HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending bij aankopen vanaf €15. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6551458 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is berekend op basis van 48 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.2

Corina 14-08-2018 Via de website gekocht

Nog niet tevreden

Ik heb 2 x inkt besteld voor mijn printer en is ook 2 x betaald vorige week besteld en nog steeds helemaal niets gehad 1x op 9-8 en de 2e op 12-8 waarom moet dat zo lang duren

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Kaje 03-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Meer dan een maand geleden ging het toetsenbord van mijn nieuwe laptop stuk. Foutcode opgezocht en in overleg met de webwinkel (Coolblue) direct met HP gebeld. Laptop opgestuurd naar HP; reparatie valt binnen de garantietermijn en de laptop zou binnen ongeveer twee weken gerepareerd zijn. Je kunt het verloop van de reparatie volgen en daar stond een datum te lezen waarop ik de laptop weer terug zou krijgen. Deze datum verliep, dus gebeld met HP die terug zou bellen. Nog steeds geen reactie gehad, ook niet na een tweede keer bellen. Webwinkel gebeld maar die kunnen niet helpen omdat ik de reparatie rechtstreeks bij HP heb aangemeld, Doe dat dus nooit, laat reparaties altijd via de winkel uitvoeren waar je de laptop hebt besteld,
HP bezorgt mij hier een heel slechte ervaring, Als het zo moet, verliest dit merk mij als klant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Gerda 27-06-2018 Via de website gekocht

Slechtste service ooit

Bestelde inkt werd niet geleverd. Gebeld, bleek betaling niet gekoppeld aan bestelling. Kon niet alsnog gekoppeld worden, moest opnieuw bestellen en geld zou worden teruggestort. Nu 2 maanden en tientallen mails verder nog niets ontvangen. Kopen vandalisme betaling gestuurd, kopie van bankafschrijving, banknummer, steeds word weerom hetzelfde gevraagd, mails worden blijkbaar niet gelezen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mirrinte 04-05-2018 Via de website gekocht

Super goed service bij reparatie laptop

Na een scheur in mijn dure laptop HP gebeld. Kon voor een zeer betaalbare prijs worden gemaakt en binnen een paar dagen mijn laptop weer terug met geheel nieuw scherm. Ga met reparaties met HP producten altijd naar HP toe en niet naar een computerzaakje alsjeblieft. Ik dacht dat dit goedkoper zou zijn, maar juist HP was veel goedkoper en natuurlijk betrouwbaarder en sneller.

Maarten Dekker 01-05-2018 Via de website gekocht

Ik zocht naar een extra netstroom adapter voor mijn HP Spectre PC. Deze was op de site moeilijk te vinden. Ik met HP gebe;d daar zei men mij data HP wel de adapter maar niet het netsnoer leverde. Toen ik de doos opende bleek to mijn vebazing dat er gewoon een Nederlands netsnoer bij werd geleverd. Gaarne volgende keer de juiste informatie verstrekken

Jasper 01-05-2018 Via de website gekocht

We zijn uitstekend geholpen

We zijn door HP uitstekend geholpen bij de aanschaf van 4 nieuwe laptops. We waren namelijk nog aan het twijfelen over de specificaties en types.

Ike 30-04-2018 Via de website gekocht

Heldere informatie

Door de heldere informatievoorziening vind je moeiteloos wat je zoekt. Het bestelproces is ook zeer vanzelfsprekend en idem de betaling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bread and butter 30-04-2018 Via de website gekocht

hor en dol van alle verschillende websites

Een oude printer die ik wilde laten recyclen, zogenaamd 'kapot was' maar het toch weer ging doen, twee printers in huis, cash back actie, extra garantie en dan ook nog gewoon de shop. overal opnieuw moest ik mijn gegevens invoeren, ordernummers en serienummers opzoeken. Fijn dat HP zo compleet mogelijke info wil, maar je moet als klant aardig vasthoudend zijn om te krijgen wat je zoekt. Je hele serviceadministratie mag je zelf doen. Wordt een dure printer zo.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

INKTNa1printje 29-04-2018 Via de website gekocht

na 1 print al nieuwe inkt, lervertijd 5 dgn heel ontevreden

Belacheljik na 1 printje al nieuwe inkt die eindeloos lang onderweg, meerder malen over gebeld, ook daar geen duidelijkheid wanneer eindelijk bezorgd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Edward 29-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig Merk en website.

