HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is berekend op basis van 242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 21-05-2019

Na 15 jaar!!! probleemloos gewerkt te hebben met de Deskjet 6540 was het nu tijd voor een all-in-one. Op aanbeveling van anderen naar de HP store gegaan. Binnen no-time verschillende types bekeken en een keuze gemaakt voor de HP ENVY 6230. De bestelling afgerond en binnen 24 uur afgeleverd en geïnstalleerd. De prijzen direct vanaf HP zijn nagenoeg identiek (soms voordeliger) dan overige sites. De product info is zeer uitgebreid. Alleen de algemene site en de support site kunnen (zeker bij een computerbedrijf) sneller en duidelijker.

Sander 21-05-2019

Telefonisch totaal niet te bereiken voor een paar dagen. Eindelijk te pakken en ze hebben een oke deal gemaakt. Maar verzenden was wederom weer traag, niet echt van deze tijd.

Dierenhotel de Hamert 21-05-2019

Snelle service, goede kwaliteit producten. Gemakkelijk te bestellen. Duidelijkheid op de site bij bestellen. Ik ben zeer tevreden over hp

Rob Krete 20-05-2019

Prima service. Eerste printer/scanner/fax die we bestelde bleek onvoldoende geheugencapaciteit te hebben tbv de werkzaamheden op ons kantoor. Nieuwe besteld, deze in kunnen leveren met volledig bedrag retour. Minpunt(je) is dat de oude te vroeg werd opgehaald door DHL (nieuwe was er nog niet!) echter toen nieuwe geïnstalleerd was en oude terug moest diende we deze zelf vervolgens zelf bij een DHL depot af te geven.

Joke 20-05-2019

Prima, vlotte services! Goede kwaliteit! Makkelijke site om alles vlot te bestellen! Aflevering via DHL altijd goed! Medewerkers aardig en klantvriendelijk!

Tisza28 19-05-2019

HP store had voor mij de juiste aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt. De bestelling verliep vlot en eenvoudig het bestelde had ik de andere dag in huis.

Victorine89 18-05-2019

Snelle bezorging en goede service. Helaas blijven cartridges duur. Maar gelukkig zijn ze bij HP niet al te duur.

R. Peters 18-05-2019

Site werkte niet naar behoren, maar medewerkers hebben dit gelijk opgelost. Bezorging was prima alleen bij DHL moeilijk vooraf te zien hoe laat ze komen.

JPJ Slootweg 17-05-2019

Na bestelling wordt er snel een geleverd, jihad mijn cartridges de volgende dag al binnen

Dmitriy 16-05-2019

Ik heb bij HP.STORE.NL bluetooth mouse besteld, maar na een tijdje kreeg ik een bericht dat mijn bestelling was geannuleerd, hoewel ze geld hadden gereserveerd op mijn creditcard. Toen ik belde twee keer om te vragen waarom de bestelling hadden geannuleerd, elke keer dat belde moest ik langer dan 15 minuten wachten. Ze zeiden dat ze niet weten waarom de bestelling is geanuleerd. Om geld terug te krijgen moet ik contact opnemen met mijn bank. Persoonlijk zal ik nooit meer dingen kopen in deze winkel.

Frans 14-05-2019

Zogenaamd een high end laptop op de HP store gekocht, was kapot. Werkte meer dan slecht. Had graag een nieuwe gekregen, maar in plaats daarvan heb ik WEKEN LANG uitvoerig alle stappen doorlopen die ze willen maken. Drivers en firmware updaten, benchmarks draaien, hardware en software testen en weet ik wat allemaal en zelfs een schone installatie van Windows 10. Werkte niet. 'Mag ik dan nu een nieuwe?' Nee. Andere afdeling en weer een flink aantal stappen doorlopen (waarvan er een aantal al gedaan waren), om vervolgens te concluderen dat hij gerepareerd zal moeten worden.
'Ik heb een laptop van 1200 euro kapot gekocht. Ik wil geen reparatie. ik wil een nieuwe'. Nee. Reparatie. En weet, hier zit ik al een half jaar met een kapotte laptop. Wachten op een telefoontje van de planner en wachten op de monteur. Monteur geweest, heeft niet geholpen. 'Ik wil een nieuwe'. Nee. Weer wachten op planner en monteur. Monteur geweest, laptop gaat NIET MEER AAN. Gemeld bij HP, klacht ingediend op klachten-site en....ik word genegeerd. Heb geen reactie of niets. Heb nu al 14 DAGEN een laptop die niet eens meer aangaat en HP laat niet eens meer van zich horen!

