HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 02-06-2019

Is overzichtelijk en duidelijk. De bestelling snel.en keurig netjes afgeleverd. 👍

Eltoro 02-06-2019

Goede en overzichtelijke webshop. Nette afhandeling van mijn bestelling (betreft een all in one printer), snelle levering en netjes op de hoogte gehouden van de status. Al met al zeer tevreden (ook over het product zeer tevreden)

Antonia Bessems 02-06-2019

Ik heb een prachtig chromebook gekocht en het merk HP vind ik geweldig. Mijn laptop en printer zijn ook van HP en de service is geweldig. De bestelling en levering zijn prima. Volgende keer bestel ik weer bij HP. HP is Prima, super.

Peter van Waterschoot van der Gracht 01-06-2019

Weer deze Online Store bezocht en opnieuw enthousiast! Waarom? Duidelijk aanbod, correcte afhandeling en supersnelle levering (nog gratis ook.) Wat wil je nog meer? Kom de volgende keer weer.

Rienk 31-05-2019

Goede en vriendelijke afhandeling van een vraag die ik nog had m.b.t. mijn bestelling. Die bestelling is vervolgens snel geleverd. Prima service dus. Het vinden van het product op de website was ook een appeltje en eitje. ja ik raad deze winkel aan.

B.Izelaar 31-05-2019

Prima voorlichting, snelle levering en nog een leuke korting op een monitor bij de desktop

A.H. 31-05-2019

Tijdens de definitieve bestelling was er een technisch mankementje.
HP reageerde snel EN uit zichzelf na constatering van het mankement. Levering etc. super vervolgens.
Vriendelijk en servicegericht! Top.

Kitty001 31-05-2019

Mijn inktcartridge begon leeg te raken en ik had echt veel te printen in het weekend. De winkel was te ver. Daarom voor de eerste keer via de website de cartridges besteld en ik moet zeggen: het is me goed bevallen. De volgende dag werd de inkt al aan huis gebracht. Dit ga ik zeker meer doen: bestellen via de site.

Gerard 31-05-2019

Ik was toe aan een andere printer en heb lang zitten puzzelen wat hij moest kunnen. ik liet mijn oog vallen op de HP ENVY Photo 7830 en ook bleek bij de HP store mijn opgebouwde ING punten te kunnen gebruiken. Dit gaf voor mij de doorslag. Alles even ingeven in het winkelmandje en ja hoor de volgende middag werd deze printer in een grote om-doos geleverd. Gauw aansluiten en het blijkt een fantastisch werkende machine te zijn, welke ik vanaf 2 computers en via mij telefoontje een prachtige afdruk kan laten maken.Ik vond het heel leuk om te zien hoe hij automatisch dubbelzijdig afdrukt. Lof voor dit ontwerp van HP en een prima afhandeling van service.

Mark 30-05-2019

Leuke aanbiedingen via de officiële HP shop. Uitgebreide betaalmogelijkheden en uiteindelijk snel en netjes verzonden. De bestelde laptop en monitor zijn van de kwaliteit die je van HP gewend bent, zeer tevreden dus!

Gerard Jacobs 27-05-2019

Prima voorlichting, snelle levering alle afspraken zijn netjes nagekomen. Een mooie laptop voor zijn prijs.

Freek 27-05-2019

Prima en snelle service, ben zeer tevreden, duidelijke website en heldere procedures.

KCW 24-05-2019

Prima service en een zeer behulpzame medewerker. De site werkte in het begin niet naar behoren, maar na een telefoontje zijn de bugs opgelost en kon ik mijn bestelling plaatsen. Tot nu toe ben ik hartstikke tevreden met mijn workstation. De levering liet wel even op zich wachten maar dat stond netjes aangegeven en uiteindelijk nog 3 dagen voor de geplande bezorgdatum ontvangen.

Theo 21-05-2019

Na 15 jaar!!! probleemloos gewerkt te hebben met de Deskjet 6540 was het nu tijd voor een all-in-one. Op aanbeveling van anderen naar de HP store gegaan. Binnen no-time verschillende types bekeken en een keuze gemaakt voor de HP ENVY 6230. De bestelling afgerond en binnen 24 uur afgeleverd en geïnstalleerd. De prijzen direct vanaf HP zijn nagenoeg identiek (soms voordeliger) dan overige sites. De product info is zeer uitgebreid. Alleen de algemene site en de support site kunnen (zeker bij een computerbedrijf) sneller en duidelijker.

