HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P.J. Hussaarts 10-07-2022

het automatisch versturen van de benodigde cartridges en op tijd. Nooit zonder inkt!

Nanny 09-07-2022

De hp is goed maar de dhlparcel.nl verschrikkelig ik moet nog naar de 4e bestelling af wachten

Mieke 07-07-2022

Omdat ik een hp printer had gekocht heb ik hier de cartridges besteld en ik had ze super snel in huis daar was ik zeer blij mee

Henri Burgers 02-07-2022

Na een slechte ervaring met een niet nader te noemen web winkel voor inkt e.d., heb ik bij de HP Store een nieuwe cartridge voor mijn HP Laser Jet Pro M 203 dw besteld. Dank zij de duidelijke web site van de HP Store was het zoeken naar de juiste cartridge een makkie. Daags na mijn bestelling kwam het pakket via DHL binnen. Intussen is de oude cartridge leeg en heb ik de nieuwe geïnstalleerd en deze werkt naar volle tevredenheid.
Daarom kan ik de HP Store bij iedereen van harte aanbevelen.

Bert de Nennie 02-06-2022

Ik had weer een print cartridge nodig voor mijn laserjet. Gemakkelijk via de webwinkel besteld en ook snel thuis bezorgd gekregen.

Saro 27-05-2022

Handig, makkelijk en goedkoper dan van een winkel kopen. Snel bezorgd en veilig betalen

Buirma 27-05-2022

Handig als je originele cartridges “ on demand” wil laten thuisbezorgen….automatisch door de printer zelf gaat me te ver, maar door de snelle bezorging is dat ook niet nodig
Waarom dan geen 10 en wel een 8 als rapportcijfer?
Best prijzig!

Rewien 26-05-2022

Als je een artikel vrijdag tegen 18:00 besteld dan mag je het zeker niet verwachten dat je het zaterdag krijgt. Zodoende een printer besteld en werd pas woensdag daarop geleverd terwijl het wel op de site stond genoeg op voorraad en bestellen voor 19:30 volgende dag in huis. Ten tweede donderdag getest bleek de printkop stuk te zijn dus een uur of 4 aan de lijn voor hulpdienst ingeschakeld en moest terug NIET GEWOON 1 OP 1 OMRUILEN. Dus moest je eerst opnieuw bestellen dan zodra de defecte terug in magazijn is duurd het 10 dagen voor je geld terug hebt...maar toen was geld binnen dus voorraad op ......na lang wachten toch een op voorraad maar prijs omhoog....na geklaag kreeg ik een kortingcode van 25 euro en prijs werd aangepast. Dot is wel perfect. Maar toen een g2 ear koptelefoon besteld en de en korting code ingeleverd maar koptelefoon viel echt tegen dus gebeld naar klantenservice en werd gezegd je mag het retourneren ALLEEN je krijgt je kortingscode niet meer terug....dus LET OP KOOP NIET ZOMAAR MET EEN KORTING VOUCHER ALS JE TWIJFELT. Stel voor je krijgt een kadobon je koopt iets en retourneren......vandaar ik koop niks meer van Hp

Astrid. 20-05-2022

Prima geregeld. Lekker snel mijn bestelling ontvangen. In goede staat. Heb al eerder bij hp besteld en ook dat ging heel fijn. Ook een goede service. Ben erg tevreden.

Jammer, geld kwijt en niets ontvangen. 19-05-2022

Ik koop cartridges (t.w.v. ca. €84) via de HP online store en krijg na een tijdje een melding dat deze onderweg zijn, met een track-en-trace-link. Na zo een 2-3 weken merk ik dat ik niets ontvangen heb en neem contact op met HP. Als reactie krijg ik te horen, dat ik 7 dagen de tijd had om hierover beklag te doen en dat ik nu te laat ben. Jammer, geld kwijt en niets ontvangen.

Een betrouwbaar adres om een workstation te kopen 15-05-2022

Ik koop met regelmaat bij de HP Store en wordt altijd netjes geholpen en de leveringen zijn zeer correct. Heb ook zeker het gevoel een eerlijk en niet alleen commercieel advies te krijgen.

Rob Lichtendahl 15-05-2022

Alhoewel de aankoop van de oplaadbare usb-muis (HP Envy 500) een succesnummer was blijkt het paradepaardje van HP, de inktcartridges voor bv mijn HP 6230 Pro printer, een misser van jewelste. Al maanden is hun XL-voordeelpak (artikel X4E144E t.b.v. van 80,90 euro excl. BTW) niet leverbaar waardoor tot aanschaft van de separate XL cartridges (t.b.v. in totaal 95 euro excl. BTW) moest worden overgegaan.

bram 13-05-2022

Printer heeft nieuwe cartridge nodig haalde die altijd bij Office , nu laten verwerken door HP . Waarschijnlijk de verkeerde verpakking gekozen moet 933XL in kreeg ik ook binnen maar met kleine zwart mijn fout. De nieuwe geplaatst printer blij alles OK. Bij het uit printen had ik een licht magenta kleur naast het zwart, oplossing gezocht bij HP klantenhulp alles genoteerd maar daarna niets meer gehoord . hoop dat het probleem vanzelf weg gaat.

M Winckler 09-05-2022

Leuke en scherpe deals. Website is overzichtelijk zoals ook voorraad status en evt accessoires gematch bij het product(zoals Carepacks). Levering gaat snel incl email notifications.

J.H. Leemans 08-05-2022

Alles was, zoals beloofd, prima gegaan, zowel de afhandeling van mijn bestelling alsook de verzending. Prima geregeld !

Jonathan Muntenaar 07-05-2022

Schitterende en innovatieve site met vele keuze aan producten voor ieder wat wils.
Echt een aanrader om bij Hp een product te kopen, en zeker een snelle bezorging van je bestelling.
Ik kom zeker nog een keer terug.

Tonercartridges 05-05-2022

Goede voorraad en snelle levering.
Aangezien mijn vaste leverancier, Office Centre failliet verklaard was nu rechtstreeks bij HP besteld.
Maar nu mis ik de statiegeldvergoeding en moet ik de lege cartridges milieu onvriendelijk in de zwarte bak kwijt.

Ernst 03-05-2022

Chaotische aangelegenheid. Over 1 bestelling inmiddels 14 mails en bevestigingen ontvangen. Op vragen komt echter geen antwoord.

Review 26-4-2022:

Waar een afdeling van, ik dacht gerenommeerd bedrijf, er een grote chaos van maakt.
Onlangs 2 desktop PC’s besteld via de Webshop van Hewlett Packard.
Bestelling op zich ging vlekkeloos, maar het traject erna is een ramp.

Bevestiging ontvangen met een leverdatum, 4 dagen later.
Op de webshop staat echter levertijd 1 dag en in voorraad.
Na veel heen en weer gebel uiteindelijk er maar in berust in de levering.
Wat schertst echter de verbazing, levering toch de volgende dag.

De PC’s verder geïnstalleerd en gedurende de afgelopen weken constant de melding
dat de garantie over 11 maanden etc. verloopt.
Dit staat echter haaks op de website vermelding van 2 jaar.
Hierover inmiddels 5x gebeld en vele E-mails gestuurd, maar zonder enig resultaat.
Sterker nog men is al ruim een week aan het uitzoeken hoe het staat met de garantie
op de 2 PC’s echter zonder opgave van mijn kant wat betreft de serienummers.
Ook daar nooit meer iets op gehoord.
De afhandeling door de After Sales afdeling is “ÉÉN GROOT DRAMA”.

