HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jose 29-07-2022

Maart een omen desktop gekocht waarbij vanaf het begin duidelijk is dat de bouw en ventilatoren niet goed zijn. De cpu en gpu temperaturen lopen op en nu is de grafische kaart ook kapot binnen 4 maanden. Van een product in deze prijsklasse mag je iets meer verwachten. De helpdesk en klantenservice zijn ver onder de maat en doen niets anders dan de klant bezig te houden. Er is namelijk een pick-up en return maar dit gebeurd pas na aandringen. Op dit moment werkt mijn pc nog steeds niet en hp kan hierover geen concrete afspraken maken of het systeem vervangen. Ondanks ik ze een paar keer heb gewezen op mijn rechten krijg ik geen goede respons. Hierom heb ik een ontbinding aangevraagd. Voor mij laat hp het echt afweten met het product, helpdesk en klantenservice. Hierom is mijn beoordeling laag en ik zou ook geen hp adviseren.
Officiele reactie van HP Nederland 05-08-2022

Beste Jose,

Erg vervelend om te vernemen dat jouw OMEN desktop niet naar behoren werkt.

Kun je ons jouw ordernummer doorgeven? Indien het product inderdaad een technische fout heeft zijn er verschillende retour procedures mogelijk. Zodra jij het juiste ordernummer kan doorgeven zullen wij onze klantenservice inschakelen om direct contact met jou op te nemen.

Mylo 28-07-2022

Zeer slecht, product voldoet niet , kan zogenaamd ongeopend niet retour worden verzonden omdat het aflever adres zakelijk is (Tja ze leveren overdag , sommige mensen moeten nog werken voor hun geld) , was een particuliere aankoop en van een prive rekening betaald. Daarnaast te laat verzonden vanuit de HP distributie (de vervoerder had geen vertraging waar het meestal op gegooid wordt)

Ik ga lekker naar een specialist de volgende keer. HP lijkt geen kennis te hebben van hun eigen producten of verkopen
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Hoi Mylo, Vervelend om te horen. Wat is jou ordernummer? Als het product inderdaad om een prive aankoop gaat nemen we het product graag retour. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat. Als je jou ordernummer kan doorgeven vraag ik onze klantenservice om contact op te nemen.

H.G.P. van Dijk 26-07-2022

Keuze, overzichtelijke site en daardoor vond direkt wat ik dacht nodig te hebben zoals diogonaal monitor en snelle installatie, degelijk en snelle levering!

Marco 26-07-2022

Zeer slechte after sales. Prive besteld maar aflevering op de zaak. Product voldoet niet / formaat incorrect.
Geeft aan dat het niet retour kan gezien een zakelijke aanschaf.
Na melding alleen aflever adres is zakelijk. Betaling is van particuliere rekening met prive naam en dus particulier aangeschaft hoor je niks meer.

Ik blijf voortaan weg van HP Store en koop gewoon bij een normale wederverkoper. Nu zit ik met een niet passend product wat ze zelf zelfs nog eens adviseren voor de laptop die ik heb als accessoire . Dus ook het advies van HP zelf is SLECHT!

De bezorging was ook later dan wordt toegezegd op voorraad producten op de site.
Dus van voor tot achter een 1 !
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Hoi Marco, Vervelend om te horen. Wat is jou ordernummer? Als het product inderdaad om een privé aankoop gaat nemen we het product graag retour binnen 14 dagen (30 dagen als de verpakking ongeopend is). Ik vermoed dat het om een misverstand gaat. Als je jou ordernummer kan doorgeven vraag ik onze klantenservice om contact op te nemen.

Rijonderricht Rayactie 26-07-2022

Prima!
Het bestellen gaat eenvoudig en de snelle levering is echt top!
Wij zijn zeer tevreden.
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Dankjewel voor de goeie score!

Buma 25-07-2022

Vlotte service en zonder fouten. Van belang is ook de reactie in dit geval HP. En de informatie wanneer het verzonden is en door wie het bezorgd zal worden.
Alles klopte
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Bedankt voor de aanbeveling!

Olaf Kessler 24-07-2022

Wij hebben alles van HP en bestellen ook de cartridges bij HP. Wij zijn zeer tevreden.