Peter 13-05-2019

Shop is eenvoudig te gebruiken. Levering snel en goed. Meer aandacht besteden aan milieuvriendelijker verzending kan geen kwaad. pakket onnodig groot.

Lars 10-05-2019

Laptop gekocht, was iets fout gegaan met de betaling en de levering zou vertraagd worden.
Dit werd snel opgelost. Top service.

Ilse 22-04-2019

Zeer tevreden over de service! Perfect geholpen met de keuze voor de juiste printer voor mijn kantoor. Correct geinformeerd en geleverd.

Evert. 22-04-2019

Wat een drama bij het bestellen van een printer. Voor half acht besteld is de volgende dag in huis. Vergeet het maar, na twee weken niets en nu het betaalde bedrag nog maar afwachten wanneer dit terug gestort wordt. Ik hoef geen contact meer met HP, daar heb ik mijn buik voorlopig even van vol.

Peet 22-04-2019

Snelle levering
En goedkoper dan in de winkel.
Ik blijf in de webshop bestellen.

Wim Ottema 22-04-2019

Ik krijg persoonlijke aanbiedingen, o.a. voor cartridges waardoor ik deze niet vergeet aan te schaffen en ik ze een stuk goedkoper dan in andere webshops aan kan schaffen. Verder goede en snelle levering en goede cartridges die lang meegaan. Zeer tevreden.

Willeke 21-04-2019

Prima webshop! Ik heb hier nu 3x iets gekocht. Bestellen, leveren - het liep allemaal perfect. Twee keer de goedkoopste HP computermuis besteld. Geen leveringskosten, ondanks de basisprijs. En ook die muis werkt perfect, en de installatie - hoefde uiteraard alleen de eerste keer - was een eitje (maar je moet zo'n muis natuurlijk niet op een harde vloer laten vallen...)

Ruud 19-04-2019

Levering computer binnen paar dagen.
Zeer tevreden over afhandeling.
Goed product werkt uitstekend en snel een verademing.

D.A. Wink 16-04-2019

aankoop via shop van printerinkt mislukte door 2 korting acties tegelijk. Telefonische bereikbaarheid slecht: 15 minuten gewacht, toen maar opgehangen. Bi j tweede telefoontje alsnog via e-mail kunnen bestellen.

rozzo 15-04-2019

Laptop was tijdelijk niet leverbaar, maar kon deze voor de aanbiedingsprijs in backorder zetten en werd op de verwachte leverdatum netjes afgeleverd.

HarryM 15-04-2019

De kwaliteit van HP-producten (inkt en toner) is gewoon uitmuntend en niet te vervangen door goedkopere producten. De service van de HP-Store is ook uitstekend maar prijstechnisch niet concurrerend (dure basisprijs). Alleen de logistieke afwikkeling/transport via DHL liet te wensen over (later afgeleverd/bij buren afgegeven zónder bericht waar).

M. Paulussen 15-04-2019

Bestelling on-line was super, snel, makkelijk, duidelijk. Levering echter liet drie dagen op zich wachten (exclusief weekend). Levering was op verkeerd adres afgeleverd waardoor ik toch naar de winkel moest om toners te bestellen. Omdat de adres gegevens wel op elkaar leken kreeg ik te horen dat het pakket weldegelijk bij mij was geleverd. Na twee dagen belde gelukkig de persoon van het andere adres dat ze voor mij een pakketje had ontvangen zodat ik het alsnog kon ophalen. Al met al was dit een vervelende ervaring. Lag niet aan HP maar aan de koerier, wellicht koerier attenderen op juiste levering????

Nico Gommers 15-04-2019

Zoals altijd bij HP, duidelijke informatie, goede levering informatie en snelle levering.

Ricardo 15-04-2019

Zoals je van HP mag verwachten is het een snelle levering en goede service, ook telkens goed geïnformeerd over bestelling status.

JoopS 14-04-2019

Bestelling en afhandeling gebeurden perfect. Niets om op aan te merken! HP maakt waar wat het belooft.

