HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 21-02-2019

Lijkt eenvoudig het bestellen van je cartridges. Nee dus, niet bij HP. Tot drie keer toe de bestelling moeten doen alvorens het in behandeling werd genomen. In plaats dat ze je direct na de bestelling informeren, zelf maar eens gebeld na een week. Moest de bestelling opnieuw plaatsen en wederom na een week niets gehoord. Zag alleen dat de bestelling was ontvangen. Na eindelijk telefonisch contact ( na 2e keer bestelling) mededeling dat het Ideal niet lukt. Moet je zelf na bellen en lang wachten achterkomen. Dit is een computerbedrijf. Duurde ook enkele weken voordat ik het reeds betaalde bedrag teruggestort kreeg. Moet je ook de nodige actie voor ondernemen. Derde keer met creditcard betaalt, en eindelijk lukte het. Ben het blijven proberen vanwege de kortingscode die ik had. Anders zou ik niet meer gedaan hebben en ook niet meer doen. HP is in deze niet aan te bevelen.
Officiele reactie van HP Nederland 22-02-2019

Beste Bert,

Vervelend om te horen dat het bestellen van jouw cartridges niet gemakkelijk ging. Onze excuses voor het ongemak. We zijn hard bezig om deze storing met IDeal in de toekomst te verkomen.

HP Online Store

Marco 21-02-2019

Gebruik gemaakt van een aanbieding op de site. Telefonisch wat vragen gesteld; goed en snel geholpen. Erg tevreden.

Rob 21-02-2019

Onlangs een cartridge besteld echter door mijn eigen schuld een verkeerd adres nummer opgegeven dus hij werd niet bezorg. Dezelfde dag kreeg ik nog een mailtje met de mededeling dat hij teruggestuurd zou worden naar HP. Even gebeld met HP en direct een mail ontvangen met daarbij een offerte waarmee ik een nieuwe kon bestellen. Binnen 1 dag had ik de bestelling kosteloos in huis. Hellemaal TOP, ga zo door HP.

DJansen 21-02-2019

Heb de bestelling op de site gedaan omdat ze een goede actie hadden. Had al reviews van de monitor bekeken en ze hebben sinds de release een groot aantal punten dat ik belangrijk vind aangepast. Geen sticker op de rand die de lak zou kunnen beschadigen, stevige veer in de hoogte afstelling zodat deze niet na zakt. Maar vooral blij met de adapter voor de monitor ophanging zodat ik deze ook aan een beugel kan monteren. Erg blij mee!
De site zou wel verbeterd kunnen worden. Zoals voor x tiid besteld volgende dag in huis klopt niet. Als je heel goed op zoekt zie je dat het de volgende werkdag is. Zeg dan niet morgen. Vrijdag bestellen was zelfs dinsdag pas binnen. Dus je moet wel langer wachten op je bestelling dan aangegeven/verwachting is.
Maar was uiteindelijk wel de moeite waard.

Mo 21-02-2019

Shop tiptop in orde. Helaas kan je niet je pakket verwachten zoals het wordt aangrgeven op de site. Ik had het de volgende dag in huis moeten hebben maar dat werd een week.
Pakket bleek beschadigd te zijn tijden transport. Top dat ze het zelf retour hebben genomen. Dom en stom om mij niet te informeren hierover.
Nu heb ik dus nog steeds niet mijn pakket niet en daar baal ik van.

Tip geef altijd feedback. Dat doe ik ook tijdens mijn werk.😁
Mo 22-02-2019

SCEO35865569
Note: ik heb een mededeling gehad dat ik het op kan halen bij de DHL servicepunt.
Ik neem het zeer kwalijk dat het pakket wanneer die retour ging vanwege beschadiging mij niet gemeld was. Ik kreeg het vorige week vrijdag pas te horen kreeg. Toen ik het ging ophalen.

Officiele reactie van HP Nederland 22-02-2019

Beste Mo,

Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mag ik je vragen wat je ordernummer is (begint met SCEO) dan kan ik opzoeken waar het pakket blijft.
HP Online Store

Henk 21-02-2019

Prijs en kwaliteit verhouding is dik in orde en men hoeft er de deur niet voor uit. Top.

Inge 21-02-2019

Ik kan HP online store zeker aanbevelen. Snelle bezorging...1 dag bestellen en de volgende dag wordt het produkt al geleverd. Keurige verpakking om schade aan het produkt (in mijn geval toner) te voorkomen. Duimpie omhoog!

