123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 10 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Nationale Thuiswinkel Awards en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 74 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.4

Alexander 07-11-2017 Via de website gekocht

HP 301 inkt patronen werken niet

Op 30 oktober jl. inkt patronen HP 301 kleur en zwart en PG 545 en CL 546 gekocht. Eerst de inkt patronen in de HP Envy 4500 printer geplaatst en ze werken absoluut niet. IK heb van alles geprobeerd om af te drukken maar de inkt patronen zijn naar mijn mening een ondeugend product. Ik heb contact met de klantenservice van 123inkt.nl opgenomen maar ze willen alleen de zwart inkt patroon op grond van de garantie inruilen. Ik heb geen vertrouwen meer in de producten van 123inkt.nl en wil ik graag mijn hele bestelling terug sturen en mijn geld ontvangen.
Mijn printyer HP Envy 4500 werkt absoluut niet met de inkt patronen van 123inkt.nl maar de klantenservice wilt niet echt helpen. Ze willen alleen maar de inkt zwart kosteloos vervangen terwijl de kleur inkt werk ook niet. Oplichterij, vind ik.
De inkt patronen HP 301 kleur en zwart van 123inkt.nl zijn niet te gebruiken met een HP Envy 4500 printer.

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-11-2017

Goedendag Alexander,

Goed dat je je ervaringen met onze klantenservice via deze weg aan ons kenbaar maakt. Vandaag hebben wij je een e-mail gestuurd met de oplossing. Wij gaan er vanuit dat het hiermee naar wens voor je is opgelost.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

JH Withuis 05-11-2017 Via de website gekocht

in Beverwijk ik dacht hal 35 was het toen all super!

Ze doen niet moeilijk van hun producten of een foute bestelling zo geregeld echt tof!
Na all die jaren toch bedankt! ( ook van de mensen van Repair Café Purmerend en die we geholpen hebt)
Groetjes van Johan

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-11-2017

Goedendag Johan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Leuk te lezen dat je in Beverwijk ook al bij ons kocht! Wij zijn je een volgende keer weer graag van dienst!

Mocht je vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Mark van den Berg 30-10-2017 Via de website gekocht

Luisteren niet naar klacht

Had eigen merk inktcardridges voor mijn HP printer gekocht. Een aantal kleuren deed het echter heel slecht, gaf strepen en vlekken. Vervolgens de nog volle cardridges vervangen voor originele van HP en het probleem was gelijk over.
In een mail aan 123inkt gaf ik aan dat ik de printer al meerdere malen, tot het meest intensieve niveau, had laten reinigen. Zij kwamen echter met het advies om de printer intensief te reinigen. Dus ze nemen de klacht volledig niet serieus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2017

Geachte heer Van den Berg,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij zorgen graag voor een goede oplossing. Graag ontvangen wij uw klantnummer of postcode+huisnummer via webcare@123inkt.nl.

Uw reactie zien we met belangstelling tegemoet.

Harm 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, Snelle levering, Achteraf betalen

Deze shop gekozen omdat ik daar inkt bestelde ,maar het geklooi zat was met inkt .
Daarom daar Brother laserprinter aangeschaft na 10 uur in de avond besteld volgende dag 12 uur in huis.

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-10-2017

Bedankt voor deze mooie beoordeling Harm! We wensen je veel plezier met je nieuwe laserprinter.

Vriendelijke groeten en vast een fijn weekend gewenst,

Harm Voshol 15-10-2017 Via de website gekocht

Bedenk je goed voor dat bij 123 inkt een toner besteld

Onlangs was van onze HP printer de toner leeg, HP geeft dan duidelijk aan welke toner je moet bestellen dus naar de side van 123inkt .nl om deze toner te bestellen. Vervolgens kun je kiezen uit printers en toners wij kozen voor toners omdat wij daar het HP nummer voor hadden wij bestelde een HP26X niet van HP maar van 123inkt omdat dit ons werdt geadviseerd op de side. De volgende dag was hij al binnen dus zover niets aan de hand. Gelijk de toner plaatsen maar helaas deze paste niet ondanks dat het nummer op de toner HP26x was. 123inkt gemaild en gebeld hoe kan het dat deze toner niet past. Het antwoord hier op u heeft verkeerdt besteld u moet zoeken op printer en niet op toner dan krijgt u te zien welke toner er in past. Dus jammer van de € 97,50 die nemen ze niet terug want hij was al open (hoe kom je er anders achter dat hij niet past)

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-10-2017

Goedendag Harm,

Goed dat je dit bij ons meldt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer je per abuis verkeerd bestelt. Onze klantenservice stuurt je vandaag nog een e-mail.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Bertus 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs ten opzichte van anderen

Goedkoper dan de winkel die zegt de goedkoopste te zijn.Snelle en probleemloze levering. Niets mis mee.

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Bertus. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze lage prijs en snelle levering! Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Joop 10-10-2017 Via de website gekocht

Goede keuze

Ik zocht een Canon printer met liefst de laagste prijs en vond die bij 123inkt.nl. Daarna ging het supersnel: een paar uur na de bestelling kreeg ik al een mail dat hij onderweg was!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-10-2017

Goedendag Joop,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u de printer bij ons het voordeligst heeft aangetroffen en de verwerking van je bestelling snel ik verlopen.

In de toekomst zijn wij je graag weer van dienst!

bert 10-10-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede shop heb nog weinig ervaring met aankopen maar de eerste indruk is goed ook de feedback of alles naar wens is gegaan dit was persoonlijk met iemand van 123inkt.

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-10-2017

Bedankt voor je goede beoordeling Bert. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze shop en aftersales. Tot een volgende keer!

Willem H. 09-10-2017 Via de website gekocht

Goedwerkende printer. Eenvoudig te installeren.

Uitgebreide keuze; voordelig geprijsde huismerken; Lay-out van de webshop enigszins aan de drukke kant verder prima.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Willem. Dit stellen wij enorm op prijs. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Julo 09-10-2017 Via de website gekocht

Slecht !!

Twee keer besteld en twee keer gaat het mis ! Tweede keer zijn ze pakket zelf helemaal kwijt, en nu maar naar Post NL schuiven - zet dan niet op de site dat je morgen gaat leveren !!!

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-10-2017

Goedendag Julo,

Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Onze klantenservice heeft je een e-mail gestuurd. Je reactie hierop zien wij graag tegemoet.

Mocht je in de tussen tijd vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl.

Ruud 06-10-2017 Via de website gekocht

123 door de mand gevallen

Al jaren klant bij 123 inkt en was best wel tevreden over dit bedrijf maar nu is het droevig gesteld met de service. Jl woensdag voor bijna Euro 700 toners besteld en direct betaald. Ik kreeg zoals gebruikelijk keurig een orderbevestiging maar daarna werd het stil. Geen Email met barcode, geen factuur en belangrijker géén goederen. Ik heb de klantenservice om opheldering gevraagd maar daar nog geen reactie op gekregen. Jammer dat de beste webwinkel zo door de mand valt :-(

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2017

Goedendag Ruud,

Goed dat je je bevindingen aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is. Je bestelling is onverhoopt niet direct verzonden. Er bleek een artikel niet direct beschikbaar te zijn. Deze zou gisteren bij ons binnen komen. Helaas is er een vertraging ontstaan bij de leverancier. Onze excuses dat je hiervan niet direct op de hoogte bent gebracht.

Er is zojuist een deellevering voor je opgemaakt. De voorradige artikelen kun je zo snel mogelijk verwachten.

Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij je graag verder via webcare@123inkt.nl.

Adriane 04-10-2017 Via de website gekocht

Goed bereikbaar , goed produkt en goed advies: SUPER !

Ben al jaren klant bij 123inkt en dat bevalt me prima.
Ook bij telefonisch advies (op maat) deskundig en vriendelijk personeel. Laatste hulp werd geboden door X en ik kon meteen weer aan het printen gaan.

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Adriane. Dit stellen wij erg op prijs. Fijn te lezen dat een vaste klant als jij zo tevreden bent. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Mocht je vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Scanner 23-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Door een vergissing verkeerde printer besteld. Bij telefonisch contact bleek bestelling al verwerkt , maar goede printer werd ook besteld. Kregen instructie hoe te handelen bij aflevering. Na terugsturen van verkeerde printer correcte en snelle financiële afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 25-09-2017

Goedendag Scanner,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Fijn te lezen dat onze klantenservice je goed en snel heeft geholpen. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Kim 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice en altijd tevreden met producten

