HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wil 30-03-2021

Er is op de site makkelijk te zoeken naar in dit geval inktpatronen die bij mijn officejet passen. De bestelling is eenvoudig te plaatsen en het gekochte ligt al twee dagen later in de bus.

Ed 29-03-2021

Zakelijk een gaming headset aangeschaft omdat deze over je oren sluit en ik pijnlijke oren kreeg van de koptelefoons die op je oor zitten. Helaas bleek bij binnenkomst van de headset dat er sprake was van een kabelbreuk want ik had maar uit 1 schelp geluid.
gebeld met HP. Het keuze menu is niet duidelijk en te lang. Daarbij had ik als zakelijke klant geen goede keus in het menu om mijn headset te melden. Toen ik iemand aan de telefoon kreeg wilde hij me eerst doorzetten naar consumenten terwijl ik hem zakelijk had besteld. Dat verliep niet helemaal gladjes en nu wacht ik al een week op mijn headset want hij is niet op voorraad terwijl op hp.nl je het vandaag nog kan bestellen en morgen binnen is.... het schijnt dat dat niet van 1 en dezelfde partij is... ik vind dat een beetje vreemd.
Los van deze niet te volgen manier en inrichting bij HP zijn de medewerkers wel heel vriendelijk en behulpzaam. Het is mij duidelijk dat HP zijn interne processen niet goed op orde heeft en dat de medewerkers hun uiterste best doen, vandaar nog wel een 7.

Roma 28-03-2021

Mijn bestelling is op correcte wijze uitgevoerd en ontvangen, bij in gebruik name alles prima verlopen en tot volle tevredenheid weer met heerlijke nieuwe PC aan het werk 👍😊

Duimpje 27-03-2021

Op zoek naar een nieuwe printer kwam ik op de website van HP uit. Van te voren belde ik met de klantenservice omdat de printer die ik op het oog had niet op voorraad was. De medewerker van HP stond me vriendelijk te woord en nam de tijd om mee te kijken of ik de juiste printer ging kopen. Hij raadde me een andere aan omdat ik ook graag foto's print en mijn scans naar mijn mailadres wil sturen. Uiteindelijk kocht ik de HP ENVY 7830 AiO met 6 maanden gratis Instant inkt en 50 euro korting. De installatie van de printer ging erg makkelijk en ook installeren van de app op de telefoon waarmee je op afstand kunt printen en scannen ging ook heel makkelijk. Het werkt ook allemaal super en de printjes en scans zijn boven verwachting. Ik ben dus een tevreden klant van de HP Store.

Irisse 24-03-2021

HP geeft een uitstekende service vooraf aan je aankoop kun je tig keer bellen voor advies en na je aankoop zelfs als je de aankoop bij derden hebt gedaan kun je terugvallen op een uitstekende Technische Dienst Afdeling/Service.

WillemH 15-03-2021

Duidelijke website, snelle levering, concurrerende prijs en het meest belangrijke een goed product.
Zeer tevreden mee.

Gerben 15-03-2021

Ik was op zoek naar een goede laptop voor zakelijk en privé gebruik. Het gebruik van de webshop was eenvoudig. Het was gemakkelijk om laptops te vergelijken en te bestellen. De laptop was op voorraad en met 1 dag geleverd. Inmiddels de laptop al weer een aantal dagen gebruikt en ben zeer tevreden over de prestaties, het 14" scherm is groot genoeg en het gewicht is prima. Ik koop altijd HP producten, De prijs/ kwaliteit is goed, heb er nog nooit problemen mee gehad.

Magali 15-03-2021

I have bought my printer using this online shop. It was easy to compare products and also actually pay for the chosen item. I was able to easily track the product while it was being delivered. Once I had the printer, I have kept buying my ink cartridges online. If for some reason, they are out of the specific item, it's easily noted that they are currently out of stock and you can make another choice.

Dick van Dijk 15-03-2021

Gemakkelijk te vinden en met de reviews ook een betrouwbare product informatie. Voor mij was het snel helder dat het deze printer moest worden. En de afwikkeling was klasse: zowel de aflevering van de printer zelf als de track & Trace informatie.

Peter Grün 13-03-2021

Als bestaande HP klant vond ik de aanbieding voor mijn HP printer op mijn computer: "HP 303 foto value pack zwart/drie-kleuren en 40 vel 10x15 cm" voor een acceptabele prijs van Euro 44,00.

De bestelde inktpatronen voor mijn HP printer werden keurig op tijd bezorgd en werken naar behoren.

Paul van Scheppingen. 12-03-2021

Ik wilde al geruime tijd een nieuwe monitor. In de nieuwsbrief las ik een mooie aanbieding voor type 24F samen met een 3 jarig servicecontract voor een hele nette prijs. Ik heb deze gelijk besteld en de volgende dag al geleverd. Prachtige monitor, kan ik iedereen aanbevelen!

Ron 11-03-2021

Snelle vlotte levering, zoals aangegeven. Jammer dat de XL van 364 niet beschikbaar was.

Zetje2 08-03-2021

De bestelde inktpatroon voor mijn HP printer werd keurig op tijd bezorgd en werkt naar behoren. Weer een tevreden klant.

waterland 06-03-2021

op zich goede kwaliteit , maar ik wilde cartridges bestellen, en de kleuren waren niet te krijgen, wel de zwarte, die heb ik besteld, en ontvangen. niets mis mee. maar als ik nu de kleuren ga bgestellen moet ik nog eens verzendkosten betalen. waarom dit niet eenvoudig bij de eerste bestelling opnemen en versturen als het weer voorradig is.
Officiele reactie van HP Nederland 08-03-2021

Beste Waterland,
Het is niet nodig om verzendkosten te betalen. Op de HP Store is namelijk altijd gratis verzending! Ongeacht het aankoopbedrag.
Ik hoop dat u de kleuren cartridge nu alsnog bij ons wil bestellen :)

L Hondebrink 04-03-2021

Na rond kijken bij verschillende verkopers, toch bij de officielle HP webshop gekocht. Het was daar ook nog het goedkopst! Verder alles duidelijk en snelle levertijd!

Beste Hondebrink,
Heel erg bedankt voor de mooie review! Erg goed om te horen dat onze service is bevallen.

Peter 04-03-2021

Gebruik al ruim 15 jaar HP producten, van Desk Top tot laptop, is een fijn merk en de HP site is ook super fijn om te gebruiken mocht er onverwachts een probleem ontstaan.

Beste Peter,

Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je blij bent met onze producten.

Willem Vl 01-03-2021

voordelig. razendsnel geleverd, en super bijkomende services.
Garantie Informatie is direct verwerkt

Beste Willem,
Bedankt voor de goede review!

Droppie 28-02-2021

Ook voor oudere een makkelijke shop om eea te bestellen.
Ook de levering is prima, netjes verpakt en op tijd geleverd

Beste Droppie,
Bedankt voor de goede review!

Hans Vegter 28-02-2021

Snel en volgens afspraak afgeleverd, helaas was een dubbelpak zwart + kleuren inktpatroon niet leverbaar.
Vreemd, dat dat niet kan, want goedkoper dan beide patronen los te koppelen.

Dammerlaan 26-02-2021

- prima bestelproces
- snelle levering
- duidelijke communicatie
- scherpe actieprijzen
- degelijk verpakt
- tweede bestelling, er volgen er vast nog meer

André tikkel 25-02-2021

Afspraken perfect nagekomen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prettige manier van betalen.

Cliff 25-02-2021

Meerdere producten aangeschaft in de afgelopen 2 jaar waaronder een Omen gaming laptop, notebook en Envy printer, Snelle levering, geen gezeur, geen moeite. Prima site met goede zoekfunctie en slimme bundels met accessoires.

dirk 21-02-2021

snelle levering , volgende bestelling weer. duidelijke omschrijving i.v.m betaling.

Mo 20-02-2021

Zeer slecht. Totaal 7x gebeld en nog niet opgelost uren aan de telefoon gehangen. Ze laten mij steeds dezelfde handelingen verrichten. Iedere vertel ik dat ik deze handelingen al diverse malen heb uitgevoerd en toch moet ik dit weer herhalen, schandalig!
Officiele reactie van HP Nederland 22-02-2021

Beste Mo, Vervelend dat je meermaals contact hebt moeten zoeken om je probleem op te lossen. Wat is het probleem precies? Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik nagaan bij onze klantenservice wat er mis is gegaan.

Geer 20-02-2021

De HP-bon van € 50,- die ik met ING-punten heb gekocht, werkt niet op artikelen met korting. Dat vind ik teleurstellend. Over het algemeen zijn alleen artikelen met korting concurrerend geprijsd. Andere artikelen koop ik niet in de HP-store omdat die elders veelal goedkoper zijn.
Het komt er dus op neer dat ik de bon van ING niet zinvol kan gebruiken. Heel jammmer!

S. Dalen 19-02-2021

Hopeloos bedrijf.. Met zo mogelijk nog een slechtere klantenservice.
Bij levering van de bestelde nieuwe printer weigerde de koerier van DHL de oude mee te nemen ter recycling.
Na contact met zowel de klantenservice van DHL en HP kregen we het bekende ' kastje naar de muur' verhaal.

Klantenservice meerdere keren gemaild, uiteindelijk wel reactie gekregen na 3e mail, maar weigeren uiteindelijk de oude printer op te laten halen, want 'deze is van een ander merk en u kunt ook naar de milieustraat' ?

Ali Akdogan 15-02-2021

Ik bestel vaker bij HP store. Prima en vriendelijke website. Waar alles duidelijk staat aan specificaties. Afhandelen gaat ook makkelijk met betaling.

Danny 03-02-2021

Printer aangeschaft, snelle levering, binnen 24 uur!
Aftersales om instant ink te activeren super beleefd!
Zou zo weer een product hier aanschaffen.
En...niet geheel onbelangrijk, ze waren ook nog eens de goedkoopste, zelfs 20% met de andere winkels op Kieskeurig!
Officiele reactie van HP Nederland 03-02-2021

Hoi Danny, Bedankt voor de goede review! Veel print-plezier.

groetjes, HP Online Store

Rian 30-11-2020

Duidelijke site met goede beschrijvingen en mogelijkheid om in detail te vergelijken. Verder snel geleverd en tijdens proces goed op de hoogte gehouden van de processtappen tot en met aflevering.

Shan H 30-11-2020

Mooie site, producten zijn goed beschreven.
De klantenservice is ook echt top. Denken goed met e mee wat je nodig hebt.
Snelle levering

Bernard 26-11-2020

Supersnelle levering. Goede kwaliteit. Refurbished en niet te onderscheiden van nieuw.
Uitstekende concurrerende prijs.

Carla 26-11-2020

Super snelle levering goede kwaliteit. Zeer tevreden over het assortiment.

René 23-11-2020

Prima web-shop, duidelijk en goede filters. Leuke aanbiedingen en snelle levering.
Telefonische helpdesk vriendelijk en hulpvaardig. Gebeld vanwege over de voorraad status van een artikel dat ik wilde bestellen en daarbij prima geïnformeerd en gewezen op alternatieven

Jan 23-11-2020

De ontvangen producten (monitor, toetsenbord en muis) voldoen uitstekend.

Albertino 23-11-2020

Alles was duidelijk en overzichtelijk. Goede omschrijvingen van producten. Ik zou graag zien dat producten van de zelfde soort bij elkaar staan zodat je makkekijker kunt kijken naar wat je wilt kopen en niet op prijs gesorteerd.

HP Store Nederland 23-11-2020

Prima en snelle manier om in coronatijd je spullen thuis te krijgen. Er is een uitgebreid assortiment, je kunt prima vergelijkingen maken en ook de manier van communiceren is zeer prettig.

Johan 22-11-2020

Snelle levering en goede producten. Helaas niet alle producten op de website zijn op voorraad.

Leon 14-11-2020

Zeer snelle levering van de printers en werken weer fantastisch zoals makkelijk te installeren

Ton 13-11-2020

Overzichtelijke shop. Na bestelling gekozen printer met 6 maanden inkt staat op de rekening 4 maanden inkt. Na bellen met HP voucher van € 10,= en geregeld dat het 6 maanden inkt is. Wel is een dag later dezelfde printen € 10,= goedkoper op de site. Eind goed al goed

hp deskjet 3750 13-11-2020

snelle levering, netjes verzorgd, met DHL Parcel en track&trace verzonden en kwam keurig op tijd

Ja 09-11-2020

De service is prima en de levering wordt snel uitgevoerd, dit vind ik heel belangrijk

Frits 08-11-2020

Op 28 okt. 19:15 uur een desktop PC besteld, niet de volgende dag geleverd maar 1 dag later. Waarschijnlijk omdat er een Serverfoutmelding kwam direct na mijn betaling. Gelukkig was de bestelling wel goed doorgekomen.

S. Gabriël 06-11-2020

Mooie webshop, snelheid van bestellen en betalen is een beetje traag, duidelijke informatie en artikel omschrijving en voorraad indicatie.

Knip 02-11-2020

Alles prima geleverd. Dag na bestelling laptop ontvangen. Communicatie van DHL had beter gemoeten, want kreeg laat bericht dat ze langs zouden komen

Marjan 02-11-2020

Had ik deze reviews maar gelezen dan had ik nooit een bestelling bij HP Store geplaatst! 17 okt een printer besteld, betaald en orderbevestiging ontvangen. Werd maar niet geleverd. Bestelling bleek door HP Store te zijn geannuleerd wegens niet op voorraad (geen melding van gehad). Inmiddels bijna 3 weken en aantal telefoontjes naar de kantenservice verder maar nog steeds geen geld terug gehad. De printer is wel weer op voorraad maar kan niet verzonden worden, 'dat kan niet verwerkt in het systeem' !?Terwijl ik al betaald heb. Zou ik opnieuw moeten bestellen. Wat ik zeker niet ga doen. En nu maar hopen mijn geld nog eens terug zal zien. Nee, deze winkel beveel ik zeker niet aan.

Esmiralde 18-10-2020

Ik heb 14 oktober een laptop besteld, maar met mijn iDEAL betaling kwam er een error. Mijn geld is trouwens wel afgeschreven, vervolgens bel ik maar even met hp store wordt er gezegd dat de bestelling gecanceld is hij kon niet zien waarom maar kan ook niks voor mij betekenen. Er werd gezegd dat mijn geld terug gestort wordt maar dat kon wel een paar dagen duren. Ik vind dit wel raar dat dat een paar dagen duurt maar ik kan nu niks anders doen als afwachten

M 13-10-2020

Na het lezen van een groot aantal slechte reviews ben ik blij dat ik mijn HP-laptop niet via de HP-store heb gekocht. Stom genoeg heb ik wel bij de HP-store een tas en muis besteld voor bij de laptop die een dag na bestelling en betaling via Bol is ontvangen. Op 3 oktober heb ik bij HP een bestelling voor de accessoires geplaatst en betaald via Ideal. Ontving ogenblikkelijk een mail met bevestiging, maar vanaf dat moment werd het stil. De bestelling zou worden klaargemaakt en verzonden. Op de site van HP stond bij beide artikelen dat er de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden. Na enkele dagen te hebben gewacht heb ik getracht om een account aan te maken om de bestelling te kunnen traceren. Helaas, dit bleek onmogelijk aangezien er een "fout" was gemaakt; het vermelden van een voorletter in het veld voornaam is niet geaccepteerd, maar herstel is onmogelijk. Hierop heb ik een mail gestuurd, maar daarop niets vernomen. Telefonisch is het bedrijf ook niet te bereiken. Bij gebruik van een ander emailadres is het wel gelukt om een account aan te maken, maar het intikken van het bestelnummer leidde tot niets, gaf geen resultaat. Aangezien er geld is overgemaakt voor artikelen die niet worden geleverd en het bedrijf niet te bereiken is, niet reageert op een email en de bestelling online niet is te traceren lijkt er sprake te zijn van oplichting. Van een gerenommeerd bedrijf mag zoiets niet verwacht worden. Ik heb hiervan in zoverre geleerd dat ik in het vervolg eerst reviews zal lezen alvorens een aankoop te doen, waar dan ook!
Officiele reactie van HP Nederland 13-10-2020

Beste M,
Vervelend om te horen dat jouw bestelling niet is bezorgd op de afgesproken datum. Mijn excuses voor het ongemak. We zullen je e-mailbericht vandaag met prioriteit behandelen. Helaas zijn we er door grote drukte bij onze klantenservice nog niet aan toe gekomen.

Mats 10-10-2020

Kansloos, 8 Juni mijn laptop besteld nou door alle gebeurens pas 14 Juli mijn laptop binnen. Denk je eindelijk fijn een kaptop ja hoor gelijk blauwew schermen met de DPC-Watchdog violation. De hp techsupport erbij nou stand alles gereset windows via een usb opnieuw erop gezet, veel tijd kwijt en wat blijkt nog steeds de zelfde fout. Nou laptop opgehaald voor de fabriek, wil ik hem daarna retour sturen zijn mijn “30 dagen retour garantie” zogenaamd verlopen. Blijkt dat ze vanaf 8 Juni zijn gaan rekenen de ..... nou na uren met ze via de “klantenservice” gebeld te hebben nog niks. Ping pong van de hp store naar technische support. Zou ik gister of eergister gebeld worden om mijn status van de 30 dagen te verlengen, nooit meer gebeld. Nu zijn we 2 maanden verder en komt alles erop neer dat de technische support geen direct contact heeft met de klanten afdeling die gaat over je geld terug storten. Ik met beide gebeld en de klanten afdeling had mijn gebeld (NIET eens mn dossier gelezen) met ja nee we kunnen niks meer voor u doen alleen een reparatie regelen (is al gebeurd konden in de fabriek ook niks vinden). Dus ik zeg nou dat klopt niet want zelf in mijn dossier staat dat ik mijn geld terug krijg rond deze datum. Hij dus lezen en oh ja nou ehm dan gaan we voor u verder kijken. ben ik 2 keer 'zogenaamd' gebeld (NIET dus niks in mijn recent gemist) en hebben ze 2 Emailtjes gestuurd van hey we hebben je gemist we bellen later terug. Nou dat later terug bellen duurt nu al 4 weken dus ik weer terug bellen blijkt dat ze mijn case hebben gesloten omdat ik "niet op nam". Dus ik zeg ja dit gaat toch nergens meer over hoe kan je dit nou zo verwerken. Nu is mijn case als het goed is weer geopend en weer afwachten op die afdeling. Ps nog steeds niet mijn geld terug of überhaupt iets verder gekomen.
Officiele reactie van HP Nederland 12-10-2020

Beste Mats, Vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met je nieuwe laptop. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je mij je casenummer of ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik checken bij mijn collega's wat er mis gaat.

Mats 12-10-2020

Beste HP, mijn originele dossier nummer is 5050459521. deze is om de een of andere reden gesloten zoals ik hierboven heb uitgelegd. Alle informatie staat erin met nadruk op 20 Augustus waar ik mijn geld terug zou krijgen. Mijn laatste belletje met de Hp technische service heeft eindelijk een medewerker mijn verhaal gelezen en is het er helemaal mee eens. Hij heeft een samenvatting in het nieuwe dossier gezet en met terug verwijzing naar mijn originele zoals ik hierboven heb gedeeld.

mvg,
Mats

Anton 02-10-2020

Verschrikkelijk. Gloednieuwe HP Spectre x360 besteld voor €1500. Kapot bij aankomst, kan gebeuren denk ik dan. Met service afdeling nog getracht het probleem te verhelpen, tevergeefs. Na het aanvragen van het retour duurde het 4 dagen om alleen maar het retour label te ontvangen. Vervolgens direct terug gestuurd en nu ligt de laptop al een week bij HP en er word maar niks mee gedaan. Volledig te wijten aan de post sales afdeling. Je kan ze niet bellen om ze een schop onder de kont te geven. Ze reageren niet op emails, zelf niet op die van de service afdeling. Enkel en alleen als de direct leidinggevende van de afdeling gebeld word na herhaaldelijk klagen over de duur het process werd mijn retour label bezorgd. Dit is nog niet gelukt voor het verkrijgen van een vervangend product.

Ik koop nooit meer iets met een HP logo erop. Ook niet via derde.
Officiele reactie van HP Nederland 05-10-2020

Beste Anton,
Erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met uw aankoop. Dat is uiteraard niet de service die u van HP kan verwachten. Ik heb van mijn collega's van de klantenservice vernomen dat de vervangende laptops afgelopen vrijdag 2 Oktober aan u is verzonden. Deze zou u dus snel in huis moeten hebben. Mocht er nog iets zijn waarmee ik u kan helpen hoor ik het graag!

slecht 10-09-2020

wat een waardeloos bedrijf als je wat besteld krijg je geen terugkoppeling en als je ze wil bereiken dan is dit niet mogelijk ze zeggen dat ze trots zijn op de snelle levering maarhier klopt totaal niets van na twee dagen kan ik nog steeds niet zien dat ik wat besteld had maar wel het geld afschrijven
Officiele reactie van HP Nederland 11-09-2020

Beste Slecht, Vervelend om te horen dat je ons niet kan bereiken. Dat is uiteraard niet de service die je van HP kan verwachten. Zou je je ordernummer kunnen doorsturen? Dan kan ik vragen aan een van onze klantenservice medewerkers om contact met je op te nemen.