123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland.

Deze score is berekend op basis van 106 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

totalflooring 16-09-2016 Via de website gekocht

1.2.3 inkt

slechte service verlening .
kunnen niet helpen om het probleem op te lossen en ruilen is niet mogelijk als je het product al het uitgeprobeerd
stel dat het niet bevalt , je kunt het niet terugsturen .

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-09-2016

Beste totalflooring,

Op 9 september jl. hebt u contact gehad met onze klantenservice. Uiteraard vinden wij het heel vervelend dat het niet lukt om de aangeschafte labelprinter te installeren. Voor ondersteuning hierbij kunt u contact opnemen met de afdeling support van Brother op telefoonnummer 020-545123. Daarnaast hebben wij u aangeboden om het apparaat naar ons op te sturen zodat onze interne technische dienst u verder kan helpen. We zien uw zending met belangstelling tegemoet. Hebt u nog vragen? We helpen u graag via: webcare@123inkt.nl

Frans 30-08-2016 Via de website gekocht

Top service, qua probleemafhandeling & laagste prijsgarantie

Een inktpatroon werkte niet goed. Heel vervelend natuurlijk. Ik legde dit voor aan de klantenservice van 123inkt.nl en zij pakten dit uitstekend op. Zij stuurden namelijk direct een nieuwe op met als compensatie een kleine attentie.
Bij de aanschaf van een TI grafische rekenmachine was hun laagste prijsgarantie aanpak weer in lijn met voorgaande. Direct en snel handelen, proactief en daardoor nog voordeliger.
Ze buigen dus een min om naar een mooie grote plus!!

Pluspunten

• klantgericht
  • service
  • proactief
  • duidelijk
  • betrouwbaar

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-08-2016

Beste Frans,

Dat horen we natuurlijk graag. Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn je de volgende keer graag weer van dienst.

Veenders 30-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Top webwinkel waarbij de medewerkers de klant graag helpen. Producten via de website makkelijk te vinden en een duidelijke omschrijving bij de artikelen. Mocht er toch een vraag zijn dan is de klantenservice ook in de avond bereikbaar en de medewerkers zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Tot slot ook prettig dat het lekker snel thuis bezorgd is en je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Snelle levering
  • Ruime keuze

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-08-2016

Beste Veenders,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Met veel plezier gedaan en graag tot de volgende bestelling!

Bianca76 30-08-2016 Via de website gekocht

Absoluut een aanrader

Fijne webwinkel die doet wat ze belooft! Ik kwam er uiteraard veel te laat achter dat m'n inkt op was, terwijl ik nodig moest printen. 's Avonds laat besteld en de volgende dag stond de postbode al om 10.00 uur voor de deur!

Bestellen ging gemakkelijk en je hebt het de volgende dag in huis.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de status. Bij het pakketje zitten zelfs twee gratis pennen en een bedankt-kaartje!

Assortiment
Alles dat ik nodig had was uit voorraad leverbaar, ook is het assortiment veel uitgebreider dan de naam van de webshop doet vermoeden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Alles op voorraad
  • Tot laat bestellen

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-08-2016

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-09-2016

Beste Bianca,

Roxier 27-08-2016 Via de website gekocht

Voor mij de beste webwinkel

Bestel al jaren bij deze winkel en vrijwel altijd heb ik mijn bestelling de volgende dag in huis. Als ik niet weet wat ik moet bestellen bel ik de klantensrvice. Zij staan mij altijd goed te woord en helpen mij verder. Top service, ga zo door!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel in huis

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-08-2016

Dat gaan we zeker doen, Roxier! Wat een mooi compliment, dank je wel. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst.

lts 11-08-2016 Via de website gekocht

misleid met huismerkt inkt

123inkt is 1 van de goedkoopste inkt winkels, alleen staat bij de originele inktcardridges de volgende tekst: Wij adviseren u om i.p.v. deze cartridge het 123inkt huismerk te nemen. Dit ook gedaan omdat het mij dan een derde in prijs zou schelen ongeveer.

Deze huismerk cartridges deden het een tijd goed (nog geen 10% verbruikt), waarna mijn printer een foutmelding gaf dat de cartridges of leeg waren of niet goed geplaatst. Printen lukte me niet meer, heb vanalles geprobeerd, probleem online opgezocht, handleiding via youtube, eruit gehaald schoongemaakt etc. Niks wilde werken.

Toen contact gehad met 123inkt, die zich niet herkende in t probleem terwijl online dit een bekend probleem is met deze printers (canon mg3250), heb toen aangegeven dat het dan misschien handig is om bij deze cartridges het advies van het kopen van het huismerk weg te halen, dit wilde ze niet doen. Ze stuurde me een link naar een handleiding om het probleem op te lossen maar dit was in principe al wat ik had gedaan maar alsnog nog een keer gedaan, maar tevergeefs.

Eindstand, bijna nieuwe huismerk cartridges weg moeten gooien, originele opnieuw moeten bestellen, dus bijne 2 keer zoveel geld kwijt. Geen begrip/excuus/restitutie of iets dergelijks van 123inkt.

Minpunten

• Huismerk inkt waardeloos
  • Niet klantvriendelijk

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-08-2016

Beste lts,

Jammer om te lezen dat dit niet naar wens is opgelost. Onze excuses hiervoor. We zoeken uiteraard graag voor je uit hoe we je verder kunnen helpen. Graag vernemen we je klantgegevens via webcare@123inkt.nl om je verder te kunnen helpen. Bij voorbaat dank.

oosterhagen 02-06-2016 Via de website gekocht

Heldere website. Zelfs voor oude printers cartridges aanwezig en ook eigen merk die even goed is (ervaring)

Onze printer ging kapot vlak nadat we cartridges besteld hadden. Wat we niet geopend hadden kon terug en werd netjes gecrediteerd. Zonder morren en snel geregeld. Duidelijke en vriendelijke communicatie

Assortiment
Zelfs voor een printer van 14 jaar oude hebben ze cartridges op voorraad.

Aanbeveling
We gebruiken al vijf jaar lang de service en die is goed bevallen. Goedkoop, snel, vriendelijk.

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-06-2016

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat onze service zo goed bevalt. Graag tot de volgende bestelling!

TdeB 25-04-2016 Via de website gekocht

Bij de computerwinkel in de stad hebben ze mijn cartridge niet en bij 123inkt wel. Voordelig en perfekt de volgende dag in huis.

Uitstekend. Ik heb een keer per ongeluk een verkeerde cartridge besteld en dit kon ik probleemloos en snel ruilen. Natuurlijk zorgvuldig met de verpakking omgegaan

Assortiment
Bij 123inkt hebben ze zowel voor thuis als bij mij op het werk alle benodigde artikelen. Niet alleen inkt en toner maar ook papier en kantoorartikelen.

Aanbeveling
Voor de printer thuis en op kantoor bestel ik alleen nog maar hier.

Officiele reactie van 123inkt.nl 26-04-2016

Beste TdeB,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Van een 10 worden we wel even stil... Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over ons assortiment en onze service. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

lext123 07-03-2016 Via de website gekocht

3,8

Voor inkt is het assortiment groot, maar Zoeken naar de juiste cartridge is niet gebruikersvriendelijk. Voor printers is het assortiment beperkt tot Brother en een enkele Canon.

Doet bij printers waarvan de verpakking geopend is, zeer moeilijk bij retouren. Retourzending niet eerder mogelijk dan na het verkrijgen van een RET nummer. Dit nummer krijg je niet eerder"gestuurd te zijn tussen fabrikant en 123inkt. Als 123inkt je retour al accepteert, word je geld als tegoed bij je account verwerkt. m.a.w. geen geld teug dus!
Voor retouren moet je ook frankeren.

Aanbeveling
Het heeft in mijn geval 20 dagen geduurd en de nodige telefoontjes en mailverkeer voordat ik eindelijk mijn geld van een retourzending had ontvangen. IK heb de communicatie zelf meerdere malen opnieuw op gang moeten brengen. Anders had ik waarschijnlijk nu nog mijn geld niet gehad.

Extra toelichting
Zelf ben ik klaar met deze webwinkel. Ik begrijp niet goed waarom zij het "Beste Webwinkel" predicaat gekregen hebben van Thuiswinkel Awards.

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-03-2016

Beste lext123,

Jammer om te lezen dat uw retouraanvraag niet naar tevredenheid is afgehandeld. Onze excuses voor het ondervonden ongemak. Als we hierin nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen we het graag via: webcare@123inkt.nl of 0294-787123.

klaas 06-06-2016

hier het zelfde iets retour gestuurd nooit weer wat vernomen
zal wel door verkocht zijn ongebruikt ze waren te groot toch goed besteld volgens mij helaas dat was al een twist punt
opgestuurd geen dubbeltje terug gezien
nu haal ik ze hier bij de boekhandel voor het zelfde geld

Officiele reactie van 123inkt.nl 26-07-2016

Beste Klaas,

We zoeken graag het een en ander voor u uit betreft de retourzending. Onze excuses voor het ondervonden ongemak. We vernemen graag uw klantnummer via: webcare@123inkt.nl of 0294-787123.

Kees 03-07-2015 Via de website gekocht

Kipsimpel te bestellen, bestel eigenlijk altijd het 123 huismerk. Bestellen is een eitje. Voor 23:59 besteld, volgende dag in huis. En dat gaat dus echt zo. Tussen bestellen en gebruik zat de laatste keer minder dan 15 uur!

Vragen worden vlot en in 1 keer correct beantwoord. De klant is koning zeggen ze en dat maken ze simpelweg waar.

Assortiment
Het lijkt wel op ze echt alles op voorraad hebben. Dubbelzijdig fotopapier hebben ze van het eigen merk (prima prijs/kwaliteit verhouding). Toner/drum voor mijn laser ook uit voorraad. Top!

Aanbeveling
Deze winkel gun je simpelweg iedereen. Excellente klantenservice. Zelfs een memo vooraf als ze een paar dagen gaan teambuilden zodat je dan niet misgrijpt. Dat is ZO ontzettend goed, dan snap je je business wel!

Extra toelichting
Niet altijd DE aller- aller goedkoopste maar briljant goede logistiek en klantenservice. En blijkbaar grote voorraad. Ik koop niet verschrikkelijk veel, maar indien nodig klopt ik altijd daar aan. Letterlijk nog NOOIT teleurgesteld in nu al jaren klant zijn! En die gele pennen, tja, da's altijd lekker Nederlands om die te krijgen bij een bestelling.

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-07-2015

Beste prutser64,

Hier worden we wel een beetje verlegen van! Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie. Geweldig leuk om te lezen. Graag tot de volgende keer.

Lennaertvs 23-06-2015 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden en bestellen gaat snel en zeer snelle levering!

De zwarte cartridge was nog niet leeg maar printte geen zwart meer,dus een nieuwe erin maar probleem nog niet over,meerdere malen gereinigd,wat opeens resulteerde in alle lege cartridges :-( gemaild naar de klantenservice en binnen 2 dagen een nieuwe set opgestuurd gekregen! Wat een top service!

ruime keus!

Aanbeveling
zulke goede,snelle service zie je nog weinig!

Extra toelichting
goede snelle communicatie! Goede service! Voor mij geen andere winkel :-)

Officiele reactie van 123inkt.nl 26-07-2016

Beste Lennaertvs,

Beste Arie,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Met veel plezier gedaan!

pimwisselink 08-01-2015 Via de website gekocht

Site werkt zeer makkelijk, tevens eenvoudig ander aflever adres in te vullen. Nadeel van de zoekfunctie is dat je niet op originele inkt kan zoeken.

Genoeg status updates bij bestelling, bestelling wordt elke keer verstuurde zoals aangegeven staat. Verzending te volgen met Track&trace code via postnl

Assortiment
Een van de weinige winkels/webwinkels waar ze inkt voor mijn printer op voorraad hebben, en dan ook nog orgineel, huismerk en schoonmaak cartridges.

Aanbeveling
Ondanks de 2/3 euro verzendkosten hebben ze uitstekende prijzen, goede levering en een ruim voorradig assortiment.

Extra toelichting
Inkt voor mijn printer, canon 9500mk2 is vrij lastig te krijgen. Met 123inkt heb ik hele goede ervaringen en dat vindt ik een review waard.

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-05-2015

Beste kabouterLesley,

Vriendelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Als u op onze website via uw printertype zoekt, vindt u zowel de 123inkt huismerkcartridges als de originele inktpatronen die wij aanbieden. Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u direct te woord staan via telefoonnummer 0294-787123 of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@123inkt.nl.
Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst!

jebisschop 06-01-2015 Via de website gekocht

Op maandag om 22.15 uur besteld en vanmiddag al ontvangen! Wauw dat is echt snel. Stevig klein doosje en een gratis gadget erbij. De levering is tot in de puntjes verzorgd.

Voor aankoop heb ik nog even gebeld hoe ik een afleveradres kon invullen en ik werd zeer snel en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Na een goede vergelijking kwam ik uit bij 123inkt.nl. Goede prijs en levering en ook zag ik dat ze goed uit de Consumentenbond test kwamen. Ik heb gekozen voor het voordeligere huismerk cartridges die ze voor mijn HP in hun assortiment hebben.

Aanbeveling
Prima winkel van A to Z. Deze jongens hebben duidelijk al jaren e-commerce ervaring.

Extra toelichting
zie mijn uitleg hierboven.