HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Koos 70 jr 28-02-2020

Bij de Mediamarkt een zwarte inktcartridge gekocht die bij thuiskomst een error op mijn oude HP printer gaf. Terug naar de mediamarkt in Eindhoven centrum waar ik gewoon mijn geld terugkreeg. Toen een nieuwe printer gekocht , een ENVI 5032 met 2 extra cartridges en thuis de helpdesk gebeld om dit te installeren. Bijzonder vriendelijke jongedame die zeer geduldig en professioneel stap voor stap de printer installeerde en ook mijn smart phone, die van mijn vrouw en de laptop verbond met de nieuwe printer. Zeer blij met deze hulp en dat gratis voor 3 kwartier intensieve hulp. Fantastisch en zeer blij mee.

Eva 06-01-2020

Ik heb een laptop besteld en gelijk Mc Afee livesafe antivirus software. In bevestigingsmail van de bestelling stond dat het beide op 3/12 bezorgd zou worden.
Voor de laptop geen handtekening hoeven zetten, die had dus ook ergens anders kunnen belanden.
Antivirus software niet ontvangen, dus dit aangegeven. Hierover zou binnen 3 werkdagen contact opgenomen worden.
Na 3 dagen kreeg ik een mail, dat ik een licentiecode zou ontvangen per mail. Maar niet wanneer oid. Weet ook niet waarom ze dat dan niet in de mail van de bestelling aan hebben gegeven.

Ik heb dit echter niet ontvangen en meerdere keren over gebeld. Iedere keer werd gezegd dat het opnieuw verstuurd zou worden, maar erg serieus werd ik niet genomen, het was volgens hen namelijk wel verstuurd, dus het was wel erg raar dat ik het niet had.
Uiteindelijk een ander email-adres opgegeven, maar ook daar op ontving ik het niet.

Vandaag (meer dan een maand later) aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Ik heb inmiddels antivirus software op een andere manier verlengd. De Medewerker wilde zijn achternaam niet zeggen want er was maar 1 die voornaam. En hij dacht dat ik vast wel mijn geld zou terugkrijgen. Aangegeven dat ik het zeker wil weten natuurlijk. Hij zou hierover weer contact opnemen als hij het zeker wist. Niks meer gehoord natuurlijk. En vanavond ontvang ik ineens de licentiecode op mijn mail! Na 5 weken ofzo kan het ineens wel... terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik mijn geld terug wilde.

Vind het een belachelijke gang van zaken. Medewerkers van de klantenservice kunnen je eigenlijk niet van dienst zijn en klinken alsof ze maar wat doen geven je het gevoel dat je lastig bent. Ik zou hier nooit meer iets bestellen.
Officiele reactie van HP Nederland 07-01-2020

Beste Eva,

Vervelend om te horen dat de aankoop van McAfee niet soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Het aankoop bedrag zal zo snel mogelijk terug gestort worden.

HP Online Store team

Marjan 21-12-2019

Enorm onduidelijk! Als ik de reviews met betrekking tot de HP store eerder had gelezen, had ik er voor gekozen om de laptop tegen een hoger tarief bij een andere webshop te bestellen. Gister rond 15u de laptop besteld en slechts 1 mail hieromtrent ontvangen. Volgende dag in huis is dus een illusie. Daarnaast is het vreemd dat ik via mijn account op mijn telefoon zie dat de bestelling is overgedragen aan DHL en dat op mijn huidige laptop vermeld staat dat het nog in afwachting is van de voorraad. Begrijp er dus helemaal niks van. Verder is hierover geen enkele duidelijkheid te vinden op de website of in de klantenservice. Gister nog met de klantenservice geprobeerd te bellen maar die verwijzen naar de website. Als je zulke slechte service biedt, geef mensen dan de mogelijkheid om achteraf te betalen. Heb dik €800 overgemaakt en weet nu helemaal niet wanneer en of ik de laptop uberhaupt ontvang.. ONTZETTEND KLANTONVRIENDELIJKE SERVICE DUS.

