HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tom vdM 21-03-2019

De afhandeling van het bestelde was zeer correct en snel.Het bezorgen door DHL verliep traag, denk maar zo; volgende keer beter, maar alle lop voorde HP shop

Anouk 21-03-2019

Goede shop! De shop ziet er zeer overzichtelijk uit. De levering is snel en het bestellen is makkelijk

Carolien Wijten 21-03-2019

Duidelijke omschrijving van producten. Ik wilde een nieuwe printer en kon door de duidelijke beschrijving de juiste keuze maken. Goede communicatie omtrent levering. Ook de prijs is hetzelfde als bij andere leveranciers. Dan kies ik toch graag bij het bedrijf wat het product produceer

Fred 21-03-2019

De uitstraling van de website gaf mij vertrouwen om mijn nieuwe printer daar te bestellen

Ruwe 19-03-2019

bestelling op 7 maart: slechte afhandeling. betaling via IDeal ging mis door een fout bij GlobalCollect (het bedrijf dat door HP Store voor online betaling wordt gebuikt). zonder verder overleg werd de bestelling geannuleerd (onsite stond de bestelling nog steeds op in behandeling).
zit nu op 19 maart nog steeds op mijn geld te wachten.

Ben 18-03-2019

Duidelijk via het menu snel bij de drie opties voor mijn nieuwe laserprinter; daarna ingezoomd op aanbiedingen en zelf de beste deal kunnen vergelijken via google. HP Store had de beste deal! snel online besteld, goed op de hoogte gehouden en binnen 48 uur keurig geleverd aan huis. Zeer tevreden over het aankooptraject en de resultaten van mijn aankoop.

Sander 18-03-2019

In eerste instantie snelle reactie, maar bleef na vragen even duren voordat er een antwoord kwam. Vervolgens wel snel opgepakt en klantgerichte oplossing geboden voor de bestelling i.c.m. rentepunten. Het heeft weliswaar te lang geduurd, maar de oplossing was wel heel netjes. Daarom totaal een 8.

Hans Goudsblom 18-03-2019

Zeer duidelijke omschrijvingen op de site. Het invullen van mijn bestelling verliep zonder
problemen en de bestelling werd keurig op tijd afgeleverd. Kan de site van HP aan iedereen
aanraden !

Henk Joosen 18-03-2019

Telefonisch zeer goede hulp gekregen bij technische vragen die bepalend waren bij aanschaf. Na correcte levering en goede afhandeling bleek het allemaal exact te kloppen.

M.Peters 18-03-2019

Dit keer gekozen voor directe bestelling bij producent .
Ten eerste vanwege de garantie van 2 jaar en reparatie aan huis hetgeen betekend dat mij vader van 96 er niet mee over straat hoeft te lopen want ik zelf woon niet meer in Nederland.
Tot verbazing bleek dat toen de bestelling werd gedaan er 100 euro korting werd gegeven.
Na bestelling is alles vlekkeloos en snel verlopen en wij zijn gelukkig met de keuze van de laptop want deze heeft een zeer goede indruk gemaakt net als de de vorige laptop van HP van 8 jaar oud en nog steeds werkend maar verouderd door techniek en software.
Kortom tot dusverre dik tevreden

Beest 17-03-2019

Prima, en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Goed product en vaak meer prints dan er wordt vermeld

Henk Vermaat 17-03-2019

Gemakkelijk te bestellen, moeten alleen de tekst aanpassen als ze beloven dat voor een bepaalde tijd bestellen da wordt het de volgende dag afgeleverd met uitzondering bij betaling met creditcard dat duirt dat een dag kanger ivm de controlle van de betaling!

Jacq 17-03-2019

Snelle levering van de bestelde spullen, duidelijke website, makkelijk om de juiste artikelen te vinden, goede aanbiedingen

Jannie45 17-03-2019

Ik heb voor hp store gekozen omdat je daar de aan huis service kunt bijbestellen en omdat de service heel goed is. Ik had een laptop besteld, maar die bleek niet leverbaar meer te zijn. Dat is even balen want je stopt er veel tijd in om iets uit te zoeken. Maar bij de klantenservice is mij een goed advies gegeven en had ik de spullen allemaal snel in huis.

Marguerite 16-03-2019

Omdat er geen kleurencartride bij de printer geleverd was , verzocht ik om toezending daarvan. Nee dat kon niet , de enige mogelijkheid was deze op te halen en een nieuwe te sturen. Toen ik uitlegde dat ik in een rolstoel zit en niet naar beneden kon komen met een printer, bleef de HP shop op zijn standpunt staan. Inmiddels was de printer al geïnstalleerd en ontving ik twee dagen later de cartridges voor het ink-programma. Maar voor de twee cartridges die bij de printer horen heb ik nu voor niets betaald. Zeer slechte klantenservice en ik zal een HP printer dus niet aanraden aan vrienden.

Cees 16-03-2019

Adapter voor laptop gezocht
Zowel artikel nummers gegevens als advies om helpdesk te bellen ivm mogelijke garantie.
Bleek te kloppe

Ewald de Bever 16-03-2019

HP biedt een heel groot assortiment waar voor iedereen wat bij zit.
Het kan inderdaad zo zijn dat bepaalde configuraties niet direct beschikbaar zijn, maar komen dat vaak wel weer.
Eventuele kortingen komen op de listprijs, maar die prijs betaal je zelfs bij andere webshops niet, dus die kortigen zijn niet altijd correct. Wel blijft het zo dat je een betere prijs betaald dan bij andere webshops.
Levering is super snel en netjes.

Jan (JBRM) 15-03-2019

Op zich handige site voor goede producten en snelle levering. Ik € 15 terugkrijgen bij de bestelling al dan niet in combinatie met de HP Ink service.
Vreemd is dan te moeten lezen dat mijn printer er niet bij staat (Officejet Pro 8600 Plus) en ik dus niet in aanmerking kom. Ha dat dan meteen gezegd. Bellen lukte bovendien niet "te druk" en 2e keer te lang wachten (NL). Ook op email werd niet gereageerd.

Stefan 15-03-2019

Snel, doeltreffend en duidelijk de bestelling en levering verzorgd. Bij probleem prima support

Karin Koks 15-03-2019

In 1e instantie ging er iets mis met de online aankoop va 2 zwarte inktpatronen. Dat bleek iets technisch m.b.t. ideal betaling. Een betrokken medewerker gaf de juiste info en daardoor werd in 2e instantie de inkt geleverd.
Fijn zo iemand die net even een stapje extra voor je loopt. Verder hoop ik dat er iets gedaan kan worden aan het technische bij de Ideal betaling. Anders gebeurt het de volgende keer weer.

Krystian 14-03-2019

De bestelling van de laptop was duidelijk en makkelijk. Enige minpunt is dat de webshop niet snel ververst na het aanpassen van filters.

Jaap Fremouw 14-03-2019

Snelle levering, een duidelijke site
Het voordeel is dat je de juiste toner ontvangt, en niet zoals bij diverse clubs een namaak toner.
En de prijs is marktconform.

Johan 14-03-2019

bestellen is simpel met de zoekfunctie, levering is snel en correct. Uitgebreide prduktrange beschikbaar.

Mla 12-03-2019

Website is overzichtelijk. De bestelling, betaling, terugkoppeling en levering in orde.
Het beschermen van je privacy/verbinding met is de Office Jet 3833 is een hele toer, zelfs met zo'n kleine 200 pagina's handleidingen.

Ik raad deze winkel wel aan voor laptops en service (betreffende laptops).

Kwaliteit en service 11-03-2019

Ruim assortiment en goed en snel het artikel kunnen vinden. Daarnaast snelle en correcte afhandeling van de bestelling.