123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 13 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland”.

Deze score is berekend op basis van 102 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,8

luc 26-07-2021

Ik heb reeds verschillende keren besteld bij deze webshop. je mag altijd rekenen op een zeer snelle levering. Eens besteld 's anderendaags in de bus. Nooit problemen gehad. De kwaliteit van de inkt lijkt echter achteruit te gaan. Blootgesteld aan normaal daglicht (geen direct zonlicht) verkleuren de foto's na +/- 4 à 5 maand en krijgen ze een bruine tint. Bij bestelling van volledige sets krijg je soms 2 of 3 cartridges van een bepaald lot (vb. zwarte uitvoering) aangevuld met cartridges van een ander lot (grijze kleur). dus geen uniforme loten. In vergelijking met de merk-cartridges wordt het blijkbaar moeilijk om huismerken van voldoende kwaliteit te vinden wanneer men foto's voor langere tijd wil bewaren en dat geldt niet alleen voor deze webshop.
Officiele reactie van 123inkt.nl 28-07-2021

Beste Luc, bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Wij bieden levenslange garantie op de cartridges van ons 123inkt huismerk dus als je daar problemen mee ervaart, dan helpen wij je graag verder. Je mag ons een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl met jouw klantnummer of postcode en huisnummer en je printertype. Groetjes, Christianne van 123inkt

Melissa 25-07-2021

Ik heb de airco bij de Vomar gekocht, maar helaas was dit geen optie. Goede winkel en fijne producten.
Officiele reactie van 123inkt.nl 28-07-2021

Bedankt voor je review, Melissa. Wat fijn dat je tevreden over ons bent. Groetjes, Christianne van 123inkt

Nummer13 22-07-2021

Al jaren tevreden klant. Nu een printer bij ze gekocht. Via de link op Kieskeurig vond ik hem wel, niet via hun eigen website. Keurig behandeld en zelfs werd ik gebeld of ik nog een extra toner wilde. En de goedkoopste prijs. Zo kan het dus ook. Fijne webwinkel!
Officiele reactie van 123inkt.nl 23-07-2021

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Stephan 14-07-2021

Bestelling gedaan 4 dagen later nog niks binnen krijg je antwoord dat het aan de vervoerder ligt oké kan weer 4 dagen later dus al 8 nog steeds niks krijg je link dat het dus nog niet bezorgd is hehe snap ik ook wel 4 dagen later pakket gewoon retour gestuurd !!!! Toen eerst weer wachten op het feit dat pakket bij 123 is alles met mekaar al 17 dagen verder vóór 2 patronen … en nu 7 dagen later pas geld op de rekening in totaal 24 dagen moeten wachten op mijn eigen centjes hahahah geen enkele keer sorry wat vervelend alleen maar afschuif systeem …. Wat een klote bedrijf
Officiele reactie van 123inkt.nl 23-07-2021

Beste Stephan, goed dat je dit kenbaar maakt. Onze excuses voor de late reactie en dat de afhandeling van je pakket zo lang duurde. Indien wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij graag van je. Groetjes, Christianne van 123inkt

Willem Frederiks 10-07-2021

Voor de 2de keer het huismerk geprobeerd voor mijn Canon TS 5051 sorry ik heb die rommel nooit meer nodig wederom laat de zwarte cartridges het afweten nou kunnen we een ding doen ik krijg dit vergoed door middel van de originele Canon cartridges of ik ga als klant naar een ander.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-07-2021

Beste Willem, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen je voorstellen dat je niet tevreden bent over de cartridges van ons 123inkt huismerk als deze niet goed werken. Wij helpen je graag verder. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw klantnummer of postcode en huisnummer? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Christianne van 123inkt

Wim 08-07-2021

Voor onze plotter huismerk cartridges besteld, eerder hier al eens problemen mee gehad maar dat zou opgelost zijn en door de klantenservice toen overgehaald om het toch nog eens te proberen. Toen is het inderdaad probleemloos verlopen. Nu weer huismerk besteld en geeft de printer aan dat de cartridge leeg is. Contact gehad met de klantenservice weer de bekende foto's gestuurd. Antwoord " de cartridge zit verkeerd om?? Dit is echter onmogelijk ze passen maar op een manier, de sticker zit er alleen verkeert opgeplakt. Nu wordt er een nieuwe gestuurd, moet de oude weer retour sturen. Het prijsvoordeel verdampt op deze manier wel heel snel. Kost nu al bijna een halve dag aan proberen oplossingen te vinden. Op zich best tevreden over 123 inkt en hun andere webshops echter over het eigen merk begin ik nu toch wel serieus te twijfelen. hopen dat de andere cartridges wel werken als de oude leeg zijn anders staan we iedere keer een dag stil. De tijd die het kost om deze review te schrijven neem ik graag om andere te waarschuwen goed over de beslissing na te denken om over te stappen naar eigen merk inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-07-2021

Beste Wim, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons voorstellen dat je niet tevreden bent over de cartridges van ons 123inkt huismerk als deze niet goed werken. Het is voor u goed om te weten dat wij levenslange garantie bieden op ons huismerk indien dit defect blijkt. Wij kunnen defecte cartridges daarom altijd retour nemen.
Uiteraard bent u vrij om voor het origineel te kiezen, als u dat liever heeft. Heeft u hierover vragen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Canon inkt 06-07-2021

Snel te leveren makkelijk te bestellen en niet duur,goede site van inkt,etc

danny 09-06-2021

ik heb 1x een huismerkgekocht die gaf foutmelding aan ik bel om dit te melden .ik moest foto doorsturen met de foutmelding. heb ik gedaan ze gaven my een paar tips om het op te lossen maar de foutmelding kwam telken terug ik zy ik moet geen huismerk meer hebben . onderstusen kreeg ik een mail ja we hebben een nieuwe op gestuurd. ik heb geen nieuwe gevraagd van het huis merk ik nog maar een bellen tot vandaag heb ik all 5x moeten belen en vandaag kryg ik weer een brief1 ste aanmaning fatuur 18585364 30.95+ 2.50 aanmaningkosten .heb all 5mails gestuurd en raakt niet in orde op 3 juni een mail gekregen u moet nog 15.50 betalen ik betaal deze direckt nu vandaag weer een bief in de bus ik ben het beu !!!!!!

colijn 08-06-2021

snelle levering, correcte afhandeling goede service. doet wat het beloofd heeft.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-06-2021

Bedankt voor je mooie review, Colijn! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en levering! Groetjes, Kim van 123inkt

Marcel 08-06-2021

De printer werd snel geleverd en mooi voor de allerlaagste prijs. Makkelijke installatie.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-06-2021

Wat fijn dat je blij bent met je nieuwe printer, Marcel! Heel veel plezier ervan en we hopen je nog eens terug te zien! Groetjes, Kim van 123inkt

Marianne 03-06-2021

Zojuist nieuwe cartridges ontvangen van jullie huismerk omdat de door ons bestelde defect bleken. Als verrassing een sorry kaartje en een flesje wijn, super dankjewel!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-06-2021

Beste Marianne, wat fijn dat je zo naar tevredenheid bent geholpen en dat je onze attentie kunt waarderen! Daar doen wij ons best voor. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop. Groetjes, het team van 123inkt

Han 01-06-2021

PAS OP VOOR DUBBELE BETALING BIJ 123INKT Je betaald vooraf anders krijg je niets maar dan na dat geleverd is komt er toch weer een factuur voor het zelfde bedrag. Mensen die niet op letten en alsnog betalen die betalen dus dubbel. Dit is de nieuwe trend bij veel bedrijven wij maken dit nu voor de derde keer mee. En als je dan veld zegt men oh sorry systeem foutje. Dit is Big business.
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-06-2021

Beste Han, goed dat je dit opmerkt. Onze facturen worden zowel per e-mail als per post verzonden. Helaas is het voor ons (nog) niet mogelijk om alleen per e-mail een factuur te verzenden en de papieren facturen te laten vervallen. Indien je de factuur die je per e-mail al hebt betaald, dan kun je de factuur per post negeren. Mocht je toch onverhoopt dubbel betaald hebben, dan storten wij het teveel bedrag naar je terug. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan horen wij graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Leo 26-05-2021

Garantie stelt niet veel voor. Had 3 orginele cartridges voor mijn Epson printer besteld en werd 1 uur daarna gebeld door een medewerker van 123inkt. Kon de bestelling beter voor huismerk cartridges omruilen. Uitgelegd dat ik hier een slechte ervaring mee had bij 123inkt omdat de printer bij iedere printopdracht minstens 1 foutmelding gaf. Medewerker zei dat deze problemen bekend waren maar garandeerde dat deze problemen ondertussen opgelost waren. Heb toen toch gekozen voor het huismerk. Na installatie weer dezelfde problemen. Daarnaast duidelijk mindere afdrukkwaliteit. Na telefonisch contact en het mailen (o.a. printscreen van foutmeldingen) zijn de cartridges omgeruild.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-05-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt Leo. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. We kijken graag nog even met je mee. Zou je ons een mail willen sturen met daarin je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, het team van 123inkt

F.Pietersen 20-05-2021

Lang klant geweest bij 123 inkt maar ze hebben in een keer het beleid verandert ik kan geen orginele producten toners meer bestellen(verdienen ze waarschijnlijk te weinig op) .dit deed ik omdat ik met de huismerken heel veel problemen had. en als je een goed betalende klant bent laten ze je in de kou staan iedere keer weer dezelfde reactie het lijkt wel of je met een robot aan het communiceren bent. maar een goede oplossing hebben ze nog nooit van gehoord. inderdaad een klein flesje wijn met sorry dat is het enige wat ze doen .ze zullen wel heeeeeel veel flesjes wijn op voorraad moeten hebben want ik ben niet de eenige.En als je dan ook nog eens niet van die goedkope wijn houd .Dan is het helemaal een zure ervaring.Dus voor mij geen 123 inkt produkten meer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 20-05-2021

We hebben je inderdaad een e-mail gestuurd waarin wij het beleid uitleggen. Wij leveren geen artikelen meer uit aan resellers. Wij hebben dit inmiddles meerdere malen aangegeven. We hopen je hiermee je voldoende te hebben geïnformeerd te hebben. Groetjes, het team van 123inkt

P. Spierts 14-05-2021

Fantastische service. Cartridge was defect, krijg gewoon een nieuwe toegestuurd met een sorry kaartje en een klein flesje wijn! Kijk zo ga je met vaste klanten om!

Harold 12-05-2021

Laserprinter gekocht doet het niet. Heeft dus nooit gewerkt. Kan hem niet retour zenden omdat hij defect is. Ik moet maar contact opnemen met de fabrikant. Ik zou als leverancier een nieuwe aanbieden als service. Nu komt het bij over dat je als leverancier wel erg makkelijk van defecte spullen af kan komen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-05-2021

Beste Harold, wij hebben zojuist op jouw review bij Klachtenkompas gereageerd. Groetjes, het team van 123inkt

XNO 10-05-2021

Na een kleine, niet erg opvallende drukfout, is het team van 123inkt met een erg goede oplossing voor mij gekomen. Erg goede klantenservice!
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-05-2021

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we het naar tevredenheid voor je hebben opgelost! Groetjes, het 123inkt team

Geert Blokschouw 05-05-2021

Printer Canon TS 705 gekocht bij 123inkt. Wat een lekker ding! En.... alles klopt zoals 123inkt beloofd. De volgende dag in huis.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-05-2021

Beste Geert, bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je de printer zo snel in huis hebt. Daar doen wij ons best voor! Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Ng 20-04-2021

Na een half jaar mailen, 2 sets niet werkende huismerk cartridges, bijbetalen voor originele hp cartridges, 0 geprinte pagina's + een defecte printer ontvang ik nog steeds bericht dat ik de cartridges zelfs niet volledig terug betaald krijg. Ik vind het ongelooflijk.
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-04-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wanneer het probleem niet aan de cartridges ligt maar door een defect in de printer wordt veroorzaakt kunnen wij op de geopende originele cartridges inderdaad geen 100% garantie bieden. Je kunt een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl zodat wij nog eens meekunnen kijken in deze situatie of wij hierin iets voor je kunnen betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Joyce 13-04-2021

Ik heb ik juni '20 een printer (via mijn werk) aangeschaft via 123inkt. Goede levering, goed contact, allemaal prettig. Een van de redenen om voor deze printer te kiezen (BrotherDCP L3550CDW all-in one printer) is dat de eigen merkt toners van 123inkt er in kunnen. Scheelt een hoop geld dacht ik. Maar sinds ik die eigen merk toners gebruik heb ik alleen maar ellende gehad. Ik word keer op keer keurig geholpen door de helpdesk, en de toners worden probleemloos omgeruild. Maar mijn vraag waarom ik zoveel problemen heb met de eigenmerk toners wordt niet beantwoord. Een miniflesje wijn is menigmaal naar mij toegestuurd als excuus. Aardig natuurlijk , maar ik hoop dat ze voor hun producten staan, ook voor het eigen merk. Maar dat lijkt niet zo te zijn!
Ik heb nu gevraagd of er iets aan de hand is met de printer of met de eigen merk toners. Deze vraag wordt niet beantwoord. Ik mag de toners retourneren en omruilen voor de Brothers, en dan de meerprijs betalen. Ik vind het schandalig! Ik dacht dat ze zo trots waren op hun huismerk, want dit zegt 123inkt op hun eigen website: "Het huismerk van 123inkt komt als meest aanbevolen naar voren. De huismerkcartridges van 123inkt.nl bieden de beste prijs-kwaliteitverhouding en doen niet onder voor originelen." dat doen ze dus wel!
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-04-2021

Beste Joyce, goed dat je dit kenbaar maakt. Het is mogelijk dat de toners van ons 123inkt huismerk een productiefout hebben waardoor deze niet goed werken in jouw printer. Wij bieden je daarom aan om het origineel te gebruiken, zodat wij kunnen nagaan of de problemen in de toners zit of in de printer. Wij verwachten dat de originele toners wel naar behoren zullen werken. Groetjes, het team van 123inkt

tonerop 21-04-2021

DEze reactie heb ik op trustpilot geplaatst.

Ik heb 2maal een toner voor mijn RICOH laserprinter gekocht, van het huismerk .
Ze garanderen 1400 afdrukken, maar na ca 360 houdt de printer ermee op, en geeft zowel op de printer als op de statusmonitor aan dat de inkt op is.
Ik twijfelde of de chip die op de toner zit, de oorzaak kon zijn.
En jawel, na nieuwe bij aliexpress gekocht, en erin geprutst, werkte alles weer , en kon ik tot 1100 afdrukken maken.
Deze kwaal had ik bij beide toners.
Nadat ik het probleem gemeld had, kreeg ik een suf antwoord, zo van je moet hem schudden dan doet ie het vast weer.
Maar ik ben daarmee bekend, en dat gold niet voor dit probleem.
Ik heb het idee dat ik niet serieus genomen word,
En ik vermoed dat de chip niet samenwerkt met deze printer (ziet dat het geen orginele is) of dat de fa 123inkt de afstelling op de chip gemaakt heeft op ca 400
Dat laatste ga ik niet van uit.
Ik kreeg een voorstel om 10% korting te krijgen op de volgende bestelling van deze toner.
Dit geeft bij mij het gevoel dat ze met het probleem bekend zijn, maar het onder de pet willen houden.
Of de technische kennis is laag

bill 11-04-2021

keurig netjes en snel zijn de artikelen die ik besteld heb verzonden. ik bestel al enkele jaren hier mijn benodigdheden naar volle tevredenheid
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2021

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Bill! Leuk om te lezen dat wij je al enkele jaren naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Rian van der Ven 09-04-2021

Een laserprinter besteld op advies van 123 inkt! Keurig en eerlijk advies en snelle levering. Na levering een instellingsprobleem en dit voorgelegd. Printer opgestuurd ( kosteloos)en binnen een week terug. Opgelost, plus een setje toner cartridges van het huismerk erbij en een flesje wijn , een leuk gebaar ! Bij opnieuw installeren geen verbinding, wederom met hulp van klantenservice opgelost . Top service en zeker een aanrader!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2021

Wat fijn om te lezen dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Rian. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Herman 31-03-2021

alles was perfect ,was eerst wel afwachtend of de eigen inkt wel zou werken . prima.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Herman! Groetjes, het team van 123inkt

Jan 24-03-2021

Multipack voor de hp besteld. Geinstaleerd en printer doet niks meer. Gebeld naar 123 inkt. Zegt die mevrouw. Ja klopt. Hp doet moeilijk. Zoek maar op welke software er op uw printer zit. Moeilijk gedoe. Ik ben geen computer deskundige. 123 inkt vermeld ook niet bij de bestelling dat er problemen kunnen optreden. Software uitzoeken lukt mij niet. Eindstand ongeveer 30€ lichter en nog geen inkt. Voor mij geen 123inkt meer. Slechte service
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-03-2021

Goed dat je dit aangeeft, Jan. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij inderdaad de firmware versie van je printer nodig. We kunnen ons voorstellen dat je deze niet kunt vinden. Gelukkig hebben wij hier een aantal stappen voor om het gemakkelijker te maken.
Daarnaast bieden wij 100% garantie op ons 123inkt huismerk dus wij helpen je hier graag bij! Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken wij graag met je mee. Groetjes, het team van 123inkt

Jaek 23-03-2021

Blijkbaar wordt er serieus geselecteerd in de beoordelingen en zijn de minder goede reacties bestemd voor de prullenbak.
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-03-2021

Goed dat je dit aangeeft. Wij nemen alle beoordelingen die wij binnen krijgen in behandelen. We kunnen geen eerdere beoordeling van je terugvinden helaas. Mocht je een probleem kenbaar willen maken of ergens hulp bij nodig hebben, kun je een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij helpen je dan graag! Groetjes, het team van 123inkt

Roos 22-03-2021

Ik heb een bestelling gedaan bij 123 Inkt, en ben ontzettend tevreden! Een inktcartridge werd niet herkent door mijn printer. 2 dagen nadat ik dit liet weten, lag er een nieuwe op mijn mat + een mini wijn flesje. Ontzettend lief, terwijl ik niet eens zo ontevreden was!!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 22-03-2021

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Roos! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven! Groetjes, het team van 123inkt

Anita 19-03-2021

Al vaker bij deze webshop inktpatronen besteld omdat ze een goede prijs vragen en snel en vertrouwd leveren. Nu printer gekocht en dit is ook prima gegaan
Officiele reactie van 123inkt.nl 19-03-2021

Hartelijk dank voor je mooie review, Anita. Fijn om te lezen dat de prijs en de levering naar wens is geweest. Groetjes, het team van 123inkt.

Hp officejet 250 15-03-2021

Prima shop niet alleen 123inkt.nl maar ook 123 levering ....
Uitstekend in 1 woord
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-03-2021

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen! Groetjes, het team van 123inkt

Michel Fransen 08-03-2021

In 2019 een laserprinter, pak papier en extra cartridges besteld bij deze winkel. Ging prima. Vervolgens in 2021 wat kantoorbenodigdheden besteld en betaald en de order werd bevestigd. Paar dagen later nog niets gehoord en zag toen in telebankieren dat het bedrag was teruggestort. Zelf maar contact opgenomen en toen kreeg ik te horen dat ik ik zelf wel wist waarom ze niet aan mij meer wilden leveren. Geen flauw idee en na nog wat mailverkeer bleek dat ze wederverkoop hadden vastgesteld en niet meer aan mij willen leveren. Grootste onzin want alles staat hier nog en is in gebruik. Super onvriendelijke houding en als ik er zelf niet achteraan was gegaan had ik ook niets gehoord.
Officiele reactie van 123inkt.nl 17-03-2021

Goed dat je dit aangeeft. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en en je een e-mail hierover gestuurd. Wij zien je reactie graag tegemoet. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Avalstar 08-03-2021

Ik vind het een goede webshop en een goede prijs en ik zou hem wel aanbevelen bij kennissen
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-03-2021

Beste Alvastar, bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123inkt

Liesbeth 07-03-2021

In januari heb ik voor het eerst 2 vervangende XL cartridges van het merk 123 Inkt gekocht voor mijn HP printer. Helaas geeft mijn printer steeds meldingen dat ik een nieuwe cartridge moet plaatsen. Ik kan niet printen en de melding krijg ik niet weg. Alleen de testpagina heb ik kunnen printen. Daarna niet meer. Ik zou graag horen hoe 123 inkt dit probleem voor mij gaat oplossen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-03-2021

Hoi Liesbeth, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per e-mail. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Pim 19-02-2021

Ik wilde cartridges voor mijn epson printer bestellen.
Zou iets van €26 zijn.
Er kwam nog wel verzendkosten bij van €2,95.
Nou ok, het is niet anders.
Maar daarna nog iets van €4,50 oid voor postnl of ups of welke ik ook koos.
Ik zou meer dan €30 kwijt zijn.
Niet normaal.
Nu ergens anders besteld waar ik alleen €1,95 moest betalen voor een avond bezorging.
Officiele reactie van 123inkt.nl 22-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt Pim. Je betaalt bij ons eenmalig verzendkosten. Dit komt omdat wij de verzendkosten niet doorberekenen in onze artikelen. We begrijpen dat hier wat onduidelijkheid over is ontstaan. We bieden hier onze excuses voor aan. Mocht je in de toekomst weer een bestelling bij ons willen doen, staan we graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Harrie 18-02-2021

Helaas wacht ik nu al 5 dagen en het product niet binnen, volgens de website voor 23.59 uur besteld morgen in huis.

Zelfs na een telefoontje (45 min in de wacht) en de medewerker die heeft benadrukt dat het pakketje de deur al uit was blijkt volgens de track&trace en PostNL dat het pakketje nog niet is gebracht door 123inkt

Jammer dat ze zo met klanten om gaan.

zeer slechte klanten service onprofessioneel.
Officiele reactie van 123inkt.nl 22-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Harrie. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. De afgelopen weken hebben wij te maken gehad met vertragingen vanwege de Covid maatregelen en de sneeuwval. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We kijken graag met je mee naar de status van je bestelling. Zou je ons een e-mail met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl willen sturen? Groetjes, het team van 123inkt

Danielle 18-02-2021

Bedrijf regelt alles goed! Helaas nu voor de 3e keer een set hp inktcartridges die het niet doen van het huismerk. Vorige keren alles netjes omgewisseld etc. Ben er alleen nu zat van dat het wisselen altijd een ramp is. Ondanks dat de printer niet update en volgens 123 inkt dan geen problemen meer geven heb ik wederom een set liggen die het niet doen. Nu dus direct originele hp cartridge besteld, uiteraard wel bij 123inkt.nl
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Danielle, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Hiervoor ontvangen wij graag van je jouw klantnummer of postcode en huisnummer per email. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Frank 17-02-2021

Ik heb een set 123 inkt huismerk cartridges gekocht voor mij HP Printer. NOOIT MOETEN DOEN !!! Nadat ik ze in mijn printer geplaatst heb komt er een foutmelding. Foutmelding is niet meer weg te krijgen. Bellen met HP, blijkt mijn printerkop beschadigd door deze cartridges. 123 print komt niet met een oplossing maar blijven beweren dat de fout niet bij hun ligt. Ondeugelijke troep verkopen en geen verantwoording nemen. Nooit meer !
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Frank, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben al op een van je andere reviews gereageerd. Wij zien je reactie graag tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Sjaco 16-02-2021

Volgende dag in huis ben 2 weken verder en nog niks in huis .. 1ste keer besteld gelijk de laatste keer .
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Sjaco, goed dat je dit kenbaar maakt. Door de drukte bij PostNL en door de gevolgen van het winterweer van vorige week zijn nog steeds heel veel van onze pakketten vertraagd. Onze excuses hiervoor. WIj doen ons best om je pakket zo spoedig mogelijk te leveren. Wij raden je aan om de track en trace in de gaten te houden. Groetjes, het team van 123inkt

Linda 11-02-2021

Ik moest inkt hebben voor mijn printer Epson xp2100. eenmaal bezorgt kwam ik erachter dat ik de verkeerde had besteld. Op Facebook was 123inkt onwijs schappelijk. Ik mocht de cartridge retour sturen naar het antwoordnummer. Vandaag 11-2-2021 gedaan. ze hadden gelijk de goede opgestuurd en ze gaan bij retourafdeling t verschil bij mij in rekening brengen. Maar ik plaats de cartridge en mn printer doet t dus nog steeds niet.... pffff ik weer op facebook.. een onwijs geduldige en lieve damen hielp mij... na fotos te hebben gestuurd kwam zij er achter dat er nog een kleur leeg was en ik daarom nog steeds de melding kreeg dat de printer niets deed. Nu is het voor mij een hele opgave het gld bij elkaar te krijgen om alle kleuren te bestelling. Ik moet leven van een wia uitkering. Nu stelde 123inkt.nl voor om 1 van de 3 kleuren mij te schenken... en ik hoef maar 1x verzendkosten te betalen...wat een verschrikkelijk goed bedrijf. Dank u allemaal daar met jullie medeleven! een dikke 10!!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-02-2021

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Linda. Bedankt voor de moeite die je doet om een uitgebreide review achter te laten. Dat waarderen wij. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Ron Stol 03-02-2021

Ik ben perfect geholpen door 123inkt.nl duidelijke website en er werd aangegeven dat het geleverd zou worden (ik kon kiezen ) door DHL. Nou dat doe ik dus nooit meer tot 3x toe gaf men mij een planning die van geen kant klopte en uiteindelijk kon ik het product ophalen bij het servicepunt. 123inkt.nl kwam mij nog tegemoet om de volgende bestelling de bezorgkosten voor hun rekening te nemen. Nou datr komt mooi uit want mijn kleuren zijn ook bijna op. Ik zag ook dat 123inkt.nl ook andere producten levert ook kantoor benodigdheden en LED lampen, dat is ook heel interessant.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-02-2021

Bedankt voor je mooie woorden, Ron. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug bij de volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt.

Willem S 02-02-2021

Een printer aangeschaft. Printer was eenvoudig te bestellen en werd vlot bezorgd
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-02-2021

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Willem! Groetjes, het team van 123inkt

Wesley S. 28-01-2021

Afgelopen week heb ik een Dymo lablewriter gekocht bij 123inkt en die bleek een defect aan een aantal toetsen te hebben, wat niet hersteld kon worden met de voorgeschreven foutoplossing. Per mail heb ik contact gezocht voor garantie/retour, waarop ik de volgende dag antwoord kreeg. 123Inkt heeft mij snel een nieuw apparaat geleverd welke goed functioneert.
Ontzettend goede en snelle service!
Officiele reactie van 123inkt.nl 28-01-2021

Bedankt voor het delen van je ervaring, Wesley! Wij zijn blij om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt.

Marc 22-01-2021

Weer eens cartridges besteld bij 123inkt. Blijkt vervolgens de zwarte dubbele letters te printen. 123inkt heeft er alles aan gedaan om me te helpen, zelf toen bleek dat het niet aan de cartridges lag.
Wederom een topervaring met dit bedrijf, die maar weer eens bewijzen dat ondanks (eerlijk = eerlijk) een wat achterhaalde website, je toch kan blijven groeien door van je klanten ambassadeurs te maken.

Chapeau!
Officiele reactie van 123inkt.nl 25-01-2021

Hoi Marc, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Zo horen wij het graag. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Antje 21-01-2021

Altijd goede ervaring tot vorige week bestelde reinigingscartridges kreeg gewone en deze week zouden ze ze weer sturen weer de gewone inktcartridge gekregen. vind ik zeer slordig
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Antje. Dit is inderdaad niet de bedoeling. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl dan kijken we graag met je mee! Groetjes, het team van 123inkt

Milad 18-01-2021

DO NOT WASTE YOUR MONEY AND TIME .It is a very bad and weak company. My product was not delivered. They did not accept my compensation. They have not returned my money so now ... they treated me very badly.
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-02-2021

Thank you for letting us know, Milad. We sent you an email in response to this review but unfortunately we didn't receive a response. We noticed that you ordered an item that was not in stock at that moment. We did offer you two alternatives for the same price, unfortunately there was no suitable alternative. The amount you paid was refunded to your account on January 22nd under the name of Digital Revolution B.V.

Our apologies for any inconveniences. Greetings, 123inkt.

Martin 06-01-2021

Eenvoudig, overzichtelijk en kwalitatief. Ik zou 123inkt prima kunnen aanbevelen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2021

Beste Martin, wat fijn dat je zo positief over ons bent. Daar doen wij iedere dag ons best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Mw. van Beek 05-01-2021

Prima uitleg door demedewerker, goede service en in goede en snelle staat aflevering.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2021

Beste mevrouw Van Beek, wat fijn dat je zo goed geholpen bent door een van onze collega's. en dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt

Marcel 05-01-2021

Snelle levering van het artikel ,goed verpakt en zonder enig probleem ,bedankt .

Bedankt voor je aanbeveling, Marcel. Groetjes, het team van 123inkt

C. Pas 05-01-2021

Printer werkt goed, voor die enkele keer dat ik moet printen uitstekend!
Installatie was ook eenvoudig.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-01-2021

Fijn om te lezen dat de printer naar wens is! Groetjes, het team van 123inkt

ahobb 28-12-2020

ik had niet zo goede ervaring met de huismerk ofwel de 123inkt cartridge voor mijn HP. verder ben ik best tevreden met hun service. ik bestel regelmatig diverse spullen bij hun. nu had ik weer inkt nodig voor mijn HP Printer. ik bellen en wou HP INKT bestellen, nu had ik een verkoper die mij vertelde dat ik beter de huismerk kon nemen die waren beter geworden. eigenlijk wilde ik gewoon van HP. maar deze verkoper wist mij met een truc te overtuigen toch het huismerk 123ink te nemen. ( omdat er andere inkt in zou zitten die minder snel uit zou drogen.
hij beloofde mij dat ik als het niet werkte of ik weer problemen met mijn HP zou krijgen ik voor niks toch de HP Cartridge zou krijgen. nou u raad het al er gaat van alles mis. weer de zelfde klachten inkt droogt te snel uit daarmee print mijn HP maar met vlekken of kleuren doen het helemaal niet. weer na diep reinigen wat mij zo 20 min kost en diverse A4 plus veel inkt wat er door word gedrukt.
heb ik maar eens gebeld met 123inkt en hun aan hun afspraak met mij proberen te houden. maar het enigste wat ik kan krijgen nu komt het moet beiden parketten inleveren dan krijg ik mijn geld terug en steuren ze mij 1 parket van HP op. ze konden in het gesprek niet terug horen dat deze verkoper het had beloofd. en zo werken deze gasten. dit is dan ook mijn laatste bestelleng dan ga ik lekker opzoek naar een andere leverancier die mij niet voor de gek houd. wand met zulke praatjes komen ze er wel nou niet bij mij. ik ben klaar met hun !!!!!! hun oplossing is ruilen met geld toe en dat was niet afgesproken maar ja. ik gooi na deze afhandeling hun telefoon weg en laat me uit hun klanten bestand halen.. ik voel me echt dom dat ik zo verkoper heb vertrouwd en niet om een email heb gevraagd
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-12-2020

Beste meneer Hobbelink, goed dat u dit kenbaar maakt. Wat balen dat een en ander niet naar wens is verlopen. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

klaariskees 18-12-2020

In het verleden alleen maar positieve ervaringen. Tot..... Donderdagavond druk met printen, dan cartridges op. Gauw besteld. Op vrijdagmiddag maar eens gemaild waarom ik niets hoor. In de loop van de middag eindelijk een mail. Mededeling: op, geen voorraad. Snel bij de concurrent gekeken en daar besteld. Bestelling geannuleerd. Dan komt de mail met de mededeling: we hebben wel huismerk.
Lekker dan. Waarom niet donderdagavond gelijk gezegd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-12-2020

Hoi Kees, goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat we je niet zo goed hebben kunnen helpen. Wij zien je graag terug bij ons. Groetjes, het team van 123inkt

Heike 17-12-2020

Jarenlang klant, bestel alle cartridges via 123inkt. Nu zit er een cartridge tussen die het niet doet. Men vraagt mij een foto te maken van de error. Ik maak een foto van de printer. Dat is weer niet goed. Er moet een printscreen komen van de error op de computer. Die is er niet dus ik krijg niks terug. Nu maar p zoek naar een andere leverancier.
Officiele reactie van 123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om te zien waar het probleem vandaan komt en hoe we dit kunnen oplossen. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de cartridge worden omgeruild naar een nieuw exemplaar. We gaan ervanuit dat het nieuwe exemplaar het probleem oplost, anders vernemen wij dit graag! Groetjes, het team van 123inkt

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om het probleem verder te kunnen onderzoeken. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de niet werkende cartridge kosteloos wordt omgeruild naar een nieuw exemplaar. We verwachten dat deze het probleem oplost. Mocht dit niet zo zijn, vernemen wij dat graag. Groetjes, het team van 123inkt