Peb 18-12-2019

De webshop werkt uitstekend, maar op het moment dat het op afleveren aankomt, dan is er een probleem. Natuurlijk al betaald (bijna € 1400,-, dus geen pakje boter). Pakket zou de volgende dag (17-12) geleverd worden. 's Middags werd er bij de order vermeld dat levering pas op 18-12 zou zijn. Nog geen probleem natuurlijk. Paar uur later staat de levering aangegeven voor 27-12 (hetgeen wel een probleem is). Gebeld en begrepen dat er 1 onderdeel van de bestelling mist. Heb gevraagd of men dan in ieder geval alvast de rest wil opsturen. Zou ik die dag over teruggemaild worden, maar niets ontvangen, dus eind van de dag maar weer gebeld. 18-12 's avonds krijg ik een mail door van het ontvangstadres (ik ben alleen de koper), dat het onderdeel sowieso niet meer beschikbaar is. Of ik alsnog de order zonder dit onderdeel wil ontvangen, maar wel met een korting. Gelijk een mail gestuurd dat ik dit wil en nu ook met spoed zit te wachten op de bestelling. Gevraagd om een bevestiging, maar wéér niet ontvangen. Vanmorgen op de website gecheckt en er staat dat de volledige bestelling (dus ook het ontbrekende onderdeel) is overgedragen aan DHL voor aflevering 19-12. Weer een mail gestuurd met het verzoek om mij te informeren hoe het nu zit met deze bestelling. Begrijp er echt helemaal niets meer van. Weer niets gehoord, dus zelf zojuist maar weer gebeld. Helaas kan niemand mij op dit moment zeggen hoe het ervoor staat. Ook geen track & tracenummer beschikbaar. Had ik dit van tevoren geweten, dan had ik nooit online bij HP besteld, maar gewoon ouderwets naar een winkel gegaan. Wat een slechte service en ben nu ook wel heel benieuwd wanneer (en of) mijn bestelling gaat arriveren.

Robin 10-12-2019

De toetsen van mijn HP laptop vervagen al na 3 maanden. sommige zijn nog nauwelijks te lezen. HP beweert dat het "pure misuse" van mijzelf is. Ik zou een zuur in mijn huid hebben wat het vervagen veroorzaakt, dus geen garantie!! Nooit eerder dit probleem gehad bij andere apparaten.
Officiele reactie van HP Nederland 10-12-2019

Beste Robin,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jou laptop. Hopelijk kan de verstrekte waardebon voor HP Online Store de schade compenseren.
HP Online Store

Orhan Uyan 11-11-2019

Echt een waardeloze service en dienstverlening. Ik heb een relatief dure laptop aangeschaft van ongeveer (1300 EUR). Nu krijg ik te horen dat de kapotte USB poort en adapter niet wordt gerepareerd, terwijl ik nog garantie heb. Bij de detailhandel of respectabele online shop, zoals Bol.com, Coolblue en/of Media Markt zul je veel beter worden geholpen, is mijn ervaring. Het was een hele gedoe om het reparatieverzoek te registreren. Vervolgens moest ik na 10 dagen er zelf achteraan, en na 10 dagen krijg ik een lullig reactie dat het niet wordt gerepareerd ☹. Ik overwoog een nieuwe HP laptop, maar zal vanwege de bagger service dit zeker niet aanschaffen. Wat een flutzaak en flut service. Zeker niet meer van deze tijd. Als je waarde hecht aan een goede service, zou ik zeker geen zaken doen met deze gasten.
Officiele reactie van HP Nederland 11-11-2019

Beste Orhan, Vervelend om te horen dat je laptop niet naar wens is. Heb je voor mij een ordernummer van je bestelling? Dan kan ik controleren of er iets is misgegaan.
Team HP Online store

Anne Boer 02-11-2019

Printer cartridges online gekocht. Ze beloven, net als Bol en anderen, dat deze de volgende dag geleverd worden....
In werkelijkheid krijg je een mail met 'waarschijnlijke' leverdatum maar liefst 3 dagen later. Zeg gewoon dat je het niet kan, wat anderen wel kunnen, maar doe niet alsof.
Officiele reactie van HP Nederland 11-11-2019