Theo Moorman 24-07-2022

Duidelijke site. Gebruiksvriendelijk en makkelijk kiezen. Snelle bezorging zonder extra kosten. Aanrader.

printerinkt. 21-07-2022

Weer op tijd/heb gekregen wat er besteld is.
Printer doet het lekker.
Toppie.

Ruud Teylingen 18-07-2022

Ik zocht een oplossing om buiten wifi om online te kunnen werken voor mijn HP Pavilion X360. De reishub (als docking station) leverde mij deze mogelijkheid. Bovendien extra usb en hdmi poort. Sneller geleverd door in eerste instantie gemeld. Top!

J 16-07-2022

In een wel hele grote doos ,. Voor twee cartridges.
Maar deze doen het prima.

En nog eens snel binnen.
Top

Jan R van de Laar 15-07-2022

Verschillende keren een niet HP cartiridge gekocht, maar die bevielen toch niet zo goed.
Dan toch maar een echte proberen. En dat bevalt prima.
Snelle levering. Op en Top verzorgd.

EPM 15-07-2022

Prima service, snel geleverd., misschien kleInere verpakking,ipv gzrote doos, maar verder top!

P.J. Hussaarts 10-07-2022

het automatisch versturen van de benodigde cartridges en op tijd. Nooit zonder inkt!

Nanny 09-07-2022

De hp is goed maar de dhlparcel.nl verschrikkelig ik moet nog naar de 4e bestelling af wachten

Mieke 07-07-2022

Omdat ik een hp printer had gekocht heb ik hier de cartridges besteld en ik had ze super snel in huis daar was ik zeer blij mee

Henri Burgers 02-07-2022

Na een slechte ervaring met een niet nader te noemen web winkel voor inkt e.d., heb ik bij de HP Store een nieuwe cartridge voor mijn HP Laser Jet Pro M 203 dw besteld. Dank zij de duidelijke web site van de HP Store was het zoeken naar de juiste cartridge een makkie. Daags na mijn bestelling kwam het pakket via DHL binnen. Intussen is de oude cartridge leeg en heb ik de nieuwe geïnstalleerd en deze werkt naar volle tevredenheid.
Daarom kan ik de HP Store bij iedereen van harte aanbevelen.

Bert de Nennie 02-06-2022

Ik had weer een print cartridge nodig voor mijn laserjet. Gemakkelijk via de webwinkel besteld en ook snel thuis bezorgd gekregen.

Saro 27-05-2022

Handig, makkelijk en goedkoper dan van een winkel kopen. Snel bezorgd en veilig betalen

Buirma 27-05-2022

Handig als je originele cartridges “ on demand” wil laten thuisbezorgen….automatisch door de printer zelf gaat me te ver, maar door de snelle bezorging is dat ook niet nodig
Waarom dan geen 10 en wel een 8 als rapportcijfer?
Best prijzig!

Rewien 26-05-2022

Als je een artikel vrijdag tegen 18:00 besteld dan mag je het zeker niet verwachten dat je het zaterdag krijgt. Zodoende een printer besteld en werd pas woensdag daarop geleverd terwijl het wel op de site stond genoeg op voorraad en bestellen voor 19:30 volgende dag in huis. Ten tweede donderdag getest bleek de printkop stuk te zijn dus een uur of 4 aan de lijn voor hulpdienst ingeschakeld en moest terug NIET GEWOON 1 OP 1 OMRUILEN. Dus moest je eerst opnieuw bestellen dan zodra de defecte terug in magazijn is duurd het 10 dagen voor je geld terug hebt...maar toen was geld binnen dus voorraad op ......na lang wachten toch een op voorraad maar prijs omhoog....na geklaag kreeg ik een kortingcode van 25 euro en prijs werd aangepast. Dot is wel perfect. Maar toen een g2 ear koptelefoon besteld en de en korting code ingeleverd maar koptelefoon viel echt tegen dus gebeld naar klantenservice en werd gezegd je mag het retourneren ALLEEN je krijgt je kortingscode niet meer terug....dus LET OP KOOP NIET ZOMAAR MET EEN KORTING VOUCHER ALS JE TWIJFELT. Stel voor je krijgt een kadobon je koopt iets en retourneren......vandaar ik koop niks meer van Hp

Astrid. 20-05-2022

Prima geregeld. Lekker snel mijn bestelling ontvangen. In goede staat. Heb al eerder bij hp besteld en ook dat ging heel fijn. Ook een goede service. Ben erg tevreden.

