HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Echt slecht 11-04-2024

Als ik vooraf wist hoe slecht dit bedrijf was, had ik NOOIT een bestelling gedaan. Wij dachten dat Hp een gerenommeerd bedrijf was. NOT! Na bestelling is deze zomaar geannuleerd, geen geld terug geen reactie op mail. Na eindelijk telefonisch contact, press 1 voor nederlands een engelse aan de telefoon. Heel de order onvindbaar! Wil niets uitleggen hoe we dit geschil kunnen oplossen of wat ik mogelijkerwijs kon doen. Lijn zomaar verbroken.

Diep, diep triest dit bedrijf

Anouk 21-03-2024

Ik wil mijn diepe teleurstelling uiten over de service die ik heb ontvangen van uw bedrijf. Ik ben nu al twee maanden zonder mijn laptop, en ondanks talloze pogingen om hulp te krijgen, word ik alleen maar geconfronteerd met frustratie en incompetentie.

De gebrekkige communicatie en het onvermogen van uw team om een oplossing te bieden is volstrekt onaanvaardbaar. Ik word voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat iemand verantwoordelijkheid neemt voor mijn probleem. Het is enorm frustrerend om voortdurend doorverwezen te worden en niet op de hoogte gehouden te worden van de status van mijn laptop.

Dit is de meest verschrikkelijke service-ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben geschokt door het gebrek aan respect voor klanttevredenheid en het volledige gebrek aan verantwoordelijkheid binnen uw organisatie.

E. Van Malland 21-12-2023

Wat een verschrikkelijk slechte service en beroerde communicatie met dit bedrijf! We bestelden een printer maar bleek de verkeerde. We wilden deze omruilen voor een duurder type. Maar helaas op geen enkele manier was het mogelijk dit normaal te bespreken om maar niet te spreken over een klantvriendelijke communicatie. Wat een slechte service wat een waardeloze toestand! We kopen nooit meer iets bij HP!
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Beste E, ik had deze review eerder moeten lezen! Ik had gereageerd op een laptop en voor het gemak ook maar een nw beeldscherm besteld.
Die was bij aankomst defect (DOA). Dus gebeld en steeds doorverwezen van de ene naar de andere desk. Blijkbaar communiceren die lui niet met elkaar maar ook niet met mij als klant.
Ik heb nog nooit zo'n lamlendige "klantenservice" meegemaakt:( En nog steeds geen vervangend beelscherm na 10 dagen bellen.

S. 02-10-2023

Was altijd tevreden over HP, heb meerdere producten van ze gehad de afgelopen jaren. De bestelde computer werd na 2 dagen geleverd ipv de volgende dag en bleek kapot te zijn. In overleg met de technische klantenservice als DOA aangemeld, en werd een paar dagen later opgehaald. Toen ging het mis bij HP, ik kreeg meerdere mails dat ik de computer alsnog op moest sturen. Toen ze eindelijk door hadden dat ie al aangekomen was, was de door mij bestelde computer niet meer op voorraad. Vervolgens mag je wachten, krijgt een verwachte leverdatum als je belt, maar hoort helemaal niets meer. Bellen lukt niet, het keuzemenu van de klantenservice ligt eruit. Weer een mail gestuurd en doorgaan met wachten.... De computer zou de volgende dag geleverd worden, maar ik ben intussen 7 weken verder....

rob 20-07-2023

2 beeldschermen gekocht in mei door omstandigheden niet kunnen uit pakken pas in juli geïnstalleerd en een van de schermen is defect.
antwoord hp de 30 dagen garantie om te claimen zijn om sorry we kunnen niets voor u doen
dus als iets de doos in gaat kapot en kun je niks meer claimen ze zeggen gebruikers schuld .
dus ik zou op letten en dus gelijk controleren als je iets koopt en garantie tot de deur eigenlijk.

Evelien 28-06-2023

9 juni laptop besteld bij HP. Levering 2 dagen vertraagd was de melding. Dit staat er nu nog steeds. 'we zijn aan de deur geweest, niemand thuis' was de reactie bij navragen. Acht lijkt me stug als er nog steeds bij LEVERING vertraging staat. Als de laptop terug is in het magazijn kunnen we ermee verder was het volgende antwoord. Dagelijks gebeld. Hoe is het mogelijk zo'n bedrijf met zo'n slechte service. Vandaag een supervisor; einde van de dag hoort u wanneer de laptop geleverd gaat worden. Overigens was dit gisteren dezelfde mededeling. Helaas geen enkel bericht. Wel een hele goede suggestie. ; het snelst is het om een nieuwe te bestellen bij ons. De order weer opnieuw te plaatsen (en te betalen). Ja doei, dank je wel. Dus nu retournering ingezet. Ben benieuwd na hoeveel tijd het geld weer op mijn rekening staat. Ik zou zeggen NEE rijmt op HP.