Al meerdere keren hier besteld en altijd goed gegaan en erg tevreden over de bestelde producten. Bij de laatste bestelling heb ik een fout gemaakt met mijn adres en daardoor was mijn pakket zoek. 123inkt heeft contact opgenomen met Postnl (aangezien postnl mij niet kon helpen) en ik werd binnen 2 minuten terug gebeld door 123inkt waar ik mijn pakket kon ophalen. Ik ben heel erg tevreden en kreeg een onwijs vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik kan het zeker aanbevelen om gebruik te maken van deze webwinkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 18-09-2017

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Kim. Dat lezen we natuurlijk graag. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Belgische koper 11-09-2017 Via de website gekocht

Geen loze beloften

Gebruiksvriendelijke website, zeer interessante prijs voor kwalitatief materiaal, verzorgde en tijdige levering.

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-09-2017

Leuk dat we je als klant hebben mogen verwelkomen. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Remco 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima shop, waardige concurentie

En prima shop voor printers en benodigdheden. Zeker een goed alterntief voor de grote jongens als Bol en Coolblue.
Goede prijs, nieuwste modellen, snelle professionele service. Schrijf ik graag een review voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-09-2017

Wat een mooi compliment geef je ons. Hartelijk dank, Remco! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar.

berry 08-09-2017 Via de website gekocht

erg goede en snelle service

de 123 inkt .nl shop was de enege in Nederland die deze printer had voor een geweldige prijs de klandvrienedelukheid staat vooraan gewoon erg goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-09-2017

Goedendag Berry, Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Goed te lezen dat je de printer bij ons het voordeligst heeft aangetroffen en zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Bij een toekomstige bestelling zijn we je graag weer van dienst.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

H.M. 07-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Goed en je betaald niet teveel, snelle levering.
Tot nu toe goede ervaring en de reviews zijn meestal goed.

Goedendag H.M.
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt en de levering snel verliep. In de toekomst zijn we je uiteraard graag weer van dienst.

Jan 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Een gebruikersvriendelijke site die de spullen correct en snel bij je thuis brengt.Ook nog eens goedkoper dan andere shops.

Goedendag Jan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je onze website gebruiksvriendelijk vindt en de levering correct en snel verlopen is. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst.

Kees 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima product

Goed en goedkoop. Snelle levering !
Als je deze printerinkt gebruikt, hoef je echt de originele Canon-versie niet aan te schaffen.

Goedendag Kees,

Bedankt voor je goede beoordeling. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering, de kwaliteit en prijs van onze producten.

Dejonghe 04-09-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden met de vlotte levering en de goede prijzen

De prijs scheelt een pak met andere websites én er zijn tenminste geen verborgen addertjes onder het gras. Ik had het product eerst ergens anders besteld, maar daar bleek achteraf het één en ander niet te kloppen (zoals leveringskost). Bij 123inkt verliep alles vlotjes zoals het hoort en het product was tenminste voorradig. Alles op de website is duidelijk en zowel de prijs van de printer àls van de cartridges is héél competitief. Ook vind ik het erg belangrijk dat er een ruime keuze is aan producten en dat terwijl er alleen degelijke merken worden aangeboden. Ik heb echt moeten zoeken naar de printer die ik wou en gelukkig kon 123inkt deze leveren. Niet onbelangrijk: ze beschikken over een handige tool om de juiste cartridges te bestellen voor je printer zodat je niet meer kan missen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-09-2017

Goedendag Dejonghe,

Bedankt voor je super beoordeling. Dit stellen wij enorm op prijs.
Wij vinden het erg leuk te lezen dat je zo tevreden over ons bent. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst.

Mocht je vragen hebben, dan helpen wij je graag.

Tineke 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goede prijs en goed levering van het product.
Erg tevreden over. Ik zal er de volgende keer weer bestellen.

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Tineke.
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de prijs en levering. Wij zijn je in de toekomst natuurlijk graag weer van dienst!

Jan 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

De bestellingen zijn zeer eenvoudig en snel te plaatsen. Goede snelle levering👍🔝kortom de service is uitmuntend. Ga zo door👍

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Jan. Dit stellen wij enorm op prijs. Fijn te lezen dat de service uitmuntend was! Wij zullen zeker zo door gaan :D

Bitie 22-08-2017 Via de website gekocht

Soepel verloop bestelling

Makkelijk en duidelijk navigeren op de site.
Soepele afhandeling van de bestelling.
Groot aanbod. Voor elk budget iets te vinden.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling, Bitie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

Anita 22-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering. Helemaal fijn !

