123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,1

Fons 29-12-2023

Cartridges voor mijn printer werken niet. Met originele geen enkel probleem. De slechte cartridges terug gestuurd via postnl zoals gevraagd. Maar je geld terug krijgen is een ander probleem. Allerlei drogredenen gekregen via email om toch maar niet te moeten terugbetalen. Voor mij nooit meer 123 inkt.
123inkt.nl 30-12-2023

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Fons! Wij willen dit graag met je oplossen. Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag mee. Groetjes, Samantha van 123inkt

Jolanda 24-10-2023

Ik had inkt besteld, huismerk, maar de afdrukken waren niet goed. Na mijn klacht heb ik nieuwe inkt gekregen en nu is alles perfect. Ben heel tevreden over 123 inkt. De klacht via de mail doorgegeven en werd snel beantwoord.
123inkt.nl 24-10-2023

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jolanda! Dat is natuurlijk heel graag gedaan. Een volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

123klant 11-10-2023

Net als met een aantal andere gelinkte webshops (o.a.: 123accu.nl en Kabelshop.nl) heb ik ook een fijne en tevreden koopervaring gehad met 123inkt.nl. De webshop maakt gebruik van aangename kleuren. De homepage oogt geordend met een overzichtelijke indeling van op zijn minst allerlei nuttige onderwerpen waaraan niets lijkt te ontbreken. Mede daardoor is het gemakkelijk navigeren door de webshop waarbij het bestellen eenvoudig ging en de verzendkosten laag zijn.
123inkt.nl 12-10-2023

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website en assortiment. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123inkt

Theo 09-10-2023

123 je vindt wat je zoekt en de bestelling is geplaatst en wordt keurig op tijd geleverd.
123inkt.nl 10-10-2023

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Theo! We hebben je heel graag geholpen en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Rob 09-10-2023

Fijne shop en snelle service! Prijskwaliteit is ook een belangrijke drijfveer natuurlijk!
123inkt.nl 10-10-2023

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling, Rob! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Nicole v d Waerden 03-10-2023

Ik ben altijd zeer tevreden wanneer ik bij 123inkt bestel. Altijd zeer snelle levering, en goed huismerk inkt. Er zit ook altijd wel een leuke pen oid bij de bestellingen.
123inkt.nl 04-10-2023

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen, Nicole! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Gerrit 02-10-2023

Goede afwikkeling van bestelling vlotte levering en een fantastische klantvriendelijke klantenservice na telefonisch contact
123inkt.nl 04-10-2023

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Gerrit! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Joris 29-09-2023

Een heel fijne en goede service, was mooi op de hoogte gehouden met mailtjes hoe het met de bestelling ging.
Producten ook zoals beschreven, en inelkaar zet bakje makkelijk in elkaar te zetten, maar toch stevig.
Andere gekochte product ook zeer tevreden mee.
123inkt.nl 02-10-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling en onze service, Joris! Daar doen we het voor. Groetjes, Anouk van 123inkt

Leonard 29-09-2023

Drama bedrijf.
Gisteren producten bestelt, en de optie achteraf betalen gekozen omdat ik mijn telefoon was vergeten.
Krijg je een email met je bestelling zonder track&trace.
Dus ik mail de klantenservice vandaag. Krijg ik te horen dat ik eerst moet betalen voordat ze gaan verzenden.
Wat heeft de optie achteraf betalen dan voor nut?? En krijg de producten dus niet vandaag wat ze wel beloven '' voor 12uur bestelt morgen in huis''

Heb ze een klacht mail gestuurd waar op totaal niet gereageerd wordt.

