123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 11 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 90 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

W.Pannekoek 17-05-2019

Krijg zojuist een e-mail van 123 inkt dat ze geen leveringen aan resellers versturen. Dat mag natuurlijk, maar hoe bepaald 123 inkt dat ik een reseller zou zijn? Ik bestel wel eens inkt mee voor mijn ouders of voor de buren, maar in totaal heb ik in 6 jaar 6x een bestellingen geplaatst.
Geen vraag vooraf, maar simpel afdoen met een mailtje. Nou inderdaad 123 inkt, dit is de laatste bestelling die jullie ooit van mij ontvangen!

Zeer Ontevreden klant 14-05-2019

Leveren printers met problemen en nemen deze niet binnen 7 dagen terug. Printer getest en begaf het na 1 A4 printen. Je wordt doorverwezen na EPSON, die je vervolgens terug stuurt naar 123inkt. Bedrijf deugt werkelijk niet en wil je meer inkt patronen aansmeren want beweren dat ik deze al leeg heb gemaakt met een half printje. Ze nemen de printer niet terug want is gebruikt en de waarde is met 100% verminderd. Ook EPSON heeft aangegeven dat deze winkel sjoemelt met inktpatronen. Deze winkel is geen knip voor de neus waard.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-05-2019

Goedendag,

Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag kijken wij voor u na wat wij hierin kunnen betekenen. Zou u uw klantgegevens kunnen sturen per e-mail naar webcare@123inkt.nl?

Thierry 13-05-2019

Levering was snel, héél snel en in perfecte staat geleverd. Contact was vriendelijk, héél vriendelijk.

Enkel de keuze voor huismerk inktcartridges bleek een slechte keuze. Ondanks dat we anderen kennen die er al jaren(!) zonder problemen mee printen, hadden we binnen 2 maand een lekkende cartridge. Zelfs het terug plaatsen van HP cartridges, printen van talloze pagina's en een hoop "clean printhead" instructies konden de printer niet meer redden :(

Zoals gezegd: ik ken er die al jaren met huismerk inktcartridges printen, maar voor mij hoeft het niet meer : een volgende bestelling zal opnieuw voor merkcartridges zijn.

mvg,
Thierry.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2019

Goedemorgen Thierry, goed dat je dit aan ons kenbaar maakt.
Heb je hierover contact gehad met onze klantenservice? Zou je anders je klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder! Groetjes, 123inkt

A.D. Schalk 06-05-2019

Site is duidelijk, goede snelle service, vriendelijke mails, betaalbaar en makkelijk
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Dit wordt zeer gewaardeerd!

Jan Jaap 04-05-2019

Om eens te proberen heb ik cartridges van het huismerk besteld. Na installeren twee vellen beetje vaag uitgeprint en de cartridge gaf er de brui aan. MAAR....na contact met de klantenservice kreeg ik goede tips! Eén daarvan was om de achterzijde van de cartridge een half uurtje in 1 cm lauw water te leggen. Ik had er weinig vertrouwen in, maar wat denk je?....daarna ging hij als een malle!
Of de staat van dienst van langere duur is blijft afwachten, maar tot op heden is de tip zéér waardevol geweest!
Enige puntje is dat mijn HP printer bij deze cartridge geen niveau aangeeft.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie, Jan Jaap.
Fijn dat onze klantenservice je naar wens heeft geholpen!
Mocht je onverhoopt nog ergens tegenaan lopen, aarzel niet om contact met ons op te nemen! Wij staan voor je klaar!
Groetjes 123inkt

Hans 29-04-2019

Inmiddels heb ik meerdere malen toner-cartridges en printeronderdelen bij 123Inkt besteld, eveneens heb ik een paar keer telefonisch om advies gevraagd.
Naast de wijze waarop men bestellingen verwerkt en je telefonisch te woord staat, naast de kwaliteit van het product, verdient een grote pluim, of wel een eerlijk verdiende 9, waarvan akte.
Officiele reactie van 123inkt.nl 30-04-2019

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Hans! Fijn dat je zo tevreden bent:) Groetjes 123inkt

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-04-2019

hvdvoorde 25-04-2019

Ik heb goede ervaringen met bestellen bij 123Inkt. Ik heb echter slechte ervaringen met eigen merk producten van 123Inkt. Ik bestelde opstrijkbare tape van zowel origineel Brother als van het eigen merk. Ik zag het verschil eerst eigenlijk niet. Na een paar wasbeurten wel. Het eigen merk tape laat los en na 2 wasbeurten is de inkt al aardig vervaagd.
Goedkoop blijkt hier duurkoop.
Volgende keer toch maar weer originele cassettes bestellen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-04-2019