Een Groot assortiment met prima prijs en kwaliteit. Het maakt niwt uit of je een Grote bedtelling doen of een kleine, er zit altijd een extra presentje bij bv. pennen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Dag Anita, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de snelle levering. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

Lootje 22-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prettige webshop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het bestelde product was de volgende dag al in huis.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Wat een mooie score! Hartelijk dank daarvoor, Lootje. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

Martin de Deugd 20-08-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Duidelijk en snel overzicht.
Product info is daarbij keurig weergegeven, daardoor is het zeer informatieve.
Heel veel keus en goed advies wil zeggen, wat bij welk apparaat de mogelijke toebehoren zijn, en echt bij de omschreven producten horen.
Zeer duidelijke hulp en advies maakt de keus veel makkelijker voor consumenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dag Martin,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de productinformatie op onze website. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

Andy 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en levering

De levering was sneller dan verwacht. Duidelijke site en wat vooral prettig was.....geen spoefenloze spam mailtjes na je bestelling. Dat vind ik nou eens service. Zou zo weer bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Dag Andy,

Wat fijn om te lezen dat je zo weer bij ons zou bestellen. Een mooier compliment kun je ons niet geven! Heel hartelijk bedankt en graag tot de volgende keer.

Marcel 18-08-2017 Via de website gekocht

Schade bij nieuwe printer

Na nieuwe printer bij hun gekocht te hebben ging deze na 2 weken al stuk.
Garantie kennen ze niet je word gelijk door verwezen na fabrikant waar je dan allerlei registraties moet doen die je zelf niet wilt. Ik had aan gegeven dat ik dit via 123 inkt wou afhandelen maar dat bleek niet mogelijk.Printer inmiddels weg gedaan omdat ik er niets mee kon.

Dag Marcel,

Goed dat je laat weten dat de garantieprocedure niet naar wens is verlopen. We vinden het jammer om te lezen dat je de printer inmiddels hebt weggedaan. Als we nog iets voor je mogen betekenen, dan lezen we het graag via: webcare@123inkt.nl.

Arvest 17-08-2017 Via de website gekocht

snel en professioneel

duidelijke webshop, veel producten op voorraad. Levering was snel en netjes. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Arvest. Dit stellen wij enorm op prijs.
Wij vinden het erg fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering, levertijd en assortiment.

Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Anoep 11-08-2017 Via de website gekocht

Cartrige gekocht van brother dcp 9020cdw

Ik had een bestelling staan bij 123inkt, maar de betaling nog niet voldaan. Ik werd gebeld door de verkoper omdat ze een niet afgeronde bestelling zagen. Ik wilde eigenlijk het origineel bestellen, maar liet me ompraten om namaak te kopen. Het artikel kost circa 43 euro. Ik kreeg korting waardoor ik 39,50 moet betalen. Ik heb vervolgens even gegoogled en lokaal gekeken. Lokaal kan ik een kopie halen voor 37 euro en via internet bij inkt.nl voor slechts 15 euro!
123inkt.nl heeft een laagste prijs garantie. Ik heb ze gemaild en krijg doodleuk teruggemaild dat deze alleen geldt voor originele artikelen.
Dit was de laatste keer dat ik iets bij ze heb gekocht. Wat een afzetters!

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-08-2017

Goedendag Anoep,

Goed dat u dit via deze review aan ons kenbaar maakt.

Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u een artikel van een ander huismerk goedkoper aantreft. Echter staat het 123inkt huismerk voor uiterst hoge kwaliteit, de beste prijs en een levenslange garantie. Er zijn dermate grote verschillen met andere huismerken qua kwaliteit, inhoud, prijs en werking dat deze niet te vergelijken zijn met het 123inkt huismerk. Merkproducten zijn 1-op-1 vergelijkbaar en daarom geldt de laagste prijs garantie juist voor deze artikelen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag.

Dimmy L. 09-08-2017 Via de website gekocht

Heel slechte Service, Site en Zoekmachine - Teleurgesteld !

Ik ben echt heel teleurgesteld in 123inkt.nl. Heel slechte Service met een heel verwarende en super slechte zoekmachine. Ik heb de gewenste toner op de site gezocht en besteld. Nu achteraf blijkt het toch niet goed te zijn, en dat was heel klein vermeld niet de juiste te zijn. 123inkt.nl vindt van dat ook as de site niet duidelijk is dat de fout bij mij zit. Had ik maar moeten bellen. Nou dan moet jij helemaal niks te voorschijn laten komen in de zoek, niet beschikbaar of zo, of bel aub de Klantenservice voor meer hulp. Maar nee jij laat mensen gewoon erin trappen want maakt hun toch niet uit welke toner verstuurd wordt as maar het geld binnen is. Zij zijn misschien de grootste maar zeker niet de beste. Dan betaal ik liever vanaf nu ergens 2-3 Euro meer inplaats van en toner voor 60 Euro nu uit het raam te kunnen groeien. Verpakking was voorzichtig geopend en had zeker retour gekund maar nee. Liever en klant verliezen want het maakt niet uit er zijn genoeg die bestellen en klantenservice is tegenwoordig niet meer van belang. Achter de telefoon kunnen zij allemaal grote praatjes maken. Ik ziet all meer dan 25 jaar in de sales en de Klant is Koning schijnt voor velen vergaande tijd. Nu moest ik de verkeerde Toner toch op Marktplaats verkopen. En bedankt... Kon ik maar de cijfer -10 geven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-08-2017

Goedendag Dimmy,

Goed dat u uw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is, wanneer u per abuis verkeerd besteld.

Juist om te voorkomen dat artikelen verkeerd besteld worden, wordt de volgende melding rood en dik gedrukt weergegeven als de zoek opdracht niet overeen komt:
Er zijn geen resultaten gevonden die volledig voldoen aan uw zoekopdracht. Hieronder staan de eerste 9 producten die gedeeltelijk aan uw zoekopdracht voldoen.

Mijn collega van de klantenservice heeft u 10% korting op het juiste originele artikel aangeboden. Normaliter is dit aanbod echt niet mogelijk. Echter willen wij u hierin graag tegemoet komen, waardoor wij een uitzondering voor u hebben gemaakt. Ook hebben wij aangegeven de verzendkosten graag voor onze rekening te nemen. Hiervan wilde u echter geen gebruik maken.

Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, dan horen wij dit graag. Wij maken het dan direct voor u in orde.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Stef 23-07-2017 Via de website gekocht

Professionele en persoonlijke service

Onlangs een toner cartridge besteld. Ik ben voor de kopie gegaan ipv het origineel. Natuurlijk om kosten te besparen. De cardtidge werkte niet goed. Ik heb van alles geprobeerd maar het was gewoon niet goed te krijgen.
Na gemakkelijk contact met professionele en kundige medewerkers was de omruil snel geregeld. Het gemak van communiceren waarbij de medewerkers gewoon hun naam geven en open staan voor verschillende manieren van communicatie (whatsapp, mail, rooksignalen ;-) maakte mij blij. Nog veel meer vrolijk werd ik van de supersnel toegestuurde vervangende toner cartridge en de mogelijkheid om de defecte in dezelfde doos kosteloos terug te sturen.
Bedankt en zeker tot de volgende keer.
Stef

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-07-2017

Goedendag Stef,

Hartelijk dank voor je positieve en leuke beoordeling. Dit stellen wij echt op prijs. Wij vinden het erg fijn te lezen dat je zo tevreden over de afhandeling bent.

In de toekomst helpen wij je graag weer.

Jeanette Bruins 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ik zocht een bepaald merk rekenmachine voor mijn examen. 123inkt kwam op internet als goedkoopste naar voren.
1 dag later in huis.
Prima afwikkeling.

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-07-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Jeanette. Fijn te lezen dat je het artikel zo snel in huis had. Veel succes met je examens!

Roger 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle verzending!

Snelle levering van het product (volgende dag geleverd). Het product voldoet verder volledig aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-07-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Roger. Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst!

Jan Schuil 19-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Originele toner besteld. Gebeld door medewerker dat er een eigen merk is, stuk goedkoper en meer capaciteit. Besteld. Lees paar uur later in de mail de bevestiging hierover. Blijkt de toner 10 euro duurder te zijn, dan aan de telefoon verteld. Meteen gebeld, medewerker die ik ochtends nog heb gesproken ontkent keihard dat dit is gezegd en zegt dus daarmee dat ik lieg. Bestelling daarmee geannuleerd. Klacht gemaild, tot op heden geen reactie. Nog nooit zo'n slechte service en onvriendelijke medewerker meegemaakt. Zijn sowieso goedkopere alternatieven kwam ik bij het opnieuw bestellen na die tijd achter.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Dag Jan,

Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. We zorgen graag voor een goede oplossing. Wil je ons je klantnummer laten weten via: webcare@123inkt.nl? Je reactie zien we met belangstelling tegemoet.

Een heel tevreden klant 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, hoge kwaliteit voor een lage prijs!!

Ik begon met het kopen van inktpatronen, van het originele merk omdat ik daaraan hecht en ze bij 123inkt.nl goedkoper zijn. Door de goede service (snelle levering en meedenken met de klant) koop ik er inmiddels ook andere artikelen!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-07-2017

Dat lezen we graag, "tevreden klant"! Dank je wel voor je mooie compliment. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

René V. 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, snelle levering.

Eerder Inktpatronen bij dit bedrijf besteld. Was toen ook tevreden over de geleverde produkten en de prijs ervan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-07-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, René. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor!

Jeroen 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede levering maar na verkoop toch maar flauw

Een dymo printer gekocht... Op zich goed product maar zag achteraf toch nog beter product voor een niet veel hogere prijs.
In hun shop wel te verstaan!
Retour mocht niet omdat de printer 'gebruikt' was.. Een paar labels geprint voor de rest dus niks aan.
Zelfs gezegd dat ze mogelijks wat van de prijs mochten afdoen. Maar omdat hij uitgepakt is mag dit niet terug gestuurd worden nochtans bij wet mag zelfs een geopende doos teruggestuurd worden mits dat deze niet slordig open gedaan is natuurlijk.
Bij deze dus de eerste en laatste bestelling bij 123inkt en volgende keer bestellen bij een shop die verder kijken dan een retourtje.. Ik bezit zelf ook wat zaken en je kan altijd een oplossing vinden met uw klant.. Hier dus blijkbaar niet..

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2017

Dag Jeroen,

Goed dat je jouw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Om na te gaan of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen we graag je klantnummer of adresgegevens. Je reactie zien we met belangstelling tegemoet via: webcare@123inkt.nl.
Bij voorbaat dank.

Steven 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle levering. Goed contact controle op betelling. S' avonds besteld volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, Steven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! We zijn je de volgende keer graag weer van dienst.

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Ben al jaren klant; bij omwisseling doet men niet moeilijk; ook een prima advies bij aankoop; een duidelijke web-site, alles bijelkaar: mijn petje af

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-07-2017

Bedankt voor je goede beoordeling en je leuke compliment Jan. Dit stellen wij erg op prijs. Tot een volgende bestelling!

Inge Reinders 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijk, goedkoop en snel, al vaker wat besteld en prima service. Alles wordt keurig verpakt en ik kreeg de volgende dag de bestellingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedendag Inge,

Bedankt voor je prachtige beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

Mocht je vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Martin 13-07-2017 Via de website gekocht

Leuk geprijsde usb-all-in-one laserprinter

Snel gevonden via website consumentenbond. Alleen ik had hem liever ergens anders voor dezelfde prijs gekocht om er nog ippies of euroclix mee te verdienen. Die vond ik achteraf nl. Balen.
Website vond ik een beetje chaotisch als je die printer zelf zonder link zoekt ! Maar hier ook leuk geprijst.

Goedendag Martin,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Je feedback zullen wij doorsturen naar de betreffende afdeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Anna 26-06-2017 Via de website gekocht

Top Produkt!

Gebruiksvriendelijkheid was top, snelle levering en goed product. Goede kwaliteit Preis vergelijking. Ben erg blij

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 27-06-2017

Bedankt voor je mooie review Anna. Wij vinden het erg fijn te lezen dat je blij bent en alles goed is verlopen.

Tot een volgende bestelling!

Huismerkt inkt geweigerd door printer. 21-06-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Vorig jaar veranderde HP op afstand de instelling van alle printers waardoor huismerk inkt plotseling niet meer werd geaccepteerd, na jaren probleemloos gebruik. 123inkt.nl won vervolgens de rechtzaak tegen HP en werkte het apparaat als vanouds. Recentelijk vond HP het geinig om dezelfde truc te herhalen. Na melding aan 123inkt.nl werd mij een nieuwe cartridge gestuurd, gratis, met een flesje wijn erbij en een sorry kaartje, mijn probleem opgelost.
Dit is geen gewone service ( 123inkt.nl is niet veroorzaker van het probleem).
Dit is uitzonderljk klantgericht en sympathiek.
Als ik een nieuwe printer nodig heb wordt het geen HP, that's for sure!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-06-2017

Hartelijk dank voor je mooie compliment. Fijn dat je weer als vanouds kunt printen met de nieuwe cartridge. Met veel plezier gedaan!