D Wolff 21-02-2019

Veel te lange levertijd, 5 dagen voor een toetsenbord! Moet gewoon in 1 dag

Twan Boonen 21-02-2019

alles goed , maar opmerkelijk dat jullie vragen om met het milieu rekening te houden en daarom de factuur digitaal sturen .
Ha ha
als je deze uitprint heb je 3 bladen , nou ja

Hermine 21-02-2019

Ik heb een nieuwe pc gekocht via de hp store, was uitermate tevreden. Scherp geprijsd en makkelijk betalen. Uitstekende aflevering.

Tommie 21-02-2019

De shop is gebruiksvriendelijk en duidelijk, de prijzen zijn goed en ze hebben vaak aanbiedingen. De producten worden netjes afgeleverd en je wordt via de mail uitstekend op de hoogte gehouden van het verzendproces. tot nu toe dik tevreden.

Hermine 20-02-2019

Ik heb onlangs een nieuwe desktop besteld en gekocht. Het vinden van de juiste pc was heel gemakkelijk, en de levering prima. Alles was precies zoals het ook op de website stond.

Riek 20-02-2019

Vlot besteld en vlot geleverd. Dit is elke keer als ik iets bestel. Fantastisch

Joop M Wienk 20-02-2019

Via bolcombesteld.Volgende ochtend cartridges thuis. Natuurlijk HP keurig verpakt en herkenbaar als origineel bovendien leuk geprijsd.

silbol 20-02-2019

snelle service, mooi Chromebook besteld, prima geregeld.
aleen jammer dat je niet kan kontakten via een klantenservice, alles via mail ed

AdFiLo 20-02-2019

Levering keurig op tijd gedaan. Ook een zeer correcte en snelle afhandeling van de retour en nieuwe levering.
Al met al een goed product voor een betaalbare prijs en goede service.

GeGe100 19-02-2019

Snelle levering. Wel even wennen als je van Windows Vista komt, maar Windows 10 werkt prima.

Peter W. 19-02-2019

Afgelopen tijd twee chromebooks besteld. Super snel geleverd en onder de indruk van de prijs/kwaliteitsverhouding van die apparaten.

Een aanrader om hier te bestellen! Tip, als je ING klant bent, kun je voor 5000 ING punten een waardebon van 50 euro krijgen.

Alfred van As 19-02-2019

Supersnelle levering van een top-laptop, die bijna nergens in de winkel ligt.
Geweldig product. HP doet wat ze beloven.

Benno 19-02-2019

Ik heb voor de 1e keer gebruik gemaakt van de HP shop. Ik ben zeer tevreden over de duidelijke informatie, de hulpvaardigheid en expertise van de contactpersoon verkoop die ik meerdere keren telefonisch heb gesproken en de wijze van levering.

Jurgen 19-02-2019

Keurige levering van bestelde laptop.

Aandachtspunt: beloofde levertijd (volgende dag mits voor 19.30 besteld) wordt niet waargemaakt.

JeanR 19-02-2019

Al vele jaren gebruiker van HP hardware naar volle tevredenheid. Daarnaast is de service, ook op de hardware HP Support Assistent, evenals de kennis en service bij HP Support erg goed rn nadloos vooruit gegaan. Ik raad iedereen HP aan particulier als ook zakelijk. Ga zo door!!!

Joop 18-02-2019

Bestellen, betalen en de andere dag keurig op tijd in huis. Wat wil je nog meer.

Craantje 18-02-2019

Laptop van HP aangeschaft omdat ik ging voor betrouwbaarheid, alleen is de betrouwbaarheid van de HP-service zeer ondermaats.
De laptop was niet op te starten en contact opgenomen met de helpdesk. Na 3x bellen mocht ik hem aanbieden te reparatie wat 14 dagen maximaal gaat duren. Na 10 dagen kreeg ik een belletje met de melding dat ze de laptop kwijt zijn en een onderzoek zijn gestart. Aangegeven dat we de laptop nodig hadden voor school en dan krijg je een antwoord van dat is uw probleem wij kunnen niets voor u doen. U moet wachten tot de laptop gevonden is hoelang dit duurt kunnen we niet zeggen maar meestal vinden we deze na 4 weken terug. HP doet dus geen moeite om de laptop terug te vinden en zegt alleen maar sorry, dat vind ik geen service.
De volgende keer denk ik nog wel een keer na voor ik een HP koop.

Hay 18-02-2019

gemakkelijk bestellen. keuzemogelijkheden voldoende, snelle levering. kwaliteitsproducten.