Goedemorgen, bedankt voor je review! Jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de huismerkproducten. Zou je in een mail/privébericht je klantgegevens door kunnen sturen? Dan kijken we het graag even voor je na. Groetjes, 123inkt

Heleen 24-04-2019

De geleverde zwarte inktcartridge was na een paar printjes leeg. Kreeg per ommegaande een nieuwe toegestuurd met een flesje wijn. Ik beveel 123 inkt ten zeerste aan. Dank nogmaals voor de service.
Officiele reactie van 123inkt.nl 25-04-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat het zo opgelost kon worden. Graag tot een volgende keer en een hele fijne dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

Boomsma Belastingadviseurs B.V. 13-04-2019

Bij de door ons bestelde artikelen zaten abusievelijk 4 groene in plaats van 4 gele markeerstiften. Gisteren per mail gemeld en 's-middags al bericht dat de gele markers - kosteloos - onderweg waren. Zojuist ontvangen met ook nog eens een miniflesje wijn. Topservice dus waar nutsbedrijven en telecomproviders een voorbeeld aan kunnen nemen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-04-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes 123 inkt

jacobs 08-04-2019

Tonercartridges besteld voor Laserjet Pro, de originele, omdat de reviews van 123-eigen merk niet helemaal goed uit de bus kwamen. Krijg ik een mail terug dat ze niet aan resellers leveren. Het enige wat ik wil is printen! Toch maar weer (net tegenzin) naar Media om de hoek uitwijken.
Raar!
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-04-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Voor resellers hanteren wij een bepaald beleid. Dit beleid is onlangs aangepast. Per e-mail hebben wij je hierover geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan willen wij je vragen om op deze e-mail te reageren. Groetjes, 123inkt

Lucien Maes 07-04-2019

Ontduiken garantieverplichting.
Een aantal maanden geleden een laserprinter aangeschaft met extra toners van het huismerk 123inkt. (een flink bedrag) De afdrukken werden op een gegeven moment wat slechter en er kwamen strepen in de gele en magenta afdrukken.Deze week vloog het gele poeder uit de gele toner door de hele printer. Deze verwijderd en vervangen, de printer schoongemaakt en contact gezocht met 123inkt. Ik kreeg het verzoek de nodige testen te doen en afdrukken op te sturen. Ik heb ook foto's opgestuurd van de, naar mijn inziens, kapotte toners. Uiteraard had ik geen afdruk met de gele toner. Er werd mij mede gedeeld dat de gele toner leeg was! Dit kon men zien aan de strepen. Bij verplaatsing van de toner komt er nog steeds poeder uit. Nu gaf de magenta ook strepen. Deze schijnt dan niet leeg te zijn en alleen deze willen ze vergoeden, terwijl ze vermelden op alle producten levenslange garantie geven??? Daarbij werd ook alvast vermeld dat men geen garantie kan geven op de cyaan toner, terwijl deze het (nog) doet. Alle toners zaten nog voor 2/3 vol. Toners van 123inkt zou ik niet willen adviseren!
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben je inmiddels per e-mail een voorstel gedaan en gaan ervan uit dat je klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag. Groetjes, 123inkt

Michael 06-04-2019

gewenst product snel gevonden, daarna snel geleverd met leuke gratis accessoires erbij. Ook over de prijs heb ik niet te klagen

Jacques Haas 04-04-2019

Was op zoek met spoed naar Canon-printer met de mogelijkheid tot printen van schijfjes.
Bij 123inkt.nl gevonden, besteld en de volgende dag in huis.
Site overzichtelijk, aanbod goed, bestellen en betalen makkelijk en snel.

Erik 27-03-2019

Ik ben bijzonder tevreden over dit bedrijf. Ik stuurde een mail met een vraag over het gebruik van huismerk cartridges. Deze mail werd snel beantwoord. Ik bestelde daarna en refereerde aan het antwoord in de e-mail, waarop ik nog werd teruggebeld en nog extra een toelichting werd gegeven. De bestelling was de volgende dag in huis, inclusief 2 pennen, een notitieblokje en een retourzakje voor gebruikte cartridges (dit bedrijf denkt ook aan het milieu en dat vind ik goed). Kortom: een verdiende 10.

