Douchezaak.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douchezaak.nl.

Douchezaak.nl stelt zich voor

Douchezaak.nl is dè website voor al uw sanitair benodigdheden voor een complete badkamer. Of het nou om douches, badkamermeubelen, kranen, baden, radiatoren, spiegels, toiletten, wastafels of andere badkameraccessoires gaat, bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatieve badkamerspullen tegen de allerlaagste prijs.

Schrijf een review voor deze winkel

Ester 16-04-2018

"Douchezaak Ermelo is alles wat je mag verwachten"

Bij de douche zaak in Ermelo werken vriendelijke mensen die over de juiste expertise beschikken, duidelijke adviezen geven en bereid zijn om (veel) vragen te beantwoorden. Door de ongedwongen sfeer en een ruim assortiment zijn we samen tot een perfect resultaat gekomen. Keurig op tijd en onbeschadigd geleverd. Tijdens de oplevering worden de laatste kleine zaken zoals een vergeten knop van het bad meteen opgelost. Ik geniet nu al enkele weken van onze nieuwe badkamer. En wil de Douchezaak aan iedereen die wat nieuws zoekt zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -