123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 14 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is gebaseerd op 166 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 13-08-2022

in de eerste instantie vond ik de site wat lastig, kleine letters/plaatjes.
maar het bestellen ging makkelijk en de bezorging was snel en alles netjes verpakt.
bij het uitpakken werd ik verrast door leuke attenties die waren mee verpakt.
volgende bestelling doe ik zeker weer bij 123inkt.nl
123inkt.nl 13-08-2022

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Monique! Wij zijn super blij dat het allemaal gelukt is met bestellen en dat wij je goed hebben kunnen helpen. Tot een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Leo Mauritz 12-08-2022

Overzichtelijk, snel, zorgvuldig en persoonlijk. Prachtig toch, wat wil een mens nog meer.
123inkt.nl 13-08-2022

Bedankt voor deze super mooie beoordeling, Leo! Wij zijn zo blij om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Nieuwenhuis 12-08-2022

Duidelijke website, eerlijke prijs kwaliteit verhouding en ook nog snel geleverd., een goede service!
123inkt.nl 12-08-2022

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over onze website, prijzen en service bent. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Mijn naam is Wim Koster en ik ben 85 jaar oud. 11-08-2022

Ik ben al jaren klant van 123inkt en naar volle tevredenheid. Voor inkt, toner, papier enz. enz. Je bestelling is 1 2 3 in huis.
Compleet, efficiënt en een acceptabele prijs kwaliteit. In een telefonisch contact word je vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
123inkt.nl 11-08-2022

Bedankt voor deze mooie woorden, meneer Koster. Fijn om te lezen dat we u al jaren naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij uw volgende bestelling staan wij graag weer voor u klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

sander den haag 11-08-2022

snel en probleemloos
correct en vriendelijk contact
website duidelijk
blijft niets te wensen over

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Sander! Groetjes, Sanne van 123inkt

Marjo 11-08-2022

Snelle levering en keurig verpakt. Alles keurig verzorgd! Juiste product omschrijving.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Marjo! Groetjes, Sanne van 123inkt

Bas den Haan 11-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ten eerste het arsortiment heel groot is, en ten tweede was de levering de andere dag

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bas! Groetjes, Sanne van 123inkt

Bram Klein 11-08-2022

Het registreren lukte niet. Ik ben toen heel vriendelijk telefonisch geholpen en ik kreeg de bestelling de volgende dag bezorgd. Een fijne ervaring.
123inkt.nl 11-08-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Bram. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

André 10-08-2022

123inkt is een duidelijke prijsvechter als het gaat om cartridge prijzen. Prima prijzen en snelle levering.
Maar het kopen van een printer bij 123inkt moet ik helaas afraden.

Wij hebben 6 maanden geleden een Kyocera ECOSYS P5026cdw A4 lasterprinter kleur met wifi bij 123inkt gekocht.
Niet mijn eerste keus maar ik moest snel aan een nieuwe printer.
Na 3 maanden liep de printer kwaliteit toch wel heel snel achteruit. Veel strepen en op een gegeven moment wel zo slecht dat deze niet meer te gebruiken was. Contact opgenomen met 123inkt en de klantenservice stelde na veel overleg voor om alle cartridges te vervangen om te kijken of dat hielp. Daar kreeg ik natuurlijk wel een rekening voor.
Na overleg hoefde we die gelukkig niet te betalen.
Maar nu drie weken laten zitten we nog met hetzelfde probleem.
Na wat voorbeelden van de slechte kwaliteit te hebben opgestuurd met de vraag hoe we de printer retour kunnen sturen krijgen we de response dat wij nu contact kunnen opnemen met Kyocera.
Dus nu anderhalve maand verder zit ik nog met een slechte printer en schuiven ze het probleem terug op mijn bordje.
Als of je een TV koopt bij Mediamarkt en bij klachten je gelijk moet halen bij Philips. Dat noem ik geen service.
123inkt.nl 10-08-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar, André! We begrijpen uiteraard dat dit geen prettige situatie is. Kyocera verleent op printers echter een standaard fabrieksgarantie van 12 maanden. Om deze reden hebben wij je geadviseerd om contact met hen op te nemen. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen met de fabrikant van de printer, dan kun je altijd weer even contact met ons opnemen. We helpen je dan uiteraard graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Gertruud 10-08-2022