Bart V 14-06-2017 Via de website gekocht

defecte printer ontvangen; men verwijst me door naar Brother

Kocht een printer; installatie met USB kabel gaf problemen; hele dag mee bezig geweest met ondersteuning van ICT-er. Hij zegt dat het apparaat niet deugt en ik hem moet retourneren. 123 Inkt accepteert geen retourlevering (1 dag na levering) en verwijst gewoon door naar de helpdesk van Brother. Ook die konden me tot dusver niet helpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-06-2017

Goedendag Bart,

Goed dat je dit bij ons meldt. Spijtig te lezen dat de printer niet naar behoren werkt.
Wij hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en een oplossing besproken. Per e-mail voorzien wij je zoals afgesproken van de betreffende informatie.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Kor 21-05-2017 Via de website gekocht

Slechte cartridges van eigen merk.

Werken slecht, alleen maar foutmeldingen op m'n HP printer. Printer vervuild. Klacht wordt niet serieus genomen en slecht opgelost. Foto's gestuurd van foutmeldingen maar geen goede afhandeling. Vandaag bij BCC een HP-56 cartridge gekocht, en bij BOL.com een HP-22 cartridge besteld. Hopelijk kan ik na een week weer een paar facturen uitprinten als ZZP'r. Gevolg: een enorme kostenpost.

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2017

Beste Kor,

Goed dat je je ervaringen met onze klantenservice aan ons kenbaar maakt. We vinden het belangrijk dat je zo snel mogelijk weer kunt printen. Daarom krijgen we graag de kans dit alsnog goed voor je op te lossen. Onze klantenservice stuurt je direct een e-mail. We zien je reactie hierop met belangstelling tegemoet.

H Bakker 18-05-2017 Via de website gekocht

Service Is Geweldig !!!

2 Weken terug inkt cartridges gekocht van het 123inkt huismerk, hiervan bleek het printresultaat niet te zijn van wat er van verwacht mag worden, had allemaal strepen in de geprinte foto's.

Vervolgens contact gehad met 123 inkt, die gaf met vervolgens tips om het printresultaat te verbeteren. ook dit zorgde voor geen verbetering jammergenoeg.

Toen heb ik gevraagd of ik niet de originele HP cartridges kon krijgen, en ik de meerprijs wel bij wil betalen.
Dit was geen probleem, de volgende dag had ik de nieuwe cartridges al in huis, met een flesje wijn er bij en een kaart met Sorry! er op.

De service is echt super! maar kies de volgende keer wel gewoon voor het originele merk cartridges voor mijn printer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-05-2017

Goedendag meneer Bakker,

Bedankt voor uw positieve review. Dit stellen wij erg op prijs.
Fijn te lezen dat de service goed was! Wij hopen dat het wijntje u gaat smaken.

Tot een volgende bestelling! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Janny 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Al eerder inktcartridges gekocht via deze site, altijd tevreden geweest en nu, na een andere printer, ook weer hier de inkt gekocht. Helaas, het voldeed niet aan de verwachting die ik ervan had. Mail gestuurd op zondag 9 april. Advies nog dezelfde dag gekregen en uitgeprobeerd maar werkte ook niet. Opnieuw contact opgenomen en ze boden aan om de cartridges gratis om te ruilen. En nu, op dinsdag 11 april kreeg ik nieuwe cartridges + een flesje wijn voor het ongemak maar bovendien een kaart met daarop "Sorry" En waar hoor je nog dat zo'n groot bedrijf Sorry zegt! Geweldig bedankt ..... van de klantenservice! Dikke pluim van Janny
Geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2017

Hartelijk dank voor je dikke pluim, Janny. Wat een mooi compliment. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is opgelost. Met heel veel plezier gedaan!

Elizabeth 11-04-2017 Via de website gekocht

goede hulp bij aankoopbeslissing

ze nemen ruim de tijd om met voors en tegens op een rij zetten je te helpen met de aankoopbeslissing. uiteindelijk een A3 printer gekocht ipv A4. Reuze blij mee!

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-04-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent, Elizabeth. Met heel veel plezier gedaan. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!