Fotoverweij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotoverweij.nl.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.9

L. Janssen 16-11-2017 In de winkel gekocht
Plein 1944 Nijmegen

Prima service!

Tweedehands camera gezien via Marktplaats, vervolgens gereserveerd en enkele dagen later gekocht incl. enkele toebehoren. Uitleg was uitstekend. Toen ik thuis kwam bleek dat het riempje van de cameratas ontbrak. Hierover gebeld en 2 dagen later was dit via de post bezorgd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert Jan 01-11-2017 Via de website gekocht

Klant is KONING

Om voor de eerste keer een web-bestelling te plaatsen bij een bedrijf wat je nog niet kent, roept wellicht wat drempelvrees op. Bij Foto Verweij is dat absoluut onterecht. Product gekozen, besteld en daarna val je in de warme communicatie van Foto Verweij. Goede en vooral juiste informatie over productlevering en keurig op tijd geleverd. Product met zorg behandeld en afgeleverd. Fantastisch. Een bedrijf wat de belofte nakomt. En niet onbelangrijk, een prima prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KB 07-10-2017 Via de website gekocht

Onverwacht snelle levering (produkt lag niet op voorraad).

Levertijd van mijn camera volgens de website: 3-5 werkdagen.
Op maandag besteld, toch al op donderdag geleverd.

Bert 14-07-2017 In de winkel gekocht
Plein 1945

Geweldige service

Uitstekende service. Mijn camera was na afloop van de garantieperiode defect en dit is vakkundig en geheel kosteloos verholpen omdat de camera hier destijds heb aangeschaft.

lunaproductions 14-07-2017 Via de website gekocht

service die je mag verwachten en ook helemaal uitkomt

via google gezocht en bij enkele bedrijven terechtgekomen, waarvan dit bedrijf het beste leek te voldoen aan mijn vragen.

RuudB 10-07-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Na de bestelling werd ik gebeld dat de lens niet direct leverbaar was bij de importeur waardoor de beloofde levertermijn niet gehaald zou worden,
Of ik de bestelling wilde annuleren of nog even wilde wachten.
Binnen 5 dagen alsnog de bestelde lens geleverd. Top

Jeroen 30-06-2017 Via de website gekocht

Levering op afgesproken tijd. Prima service.

prima service. Heb ik ondervonden bij een probleempje na ontvangst van mijn bestelling. Dit is prima en naar tevredenheid afgehandeld !!!!

Helene 27-04-2017 In de winkel gekocht

Een aanrader!

Op internet hadden we ons al georiënteerd op een nieuwe spiegelreflexcamera, de Nikon D7200, maar de aanschaf wilden we toch in een winkel doen zodat we het produkt kunnen voelen en vakkundige adviezen kunnen krijgen. Zodoende bij Foto Verweij terechtgekomen.
We werden niet teleurgesteld: Uitgebreid nam men de tijd voor ons. Na ruim anderhalf uur verlieten wij de winkel inderdaad niet alleen met de camera, toebehoren en nodige tips/adviezen, maar ook een goed gevoel door de vakkundige wijze waarop we geholpen zijn. Een aanrader dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

harold teunissen 12-04-2017 In de winkel gekocht
nijmegen plein '44

klant staat centraal bij verweij

een aantal maanden terug heb ik bij verweij een nikon gekocht, deze beviel me niet helemaal en daarover in gesprek gegaan met de mensen van verweij.
daar heb ik verteld wat ik nu eigenlijk precies zoek, wat mijn kennisnivo is en ben daar prettig verrast met advies en uiteindelijk de aankoop van een fantastische systeemcamera. Na de aankoop een keer teruggegaan naar de winkel met een vraag mbt de instellingen van de nieuwe camera. Daar werd alle tijd voor genomen, goed geadviseerd, prettig
in de omgang en alle kennis is voorhanden.
een absolute aanrader, dit team van verweij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L.van Eersel 27-02-2017 In de winkel gekocht

Hr. L. van Eersel

Vriendelijke ontvangst en ter zake deskundige uitleg van de fotografische materie zonder enige haast . Men wordt niet als nummer behandeld en verlaat de winkel met een goed gevoel .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

S. Soeters 10-02-2017 Via de website gekocht

Positieve ervaring

Voor de eerste keer hier besteld. 2x Kodak Portra 400, was echter maar 1 op voorraad. Netjes gebeld (tot 4 keer toe) met een alternatief: 1 van de 2 annuleren, andere film of wachten op nieuwe voorraad.

Een positieve ervaring. Duidelijke & snelle communicatie, goed verpakt en resterend bedrag gelijk terug gestort (ik had 1 van de 2 geannuleerd)

Enige verbeterpunt is dan ook om een melding van te kort aan voorraad geven. Maar dat hebben ze goed opgelost door een telefoontje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicole 30-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service met aandacht en geduld voor ons verhaal en behoeften en deskundige uitleg. Men nam echt de tijd voor onze vragen en voor uitleg, totaal niet opdringerig. Men had duidelijk kennis van zaken.

Pluspunten

• deskundig
  • goede service en klantgericht
  • aandacht en geduld

Loes 29-01-2017 In de winkel gekocht

Aanrader

Perfecte service. Al een jaar eerder goede informatie gekregen over spiegelreflexcamera's voor beginners en een jaar later dan uiteindelijk toch eens een camera gekocht. Goede uitleg, medewerker Sander nam nu weer ruim de tijd voor me en gaf me goed en eerlijk advies. Aanrader.