Beste Anne, dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je voor mij een ordernummer van je bestelling? Dan kan ik controleren wat er is misgegaan zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Team HP Online Store

Fokko 29-08-2019

HP maakt goede producten maar als webshop zijn ze ondermaats. Vandaag besteld en morgen geleverd is een sprookje. Na de bestelling zie je 'wachten op voorraad' en geen enkele indicatie wanneer het wel komt. Telefonisch was men wel bereikbaar en vriendelijk maar ook daar geen duidelijk antwoord. Annuleren via de website is geen echte annulering: u krijgt een reactie binnen 48 uur..... Uiteindelijk telefonisch geannuleerd en gevraagd om een bevestiging per mail. Die kwam, maar dezelfde avond ook een verzendbericht. Ze verzenden met DHL en ook die deed er (zoals bijna gebruikelijk) ook weer een dag langer over. Bestelling geweigerd en nu maar afwachten of ze het geld terug storten. Daar geven ze 5 tot 10 dagen voor op. Heb hetzelfde product bij Coolblue besteld (paar euro duurder) en dat was de volgende dag keurig binnen met good old PostNL.

Robert 19-08-2019

HP heeft een uitermate slechte service en is uiterst milieu onvriendelijk.
Ik had een HP 6510 printer in bezit uit 2013 (nog geen 6 jaar oud) voor thuis gebruik (paar honderd printjes per jaar).
Altijd zijn er officiele HP cartridges ingeplaatst en na 5 jaar en 8 maanden is de nodule van de zwarte cartridge verstopt geraakt, terwijl om de twee maanden de printer altijd netjes werd gereinigd. Probeer nu maar eens met HP te bellen voor reparatie. HP heeft geen servicecentrum of eigen winkels waarnaar je het product kunt brengen. Nurnberg in duitsland is de dichtsbijzijnde. Volgens HP hebben printer het eerste jaar volledige garantie en daarna de garantie van de winkel (max 2 jaar extra). Dus gaat de printer na drie jaar kapot dan is deze afgeschreven, want na 5 jaar zijn er al geen onderdelen meer voor printers te krijgen en wordt geadviseerd een nieuwe te kopen, terwijl alleen de nodule (printerleiding) gereiningd zou moeten worden.
Wat een uiterst belabberde en milieu onvriendelijke service van HP.

lerak 08-06-2019

Snelle levering. Goed produkt en voldoet aan mijn verwachtingen. Goede handleiding.

S.Keskin 07-06-2019

Duidelijke website en artikelen ook voordelig.
En het mooiste vond ik dat ik een muis hebt besteld voor 7.50 euro met gratis verzending.
Had ik niet verwacht dat het gratis verzonden zou worden omdat het aankoopbedrag niet zo hoog was.TOP !!!!!

Kwabos32 07-06-2019

Prima website, gemakkelijk vinden wat je zoekt en vlotte levering van je bestelling.

Henk Grevel 07-06-2019

De HP shop word bemand door een super service vriendelijk behulpzaam team, bij mij ging de betaling met Ideal twee maal fout, het team stond gelijk klaar en in drie dagen waren de bedragen weer bijgeschreven op mijn bankrekening. Dan de producten een HP All in One computer en een combo set toetsenboord ect vind het klasse producten en het ontwerp straalt klasse af. Kortom ik ben er happy mee en wens jullie veel succes

Joep117 07-06-2019

Super overzichtelijke en duidelijke shop. Bestelling en bezorging snel en goed.
Na installatie van mijn aankopen dik tevreden over mijn HP aankopen.
Aanrader!!

Joop Vrolijk 07-06-2019

Geweldige shop en uitstekende producten en niet duur. Producten worden ook netje op tijd bezorgd.

Hans 07-06-2019

ik heb een erg goeie laptop gekocht maar de aflevering liep via DHL heel erg stroef ,zondag besteld en zou dinsdag geleverd worden. Maar DHL vond het nodig om er 2 leveringen van te maken.klein pakje kleine wagen groot pakje grote wagen. kleine pakje eerst op vrijdag grote pakje op zaterdag.