Makkelijk te vinden wat je zoekt en te bestellen, snelle levering tegen redelijke prijs. Heb nooit wat hoeven terug te sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 29-04-2018 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering

Duidelijke informatie op de website. De inktcardrige voor de HP Printer werd de volgende dag bezorgd

frits apperloo 29-04-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

De shop levert het beste voor mijn HP printer , op zeer snelle manier . Ik ben super tevreden over de service van HP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karel 29-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Shop is duidelijk. Heb precies kunnen vinden wat ik zocht. Alles meteen de volgende werkdag geleverd en netjes verpakt.

J. Staaks 29-04-2018 Via de website gekocht

service/prijsverhouding helemaal goed

Ik heb inktcartridges besteld bij HP.
Over de prijs en service ben ik meer dan tevreden: ik heb de prijs vergeleken met een fysieke winkel.

Cees 28-04-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service.

De HP shop is een goed bereikbare en gebruiksvriendelijke shop met snelle levering en naar mijn idee met reële prijs kwalietijd verhouding.

Hans P 28-04-2018 Via de website gekocht

Mooi aanbod, snel geleverd!

Goed werkende heel overzichtelijke site, mooi aanbod qua korting. Snel geleverd en goed verpakt. Aanbevolen verkoper!

Service 28-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht telefonisch bereikbaar !!

Onacceptabel dat - terwijl wél in het Nederlands geadverteerd - er geen Nederlands servicenummer beschikbaar is. Hierdoor geen communicatie mogelijk over het te bestellen en geleverde product

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rene Loman 28-04-2018 Via de website gekocht

Cartridges snel geleverd

Makkelijk en eenvoudig besteld en super snel in keurige verpakking geleverd 😃 daarbij zijn originele cartridges zijn altijd beter dan refills.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.J. 23-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website. Snelle levering. Alleen beetje vreemd dat bij het beeldscherm een boekje zit met in of andere vreemde taal (lijkt turks of zo ...) en geen Nederlands. Geen idee waar het over gaat maar het lijkt een handleiding of zo iets ...

M. van Schaik 18-04-2018 Via de website gekocht

Echt slechte service bij HP Online Store.

Ik wilde mijn bestelling bij HP Online Store annuleren, omdat ik de verkeerde inkt voor mijn printer had besteld. Dat heb ik gelijk na mijn bestelling geprobeerd. Ze hebben dus geen telefoonnummer waar je gewoon even kan bellen om je bestelling te annuleren. Dat gaat dus via de site waar je een bericht kan intypen en in het mailtje dat ik binnen kreeg staat dus dat ze binnen 48 uur reageren. Na 48 uur pas dus. Het is nu twee dagen geleden en heb nog steeds niks gehoord. Plus dat de bestelling gewoon is geleverd. En ik probeerde dat dus te voorkomen. Maar omdat HP Online Store dus niet bereikbaar is op een gewoon telefoonnummer, gaat alles dus heel omslachtig en zit ik nu dus met een bestelling die al betaald is en terug gestuurd moet worden en dat wilde ik dus voorkomen. Ik vind het een baar slechte service dat je niet gewoon iemand even via de telefoon kan spreken of over de chat over dit soort dingen en zal daar ook nooit meer iets bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Siem 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Door de melding op de printer, die aangaf dat er besteld moest worden heb ik gelijk een bestelling geplaatst en die is de andere dag al geleverd. prima service en gemakkelijk.

Cas 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Snelle levering van de producten. Producten van prima kwaliteit. Gemakkelijk vanuit huis en thuis bezorgd.

Anneloes 14-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede prijs, snelle levering!

Na besloten te hebben dat mijn volgende laptop weer een HP zou worden, was de keuze snel gemaakt. Zeer mooie aanbieding op deze laptop/tablet.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Theo 14-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Vandaag besteld en morgen in huis, super!! En zeker met het gemak dat de pc aangeeft dat hij bijna leeg is kun je hem metten bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ngm de Jong. 13-04-2018 Via de website gekocht

Perfectie voorop,in een woord geweldig.

Waarom voor u gekozen?
Ten eerste vanwege de goede klandizie,en de snelle afhandeling.
Ga zo door,des te langer kan ik van u genieten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Ze weten precies wat je moet bestellen voor je printer en computer levering heb ik meestal een dag later binnen.

