123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 11 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 83 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.7

Elise 15-08-2018 Via de website gekocht

Oppassen met betaalmethode

De bestelling kwam snel en was goed verpakt. Oppassen met de betaalmethode, want het was mij niet duidelijk bij het bestellen dat ik 2% toeslag moest betalen voor het gebruiken van Paypal. Na drie mailtjes kreeg ik antwoord (sorry over het hoofd gezien), dat dat nu eenmaal zo was. De website mag qua layout wel eens gemoderniseerd worden, hij oogt erg vol.

Officiele reactie van 123inkt.nl 15-08-2018

Goedendag Elise, bedankt voor de review. Goed dat je dit via deze weg aan ons laat weten. Kan je ons via webcare@123inkt.nl voorzien van je klantgegevens? Wij zullen je hier dan mee verder helpen.

Marry 13-08-2018 Via de website gekocht

toners niet geschikt voor mijn samsung CLX-3305

Voor deze shop gekozen omdat ik 2 jr. geleden goede ervaring had met een 123-toner. Nu weer een besteld en printer herkent nu de originele starttoners niet meer. Gedwongen om die ook bij hen aan te schaffen, en wat bleek, ik had nu 3 verschillende modellen toner, waarvan er één weer niet geschikt bleek.
Ze hebben alles terug genomen, en geld gererourneerd.
Daar de printer de originele toners daarna niet meer herkende ,
heb ik een nieuwe printer moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 13-08-2018

Goedemiddag Marry, bedankt voor de review. Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Graag ontvangen wij via webcare@123inkt.nl je klantgegevens, zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.

DVN 07-08-2018 Via de website gekocht

Retourprocedure drama

Wij bestellen hier al sinds 2007 patronen en cartridges, altijd goed geleverd en snel. Echter toen er 1 patroon dienst weigerde, wilde 123inkt deze niet retour nemen. Er moest een foto worden gestuurd, daar de printer bij 1 van onze klanten stond was dit geen optie. 123inkt wilde ondanks alle bestellingen geen coulance / garantie afhandeling uitvoeren. Of een credit. Wij zijn diep teleurgesteld na diverse telefoontjes en mails kregen we te horen dat het niet hun verantwoording was dat wij de patronen afleverden bij onze klanten. (Was voor ons een service artikel 1 op 1 door). Gelukkig snel een nieuwe leverancier gevonden. En wij bestellen hier dus niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-08-2018

Goedendag, bedankt voor de review. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Graag ontvangen wij uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.

Gijs Kos 05-08-2018 Via de website gekocht

Super slechte service bij 123Inkt

Waardeloze service. Canon printer gekocht, die er binnen 5 minuten mee stopte. Doorgestuurd van 123Inkt, naar Canon, naar Repaircentre. Inmiddels 8 dagen niets gebeurd. Moest wel prints van aankoopnota, rep registratie en verzendetiket hebben ( ......? ). Laatste aankoop bij 123Inkt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-08-2018

Geachte heer Kos, bedankt voor uw review. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hebben u vandaag een e-mail verzonden over de status van de reparatie.

Afgelopen week hebben wij meerdere malen contact met u gehad. Zoals eerder aan u uitgelegd verloopt de garantie via Canon. De printer heeft u, na contact met Canon, vorige week naar de reparatiedienst verzonden. Vandaag hebben wij contact opgenomen met Canon voor de status. De printer is voor u ter garantie gerepareerd en gisteren aan u retour gestuurd. U kunt die vandaag verwachten.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag via webcare@123inkt.nl

Ingrid 04-08-2018 Via de website gekocht

ik koop al jaren cartridges bij ze, ben zeer tevreden

Ik koop al jaren cartridges bij ze, heb altijd de huismerk cartridges gebruikt en ben er zeer tevreden over. De levering is altijd heel snel. Heb slechts bij 1 cartridge ooit meegemaakt dat hij het niet deed, deze heb ik weggegooid. Ik verbruik gemiddeld 7 cartridges per jaar, alle andere gaven altijd prima printwerk. Ik heb onlangs een nieuwe printer aangeschaft en ga nu daarvoor uiteraard weer cartridges aanschaffen via 123 inkt.nl. Ik geef een 9 en geen 10, omdat 1 cartridge het ooit niet deed. Heb toen overigens geen contact daarover opgenomen, gewoon weggegooid.