Uiteindelijk afgelopen vrijdag maar 2 Care Packs besteld waarmee automatisch de
garantieperiode naar 3 jaar zou moeten gaan.
Ook dit is niet gelukt, de activering van de 2 bestellingen werkt niet naar behoren.
Hierover weer een mail gestuurd, bevestiging gehad, verder nooit meer iets vernomen.

Als u persé toch een HP computer wilt kopen, het advies van mijn kant is, ga gewoon
naar de winkel in plaats van deze puinhoop.

Jasmina 03-05-2022

Gewoon goede inkt van HP. Duidelijke site om te bestellen. Zeer snelle levering.
Minpuntje: de grote doos waar de cartridge in geleverd wordt. Zou door de brievenbus kunnen maar op deze manier moet je thuis zijn voor je pakketje. Betalen via Ideal.

Robert 02-05-2022

Op zich een mooi ewebshop, maar ik moest veel klikken voordta ik bij mijn juiste product kwam. vanuit mijn aankoop (slechts 1 printer in bezit) zou je zeggen dat moet makkelijker kunnen. Bestelling is wel supersnel geleverd en het product is uitstekend.

Herman 01-05-2022

Overzicht en duidelijk site bijzonder goed. Bestellen en afrekenen zeer klantvriendelijk. Vervolg traject bestelling gewoon top.

Jan Deeg 01-05-2022

Onlangs op Dinsdagmiddag een Hp G2 Reverb(zonder controllers) besteld, op de site stond deze op
voorraad en met melding: "voor 19:30 besteld morgen in huis). Hoewel ik niet verwachte dat de
bezorger op Koningsdag mijn pakketje ging afleveren, had ik toch wel verwacht dat de vervoerder
het kreeg aangeboden. in plaats daarvan gebeurde er niks en kreeg ik een melding dat de headset
pas 9 Juni geleverd ging worden (Dik een maand later). er van uit gaande dat dit een fout was heb
ik donderdagochtend contact opgenomen met de helpdesk. deze hield vol dat het product wel op
voorraad was en dat het uitgezocht zou worden. Uiteindelik na herhaaldelijke contacten bleek dat
er gewoon geen voorraad is en dat ik tevens niet de enige was die met dit probleem te maken had.
Ik heb mijn order dus gecanceld en kan nu dus ruim 2 weken wachten totdat ik mijn geld terug heb.
Ook staat op hun site nog steeds dat de headset leverbaar is. Ik zou kopen via de HP store
zeker Afraden. (heb inmiddels bij Unbound besteld, netjes binnen 24uur geleverd)

Koos de Boer 28-04-2022

Direct van de leverancier. Maar ik twijfel om het weer te doen. Een enkel inktpatroon werd geleverd in een belachelijk grote doos. Zou in een dubbelenvelop hebben gekund en dan via die brievenbus.

Aad Hitzert 21-04-2022

De HP-store is pro-actief in de verkoop door gebruikers erop te wijzen dat product aan vervanging toe is. Maar men is eerlijk genoeg om er ook op te attenderen dat de inhoud nog wel even meekan, om optimaal gebruik van de inhoud te bevorderen, maar tijdig vervanging gereed te hebben. Gebruik van de website is eenvoudig en de levering de volgende dag is snel en betrouwbaar.

Sonny 12-12-2021

Hp omen is not good at all I bought the hp omen 17 inch for around 1700 euro two months my laptop is out of warranty and it just brakes down (black screen) the motherboard is dead. So you know what that means! The CPU and gpu are soldered on the board so it will be almost the price of a new one.
I use it for like 5hours a week. I Almost don't game on it around 10days total.
If you count the hours I bin on it it will probably be like around 4 months.
Support team is no where to find!
People please save your hard earned money and don't bay this. All this YouTube reviews only name the small bad thinks about this product. But the most important thing is. that the laptops in this price range must be able to get you 5 years of usage for two hours a day or more. 26 months is just not acceptable. Before baying this check black screen or hp omen error won't start on google and also there reviews about there costumer service !