Kjdepoel 11-05-2023

Dure computer beschadigd en foute specs geen reactie HP
Levering: gewoon zonder aanbellen voor de deur gezet.
Behuizing was beschadigd. De verpakking niet.
Specs ssd uitbreidingsslot zijn fout.
Windows was beschadigd.
Zelf maar € 200,- reparatie laten doen.
Onderstaand bericht aan post sales wordt niet beantwoord.
Had ik maar een ander merk gekozen.
HP was top nu gedowngrade!!

Dear Manager,

I’ve been a valued client of the HP products for over 15 years. Therefore my choice for the 5th time for a replacement of my desktop by a HP product was obvious to me.

I want to bring my somewhat disappointing experience to your attention, see below:

1. Computer turned out to have been delivered by simply placing it at my front door, Without ringing (we were at home) and I was under the impression that a signature for receival was required.

2. The case was damaged, while the box was undamaged

3. On the site, the specs include:
Expansion Slots: 1 PCIe x16
3 M.2 (2 for SSD, 1 for WLAN)
However, there is only one free SSD slot.

4. The free slot did not recognize my 2tb Samsung M2 SSD. I then exchanged the pre-installed C drive and then both were recognized.

5. The installed Windows file was corrupted.

Because I don't have time to make arrangements for a return and the need for this computer (old one crashed), I have had a company nearby solve this for my own account (Euro 160,=)

Would you please reply to me what measures have been taken to avoid that other customers experience the same troubles?

Furthermore I want to complement the support team for there way of communication.
They were very polite but of course could not solve this otherwise than advise to return the computer.

Kind regards,
Klaas de Poel

Wuni 08-05-2023

De printer werd snel geleverd, de aangeboden extra garantie voelde super, maar de garantieverlening is 5 maanden na aankoop al ondermaats.

michael 15-04-2023

een chroombook van 7 maanden oud .... scherm kapot en offerte aangevraacht van hp om te repareren, blijkt de reparatie 100 € duurder te zijn dan de nieuwprijs. HOE DAN en een antwoord zo van ach u kunt beter een andere kopen. de nieuw waarde is maar 400 €......

Pieter 15-03-2023

Eind vorige maand een docking station besteld. "vandaag besteld, morgen geleverd".
Meer dan 14 dagen bleef mijn order "in verwerking".
Een 15-tal mails verstuurd, nooit een antwoord gekregen.
De telefonische helpdesk is simpelweg niét te bereiken (5 keer 45 minuten in de wachtlijn gestaan).
Na 14 dagen dan plots een botte mail zonder uitleg: "order gecanceld omwille van technische redenen, gelieve opnieuw te bestellen".
Ondertussen hadden ze wel de prijs verhoofd van 215 naar 260 euro.
Op de koop toe moet ik nu nog minstens 10 dagen wachten tot ik m'n geld terug krijg (dus in totaal zal ik m'n 215 euro een MAAND zijn kwijtgeweest voor niks)

-- Wegblijven bij HP!
Ongelooflijk dat dit soort wanpraktijken anno 2023 nog kán

T 03-03-2023

Verschrikkelijke winkel, slechtste klantenservice die ik in jaren heb meegemaakt. Voor mij geen HP meer. Kan iedereen deze winkel van harte afraden.
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Ik snap eerlijk gezegd hoe ze hier mee weg denken te komen?

WNPS 25-12-2022

Je koopt eind 2018 een dure HP laptop 1700 +, en krijg per mail in 2022 te horen dat er geen enkele services meer geleverd kan worden voor reparatie, onderdelen en software updates.

Wil 01-12-2022

Zo'n beetje alles wat men bij HP (zakelijk) belooft komt niet uit.
Eerst krijg ik een advies voor een bepaald model, een Z1 workstation, die na aanschaf bij installatie totaal niet voldoet aan de twee eisen die ik had gesteld maar wat je op de site zelf niet kunt zien.
Bij melding van het probleem wordt dit opgepakt door een persoon die er meer vanaf lijkt te weten en een Z2 aanbeveelt. Helaas is dan de levertijd weer niet wat men belooft en ondertussen heb je al wel twee workstations afgerekend.
Vervolgens duurt het weken voordat de voor retour aangemelde Z1 eindelijk eens opgehaald wordt.
Dan is hij opgehaald en moet ik wachten op terugstorten van het bedrag maar loopt de interne communicatie blijkbaar niet goed en heb ik pas na vele emailberichten en ca. 7 weken later eindelijk het geld van mijn eerste aankoop terug.
Na veel problemen, die ik niet allemaal zal vernoemen, heeft me uiteindelijk gelukkig wel een goed werkend workstation opgeleverd. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er één persoon binnen HP is geweest die naar mijn mening zijn nek heeft uitgestoken maar helaas blijft het resultaat bedroevend als een organisatie niet werkt.

Ik zou een HP product niet snel meer direct bij HP kopen maar via andere websites, hoewel ik nog niet weet of het dan wel goed gaat komen

Dagtas 23-11-2022

Mijn ervaring met HP online store is helaas tegen gevallen.
Bij mijn bestelde laptop zou ik een gratis laptoptas ontvangen.
Tijdens het bestelproces staat deze tas ook keurig vermeld.
Echter op de bestelbevestiging is deze ineens verdwenen,
Zodat je alleen de laptop ontvangt en je als antwoord krijgt dat deze ook niet op de factuur staat?

Wat is het advies wat ik kreeg; stuur laptop retour en probeer deze aanbieding nogmaals te bestellen???
Zelf koop ik hier niks meer, heel jammer, het was gewoon een lokkertje,,,
Dagtas 25-11-2022

Update van ‘dagtas’

Na enig heen en weer gemaild en plaatsing van deze revieuw en na betaling van € 0,10 (?)is alsnog de laptoptas verstuurd,
Top!

Bohlding 14-11-2022

Goed functionerende webshop met mooie aanbiedingen. Maarrrr ... Dure laptop besteld en een compleet andere laptop (ander type en specs) geleverd krijgen om vervolgens in een soort van Twilight Zone verzeild te raken. Support bellen kost je iedere keer minimaal 3 kwartier om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Krijg je dan iemand aan de lijn, dan zijn ze uiterst vriendelijk en behulpzaam maar opgelost wordt het probleem niet. Tevergeefs wachten op een retourlabel dat maar niet komt.
alexgoossenshcidaewgil 22-01-2024

Dat klinkt heel herkenbaar. Ik dacht zelf meer aan een Mounty Python sketch:)

JM 08-11-2022

De site is gebruiksvriendelijk, vlotte en correcte aflevering van de bestelling

Jayjay 04-11-2022

Order afwikkeling en levering prima echter men heeft het over retour enveloppe voor lege cassettes die er helaas niet bij was

62-gebruiker 04-11-2022

Duidelijke, klantvriendelijke online store. Het is ook gemakkelijk eventueel gemaakte fouten te herstellen vóór verzending.

HW 31-10-2022

In eerste instantie was mijn betaling niet gekoppeld aan de bestelling. Na een telefoontje met de klantenservice was dit snel verholpen. Nadat ik ze een bewijs van afschrijving had doen toekomen is de order verwerkt en de bestelling twee dagen later op huisadres bezorgd. Ook hier zoals eerder is aangegeven in een zeer grote verpakking voor twee cartridges.

vdbrande 30-10-2022

de bestelling was snel geplaatst en geleverd, allen was de verpakking wat overbodig, voor een pakje van 15 x 20 cm is een door gebruikt van 50 x 35 cm. gebruikt

EJ. Schardijn 28-10-2022

Op 12 oktober een order geplaatst, maar door het niet goed verwerken van de order, werd het netjes aangeleverd enkele dagen later. Er werd wel verontschuldigen aangeboden en ze deden hun best het zo snel mogelijk te leveren. Pakket in goede staat ontvangen.

Menno 27-10-2022

Betreft online bestelling van inktcartridges: gemakkelijk te vinden, eenvoudig bestelproces, goede info over afhandeling van de bestelling en een snelle levering.

KAF 19-10-2022

Products are — of course — good, but responsiveness to customers is not. I ordered (SCEO37541646) three printer inks, black, magenta and yellow, and while the packing label said that was what I was receiving, ther was no yellow ink, but instead a black ink for another printer. That should be easy to fix, but there is no indicated contact information. My replIes to messages I received on my order (order received, order delivered, etc) only bounced back — with the addresses noted as non-working addresses. I finally sent a message to an address provided for orders. It went through, but there has been no reply for a week. Now I have one unless large black ink that won’t fit my printer, and NO yellow!

Nick 18-10-2022

Medewerker van HP was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs vrijdag einde van de dag!

Mirjam L. 17-10-2022

Gebruikersvriendelijke site waar je snel je artikel(en) kunt bestellen. De levering is zeer snel.