CBJ 06-06-2019

Ik heb inmiddels diverse producten afgenomen. Pc's, printer en randapparatuur.
Reparatie worden indien mogelijk thuis uitgevoerd. Producten waar na aankoop iets mee is worden omgeruild of gecrediteerd. Indien mogelijk worden problemen vanaf afstand opgelost. De daarvoor benodigde software wordt via mail verstuurd en daarvan wordt het dossier pas gesloten als het volledig is opgelost. Je wordt keurig gebeld of het euvel verholpen was.
Ik ben heel tevreden over de HP Store. Ik ga ook niet meer zoeken of het ergens goedkoper is. De prijs/kwaliteit verhouding en services zijn heel goed.

Petr 06-06-2019

Het gemak dat je naast Ideal ook met een creditcard kan bestellen en betalen is prettig. Redelijk wat keuze aan de ene kant maar ook wel laptops die uitverkocht zijn en/of niet leverbaar zijn, jammer. Aan de telefoon ben ik van te voren prima geholpen.

Wil van der Peijl 06-06-2019

Boven verwachting was de hulp om weer te kunnen printen dankzij de hulp van een buitengewoon deskundige. Deze kwam achter de oorzaak van het niet werken van de bestelde patronen. Enige dagen later belde zij terug en wist de oorzaak. nl. de verkeerde regio van de printer en heeft direct een vervangende gestuurd. Toen de patronen nog niet geaccepteerd werden heeft zij nu nieuwe gestuurd, welke ik een dezer dagen verwacht. In ieder geval kan ik met de nieuwe printer weer werken, zij het alleen met het kleurenpatroon, de "oude" zwarte moet nog vervangen worden, maar ik heb goede hoop. Alle eer voor deze Mevrouw, erg geduldig, buitengewoon vriendelijk en niets was haar teveel om het probleem volledig op te lossen. Chapeau!!!

Hans Halmingh 06-06-2019

Ik heb twee keer een bestelling geplaatst iDeal betaling gedaan en in een account klaar voor bezorging.
Toen een e-mail dat de bezorging is terug getrokken en dat de betaling wordt terug gestort. Dit kan 3 tot 5 dagen duren.
Ik mag wel weer een bestelling doen.
Ik ben hier zo boos over want als je een bestelling doet wordt je geacht binnen een tel het bedrag over te maken, maar als zij de bestelling cancelen moet het 5 dagen duren.
Voordat je je geld terug krijgt.

Ze kunnen toch zelf de bestelling opnieuw maken een e-mail van excuses en alles is in orde.

Joop Gropen 06-06-2019

Correctie afhandeling van het bestelde en snelle levering. Meer kan ik is er niet over zeggen. Kort samengevat Super!!

Daan 06-06-2019

Goede en snelle levering! Zelfs nadat de betaling 2x is mislukt door een storing bij de bank. Na contact met de klantenservice is alles gelijk goed geregeld en had ik de volgende dag de laptop in huis.

P.H.A.J. Goud 06-06-2019

Goede informatie over de te kiezen Laserprinter. Vlotte offerte en levering. Web services ging in 1 instantie fout, maar was snel opgelost door HP support(klantvriendelijk) Printer voldoet geheel aan de verwachtingen en werkt ok! HP online Store was de beste leverancier(en ook voordelig)

Jos de Steur 04-06-2019

De administratie was door HP perfect.
De levering door DHL was helaas niet goed te noemen.
De bezorger kwam met een kaart in z'n hand naar het bellenbord en deed daar de kaart in de brievenbus met de mededeling dat wij niet thuis waren.Helaas voor hem stonden wij in de keuken om dit schouwspel te bekijken.

Jan van Iersel 03-06-2019

Ik ben voor HP het wordt goed uitgevoerd en snel geleverd. De service is heel bijzonder zeer goed.. Ik heb al jaren HP producten omdat het een goed product is en steeds betaalbaar blijft.