HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Falko 16-10-2022

HP heeft zeer goede producten en snelle levering.
heel goed, ik kom altijd langs op deze site
beoordeling 10

Hugo Santos 16-10-2022

HP heeft zeer goede producten en snelle levering.
heel goed, ik kom altijd langs op deze site

Jan 16-10-2022

Inkt besteld, bezorger kwam met lege doos aan. Gemail en toen goede artikel ontvangen. Na een week krijg ik weer bericht dat mijn inkt weer onderweg is, tot nu toe weer niets ontvangen wat ook niet kan want heb niets besteld meer. Rara hoe kan dat ppff.

JdV 14-10-2022

Prima shop gemakkelijk om te vergelijken en uiteindelijk te bestellen. De levering liet nog wel even op zich wachten.

Andre 14-10-2022

producten vaak slecht voorradig en dan dien je zelf na te bellen wat nu de status is.

Willem 12-10-2022

Duidelijke artikelomschrijving.Snelle levering.Hoge kwaliteit van de geleverde producten.

Berry 11-10-2022

snelle levering van een goed product tegen een aantrekkelijke prijs en tevens het product veilig en goed verpakt voor de verzending

Ria 10-10-2022

Nadat ik een mail van HP had ontvangen, met een aanbieding van 10% korting, heb ik een bestelling geplaatst. Helaas is de 10% niet verrekend. 2 keer gebeld het wordt uitgezocht, of ik die mail door kan sturen, jazeker kan dat, daarna een uitgebreid verslag van mijn bestelling, daar heb ik niet om gevraagd, alleen uitleg over de reclamemail, met de aanbieding van 10%, is het spam of echt. Nu 'n paar mailtjes later, daarop nog steeds geen reactie. Heb nu ook 'n andere mail €100,= korting, ben benieuwd of die echt is. Ga voorlopig niets meer bestellen, wil hier gewoon graag antwoord op.

jan 10-10-2022

makkelijk te bestellen direct geleverd prijs kwaliteit perfect makkelijk te betalen

Jan 07-10-2022

Goede shop, alleen eerste bestelling kreeg ik een lege doos. Gemaild en toen snel opgelost.

Maurice 06-10-2022

De bestelling was snel en netjes afgeleverd. Netjes en degelijk verpakt. Top

Jose 29-07-2022

Maart een omen desktop gekocht waarbij vanaf het begin duidelijk is dat de bouw en ventilatoren niet goed zijn. De cpu en gpu temperaturen lopen op en nu is de grafische kaart ook kapot binnen 4 maanden. Van een product in deze prijsklasse mag je iets meer verwachten. De helpdesk en klantenservice zijn ver onder de maat en doen niets anders dan de klant bezig te houden. Er is namelijk een pick-up en return maar dit gebeurd pas na aandringen. Op dit moment werkt mijn pc nog steeds niet en hp kan hierover geen concrete afspraken maken of het systeem vervangen. Ondanks ik ze een paar keer heb gewezen op mijn rechten krijg ik geen goede respons. Hierom heb ik een ontbinding aangevraagd. Voor mij laat hp het echt afweten met het product, helpdesk en klantenservice. Hierom is mijn beoordeling laag en ik zou ook geen hp adviseren.
Officiele reactie van HP Nederland 05-08-2022

Beste Jose,

Erg vervelend om te vernemen dat jouw OMEN desktop niet naar behoren werkt.

Kun je ons jouw ordernummer doorgeven? Indien het product inderdaad een technische fout heeft zijn er verschillende retour procedures mogelijk. Zodra jij het juiste ordernummer kan doorgeven zullen wij onze klantenservice inschakelen om direct contact met jou op te nemen.

Mylo 28-07-2022

Zeer slecht, product voldoet niet , kan zogenaamd ongeopend niet retour worden verzonden omdat het aflever adres zakelijk is (Tja ze leveren overdag , sommige mensen moeten nog werken voor hun geld) , was een particuliere aankoop en van een prive rekening betaald. Daarnaast te laat verzonden vanuit de HP distributie (de vervoerder had geen vertraging waar het meestal op gegooid wordt)

Ik ga lekker naar een specialist de volgende keer. HP lijkt geen kennis te hebben van hun eigen producten of verkopen
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Hoi Mylo, Vervelend om te horen. Wat is jou ordernummer? Als het product inderdaad om een prive aankoop gaat nemen we het product graag retour. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat. Als je jou ordernummer kan doorgeven vraag ik onze klantenservice om contact op te nemen.

H.G.P. van Dijk 26-07-2022

Keuze, overzichtelijke site en daardoor vond direkt wat ik dacht nodig te hebben zoals diogonaal monitor en snelle installatie, degelijk en snelle levering!

Marco 26-07-2022

Zeer slechte after sales. Prive besteld maar aflevering op de zaak. Product voldoet niet / formaat incorrect.
Geeft aan dat het niet retour kan gezien een zakelijke aanschaf.
Na melding alleen aflever adres is zakelijk. Betaling is van particuliere rekening met prive naam en dus particulier aangeschaft hoor je niks meer.

Ik blijf voortaan weg van HP Store en koop gewoon bij een normale wederverkoper. Nu zit ik met een niet passend product wat ze zelf zelfs nog eens adviseren voor de laptop die ik heb als accessoire . Dus ook het advies van HP zelf is SLECHT!

De bezorging was ook later dan wordt toegezegd op voorraad producten op de site.
Dus van voor tot achter een 1 !
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Hoi Marco, Vervelend om te horen. Wat is jou ordernummer? Als het product inderdaad om een privé aankoop gaat nemen we het product graag retour binnen 14 dagen (30 dagen als de verpakking ongeopend is). Ik vermoed dat het om een misverstand gaat. Als je jou ordernummer kan doorgeven vraag ik onze klantenservice om contact op te nemen.

Rijonderricht Rayactie 26-07-2022

Prima!
Het bestellen gaat eenvoudig en de snelle levering is echt top!
Wij zijn zeer tevreden.
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Dankjewel voor de goeie score!

Buma 25-07-2022

Vlotte service en zonder fouten. Van belang is ook de reactie in dit geval HP. En de informatie wanneer het verzonden is en door wie het bezorgd zal worden.
Alles klopte
Officiele reactie van HP Nederland 28-07-2022

Bedankt voor de aanbeveling!

Olaf Kessler 24-07-2022

Wij hebben alles van HP en bestellen ook de cartridges bij HP. Wij zijn zeer tevreden.

Theo Moorman 24-07-2022

Duidelijke site. Gebruiksvriendelijk en makkelijk kiezen. Snelle bezorging zonder extra kosten. Aanrader.

printerinkt. 21-07-2022

Weer op tijd/heb gekregen wat er besteld is.
Printer doet het lekker.
Toppie.

Ruud Teylingen 18-07-2022

Ik zocht een oplossing om buiten wifi om online te kunnen werken voor mijn HP Pavilion X360. De reishub (als docking station) leverde mij deze mogelijkheid. Bovendien extra usb en hdmi poort. Sneller geleverd door in eerste instantie gemeld. Top!

J 16-07-2022

In een wel hele grote doos ,. Voor twee cartridges.
Maar deze doen het prima.

En nog eens snel binnen.
Top

Jan R van de Laar 15-07-2022

Verschillende keren een niet HP cartiridge gekocht, maar die bevielen toch niet zo goed.
Dan toch maar een echte proberen. En dat bevalt prima.
Snelle levering. Op en Top verzorgd.

EPM 15-07-2022

Prima service, snel geleverd., misschien kleInere verpakking,ipv gzrote doos, maar verder top!

P.J. Hussaarts 10-07-2022

het automatisch versturen van de benodigde cartridges en op tijd. Nooit zonder inkt!