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2018

Goedemiddag Ingrid, dankjewel voor deze mooie review. Dit stellen wij zeer op prijs. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar. En mocht er dan iets zijn, neem dan meteen contact met ons op. Hier helpen wij je dan graag mee verder.

abvk 02-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

We hebben een printer gekocht bij 123 inkt, die gelijk defect bleek. Veel heen en weer bellen en mailen, steeds van het kastje naar de muur: we willen niet gelijk van 2 jarige garantie gebruik maken, hebben de printer retour gestuurd naar 123 inkt. (bewijs daarvan goed bewaard)
Nu worden we steeds een factuur gestuurd, inmiddels met aanmaningskosten! We mailen steeds terug dat de bestelling is geretourneerd en gaan niet betalen!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2018

Goedendag, bedankt voor de review. Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt.Wij hebben u inmiddels een e-mail gestuurd en ontvangen graag uw reactie hierop via webcare@123inkt.nl.

Goede aftersales 24-07-2018 Via de website gekocht

Goede aftersales

Mijn vrouw had via google, zoals heel veel mensen beginnen, informatie ingewonnen over een bepaalde papier soort. Hierbij kwam ze o.a. uit op 123inkt. Ze heeft deze toen besteld. Maar …… helaas het bleek niet het juiste papier te zijn.
Aan 123inkt heb ik dat laten weten via de mail dat de zoekvraag niet overeenkomt met het produkt. Helaas had ik ook het pak al geopend en kon niet meer retour.
Na enig emailverkeer heeft 123inkt besloten het geld toch terug te storten en kregen we het advies ook nog altijd op de site zelf te kijken om meer zekerheid te hebben over een product.

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-07-2018

Goedendag,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze aftersales. Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar.

Hawi 16-07-2018 Via de website gekocht

Slechte aftersales en geen geld terug

Afgelopen donderdag contact gehad met de klantenservices, over problemen met onze Epson workforce WF 7620 ivm printproblemen Door de klanten services geadviseerd om een reinigingsset no 110699 te bestellen, waarmee dan het probleem verholpen zo zijn. De zelfde dag zo'n set besteld en geïnstalleerd in de printer volgens de aanwijzingen van 123 inkt . Diverse keren de koppen gereinigd 1 dag laten staan nogmaals diverse keren het reinigingsproces uitgevoerd zonder resultaat. Vandaag 16072018 op nieuwe gebeld met de klanten services en hun het relaas verteld dat de printer nu helemaal niks meer doet en de reinigingsset totaal geen resultaat opgeleverd heeft Ik heb gevraagd om restitutie van het betaalde bedrag, maar dat kreeg ik niet terug. Slecht verhaal en slechte services, gezien het hun advies was. Nu moest ik maar met Epson of de leverancier contact opnemen. Ik heb voor heen diverse keren cartridges besteld bij hun en denk wel dat dit ook de laatste keer is geweest!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2018

Geachte heer De Bruyne,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer uw printer niet meer naar behoren werkt.

Telefonisch heeft u contact gehad met onze klantenservice. Zoals hierin met u besproken is, zijn de reinigingscartridges een mogelijke oplossing. Tevens gaf u aan dat de printer 14 maanden oud is, hetgeen betekent dat de printer nog onder de garantie valt. Dit is de reden dat wij u vriendelijk hebben verzocht contact op te nemen met de leverancier van de printer.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons mailen via webcare@123inkt.nl.

Hawi 17-07-2018

Geachte mevrouw, heer.

Normaal was zo iets waarschijnlijk ook mogelijk, ware het niet dat de garantie enz vervalt, als je geen originele cartridges gebruik bij deze printer Het is niet alleen zo bij Epson maar ook bij andere merken. Gezien dat er geen originele cartridges in deze zitten heeft het ook geen enkele zin om deze op te sturen/of garantie te claimen

Dat is dan ook de reden dat ik mij tot jullie gewend heb. Ik had op z'n minst wel uit coulance van jullie het aankoopbedrag terug mogen ontvangen

Maud 10-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Snelle service, vandaag besteld is morgen in huis! Goed en snel werkend apparaat.
Vooraf goed geïnformeerd over dit product, ik ben heel tevreden!

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-07-2018

Goedendag Maud,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Groetjes,

John 08-07-2018 Via de website gekocht

Keurige snelle levering

Overzichtelijke en snelle site, eenvoudig zoeken en bestellen en vlot geleverd! Overzichtelijke en snelle site, eenvoudig zoeken en bestellen en vlot geleverd!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-07-2018

Dank je wel voor je mooie beoordeling, John. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website en de snelle levering. Graag tot de volgende keer!

Erik 04-07-2018 Via de website gekocht

123inkt huismerk toners

Heb 123inkt huismerk toners besteld voor me lazerprinter, Helaas kwamen er allemaal vlekken op de pagina's en vervuilde heel de printer. Na 5 mailtjes en 6x bellen nog niet opgelost. Op de site staat 100% garantie op huismerk toners maar dit gaat zo moeizaam dat je hier geen zin in hebt. Tip bestel gewoon de originele toners dan heb je er in ieder geval wel plezier mee!

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-07-2018

Goedemorgen Erik, goed dat je je ervaringen op deze manier aan ons kenbaar maakt. Kan je ons via webcare@123inkt.nl voorzien van je klantgegevens? Hier helpen wij je dan graag mee verder.

Ton 03-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Prima adres voor het bestellen van inkt. Gunstige prijsstelling en snel geleverd. Zou de volgende keer weer kiezen voor 123inkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-07-2018

Goedendag Ton,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze prijs en snelle levering. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Groeten, 123inkt

Werner Schönberger 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het was een van de weinige winkels die de door mij gewenste papiershredder op voorraad hadden. En dat tegen de scherpste prijs en een snelle levering.

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-07-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Werner. Dit stellen wij erg op prijs. Veel plezier met je papiershredder!

Groetjes,

anjo 30-05-2018 Via de website gekocht

bagger service

ik gebruik al enkele jaren de huismerk cartridges van 123 inkt echter na het debacle met HP is het sukkelen. Steeds weer foutmeldingen, fletse kleuren, dan weer was de inkt op terwijl er nog voldoende in de cartridge zat, dan weer was de cartridge niet goed geplaatst terwijl er niks gebeurd was. Ik was het zat en heb originele cartridges geplaatst en allee problemen opgelost. Vervolgens contact gezocht met klantservice om de 123 producten tegen bijbetaling te ruilen voor originele. Ik moest eerst foto's maken van de foutmelding en printjes sturen en ik was net zo blij dat het allemaal weer goed functioneerde dus was niet van plan om die rommel weer te plaatsen! Uiteindelijk was de gele ook echt lek en kreeg ik daarvoor een credit en de rest heb ik mee teruggestuurd met de mededeling dat ik die rommel niet meer hoefde. Ook nog moeten wachten op mijn creditnota, maar met de betalingsherinnering waren ze dan weer wel snel, bedankt voor de service 123, Not dus...

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-05-2018

Goedendag meneer De Groen,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Graag zoeken wij uit wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl

ward 20-05-2018 Via de website gekocht

Super Service

Naar dat mijn pakket beschadigd aangekomen was werd ik netjes geholpen via de telefoon en kreeg ik een nieuw opgestuurd met een flesje fijn! dit noemen ze service!

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2018

Bedankt voor dit mooie compliment Ward. Dit stellen wij erg op prijs. Tot een volgende bestelling!

Groetjes, 123inkt

Frank Hoekstra 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service!

Snelle levering, goede helpdesk! Ik had probleempje met kleurentoner van HP. Huismerk. Kreeg zonder er naar te vragen direct aanbod voor gratis toezending van een nieuwe. Perfect. Kreeg ook nog een miniflesje wijn met tekste 'Sorry'. prima dus :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Frank. Goed te lezen dat alles snel en naar wens voor je is opgelost. Geniet van het wijntje en in de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Groetjes, 123inkt

Petcro 07-05-2018 Via de website gekocht

Ze doen werkelijk wat ze beloven.

Ik heb deze site gekozen in eerste instantie voor de prijs. Ook even naar de recensies gekeken en toen de bestelling geplaatst. Je krijgt duidelijke mailtjes over de vooruitgang van de bestelling. De levering was zoals werd medegedeeld keurig op de opgegeven tijd. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een bestelling gedaan heb, zal ik zeker vaker gaan doen. (Wel afhankelijk van de prijs). Nee, ik heb geen aandelen en ook geen familie of kennissen die hier werken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-05-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Petcro!
Goed te lezen dat het goed en naar wens voor je verlopen is. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Groeten,

Wim 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede service

Zondagavond besteld en maandag voor de middag al geleverd. Hartstikke fijn. Kon eindelijk weer printen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-05-2018

Goedemiddag Wim, bedankt voor de mooie review. Dat stellen wij zeer op prijs. Fijn te lezen dat je hier tevreden over bent. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Arnaud Veere 01-05-2018 Via de website gekocht

Vreemd gedrag service afdeling

Op zondag een printer besteld en betaald. Op maandag geleverd. Dat is positief. Echter deed de printer niets, zelfs kon er geen kopie worden gemaakt. Direct service afdeling geinformeerd. Moest ik contact opnemen met Epson. Direct gedaan waar ik erg goed geholpen werd. Retournummer gekregen wegens duidelijke gebreken van de printer. Retournummer doorgebeld. Nee is niet genoeg, moet ook een email hebben. Weer met Epson gebeld. Verhaal gedaan. Epson zegt nummer in systeem in te voeren en 123inkt kan hierin kijken. Email niet nodig. 123inkt blijft beweren wel nodig. Indien geen email. Geen retour. Ik maak duidelijk dat de WET bepaald dat retour verplicht is. Zij hebben retourplicht, geen recht. Wet staat boven Algemene voorwaarden. Geen reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-05-2018

Goedendag meneer Veere,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie voor u is.

Naar aanleiding van het telefonisch contact met onze klantenservice zijn zij hard bezig u te voorzien van een juiste oplossing. Inmiddels hebben wij u ge-mailt met een aanbod. Uw reactie hierop zien wij tegemoet.

arnaud 01-05-2018

Ja een absurde reactie. Zoals duidelijk is aangegeven heeft Epson mij een dossier nummer gegeven en dat ook naar jullie doorgegeven. Waarom zouden zij dan ook een email moeten sturen. Zij zitten niet om werk verlegen! Nu ben ik al een HELE dag met deze onzin kwestie bezig. U behoord zich te houden aan de WET! Geen eigen regels maken, we hebben er al genoeg. Hou je gewoon aan de wet en het probleem is opgelost. Hierbij is de koop ONTBONDEN verklaart. Graag mijn geld terug en het retourlabel voor dit product.

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-05-2018

Geachte heer Van der Veere,

Uw e-mail betreffende het ontbinden van de koop hebben wij in goede orde ontvangen. Dit verzoek hebben wij in behandeling genomen.

De aankoop van de printer valt buiten de consumentenwetgeving, aangezien u de order op uw zakelijke account besteld heeft. Wij doen echter onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor u in orde te maken. Wij vertrouwen op uw geduld in dezen.

Christian 23-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service!

Als ondernemer en particulier heb ik al bij heel wat winkels mogen bestellen maar de service van 123inkt is middeleeuws te noemen. Ik heb een printer aangeschaft en na installatie blijken er een aantal functies niet op te zitten en maakt de printer meer lawaai dan verwacht. Ik heb de klantenservice gebeld en de toon en stelling waren duidelijk. Zodra een printer is geïnstalleerd mag de printer niet meer geretourneerd worden... Wel mocht ik zelf de leverancier bellen en het lawaai met hun bespreken :-( Gek eigenlijk dat na het verdwijnen van de fysieke winkels waar je zelfs nog een proefprintje mocht maken de markt wordt overgenomen door bedrijven die geen service meer verlenen maar slechts dozen verschuiven/verkopen. Ook gek dat dit bedrijf prijzen heeft ontvangen voor de goede service terwijl bijvoorbeeld CoolBlue maar ook Bol.com artikelen die getest zijn terugnemen. Kortom de bedrijven die zich nu online begeven moeten verschil maken in service in ruil voor vervanging van de fysieke winkels zo niet dan moet dit in de beoordeling zichtbaar zijn. Een 2 voor 123inkt.nl. Eens en nooit meer! Ik ga weer naar bol.com en coolblue. Dit zijn bedrijven die wel weten hoe ze met de nieuwe generatie kopers om moeten gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 25-04-2018

Geachte heer Visser,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben u, naar aanleiding van uw bericht, direct een e-mail gestuurd. Uw reactie op onze mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl.

Laurine 20-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Snelle levering, goed aanbod, persoonlijke service achteraf. Geen heel mooie site, maar dat hoeft ook niet.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-04-2018

Goedemorgen, bedankt voor de review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over ons aanbod, de levering en onze service. Uw feedback betreffende onze website nemen wij mee voor de toekomst.

Janmaas 16-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede printer, ook om scans te maken

De prints zijn zeer goed en scherp. Dat geld ook voor de gemaakte scans. Alleen deinstellingen na uitpakken vergen wat meer tijd en lees werk. via USB is de printer sneller. Draadloss weerkt hij ook maar het lijkt of hij zich iedere keer moet bedenken "wat moet nu afgedrukt worden".

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-04-2018

Goedemiddag, bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de printer goed bevalt! Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling.

Bogers 12-04-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering.

De printer had de laagste prijs op internet en de levering was al de volgende dag. Perfecte online shop.

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-04-2018

Goedemiddag, fijn dat de prijs en levering goed zijn bevallen! En natuurlijk bedankt voor de positieve beoordeling! Wij zijn je bij een volgende bestelling graag weer tot dienst!

Albert 12-04-2018 Via de website gekocht

Goede inkt

Ik heb bij 123 inkt, voor mijn canon inkt gekocht voor te hervullen ik heb dit nu een aantal keer gedaan en werkt prima en ook een stuk goedkoper als nieuwe cartridge

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Albert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

AC 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service en bezorging

Snelle service en bezorging. En ben netjes nagebeld of alles goed aangekomen was en naar wens werkte. En of ik nog service of hulp van 123inkt nodig had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2018

Goedendag AC. Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Frank 10-04-2018 Via de website gekocht

De voor 123 gebruikelijke goede service

Bekend en vertrouwd.
Moest mij alleen, ivm verhuizing, opnieuw aanmelden.
Ik begrijp dat dat voor klanten een drempel kan zijn maar je wordt niet lastiggevallen met klanttevredenheidsonderzoeken en zinloze mail.
Kortom.
Alleen maar tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2018

Goedendag Frank,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. In de toekomst zijn wij je graag weer van dienst!

Iris 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goed levering. Goed product!

Scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk om te bestellen en werd gelijk geleverd. Ook kon er na ontvangst betaald worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-04-2018

Goedemiddag Iris,

Bedankt voor de mooie review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat stellen wij zeer op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Remco 06-04-2018 In de winkel gekocht
Nederhorst den berg

Wat een super service!

We hadden een Toner die al twee jaar in de kast had gelegen.
Toen we hem wilden gebruiken bleek er iets mis te zijn.

123 Inkt.nl maakte hier geen probleem van en was bereid om hem om te ruilen voor een nieuwe.

Wat een top service!
Echt een aanrader.

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-04-2018

Goedemorgen Remco,

Cor 15-03-2018 Via de website gekocht

Overdreven huismerk promotie

Met huismerk cartridges heb ik nogal eens problemen gehad. Lekkende cartridges, streperige foto's en andere storingen van de inkttoevoer. De laatste printer kon na enige tijd niet meer overweg met zwart. Kleurenfoto's kon ik probleemloos printen, maar zwart gaf strepen en dubbel beeld. Ik heb nu een mooie fotoprinter gekocht en besloten alleen maar merkinkt te gebruiken. Deze bestelde ik bij 123inkt. Dat ging nog niet zo gemakkelijk, want alle de merk- en huismerkinkt stond door elkaar. Bij elke keuze van de merkinkt werd mij met nadruk geadviseerd over te stappen op het huismerk. Onoverzichtelijk! Blauw kon ik pas vinden na opnieuw te zijn begonnen. Niet echt gebruikersvriendelijk. Na controle heb ik de bestelling opgestuurd en betaald. Diezelfde middag werd ik gebeld door 123inkt, opnieuw over dat huismerk. Ik moest me eigenlijk verantwoorden voor mijn keuze, daar kwam het op neer. Waarom kiest u eigenlijk merkinkt? leg uit! Ik voel daar niets voor. Uit onderstaande reviews blijkt dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen met het huismerk, dat moet bekend zijn bij de winkel, dat hoef ik niet nog eens uit te leggen. Bovendien is het mijn eigen keuze, ik weet ook wel dat merkinkt veel te duur is. Maar mijn keuze, daar gaat de medewerker niet over. Dergelijke telefoontjes kan ik missen als kiespijn. Ik wens niet meer opgebeld te worden door 123inkt, tenzij er iets is met de bestelling. Mocht dat niet lukken dan was dit de laatste bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-03-2018

Goedemorgen Cor, dankjewel voor je beoordeling. Goed dat je dit aan ons kenbaar maakt. Kan je ons je klantgegevens sturen via webcare@123inkt.nl? Wij helpen je dan graag verder!

Donks 09-03-2018 Via de website gekocht

TOP service

Bestelling gedaan bij 123Inkt vanwege de goede prijs. Ondanks dat de bestelling aan het eind van de avond pas was geplaatst, toch de volgende dag al in huis.
Duidelijke bevestiging mail. kortom alles wat je van een webshop mag verwachten.

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-03-2018

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat u hier zo tevreden over bent. Dit stellen wij erg op prijs! Graag zien wij u weer terug voor een volgende bestelling.

Louis 06-03-2018 Via de website gekocht

Beste prijs/kwaliteit

Onlangs een printer gekocht en ben zeer tevreden over 123inkt.nl.

- Website is overzichtelijk
- Beste prijs
- Goede status update
- Snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-03-2018

Goedendag Louis, bedankt voor je mooie review. Dit stellen wij erg op prijs. Goed te lezen dat je zo tevreden bent.

Graag staan wij in de toekomst weer voor je klaar!

Hans 03-03-2018 Via de website gekocht

Zoek niet langer

Altijd via 123 toners besteld voor Hp officeJet, het eigen merk van 123 gaf een foutmelding, na contact storing opgelost.
Paar weken geleden een Brother all in one besteld en de volgende dag in huis.
Wat een super printer voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-03-2018

Goedemiddag Hans, bedankt voor de mooie beoordeling! In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

tobias crouwe; 24-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte webwinkel

Ik heb 2 HP inktcartridges besteld bij 123inkt, een gewone en een XL, allebei zwart. Tot mijn grote verbazing was de XL van het huismerk. Toen ik dit nakeek bleek dat de cartridges van het huismerk gewoon tussen de originele cartridges stonden in de opsomming. Tot overmaat van ramp gaf de printer bij de XL cartridge aan dat deze mit compatible was. Ik had in plaats van nummer 301 nummer 300 besteld van beide soorten. Ik heb vervolgens met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat deze fout wel vaker werd gemaakt, maar dat dit geen probleem was, Even een retourformulier invullen en alles zou worden opgelost. Nadat ik dit formulier had ingevuld en opgestuurd, kreeg ik enige tijd later bericht. Ik kreeg een reournummer plus de mededeling dat ik de geopende cartridge wel kon weggooien, want daar kon men niks meer mee, NB: Het ging hier om een huismerk, dus nieuw zakje erom en deze kon weer worden verkocht. Met de cartridge was namelijk niets gebeurd. De originele kon ik wel retourneren, in een 'toedoos' en voldoende gefrankeerd. Ik kon dus ongeveer 7 euro kosten gaan maken om 14 euro terug te krijgen. Resultaat; van een bestelling van 37,50 kon ik dus 7 euro terugkrijgen. Wel heel iets anders dan de belofte gedaan door klantenservice. Mij zien ze dan ook nooit meer terug en ik zal de 'service' van 123inkt wijd verkondigen. Waardeloze club!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-03-2018

Goedemiddag Tobias, dankjewel voor je review. Goed dat je dit kenbaar maakt. Er is inmiddels contact geweest met onze klantenservice. De artikelen hebben wij na overleg retour ontvangen en het betaalde bedrag is aan je teruggestort.

Heb je nog vragen? Wij helpen je graag via webcare@123inkt.nl.

J R 19-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Makkelijk te vinden en overzichtelijke site
Veel keus en duidelijke uitleg
Goede afbeeldingen bij de producten

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-02-2018

Goedendag JR, bedankt voor je beoordeling. Fijn te lezen dat het goed en snel geleverd is en je onze website overzichtelijk vindt.

Graag zijn wij je in de toekomst weer van dienst.

cor 12-02-2018 Via de website gekocht

123 een andere hoef ik nie

Als ik naar reviews kijk zoek ik altijd naar de minpunten, vind ik niet
fantastische klant vriendelijkheid dat komt misschien het beste tot uiting als er iets mis gaat net als bij mij direct oplossen zonder gedoe en met sorry voor het ongemak met presentje bijgesloten

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 13-02-2018

Goedendag Cor,

Bedankt voor je mooie recensie. Dit stellen wij erg op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Tot een volgende bestelling!

piet 05-02-2018 Via de website gekocht

Rare beoordelingen...

Ik vindt de opmerkingen over de service zo raar. Ik had ooit een tonercassette die ik toch echt al een tijdje in mijn voorraad had. Die liep volkomen vast (mijn printer dus ook).
Gebeld en ik kon gewoon de kapotte opsturen ook al was het weken, maanden geleden gekocht.. netjes geld retour ontvangen.

En nee, een 10 krijgen ze niet, er is altijd wel iets te verbeteren... ;) hoewel.... de 10 zouden ze best verdienen. Het gemak is idd wat beperkt.. met een website die niet mobile friendly is... de enige opmerking die waar is...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-02-2018

Beste Piet, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dat is altijd leuk om te horen. Graag tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, 123inkt

John 28-01-2018 Via de website gekocht

Prima inkt, maar site is niet mobiel vriendelijk.

De site heeft altijd de inkt die ik zoek, dus zeer uitgebreid. Maar de website is inmiddels erg verouderd. In 2018 kan je echt niet meer een site hebben die niet meeschaalt op een mobiel. Het is super onhandig om via je mobiel te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 29-01-2018

Goedendag John,

Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dit stellen wij erg op prijs.
Goed dat je ervaringen kenbaar maakt. Wij zullen je terugkoppeling doorsturen naar de juiste afdeling.

T.Seremak 20-01-2018 Via de website gekocht

snel en goed

is goed en goedkoop dus ook betaalbaar voor mensen met een lager budget.heeft goede service en is snel met leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-01-2018

Goedendag, Bedankt voor uw mooie beoordeling.
Goed te lezen dat u tevreden bent over de prijs, service en snelle levering.

In de toekomst staan wij graag weer voor u klaar!

pvds 19-01-2018 Via de website gekocht

De slechtste leverancier op de markt.

Ik vind dat je de eigen merkt producten mag je er in geen enkel geval kopen. Er ontbreken stukken aan de toners en dan stellen ze dat deze bij het uitpakken er af gedaan werden. Ook zijn de zogezegd originele toner geen 'echte' toners. Schande dat dergelijke firma's mogen blijven bestaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-01-2018

Geachte pvds,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag het een en ander uit. Kunt u ons per e-mail (webcare@123inkt.nl) voorzien van uw postcode+huisnummer?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Wilma van der Graaf 06-01-2018 Via de website gekocht

Al jaren mijn vaste adres, ook al 10 jaar beste webwinkel!

Altijd een hele snelle service. Je wordt perfect geholpen. Al mijn kennissen en familie bestellen ook hier, een begrip op het gebied van inkt! Voordelig en prima kwaliteit. Vragen worden altijd keurig en nel beantwoord. Leuke bijkomstigheid, bij elke bestelling krijg je een balpen cadeau, zomaar ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-01-2018

Goedendag Wilma,

Bedankt voor je super beoordeling. Je compliment stellen wij enorm op prijs. Bij een volgende bestelling staan wij zeker weer voor je klaar!

Leo 05-01-2018 Via de website gekocht

verschrikkelijk slechte service

Ik heb voor mijn Brother printer cardrigdes besteld. De 123inkt site geeft een tip om ander te nemen. Ik bestel deze, maar dat blijkt niet correcte te zijn. Dat merk ik uiteraard pas als je de eerste in de printer stopt. 123Inkt weigert nu de geopende niet gebruikte cardridge terug te nemen.
Zelf een verkeerd voorstel doen en de klant met de problemen opzadelen en deze niet erkennen vind ik zeer kwalijk. Dit is de hoge ranking van 123Inkt absoluut niet waardig. Schande.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-01-2018

Goedendag Leo,

Goed dat je je ervaringen hierin aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag het een en ander voor u uit. Hiervoor hebben wij uw klantnummer of postcode+huisnummer nodig. Wij vragen u vriendelijk deze gegevens te sturen naar webcare@123inkt.nl

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Jan Verdonck 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Overzichtelijke makkelijk te gebruiken website en scherpe prijzen. Vlugge levering, hoewel Post NL niet direct mijn favoriete koerierdienst is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-01-2018

Goedendag Jan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Fijn te lezen dat je tevreden bent.

In de toekomst staan wij zeker weer voor je klaar!

Bijl 04-01-2018 Via de website gekocht

Erg veel emails

Ik heb begin November een rekenmachinetje gekocht. Alles ging snel en voor een goede prijs. Ongeveer een week later kreeg ik een email van ze met de vraag of alles naar tevredenheid is verlopen. Ik heb daar niet op gereageerd aangezien het maar een rekenmachinetje van 10 euro was en mijn tijd niet daaraan wilde verspillen. Maar nu krijg ik twee maanden later nog een keer een email of ik een review wil schrijven. Ik vind dit niet om de maar lastig gevallen te worden en had waarschijnlijk een andere winkel gekozen als ik dit van te voren wist. Ik wou alleen maar een rekenmachinetje en met rust gelaten worden.

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-01-2018

Goedendag meneer, mevrouw Bijl,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Fijn te lezen dat de rekenmachine snel en goed geleverd is. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest u te bestoken met e-mail. Wij zorgen dan ook graag dat dit niet meer gebeurt. Om dit in orde te maken ontvangen wij graag via webcare@123inkt.nl uw adresgegevens (postcode+huisnummer).

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag,

Benie 04-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site was snel te vinden en naar mijn ervaring zeker de goedkoopste. Daarnaast heeft 123inkt.nl ook de beste levering en klantendienst. Ik ben zeer gelukkig met mijn rekenmachine en de spoedige service van 123inkt.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-01-2018

Goedendag Benie,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.
Wij vinden het fijn te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering, prijs, klantenservice en goede service. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Lia 27-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering met keurige verpakking

Fijne webwinkel en overzichtelijk. Voor zover ik kan beoordeling hebben zij inderdaad de laagste prijs. Printer en papierversnipperaar die ik er heb gekocht, waren netjes en deugdelijk ingepakt. Beide apparaten werken voorlopig naar alle tevredenheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 28-12-2017

Goedendag Lia,

Bedankt voor je beoordeling, Dit stellen wij erg op prijs.
Fijn te lezen dat je de website overzichtelijk vindt en de artikelen goed verpakt waren.

In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Eric 19-12-2017 Via de website gekocht

Dramatische levering

123inkt zegt in 24 uur te leveren, dus niet!!
Krijg na vraag over uitlevering verhaal over vertraging ( volgens hun betrouwbaarste) transporteur PostNL.
Citaat:order kan ook dag later komen.

Moet je zelf achter komen. Communicatie met de klanten is niet sterkste punt van 123inkt.
(Niet eerste keer)

Tip: ga gewoon naar de winkel ( misschien betaal iets meer) maar dan heb je wel je spullen

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2017

Goedendag Eric,

Goed dat je je ervaring aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag uit wat wij hierin nog voor je kunnen beteken en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Hiervoor ontvangen wij graag je klantnummer of postcode & huisnummer via webcare@123inkt.nl. Je e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

J.J. van der Burg 19-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Cartidges besteld, waren niet goed,helaas, maar de service erna was fantastisch. Nieuw gekregen
....heeft mij geholpen met mijn printerprobleem. Ze nam alle tijd ervoor en ze was zeer vakkundig.
Via deze wilde ik ze nog hartelijk bedanken. Ook voor de attentie die ik toegezonden kreeg
123 inkt mag trots zijn op zulke mederwrkers. Nogmaals bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2017

Goedendag meneer, mevrouw Van der Burg,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, uw bedankje en het compliment. Dit stellen wij erg op prijs. Graag staan wij bij een volgende bestelling weer voor u klaar.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Antje 13-12-2017 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service

Helaas houdt 123inkt zich niet aan zijn belofte:
Ik had cartridges besteld van HP. Hierop kreeg ik telefoon van iemand van 123inkt: ik kon beter het eigen merk nemen, mocht dit problemen geven, dan kreeg ik een nieuwe cartridge terug.
Deze cartridge werkt niet: chip is kapot. Gebeld en gemaild met 123inkt met als mededeling dat ze mij wel een nieuwe cartridge willen toesturen en dat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Dus niks geen nieuwe cartridge. Slecht bijzonder slecht, voor mij nooit geen 123inkt meer.

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-12-2017

Goedendag Antje,

Goed dat je je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Onze collega van de klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met je gehad en een passende oplossing besproken. Wij gaan er vanuit dat het naar wens voor je is opgelost.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Jan 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

We hadden voor onze dochter een grafische Texas calculator nodig. Deze was op voorraad en voordelig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2017

Goedendag Jan,

Bedankt voor je goede beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.

123inkt.nl

Lala 04-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering tot aan de deur!!!

Ik heb deze shop online gekozen, omdat ik enkel inkt nodig had .
De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend en er zijn geen verzendkosten aan verbonden.
Tevens volgende werkdag geleverd.
Prettige ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2017

Goedendag Lala,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden over ons bent. In de toekomst staan wij zeker weer voor je klaar.

123inkt.nl