Snelle levering, goede service. Maar per ongeluk een verkeerd product besteld, niet handig natuurlijk, deze geretourneerd en juiste product besteld. Wat ik wel heel vervelend vind is dat het geld niet teruggestort wordt. Dit wordt omgezet in een tegoed, maar ik weet niet wanneer ik weer iets nodig heb.
123inkt.nl 10-08-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, Gertruud! Wij kunnen uiteraard het bedrag ook terugstorten! Zou je ons een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan maken we dat graag voor je in orde. Groetjes, Anouk van 123inkt

Merijn 10-08-2022

De website van 123inkt.nl is overzichtelijk en bevat goede productinformatie. Ik kan goed een keuze maken dankzij de beschrijving van het product. De prijzen zijn scherp! - ook niet onbelangrijk. De levering gaat razendsnel: 's middags besteld, volgende ochtend in huis. Top!
123inkt.nl 10-08-2022

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent, Merijn! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bart 09-08-2022

Duidelijke productomschrijving voor de juiste toner zodat je niet verkeerd besteld en vervolgens snel geleverd. Fijn!
123inkt.nl 09-08-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Bart! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

cabo 07-08-2022

123inkt zorgt voor een supersnelle levering; een goede, veilige verpakking en goede kwaliteit. En dan doen ze ook nog aan nazorg: ze informeren of alles goed is bezorgd. Top!
123inkt.nl 08-08-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Cabo! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Ron 05-08-2022

Prima site, producten snel te vinden .snel geleverd in goede verpakking met een leuke attentie ingesloten.
123inkt.nl 08-08-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ron! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

IBL 04-08-2022

Goede prijs, snelle levering en de scanner bevalt uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.
123inkt.nl 04-08-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Sanne van 123inkt

Evert 03-08-2022

Supersnelle levering. Navraag van 123 hoe de levering is gegaan . Zeer vriendelijk?
Bestel er zeker weer.
123inkt.nl 04-08-2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Evert! Fijn om te lezen dat we bij je volgende bestelling weer voor je klaar mogen staan. Groetjes, Sanne van 123inkt

van der Laan 03-08-2022

snel bezorgd, een nette prijs en alles werkt goed. dus zeer aan te bevelen. als het nodig is bestel ik hier weer.
123inkt.nl 03-08-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Desiree 03-08-2022

Duidelijk en overzichtelijke site.
Heb voor het eerst besteld en was snel in huis.. goed verpakt met recycling zakjes voor de cartridges..en leuke verrassing meegestuurd..
Voor herhaling vatbaar
123inkt.nl 03-08-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Desiree! Bij de volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Aia 02-08-2022

Snelle levering, top kwaliteit en een scherpe prijs. Ik kreeg er ook leuke pennen bij. Super service!
123inkt.nl 02-08-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Aia! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

VeraB12 30-07-2022

Wat een geweldige service en interesse in de tevredenheid van de klant! Ze benaderden mij zelf en hielpen me een product om te ruilen, kosteloos. Snel, duidelijke en makkelijke retourservice.
123inkt.nl 31-07-2022

Fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen, Vera! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bo 29-07-2022

Fijn dat de inkt voor mijn printer van een ouder type nog gewoon bij jullie verkrijgbaar is! En ook nog tegen een zeer scherpe prijs. Snelle levering en alles dik in orde!
123inkt.nl 02-08-2022

Bedankt voor je review, Bo. Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en de levering. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

thijs voets 28-07-2022

Bij de bezorging van mijn laatste bestelling van inktpatronen ervoer ik weer eens de correctheid en punctualiteit van het besteltraject van 123.inkt, 100 procent zoals het hoort.
Ook mijn printer deelt in de vreugde..
123inkt.nl 28-07-2022

Wij willen jou en je printer bedanken voor deze positieve review, Thijs! Hopelijk zien we jullie snel terug bij een nieuwe bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Carin 28-07-2022

Ik vind het een fijne winkel, ze verkopen alles wat ik nodig heb voor mijn eigen praktijk. De winkel is overzichtelijk ingericht, de verzending super snel en er zitten altijd extra dingen bij. Ook leuk. Na de bestelling kreeg ik een persoonlijk bericht of alles goed was gegaan met de verzending, dat vind ik attent.
123inkt.nl 28-07-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons, Carin! Wij hopen je in de toekomst nog vaker te helpen met spullen voor je praktijk en zien je graag snel terug. Groetjes, Hanna van 123inkt

Dekker 27-07-2022

Super service bij 123Inkt. De website is overzichtelijk en je vind snel de juiste inktpatronen (ook de alternatieve versie). Mijn bestelling werd binnen 24 uur geleverd. Top!
123inkt.nl 28-07-2022

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn super blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze website en levering. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Gata 27-07-2022

Ik heb voor 123.inkt gekozen vanwege een betere prijs. Het was mijn eerste keer dat ik op 123.inkt heb iets besteld en ik ben super tevreden! De bestelling was snel geleverd, met klein extra klein kado ( pens en een boekje). Maar ik ben vooral tevreden dat mijn oude cartridges kan gratis retour sturen en krijg ik nog geld terug voor! Ga zo door!
123inkt.nl 27-07-2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gat! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Anoniem 26-07-2022

Scherpe prijzen en een snelle levering. Ruim assortiment. Navul artikel is lastig te krijgen en zonde elke keer de hele "set" te kopen
123inkt.nl 27-07-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent onze service en het assortiment! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Thijs 25-07-2022

Goedkoop, goede eigen producten en top klantenservice! Snel verzonden, goed op de hoogte gehouden.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor deze mooie review, Thijs. Super dat je zo een tevreden klant bent! Groetjes, Kim van 123inkt

Goed 25-07-2022

Goede producten, snelle levering. Alleen de site mag van mij wel nog iets overzichtelijker.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor je positieve review en feedback. Dit waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123inkt

fysiotherapie van Rijswijk 25-07-2022

wat een geweldige service, werd gebeld met de mededeling dat deze eigen merk inkt erg goed was, en stukken goedkoper. En inderdaad, geweldig. helemaal top

Super dat je zo tevreden bent over ons huismerk! Groetjes, Kim van 123inkt

Nico Versteeg 22-07-2022

Zeer goede ervaringen met 123inkt.nl.
De producten van het bedrijf zijn van uitstekende kwaliteit, de wijze van inpakken is perfect en de snelheid van levering die het bedrijf zegt te kunnen uitvoeren maakt 123inkt.nl waar.
Een aanrader voor een ieder!
123inkt.nl 22-07-2022

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen in het plaatsen van deze review, Nico! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Sanne van 123inkt

African welfare foundation 21-07-2022

super tevreden met deze shop .
alles netjes optijd geleverd ook al hoeft het van mij niet zo super snel .
123inkt.nl 21-07-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

fijne webwinkel snelle levering 19-07-2022

fijne overzichtelijk website, snelle levering, goede klantenservice. Ze belde na om het adres te checken omdat dit onze eerst zakelijk bestelling fijn. Ook fijn dat het mogelijk is om achteraf te betalen.
123inkt.nl 19-07-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je eerste zakelijke bestelling bij ons! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

pjbrons 18-07-2022

Wat ik wilde hebben kon ik bestellen, betalen, dag later geleverd. Mooier kan haast niet.
Weet helaas niet meer waneer ik exact bestelde maar het werd geleverd. Ik was dus blij:-))

Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling! Groetjes, Kim van 123inkt

Tea 18-07-2022

Snelle levering en goed product, genoeg assortiment en variatie. Via de webshop besteld en binnen 3 dagen geleverd, daar zijn we ontzettend tevreden over. Daarnaast een leuke attentie in de vorm van een tekstcorrectie en pennen, graag een volgende keer weer!
123inkt.nl 25-07-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent Tea. We zien je graag terug voor een nieuwe bestelling en sturen dan natuurlijk een leuk kleinigheidje mee! Groetjes, Kim van 123inkt

Hetty 18-07-2022

Goede kwaliteit, cartridge is snel geleverd, klantenservice is vriendelijk.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor je positieve review, Hetty! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Kim van 123inkt

Yvonna 15-07-2022

Eenmaal iets besteld en nu word ik overdonderd door e-mails om de nieuwsbrief te bevestigen. Al meerdere malen gevraagd om mijn gegevens uit hun bestand te halen maar ze bliven komen. Misschien is het een glitch in hun e-mail/nieuwsbrief programma maar op de vraag hier naar te kijken wordt niet geantwoord. Ik ben 123inkt meer dan beu.
123inkt.nl 16-07-2022

Wat vervelend dat je mails van ons blijft ontvangen, Yvonna. Het is uiteraard niet de bedoeling om je hiermee lastig te vallen. Ik zie inderdaad dat je hierover verschillende mails hebt gestuurd en wij je meermaals hebben geprobeerd je af te melden, maar hier gaat blijkbaar iets mis in ons systeem. Wij hebben dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost! Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Samantha van 123inkt

Yvonna 30-07-2022

Wat een mooi bericht laat Samantha hier achter maar inmiddels is er nog niets veranderd en blijven de e-mails komen. IT beweert dat het door de cookies op mijn apparaten komt maar na verwijderen hiervan blijft het probleem. Dat is de makkelijkste weg om het bij mij neer te leggen. Ik voel me niet serieus genomen en overweeg een spam klacht te starten.

TS 13-07-2022

Wij mogen niet meer kopen, omdat wij alleen originele cartridge willen hebben.... Iedere keer worden we netjes gebeld, dat ze het niet op voorraad hebben en met de vraag of ze het huismerk mogen sturen. Daar willen wij niet aan, dus einde verhaal.
123inkt.nl 13-07-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! We kijken graag even met je mee naar een passende oplossing. Zou je daarvoor een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Romy van 123inkt

Hypotheek & more 07-07-2022

op 123 inkt.nl is het heel makkelijk te zoeken op printer, dan kiezen wat je nodig hebt en betalen prima services, snel, duidelijk en overzichtelijk.
123inkt.nl 11-07-2022

Bedankt voor deze positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Kim van 123inkt

Danielle 07-07-2022

Het bestellen ging makkelijk op de overzichtelijke website. De levering was snel en prima in orde. En nadien ontving ik zelfs een email of ik tevreden was. Goede service!
123inkt.nl 07-07-2022

Goed om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug, Danielle! Groetjes, Kim van 123inkt

Bosje 06-07-2022

verkocht via marktplaats een oude ongebruikte cartridge van 123, werd door 123 benaderd en kon het retour sturen voor de aankoopwaarde die weer te gebruiken was bij aankoop van nieuwe producten. Super service
123inkt.nl 07-07-2022

Bedankt voor deze positieve review! Super dat je de artikelen hebt teruggestuurd en het tegoed weer hebt kunnen gebruiken voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Kim van 123inkt

Kayli 05-07-2022

De producten op de site worden geleverd zoals ze staan omschreven. De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd zoals op de website staat aangegeven.
123inkt.nl 05-07-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Kayli! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

TAXPAS 05-07-2022

Alles werkte ook gelijk goed in de printer. Het apparaat is uit 2012 en had keuren. Maar ze lijken nu weer opgelost. Heel fijn.

Ik bestel niet zoveel kantoorartikelen meer, maar ik ga de volgende keer weer bij 123inkt.nl als eerste kijken.

Ik zie vaak reclames van 123inkt langskomen. En jullie maken de reclame waar! Heel goed.
123inkt.nl 05-07-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Groetjes, Romy van 123inkt

Joyce 04-07-2022

Snelle levering! Had geen originele inkt besteld maar gerecycled cartridges werkt perfect! Zitten gelijk 2 retour enveloppen bij om de oude cartridges terug te sturen om te recyclen en 2 pennen en een weet niet hoe je het noemt dus noem het maar een gum. :) volgende keer weer bij jullie bestellen.
123inkt.nl 04-07-2022

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Joyce! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Simon van Rees 04-07-2022

Duidelijke website, snelle levering en prima producten (cartridges tbv Canon printer)
123inkt.nl 04-07-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, Simon! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Mandy 04-07-2022

Mijn favoriete pennen besteld en de volgende dag had ik ze al in huis. Als extraatje 2 pennen en een cirrectieroller gratis. Super
123inkt.nl 04-07-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Mandy! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

George Stienen 30-06-2022

Ik ben al jaren klant bij 123 inkt gewoon goede service en goede kwaliteit en natuurlijk de prijs is goed.
123inkt.nl 30-06-2022

Bedankt voor deze positieve review, George! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Annie 27-06-2022

Heb gebeld naar de klantenservice met een aantal vragen. De meneer aand e telefoon was heel geduldig en zocht gelijk vanalles voor me uit. Kon al m'n vragen beantwoorden en gaf aan dat ik de bestelling de dag erna al kon verwachten. En dat was ook zo. De bestelling was netjes verpakt en er zaten nog wat extraatjes in wat een leuke verrassing was.
123inkt.nl 27-06-2022

Wat fijn dat je naar volle tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice, Annie! Dit horen wij natuurlijk graag. Groetjes, Kim van 123inkt

p de groot 27-06-2022

overzichtelijke site / ruime keuze aan artikelen / snelle en keurige levering
123inkt.nl 27-06-2022

Bedankt voor deze positieve review! Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123inkt

Elly de Waal 27-06-2022

Snelle bezorging en goede afhandeling en een leuke surprise in het bestelde pakket
123inkt.nl 27-06-2022

Wat fijn dat zo tevreden bent over je bestelling, Elly! Groetjes, Kim van 123inkt

R. Gerards 27-06-2022

De bestelling verliep gemakkelijk en het product is snel en compleet afgeleverd.
123inkt.nl 27-06-2022

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt