HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HP Store Nederland 23-11-2020

Prima en snelle manier om in coronatijd je spullen thuis te krijgen. Er is een uitgebreid assortiment, je kunt prima vergelijkingen maken en ook de manier van communiceren is zeer prettig.

Johan 22-11-2020

Snelle levering en goede producten. Helaas niet alle producten op de website zijn op voorraad.

Leon 14-11-2020

Zeer snelle levering van de printers en werken weer fantastisch zoals makkelijk te installeren

Ton 13-11-2020

Overzichtelijke shop. Na bestelling gekozen printer met 6 maanden inkt staat op de rekening 4 maanden inkt. Na bellen met HP voucher van € 10,= en geregeld dat het 6 maanden inkt is. Wel is een dag later dezelfde printen € 10,= goedkoper op de site. Eind goed al goed

hp deskjet 3750 13-11-2020

snelle levering, netjes verzorgd, met DHL Parcel en track&trace verzonden en kwam keurig op tijd

Ja 09-11-2020

De service is prima en de levering wordt snel uitgevoerd, dit vind ik heel belangrijk

Frits 08-11-2020

Op 28 okt. 19:15 uur een desktop PC besteld, niet de volgende dag geleverd maar 1 dag later. Waarschijnlijk omdat er een Serverfoutmelding kwam direct na mijn betaling. Gelukkig was de bestelling wel goed doorgekomen.

S. Gabriël 06-11-2020

Mooie webshop, snelheid van bestellen en betalen is een beetje traag, duidelijke informatie en artikel omschrijving en voorraad indicatie.

Knip 02-11-2020

Alles prima geleverd. Dag na bestelling laptop ontvangen. Communicatie van DHL had beter gemoeten, want kreeg laat bericht dat ze langs zouden komen

Marjan 02-11-2020

Had ik deze reviews maar gelezen dan had ik nooit een bestelling bij HP Store geplaatst! 17 okt een printer besteld, betaald en orderbevestiging ontvangen. Werd maar niet geleverd. Bestelling bleek door HP Store te zijn geannuleerd wegens niet op voorraad (geen melding van gehad). Inmiddels bijna 3 weken en aantal telefoontjes naar de kantenservice verder maar nog steeds geen geld terug gehad. De printer is wel weer op voorraad maar kan niet verzonden worden, 'dat kan niet verwerkt in het systeem' !?Terwijl ik al betaald heb. Zou ik opnieuw moeten bestellen. Wat ik zeker niet ga doen. En nu maar hopen mijn geld nog eens terug zal zien. Nee, deze winkel beveel ik zeker niet aan.

Esmiralde 18-10-2020

Ik heb 14 oktober een laptop besteld, maar met mijn iDEAL betaling kwam er een error. Mijn geld is trouwens wel afgeschreven, vervolgens bel ik maar even met hp store wordt er gezegd dat de bestelling gecanceld is hij kon niet zien waarom maar kan ook niks voor mij betekenen. Er werd gezegd dat mijn geld terug gestort wordt maar dat kon wel een paar dagen duren. Ik vind dit wel raar dat dat een paar dagen duurt maar ik kan nu niks anders doen als afwachten

M 13-10-2020

Na het lezen van een groot aantal slechte reviews ben ik blij dat ik mijn HP-laptop niet via de HP-store heb gekocht. Stom genoeg heb ik wel bij de HP-store een tas en muis besteld voor bij de laptop die een dag na bestelling en betaling via Bol is ontvangen. Op 3 oktober heb ik bij HP een bestelling voor de accessoires geplaatst en betaald via Ideal. Ontving ogenblikkelijk een mail met bevestiging, maar vanaf dat moment werd het stil. De bestelling zou worden klaargemaakt en verzonden. Op de site van HP stond bij beide artikelen dat er de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden. Na enkele dagen te hebben gewacht heb ik getracht om een account aan te maken om de bestelling te kunnen traceren. Helaas, dit bleek onmogelijk aangezien er een "fout" was gemaakt; het vermelden van een voorletter in het veld voornaam is niet geaccepteerd, maar herstel is onmogelijk. Hierop heb ik een mail gestuurd, maar daarop niets vernomen. Telefonisch is het bedrijf ook niet te bereiken. Bij gebruik van een ander emailadres is het wel gelukt om een account aan te maken, maar het intikken van het bestelnummer leidde tot niets, gaf geen resultaat. Aangezien er geld is overgemaakt voor artikelen die niet worden geleverd en het bedrijf niet te bereiken is, niet reageert op een email en de bestelling online niet is te traceren lijkt er sprake te zijn van oplichting. Van een gerenommeerd bedrijf mag zoiets niet verwacht worden. Ik heb hiervan in zoverre geleerd dat ik in het vervolg eerst reviews zal lezen alvorens een aankoop te doen, waar dan ook!
Officiele reactie van HP Nederland 13-10-2020