Jammer, geld kwijt en niets ontvangen. 19-05-2022

Ik koop cartridges (t.w.v. ca. €84) via de HP online store en krijg na een tijdje een melding dat deze onderweg zijn, met een track-en-trace-link. Na zo een 2-3 weken merk ik dat ik niets ontvangen heb en neem contact op met HP. Als reactie krijg ik te horen, dat ik 7 dagen de tijd had om hierover beklag te doen en dat ik nu te laat ben. Jammer, geld kwijt en niets ontvangen.

Een betrouwbaar adres om een workstation te kopen 15-05-2022

Ik koop met regelmaat bij de HP Store en wordt altijd netjes geholpen en de leveringen zijn zeer correct. Heb ook zeker het gevoel een eerlijk en niet alleen commercieel advies te krijgen.

Rob Lichtendahl 15-05-2022

Alhoewel de aankoop van de oplaadbare usb-muis (HP Envy 500) een succesnummer was blijkt het paradepaardje van HP, de inktcartridges voor bv mijn HP 6230 Pro printer, een misser van jewelste. Al maanden is hun XL-voordeelpak (artikel X4E144E t.b.v. van 80,90 euro excl. BTW) niet leverbaar waardoor tot aanschaft van de separate XL cartridges (t.b.v. in totaal 95 euro excl. BTW) moest worden overgegaan.

bram 13-05-2022

Printer heeft nieuwe cartridge nodig haalde die altijd bij Office , nu laten verwerken door HP . Waarschijnlijk de verkeerde verpakking gekozen moet 933XL in kreeg ik ook binnen maar met kleine zwart mijn fout. De nieuwe geplaatst printer blij alles OK. Bij het uit printen had ik een licht magenta kleur naast het zwart, oplossing gezocht bij HP klantenhulp alles genoteerd maar daarna niets meer gehoord . hoop dat het probleem vanzelf weg gaat.

M Winckler 09-05-2022

Leuke en scherpe deals. Website is overzichtelijk zoals ook voorraad status en evt accessoires gematch bij het product(zoals Carepacks). Levering gaat snel incl email notifications.

J.H. Leemans 08-05-2022

Alles was, zoals beloofd, prima gegaan, zowel de afhandeling van mijn bestelling alsook de verzending. Prima geregeld !

Jonathan Muntenaar 07-05-2022

Schitterende en innovatieve site met vele keuze aan producten voor ieder wat wils.
Echt een aanrader om bij Hp een product te kopen, en zeker een snelle bezorging van je bestelling.
Ik kom zeker nog een keer terug.

Tonercartridges 05-05-2022

Goede voorraad en snelle levering.
Aangezien mijn vaste leverancier, Office Centre failliet verklaard was nu rechtstreeks bij HP besteld.
Maar nu mis ik de statiegeldvergoeding en moet ik de lege cartridges milieu onvriendelijk in de zwarte bak kwijt.

Ernst 03-05-2022

Chaotische aangelegenheid. Over 1 bestelling inmiddels 14 mails en bevestigingen ontvangen. Op vragen komt echter geen antwoord.

Review 26-4-2022:

Waar een afdeling van, ik dacht gerenommeerd bedrijf, er een grote chaos van maakt.
Onlangs 2 desktop PC’s besteld via de Webshop van Hewlett Packard.
Bestelling op zich ging vlekkeloos, maar het traject erna is een ramp.

Bevestiging ontvangen met een leverdatum, 4 dagen later.
Op de webshop staat echter levertijd 1 dag en in voorraad.
Na veel heen en weer gebel uiteindelijk er maar in berust in de levering.
Wat schertst echter de verbazing, levering toch de volgende dag.

