123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 11 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Kees 17-01-2020

De cartridges van het eigen merk werken niet en het enige wat de klantenservice van 123 inkt kan doen, is aangeven dat het aan mijn nieuwe HP printer/software ligt en aanmaningen sturen.

WAARDELOOS!!!!!! Voor mij nooit meer 123 inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 17-01-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Op onze 123inkt huismerk cartridges bieden wij 100% en levenslange garantie. Wij lossen dit dan ook graag samen met je op. Zou je ons per e-mail kunnen laten weten met welke inktcartridges je problemen ondervindt? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij voorzien je dan graag van een passende oplossing! Groetjes, het webcare team van 123inkt.nl

Albert 14-01-2020

Omdat ik een nieuwe printer heb gekocht, heb ik eerst gebeld met de winkel of ik zonder problemen hun eigen merk inkt kon gebruiken. Desgevraagd heb ik het merk en het type van de printer opgegeven. Er werd mij gegarandeerd dat ik hun eigen merk inkt kon gebruiken. Ik heb toen de inkt besteld en alles was oke.
Goede inkt tegen een veel lagere prijs dan de originele inkt !
Ik ben dik tevreden en ben van plan ook in de toekomt bij deze winkel mijn inkt te kopen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-01-2020

Super dat je zo tevreden bent over ons 123inkt huismerk, Albert!
Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor jou klaar.
Groetjes, het 123inkt team

Klaas 11-01-2020

Matig: ik had vier sets patronen gekocht, maar gebruik de printer niet intensief: de in 2018 gekochte patronen waren 2019 niet langer bruikbaar: de patronen gaven geen inkt (kussentje was opgedroogd). Mailtje gestuurd naar 123inkt; geen reactie.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-01-2020

Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, Klaas!
Zou je jouw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag met een passende oplossing. Groetjes, 123inkt

Bob 05-01-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik bestel bij de shop, de service is goed en de prijs kwaliteit is uitstekend. de bezorging is snel en prima in orde problemen heb ik nog niet gehad dus daar kan ik niet over vermelden. Dus ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Goedemiddag Bob, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent. Daar doen wij het voor! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Wim 02-01-2020

Ruim assortiment printers. Precies wat ik zocht. Scherpe prijzen. Snelle aflevering. Prima verpakking
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Fijn dat je tevreden bent, Wim! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

Leon 02-01-2020

Snelle en eerlijke product omschrijving.
Zeker ten aanzien van vervangende en niet originele inktcasettes. Hierdoor maakt men minder snel de overweging tot aanschaf van een nieuwe printer en wordt het milieu gespaard.
Verder was de printer scherp geprijsd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Bedankt voor je positieve reactie, Leon! Fijn dat je tevreden bent. Tot een volgende bestelling en nog een prettige dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

M.Bouwer 20-12-2019

Ik heb een bestelling geplaatst en dat houd in dat ik een lasercartridge heb besteld met beperkte inhoud. De klantenservice heeft mij gebeld dat het verstandiger is om het huismerk te pakken die meer inhoud heeft en bovendien goedkoper is. Dit vind ik een topservice.
Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2019

Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze service! Daar doen wij het voor. Graag tot een volgende bestelling en alvast hele fijne feestdagen toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Hans 10-12-2019

Nieuwe printer bij hen gekocht. Prijsverschil met bv mediamarkt is werkelijk aanzienlijk. Binnen 24 uur in huis. Had nog oude cartridges liggen van vorige printer en deze kon ik terugsturen voor 100% credit. Prima service. Keurig afhandeling helpdesk.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Hans! Fijn dat je zo tevreden bent over 123inkt! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Ruud Schothorst 09-12-2019

Ik had een probleem met een zwarte laser cartridge die nog voor 50 % gevuld was maar aan de linker kant toch een vagere afdruk gaf. Gebeld met 123inkt en voortreffelijke support gekregen. Informatie over de printer en afdruk naar hun gestuurd per email en binnen een uur geïnformeerd dat dit waarschijnlijk een fout was van de cartridge en men stuurt dezelfde dag nog een vervangende cartridge. Kosten nihil ook voor het terug sturen van de "defecte" cartridge. Een fantastische en super snelle service 👌👍😃
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Ruud! Goed om te lezen dat alles naar wens is opgelost. Wij zien je graag nog eens terug.

Dave 07-12-2019

Voor de eerste keer dat ik iets bestelde bij 123Inkt. ik vind het een overzichtelijke en duidelijke website.
Alles is ook naar behoren afgeleverd. Ben tevreden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Super dat je zo tevreden bent, Dave! Wij hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn! Groetjes, het team van 123inkt

A. vandenBos 05-12-2019

Supersnelle, probleemloze bezorging, en dat terwijl de bestelling 's avonds laat pas werd geplaatst!
Topklasse!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2019

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle bezorging van je bestelling. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Leendert 03-12-2019

Goede en veilige service direct in huis bij de deur afgeleverd wat wil je nog meer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-12-2019

Goedemorgen Leendert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het 123inkt team

Carolien v.M. 03-12-2019

De prijs voor de artikelen is oké. De verzending gebeurt snel. De artikelen komen geheel overeen met datgene wat op de site staat dus het gekochte artikel voldoet aan de verwachting.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-12-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review, Carolien! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en artikelen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Trudy 03-12-2019

Fijne, goedkope webshop met kwaliteitsartikelen en een goede klantenservice. Het geleverde artikel was defect, maar dat is goed opgelost met een nieuw artikel.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-12-2019

Goedemiddag Trudy, bedankt voor je mooie review. Fijn te lezen dat het probleem met het defecte product goed is opgelost. Groetjes, het 123inkt team

Jo Baets 29-11-2019

bestel hier al meerdere jaren inkt voor mijn printer, voor het eerst een inktpatroon gekregen wat na 2 maanden problemen veroorzaakte. gebeld met klantenservice, heel vriendelijk en correct geholpen.
Een dag later al een nieuwe inktpatroon toegestuurd en printer werkt weer als vanouds.
Ben dan ook zeer tevreden.
En nog bedankt voor het flesje wijn zeer attent.
Zal jullie bedrijf dan ook zeker aanbevelen
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-12-2019

Bedankt voor je positieve review, Jo! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Proost! Groetjes, het 123inkt team

Anbert 25-11-2019

Ik koop hier al zeer lang mijn inkt en printers zonder problemen. Afgelopen weekend voor het eerst de klantenservice nodig gehad en ook die verdienen 5 sterren. Snelle reactie, duidelijk en meteen opgelost.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-11-2019

Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij ons! En super dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Anbert!

Ton 05-11-2019

Duidelijke site, vlotte levering tegen de laagste prijs. Enkele weken na de levering werd gevraagd of alles correct verlopen was. Netjes dus.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-11-2019

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Ton!
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Nieuw70hj47 05-11-2019

De service is goed en men houdt zich aan de afspraak, que tijd en duur van de aflevering. Ook telefonisch wordt je vriendelijk te woord te staan. Alleen maar lof. Er zijn wel mindere.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Super dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, 123inkt

Paulien 04-11-2019

De levering was snel. En ben voorafgaand aan de verzending nog gebeld met betrekking tot eventueel bij te bestellen inktpatronen. Ondanks dat dit in het belang is van de leverancier vond ik het toch netjes (misschien was ik ze ook vergeten), en het werd ook niet opgedrongen. Was gewoon ontzettend netjes. Ben ook erg tevreden met de printer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service, Paulien!

anneke 04-11-2019

overzichtelijke site met een goede prijsverhouding en snelle correcte levering
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Bedankt voor je positieve review, Anneke! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, het team van 123inkt

Jeroen 04-11-2019

Ik heb voor 123inkt gekozen vanwege de snelle levering en het grote aanbod. Velen vonden dit en ze hebben gelijk. Bestellen, betalen en leveren: simpel en eenvoudig. En de prijs is prima.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor de positieve review, Jeroen! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Nico Verkaart 04-11-2019

Ik heb voor 123 inkt gekozen omdat ik en anderen uit mijn directe omgeving al eerdere goede ervaringen hebben met betrekking tot het bestellen van spullen bij jullie
Het is een zeer overzichtelijke site en wat je besteld wordt altijd netjes en op tijd volgens afspraak bezorgd
Dus wij zijn zeer tevreden en raden het aan iedereen aan om met 123 inkt zaken te doen
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor deze positieve review, Nico! Echt super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

Paula 04-11-2019

123inkt heeft de scherpste prijs en levert supersnel. Goede communicatie en informatie. zeer tevreden!
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Paula! Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Madelief 03-11-2019

Heb vaak originele besteld bij deze winkel.Maar nu ik weer bestelde belde ze mij of ik toch niet voor het huismerk ging.Ik twijfelde daar ik jaren geleden dit ook had gedaan en daardoor een printer is stuk gegaan.Nu ging het aanvankelijk goed met de kleuren maar nu vertoon de printer op zwarte gedeeltes een paarse of op ander papier blauwe kleuren? Help wat moet ik nu doen?
Toch maar weer originele bestellen of reinigings cartridges?
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, Madelief! Zou je een e-mail met daarin je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder!

kneops 30-12-2019

Ik zou wel graag willen weten wat nu eigenlijk het probleem was en hoe het opgelost is. Een kapotte inktkop bijvoorbeeld laat zich niet makkelijk repareren.

Ad 31-10-2019

Fijn dat ik mijn ervaring op deze manier kwijt kan.
Jammer ,jammer, jammer dat ik deze site niet eerder opgezocht heb.
Ik had dan zeker niet die zeer slechte kwaliteit 123 inkt gekocht. 123 Inkt wat er voor zorgt dat mijn Canon printer niet meer print zo als hij hoort te printen. Ik had Canon inkt besteld maar een verkoper wist mij direct na mijn online bestelling te overtuigen dat 123 inkt sterk verbeterd was na mijn vorige slechte ervaring. Nadat hij dit schriftelijk had bevestigd en ook vermeld dat alle problemen voor 123 zouden zijn mijn bestelling gewijzigd van Origineel Canon naar 123.
Klacht gemeld en steeds een nieuwe oplossing gekregen om de printer weer opgang te krijgen.
Nu dit niet het geval is laat 123 zich steeds langer wachten met een antwoord via de mail.
Het laatste ontvangen antwoord; Jammer maar het ligt aan de printkop. Ja dankzij 123 inkt.
Misschien is deze beoordeling iets te snel maar gezien de vele gelijke klachten op deze site wilde ik niet langer wachten.
Jammer dat zij niet met een redelijke oplossing komen. Jaren lang originele inkt en andere artikelen besteld en nu zijn totaal ander bedrijf als waar ik van uit ging.
Nog even dit als tegenstander van alcohol gebruik erger ik mij enorm het ongevraagd meesturen van een wijntje.
Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ad. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? Dan kijken wij graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Gerrit 06-12-2019

Ik deel dezelfde ervaring als Ad. Ik heb een SAMSUNG laserprinter welke door de 123inkt eigen merk toner volledig kapot is. Reactie 123inkt: we geven een creditnota voor de 123inkt toner en kunt u daarmee een nieuwe printer kopen... 123inkt heeft zijn glorietijd gehad.

kneops 30-12-2019

Ik ben ook gebeld meteen na mijn bestelling, ook om de eigen huismerkinkt te gaan gebruiken. Mijn 'dure' A3+ printer van Canon (Pixma 9500) doet het al jaren zonder problemen, dus ik zit niet te wachten op een kapotte inktkop of iets dergelijks waar een vriend van me al heel wat ervaring mee heeft (met inkt van een ander huismerk). Nu werd ook mij gegarandeerd dat dit 'vroeger' gebeurde, maar met de nieuwe inkt kan dit niet meer fout gaan. Ga ik daar op vertrouwen? Ze zullen niet garant willen staan voor een nieuwe printer neem ik aan. Lastig lastig, Ik weet dus nog niet wat ik doe.

Rob 30-10-2019

Na klachten over eigen merk inkt geen adequate oplossing van mijn probleem, lekende inkt
cartridges en meldingen dat de cartridges leeg zijn na 250 afdrukken, waarna bleek dat ze nog
halfvol zitten, zo ben ik erg veel geld kwijt aan inkt.
Gerrit 06-12-2019

Hallo Rob, er valt op meerder sites te lezen dat de eigen merk inkt van 123inkt.nl desastreus voor printers is. Ook ik ben daar slachtoffer van met mijn SAMSUNG laserprinter. Mijn printer is kapot.

Sjakie 15-10-2019

Gisteravond even na 22:00 uur een bestelling gemaakt voor inktpatronen. Account aangemaakt, ben vandaag (dag na de bestelling) thuisgekomen uit mijn werk en was de bestelling al geleverd! Met een kaartspel en pennen! Slim en attent.
Dit is voor ons het toppunt van ‘de klant is koning’.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-10-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag zien wij je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

Lennert 11-10-2019

Mijn aangekomen cartridge was lek. Ik stuurde rond etenstijd een mailtje naar de klantenservice, en na wat uitwisselen van informatie kreeg ik rond 9 uur de bevestiging dat er kosteloos een nieuwe was verstuurd! De volgende dag in huis.

Verder was ik uberhaupt al bij deze winkel aangekomen omdat ze het goedkoopste huismerk cartridges hadden. Allemaal gewoon goed geregeld dus!
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Lennert!
Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

Dick 06-10-2019

ik heb naast de inktcartridges ook een ander artikel besteld, stond als binnen een dag leverbaar, echter wacht al ruim een week op mijn bestelling ( binnen een dag leverbaar )
Ze wachten tot alles binnen is ,met een paar dagen verschil begrijp ik dat , ( verzendkosten )
maar duurt nu al ruim een week , en kan niks printen.
ze maken van hun probleem , levertijd van derden , mijn probleem !l nooit iets anders bestellen als inkt !!!!
zeer klant onvriendelijk
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-10-2019

Goedemorgen Dick, bedankt voor je bericht.
Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij maken direct een deellevering in orde. Dit is natuurlijk altijd mogelijk! Excuses wanneer dit niet geheel duidelijk voor u was.
Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.

Gerrit 06-12-2019

Hallo Dick, 1 advies, koop niet meer bij 123inkt.nl! Er zijn genoeg reviews te vinden die aantonen dat ze steken laten vallen. Door hun eigen merk toners met levenslange garantie (*!) is mijn SAMSUNG printer kapot!

chris hendriks 03-10-2019

Plotseling deed de printer het niet meer (HP deskjet). Omdat ik enige weken daarvoor een nieuwe cartridge had geinstalleerd van 123inkt.nl stuurde ik hen een berichtje. Zij reageerden direkt met de vraag een foto te sturen van de foutmelding. Deze was voor hen een aanwijzing dat het probleem aan de cartridge kon liggen. Per omgaande stuurden zij een nieuwe cartridge (zonder enige kosten in rekening te brengen). En inderdaad, probleem opgelost. Veel waardering voor hun afhandeling.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2019

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Goed om te lezen dat alles snel en naar wens is afgehandeld. Groetjes, 123inkt

EddyP 01-10-2019

Ik heb een printer besteld bij 123inkt. Deze werd de volgende dag reeds geleverd. Netjes ingepakt met wat extra informatie voor mij betreffende de goede werking van de printer.