Johannes 13-04-2019

Scherm besteld, werd volgens afspraak snel bezorgd. Kon tevens gebruik maken van aanbieding. Goede service.

Antoon 12-04-2019

Printer is eenvoudig en snel te installeren. De afdrukken komen snel, ook uit de slaapstand. Voor een all-in-one een compacte printer.
Ondanks dat er iets mis ging tijdens het betaalproces werd de koop goed en snel afgehandeld.

Michel 12-04-2019

Gewoon dat wat je mag verwachten. Prima site, goede service.
Leveringen volgens afspraak.

Martijn 26-03-2019

Producten van HP zijn super maar de store evenmin.
Vandaag besteld morgen in huis wat er staat doen ze niet aan, 4 dagen later pas eens!
Daarnaast zijn ze slecht bereikbaar en krijg je een mailtje terug toen het was afgeleverd met: Ik zie dat het inmiddels is afgeleverd veel plezier ermee.
Erg slecht van zo'n bedrijf.

Arie 25-03-2019

Onlangs heb ik een set originele inktpatronen bij de internetshop van HP besteld.
De verwachte zending kwam echter niet, terwijl het bedrag wel van mijn rekening was afgeschreven. Ook na enkele dagen bleef alles stil en er kwamen geen inktpatronen.
Hierop heb ik gebeld met HP en een zeer vriendelijke dame kon direct zien wat er mis was. Tijdens mijn bestelprocedure was de internetverbinding verbroken, waardoor mijn bestelling niet bij HP was doorgekomen. Mij werd verzocht een afschrift van de overschrijving op te sturen en opnieuw de bestelling te plaatsen. Dit heb ik direct gedaan en de volgende dag waren de inktpatronen binnen en was er een e-mailtje van HP dat het overschrijvingsbewijs was ontvangen en dat het eerst betaalde bedrag direct zou worden teruggestort. Een dag later was het geld binnen. Petje af voor HP en hulde voor de snelle reactie en correcte afhandeling.

Srishti 24-03-2019

De HP shop had duidelijke specificaties van de producten. Ik had een HP sprocket op vrijdag besteld en ik had het meteen de volgende binnen!

HK 24-03-2019

Prima product en service , niets op aan te merken. Nu automatisch bestellen ingesteld.

John 23-03-2019

Na het bestellen zag ik pas dat er een actie was waarbij je 50 euro korting kreeg. Misschien is dat een puntje dat je dit soort acties bij b.v. het afreken ziet. Ik heb daarna bij de bestelling een bericht geschreven dat ik graag van die actie gebruik wilde maken en deze order eventueel wilde annuleren. Uiteindelijk toch maar weer een nieuwe order aangemaakt met de 50 euro korting. Smorgens kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling klaar gezet zou worden ( met als order nummer de bestelling zonder korting ) ik ben toen maar even gaan bellen om e.e.a recht te zetten. Dat is verder prima gelukt dooreen kundige medewerker ( Jasper ) Het product werkt verder naar volle tevredenheid. Toch nog een puntje van kritiek. Het blijkt dat de tekst die je naderhand bij een bestelling zet niet gelezen wordt. Anders hadden ze de eerste bestelling wel geannuleerd in plaats van klaar te maken voor verzending.

JOS 23-03-2019

Vandaag besteld morgen thuis, bij anderen deels niet gelukt.
Hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft

Ben Bakx 23-03-2019

Ik bestel altijd zakelijk via deze site voor ons kantoor. Dat werkt heel goed en is een mooie en overzichtelijke site. Fijn is ook dat al onze producten teven geregistreed staan voor garanties etc. Dus ik kan altijd terug kijken in mijn bestellingen om te zien of er nog garanties zijn en welk serienummmer het product heeft enz. Voor advies bel ik naar HP zakelijk en zij denken erg goed mee wat voor ons kantoor de beste keus is. Tevens kan ik ook telefonisch een bestelling doorgeven en ben ik in een paar minuten klaar met bestellen en kan ik verder met mijn eigen werkzaamheden. De leveringen gaan tot nu altijd zeer goed en worden netjes vooraf aangegeven door HP als de order klaar staat of wanneer deze verzonden wordt. Al bij al is HP Store een fijne leverancier die klantvriendelijkheid hoog heeft staan en die met je mee denkt. Ik blijf er zeker bij bestellen, ook omdat HP producten zeer betrouwbaar zijn en goed functioneren.

Jan 21-03-2019

De omschrijving van het artikel in de webshop was prima, evenals de prijs. De afhandeling verliep vlot. Het enige minpuntje was de aflevering via DHL. Aflevering zou maandag plaatsvinden, uiteindelijk gebeurde dat woensdag, zonder melding van DHL. De volgende dag afgehaald bij DHL punt. Dus HP, switchen qua levering!

Tom vdM 21-03-2019

De afhandeling van het bestelde was zeer correct en snel.Het bezorgen door DHL verliep traag, denk maar zo; volgende keer beter, maar alle lop voorde HP shop

Anouk 21-03-2019

Goede shop! De shop ziet er zeer overzichtelijk uit. De levering is snel en het bestellen is makkelijk

Carolien Wijten 21-03-2019

Duidelijke omschrijving van producten. Ik wilde een nieuwe printer en kon door de duidelijke beschrijving de juiste keuze maken. Goede communicatie omtrent levering. Ook de prijs is hetzelfde als bij andere leveranciers. Dan kies ik toch graag bij het bedrijf wat het product produceer

Fred 21-03-2019

De uitstraling van de website gaf mij vertrouwen om mijn nieuwe printer daar te bestellen

Ruwe 19-03-2019

bestelling op 7 maart: slechte afhandeling. betaling via IDeal ging mis door een fout bij GlobalCollect (het bedrijf dat door HP Store voor online betaling wordt gebuikt). zonder verder overleg werd de bestelling geannuleerd (onsite stond de bestelling nog steeds op in behandeling).
zit nu op 19 maart nog steeds op mijn geld te wachten.

Ben 18-03-2019

Duidelijk via het menu snel bij de drie opties voor mijn nieuwe laserprinter; daarna ingezoomd op aanbiedingen en zelf de beste deal kunnen vergelijken via google. HP Store had de beste deal! snel online besteld, goed op de hoogte gehouden en binnen 48 uur keurig geleverd aan huis. Zeer tevreden over het aankooptraject en de resultaten van mijn aankoop.

Sander 18-03-2019

In eerste instantie snelle reactie, maar bleef na vragen even duren voordat er een antwoord kwam. Vervolgens wel snel opgepakt en klantgerichte oplossing geboden voor de bestelling i.c.m. rentepunten. Het heeft weliswaar te lang geduurd, maar de oplossing was wel heel netjes. Daarom totaal een 8.

Hans Goudsblom 18-03-2019

Zeer duidelijke omschrijvingen op de site. Het invullen van mijn bestelling verliep zonder
problemen en de bestelling werd keurig op tijd afgeleverd. Kan de site van HP aan iedereen
aanraden !

Henk Joosen 18-03-2019

Telefonisch zeer goede hulp gekregen bij technische vragen die bepalend waren bij aanschaf. Na correcte levering en goede afhandeling bleek het allemaal exact te kloppen.

M.Peters 18-03-2019

Dit keer gekozen voor directe bestelling bij producent .
Ten eerste vanwege de garantie van 2 jaar en reparatie aan huis hetgeen betekend dat mij vader van 96 er niet mee over straat hoeft te lopen want ik zelf woon niet meer in Nederland.
Tot verbazing bleek dat toen de bestelling werd gedaan er 100 euro korting werd gegeven.
Na bestelling is alles vlekkeloos en snel verlopen en wij zijn gelukkig met de keuze van de laptop want deze heeft een zeer goede indruk gemaakt net als de de vorige laptop van HP van 8 jaar oud en nog steeds werkend maar verouderd door techniek en software.
Kortom tot dusverre dik tevreden

Beest 17-03-2019

Prima, en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Goed product en vaak meer prints dan er wordt vermeld

Henk Vermaat 17-03-2019

Gemakkelijk te bestellen, moeten alleen de tekst aanpassen als ze beloven dat voor een bepaalde tijd bestellen da wordt het de volgende dag afgeleverd met uitzondering bij betaling met creditcard dat duirt dat een dag kanger ivm de controlle van de betaling!

Jacq 17-03-2019

Snelle levering van de bestelde spullen, duidelijke website, makkelijk om de juiste artikelen te vinden, goede aanbiedingen