Fotoverweij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotoverweij.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Gerard 13-12-2022

Fijne fotowinkel, de enigste die een voorraad had, ik zocht een Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm voor mijn vrouw, maar die was nergens op voorraad, behalve bij foto Verweij. Besteld en werd de volgende dag geleverd. Mijn conclusie een aanrader

andre 10-12-2022

Online een objectief gekocht die ik wilde laten afleveren bij een Postnl pakketautomaat. Na ongeveer een week kreeg ik bericht dat het pakketje afgeleverd was; kort daarop kreeg ik de melding dat mijn pakket was opgehaald. Dat was onmogelijk omdat ik nooit een code had gekregen om de automaat te openen. Kortom ergernis en irritatie. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van Verweij, die in de persoon van Sid, mijn probleem oppakte en mij na een aantal dagen kon melden dat mijn pakket ergens anders was afgeleverd en waar ik het kon ophalen. Uitstekende nazorg dus bij Verweij!

Jan Roelof Koops 09-12-2022

In maart van dit jaar online een Nikon teleconverter 1.7 aangeschaft. Bleek echter niet naar behoren te werken. Ik kon hem terugsturen en dan zouden zij hem naar Nikon sturen om te zien wat het probleem was. Al die tijd niets meer gehoord. Dus gister maar gebeld, maar de desbetreffende persoon die er over gaat was niet aanwezig. Word ik net gebeld, blijkt dat mijn converter nog in hun magazijn ligt. Ver weg gestopt en over het hoofd gezien. Zouden ze hem nu alsnog opsturen zou ik weer maanden moeten wachten. Het enige positieve is dat ik mijn geld weer terug krijg. Maar hier zal ik dus nooit meer iets kopen.

Joan 24-03-2022

Na vakkundig advies via de telefoon mijn camera besteld. Snel geleverd en de extra accu werd nageleverd omdat deze niet op voorraad was. Zeer tevreden over de verpakking, service en prijs.

S. Charlouis 23-02-2022

Ik bel De eigenaar van Foto Verweij met de mededeling dat ik met vakantie ben en dat ik de oplader van mijn accu thuis heb laten liggen. Wat denk je?

Hij stuurt mij een oplader gratis op met het verzoek deze na mijn vakantie op de zaak terug te willen brengen… ik vind dat hij voor zijn service een 10 met een griffel verdient👍👍👏👏👏

Bij zo’n service koop je toch nooit meer je fotoartikelen ergens anders?

Marco 11-09-2021

Kom hier nu al een aantal jaar en wordt altijd vriendelijk geholpen door mensen die weten waar ze mee bezig zijn en goede verstand van zaken
Al kom je voor iets kleins ook dan wordt er tijd voor je gemaakt wat ik ook erg handig vind is de online service waarmee je direct contact hebt met een van de medewerkers

Pepijn 10-09-2021

Ik heb hier al meerdere camera's en lenzen gekocht en word altijd prettig geholpen met goed advies en goede service.

Pixelthis 06-12-2019

Scherpe prijzen , online Sony Alpha body besteld ,netjes en snel geleverd !

KenT Fotografie 15-04-2019

Product was netjes verpak en een snelle levering. Mooie prijzen en prettige website

Campo 16-01-2019

Een duidelijke en efficiënte website maakte het bestellen een ‘fluitje van een cent’!
Ook de eenvoudige en efficiënte betalingsinstructies maakten het betalen gemakkelijk!

Jeroen 23-12-2018

Mooie winkel, vriendelijk en deskundig personeel. Veel camera's op voorraad.

Sharon 14-10-2018

Goede service!

Goed geholpen met mijn vragen en ook de goede info gekregen over gekochte producten. De camera eerst kunnen zien voor aankoop is heel fijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

f de lint 10-08-2018

uitermate vriendelijk

Uitermate vriendelijk en dachten goed met mij mee, voelde me zeer op mijn gemak en ook nog s fantastische lens gekocht, super bedankt !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 26-07-2018

Deskundig advies!

Ik was op zoek naar een objectief met groot bereik. M.b.v. deskundig advies van een van de medewerkers ben ik erg tevreden met mijn aankoop.
Er is een behoorlijk groot aanbod en er lopen veel medewerkers met veel kennis van zaken.
Ook de keuze uit 2de hands producten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sara 02-07-2018

Goede, snelle service, vriendelijk personeel

Bij foto Verweij wordt ik altijd snel geholpen en wordt elke vraag serieus genomen, ik wordt goed geïnformeerd. Snelle en goede service

William 09-06-2018

Top service!

Hele fijne medewerkers, werd snel en vakkundig geholpen. Kwam eigenlijk net na sluitingstijd binnen om pas foto’s te maken en werd alsnog vriendelijk geholpen.

Berit 01-06-2018

Veel kennis, goede service!

Erg prettig geholpen in deze winkel, personeel is vriendelijk en hebben veel kennis. Geven uitgebreid vrijblijvend advies. Ik heb door de goede voorlichting uiteindelijk de camera gekocht die perfect past bij mijn wensen, zonder de hulp van Foto Verweij was dit niet gelukt. Alleen maar lof!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anoniem 17-05-2018

prima advies, scherpe prijzen!

Goed geholpen met het uitzoeken van een digitale spiegelreflex camera. Voldoende op voorraad en dus de mogelijkheid om de camera in de hand te houden. (voor mij belangrijk ivm kleine handen) . Medewerker wist veel over de camera te vertellen. Scherpe prijzen!
Heel tevreden!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sanoniem 06-05-2018

Professionele winkel met echte aandacht voor de klant

Professionele winkel met veel aandacht voor de klant. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je (in mijn geval 2 uur!) en denken goed met je mee. Zo kwam ik voor een spiegelreflexcamera, maar de verkoper raadde me aan een systeemcamera te kopen, wat ik ook heb gedaan. Hieruit kan ik concluderen dat ze echt luisteren naar je wensen en je niet alleen het duurste aansmeren.
Erg leuk was ook dat ze me vroegen of ik nog eens langskwam om foto's te laten zien. Ook mag ik altijd langskomen als ik een vraag heb over fotografie (en dus niet alleen voor klachten). Super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. Breebaart 30-04-2018

Prima winkel, vriendelijke service.

Grootste winkel op zijn gebied in de stad. Ik kom voor pasfoto's. De medewerkster vangt mij vriendelijk op en we gaan direct naar de foto-opstelling. Uit de serie gemaakte foto's kiezen we de beste uit en plaatsen die in een soort sjablone opdat ze aan de officiële voorwaarden voldoen.
Snelle en vakkundige afhandeling.

Aurelio 13-04-2018

Vriendelijk personeel

Centraal gelegen in het centrum van Nijmegen. Ofschoon de winkel qua oppervlakte niet heel groot is word je dankzij de vier aanwezige vriendelijke personeelsleden snel en vakkundig geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Peters 27-03-2018

Prima, vakkundige service

Echt de aangewezen plek voor officiële pasfoto's - ik werd er heel goed geholpen door een aardige, vakkundige dame. De service is super en ik raad dit adres aan voor iedereen die (een mooie) pasfoto nodig heeft

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thessa 24-03-2018

Snelle service!

Zelfs op een drukke zaterdag middag had ik binnen een kwartier een mooie set pasfoto's! Ik kreeg genoeg keuze in de foto's en ze werden ook digitaal beschikbaar gesteld

Gerdenhollander 24-03-2018

Geduldig, aardig en vakkundig

Pasfoto’s laten maken en ben prima geholpen. Vakkundig, attent en goede vragen gesteld door medewerker. Tevens geven ze workshops en korte cursussen.

Van Bussel 22-03-2018

Deskundige uitleg, behulpzaam, en vriendelijk

Deskundige uitleg en kunnen vragen goed en duidelijk beantwoorden. Hadden diverse objectieve staan die je dan ook fysiek kunt bekijken ipv op een plaatje. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.