Feilloos geleverd!
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Eddy! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Hannah 01-10-2019

Goed geholpen, keurig advies en levering. Betrouwbare winkel. Ik zal hier zeker weer terugkomen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Hannah! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

F.T. 01-10-2019

Heb deze shop gekozen omdat het product die ik nodig heb hier 't goedkoopst was.
Snelle levering en op tijd ontvangen
Min puntje: factuur en andere papieren zijn in de doos gepropt waardoor dit verkreukeld uit komt
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor je positieve review en de feedback! Wij geven dit door aan onze inpakkers zodat hier beter op gelet wordt! Groetjes, 123inkt

Frank 01-10-2019

Fantastisch dat 123inkt.nl de door mij specifiek gewenste Canon printer wel in voorraad had en snel tegen een scherpe prijs kon leveren.
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Frank! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

niels 01-10-2019

Geweldige service, goedkoop,super snelle levering en bovenal persoonlijke ondersteuning
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Niels! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Peter 01-10-2019

Goedkoop en super snelle levering. Breed assortiment. Duidelijke site, prima service.

Super dat je zo tevreden bent over onze webshop, Peter! Groetjes 123inkt

JohnS 23-09-2019

Ik had lang geleden een set met cartridges besteld. Nu ik de zwarte cartridge werkelijk nodig had bleek dat deze niet in orde was. De printer gaf met de cartridge erin een medling dat alle cartridges niet ok waren. Op zondag een mail gestuurd naar 123inkt. Ik kreeg de zelfde dag nog een reactie met het verzoek om wat meer info. Na deze gegeven te hebben kreeg ik al snel een mail terug waarin men aangaf dat er direct een nieuwe cartridge opgestuurd zou worden. De oude hoefde niet retour. En op de maandag erna werd de cartridge al bezorgd en zat er ook nog een klein flesje wijn bij. Top service!!! Voor dit soort service blijf je bij een bedrijf terug komen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen, John! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! Wij staan bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Huib 19-09-2019

Brother printer gekocht bij 123inkt omdat ik het een vriendelijk geprijsde printer vond en goede reviews vanuit mijn omgeving kreeg. En inderdaad, printer werkt prima, 123inkt leverde op de dag die ze aangegeven hadden. Helemaal tevreden!
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt voor je bestelling, Huib! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Ron de Waard 05-09-2019

Om te beginnen, ik heb 0 klachten over de webshop zelf, de mensen van 123inkt reageren alert en de leveringen zijn betrouwbaar en snel, dit is allemaal dik in orde.

MAAR, de eigen inkt van 123inkt raad ik ten eerste af, ik heb 2 HP printers gehad die ik na een tijdje gebruik van de eigen merk patronen naar het vuil kon brengen en met mijn laatste printer de WF-7620 ging het maar net goed, ook nu had ik me laten verleiden (na eerst de originele inkt gekocht te hebben en na een telefoontje toch het huismerk weer gekozen) om weer het huismerk te plaatsen, dit ging een paar maanden goed tot de kleuren verdwenen en ik deze niet meer goed terug kreeg na diverse reinigings-beurten. Bij 123 inkt schoonmaak cartridges gekocht, de online procedure 2x gevolgd (totaal 6x gereinigd), helaas met de originele Epson patronen nog steeds niet goed. Als laatste stap nog maar eens gereinigd met de originele Epson patronen, pfff, kleuren weer terug. Gelukkig maar, want bij Epson kan je de printkop niet vervangen, alleen de gehele printer (en dat is toch een hoop plastic wat weer op de afval hoop verdwijnt).

Ik heb nu mijn voorraadje huismerk maar opzij gezet.

Dus mijn conclusie: gebruik altijd originele inktpatronen, laat je niet verleiden door huismerken!
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt voor je bericht, Ron. Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Janny 03-09-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant. De inktcartridges die ik voor mijn printer gebruik zijn goed en een stuk betaalbaarder dan de originele van de fabrikant . Gisteren kreeg ik na ruim een maand na de aanschaf van een nieuwe cartridge een melding op mijn printer dat er iets mis was met de cartridge. Ik had alles nagekeken zoals in de handleiding van mijn printer stond. Het lukte mij niet om het probleem op te lossen. Vervolgens heb ik met 123 inkt gebeld. Een aardige medewerker vertelde mij dat hij direct een nieuwe cartridge zou opsturen en dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden. De volgende dag heb ik het pakje ontvangen met een excuus kaartje en een aardige attentie. De printer doet het weer goed. UITSTEKENDE SERVICE
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Janny! Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort! Wij zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

HC van der Veen 03-09-2019

Prima bedrijf. Het aanbod is goed, gangbaar en concurrerend geprijsd. De vlotte levering wordt gewaardeerd.

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, 123inkt

HJ 03-09-2019

Rekenmachine voor school gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Verzending was conform verwachting.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, 123inkt

wagner 03-09-2019

duidelijke site vond wat ik zocht.Bij informatie over inkt direct antwoord via mail.

Bedankt voor je positieve review, Wagner! Groetjes, 123inkt

gerrie 03-09-2019

prijs en overzichtelijke site aanrader oude inkt cartridges inleveren top snelle levering een aanrader
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webwinkel, Gerrie! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

lommie 02-09-2019

goede prijs kwaliteit, snelle levering maar vooral: uitstekende klantenservice en geen gedoe met service/nazorg bij "problemen".
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-09-2019

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Sly 02-09-2019

Reinigingscartridges van huismerk 123inkt besteld. Gebruikt omdat enkele gaatjes dicht zaten. Volgens procedure 2x5 maal gespoeld. Het resultaat is dat de helft van de inkt toevoerlijnen in de printer (Epson PX820FWD) na het verwijderen van de cleaningcartridges vol zitten met lucht en deze kleuren inkt niet meer kan aanzuigen en dus niet meer kan printen. De printer die nooit kuren heeft gehad is nu opeens onbruikbaar.

Volgens klantenservice vergis ik me en zijn de bellen geen luchtbellen maar bellen van reinigingsvloeistof. Gezien de scherpe contouren in de inktslangetjes en het niet meer aanzuigen van nieuwe inkt zijn dit toch echt luchtbellen. Na enig aandringen geeft de klantenservice dit toch toe. Klantenservice zegt daarna opeens dat het inkt supply systeem lek zou zijn. Het probleem zit echter in onvoldoende drukverevening in de 123inkt cleaningcartridges. De lucht zat namelijk pas in het systeem direct na het verwijderen van de 123inkt cleaningcartridges. Klantenservice zegt daarna dat verstopte gaatjes een voorbode waren van het lek zijn van het inktsupply systeem. Dit is volstrekt onlogisch. De helpdesk heeft OF geen idee waar ze het over hebben OF proberen mij bewust een rad voor ogen te draaien. Daarnaast wordt het opeens afgedaan met je printer was toch al niks meer waard.

123inkt.nl weigert categorisch een fatsoenlijke schadevergoeding te betalen.

Ik koop hier NOOIT MEER. De eigen merk cleaning cartridges van 123inkt.nl trekken bij gebruik de inktslangetjes van je printer vacuum waarna de printer onbruikbaar wordt als je de cartridges er uit haalt. De helpdesk kwam eerst met onzin waarna ze later pas toegaven dat dat niet klopte. Ze weigeren een fatsoenlijke schadevergoeding.
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-09-2019

Goedemiddag, goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat er precies is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen. Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet. Groetjes, 123inkt

Gerrit 06-12-2019

Hallo Sly, ik herken je probleem met 123inkt.nl. Ik had een goedewerkende laserprinter SAMSUNG XPRESS, welke door het eigenmerk 123inkt toner kapot is gegaan. Steeds vlekken op de afdrukken, toner omruilen, net zo lang... nu is de printer kapot en geeft 123inkt niet thuis. Slechte zaak.

