HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk de Vries 03-03-2019

Al jaren producten van HP. Dit keer via de HP store een chromebook gekocht.
Eerste chromebook helaas defect. Na contact met HP teruggestuurd en nieuwe ontvangen.
Deze werkt prima. Het omruilen ging prima, goed en professioneel contact met HP gehad.
Al met al erg tevreden.

Groet
Henk de Vries

Ank 03-03-2019

Snelle levering, zoals gemeld. Product voldoet aan de specificaties.
Berichtgeving over orderstatus en levering ook voldoende.
Kortom, een betrouwbare leverancier.

Inge 02-03-2019

Snelle levering, maar voor iedere cardridge een aparte doos is wel overdreven. Volgende keer samen verpakken is nog beter voor het milieu.
Officiele reactie van HP Nederland 04-03-2019

Beste Inge,
Bedankt voor je aanbeveling en voor je feedback! We geven het door aan de inpaklijn dat ze hier beter op letten.
HP Online Store

Huub Persoon 02-03-2019

Product dat geleverd werd was defect je moet vanalles uithalen om het defect te bewijzen en foto sturen om te bewijzen Het papier was zwart inplaats van gecopieerd service en produkt is waardeloos Van wie krijg je tegenwoordig garantie

Jan van den Berg 02-03-2019

Gemakkelijke bestelling via de web-site en snelle verzending! Goed te volgen via de Track-and-Trace!

Musicman947 02-03-2019

Shop biedt uitgebreide collectie van uitstekende kwaliteit en voor een zeer concurrerende prijs. Waarom niet hier je aankopen gedaan? Ik ben uitermate tevreden over de geleverde producten.

Annemieke 02-03-2019

Duidelijke website, snel gevonden wat ik zocht, namelijk een nieuwe laptop. De omschrijving van de producten is duidelijk, je kunt vergelijken.
Bestellen is simpel en de levering was zoals beloofd.

H vd Nieuwenhof 02-03-2019

Deze webshop heeft een geweldig commercieel back up team waarop je kunt terugvallen voor een vakkundig advies mbt het ideale product voor de toepassing. Kortom webshop met human touch !

Marianne 01-03-2019

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de service van uw medewerkers. Alleen vind ik op de website moeilijk te vinden, hoe je nou het snelste contact krijgt en ik vind het lastig dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Dat werkt voor mij beter dan al die “veelgestelde vragen” waar nooit jouw specifieke vraag tussen staat.

Peter 01-03-2019

Overzichtelijke webshop. HP Pavillion besteld. Vlotte levering. Ook de installatie van de laptop verliep probleemloos.

Eric van Loo 01-03-2019

Snelle levering, goed product (nieuw toetsenbord). Werd aan de telefoon vriendelijk geholpen. Verschil tussen twee varianten kon niet heel goed worden uitgelegd. Het nieuwe toetsenbord typt weer lekker licht. Het is me niet helemaal duidelijk, waarom het zo dik is - al went dat wel.

Rob 28-02-2019

HP Staat voor mij voor kwaliteit, de shop doet daar niet voor onder, prima omschrijving van producten en snelle levering

jj 28-02-2019

gewoon volgens afspraak en op tijd geleverd kon het goed volgen
en drukt goed af

Karla Woortman 28-02-2019

Snelle levering maar de inktcartridge was na het drukken van ongeveer 20 pagina,s al leeg.

Geen 28-02-2019

Tevreden over de aankoop (toetsenbord) en over de snelheid van levering.

Ontevreden over de ongelofelijk grote doos waarin het verzonden is (ik denk wel 80x60x30cm, iig halve kelder vol karton, en in die doos een doos met daarin een doos met het toetsenbord).
Daarnaast ook nog een bon van HelloFresh. Ik ziet niet te wachten op marketingmateriaal als ik daar niet om vraag.

Ed 28-02-2019

Eenvoudig bestellen, snelle levering.
Wel jammer dat de omdoos voor 75% vol zat met opvulmateriaal; dat kan milieu vriendelijker.

JHD 28-02-2019

Super shop. Duidelijk en alles wat je nodig hebt is te vinden. Ik zweer sowieso op HP. Is een betrouwbaar product van inktpatronen, printer tot laptop. Helemaal super. En wij zijn weer dolgelukkig met onze nieuwe aankoop.

René Oosterom 26-02-2019

Perfect geregeld allemaal. Snelle service, uitstekende prijs (in vergelijking met bv mediamarkt, coolblue, bol) en alles werkt naar wens. Dikke aanrader dus!

Daan 26-02-2019

Heb onlangs een all in one desk-top aangekocht via HP. Heb hem nu een paar weken en ben zeer tevreden, vanaf de bestelling tot de levering en nu ook het gebruik ervan. Hij werkt perfect.

wijker 26-02-2019

Na de bestelling binnen 24 uur geleverd. Goede inkt voor een goede prijs. Zeer aanbevelenswaardig

Frans Fellinga 26-02-2019

Bestellen gaat vlot en gemakkelijk. Maar gaat op dat zelfde moment je printer stuk en denk je ik koop maar weer de zelfde printer want dan kan ik de net bestelde cartids weer gebruiken. Mooi niet want de 7510 is uit de handel genomen. Dan maar weer een HP nieuw kopen. Alleen dan moet je andere cartrids er bij kopen. Je schrijft dan HP aan om de retour bon te ontvangen, want alles zit nog nieuw in de verpakking. Je krijgt dan te horen u kan hem terug sturen met de retour bon die wij u zullen sturen. Mooi niet dus.!!! Ik wacht nu al twee weken op de retour bon en nu is opeens HP niet te bereiken. Altijd HP gebruikt, maar hierna nooit meer. Ik voel me in de maling genomen.
Groet van Fellinga.

Jan Rigterink 25-02-2019

Een prettige en eenvoudig te benaderen shop met leuke aanbiedingen die zeer snel en netjes worden geleverd, ga vooral zo door

Y 25-02-2019

The product quality is good and typing experience is something I have wanted for long. One thing I was disappointed was the administration and the delivery. I actually had to order replacement because of the screen problem in the previous product, but this replacement took almost two months (although in the beginning it was supposed to be replaced in two weeks). They just say sorry and there was no discount about this long delay. So I would recommend HP only when you have a spare laptop to work while waiting for a new one, and only when you don't have anything urgent to be done by a new laptop.

Fadra 25-02-2019

Keurige en snelle afhandeling. Binnen 24 uur bezorgd. Intuïtief en makkelijk bestellen in de HP Store. De prijzen zijn normaal en de kwaliteit van de HP printers is gewoon uitstekend.

MH Roadstyling 25-02-2019

Goede webshop.
Gebruiksvriendelijkheid kan iets beter.
Prijzen zijn in vergelijking met andere webshop zeker niet te duur.