Beste M,
Vervelend om te horen dat jouw bestelling niet is bezorgd op de afgesproken datum. Mijn excuses voor het ongemak. We zullen je e-mailbericht vandaag met prioriteit behandelen. Helaas zijn we er door grote drukte bij onze klantenservice nog niet aan toe gekomen.

Mats 10-10-2020

Kansloos, 8 Juni mijn laptop besteld nou door alle gebeurens pas 14 Juli mijn laptop binnen. Denk je eindelijk fijn een kaptop ja hoor gelijk blauwew schermen met de DPC-Watchdog violation. De hp techsupport erbij nou stand alles gereset windows via een usb opnieuw erop gezet, veel tijd kwijt en wat blijkt nog steeds de zelfde fout. Nou laptop opgehaald voor de fabriek, wil ik hem daarna retour sturen zijn mijn “30 dagen retour garantie” zogenaamd verlopen. Blijkt dat ze vanaf 8 Juni zijn gaan rekenen de ..... nou na uren met ze via de “klantenservice” gebeld te hebben nog niks. Ping pong van de hp store naar technische support. Zou ik gister of eergister gebeld worden om mijn status van de 30 dagen te verlengen, nooit meer gebeld. Nu zijn we 2 maanden verder en komt alles erop neer dat de technische support geen direct contact heeft met de klanten afdeling die gaat over je geld terug storten. Ik met beide gebeld en de klanten afdeling had mijn gebeld (NIET eens mn dossier gelezen) met ja nee we kunnen niks meer voor u doen alleen een reparatie regelen (is al gebeurd konden in de fabriek ook niks vinden). Dus ik zeg nou dat klopt niet want zelf in mijn dossier staat dat ik mijn geld terug krijg rond deze datum. Hij dus lezen en oh ja nou ehm dan gaan we voor u verder kijken. ben ik 2 keer 'zogenaamd' gebeld (NIET dus niks in mijn recent gemist) en hebben ze 2 Emailtjes gestuurd van hey we hebben je gemist we bellen later terug. Nou dat later terug bellen duurt nu al 4 weken dus ik weer terug bellen blijkt dat ze mijn case hebben gesloten omdat ik "niet op nam". Dus ik zeg ja dit gaat toch nergens meer over hoe kan je dit nou zo verwerken. Nu is mijn case als het goed is weer geopend en weer afwachten op die afdeling. Ps nog steeds niet mijn geld terug of überhaupt iets verder gekomen.
Officiele reactie van HP Nederland 12-10-2020

Beste Mats, Vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met je nieuwe laptop. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je mij je casenummer of ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik checken bij mijn collega's wat er mis gaat.

Mats 12-10-2020

Beste HP, mijn originele dossier nummer is 5050459521. deze is om de een of andere reden gesloten zoals ik hierboven heb uitgelegd. Alle informatie staat erin met nadruk op 20 Augustus waar ik mijn geld terug zou krijgen. Mijn laatste belletje met de Hp technische service heeft eindelijk een medewerker mijn verhaal gelezen en is het er helemaal mee eens. Hij heeft een samenvatting in het nieuwe dossier gezet en met terug verwijzing naar mijn originele zoals ik hierboven heb gedeeld.

mvg,
Mats

Anton 02-10-2020

Verschrikkelijk. Gloednieuwe HP Spectre x360 besteld voor €1500. Kapot bij aankomst, kan gebeuren denk ik dan. Met service afdeling nog getracht het probleem te verhelpen, tevergeefs. Na het aanvragen van het retour duurde het 4 dagen om alleen maar het retour label te ontvangen. Vervolgens direct terug gestuurd en nu ligt de laptop al een week bij HP en er word maar niks mee gedaan. Volledig te wijten aan de post sales afdeling. Je kan ze niet bellen om ze een schop onder de kont te geven. Ze reageren niet op emails, zelf niet op die van de service afdeling. Enkel en alleen als de direct leidinggevende van de afdeling gebeld word na herhaaldelijk klagen over de duur het process werd mijn retour label bezorgd. Dit is nog niet gelukt voor het verkrijgen van een vervangend product.

Ik koop nooit meer iets met een HP logo erop. Ook niet via derde.
Officiele reactie van HP Nederland 05-10-2020

Beste Anton,
Erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met uw aankoop. Dat is uiteraard niet de service die u van HP kan verwachten. Ik heb van mijn collega's van de klantenservice vernomen dat de vervangende laptops afgelopen vrijdag 2 Oktober aan u is verzonden. Deze zou u dus snel in huis moeten hebben. Mocht er nog iets zijn waarmee ik u kan helpen hoor ik het graag!

slecht 10-09-2020

wat een waardeloos bedrijf als je wat besteld krijg je geen terugkoppeling en als je ze wil bereiken dan is dit niet mogelijk ze zeggen dat ze trots zijn op de snelle levering maarhier klopt totaal niets van na twee dagen kan ik nog steeds niet zien dat ik wat besteld had maar wel het geld afschrijven
Officiele reactie van HP Nederland 11-09-2020

Beste Slecht, Vervelend om te horen dat je ons niet kan bereiken. Dat is uiteraard niet de service die je van HP kan verwachten. Zou je je ordernummer kunnen doorsturen? Dan kan ik vragen aan een van onze klantenservice medewerkers om contact met je op te nemen.

Ton Morssink 25-08-2020

Mijne heren,

Op28 mei 2020 kocht ik bij de HP-Store van HP Nederland BV een HP ENVY 32-a0100nd All-in-One.
Deze wordt op de website van de HP-Store van HP Nederland BV aangeboden met 2 jaar garantie en
reparatie op locatie.

Toen ik een probleem kreeg met het installeren van de Windows update 2004 wendde ik mij op
23 juli jl. tot de HP Service Support (casenummer 5050910018).
Helaas werd dit probleem niet opgelost maar kreeg ik na verloop van tijd een blauw scherm met daarop: “windows.com/stopcode, attempted_write to readonly-memorie in wpprecorder.sys”.
Dit was voor hen een onbekende fout.
Op advies van de support-afdeling ben ik met een iso-programma, die ik van hen gekregen had,
teruggegaan naar de fabrieksinstellingen, doch dit resulteerde in een tweede Windows-installatie
op de D-schijf. Op 31 juli vertelde de supportafdeling dat de computer voor reparatie naar Hongarije opgestuurd moest worden. Dit zeer tegen mijn zin, maar men zei dat dit de snelst mogelijke oplossing was en aangezien ik tevens een Care Pack had aangeschaft de reparatie
3 tot 7 werkdagen zou duren. Dezelfde middag kreeg ik van hp.customer.care een orderbevestiging met CSO-nummer BPPX1786-01, waarop afleverdatum van de doos stond vermeld 03-08-2020.

Aangezien hij die dag niet werd gebracht, heb ik nog even voor 18.00 uur de support gebeld en ik kreeg toen te horen dat hij wellicht de volgende dag gebracht zou worden.
Op woensdag 5 augustus, na weer zelf gebeld te hebben, kreeg ik van de support-afdeling te horen dat er helaas bij HP iets mis was gegaan.
Ik kreeg toen een nieuw CSO-nummer BPPZ8010-01 met daarop als afleverdatum van de doos 06-08-2020. Helaas is óók deze doos tot op heden niet afgeleverd.

Op 7 augustus ’20 weer gebeld met de support-afdeling en na de vraag of ik de doos van aflevering nog had, wat niet meer het geval was, hebben zij mijn dossier doorgeven aan de afdeling
HP Customer Relations Team Benelux.
Op 9 augustus heb ik een mail gestuurd aan de HP-Store om te melden dat er problemen zijn met
mijn computer. Behalve dat ik een dame van de administratie aan de telefoon kreeg met de vraag
of ik de doos van aflevering nog had; heb ik verder niets meer van hen vernomen.
Op 10 augustus heb ik de support-afdeling telefonisch gemeld dat bij het door mij opnieuw installeren van windows 10 de SSD-schijf niet meer gevonden kon worden en dus alles op de andere schijf installeerde. De SSD-schijf is dus vermoedelijk stuk.

Op 12 augustus ’20 belde een dame van de afdeling HP Customer Relations Team Benelux mij op.
Zij gaf de schuld aan de bezorgdienst, waarop ik zei dat het niet mijn probleem was maar van HP. Haar eerste vraag die zij stelde was of ik de doos van aflevering nog had om op te sturen.
Ik zei en bevestigde haar dat ook per mail dat ik er niets meer voor voelde om de computer weer naar Hongarije op te sturen. Zeker nu ik wist dat de SSD-schijf vermoedelijk stuk is. Ik wilde een
locale reparatie, zoals op de website van de HP Nederland BV staat vermeld, een nieuwe computer óf mijn geld terug. Zeker voor een computer die net 2 maanden oud is.
Zij zou dit met de reparatie-afdeling regelen en ik zou horen wanneer er iemand van HP kwam.
Op 14 augustus heb ik haar nog een mail gestuurd om mij te laten weten wanneer er iemand kwam.
Op deze mail heb ik weer géén enkele reactie gehad.

Dinsdag 18 augustus ’20 heb ik maar weer gebeld met de support –afdeling met de vraag wanneer er nu eindelijk iemand kwam. Deze medewerkster zou het uitzoeken en mij terugbellen. Deze medewerker belde mij inderdaad om 15u15 terug met de mededeling dat alle All-In-One’s in Hongarije gerepareerd moeten worden en dat reparatie op locatie niet mogelijk is. Hij zou e.e.a. doorgeven aan de afdeling
HP Customer Relations Team Benelux.
Dezelfde avond kreeg ik van haar om 18u48 een mail waarin zij schreef dat reparatie op locatie niet mogelijk was en dat zij morgenochtend contact met mij opnemen om dit verder te bespreken.
Woensdag 19 augustus ’20; wie mij die ochtend ook belde, niemand van HP.
Om 15u22 belde HP plotseling op mijn mobiel, andere telefoontjes waren gewoon via mijn vaste lijn gegaan, maar helaas.. met het opnemen was ik net iets te laat!! Zonder dat ze het nog een keer probeerde
of via de vaste lijn mij te bereiken kreeg ik van haar om 15u32 een mail waarin stond: “Onze excuses voor de vertraging om de unit voor repair. We proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen”.

Hiermee zijn wij natuurlijk niet akkoord gegaan. Dezelfde dag stuurde ik 2 en donderdag 20 augustus ’20 nog een mail zowel aan de HP-store als aan de afdeling HP Customer Relations Team Benelux.
Hierin schreven wij “gezien het feit dat de op de Website van de HP-store aangeboden 2 garantie en reparatie op locatie niet mogelijk is, wij nu een nieuwe computer en Care Pack willen of anders ons geld terug.
Op vrijdag belde weer een mevrouw van de administratie of wij misschien nog een doos hadden. Onbegrijpelijk. Ik heb gezegd dat dat al meerdere keren gevraagd is en wij niet meer willen dat de computer opgestuurd wordt en zij dit intern maar moesten nakijken en met onze gestuurde mails nu moesten komen met een oplossing voor een nieuwe computer of ons geld terug.
Hierop is tot op heden niets mee vernomen.

We zijn nu 3 weken verder en ik heb HP alle kans gegeven om mijn computer te laten maken, maar de organisatie daar is zo slecht en de éen weet niet wat de ander doet.
Ik vind dat HP in gebreke is gebleven en stel HP hiervoor aansprakelijk.
Ik hoop dan ook dat ik nu na alle ongemakken binnen één week mijn geld terug kan krijgen.

A.M. Morssink
TonM 26-08-2020

Er is inderdaad gebeld. Er werd toen gezegd dat het doorgespeeld werd naar de klachtenafdeling en dat wij daar zo gauw mogelijk wat van zouden horen. Een juffrouw van de klachtenafdeling heeft inderdaad gebeld en vroeg of wij zelf voor een doos wilden zorgen, aangezien HP ze niet meer had. Zij belde later terug en ik heb gezegd dat ik dat niet deed. HP heeft verschillende malen, ruim 3 weken, de kans gehad . Het is toch te gek voor woorden dat wij nu zelf voor een doos moeten zorgen om de computer naar Hongarije te sturen, Op uw Website staat duidelijk dat ik 2 jaar garantie heb en reparatie op locatie. Wij willen nu ons geld terug . Wij zijn nu bijna 4 weken met HP bezig. Het is nu klaar. Als wij nu ons geld niet terug krijgen gaan wij er verder werk van maken.

Beste Morssink,
Erg vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met uw HP All-in-One PC. Als het goed is heeft onze support afdeling vandaag reeds met u contact opgenomen om de afhandeling voort te zetten.

Jolanda 21-08-2020

SCEOSCEO36392897

• HP-laptop besteld en geleverd.
• Audio doet het niet, support gebeld, gaat mee kijken hard- of software. Blijkt hardware dus moet retour geeft hij aan. Je ontvangt een retourlabel, dat kan 3 dagen duren maar zodra die gescand is wordt er gelijk een nieuwe toegestuurd.
• Na 4 dagen bel ik en blijkt het dossier als afgehandeld te staan. Ik alles weer vertellen en ze zullen hem opnieuw aanmaken. Echt vriendelijke en behulpzaam en medelevend wat je zou verwachten was deze persoon niet. Immers als je net een nieuwe computer besteld hebt wil je die graag snel ontvangen en er mee aan de gang gaan.
• Na paar dagen maar weer eens gebeld en diegene geeft aan dat het niet goed aangemaakt is en tikt nog e.e.a. erbij op de computer en gaat het verwerken zegt hij. Ik zeg ik hoop toch wel binnen 1 dag wat te horen want het heeft nu lang genoeg geduurd. Ja dat denk ik wel en verder niets en geen sorry en/of medeleven. Alsof een computer van 1200,- niets is.
• Volgende dag gebeld, nog niets, die persoon zegt dat hij er achter aangaat bij de Store. Na een paar telefoontjes blijkt dat je voor dit soort problemen de support belt, die maken een DOA aan waardoor het weer bij de store terecht moet komen en dat gaat blijkbaar niet goed dus die persoon mailt me ook nog telefoonnummers door. (in plaats dat hij zelf er even achteraan gaat bellen, maar helaas…..)
• Dan bel ik dus maar de store en nee ze hebben niets binnen van support maar die persoon zou er wel achter aan gaan, volgende dag heb ik mijn retourlabel.
• Gelijk de laptop het label opgedaan en weggebracht naar DHL punt.
• Weer geduldig afwachten…. nee nog steeds geen nieuwe verzendbevestiging dat er een nieuwe laptop is afgestuurd.
• Mijn geduld is op en ik besluit om HP-store weer te bellen dat mijn geduld op is en dat ik mijn geld terug wil. Na 26 minuten in de wacht gestaan te hebben zoeken ze mijn gegevens erbij en geven aan dat ze het in orde gaan maken.
• Later op de dag krijg ik een mail met een retourlabel. Ggggrrrrrrr
• Ik heb maar weer retour gemaild dat ik die de week ervoor al ontvangen had en gelijk verwerkt had en retour gedaan naar DHL dus dat ik toch echt graag op dinsdag mijn geld retour wil ontvangen.
• Op dinsdag niets gehoord en dus eind van de middag maar weer gebeld, dat ik graag mijn geld terug wil, ik kreeg weer iemand anders aan de lijn die dus eerst moest kijken wat er allemaal gezegd en gemaild was.
• Ze kon zien dat de collega de vervanging had gecanceld en door had gezet dat het geld overgemaakt moet worden.
• De verwerking daarvan kan echter 3 dagen duren en dan kan het nog 10 dagen duren voordat het geld retour is.
• Ik heb aangegeven dat ik dit ongelofelijk vind en echt buiten proporties. En dat ik graag zie dat ik de volgende dag mijn geld retour heb.
• Excuses ze is het met me eens maar kan er niets aan doen.
• Ik heb gevraagd of ze het toch verderop cq hogerop kan zetten omdat ik zeer geneigd ben dat als ik mijn geld woensdag de 5e augustus het geld niet op mijn bankrekening heb dat ik deze zeer slechte service toch echt openbaar moet zetten op eventueel social media en radar of consumentenbond zal contacten.
• Het moet toch niet nodig zijn dat dit allemaal zo lang moet duren????
• Wat schetst mijn verbazing, kijk ik in mijn mailbox heb ik ook nog een mail ontvangen met daarin de tekst; verbeter en verleng de garantie van uw HP ENVY Laptop - 17-cg0650nd verder dan de standaard garantie met HP Care Packs. Dit had toch allang verwerkt moeten zijn dat ik deze niet zou ontvangen, lijkt mij.
• Ik kan met niet voorstellen dat dit de service is dit HP wil verlenen.
• Ondanks bovenstaande, is mijn keus door reviews etc. toch weer op een HP laptop gevallen. I.v.m. de service elders besteld.
• Computer komt vlot binnen en bij deze blijkt dat de ventilators een gigantisch lawaai maken.
• HP gebeld en ze komen op locatie voor reparatie. (ik denk nog; goh waarom kon dit bij de vorige laptop niet?)
• HP komt en blijkt dat ze ook een verkeerde fan meehebben. Ik moet maar kijken of het met 1 fanwisseling opgelost is. Ze wachten zelf niet even om te testen.
• Niet opgelost dus gebeld en HP gaat weer komen, gelijk afspraak gemaakt. Bellen ze 1 dag van te voren dat het 4 dagen later wordt.
• Dat vind ik onacceptabel, zonder enig excuus. De laptop gaat retour.
• Heb mijn geld van de eerste laptop na 18 dagen eindelijk retour.
• HELEMAAL KLAAR MET DE SERVICE VAN HP!

Beste Jolanda,
Vervelend om te horen dat uw ervaring met de service van HP niet was zoals u het van ons kan verwachten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Chris 11-08-2020

Bestelling geplaatst betaald, dan blijft website hangen.
Ze zijn niet te bereiken, blijven je in de wacht zetten, wijzen op de website maar lossen niks op.
Op mail wordt niet gereageerd. Ik hoop dat het opgelost wordt, maar dat is zeer de vraag...

Beste Chris,
Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik kijken of alles goed gaat.

Rick 04-08-2020

Je zou verwachten dat een bedrijf als HP goede service heeft. Helaas is dit niet het geval. Mijn nieuwe laptop had bij aankomst een defect. Omdat er geen vergelijkbaar product was moest hij in de eerste maand al om reparatie. Vervolgens tijdens mijn buitenlandstage twee maanden later stapelden de problemen op tot op het punt waarop de laptop niet meer bruikbaar was. Ik heb een vervangend product moeten kopen omdat er geen hulp mogelijk was in het buitenland. Ik had de laptop voor buitenlandstage gekocht en hij heeft het uiteindelijk niet eens 6 volle maanden gedaan. Als student zonde van mijn geld (en daarbij moest ik nog eens een vervanging aanschaffen). Terug in Nederland weer bij de helpdesk aan de lijn. Ik wil graag het aankoopbedrag terug gezien de omstandigheden en problemen maar nu moet de laptop nogmaals voor reparatie. Bij de hulpdesk ga je van A naar B en weer terug. Je hangt veel in de wacht en uiteindelijk kan niemand iets voor je doen. Licht niet zozeer aan de medewerkers maar aan het bedrijf zelf. De klant mag zelf de interne communicatie tussen de afdelingen regelen en staat zeker niet op #1 bij HP. Kortom, geen HP kopen. Als je het toch doet, koop dan in ieder geval bij een webshop met een goede service om veel frustraties te voorkomen.

PSuijlekom 08-07-2020

In korte tijd twee Thunderbolt dock besteld. Tot twee keer toe een verkeerde geleverd. Het apparaat dat twee keer foutief geleverd werd was €30,- goedkoper. Voor de eerste geld terug gevraagd voor het verschil via het e-mailadres nlstore.postsales@hp.com. Voor de tweede een retour-verzoek aangevraagd.
Op drie e-mails nog niet gereageerd, de eerste mail meer dan een week geleden....

After sales is niet het sterktse punt van deze website.

Juliën 23-06-2020

Laatst heb ik een laptop-lader besteld omdat mijn oude kapot ging. Bij het betalen ging het al mis, de verwerkingspagina liep vast en hierdoor had ik al gelijk door dat er iets mis was. Dus ik ging bellen met HP. Kreeg ik een Engels-sprekend persoon aan de telefoon, niet erg proffesioneel maargoed. Hij gaf me een ordernummer en verzekerde mij dat de bestelling goed was gegaan. Nu zie ik op de website dat de bestelling gecancelled is en ook heb ik mijn geld niet terug. Ook heb ik geprobeerd te bellen maar ik heb wel 15 minuten in de wacht gestaan. Belachelijk dit.

Ron 15-05-2020

Bij het bestellen is er niets aan de hand, snel wordt er een beoordeling toegezonden. Pas als er iets misgaat met het apparaat heb je een probleem! en goed ook. de belofte is dat indien een apparaat in de garantieperiode kapot gaat er binnen twee dagen een nieuwe wordt geleverd. is ook niet zo vreemd want als je op maandag besteld, dan heb je het apparaat dinsdag in huis. Zo niet hier!!! na acht dagen alleen maar beloftes die niet worden nagekomen. Klachten worden genegeerd en de helpdesk is bemand door mensen die niets zelfstandig kunnen of mogen uitvoeren. "mijn leidinggevende moet die accorderen" dan volgens mailtjes van we gaan het snel oplossen, zonder daar gevolg aan te geven. het laatste mailtje kreeg ik gisteravond dat er nu snel gehandeld zou worden en alles in orde. totdat blijkt na een tweet waarbij de medewerker contact opneemt met HPStore dat de levering nog steeds on hold staat en er dus helemaal niets is gebeurd. Het gaat hier om een all in one printer die na 10 dagen de geest heeft gegeven spiksplinternieuw dus. Een ingediende klacht wordt niet in behandeling genomen en men zwijgt in alle talen, bellen met de helpdesk lukt wel, maar zonder resultaat, "mijn leidinggevende moet dit oplossen, ik kan hier niets aan doen,,, kansloos dus!
Officiele reactie van HP Nederland 18-05-2020

Beste Ron,
Vervelend om te horen dat omruilen van het defecte product niet juist is verlopen. Mijn excuses hiervoor.
Heb je voor mij een ordernummer? Dan kunnen we onderzoeken wat er misgaat.

Patricia 12-05-2020

Vreselijke winkel. Product is niet o.k. maar ze zijn niet te bereiken. Er werd mij zelfs een refurbished product aangeboden, i.p.v. een nieuwe! Wil het product ruilen of geld terug. Drama. Geen vertrouwen meer in.
Officiele reactie van HP Nederland 18-05-2020

Beste Patricia,

Vervelend om te horen dat jouw HP product niet naar behoren werkt. Zou je mij een ordernummer kunnen doorgeven? Dan kunnen we uitzoeken wat er is misgegaan.
Mijn excuses voor het ongemak.

Tomas P. 28-03-2020

Echt een geweldige bedrijf! Als student krijg je 25% korting en ik heb meerdere artikelen besteld, ze waren allemaal keurig op tijd geleverd, werken perfect. Ik raad deze webshop echt aan iedereen aan. Hier weten ze pas wat de service is. Enige puntje wat ik als feedback zou willen geven is; voeg Afterpay betalingmogelijkheden toe, zo kunnen klanten makkelijker afrekenen.
Officiele reactie van HP Nederland 30-03-2020

Beste Thomas, Bedankt voor je leuke bericht! Heel erg fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.

Petra 25-03-2020

Iets besteld wat al een paar dagen geleden binnen zou komen. Helaas word de datum elke keer veranderd en komt er maar niks binnen. Krijg ook geen contact met ze! Gelijk de laatste keer dat ik iets besteld heb!
Officiele reactie van HP Nederland 26-03-2020

Beste Petra,
Vervelend om te horen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mag ik vragen wat je ordernummer is? Dan kan onze klantenservice contact met je opnemen.
HP store