Jos wackers 17-03-2019

Slechte servis retour zending moeilijk te vinden en een nieuwe inkt patroon is goedkoper heb ook niks meer gehoord ook mijngeld niet terug gekregen krijg ook geen andwoord op mijn mail en lang in de wacht stand al met al erg slecht
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-03-2019

Goedendag meneer Wackers,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben u zojuist een e-mail toegestuurd.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Yvon 17-03-2019

Paar weken geleden 2 cartridges besteld en volgende dag in huis (met.flesje 🍷). 👍.

Frans Konings 14-03-2019

Als antwoord op kreeg ik van 123inkt :
Bedankt voor uw bericht.
We zien dat u de cartridges zonder chip hebt besteld. U heeft dan oude cartridges van ons huismerk van dat type nodig om de chip over te zetten. Zonder chip op de cartridge kan de printer de cartridge niet lezen. Wenst u dat we een cartridge met chip in bestelling zetten van ons huismerk? Dan laten we de verzendkosten achterwege. Dan kunt u die eerst gebruiken en dan kunt u de chip daarna overzetten op de twee huismerk cartridges zonder chip.
Wij ontvangen graag uw reactie.

Inderdaad staat op de site van 123inkt , zag ik nu, dat het cartridges waren zonder chip. Heb daarna eens goed gekeken en de instructies gelezen hoe dat met die over te zetten chip dan wel niet moet gaan. Dit werd overigens in het adviserend telefoongesprek door de juffrouw niet vermeld. Ik vraag me wel af waarom 123inkt dat huismerk niet gewoon vast voorziet van een chip zodat al dat gedoe, met de nodige risico's, niet nodig is. Het gebruik van huismerken en andere niet- merk gebonden cartridges heeft me al twee printers gekost ( een Canon en een Brother) in het verleden. Uitgaande van nogal wat reviews over deze materie was mijn vertrouwen in 123inkt nu kennelijk te groot en houd ik het gewoon bij de merk gebonden cartridges, totdat 123inkt bijvoorbeeld garandeert dat als het misgaat met hun huismerk en mijn printer het daardoor af laat weten, zij mij gratis en direct een nieuwe printer bezorgen. Maar dat zal wel nooit gebeuren vermoed ik zo, en dus zie ik de door 123inkt geboden optie niet zitten. Die huismerk cartridges gaan gewoon naar waar ze thuishoren: in de vuilnisbak. Ik heb dus maar gewoon weer de cartridges van Canon besteld . Duurder ? Ja, maar zonder gedoe en risico.
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-03-2019

Goedendag meneer Konings,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel door de printer niet wordt herkend.
Mijn collega van de klantenservice heeft u per e-mail verschillende oplossingen geboden. U heeft aangegeven hier geen gebuikt van te willen maken.
Mocht u zich bedenken, dan vernemen wij dit graag van u. Wij maken dit dan alsnog in orde voor u.

FRans Konings 13-03-2019

Hoewel ik uitermate tevreden ben over 123 inkt , moet me toch iets van het hart. Niet zo lang geleden werd ik gebeld met de vraag waarom ik hun merk niet gebruikte , want ik "was nogal veel geld kwijt elke keer toch". Dus bij de volgende keer bestelde ik twee cartridges van hun huismerk. Gevolg : mijn printer , een Canon 6250 Pixma printer verdomde het om nog maar iets af te drukken omdat hij "die cartridge niet herkende. Weg goedkoop printen dus. Ja ik heb toch weer bij 123 inkt nieuwe , nu originele canon cartridges besteld . Uiteraard ga ik er van uit dat men hun advies op enige wijze compenseert. Wel heb ik mijn beoordelings cijfer voor hen (9) voorlopig wat lager staan, want dit had voorkomen kunnen worden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-03-2019

Goedendag Frans, Goed dat je je bevindingen hierin via deze weg kenbaar maakt. Jammer dat je printer de artikelen niet wilt herkennen. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie. Ik wil je daarom vragen ons een e-mail te sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantnummer, factuurnummer of postcode+huisnummer. Wij zoeken dan graag uit wat wij hierin voor je kunnen betekenen.

De e-mail met de gegevens zien wij graag tegemoet.

Frederik 10-03-2019

Ik heb gekozen voor de aanschaf van een printer om deze bij 123inkt.nl te bestellen vanwege de betrouwbaarheid, de prijs en de zorgvuldige levering.
Ben ook erg tevreden over de klantvriendelijkheid van de site en de eenvoudige manier van bestellen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-03-2019

Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent Frederik. Ons team staat bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar.

Douwedej 07-03-2019

De inkt is van goede kwaliteit. Ze hebben alle cartridge van Canon. En het werk zo als ze het duidelijk uitleggen. De Cartridge in de printer, de printer uit doen en weer aan doen en dat doe je bij elke inktpatroon weer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-03-2019

Bedank voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zijn je graag weer van dienst bij een volgende bestelling!

jeroen 07-03-2019

zeer zeer slecht niet de originele inkt gekocht,op aandringen van 123 inkt.....
Nu printer kop defect,mailen kan niet aan ons liggen zegt 123inkt.
Ik nieuw inkt kopen bij Staples 42 euro printer niet meer afdrukken(geen inkt op papier)kan niet aan 123 inkt liggen(hebben niet voor niks ruim 50 man op de klachten afdeling zitten...123 geld weg,,,,,,
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-03-2019

Goedendag Jeroen,

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl.

Alvast bedankt voor je moeite!

Marianne 04-03-2019

Een kwaliteitsproduct voor een goede prijs. Ik ben erg tevreden over de vlotte levering van de stevig verpakte papiervernietiger!

Huub 04-03-2019

Zeer snelle levering en een goed product dat ik ieder zou aanbevelen.
De medewerkers van de 123 winkel waren zeer vriendelijk mijn dank.

L.H. Stollwerk 04-03-2019

In 2018 originele toners voor HP Laserprinter besteld. Deze printer is in 2019 kapot gegaan. Ik heb bij 123inkt een nieuwe printer besteld en gevraagd of ik de nog niet gebruikte toners die bestemd waren voor de vorige printer, kon terugsturen. Dat kon en het volledige aankoopbedrag is vergoed.

Caroline 26-02-2019

Waardeloos! Het huismerk geprobeerd na heel veel aandringen van de verkoopafdeling. Voor onze Canon printer gebruikten we voorheen altijd de originele inkt.

Toch overstag. En ja hoor, lekkende cartridges, inkt gelekt in de printer.

De overige huismerk cartridges heb ik retour gestuurd en het leek me wel zo netjes als 123inkt mij de originele Canon set kosteloos zou opsturen.
Dit was niet mogelijk. Want de Canon set is duurder. Dus gewoon betalen. Dat mijn printer vies is met inkt wordt voor het gemak maar even vergeten.

Al vele jaren zakelijke klant bij 123inkt. Dit was de laatste keer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 27-02-2019

Goedendag Caroline,

Goed dat je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar behoren werkt.

Ik wil je vragen een e-mail te sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens. Graag zoek ik dan uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen.

Melissa 25-02-2019

Problemen met een toner op het werk werd zeer netjes en professioneel onderzocht en opgelost. Nieuwe toner gekregen en zelfs een aardigheidje erbij gekregen. Top service en vriendelijke mensen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 25-02-2019

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent Melissa! We doen dagelijks ons best om problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. In de toekomst staan we graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Jan Jansen 20-02-2019

Ongeveer twee jaar geleden had ik toners besteld voor een Canon printer. Laatst zaten er strepen op de afdrukken. Daarover contact opgenomen met 123inkt. Mij werd gevraagd om een afdruk en een foto van de toners te nemen. Daarop ontving ik onder garantie nieuwe toners. Nadat ik de oude had vervangen heb ik weer uitstekende afdrukken.
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-02-2019

Bedankt voor je mooie beoordeling Jan. Dit stellen wij erg op prijs. Goed te lezen dat je zo goed geholpen bent.

Hein 20-02-2019

ik bestelde inktpatronen van Epson. Betrouwbaar zoals altijd. Werd ik gebeld door 123inkt met de vraag en advies dat ik beter kon gaan voor het huismerk. Ik gaf aan dat ik de patronen van Epson wilde en niet het huismerk. Dat begreep degene echt niet aan de telefoon. Bleven aandringen en werden eigenlijk opdringerig in het gesprek en minder vriendelijk. De winst voor hun is super groot op eigen merk, en de telefonisten zullen wel commissie krijgen voor degene die ze ompraten naar huismerk. Het lijkt op en is colportage. En na het lezen van de review's alleen maar blij dat ik de originele heb besteld.
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-02-2019

Goedendag Hein,

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij vinden het jammer te elzen dat u dit zo ervaren heeft. Kunt u ons een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl met uw klantnummer of postcode+huisnummer? Wij pakken het dan graag intern op en zoeken naar een goede tegemoetkoming voor je.
Wij zien je e-mail tegemoet.

Jan 19-02-2019

De service is heel slecht, had een printer besteld die in de eerste plaats niet binnen 24 uur werd geleverd maar 4 dagen later, vervolgens bleek de printer defect waarbij ze doodleuk verwijzen naar de fabrikant . Ze waren totaal niet bereid een ander exemplaar toe te sturen noch mijn geld terug te storten.

Raf 16-02-2019

Na het installeren van inktpatronen van het huismerk is de printer beschadigd. De inkt loopt uit en de printkop is stuk. Hierbij contact genomen met de klantendienst en dan begint de soap. Wanneer men belt krijgt men een vriendelijk persoon aan de lijn die belooft terug te bellen, wat niet gebeurt. En hetzelfde opnieuw, en hetzelfde opnieuw Ondertussen zijn we meer dan een maand verder. Dan vraagt men een verslag van de schade van de monteur die aan de printer gewerkt heeft (terwijl de fout gewoon op het scherm staat), Dan moet men de aankoopfactuur hebben om te zien of de printer oorspronkelijk van Nederland of van België komt. Vreselijke kwaliteit van de huis inktpatronen en belabberde service achteraf.
Officiele reactie van 123inkt.nl 27-02-2019

Geachte heer Lemmens,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor u is geweest. Per e-mail hebben wij contact met u gehad. Wij hebben de situatie met u besproken en u een voorstel gedaan.

Mocht u besluiten gebruik te willen maken van ons aanbod, dan zien wij uw reactie op de e-mail tegemoet.

Esther 13-02-2019

Eind vorig jaar een kleuren cartridge er in gedaan maar 1 kleur was helemaal verdwenen. Reinigen hielp niet en ik stuurde een mailtje naar 123inkt.nl. Het bleek dat de cartridge al van 2014 was, 5 jaar geleden dus, en alhoewel nog niet zo lang in de printer, toch wel aan de datum.
Ondanks dat bood men toch aan me gratis een nieuwe cartridge te sturen.
Kort daarna had ik de nieuwe cartridge in huis met een flesje wijn erbij in het doosje.
Super fijne service, 123inkt, hartlijk dank!!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-02-2019

Bedankt voor je beoordeling Esther. Goed te lezen dat je tevreden bent over de geboden service. Ons team staat bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar!

Geniet van het wijntje en toe een volgende keer!

Frank 07-02-2019

snelle levering. WAARDELOZE SERVICE.
ik heb in nov 2018 een canon printer gekocht en die werkt nu niet meer. in februari 2019 contact gezocht met 123inkt.nl wat te doen.
dan wordt je verzocht om zelf de service van canon te bellen, begrijpelijk omdat je goed moet kijken of je op kan lossen, deze komen ook tot de conclusie dat de printer idd defect is. je krijg een referentienr van canon met welk je terug moet naar 123inkt.nl.
123inkt.nl geeft nu niet meer thuis. nu rammen ze je naar een techrepair site waar ze deze zooi maken. moet je zelf allemaal regelen.
hun maken uiteindelijk uit of er gerepareerd gaat worden dan niet een nieuwe verstuurd moet worden.
nu is dit de procedure die 123inkt hanteert. SCHANDALIG , ROND UIT NAATJE
als ze service willen verlenen laten ze onder hun kosten de printer opsturen naar 123inkt en deze regelen de rest.
geen goed woord voor over. hoe meer ik in tik hoe kwader ik weer wordt.
je kan beter een printer om de hoek kopen als er dan wat mee is kan je achterlaten en alles wordt geregeld.
voor alle duidelijkheid het gaat om een printen van € 60. die met massa's gemaakt wordt.
gewoon omruilen die hap. trek het boete kleed aan en lig niet te zeiken.
het gevolg is dat ik niet meer bij 123inkt koop.
je moet ook kunnen aankoppen als je problemen hebt maar dan schuiven ze alles af.
NOOIT MEER EEN APPARAAT KOPEN HIER.
ik spui mijn gal nu behoorlijk omdat is niet een klein beetje pissig ben maar als het alsnog keurig opgelost wordt dan zal ik dat ook vermelden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-02-2019

Goedendag Frank,

Goed dat je je ervaringen en bevindingen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie voor je is. Graag ontvangen wij per e-mail (webcare@123inkt.nl) je postcode+huisnummer of factuurnummer. Wij zoeken dan graag uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen.

