HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Valentijn 25-02-2019

Snel, makkelijk en veilig bestellen. Wel prijzig maar de HP printers van tegenwoordig werken alleen nog maar met originele cardridges.

Maria74 25-02-2019

1e keer een aankoop gedaan bij HP. Snelle service (ene dag besteld, volgende dag in huis), nette prijzen.

Dré 24-02-2019

Heb 2 bestellingen in nog geen paar minuten achter elkaar voor het zelfde adres gedaan, jammer dat het niet tegelijk kon worden afgeleverd in een doos, had 1 keer vracht en verpakking gescheeld , misschien een verbeter puntje

Nico van Dijk 24-02-2019

De webshop is OK. Bestelling gaat makkelijk en de levertermijn is snel. HP producten zijn prima.
Groot minpunt: HP geeft aan dat ze "oude producten" ter recycling terug nemen. Tussen "schrijven" en "doen" zit een groot verschil. Het is mij na twee weken nog niet gelukt om mijn oude printer ter recycling aan te bieden. HP Store geeft aan dat ze daar niet over gaan. Erg vreemd. HP Store is blijkbaar ook niet in staat om de juiste afdeling in te seinen over de vraag t.a.v. recycling. Conform EU richtlijnen zijn verkopers van elektronische producten verplicht "oude apparaten" terug te nemen. HP geeft aan dat ze dit onderschrijven, maar de praktijk is weerbarstig.

Henk 24-02-2019

Goede en snelle levering tegen hele mooie prijzen.
Zeer aan te bevelen,ook geven ze de mogelijkheid op uitbreiding van de service.
Voor mensen die veel printen best een mooie aanbieding om zorgeloos te printen.

Frank 24-02-2019

Heb inktpatroon besteld waren goedkoper dan in de winkel en een snelle levering door DHL

Ams 24-02-2019

Ik heb een laptop besteld bij HP via de duidelijke website. Hij werd snel bezorgd en er was duidelijke communicatie van het bedrijf (email), echter de track en trace en communicatie van DHL was niet optimaal.

w m willems 24-02-2019

Vlotte levering, en de goedkoopste.
De cartridge van HP zijn absurd duur, maar als ik namaak neem dan heb ik problemen
met de printer. Gelukkig hoef ik niet zo vaak te printen.

w.breeschoten 24-02-2019

Mijn bestelling werd zeer correct en zeer punctueel uitgevoerd, dit is een aanrader !

Klant 23-02-2019

Website is duidelijk. Als het op voorraad is, is de levering de volgende dag. En niet met Post.nl, want dan weet je nooit wat er met je pakket gebeurd, maar met DHL. Zeer tevreden.

Henk 23-02-2019

Uitstekende service. Vlotte levering. Afhandeling van retouren en terugstorting van geld probleemloos, ook als het gaat om kleine aankopen zoals twee cardridges.

Noortik 23-02-2019

Nette en snelle levering. precies wat ik besteld heb volhouden zo. Waarom lang als het ook kort kan.

Vlokje 23-02-2019

Het feit dat je via de printer op de hoogte wordt gehouden wanneer je nieuwe inkt moet kopen, daar hou ik niet zo van. Maar OK de inkt besteld en toen moest ik dagen wachten wat erg vervelend was.
Officiele reactie van HP Nederland 25-02-2019

Beste Vlokje,
Misschien is HP Instant Ink iets voor jou ? Dit is de nieuwe Inkt bezorgservice van HP. De printer geeft ons automatisch een seintje wanneer je cartridges bijna leeg zijn en wij bezorgen ze bij je thuis voordat de oude leeg zijn. Je krijgt dan geen meldingen meer van de printer. Leuke bijkomstigheid is dat je met deze service tot 70% kan besparen op je inkt kosten! Wil je hier meer over weten, kijk dan hier: https://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Offer.aspx?p=instantink.
Met vriendelijk groet,

Jan 22-02-2019

Ik heb een printer gekocht bij hp store met een waardebon met ing waardepunten én ik ben telefonisch goed geholpen én geadviseerd om de juiste keus te maken

Peter 22-02-2019

Als je pc-muis naar de gallemiezen is en je hebt snel een andere nodig, dan kun je beter even naar een winkel gaan want drie dagen wachten op die muis is erg lang, had ik die zelfde muis besteld bij Coolblue dan had ik deze de volgende dag ik huis gehad. Geen enkel voordeel dus bij het bestellen via de HP online shop.

DJD 22-02-2019

Prima dat je er producten kan bestellen, maar het hele account management systeem erachter is echt waardeloos en traag. Het lijkt heel vertrouwd en betrouwbaar rechtstreeks bij HP te bestellen, maar volgens mij kunnen ze dat beter overlaten aan winkels die er voor gemaakt zijn. Soms zijn ze de enige waar je nog een bepaald model kan bestellen, maar doe het liever ergens anders als ze daar ook nog verkrijgbaar zijn.
Officiele reactie van HP Nederland 25-02-2019

Beste DJD,
Vervelend om te horen dat het bestellen bij HP Store niet naar verwachting is verlopen. Excuses voor het ongemak. Zou je kunnen aangeven wat er precies mis ging? Dan kunnen we je feedback verwerken.

Clem 22-02-2019

Duidelijke website , goede prijzen , snelle levering en ............... cartridge’s zijn niet
“over datum”

otto 22-02-2019

Goede duidelijk keuzes en snel geleverd zonder schade o.i.d.
Prijstechnisch ook uitstekend en dat voor een goede kwaliteit.
Zal zeker opnieuw hier winkelen als ik opnieuw elektronica moet hebben.

Martin Hof 22-02-2019

Het was tijd voor een nieuwe computer. Een Chromebook zou het worden. En HP had al aangekondigd een nieuw type Chromebook op de markt te brengen, de x360-serie. Ik besloot er één te kopen bij de HP-store en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Ik bestelde 'm op vrijdagavond, maar had 'm, tegen alle verwachtingen in, de volgende dag al in huis! Mooi verpakt, ik kon er zó mee aan de slag. Vervolgens heb ik nog een keer contact gehad met een technische afdeling (om het touchpad definitief uit te zetten) en met de salesafdeling (in verband met 100 Gb gratis opslag in Google Drive). In beide gevallen werd ik keurig netjes, snel en vakkundig geholpen. Een zeer prettige ervaring! En de computer zelf bevalt me uitstekend. De volgende zou dus makkelijk zó maar weer een HP kunnen zijn.

bekende producten 22-02-2019

Snelle levering, kijk ook altijd bij de aanbiedingen of datgene wat ik nodig heb hier tussen staat, want printerbrief is ook te gebruiken voor briefpapier

Isabela 22-02-2019

Snelle levering, prijs gelijk aan goedkoopste aanbieder. Altijd zeker van de juiste kwaliteit.

Jan van der Goot 22-02-2019

Onze HP-copier vroeg om een onderhoudskit. Die bestelden we dus eind december 2018. Er kwam bericht dat deze medio januari verwacht werd. Niet te veel gekopieerd, want ja.... toen er in week vier nog niks was, maar es geïnformeerd. De onderhoudskit werd 6 februari verwacht, antwoordde ene XXX. Op 11 februari nog geen kit. Ook geen reactie. Na aandringen kwam de reactie dat er niks was beloofd (!!!). ER waren geen beloftes gegeven,hield XXX vol, en die kon hij ook niet doen (!) terwijl er in dec al € 850,- was betaald. Toen maar es flink gebeld, met een aardigedame. De volgende dag, binnen 24 uur, arriveerde de onderhoudskit. Heeft 7 weken geduurd, en toen ... ineens!! Zeer slechte indruk van deze firma/ c.q. werknemer XXX,, waarvan je toch best afhankelijk bent.

Pien 22-02-2019

Bestellen van de printer ging makkelijk. Er werd meteen aanbevolen extra inkt erbij te bestellen wat ik gedaan heb omdat mijn ervaring is dat de meegeleverde inkt vaak weinig inhoud heeft. Bij het installeren word je bijna gedwongen de automatische levering van inkt te nemen en krijg je je eerste voorraad gratis. Nu zit ik met een dubbele voorraad inkt en de volgende komt automatisch als de eerste op is. Het was dus niet nodig extra inkt bij te bestellen. Jammer
Officiele reactie van HP Nederland 22-02-2019

He Pien,

Dankjewel voor het aanbevelen van onze shop! Wist je dat je HP Instant Ink plan pas start wanneer je de cartridges in de printer plaatst? Je kan dus eerst de "normale" cartridges die je bij de printer hebt gekocht op maken voordat je automatische levering begint. Mocht je hier nog vragen over hebben kan je bellen naar ons HP Instant Ink team via dit nummer 020 721 92 39.

Henny 22-02-2019

De ING bon gebruikt om te bestellen. Inmiddels na een maand de bestelling ontvangen. Had ‘t via een online club waarschijnlijk de volgende dag al binnengehad. Door HP niet op de hoogte gehouden. Zelf contact opgenomen. Bleek voorraad moest nog aangevuld worden.
Zeer ontevreden over de service. Kon inmiddels voor zelfde prijs als met ING korting op internet bestellen

Ronald 22-02-2019

Ik was op zoek naar een goede Chromebook. Via online reviews en prijsvergelijking sites bleek de HP Chromebook x360 14 i5 een fantastische keuze te zijn die bij de HP Webstore simpelweg het goedkoopst te zijn doordat gebruik van een 10% kortingscode die ik ook online vond. Het bestellen en betalen ging snel en via duidelijke stappen. De product informatie en -foto's zijn helder en goed. Betalen kan vanuit een overzichtelijk winkelwagentje op verschillende manieren zoals iDeal en PayPal. Wel dwingt HP eigenlijk af dat je een HP account aanmaakt voor het kunnen volgen van je bestelling. DHL is hun vervoerder hetgeen naar mijn mening een goede keuze is doordat je je pakketje niet alleen goed kunt volgen (o.a. bezorgtijdstip) maar bijvoorbeeld ook kunt aangeven dat je deze bij de buren of Parcelshop wil laten bezorgen. Handig!