Irene 25-08-2019

Ik ben zeer te spreken over de snelle service, het beantwoorden van de mail en meedenken in oplossingen. Door mijn eigen fout kon ik eerder bestelde cartridges niet meer gebruiken, deze zijn door 123 inkt in tweevoud kosteloos vervangen. Super!
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-08-2019

Bedankt voor je positieve review, Irene! Fijn dat alles naar wens voor je is opgelost! Groetjes, 123inkt

JaeKrijnen 19-08-2019

Ik zie wat negatieve reviews, die ik toch wat tegenwicht wil geven. Ik heb in het verleden besteld en recentelijk wat minder. Mijn ervaring was altijd positief. Zelfs betalingen via acceptgiro (jaren geleden in ieder geval). Toen we een keer (ongeopende) inkt over hadden mocht deze retour. (Zeker een half jaar na aankoop.) Goed bereikbaar via telefoon, pro actief en prettig. Zonder andere reviewers te willen nivelleren, zijn wij altijd er tevreden geweest.
Officiele reactie van 123inkt.nl 20-08-2019

Goedemorgen Jae, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te plaatsen. Dit waarderen wij zeer! Fijn om te lezen dat uw ervaringen met ons positief zijn. Hier doen wij elke dag weer ons uiterste best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Henk 16-08-2019

Printer besteld bij 123inkt, zou binnen 24 uur bezorgd worden, volgende dag werden we gebeld of we er mee akkoord gingen dat de doos beschadigd was, aan de printer was geen schade, we zouden daarvoor 2,50 terug krijgen. We zijn akkoord gegaan . maar na 1 dag nog geen printer, volgens ,na 4 dagen nog geen printer. gebeld met 123Inkt , volgen hun lag de printer bij Postnl en ze wisten ook niet waarom het zolang duurde . Waarop wij geantwoord hebben dat we liever de bestelling annuleerden ,wat geen probleem was, het geld zou binnen 2 dagen op onze rekening staan. Na een week nog geen geld , weer gebeld naar 123Inkt. Daar werd me verteld dat de ze eerst de printer terug moeten hebben van postnl voordat ze ons geld terug kunnen storten. TE gek voor woorden. je besteld een printer die je meteen betaald en door een fout van een ander ,krijg jij je geld niet terug... Waardeloos zoals 123Inkt met zijn klanten omgaat.
Officiele reactie van 123inkt.nl 19-08-2019

Henk, goed dat je via deze weg contact opneemt. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het geen prettige situatie is en daarom willen we graag kijken naar een passende oplossing. Zou je een mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens?
Alvast bedankt! Groetjes, 123inkt

jeffrey 14-08-2019

Ik heb voor de volgende dag een printer nodig.
De consumentenbond geeft aan dat een all in one Brother de beste koop is en hij is bij 123inkt het goedkoopst.
Ik ga naar de site en er staat beperkte voorraad. Goed beperkt betekent nog in huis.
Dus ik bestel op tijd en reken meteen af.
Krijg ik later een mail dat er nog eens 2 dagen overheen gaan eer dat ze gaan leveren. Dan komt de levertijd van postnl er nog een keer bij.
Dus wordt het niet de 15e maar de 19e dat het geleverd wordt.
Ja hoor blèren met geaceerde letters levering binnen 24u.....bla bla bla.
En dan bel, krijg een lang excuus waar ik niks aan heb en lekker nonchalant. ...niet tevreden geld terug ipv hoe kunnen we dit Nu oplossen.
Jaaa geweldig de service van 123 lik me vestje
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-08-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hadden de printer graag direct aan je verstuurd maar helaas was dit voor ons ook overmacht. Ik zie dat het bedrag inmiddels aan je is teruggestort. Dit staat zo snel mogelijk weer op je PayPal account. Wij hopen je in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, 123inkt