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

KLANT & KWALITEIT 07-02-2019

Ipv de originele HP cartridges 123cartridges gekocht. Aanbeveling op de site van 123cartridges: veel goedkoper en meer inhoud! Wat niet gemeld wordt is dat deze niet originele cartridges het inktniveau niet kunnen weergeven. Daardoor elke keer de mededeling: “de inkt is op”.
Daarover diverse email contacten gehad met 123cartridges; uiteindelijk met de Customer Care Director. Dit nav mijn voorstel (verbetermaatregel) om een zinsnede op te nemen op de site die daarvan melding maakt. Dan is het aan de KLANT om de uiteindelijke keuze te maken obv prijs-prestatie en performance.
Reactie dat 123cartridge deze suggestie niet overneemt ‘Omdat deze melding niet bij alle cartridges voorkomt. Dit zou namelijk kunnnen betekenen dat mensen dan voor een origineel/duurder exemplaar kiezen terwijl onze 123inkt deze melding wellicht niet eens geeft. Ook kan deze melding vaak simpel opgelost worden met stappen waarna het inktniveau wel zichtbaar is”
Twee opmerkingen hierbij:
1) 123inkt geeft elders in een reactie naar mij aan dat het probleem veroorzaakt wordt door de chiptechnologie van HP waarvoor helaas nog geen oplossing is. Kortom tegenspraak.
2) op mijn verzoek welke stappen ik dan moet nemen om het inktniveau zichtbaar te maken wordt niet gereageerd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-02-2019

Geachte heer Nijhuis,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar wens werkt. Op 22 januari hebben wij dan ook gemaild met een garantie voorstel. Helaas hebben wij hierop geen reactie mogen ontvangen. De e-mail hebben wij daarom nogmaals aan u verzonden.

Uw reactie hierop zien wij graag verschijnen.

Met vriendelijk groet, 123inkt

m.heijden 01-02-2019

ik heb een printer Canon Pixma MG5750 all-in-one inkjetprinter met WiFi (3 in 1) via inkt123 besteld. deze was binnen 3 dagen binnen. netjes en stevig verpakt. duidelijke beschrijving van het opzetten tot installeren van de printer. ook een uitleg over hoe je remote met je mobiel tablet print. hel gemakkelijk te verbinden met je router door middel van een display op de printer. zo kan ieder apparaat verbinden met je printer over het thuisnetwerk. kortom ben zeer te vrede met deze aanschaf, een aanwinst in je huis.

ook zit er test fotopapier in welke je kunt gebruiken.

Hester 29-01-2019

Waardeloos bedrijf. Printer gekocht en werkt niet naar behoren. Het enige wat dit bedrijf te melden heeft is zelf contact opnemen met Epson. Epson beantwoordt de telefoon ewoon nooit. Vervolgens contact proberen op te nemen met 123 inkt en het enige wat ze kunnen melden is dat je zelf de service desk van Epson belt. Je weet wel, dat bedrijf wat nooit opneemt. Ik denk dat 123inkt vergeten is dat zij als verkoper verantwoordelijk zijn voor hun producten. Totaal geen service. Zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Kat in de zak gekocht. Een beetje normaal bedrijf met service zou zeggen, stuur maar terug en wij lossen het op. 123 inkt niet. De klant kan het bekijken, geld is binnen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 30-01-2019

Goedendag Hester,

Goed dat je je ervaringen ook via deze weg met ons deelt. Uiteraard helpen wij je graag verder. Je hebt aangegeven dat de printer niet goed op het Wi-Fi netwerk functioneert. Als je de printer naar ons opstuurt kunnen wij de printer enkel testen aan de hand van ons Wi-Fi netwerk, waardoor niet duidelijk wordt wat er exact aan de hand is.

Eind 2017 heb je de printer via een zakelijk account bij ons aangeschaft. Wij gaan er derhalve van uit dat de printer een jaar goed heeft gewerkt.

Graag onderzoeken wij nader wat de reden is dat de printer niet meer functioneert met jouw WI-Fi netwerk. En hiervoor hebben wij in eerste instantie Epson nodig. Om deze reden vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met de experts op de afdeling support van Epson. Het kan wat langer duren voordat zij de telefoon beantwoorden aangezien zij regelmatig specifieke/technische vragen voorgelegd krijgen.

Bij voorbaat dank voor je geduld en medewerking. Je bevindingen vernemen wij graag.

Arnold 20-01-2019

Een bureauonderlegger besteld. 123inkt had de beste prijs, en bovendien verschillende maten. De levering was snel, en het feit dat ze ophaalpunten gebruiken (van UPS) vind ik erg handig omdat ik overdag meestal niet thuis ben. De onderlegger was netjes ingepakt. Niet opgerold of dubbelgevouwen, maar in een grote, platte kartonnen doos.waardoor hij er perfect uitziet.
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-01-2019

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Arnold. Dit stellen wij zeer op prijs. Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, 123inkt

gjk 19-01-2019

Snelle levering, prima catridge. Huismerk bestemd voor epson printer......
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-01-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag zien wij je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

Bakker 18-01-2019

Laatst een printer bij 123 inkt besteld. Helaas was deze met de post wijt geraakt.
Dus ik 123inkt bellen, waar ik een zeer attente jongeman aan de lijn die dit voor mij ging uitzoeken. Twee dagen later belden ik terug om te checken hoe het er voorstond. Het pakketje was helaas niet gevonden, dus heeft hij geheel kosteloos een nieuwe laten opsturen, die de volgende dag netjes bij ons is afgeleverd
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-01-2019

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Veel printplezier toegewenst! Groetjes, 123inkt

Cornelis 14-01-2019

123 inkt levert snel maar klachten over, in dit geval een Rexel Auto+ 130X papier versnipperaar, worden compleet genegeerd en weggewuifd. Zeer ontevreden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-01-2019

Goedendag Cornelis,

Goed dat je je ervaring met onze klantenservice via deze weg met ons deelt. Graag zoek ik uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag je klantnummer of postcode+huisnummer per e-mail (webcare@123inkt.nl).

Je e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Frederik 13-01-2019

service en prijzen zijn ok.
Bestelde vorig jaar inkt van het huismerk, en nog voor de cartidges leeg waren, printerkop naar de vaantjes. Zelfde gebeurde bij mijn dochter. Wel raar dat zolang we de originele cartridges van Canon gebruikten nooit een probleem gehad.
Voor mij is de winkel aan te bevelen, maar nooit zal ik nog het huismerk kopen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-01-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt, Frederik. Wij kijken het één en ander graag voor je na. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Peter Kastrop 12-01-2019

Niet alleen de prijs maar zeer zeker de service verdient een 10.
Bij het inzetten van een cartridge brak het plastiek nippeltje af. Ik heb de servicedienst gebeld voor het sturen van een nieuwe cartridge en tot mijne stomme en grote verbazing ontving de dag erna een nieuwe zonder kosten!!! in een woord GEWELDIG wat een service.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-01-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Peter. Daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Jan Blom 11-01-2019

op 4 januari een Brother printer scanner gekocht, werd de volgende dag al geleverd. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen, site is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Mij zien ze bij 123inkt zeker terug en kan ze van harte aanbevelen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-01-2019

Bedankt voor het schrijven van deze review Jan! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Marij 10-01-2019

Qua assortiment en prijs / kwaliteit verhouding zouden ze dikke voldoende krijgen. Echter als ik kijk naar de service en afhandeling van een klacht verdienen ze een dikke ónvoldoende. De stempel die ik bestelde is keurig geleverd, echter het personaliseerbare tekstplaatje heb ik nog steeds niet ontvangen, dus de stempel ligt onbruikbaar in de kast. 123inkt werkt voor deze tekstplaatstjes samen met een ander bedrijf en onttrekt zich volledig aan hun verantwoordelijkheid als ik aangeef dat ik niet heb ontvangen wat ik heb besteld en daarom ook de factuur nog niet heb voldaan. Hun reactie? Een aanmaning met aanmaningskosten... Dus nee ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Goedendag Marij,

Goed dat je via deze weg je bevindingen kenbaar maakt.
Wij werken inderdaad samen met het bedrijf waar je het personaliseerbare tekstplaatje kan laten maken. Wat vervelend dat deze tot op heden nog niet is geleverd. Wij willen je verzoeken om contact op te nemen met dat bedrijf.

Daarbij stuurt ons systeem automatisch aanmaningen, dit kunnen wij helaas niet tegen houden. Onze excuses hiervoor.
Graag ontvangen wij via de e-mail je klant gegevens zodat wij dit bij je gegevens kunnen noteren. Dan weten wij waarom de factuur nog open staat. Zou je dit naar webcare@123inkt.nl kunnen sturen?

Hilly van den Oort 10-01-2019

Ik ben zeer tevreden over 123inkt.nl en zou deze winkel absoluut aanbevelen. De bestelling is snel geleverd, binnen 24 uur, en was keurig verpakt. In het doosje zat extra nog wat leuke, gratis hebbedingetjes, ballpoints en een notitieblok. Bedankt 123inkt.nl voor de snelle levering, TOP!
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-01-2019

Goedendag Hilly, bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je zeer tevreden over ons bent. Veel plezier met de ballpoints en het notitieblok. Groetjes, 123inkt.