Thom 13-04-2018 Via de website gekocht

Misleidend in mogelijkheden en slechte service

Via de hp-store een monitor besteld, de goede aanbieding is het enige pluspunt. Op de site gezien dat de levering via DHL plaatsvindt, als je niet thuis bent bij bezorging krijg je een code om een nieuwe afspraak te maken, of het pakketje te laten bezorgen bij een afhaalpunt waar je het zelf op kunt halen. Dit blijkt in de praktijk anders te zijn, een nieuwe afspraak was niet mogelijk en na 2 gemiste bezorgpogingen kon ik het pakketje aan de andere kant van de stad ophalen bij het sorteercentrum. Dit was niet de verwachting, en zag ik ook niet zitten. Na veel moeite om de klantenservice te bereiken kon geen enkele oplossing geboden worden, dus pakketje geannuleerd. Nu al meer dan een week op mijn geld aan het wachten. Volgende keer maar weer bestellen bij een echte webshop

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mr. Buzz 13-04-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijsd maar veel te groot ingepakt

Bij het inlezen van de status van mijn inktcartridges werd er gelinkt naar de website van HP. De daarop aangeboden cartridges waren goedkoper dan die op andere sites, dus heb ik die rechtstreeks bij HP gekocht. De levering volgde snel, maar wel in een belachelijk grote doos: Deze cartridges hadden ook door de brievenbus gekund, als ze normaal zouden zijn verpakt.

Ben 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima website en service tot nu toe

Webshop is prima op orde, duidelijk en simpel bestellen. Na aankoop van een premium product deze zoals afgesproken de volgende dag in huis gehad via DHL. Nu ben ik een aantal maanden verder en heeft de laptop wat issues waarschijnlijk met oververhitting (gaminglaptop). Klantenservice is gemakkelijk te bereiken via HP support en tot zover erg tevreden over de service, korte wachttijden en zeer uitgebreide hulp op afstand voor meerdere sessies. Hopelijk geen reparatie nodig want daar zit ik echt niet op te wachten al heb ik er vertrouwen in dat HP dit probleem voor mij gaat oplossen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 01-02-2018 Via de website gekocht

Geen levering, geen communicate mogelijk

Desktop besteld die de volgende dag voor 5 uur geleverd zou worden. Betaald. Thuisgebleven voor de levering. Er kwam niets ook geen bericht. Geprobeerd met hen in contact te komen, maar communicatie is op geen enkele manier mogelijk. Na een aantal dagen kreeg ik bericht dat de desktop waarschijnlijk na een maand geleverd zou kunnen worden. Er is nog steeds niets. De desktop wordt in de HP store inmiddels aangeboden voor €200,00 minder. Maar ja, ik heb al betaald. Zonder communicatie is het lastig om je aankoop ongedaan te maken. Nu maar afwachten of er nog iets komt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Andre 22-12-2017 Via de website gekocht

Slechte Winkel Leveren NIET.

Helaas niet opgelet. Ik dacht HP store is betrouwbaar. Helaas niet.
Je bestelt en betaald
Voordat je betaalt hebt dus bestelling betaalt geven ze aan levering 2 dagen later.

Echter na betaling, krijg je een mail waarin geen leverdatum staat.

Je kunt ze niet bellen want er is al een aantal dagen een bandje met "onvoorziene omstandigheden, probeert u het later nog eens"

Nog steeds geen duidelijkheid. Gelukkig heb ik met creditcard betaald dus is het verzekerd tegen niet leveren. Wat een gedoe, wat een slechte winkel.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Michel 18-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Laptop besteld bij de online store van HP. Levering zou binnen 48 uur zijn. Na 5 werkdagen reeds nog niks gehoord. Heb telefonisch contact proberen te krijgen met de HP store na 50 min in de wacht te hebben gezeten nog steeds geen antwoord. Erg slechte service.
Tip: bestel niets bij de HP store, je wordt niet te woord gestaan en niemand neemt zijn telefoon op. Onbetrouwbaar dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

B. Claessens 04-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Op 24 november 2017 een laptop besteld en betaald. In orderstatus mail stond geen leverdatum. Dinsdag daarop (na lang zoeken telefoonnummer) gebeld en zou nu op 2 december aankomen, maar niks. Ook geen bericht. Vandaag 4 december weer gebeld en krijg te horen dat deze rond 13 december komt, maar zonder garantie. Kortom waardeloze service en komen hun belofte van snelle levering niet na. Ga daar aub nooit meer iets kopen.

Bjorn 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig slechte service!

Laptop besteld met muis op 30 september. Krijg je een mail dat hij 3 oktober komt. 3 oktober geen laptop. Kijk je in het systeem staat er dat hij 11 oktober komt. 11 oktober geen laptop. Staat er in het systeem 18 oktober. Gebeld met klantenservice die je eerst 15 minuten laten wachten met een muziekje, en die zoeken 4 minuten in het systeem en zeggen dat daar 19 oktober in staat. Kortom grote bende! Hier bestel ik nooit meer wat! Ik had studentenkorting, maar de service is niet te filmen!

HC 23-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service en communicatie

Ik heb een maand geleden al een mail gestuurd maar na gelijk een mail dat reactie volgt nooit meer wat gehoord. nog 2x gemaild en weer hetzelfde. Nu al een maand aan het wachten op antwoord. Zeer slechte service en zeer slechte communicatie via deze store.

H,C. 27-09-2017

Ik hoor dit soort verhalen ,bij meerdere merken. De pc's schijnen op zich zelf best goed te zijn, maar de service laat veel te wensen over, wat erg jammer is.....

Ruud 31-10-2017

Heb hetzelfde. Wilde AOI aanschaffen via hp.nl, Nog wat vraagjes via mail gezonden. Geen reactie. AOI aangeschaft, maar wel ander merk.

Teleurgestelde Henk-Jan 01-09-2017 Via de website gekocht

Betalen gemakkelijk: Service ongelooflijk slecht

Het is heel makkelijk bij HP store te bestellen, maar als je vervolgens vragen hebt, krijg je geen reactie via email en ook niemand aan de lijn.....

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

smeets 30-08-2017 Via de website gekocht

geweldige slechte service

ja het klopt : de site werkt prima, alsook het betalen natuurlijk.
Maar !!!!!
probeer de klanten service maar eens te bellen of te mailen,
U zult nooit een reactie krijgen..
nooit meer hp-store

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

hr. Spakman 20-08-2017 Via de website gekocht

snel geleverd.

deze store gekozen voor de prijs ,vijftig euro goedkoper dan andere aanbieders (voor mij best veel geld) verder gewoon correct afgehandeld zonder gezeur.

henk boogaard 20-08-2017 Via de website gekocht

afhandeling bedroevend

Ik dacht een ruim aanbod een groot computermerk dus zal het allemaal wel snel geregeld zijn! nou mooi niet nu na drie weken zit ik nog steeds op mijn geld te wachten. Na een systeemstoring kwam de betaling niet door, na gebeld te hebben omdat de status maar niet naar al betaald ging bleek dus de systeem storing, nu wilde ik nog een beschermingshoesje bijbestellen dus in overleg overeengekomen dat de bestelling gecanceld zou worden een nieuwe offerte opgemaakt zou worden er moest echter wel dan nog een keer extra betaald worden "het eerste bedrag zou binnen vijf werkdagen weer op mijn rekening terug zijn gestord" dus voor de tweede keer betaald maar nu met beschermhoesje. Toen echter bleek dat de volgende dag "systeemstoring" mijn status nog steeds niet was opgewaardeerd en weer een uur aan de telefoon heb moeten wachten er uiteindelijk wel iemand het heeft opgelost veranderde mijn status naar over twee weken volgt levering in plaats van 48 uur later. Ik had er helemaal genoeg van en heb de tweede bestelling ook gecanceld. Deze zou over acht werkdagen worden teruggestort, we zijn nu tien werkdagen verder en zowel de eerste betaling als de tweede betaling is nog steeds niets op mijn account terug gestort. Ik kan niets anders zeggen dan dat het daar niet goed functioneert, tot overmaat van ramp krijg ik ook nog een email van HP store dat de eerste bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd "als alles voorradig is!!!!!!!!!!! Nu vraag ik je ....... morgen maar weer eens gaan bellen naar de HP store en maar hopen dat het niet weer een uur duurt voordat de telefoon wordt opgepakt of na een half-uur wordt afgebroken!!!!! Eem fijne avond gewenst en tot de volgende aflevering van deze soap.
Met vriendelijke groeten,
Henk Boogaard

Ik beveel deze winkel natuurlijk niet aan maar een gebeurtenis uit het verleden is natuurlijk geen garantie voor de toekomst!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jeannette nooter 20-08-2017 Via de website gekocht

Easy.... zelfs voor mij!!

De shop is makkelijk toegangbaar, zelfs voor mensen die daar niet zo handig in zijn, zoals ik! Goede informatie, snelle levering en prima product.

Henny 20-08-2017 Via de website gekocht

Prima verzorgd.

Een zeer prettige shop waar het bestellen en afhandelen prima werd gedaan.
Een levertijd zoals toegezegd.
Geen min puntjes te vinden.

Luc Verhappen 18-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle accurate afhandeling van de bestelling.

Gebruik van originele producten voorkomt problemen.
Na een telefoontje was het gerezen accountprobleem snel opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

B. 18-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig geregeld en zo makkelijk

De shop is erg gebruiksvriendelijk en duidelijk. Gratis bezorging. Top! Prijzen zijn prima. Ga zeker hier weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Printer met contract Instant inkt. 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle service met goede kwaliteit producten en goed advies en snelle levering.
Producten bevallen prima.

Hugo 17-08-2017 Via de website gekocht

Matige store

Om mijn review te beginnen het was voor mij als student, onmogelijk om mij aan te melden voor de student store. Daardoor liep ik mijn korting van 100 euro dus mis. Echter had ik de laptop (Envy 13-ad010nd) op korte termijn nodig, vandaar dat ik mijn bestelling ook doorzette. Na ontvangst van mijn laptop heb ik nog contact op proberen te nemen met HP voor compensatie, verder niks meer van gehoord natuurlijk.

Voor de rest was de levering goed, niet super. Op de site werd aangegeven dat het product op een dinsdag bezorgd zou worden door DHL, dit klopte ook. Echter kreeg ik pas een uur van te voren een mail van DHL zelf dat ze die dag zouden leveren, terwijl ik van HP mij twee dagen eerder al had ingelicht dat de levering waarschijnlijk op dinsdag zou plaatsvinden. Om te spreken over het goed inlichten van de consument....

Qua gemak: wel prima, vanuit je luie stoel een laptopje bestellen. De stress komt later pas.

Overigens, laat je niet misleiden door alle leuke plaatjes die HP zet op de site van hun premium modellen. Geen enkel model beschikt over een Securepad. Dat wordt wel gepromoot, helemaal onderaan de site staat in kleine lettertjes dat het op sommige modellen verkrijgbaar is. Bij verder filteren van de modellen op een securepad krijg je dan niks te zien, maar op de afbeeldingen van de sommige laptops is de securepad dan weer wel aanwezig. Die is er niet!

Aan de telefoon met de klantenservice werd mij verteld dat het een foutje was op de site (wel een dure voor mij); een paar keer sorry en ik kon ook nog het product retourneren. Ging niet voor mij op: ik had de laptop nog de volgende dag nodig.

Bedankt HP!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Erik 17-08-2017 Via de website gekocht

Prachtig product, website kan beter

Nieuwe laptop aangeschaft. Levering was prima in orde en het product bevalt enorm. Minpunt van de site is dat het aanmaken van een account enorm veel problemen kende. Site liep constant vast, dit met verschillende browsers en computers geprobeerd. Uiteindelijk is het dan toch gelukt. Via een site waarmee je gratis geld kan ontvangen besteld om toch nog wat over te houden/te sparen. Tot op heden wordt dit nog niet bijgeschreven, omdat HP store hier niet op wil reageren in richting van de site. Vanwege het mooie product zou ik het wel aanraden, maar de site/service kan nog wel degelijk wat verbetering gebruiken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Harry Kroot 17-08-2017 Via de website gekocht

HP heeft me 6 keer gebeld probleem is opgelos. Heel goed.

Voordeel van de shop is dat je de hele organisatie van HP kunt bereiken. Niemand anders zit er tussen als je een probleem hebt. Zij hebben overzicht en weten precies welk product je hebt gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michiel Bruijning 17-08-2017 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst op de site van HP cartridges voor mijn (HP) printer besteld. De gewenste artikelen waren op de site makkelijk te vinden. Bestellen en betalen (Ideal) kost geen moeite. De aflevering van de bestelling was snel en prima geregeld. Dus: als ik weer cartridges nodig heb worden ze bij HP besteld.

Jasper de Jong 16-08-2017 Via de website gekocht

ontzettend slecht bereikbaar, geen reactie op mails

zoals de titel omschreven tevens op 7-7-2017 garantie besteld en betaald voor 2 jaar nu 16-8-2017 nog niets geregeld. U begrijpt dat ik de service slecht vind. Ik door HP zelf naar jullie verwezen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Lisa 15-08-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Ik heb via de hp student store de hp envy 13 aangeschafd omdat ik in september op de universiteit ga beginnen. Door het via de student store te kopen heb ik een leuke korting gehad, dit is ideaal voor (beginnende) studenten! De laptop zelf is licht, compact, lange batterijduur en heeft een ssd. Dit zijn voor mij de voornaamste redenen geweest deze laptop te kiezen. Verder is dit ook erg geschikt voor het vele gebruik op de universiteit. De levering is ook gegaan hoe het hoort: mail gehad over de status van de verzending, op tijd leveren en bovendien natuurlijk heel geleverd. Kortom: een service als hoe het hoort.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -