123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.J. Breederland 30-11-2021

Een printer met inkt besteld en aangegeven deze achteraf te betalen, zoals dit mogelijk was.
Er na kreeg ik een mail met een betalingsverzoek, waarna zij de bestelling zouden verwerken.
Gebeld en aangegeven dit niet te doen, gezien de vele fraude op dit gebied.
Vervolgens konden zij mijn gegevens niet vinden, terwijl er wel mailcontact is geweest met de opdracht bevestiging enz.
Rare gang van zaken.
Meegedeeld van de koop af te zien.
123inkt.nl 30-11-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, A.J. Onze excuses voor de warrige communicatie. Per bestelling bekijken wij of wij een bestelling op rekening kunnen leveren of niet. Kennelijk was dit bij jouw bestelling niet mogelijk.
Mocht de annulering nog niet goed zijn verlopen, dan kijken wij graag met je mee. Dan ontvangen wij graag van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per e-mail op webcare@123inkt.nl. Groetjes, Christianne van 123inkt

Yolanda Boon 13-11-2021

Ik heb tot 2x toe niet de toner ontvangen die ik heb besteld. Ik bestel toner A en ontvang toner X. 123inkt blijft beweren dat ik deze toner (huismerk) ook kan gebruiken, ze zouden nl technisch identiek zijn. Dat zijn ze niet! Ze hebben een compleet andere vorm. Toner A is waarschijnlijk niet op voorraad en dan schepen ze je af met een andere toner..wat een prutsers. Had ik maar de recensies van de afgelopen tijd gelezen voordat ik de bestelling plaatste...
123inkt.nl 14-11-2021

Goed dat je dit aangeeft, Yolanda. Onze excuses dat je niet de toner hebt ontvangen die je hebt besteld. De X versie is een toner met hogere capaciteit dan de A versie die van normale capaciteit is.

Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin een jouw klantnummer en een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Christianne van 123inkt

Erik 02-11-2021

Super snelle service van 123-inkt.
Gisteren besteld en vandaag al in huis.
Prima kwaliteit en milieu en gebruiksvriendelijk verpakt en direct te gebruiken.
123-inkt is een echte aanrader.
123inkt.nl 02-11-2021

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Vogel 31-10-2021

Goedkoop is duurkoop is een gezegde!
Voor deze organisatie met zijn vele "dochterondernemingen" geldt dat in het bijzonder. Ik kocht een draadloze oplader voor mijn telefoon, bij aankomst zat er geen oplaadstekker bij!
Deze mocht ik bij een dochter onderneming bestellen of het product terugsturen! Op eigen kosten.
Ik heb gekozen om het product terug te sturen naar deze organisatie die gehuisvest is in een aftandse bedrijfsloods waar nog asbest in verwerkt is!
Nooit meer een aankoop daar of bij de vele dochterondernemingen!
Jullie zijn lekker "groen" bezig 123.nl.
123inkt.nl 01-11-2021

Goed dat je jouw ervaring kenbaar maakt, meneer/mevrouw Vogel.
Deze oplader wordt zoals omschreven verzonden met een USB kabel die je kunt verbinden met een laptop, pc of (telefoon) adapter. Een stekker is hierbij niet nodig. Wij begrijpen uit je bericht dat je toch teleurgesteld bent over het ontbreken hiervan. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag na wat we hierin alsnog voor je kunnen betekenen.
Groetjes, Kim van 123inkt

Carolien 29-10-2021

Afgelopen jaar via 123inkt.nl een printer gekocht voor een enorm bedrag (€ 192,45) helaas is deze binnen de garantie termijn kapot gegaan. Deze afhandeling is enorm stroef gegaan. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk na een maand heen en weer gemaild (en hulp van de consumentenbond) te hebben beschuldigd van het zelf aanbrengen van de schade. Ik kon de printer laten maken voor €81,70 euro of terug sturen voor €42,50(!) Erg jammer en ongelofelijk dat deze afhandeling zo gaat bij een bedrijf waar ik vertrouwen in had.
123inkt.be 29-10-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Carolien. Wij hebben al op je review gereageerd op Trustpilot, waar wij je verzoeken om in contact met ons op te komen per e-mail zodat wij met je mee kunnen kijken. Groetjes, Christianne van 123inkt

Drama 27-10-2021

Ik zal hier nooit meer iets kopen. Je koopt toners die vervolgens niet werken. Vervolgens krijg je een antwoord dat je met een doek over de chips moet gaan en nog allerlei andere trucs moet uithalen. Koop alleen maar originele spullen mensen. 1,2,3 inkt zou ik adviseren om om de website te vermelden dat mocht de toner niet werken je een doek in huis moet hebben om over te chips te wrijven. Ik ben 2 uur bezig geweest om het aan de praat te krijgen, niet gelukt dus de boel gaat vandaag retour!
123inkt.be 27-10-2021

Goed dat je dit aangeeft, Drama. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Christianne van 123inkt

Katja 23-10-2021

Meer dan een week gewacht op de bezorging, terwijl er volgende dag in huis levering werd beloofd. Toen het product na een week nog steeds niet binnen was heb ik om terugbetaling gevraagd, maar hier werd niet naar geluisterd. Ze hebben wel een nieuw product opgestuurd, maar hier heb ik niks aan omdat het alsnog veel te laat binnen is gekomen.
123inkt.nl 25-10-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Katja. We begrijpen natuurlijk dat je jouw bestelling zo snel mogelijk wil ontvangen. We kijken graag met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een e-mail met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl willen sturen? Groetjes, Anouk van 123inkt

Willem 22-10-2021

Wij hebben voor deze leverancier gekozen omdat wij bijna alles wat we nodig hadden voor onze winkel bij hun konden bestellen.
Nu blijkt dat we teveel kopen en ze aannemen wat we het door verkopen en dus een email gekregen dat we alleen de van veel mindere kwaliteit namaakrotzooi bij ze kunnen bestellen.
Laatste bestelling was twee brother etikettenrollen en een doosje plakband.
Bedankt voor uw bestelling kreeg ik via de website te horen en vervolgens niets meer.
Na drie dagen even gebeld en te horen gekregen dat ze geen originele materialen meer aan ons leveren alleen die goedkope namaakrotzooi.
Toen ik zei dat we dus de laatste order bij ze geplaatst hadden vond de mevrouw aan de telefoon het prima en mocht ik mijn geluk ergens anders beproeven. Na minimaal vijftien jaar klant te zijn geweest wat mij betreft een prima oplossing.
Kortom als oude klant zijn ze je liever kwijt dan rijk.
Hulde voor het bedrijf 123inkt.nl en ze zeggen hoogmoed komt voor de val en daar gaan we dus vanuit want met een dusdanig beleid duurt het niet lang meer denk ik.
Als ik eventueel een nieuw account aan zou maken krijg ik de spullen gewoon weer binnen maar naar u begrijpt ben ik klaar met deze tent.
Ik ben er van overtuigd dat ik voor mijn eerlijke review 1 van de gelukkige winnaars ben van de maandelijkse 250,- euro.
123inkt bedankt!!!
123inkt.be 22-10-2021

Bij 123inkt richten wij ons op particuliere en zakelijke eindgebruikers. In verband met logistieke redenen hebben wij een beleid waarin staat aangegeven niet te leveren aan resellers. Mocht je voor eigen gebruik huismerk cartridges willen bestellen, helpen wij je graag verder. Groetjes, Christianne van 123inkt

WillemdeBoer 22-10-2021

Ik snap het verhaal logistieke redenen niet of denkt u dat ik twee rollen labels en een doosje plakband door ga lopen verkopen en u het zelf moet bezorgen.
En inderdaad het is voor eigen gebruik maar dat is al 15 jaar het geval.
Kortom een complete misvatting en verkeerd inzicht van uw kant zonder enige reactie na diverse bestellingen.
Maar totaal geen probleem hoor bij de website Amazon kan ik gewoon bestellen wat ik wil en discrimineren ze niet op basis van afname.
Overigens bestelden wij bij u ook filament en toebehoren voor onze 3d printers maar ook dat zullen we voortaan bij een andere partij doen en verder verwijzen wij ook onze klanten die inkt komen kopen (wat wij niet verkopen) niet meer door naar uw firma.
Succes in de toekomst.

Ed Corsten Nuenen 13-10-2021

Fijne webshop, die wordt aangestuurd door mensen die gemotiveerd zijn om goede producten op de markt te zetten voor een faire prijs. Ik koop al jaren mijn cartridges bij 123 en oriënteer mij nu ook op andere producten. Alle lof.
123inkt.nl 14-10-2021

Bedankt voor deze mooie woorden, Ed! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Lamineermachine 13-10-2021

Lamineermachine mag niet binnen 14 dagen retour gestuurd? Volgens de voorwaarden heeft 123 inkt een 14 dagen retour beleid maar indien je hier gebruik van wenst te maken is dat niet mogelijk?
123inkt.nl 13-10-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij zoeken natuurlijk graag mee naar een oplossing. Je hebt hierover een e-mail ontvangen. We zien je reactie per e-mail dan ook graag tegemoet. Groetjes, Anouk van 123inkt

Theo Enze 12-10-2021

Op 3 oktober een negatieve review geplaatst over een door mij verkeerde bestelling geplaatst.
Maar inmiddels is 123 inkt mij tegemoet gekomen in de verzendkosten.
Dat is een prima service!
-------------------------------------------------------
3 oktober 2021
Heb abusievelijk een originele cartridge besteld.
Dacht dat ik die kon terugsturen zonder verzendkosten maar dat kan niet omdat ik zelf de verkeerde had besteld.
En dat klopt als je bij nader inzien de router voorwaarden leest.
Er zijn behandelaars bij 123 inkt die zien dat een klant die een originele cartridge besteld terwijl altijd het huismerk wordt besteld contact opneemt met de klant.
Ook gezien dat een klant abusievelijk een origineel had besteld en had geopend contact opnam en kreeg te horen dat de cartridge mocht worden teruggestuurd.
Vervolgens ontving hij het huismerk waarvoor hij geen verzendkosten verschuldigd was.
Uiteraard was de klant zeer tevreden.
Dus het het is maar wie je als medewerker bij 123 inkt treft
123inkt.nl 12-10-2021

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Theo! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123inkt

Tevreden klant 07-10-2021

Had informatie opgevraagd over inktcasettes en werd goed geadviseerd. Kreeg hun eigen producten aanbevolen en het werkt perfect op mijn HP printer, terwijl ik minder geld uit heb gegeven.
123inkt.nl 07-10-2021

Bedankt voor deze positieve review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze huismerk artikelen. Groetjes, Romy van 123inkt

L. 04-10-2021

Vreselijke 'klantenservice'.

Printer gekocht die niet naar behoren werkt maar omdat er één print mee gemaakt is wordt deze niet meer teruggenomen. Men probeert het af te schuiven op de fabrikant. 123Inkt schendt hiermee de regels. Een consument mag een product zien en uitproberen als dat de enige mogelijkheid is om te bepalen of deze naar behoren functioneert. Ook is de verkoper verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten, niet de fabrikant. Ik was al járen een goede en trouwe klant maar zo word je hier dus vervolgens behandeld hier...

Ik ben klant af, bestel hier nooit meer.
123inkt.nl 05-10-2021

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt. De fabrikanten houden de garantie het eerste jaar inderdaad zelf in de hand. Dit omdat zij gespecialiseerde medewerkers hebben die het probleem vaak direct kunnen oplossen. Uiteraard staan wij voor je klaar wanneer je geen contact met de fabrikant wilt opnemen of er niet uitkomt met de fabrikant. Doordat jouw klacht over de afdrukkwaliteit ging en je bij de printer direct een nieuwe toner hebt besteld, heeft mijn collega je gevraagd om deze toner te plaatsen om te kijken of hiermee het probleem direct is opgelost. We hebben reeds contact met je gehad via de e-mail om je verder te helpen. Groetjes, Romy van 123inkt

Eddie 02-10-2021

Regelmatig inkt bestelt bij 123inkt.nl. overzichtelijk website, makkelijk te besteelen en snel in huis. Inkt voldoet prima aan onze verwachtingen.
123inkt.nl 03-10-2021

Bedankt voor je review, Eddie. Wat fijn dat je tevreden bent over het bestelde artikel en dat je de hele winkelervaring prettig vond. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Jori 02-10-2021

Topbedrijf!
Een inktpatroon van hun huismerk werd niet herkend door onze printer. Na melding hebben ze onmiddellijk een vervangend inktpatroon gestuurd, PLUS een flesje wijn als attentie. Wat een service!
123inkt.nl 03-10-2021

Bedankt voor je review, Lori. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en onze attentie. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Drs. Carool Beks 29-09-2021

Op basis van reeds enkele bestellingen steekt 123inkt.nl met kop en schouders bovenuit. De bestelling is een eenvoudig, de verwerking en verzending perfect en de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Ook de aftersales is zeer goed geregeld middels een persoonsgerichte vraag per mail. Bij klachten is er altijd een oplossing voorhanden.
123inkt.nl 29-09-2021

Bedankt voor je review, Carool. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, ook als het gaat om klachtafhandeling. Wij vinden dit erg belangrijk en wij waarderen daarom je mooie woorden. Groetjes, Christianne van 123inkt

Monique van der Mije 27-09-2021

Ik bestel vaker bij 123inkt.nl omdat ze snel en goedkoop zijn. Ze denken met je mee. De service is geweldig en klachten worden snel afgehandeld. Heel correct geholpen.
123inkt.nl 27-09-2021

Bedankt voor deze mooie woorden, Monique! Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, Sanne van 123inkt

Jagdeep 23-09-2021

Op maandag 06 september 2021 een bestelling geplaatst voor twee artikelen die waren gepresenteerd als ‘Direct leverbaar, verder stond tijdens het bestellen aangeven dat deze artikelen de volgende dag zouden worden geleverd. Deze artikelen heb ik nooit ontvangen, uiteindelijk heb ik mijn order geannuleerd op 19 september 2021.

Twee weken lang heb ik elke dag contact gehad met de klantenservice, de manier waarmee de klachten worden behandeld is VERSCHRIKKELIJK. De klantenservice hield me twee weken lang aan het lijntje door zich te verschuilen achter leveranciers en collega’s. Uiteindelijk is er niemand geweest die mij niet heeft voorgelogen.

Er zijn meerdere beloftes gedaan die niet zijn nagekomen, ik heb dagenlang zitten wachten op de artikelen omdat mij elke keer werd verteld; ‘ze worden vandaag geleverd’. Er wordt geen waarde gehecht aan de vertrouwensband met de klant. Op de webshop staat nog steeds ‘Direct leverbaar’ bij de desbetreffende artikelen, dit is dus onjuiste informatie.

- Artikelnummer: 47270
- Artikelnummer: 247408

Tijdens een van de telefoongesprekken is mij verteld dat het gaat om dropship-artikelen, deze artikelen worden dus verzonden vanuit een andere leverancier. Dit staat verder ook niet vermeld op de website, de levertijd die er bij staat is onjuist.

Inmiddels is de tweede serie neppe beloftes alweer een feit; op 19 september heb ik mijn order geannuleerd en toen is mij verteld dat ik het geld binnen 2-4 werkdagen op mijn rekening gestort krijg. Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en heb ik (uiteraard) niks ontvangen. Contact opgenomen en er is (uiteraard) weer iets misgegaan heb ik begrepen. De volgende belofte is dat het geld volgende week wordt teruggestort, dit is eigenlijk gewoon lachwekkend.

Wordt vervolgd…
123inkt.nl 23-09-2021

Goed dat u dit kenbaar maakt. We zien inderdaad dat er veel mis is gelopen rondom uw bestelling. We kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige situatie is voor u en hadden dit zelf ook graag anders gezien.
Mijn collega heeft zojuist de bestelling geannuleerd en gecrediteerd en ervoor gezorgd dat de terugstorting zo snel mogelijk wordt uitgevoerd zodat u het bedrag morgen terug op uw rekening kunt verwachten.
Onze excuses voor het ongemak rondom deze bestelling. Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, Sanne van 123inkt

Vera 04-09-2021

Vrijdag rond 13.00 bestelling gedaan voor toners, kort daarna word ik gebeld met de vraag of het wel de bedoeling was dat ik de orginele had besteld en niet het thuismerk, op zich al raar dat je daarover wordt gebeld. Verzekerd wordt dat het thuismerk net zo goed is, ik wil eerst overleggen thuis en zal worden teruggebeld. Mijn vraag of de toners dan alsnog de volgende dag geleverd worden omdat ik ze nodig heb wordt bevestigd dit is geen probleem. Na overleg besloten om het toch bij de originelen te houden. U raad het al de toners zijn niet geleverd zoals afgesproken,en bij telefonisch contact is het excuus dat " ze in het systeem zijn blijven hangen" .
Aangeboden wordt om de verzendkosten in mindering te brengen als doekje voor het bloeden en maandag worden ze echt geleverd!!! daar heb ik niets aan ik had ze het weekend hard nodig.
Beloofd is dus bij 123 inkt niet zo serieus te nemen.
123inkt.nl 05-09-2021

Goed dat je meldt dat je je bestelling later ontving, Vera. Ons streven is om binnen 24 uur te leveren. Door de drukte bij ons kan het voorkomen dat jouw bestelling een dag later aangeboden wordt. Onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Christianne van 123inkt

FM. 05-09-2021

Mijn bericht niet goed gelezen? Ik heb nog niks ontvangen en dit probleem kwam niet door drukte.

Remco 02-09-2021

Ik koop al jaren mijn cartridge bij 123inkt. Deze keer heb ik een foute bestelling gedaan. En nog dom ook , de verkeerde cartridge in mijn printer gedaan. Ik nam contact op met 123inkt.nl en mijn fout voorgelegd. De verkeerde cardridge was dus al open. Ik kreeg van een nieuwe cartridge zonder verzendkosten. Dit is nog eens een service. Dus een dikke 10., ik raad dit bedrijf iedereen aan.
123inkt.nl 02-09-2021

Wat ontzettend fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Arie Barnhoorn 01-09-2021

Arie Barnhoorn vind de 123inkt nu uitstekend, omdat ik heel goed geholpen ben met mijn probleem.
123inkt ik wil jullie daar hartelijk voor bedanken.
Hartelijk bedankt Arie Barnhoorn.
123inkt.nl 01-09-2021

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Arie! Daar doen we het voor! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123inkt

Giljam Koch 17-08-2021

Credit werd maar niet teruggeboekt. Ook na meermaals navraag te doen. Blijkt uiteindelijk dat er iets mis is gegaan. Er kan echter niet worden achterhaald wat er mis is gegaan. Wonderbaarlijk.
123inkt.nl 17-08-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Giljam. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Het bedrag wordt zo snel mogelijk op je rekening teruggestort. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Anouk van 123inkt

12 Augustus 12-08-2021

Op 11 augustus 2021 besteld en op 12 augustus voor de middag in huis. Prima verpakking en zoals altijd een klein presentje, in de vorm van een spel kaarten en balpoints. Dus voor mij een dikke 10
123inkt.nl 12-08-2021

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Leonie 04-08-2021

Heel tevreden . Snelle levering. Netjes verpakt. wij zijn erg tevreden met alles.
123inkt.nl 05-08-2021

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Leonie! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Nellie Bliek 04-08-2021

goede prijs, snelle levering. Duidelijke site. Abonnement op cartridge was minder duidelijk.
123inkt.nl 05-08-2021

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen Nellie! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123inkt