Darksens 07-01-2019

Op zich goede ervaringen met 123inkt. Snelle levering en overzichtelijke site. Er is mij echter wat opgevallen. De laatste 2 keer heb ik ipv originele HP cartridges, de 123 cartridges genomen. Dit omdat 123 zegt dat er meer in de cartridges zit en de prijs lager is. In de praktijk heb ik toch het idee dat de cartridges eerder leeg zijn dan de (minder volle) originele van HP. Wat mij ook bevreemd is dat ze bij de originele cartridges wel het aantal pagina's vermelden en bij hun eigen niet. Zal wel weer een verklaring voor zijn, maar krijg toch het gevoel dat men dan kan zeggen; "We hebben nergens vermeld dat je meer pagina's kan afdrukken", mocht je hier aan willen refereren.
Ga toch weer terug naar originele HP cartridges. Het verschil in prijs is dan toch minimaal als je bekijkt dat je langer kan doen met minder inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-01-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij willen je bedanken voor de moeite die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen en kijken het één en ander graag voor je na. Zou je ons een e-mail willen sturen met je klantgegevens en aan kunnen geven om welke inktcartridges het gaat? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Astrid 02-01-2019

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Pakket goed te volgen bij vervoerder.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-01-2019

Bedankt voor je mooie beoordeling Astrid. Dit stellen wij erg op prijs. Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent. Ons 123inkt team staat graag in de toekomst weer voor je klaar!

Gerrit Heine 02-01-2019

Goed en snel geleverd. Dik tevreden over zowel het apparaat als de afhandeling door de webshop.
Niks mis mee.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-01-2019

Goedendag Gerrit,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je blij bent met het apparaat en de snelle levering.
Graag zijn wij je bij een volgende bestelling weer van dienst.

Zo van den Hoff 22-12-2018

Julli leveren een uitstekend product. Op 1 cartridges. Dit was in no time geregeld. Ik moet alleen zien of ze veel langer meegaan. Ik heb alle indruk van wel. Leuke presentjes, ga zo door.
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-12-2018

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Joop 18-12-2018

De prijs was voor mij een belangrijk item echter achteraf gezien spijt van
Op de site staat onder het hoofdstuk printers All in One printers ,helaas heb ik niet verder gelezen en ging er van uit dat je daar dus mee kon scannen en printen maar Nee het blijkt te gaan om een printer die wel kan printen en ook CD labels kan printen en zij vinden dat all in one ? Helaas had ik hem al uitgepakt en telefonisch vertelde men mij dat ik hem dan maar op marktplaats moest zien te verkopen. Mea culpa ,ik had beter moeten lezen maar 1-2-3 inkt moet zijn hoofdmenu duidelijker maken en aangezien de printer nog niet in gebruik is genomen wat klantvriendelijker zijn.
Officiele reactie van 123inkt.nl 19-12-2018

Goedendag meneer Haan,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u per abuis een verkeerde printer besteld.
Bij de printer staat een extra notitie vermeld waarin wordt aangegeven dat deze geen scanfunctie bevat. Vervelend dat u deze melding over het hoofd heeft gezien.

Telefonisch heeft onze collega u verder geïnformeerd betreffende retourvoorwaarden.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Carolien 13-12-2018 Via de website gekocht

Wij hadden huismerk cartridges bij onze nieuwe Dymo labelwriter besteld en deze bleken niet te werken. Voordat we daar achter waren, waren we maanden verder en baalden we van onze aankoop, die we niet gebruikten. We hebben gebeld en toen Dymo-tape toegestuurd gekregen en de labelwriter deed het prima. We kregen ook direct de volle rekening en pas de creditbnota toen we de oude tapes retour gestuurd hebben (geen passend doosje er bij, geen retour sticker). Wij wilden het verschilbedrag van wel €20,- uit principe niet betalen omdat we er veel gedoe van hebben gehad dat het huismerk van hun niet werkte.

Het is te belachelijk voor woorden hoe er op onze mails daarover is gereageerd zonder kwijtschelding van het bedrag. Ze verschuilen zich achter een telefonisch toegezegd akkoord met de meerprijs en hadden anders een andere oplossing gezocht. Ik geloof geen andere oplossing temeer ik vaker heb gelezen dat hun huismerk inkt het niet doet en vastloopt in de labelwriter.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-12-2018

Goedendag mevrouw Pathuis,

Goed dat u uw ervaring ook via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar behoren werkt.

Wij bieden 100% garantie op ons 123inkt huismerk. Zoals u aangeeft, zijn jullie akkoord gegaan met bijbetaling van de meer prijs voor de originele artikelen. Op deze manier dachten wij samen een gepaste oplossing te hebben gevonden. Jammer dat u dit nu anders ziet.