Beamerexpert.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beamerexpert.nl.

Beamerexpert.nl stelt zich voor

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Wij leveren alle soorten en merken beamers en bij ons betaalt u bovendien de laagste prijs voor de beamer. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan dan ook te allen tijde tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat.

Deze score is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacob 17-06-2022

Bij beamerexpert terecht gekomen opzoek naar een passende beamer.
Na eindeloos te zoeken online toch maar even geld met de klantenservice deze hielp mij snel door mijn zoektocht heen en uiteindelijk een Optoma UHD 35 aangeschaft en gelijk de volgende dag in huis!
Top service en hartelijk dank Beamerexpert!