De PC’s verder geïnstalleerd en gedurende de afgelopen weken constant de melding
dat de garantie over 11 maanden etc. verloopt.
Dit staat echter haaks op de website vermelding van 2 jaar.
Hierover inmiddels 5x gebeld en vele E-mails gestuurd, maar zonder enig resultaat.
Sterker nog men is al ruim een week aan het uitzoeken hoe het staat met de garantie
op de 2 PC’s echter zonder opgave van mijn kant wat betreft de serienummers.
Ook daar nooit meer iets op gehoord.
De afhandeling door de After Sales afdeling is “ÉÉN GROOT DRAMA”.

Uiteindelijk afgelopen vrijdag maar 2 Care Packs besteld waarmee automatisch de
garantieperiode naar 3 jaar zou moeten gaan.
Ook dit is niet gelukt, de activering van de 2 bestellingen werkt niet naar behoren.
Hierover weer een mail gestuurd, bevestiging gehad, verder nooit meer iets vernomen.

Als u persé toch een HP computer wilt kopen, het advies van mijn kant is, ga gewoon
naar de winkel in plaats van deze puinhoop.

Jasmina 03-05-2022

Gewoon goede inkt van HP. Duidelijke site om te bestellen. Zeer snelle levering.
Minpuntje: de grote doos waar de cartridge in geleverd wordt. Zou door de brievenbus kunnen maar op deze manier moet je thuis zijn voor je pakketje. Betalen via Ideal.

Robert 02-05-2022

Op zich een mooi ewebshop, maar ik moest veel klikken voordta ik bij mijn juiste product kwam. vanuit mijn aankoop (slechts 1 printer in bezit) zou je zeggen dat moet makkelijker kunnen. Bestelling is wel supersnel geleverd en het product is uitstekend.

Herman 01-05-2022

Overzicht en duidelijk site bijzonder goed. Bestellen en afrekenen zeer klantvriendelijk. Vervolg traject bestelling gewoon top.

Jan Deeg 01-05-2022

Onlangs op Dinsdagmiddag een Hp G2 Reverb(zonder controllers) besteld, op de site stond deze op
voorraad en met melding: "voor 19:30 besteld morgen in huis). Hoewel ik niet verwachte dat de
bezorger op Koningsdag mijn pakketje ging afleveren, had ik toch wel verwacht dat de vervoerder
het kreeg aangeboden. in plaats daarvan gebeurde er niks en kreeg ik een melding dat de headset
pas 9 Juni geleverd ging worden (Dik een maand later). er van uit gaande dat dit een fout was heb
ik donderdagochtend contact opgenomen met de helpdesk. deze hield vol dat het product wel op
voorraad was en dat het uitgezocht zou worden. Uiteindelik na herhaaldelijke contacten bleek dat
er gewoon geen voorraad is en dat ik tevens niet de enige was die met dit probleem te maken had.
Ik heb mijn order dus gecanceld en kan nu dus ruim 2 weken wachten totdat ik mijn geld terug heb.
Ook staat op hun site nog steeds dat de headset leverbaar is. Ik zou kopen via de HP store
zeker Afraden. (heb inmiddels bij Unbound besteld, netjes binnen 24uur geleverd)

Koos de Boer 28-04-2022

Direct van de leverancier. Maar ik twijfel om het weer te doen. Een enkel inktpatroon werd geleverd in een belachelijk grote doos. Zou in een dubbelenvelop hebben gekund en dan via die brievenbus.

Aad Hitzert 21-04-2022

De HP-store is pro-actief in de verkoop door gebruikers erop te wijzen dat product aan vervanging toe is. Maar men is eerlijk genoeg om er ook op te attenderen dat de inhoud nog wel even meekan, om optimaal gebruik van de inhoud te bevorderen, maar tijdig vervanging gereed te hebben. Gebruik van de website is eenvoudig en de levering de volgende dag is snel en betrouwbaar.

