HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick Peters 11-03-2019

Snelle levering. Goede informatie over status van de levering. Zorgvuldig verpakt.

ToNique 11-03-2019

Heb een HP Spectre en HP monitor aangeschaft voor mijn vriendin en mij. Helaas bleken de verkeerde monitoren te zijn geadviseerd en geleverd. Na goede technische ondersteuning en compensatie zijn we nu erg blij met onze keuze.

Jack 10-03-2019

Ik heb een HP LAPTOP sinds enkele maanden en sinds een week een HP-ENVY 5030 Printer, ik ben zeer tevreden over beide aankopen, ik zou geen ander merk meer willen kopen, en met de HP-Printer is het zeer voordelig printen met de HP INSTANT INK.

Harrie 10-03-2019

Via HP cartridges besteld prima geregeld en de volgende dag bezorgd zoals via de mail was afgesproken toppie

s 10-03-2019

Levering printer 1 prima. Levering printer 2 ( bestelling gedaan 1 minuut later) onvindbaar bij Hp. Dus opnieuw printer 3 gekocht, na overleg shop. Komt 30 min na contact met HP de postbode met printer 2. Zeer bijzonder. Wat ook bijzonder was dat vervolgens niemand bij Hp het kon verklaren en dat ondanks dat ik printer 3 met de postbode terug heb laten gaan wel 3x een printer mag betalen en Hp onbereikbaar is!! Gelukkig wel 2 printers, zodat er gewerkt kan worden, maar wacht al ruim een week op antwoord van HP!

Gina 10-03-2019

Heb toner besteld voor mijn printer. Wat mij erg aanspreekt, is dat HP ook een kosteloos recycle programma heeft.

conny 10-03-2019

Prima begeleiding bij de aankoop van een nieuwe printer. Goede uitleg en de volgende dag al ontvangen!

ouail el bouazizi 10-03-2019

Heb een laptoptas besteld. Super mooi voor de prijs . Snelle levering. Prima!

Evert 10-03-2019

Duidelijke shop, artikelen (inkt oor mijn printer) goed te vinden en prima op tijd geleverd !

jolanda 09-03-2019

snelle en zeer goede service
Goed overzichtelijke website
je hoeft niet te zoeken naar wat je nodig hebt voor jou apparaat

Wilna 08-03-2019

De shop is klant vriendelijk. Alleen de bezorging ging niet helemaal zoals ik verwachtte.
Mijn eerste inktpatronen werden netjes afgeleverd. Alleen niet via DHL ,maal via post-nl ??? en een dag later. ( gelukkig heb ik ze voorlopig niet nodig ) Ondanks dat kleine hobbeltje zou ik toch de HP shop aanbevelen !

Hans 07-03-2019

Prima winkel overzichtelijke en duidelijke omschrijving van de producten. Met bevestigings mails als je aangekocht hebt en wanneer het gebracht wordt.
Dus succes verzekerd als hier iets aanschaft.

Vanessa 06-03-2019

Bestellen via HP Store gaat gebruiksvriendelijk. Tip voor HP Store is om duidelijke informatie te geven over bezorgmomenten. Mijn ervaring met DHL is wisselend. Dat vind ik zonde. Je bestelt iets wat je graag snel wilt ontvangen maar verdere communicatie over bezorgmomenten is nihil. Bij de 1e keer bezorgen was ik niet thuis en vond ik een briefje van DHL dat de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan zou worden (zonder het aangeven van een tijdsbestek). Tot op heden nog niets ontvangen en geen idee wanneer ik iets kan verwachten, maar dat ligt niet aan HP Store. Misschien kan HP Store goede afspraken maken met DHL of overwegen met een andere leverancier te werken? Het is zonde, want over de service van HP Store ben ik tevreden. Ik hoop dat mijn product snel komt want ik kan niet wachten.

Geerssen 06-03-2019

Al een hele tijd bestel ik bij de HP STORE mijn inktpatronen. De site is overzichtelijk. De levering heb ik altijd de volgende dag binnen, behalve de laatste keer. DHL laat laat pas een uur voordat de bezorging gebeurt iets weten; lastig als je niet thuis bent als dit bericht in je mailbox valt. Gereageerd door te melden dat ze bij een accespoint mogen bezorgen krijg bericht dat het daar de volgende dag opgehaald kan worden. Is de winkel dicht. Kan beter DHL!
Pluspunt van HP: de levering van materiaal om lege cartridge gratis te kunnen retourneren om te laten recyclen.

Jabier 05-03-2019

Al enige tijd bekend met HP en de online shop. Snelle levering van producten.
Men zou wel iets aan de prijs kunnen doen. Al met al goede ervaringen.

Carmen 05-03-2019

Als je HP wilt dan kan je op deze site snel zoeken. Daarna kan je altijd nog prijzen vergelijken. Nu drie keer bestelling gedaan: 2 keer de volgende dag geleverd en 1 keer met een dag vertraging. Dus wat mij betreft prima.

Willems 05-03-2019

Donderdagochten om 10 uur besteld en betaald, levering zou de volgende dag zijn, dan de dag erna, dan weer de dag erna...............
Nergens op de website een telefoonnummer, geen contactopname mogelijk, slecht, slecht, slechter.

Nico 05-03-2019

Prima webshop maar voordat de bestelling werd verzonden en daarna door mij werd ontvangen
duurde wel erg lang zeker als je op de inkt zit te wachten dat was zo'n 7 dagen,als dat korter zou zijn was mijn cijfer 7 zeker hoger geweest.

Renata Iklodi 05-03-2019

Kwaliteitsproduct, Kwaliteitsverpakkingen, Snelle levering
Ik ben een tevreden klant!

Ruwe 04-03-2019

Shop is goed, makkelijk keuze te maken, echter communicatie over en transport met DHL is waardeloos.

K.B. van Slochteren 04-03-2019

De extra dikke inktpatronen waren uitverkocht, dus moest ik genoegen nemen met de wat kleinere. Dat ervoer ik als vervelend.
De inktpatronen hebben bovendien een veel te hoge prijs. Met een goede winstmarge dient de prijs onder de 10 euro te liggen.

Jonay Perez Santana 04-03-2019

De site was gebruiksvriendelijk, mijn bestelling en levering waren in orde, goede foto's van producten.
Ik beveel deze winkel aan.

Roman 04-03-2019

Iederen met HP laptop thuis en tevreden. Maar het webwinkel kan beter presteren - beloofde dat de bestelling volgende dag thuis is is weinig waard - voor de 2de keer en pas na mijn extra vraag, komt het pakket met een dag vertraging, niet leuk als je jouw kind wil verrassen. HP store wordt pas op de dag van beloofde bestelling wakker en het duurt nog een extra dag dat de zending uit België komt. Dit kan zeker beter ook als het winkel met kleine letters schrijf dat de bezorgingsgegevens niet worden gegarandeerd. Een zwakte tegenover andere webwinkels.

H 04-03-2019

Overzichtelijke webshop met goede prijzen. Al jaren tevreden klant wat het merk HP betreft.
Wel duurde de leverdatum langer dan op de site werd aangegeven.

cees 03-03-2019

het bestellen gaat niet zo gemakkelijk, maar als je het eenmaal heb dat is het ook zeer snel thuis.