deBijenkorf.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over deBijenkorf.nl.

deBijenkorf.nl stelt zich voor

De Bijenkorf is hét meest inspirerende, verrassende en creatieve warenhuis waar iedereen bijzonder is.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Order bij de Bijenkorf 04-12-2019

Ik heb op 30 november een dekbedovertrek besteld. In de ontvangstbevestiging staat u wordt per e-mail geïnformeerd (uiterlijk woensdag 4 december). Drie maal raden.....ik heb zelf maar contact gelegd via de de WhatsApp en kreeg vervolgens 2 uur later het volgende bericht : Jouw bestelling met ordernummer ......... heeft ons magazijn nog niet verlaten. En dan het standaard verhaal dat ze er alles aan doen. Wat ik helemaal misleidend vind is dat ze doodleuk op de site vermelden vandaag voor 10 uur besteld uiterlijk vrijdag in huis. Tot slot ik heb ook nog 2 bestellingen gedaan op 1 december en een bestelling op 2 december. En waarvan de levering respectievelijk 5 en 6 december zal zijn. Ik heb nu al spijt tot over mijn oren dat ik deze bestellingen heb gedaan. Ik hoop dat deze wel op tijd geleverd zullen worden. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte!!