Sonny 12-12-2021

Hp omen is not good at all I bought the hp omen 17 inch for around 1700 euro two months my laptop is out of warranty and it just brakes down (black screen) the motherboard is dead. So you know what that means! The CPU and gpu are soldered on the board so it will be almost the price of a new one.
I use it for like 5hours a week. I Almost don't game on it around 10days total.
If you count the hours I bin on it it will probably be like around 4 months.
Support team is no where to find!
People please save your hard earned money and don't bay this. All this YouTube reviews only name the small bad thinks about this product. But the most important thing is. that the laptops in this price range must be able to get you 5 years of usage for two hours a day or more. 26 months is just not acceptable. Before baying this check black screen or hp omen error won't start on google and also there reviews about there costumer service !

jan 21-10-2021

zeer slechte service van herstel kapot product
7 september hp laptop gekocht en 8 sept ontvangen
Blijkt de touchpad niet goed te zijn en is deze terug geweest voor reparatie
Komt hij terug is het nog slechter geworden, zit er gewoon scheef in gemonteerd,
Vervolgen hp gebeld en deze constaateerd op afstand met de de camera van mijn telefoon dat hij inderdaat slecht hersteld is en wil hem weer terug voor reparatie
Deze belooft spoed en een tegoedbon van 20,- voor het ongemak.
van spoed is weinig te merken en de bon van 20,- is er ook niet gekomen.
Vervolgen nu 20 oktober maar eens gebeld hoe het zit.
Krijg ik te horen dat de reparatie nu niet onder garantie valt.
Daar zakt je broek toch van af.
Als ik niet had gebeld had ik waarschijnlijk niks gehoord zo het nu lijkt.
Weer van allerlei exuses en maar weer af wachten wat er nu gaat gebeuren.
Had toch wel beter service van hp verwacht maar hier gaan ook weer te veel mensen over 1 ding en word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Officiele reactie van HP Nederland 21-10-2021

Beste Jan,
Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met HP. Heeft u de laptop gekocht bij de HP Online Store? Zou u dan het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik uitzoeken wat er mis is gegaan en u de tegoedbon sturen.

jan 21-10-2021

Goedemiddag HP store,

Het is mij niet te doen om de tegoedbon, deze is nu inmiddels na mijn 2e telefoongesprek met hp alsnog gestuurd.
Het gaat me om de aankoop van een nieuw laptop welke niet goed is en terug is geweest voor reparatie.
Deze reparatie is niet goed gedaan en is weer terug gegaan naar hp zoals besproken met een medewerker van hp.
Vervolgen zou het spoed wezen maar na ruim een week niks gehoord te hebben maar weer eens gebeld hoe het zat.
Daarop krijg als antwoord dat de reparatie niet onder garantie valt.
De aankoop is 6 september gedaan maar tot op heden geen laptop.
Ik vind dit wel zeer slecht van hp.
opt nr. 5073143716

Ton 20-10-2021

HP Pav Desktop TP01-1540nd PC besteld. Bestellen en levering gingen goed maar toen begon de ellende. Ik ben 14 dagen aan het bellen geweest om een code te krijgen waarmee ik een installatie afspraak bij student aan huis kon maken. Student aan huis was prima. Vervolgens heb ik een week zitten wachten op een actiecode om mijn oude pc te laten recyclen. Niks ontvangen en maar weer eens gebeld na 5 dagen kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde waar ik bij customerservice dit zou kunnen aanvragen. Vervolgens via de customerservice site mijn verhaal uitgelegd in een vraag. Inmiddels zit ik alweer 3,5 week te wachten zonder enige reactie van hp. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail waarin mijn bestelde carepack onderweg is (ik weet van niets) Voor informatie kan ik als gast opvragen. Helaas ik kom continue in de Catcha mode te terecht. Vervolgens ingelogd via mijn account want dat kon ook. Helaas daar staat alleen maar de aangeschafte PC. De printer die ik al drie keer toegevoegd heb staat er niet meer in en van het carepack ontbreek elk spoor. Ik heb ook nog een abonnement op instant inkt en dat is de eerste keer ook fout gegaan waardoor ik een week zonder inkt zat. Ik ben wel klaar met HP voor wat betreft de aanschaf van apparatuur.
Officiele reactie van HP Nederland 21-10-2021

Beste Ton, Erg vervelend om te horen dat uw ervaring met HP niet fijn was. Dit is uiteraard niet de manier waarop u het van ons kan verwachten. Zou u mij het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik onderzoeken wat er mis is gegaan en vragen contact op te nemen ivm de recycling. Mijn excuses voor het ongemak.

Team HP Store

Aton 22-10-2021

Dank voor uw reactie. Het ordernummer is SCEO36994210.

Leo van der Horst. 25-06-2021

Niets op aan te merken. Duidelijke site. Gemakkelijk betalen en vlotte levering.

gert kreeftmeijer 14-06-2021

online kopen bij hp is prima in orde en vooral de telefonische hulp die geboden word door hp waarvan de medewerkers goed op de hoogte zijn van de hulp die geboden moet worden,

Han van der Veen 14-06-2021

De gewenst laptop vinden verliep niet soepel; de bestelling en levering van de laptop verliep daarentegen zonder problemen.

Annie G 14-06-2021

Voor mijn printer gebruik ik de inktcartridges 364.
Meestal een 4 pack in de kleuren rood, blauw, geel en zwart. Omdat ik vaak notulen en andere documenten afdruk neem ik altijd een extra cartridge zwart.

Het bestelproces is heel gemakkelijk. Afrekenen kan via IDEAL. De factuur laat ik per mail toesturen.
Groot voordeel is dat je enveloppen gratis kan bestellen.
Hiermee stuur je de lege cardridges ter recycling naar HP. Goed voor het milieu

HP NL Store 05-06-2021

Zonder problemen op de website van HP de keuren Cartridges HP 920XL Zwart-Geel-Magenta en Cyaan besteld
en snelle levering.

Zako45 27-05-2021

Een kwalitatief goed product dat goed is voor het behoud van de levensduur van mijn printer.

Geert 27-05-2021

Toetsenbord besteld (qwerty / us). Krijg je een compleet andere indeling en ze nemen hem niet terug. Want afbeeldingen kunnen afwijken op de site....
Officiele reactie van HP Nederland 28-05-2021

He Geert, Vervelend dat je een verkeerd product geleverd hebt gekregen. Zou je je ordernummer kunnen doorgeven? Dan ga ik kijken of we wat voor je kunnen doen.
HP Store

G. vd Veer 24-05-2021

Een duidelijke en overzichtelijke website. Vooral met de verschillende sales loont het om regelmatig een kijkje te nemen. Bestellen verloopt makkelijk voor zowel privé als zakelijke aankopen. Nette updates over de voortgang van de bestelling en snelle levering.
Officiele reactie van HP Nederland 28-05-2021

Beste vd Veer,

Bedankt voor de goede review! Fijn dat onze service bevalt.

HP Store

Anja 21-05-2021

Prijs kwaliteit is goed. makkelijk bestellen bij HP. Meteen de juiste cartridges in beeld, als je gaat bestellen.
Volgende keer weer!

bakker 20-05-2021

Gemakkelijke shop met genoeg selectie opties van laptops voor zowel de zakelijke als particuliere koper, wat naar mijn idee beter kan is de weergave van wanneer de laptop geleverd gaat worden, als daarna de zending in zijn geheel zoekraakt is dat een reden van irritatie.
Hendigzat 08-08-2022

Vervelend inderdaad maar vooral frustratie wat je krijgt van jullie klantenservice. Na mijn laatste middel een ontbindingsverzoek kreeg ik op 1-8 eindelijk bericht dat mijn systeem inderdaad defect was en dat deze vervangen mocht worden. Hierbij dacht ik laat ik hp nog een kans geven maar jullie collega was "vergeten" te vermelden dat ik dan maar even 6 tot 8 weken moet wachten. Dit terwijl dezelfde pc vandaag voor 19.30 besteld morgen binnenkomt. Ik betwijfel of er een oplossing van uit jullie komt maar de ervaring met hp is tot nu toe om nooit meer een hp te nemen en dit raad ik iedereen aan om dit soort discussie te voorkomen. Dus ook aan u de kans om het op te lossen maar ik betwijfel of ik voor 11 augustus een nieuwe pc heb voordat ik het dossier uit handen geef.

Hieronder de gegevens die uw collega Sueda gebruikt in de mail en hieruit moet het dossier wel te vinden zijn.

HP CRT 5089066837/ OMEN 25L Desktop PC GT12-1000a (ID 1Z1C0AV) CRM:0078690000064