Hier kom ik nooit meer terug.
123inkt.nl 04-10-2023

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Leonard! Allereerst onze excuses dat je geen reactie hebt gekregen op je mail. Mogelijk is ons antwoord in je spam inbox terecht gekomen, dat gebeurt helaas wel vaker.
Bij het afronden van je bestelling staat bij de optie achteraf betalen vermeld dat dit nog gecontroleerd zal worden door onze financiële administratie. Op basis van verschillende factoren wordt beoordeeld of de bestelling daadwerkelijk op rekening geleverd mag worden. Bij een eventuele volgende bestelling zal dit uiteraard weer opnieuw bekeken worden. Groetjes, Romy van 123inkt

Las 28-09-2023

Snelle levering en prima alternatief voor de orginele HP cartridges. Wordt ook als orgineel herkend door de printer!
123inkt.nl 29-09-2023

Bedankt voor je positieve review, Las. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Christianne van 123inkt

Jens 28-09-2023

Altijd spullen op voorraad, altijd goede prijzen en steengoede kwaliteit van jullie eigen merken.

ga zo door.
123inkt.nl 04-10-2023

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Jens! Dat waarderen wij enorm en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Jan M 22-09-2023

Printer (HP) werkt zeer slecht als er een 123-huismerk cartridge in werd geplaatst.
Via hun website bieden ze 'hulp' aan, maar dat stelt helemaal niets voor.
Als je beschrijft wat je hebt gedaan om te proberen het probleem op te lossen, raden ze je aan om datgene wat je net hebt gedaan, te gaan doen. Ongeïnteresseerd afdoen van een vraag dus. Niet kopen!
123inkt.nl 25-09-2023

Goed dat je dit aangeeft, Jan. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Kim van 123inkt

Monique 02-08-2023

Er wordt heel hard gepusht wordt om het eigen merk inkt cartridge te bestellen met de belofte dat deze gegarandeerd werkt. Tot 3 x toe werkt eigen merk niet in diverse printers. Het 'echte' merk werkt wel. Geld weggegooid. Klanten service: 0; 27 wachtende voor u, de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent etc.
Kortom, nooit eigen huismerk kopen
123inkt.nl 02-08-2023

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Monique! We bellen onze klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt.
Op onze huismerk artikelen heb je altijd 100% levenslange garantie. We helpen je daarom graag verder. Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. Groetjes, Romy van 123inkt

Marijke Zuidema 01-08-2023

De cartridge van het huismerk bestelt voor de Epson 2200 maar deze deed helemaal niets. Toen de originele cartridge besteld en die deed het wel maar was na 25 printjes leeg. 123inkt gemaild en zij geven aan dat er weinig inhoud in de originele zit en dat klopt maar er kunnen echt wel meer dan 25 afdrukken gemaakt worden. Garantie geven ze niet, ze willen alleen een nieuwe van het huismerk sturen maar daar hebben we niets aan want die wordt niet herkend. Waardeloos dus. Dat was eens maar nooit weer.
123inkt.nl 02-08-2023

Wij begrijpen dat je dit graag anders had gezien Marijke. Het is inderdaad zo dat de capaciteit van originele cartridges vele malen minder is dan ons huismerk en dat deze dus ook sneller leeg raken. We zien dat je een update hebt geplaatst dat het bedrag van het huismerk teruggestort wordt, je hebt inderdaad altijd 100% garantie op ons huismerk! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen wij dat graag. Groetjes, Anouk van 123inkt

Marijkez 01-08-2023

Even een update. We krijgen het geld terug van de huismerk cartridge. Dat is netjes.

Toon 26-07-2023

Zeer vervelend en opdringerig bedrijf als het gaat om inktcartridges bestellen.
Normaal gesproken kan je online bestellen, en hoef je gelukkig niemand van dit bedrijf te woord te staan.

Maar op het moment dat je een nieuwe printer hebt, of andere cartridges besteld dan normaal, meent dit
bedrijf te moeten bellen of we het huismerk niet willen kopen i.p.v. Epson???
Inmiddels hebben we al 4 keer in een telefonisch gesprek aan gegeven dit huismerk niet te willen, maar dat
valt damn meteen verkeerd en dan worden ze boos of geïrriteerd.

We hebben hier al een keer een klacht over ingediend, maar dat schijnt niet te helpen. Ik vind het behoorlijk
laag en geniepig om achter de rug van een bepaald merk te proberen je eigen merk te verkopen terwijl we al
verschillende keren hebben aangegeven dit huismerk niet te willen !!!
123inkt.nl 26-07-2023

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Toon! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ons aanbod voor voordeligere cartridges op deze manier ervaart. We maken graag nog een uitgebreide notitie in je klantaccount zodat je hier in de toekomst niet meer over benaderd wordt. Zou je daarvoor een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Lies 20-07-2023

Ik heb de orginele cartridges besteld van Epson.
Ik werd gebeld door 123 inkt met de vraag waarom ik de orginele besteld. Ik had slechte ervaring met de niet orginele die niet herkend werd door de printer.
De verkoper garandeerde mij dat de niet orginele wel goed zijn. Zo niet kon ik ze terugsturen.
Inmiddels heb ik deze geïnstalleerd en het print prima. Met dank aan de verkoper met de blauwe ogen😉scheelt het me €25.
123inkt.nl 20-07-2023

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Lies! Wat fijn om te lezen dat onze huismerk artikelen goed werken in je printer. We hebben je uiteraard heel graag geholpen. Groetjes, Romy van 123inkt

H. Sikkema 05-07-2023

DE shop is ok, maar het lijkt mij verstandig dat 123inkt zijn retourprocedure herziet. Dat is geen hogere wiskunde maar simpel kijken hoe andere GROTERE bedrijven dat doen. Een snelle en effectieve procedure voorkomt lange telefoon gesprekken met daar voor lange wachttijden en ergernis. Ook zal het de wat lage revieuwscore verbeteren.
123inkt.nl 06-07-2023

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. We geven je feedback door aan de desbetreffende afdeling. Als we hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan mag je altijd een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

S 02-06-2023

Klantendienst gecontacteerd om te melden dat er deze keer wat aan de hand is met de inkt van het huismerk. Zijnde de blauwe en de roze. Echter kreeg ik enkel een filmpje opgestuurd en het advies om eens te schudden met de inkt.
Echt zwaar teleurgesteld. Ik bestel nooit meer hun huismerk !
123inkt.nl 02-06-2023

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wanneer je een probleem ervaart met een 123inkt huismerk artikel sturen wij vaak eerst stappen die het probleem in de meeste gevallen oplost, hierin staan ook de vervolgstappen wanneer het niet is opgelost. Wanneer deze stappen de afdrukkwaliteit niet verbeteren vernemen wij dat uiteraard graag. Wij bieden 100% en levenslange garantie op onze 123inkt huismerk artikelen dus wij helpen je dan graag verder! Groetjes, Sanne van 123inkt

RVD 16-05-2023

Ik heb een Canonscanner (Image Formula Scanfront 400) gekocht bij 123inkt. Ik ben zzp-er en scan veel. Ik heb dus een snel en doordacht apparaat nodig. Door 123inkt werd mij daarom deze Canon scanner geadviseerd. Ik rekende erop dat dit goed advies was en daarnaast is het niet de goedkoopste scanner. Dat was een misvatting. Het apparaat heeft weliswaar geen fysiek defect maar werkt toch niet naar behoren. Als voorbeeld: Bij het indrukken van de scanknop wordt je naar een aanlogpagina geleid maar er is helemaal geen wachtwoord ingesteld! Dat kost een paar extra handelingen. Als je weinig scant is dat geen probleem maar als je zo vaak op een dag scant als ik gaat dat toch irriteren. En zo is er nog een soort gelijk probleem.
Dit heb ik voorgelegd bij 123inkt maar zij verwezen mij in eerste instantie naar Canon. Canon geeft, anders dan het bekende 'probeert u maar een firmwareupdate meneer', geen verdere ondersteuning.

Dit heb ik weer voorgelegd bij 123inkt en het enige wat men daar zegt is dat ik de scanner kan opsturen voor onderzoek.
Dan wordt deze bij Canon onderzocht. Iets dergelijks heb ik al eens meegemaakt: het apparaat wordt dan gereset, m.a.w. alle instellingen kwijt, en vervolgens worden een er paar standaard testjes op gedaan. Als er dan geen hardwarematig defect wordt gevonden krijg je het apparaat ongewijzigd retour maar ben je het wel een tijd kwijt geweest. Nou ja, ongewijzigd; je moet het apparaat wel weer opnieuw configureren want alle instellingen zijn teruggezet naar standaard.
Moraal van het verhaal: heb je goede ondersteuning en service nodig zoek dan een leverancier dat snapt en daarbij aansluit.
123inkt.nl 17-05-2023

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons voorstellen dat je dit liever anders had gezien. Wij gaan je een e-mail sturen voor meer uitleg. Groetjes, Christianne van 123inkt

RVD 17-05-2023

Inmiddels heb ik deze e-mail ontvangen maar daar staat niet meer uitleg in dan ikzelf al in deze review heb vermeld.
Het lijkt meer om het correct afhandelen van deze review te gaan dan het daadwerkelijk willen helpen van een klant. voor de bühne dus!

Fatih 10-05-2023

Medio april toner besteld, dat ging goed. Later achter gekomen dat één van de vier toners niet werkten. Meer dan 3 keer contact hierover gehad. Afgelopen vrijdag zouden ze drie nieuwe toners opsturen. Vandaag ben ik er achter gekomen dat ze dat niet hebben doorgezet in hun systeem. Als het goed is zal er vandaag nieuwe toners opgestuurd worden. Ondertussen zitten wij nu bijna één maand zonder toner, waardoor we achterstanden hebben opgebouwd. Helaas zijn we niet door alle medewerkers goed geholpen... Waarschijnlijk was dit onze laatste bestelling bij 123inkt...
123inkt.nl 11-05-2023

Goed dat je dit aan ons kenbaar maakt, Fatih! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je de bestelling met de nieuwe toners nog steeds niet hebt ontvangen. Zou je misschien een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met jouw klantgegevens? Dan kijken we graag nogmaals met je mee naar een passende oplossing. Groetjes, Romy van 123inkt

Gerdy 28-02-2023

Heel veel jaren inkt besteld, nooit problemen. Toen ik wel een defecte inktcassette had heb ik via het contact formulier aangegeven wat er aan de hand was, De volgende dag meteen reactie en kosteloos een nieuwe opgestuurd gekregen, Ik ben heel tevreden over 123inkt
123inkt.nl 02-03-2023

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Gerdie. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Groetjes, Kim van 123inkt

Fred 11-02-2023

Levering ging soepel, maar toen de inktcartridges niet werkte begon de ellende. Op de retouraanvraag geen reactie. Na een herinneringsmail volgde een advies om de tweede cartridge te gebruiken. Die werkte, maar over retour van de eerste cartridge geen instructies. Weer gereclameerd en nog eens gereclameerd met toen reactie om de incorrecte cartridge terug te sturen. Daarna bleef het stil. Op opnieuw een e-mail over de afhandeling van mijn kant ook geen reactie. Dus 123 pech gehad. Voor mij nooit meer 123inkt.
123inkt.nl 14-02-2023

Hoi Fred, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons voorstellen dat je dit liever anders had gezien. Onze excuses voor de rommelige afhandeling. Als wij nog iets voor je kunnen doen dan ontvangen wij graag van jou een e-mail met je klantnummer of postcode en huisnummer en je klacht. Groetjes, Christianne van 123inkt

Marquerite 31-01-2023

Wij hadden zelf een verkeerde stift besteld, vroegen aan klantenservice hoe we deze konden ruilen. Toen kregen we alsnog gratis de juiste kleur opgestuurd!!! Als dat geen service is…!!! Dank jullie wel
123inkt.nl 31-01-2023

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Marquerite! Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123inkt

willem te kamp, 75 jaar 30-01-2023

ik had in het weekend problemen met mijn printer, via e mail heb ik dit gemeld en dat doe ik altijd via de mail.
op zaterdag heb ik meteen antwoord gekregen en allerlei goede tips gekregen.
dit vind ik geweldig, en het verdient een groot compliment.
123inkt.nl 31-01-2023

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Willem! Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dat is uiteraard heel graag gedaan. Groetjes, Romy van 123inkt

Telecom internationaal 16-01-2023

Ben al zeker 15 jaar klant, nooit problemen gehad. 1x iets voorgekomen en dat is super opgelost door xxx !
Echt een top klantenservice ( voorbeeld voor andere ) , nemen verantwoording en lossen het netjes op! Op naar de volgende 15 jaar!
123inkt.nl 16-01-2023

Hartelijk dank voor deze mooie review, dit waarderen wij zeer! Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groetjes, Kim van 123inkt