt waar wat het belooft.

Johannes 13-04-2019

Scherm besteld, werd volgens afspraak snel bezorgd. Kon tevens gebruik maken van aanbieding. Goede service.

Antoon 12-04-2019

Printer is eenvoudig en snel te installeren. De afdrukken komen snel, ook uit de slaapstand. Voor een all-in-one een compacte printer.
Ondanks dat er iets mis ging tijdens het betaalproces werd de koop goed en snel afgehandeld.

Michel 12-04-2019

Gewoon dat wat je mag verwachten. Prima site, goede service.
Leveringen volgens afspraak.

Martijn 26-03-2019

Producten van HP zijn super maar de store evenmin.
Vandaag besteld morgen in huis wat er staat doen ze niet aan, 4 dagen later pas eens!
Daarnaast zijn ze slecht bereikbaar en krijg je een mailtje terug toen het was afgeleverd met: Ik zie dat het inmiddels is afgeleverd veel plezier ermee.
Erg slecht van zo'n bedrijf.

Arie 25-03-2019

Onlangs heb ik een set originele inktpatronen bij de internetshop van HP besteld.
De verwachte zending kwam echter niet, terwijl het bedrag wel van mijn rekening was afgeschreven. Ook na enkele dagen bleef alles stil en er kwamen geen inktpatronen.
Hierop heb ik gebeld met HP en een zeer vriendelijke dame kon direct zien wat er mis was. Tijdens mijn bestelprocedure was de internetverbinding verbroken, waardoor mijn bestelling niet bij HP was doorgekomen. Mij werd verzocht een afschrift van de overschrijving op te sturen en opnieuw de bestelling te plaatsen. Dit heb ik direct gedaan en de volgende dag waren de inktpatronen binnen en was er een e-mailtje van HP dat het overschrijvingsbewijs was ontvangen en dat het eerst betaalde bedrag direct zou worden teruggestort. Een dag later was het geld binnen. Petje af voor HP en hulde voor de snelle reactie en correcte afhandeling.

Srishti 24-03-2019

De HP shop had duidelijke specificaties van de producten. Ik had een HP sprocket op vrijdag besteld en ik had het meteen de volgende binnen!

HK 24-03-2019

Prima product en service , niets op aan te merken. Nu automatisch bestellen ingesteld.

John 23-03-2019

Na het bestellen zag ik pas dat er een actie was waarbij je 50 euro korting kreeg. Misschien is dat een puntje dat je dit soort acties bij b.v. het afreken ziet. Ik heb daarna bij de bestelling een bericht geschreven dat ik graag van die actie gebruik wilde maken en deze order eventueel wilde annuleren. Uiteindelijk toch maar weer een nieuwe order aangemaakt met de 50 euro korting. Smorgens kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling klaar gezet zou worden ( met als order nummer de bestelling zonder korting ) ik ben toen maar even gaan bellen om e.e.a recht te zetten. Dat is verder prima gelukt dooreen kundige medewerker ( Jasper ) Het product werkt verder naar volle tevredenheid. Toch nog een puntje van kritiek. Het blijkt dat de tekst die je naderhand bij een bestelling zet niet gelezen wordt. Anders hadden ze de eerste bestelling wel geannuleerd in plaats van klaar te maken voor verzending.

JOS 23-03-2019

Vandaag besteld morgen thuis, bij anderen deels niet gelukt.
Hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft

Ben Bakx 23-03-2019

Ik bestel altijd zakelijk via deze site voor ons kantoor. Dat werkt heel goed en is een mooie en overzichtelijke site. Fijn is ook dat al onze producten teven geregistreed staan voor garanties etc. Dus ik kan altijd terug kijken in mijn bestellingen om te zien of er nog garanties zijn en welk serienummmer het product heeft enz. Voor advies bel ik naar HP zakelijk en zij denken erg goed mee wat voor ons kantoor de beste keus is. Tevens kan ik ook telefonisch een bestelling doorgeven en ben ik in een paar minuten klaar met bestellen en kan ik verder met mijn eigen werkzaamheden. De leveringen gaan tot nu altijd zeer goed en worden netjes vooraf aangegeven door HP als de order klaar staat of wanneer deze verzonden wordt. Al bij al is HP Store een fijne leverancier die klantvriendelijkheid hoog heeft staan en die met je mee denkt. Ik blijf er zeker bij bestellen, ook omdat HP producten zeer betrouwbaar zijn en goed functioneren.

Jan 21-03-2019

De omschrijving van het artikel in de webshop was prima, evenals de prijs. De afhandeling verliep vlot. Het enige minpuntje was de aflevering via DHL. Aflevering zou maandag plaatsvinden, uiteindelijk gebeurde dat woensdag, zonder melding van DHL. De volgende dag afgehaald bij DHL punt. Dus HP, switchen qua levering!