Sander 21-05-2019

Telefonisch totaal niet te bereiken voor een paar dagen. Eindelijk te pakken en ze hebben een oke deal gemaakt. Maar verzenden was wederom weer traag, niet echt van deze tijd.

Dierenhotel de Hamert 21-05-2019

Snelle service, goede kwaliteit producten. Gemakkelijk te bestellen. Duidelijkheid op de site bij bestellen. Ik ben zeer tevreden over hp

Rob Krete 20-05-2019

Prima service. Eerste printer/scanner/fax die we bestelde bleek onvoldoende geheugencapaciteit te hebben tbv de werkzaamheden op ons kantoor. Nieuwe besteld, deze in kunnen leveren met volledig bedrag retour. Minpunt(je) is dat de oude te vroeg werd opgehaald door DHL (nieuwe was er nog niet!) echter toen nieuwe geïnstalleerd was en oude terug moest diende we deze zelf vervolgens zelf bij een DHL depot af te geven.

Joke 20-05-2019

Prima, vlotte services! Goede kwaliteit! Makkelijke site om alles vlot te bestellen! Aflevering via DHL altijd goed! Medewerkers aardig en klantvriendelijk!

Tisza28 19-05-2019

HP store had voor mij de juiste aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt. De bestelling verliep vlot en eenvoudig het bestelde had ik de andere dag in huis.

Victorine89 18-05-2019

Snelle bezorging en goede service. Helaas blijven cartridges duur. Maar gelukkig zijn ze bij HP niet al te duur.

R. Peters 18-05-2019

Site werkte niet naar behoren, maar medewerkers hebben dit gelijk opgelost. Bezorging was prima alleen bij DHL moeilijk vooraf te zien hoe laat ze komen.

JPJ Slootweg 17-05-2019

Na bestelling wordt er snel een geleverd, jihad mijn cartridges de volgende dag al binnen

Dmitriy 16-05-2019

Ik heb bij HP.STORE.NL bluetooth mouse besteld, maar na een tijdje kreeg ik een bericht dat mijn bestelling was geannuleerd, hoewel ze geld hadden gereserveerd op mijn creditcard. Toen ik belde twee keer om te vragen waarom de bestelling hadden geannuleerd, elke keer dat belde moest ik langer dan 15 minuten wachten. Ze zeiden dat ze niet weten waarom de bestelling is geanuleerd. Om geld terug te krijgen moet ik contact opnemen met mijn bank. Persoonlijk zal ik nooit meer dingen kopen in deze winkel.

Frans 14-05-2019

Zogenaamd een high end laptop op de HP store gekocht, was kapot. Werkte meer dan slecht. Had graag een nieuwe gekregen, maar in plaats daarvan heb ik WEKEN LANG uitvoerig alle stappen doorlopen die ze willen maken. Drivers en firmware updaten, benchmarks draaien, hardware en software testen en weet ik wat allemaal en zelfs een schone installatie van Windows 10. Werkte niet. 'Mag ik dan nu een nieuwe?' Nee. Andere afdeling en weer een flink aantal stappen doorlopen (waarvan er een aantal al gedaan waren), om vervolgens te concluderen dat hij gerepareerd zal moeten worden.
'Ik heb een laptop van 1200 euro kapot gekocht. Ik wil geen reparatie. ik wil een nieuwe'. Nee. Reparatie. En weet, hier zit ik al een half jaar met een kapotte laptop. Wachten op een telefoontje van de planner en wachten op de monteur. Monteur geweest, heeft niet geholpen. 'Ik wil een nieuwe'. Nee. Weer wachten op planner en monteur. Monteur geweest, laptop gaat NIET MEER AAN. Gemeld bij HP, klacht ingediend op klachten-site en....ik word genegeerd. Heb geen reactie of niets. Heb nu al 14 DAGEN een laptop die niet eens meer aangaat en HP laat niet eens meer van zich horen!

Peter 13-05-2019

Shop is eenvoudig te gebruiken. Levering snel en goed. Meer aandacht besteden aan milieuvriendelijker verzending kan geen kwaad. pakket onnodig groot.