123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 10 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Nationale Thuiswinkel Awards en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 86 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.8

T.Seremak 20-01-2018 Via de website gekocht

snel en goed

is goed en goedkoop dus ook betaalbaar voor mensen met een lager budget.heeft goede service en is snel met leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pvds 19-01-2018 Via de website gekocht

De slechtste leverancier op de markt.

Ik vind dat je de eigen merkt producten mag je er in geen enkel geval kopen. Er ontbreken stukken aan de toners en dan stellen ze dat deze bij het uitpakken er af gedaan werden. Ook zijn de zogezegd originele toner geen 'echte' toners. Schande dat dergelijke firma's mogen blijven bestaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Wilma van der Graaf 06-01-2018 Via de website gekocht

Al jaren mijn vaste adres, ook al 10 jaar beste webwinkel!

Altijd een hele snelle service. Je wordt perfect geholpen. Al mijn kennissen en familie bestellen ook hier, een begrip op het gebied van inkt! Voordelig en prima kwaliteit. Vragen worden altijd keurig en nel beantwoord. Leuke bijkomstigheid, bij elke bestelling krijg je een balpen cadeau, zomaar ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-01-2018

Goedendag Wilma,

Bedankt voor je super beoordeling. Je compliment stellen wij enorm op prijs. Bij een volgende bestelling staan wij zeker weer voor je klaar!

Leo 05-01-2018 Via de website gekocht

verschrikkelijk slechte service

Ik heb voor mijn Brother printer cardrigdes besteld. De 123inkt site geeft een tip om ander te nemen. Ik bestel deze, maar dat blijkt niet correcte te zijn. Dat merk ik uiteraard pas als je de eerste in de printer stopt. 123Inkt weigert nu de geopende niet gebruikte cardridge terug te nemen.
Zelf een verkeerd voorstel doen en de klant met de problemen opzadelen en deze niet erkennen vind ik zeer kwalijk. Dit is de hoge ranking van 123Inkt absoluut niet waardig. Schande.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-01-2018

Goedendag Leo,

Goed dat je je ervaringen hierin aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag het een en ander voor u uit. Hiervoor hebben wij uw klantnummer of postcode+huisnummer nodig. Wij vragen u vriendelijk deze gegevens te sturen naar webcare@123inkt.nl

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Jan Verdonck 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Overzichtelijke makkelijk te gebruiken website en scherpe prijzen. Vlugge levering, hoewel Post NL niet direct mijn favoriete koerierdienst is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-01-2018

Goedendag Jan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Fijn te lezen dat je tevreden bent.

In de toekomst staan wij zeker weer voor je klaar!

Bijl 04-01-2018 Via de website gekocht

Erg veel emails

Ik heb begin November een rekenmachinetje gekocht. Alles ging snel en voor een goede prijs. Ongeveer een week later kreeg ik een email van ze met de vraag of alles naar tevredenheid is verlopen. Ik heb daar niet op gereageerd aangezien het maar een rekenmachinetje van 10 euro was en mijn tijd niet daaraan wilde verspillen. Maar nu krijg ik twee maanden later nog een keer een email of ik een review wil schrijven. Ik vind dit niet om de maar lastig gevallen te worden en had waarschijnlijk een andere winkel gekozen als ik dit van te voren wist. Ik wou alleen maar een rekenmachinetje en met rust gelaten worden.

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-01-2018

Goedendag meneer, mevrouw Bijl,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Fijn te lezen dat de rekenmachine snel en goed geleverd is. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest u te bestoken met e-mail. Wij zorgen dan ook graag dat dit niet meer gebeurt. Om dit in orde te maken ontvangen wij graag via webcare@123inkt.nl uw adresgegevens (postcode+huisnummer).

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag,

Benie 04-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site was snel te vinden en naar mijn ervaring zeker de goedkoopste. Daarnaast heeft 123inkt.nl ook de beste levering en klantendienst. Ik ben zeer gelukkig met mijn rekenmachine en de spoedige service van 123inkt.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-01-2018

Goedendag Benie,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.
Wij vinden het fijn te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering, prijs, klantenservice en goede service. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Lia 27-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering met keurige verpakking

Fijne webwinkel en overzichtelijk. Voor zover ik kan beoordeling hebben zij inderdaad de laagste prijs. Printer en papierversnipperaar die ik er heb gekocht, waren netjes en deugdelijk ingepakt. Beide apparaten werken voorlopig naar alle tevredenheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 28-12-2017

Goedendag Lia,

Bedankt voor je beoordeling, Dit stellen wij erg op prijs.
Fijn te lezen dat je de website overzichtelijk vindt en de artikelen goed verpakt waren.

In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Eric 19-12-2017 Via de website gekocht

Dramatische levering

123inkt zegt in 24 uur te leveren, dus niet!!
Krijg na vraag over uitlevering verhaal over vertraging ( volgens hun betrouwbaarste) transporteur PostNL.
Citaat:order kan ook dag later komen.

Moet je zelf achter komen. Communicatie met de klanten is niet sterkste punt van 123inkt.
(Niet eerste keer)

Tip: ga gewoon naar de winkel ( misschien betaal iets meer) maar dan heb je wel je spullen

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2017

Goedendag Eric,

Goed dat je je ervaring aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag uit wat wij hierin nog voor je kunnen beteken en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Hiervoor ontvangen wij graag je klantnummer of postcode & huisnummer via webcare@123inkt.nl. Je e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

J.J. van der Burg 19-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Cartidges besteld, waren niet goed,helaas, maar de service erna was fantastisch. Nieuw gekregen
....heeft mij geholpen met mijn printerprobleem. Ze nam alle tijd ervoor en ze was zeer vakkundig.
Via deze wilde ik ze nog hartelijk bedanken. Ook voor de attentie die ik toegezonden kreeg
123 inkt mag trots zijn op zulke mederwrkers. Nogmaals bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2017

Goedendag meneer, mevrouw Van der Burg,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, uw bedankje en het compliment. Dit stellen wij erg op prijs. Graag staan wij bij een volgende bestelling weer voor u klaar.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Antje 13-12-2017 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service

Helaas houdt 123inkt zich niet aan zijn belofte:
Ik had cartridges besteld van HP. Hierop kreeg ik telefoon van iemand van 123inkt: ik kon beter het eigen merk nemen, mocht dit problemen geven, dan kreeg ik een nieuwe cartridge terug.
Deze cartridge werkt niet: chip is kapot. Gebeld en gemaild met 123inkt met als mededeling dat ze mij wel een nieuwe cartridge willen toesturen en dat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Dus niks geen nieuwe cartridge. Slecht bijzonder slecht, voor mij nooit geen 123inkt meer.

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-12-2017

Goedendag Antje,

Goed dat je je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Onze collega van de klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact met je gehad en een passende oplossing besproken. Wij gaan er vanuit dat het naar wens voor je is opgelost.

Jan 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

We hadden voor onze dochter een grafische Texas calculator nodig. Deze was op voorraad en voordelig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2017

Goedendag Jan,

Bedankt voor je goede beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.

Lala 04-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering tot aan de deur!!!

Ik heb deze shop online gekozen, omdat ik enkel inkt nodig had .
De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend en er zijn geen verzendkosten aan verbonden.
Tevens volgende werkdag geleverd.
Prettige ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2017

Goedendag Lala,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden over ons bent. In de toekomst staan wij zeker weer voor je klaar.

J. Moerenhout 01-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze rommel.

Op advies 123inkt eigen merk cartridge gekocht voor HP, na advies helpdesk plakkertje teveel verwijdert waardoor cartridges niet meer te gebruiken zijn (gaan lekken). Helaas geen registratie van telefoongesprek, dus geen service of garantie. Zal nooit meer iets kopen bij dit bedrijf!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

teleurgesteld 30-11-2017 Via de website gekocht

2 maanden wachten op (G)een oplossing

Online een printer besteld, die vervolgens meteen problemen opleverde. Telefonisch was de klantenservice niet te bereiken, via de mail duurt het telkens een tijd voor een reactie komt. Inhoudelijk werd continu gewezen naar de fabrikant. Sterker nog, ik ben zelfs een keer 'ondankbaar' genoemd, na alle energie die zij toch voor mij in een oplossing staken. Toch was die oplossing er na 2 maanden nog altijd niet. Daarom heb ik toen de aankoopovereenkomst ontbonden. De printer gaat morgen retour, voor mij geen 123inkt meer. Als ze zo'n simpel probleem nog niet kunnen oplossen, dan hoop ik maar dat de klantenservice nooit met een echt probleem te maken krijgt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-11-2017

Goedendag meneer Tebarts,

Goed dat u uw ervaringen aan ons kenbaar maakt. Uw feedback stellen wij erg op prijs. Wij begrijp dat dit geen prettige situatie voor u is geweest. Per e-mail hebben wij u voorzien van de informatie voor de door u gewenste oplossing,

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Marleen 29-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik had de Complete set 123inkt huismerk cartridges voor HP:gekocht en nu bleek dat de zwarte cardriges lekte ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice en een dag later kreeg ik gratis een nieuwe zwarte cardriges toegestuurd met een flesje wijn!! Geweldige service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 29-11-2017

Goedendag Marleen,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

John van Geenen 27-11-2017 Via de website gekocht

Levertijd valt vies tegen

Ruim op tijd vrijdagavond cartridges besteld. Geen bericht over vertraging o.i.d. ontvangen en zaterdag voor niets naar een afhaalpunt gegaan. Kreeg te horen dat het vaker voorkomt dat beloofde levertijden niet overeenkomen met werkelijke levertijd. Het is nu maandagavond en het is zelfs niet zeker dat ik dinsdag mijn cartridges heb. Balen. Volgende keer pak ik het anders aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van 123inkt.nl 28-11-2017

Goedendag meneer Van Geenen,

Goed dat u dit aan ons kenbaar maakt. Laat ons uw klantnummer of postcode & huisnummer weten via webcare@123inkt.nl. Wij zoeken graag uit wat hier is gebeurt en wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen.

Uw bericht zien wij met belangstelling tegemoet.

Mu 27-11-2017 Via de website gekocht

WAARDELOZE SERVICE!!!

Brother printer gekocht en na 4 weken, ettelijke mails en telefoontje nog steeds met een niet werkende printer. Ik koop mijn spulle voortaan ergens anders!!!

Officiele reactie van 123inkt.nl 29-11-2017

Goedendag Mu,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij zijn voor u in contact met de fabrikant van de printer. Zojuist is er een e-mail aan u verzonden met meer informatie betreffende de oplossing.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Alexander 07-11-2017 Via de website gekocht

HP 301 inkt patronen werken niet

Op 30 oktober jl. inkt patronen HP 301 kleur en zwart en PG 545 en CL 546 gekocht. Eerst de inkt patronen in de HP Envy 4500 printer geplaatst en ze werken absoluut niet. IK heb van alles geprobeerd om af te drukken maar de inkt patronen zijn naar mijn mening een ondeugend product. Ik heb contact met de klantenservice van 123inkt.nl opgenomen maar ze willen alleen de zwart inkt patroon op grond van de garantie inruilen. Ik heb geen vertrouwen meer in de producten van 123inkt.nl en wil ik graag mijn hele bestelling terug sturen en mijn geld ontvangen.
Mijn printyer HP Envy 4500 werkt absoluut niet met de inkt patronen van 123inkt.nl maar de klantenservice wilt niet echt helpen. Ze willen alleen maar de inkt zwart kosteloos vervangen terwijl de kleur inkt werk ook niet. Oplichterij, vind ik.
De inkt patronen HP 301 kleur en zwart van 123inkt.nl zijn niet te gebruiken met een HP Envy 4500 printer.

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-11-2017

Goedendag Alexander,

Goed dat je je ervaringen met onze klantenservice via deze weg aan ons kenbaar maakt. Vandaag hebben wij je een e-mail gestuurd met de oplossing. Wij gaan er vanuit dat het hiermee naar wens voor je is opgelost.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

JH Withuis 05-11-2017 Via de website gekocht

in Beverwijk ik dacht hal 35 was het toen all super!

Ze doen niet moeilijk van hun producten of een foute bestelling zo geregeld echt tof!
Na all die jaren toch bedankt! ( ook van de mensen van Repair Café Purmerend en die we geholpen hebt)
Groetjes van Johan

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-11-2017

Goedendag Johan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Leuk te lezen dat je in Beverwijk ook al bij ons kocht! Wij zijn je een volgende keer weer graag van dienst!

Mark van den Berg 30-10-2017 Via de website gekocht

Luisteren niet naar klacht

Had eigen merk inktcardridges voor mijn HP printer gekocht. Een aantal kleuren deed het echter heel slecht, gaf strepen en vlekken. Vervolgens de nog volle cardridges vervangen voor originele van HP en het probleem was gelijk over.
In een mail aan 123inkt gaf ik aan dat ik de printer al meerdere malen, tot het meest intensieve niveau, had laten reinigen. Zij kwamen echter met het advies om de printer intensief te reinigen. Dus ze nemen de klacht volledig niet serieus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2017

Geachte heer Van den Berg,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij zorgen graag voor een goede oplossing. Graag ontvangen wij uw klantnummer of postcode+huisnummer via webcare@123inkt.nl.

Uw reactie zien we met belangstelling tegemoet.

Harm 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, Snelle levering, Achteraf betalen

Deze shop gekozen omdat ik daar inkt bestelde ,maar het geklooi zat was met inkt .
Daarom daar Brother laserprinter aangeschaft na 10 uur in de avond besteld volgende dag 12 uur in huis.

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-10-2017

Bedankt voor deze mooie beoordeling Harm! We wensen je veel plezier met je nieuwe laserprinter.

Vriendelijke groeten en vast een fijn weekend gewenst,

Harm Voshol 15-10-2017 Via de website gekocht

Bedenk je goed voor dat bij 123 inkt een toner besteld

Onlangs was van onze HP printer de toner leeg, HP geeft dan duidelijk aan welke toner je moet bestellen dus naar de side van 123inkt .nl om deze toner te bestellen. Vervolgens kun je kiezen uit printers en toners wij kozen voor toners omdat wij daar het HP nummer voor hadden wij bestelde een HP26X niet van HP maar van 123inkt omdat dit ons werdt geadviseerd op de side. De volgende dag was hij al binnen dus zover niets aan de hand. Gelijk de toner plaatsen maar helaas deze paste niet ondanks dat het nummer op de toner HP26x was. 123inkt gemaild en gebeld hoe kan het dat deze toner niet past. Het antwoord hier op u heeft verkeerdt besteld u moet zoeken op printer en niet op toner dan krijgt u te zien welke toner er in past. Dus jammer van de € 97,50 die nemen ze niet terug want hij was al open (hoe kom je er anders achter dat hij niet past)

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-10-2017

Goedendag Harm,

Goed dat je dit bij ons meldt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer je per abuis verkeerd bestelt. Onze klantenservice stuurt je vandaag nog een e-mail.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Bertus 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs ten opzichte van anderen

Goedkoper dan de winkel die zegt de goedkoopste te zijn.Snelle en probleemloze levering. Niets mis mee.

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Bertus. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze lage prijs en snelle levering! Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Joop 10-10-2017 Via de website gekocht

Goede keuze

Ik zocht een Canon printer met liefst de laagste prijs en vond die bij 123inkt.nl. Daarna ging het supersnel: een paar uur na de bestelling kreeg ik al een mail dat hij onderweg was!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-10-2017

Goedendag Joop,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u de printer bij ons het voordeligst heeft aangetroffen en de verwerking van je bestelling snel ik verlopen.

In de toekomst zijn wij je graag weer van dienst!

bert 10-10-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede shop heb nog weinig ervaring met aankopen maar de eerste indruk is goed ook de feedback of alles naar wens is gegaan dit was persoonlijk met iemand van 123inkt.

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-10-2017

Bedankt voor je goede beoordeling Bert. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze shop en aftersales. Tot een volgende keer!

Willem H. 09-10-2017 Via de website gekocht

Goedwerkende printer. Eenvoudig te installeren.

Uitgebreide keuze; voordelig geprijsde huismerken; Lay-out van de webshop enigszins aan de drukke kant verder prima.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Willem. Dit stellen wij enorm op prijs. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Julo 09-10-2017 Via de website gekocht

Slecht !!

Twee keer besteld en twee keer gaat het mis ! Tweede keer zijn ze pakket zelf helemaal kwijt, en nu maar naar Post NL schuiven - zet dan niet op de site dat je morgen gaat leveren !!!

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-10-2017

Goedendag Julo,

Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Onze klantenservice heeft je een e-mail gestuurd. Je reactie hierop zien wij graag tegemoet.

Mocht je in de tussen tijd vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl.

Ruud 06-10-2017 Via de website gekocht

123 door de mand gevallen

Al jaren klant bij 123 inkt en was best wel tevreden over dit bedrijf maar nu is het droevig gesteld met de service. Jl woensdag voor bijna Euro 700 toners besteld en direct betaald. Ik kreeg zoals gebruikelijk keurig een orderbevestiging maar daarna werd het stil. Geen Email met barcode, geen factuur en belangrijker géén goederen. Ik heb de klantenservice om opheldering gevraagd maar daar nog geen reactie op gekregen. Jammer dat de beste webwinkel zo door de mand valt :-(

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2017

Goedendag Ruud,

Goed dat je je bevindingen aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is. Je bestelling is onverhoopt niet direct verzonden. Er bleek een artikel niet direct beschikbaar te zijn. Deze zou gisteren bij ons binnen komen. Helaas is er een vertraging ontstaan bij de leverancier. Onze excuses dat je hiervan niet direct op de hoogte bent gebracht.

Er is zojuist een deellevering voor je opgemaakt. De voorradige artikelen kun je zo snel mogelijk verwachten.

Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij je graag verder via webcare@123inkt.nl.

Adriane 04-10-2017 Via de website gekocht

Goed bereikbaar , goed produkt en goed advies: SUPER !

Ben al jaren klant bij 123inkt en dat bevalt me prima.
Ook bij telefonisch advies (op maat) deskundig en vriendelijk personeel. Laatste hulp werd geboden door X en ik kon meteen weer aan het printen gaan.

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-10-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Adriane. Dit stellen wij erg op prijs. Fijn te lezen dat een vaste klant als jij zo tevreden bent. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Mocht je vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Scanner 23-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Door een vergissing verkeerde printer besteld. Bij telefonisch contact bleek bestelling al verwerkt , maar goede printer werd ook besteld. Kregen instructie hoe te handelen bij aflevering. Na terugsturen van verkeerde printer correcte en snelle financiële afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 25-09-2017

Goedendag Scanner,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Fijn te lezen dat onze klantenservice je goed en snel heeft geholpen. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst!

Kim 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice en altijd tevreden met producten

Al meerdere keren hier besteld en altijd goed gegaan en erg tevreden over de bestelde producten. Bij de laatste bestelling heb ik een fout gemaakt met mijn adres en daardoor was mijn pakket zoek. 123inkt heeft contact opgenomen met Postnl (aangezien postnl mij niet kon helpen) en ik werd binnen 2 minuten terug gebeld door 123inkt waar ik mijn pakket kon ophalen. Ik ben heel erg tevreden en kreeg een onwijs vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik kan het zeker aanbevelen om gebruik te maken van deze webwinkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 18-09-2017

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Kim. Dat lezen we natuurlijk graag. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Belgische koper 11-09-2017 Via de website gekocht

Geen loze beloften

Gebruiksvriendelijke website, zeer interessante prijs voor kwalitatief materiaal, verzorgde en tijdige levering.

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-09-2017

Leuk dat we je als klant hebben mogen verwelkomen. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Remco 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima shop, waardige concurentie

En prima shop voor printers en benodigdheden. Zeker een goed alterntief voor de grote jongens als Bol en Coolblue.
Goede prijs, nieuwste modellen, snelle professionele service. Schrijf ik graag een review voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-09-2017

Wat een mooi compliment geef je ons. Hartelijk dank, Remco! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar.

berry 08-09-2017 Via de website gekocht

erg goede en snelle service

de 123 inkt .nl shop was de enege in Nederland die deze printer had voor een geweldige prijs de klandvrienedelukheid staat vooraan gewoon erg goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-09-2017

Goedendag Berry, Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Goed te lezen dat je de printer bij ons het voordeligst heeft aangetroffen en zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Bij een toekomstige bestelling zijn we je graag weer van dienst.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

H.M. 07-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Goed en je betaald niet teveel, snelle levering.
Tot nu toe goede ervaring en de reviews zijn meestal goed.

Goedendag H.M.
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt en de levering snel verliep. In de toekomst zijn we je uiteraard graag weer van dienst.

Jan 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Een gebruikersvriendelijke site die de spullen correct en snel bij je thuis brengt.Ook nog eens goedkoper dan andere shops.

Goedendag Jan,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je onze website gebruiksvriendelijk vindt en de levering correct en snel verlopen is. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst.

Kees 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima product

Goed en goedkoop. Snelle levering !
Als je deze printerinkt gebruikt, hoef je echt de originele Canon-versie niet aan te schaffen.

Goedendag Kees,

Bedankt voor je goede beoordeling. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering, de kwaliteit en prijs van onze producten.

Dejonghe 04-09-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden met de vlotte levering en de goede prijzen

De prijs scheelt een pak met andere websites én er zijn tenminste geen verborgen addertjes onder het gras. Ik had het product eerst ergens anders besteld, maar daar bleek achteraf het één en ander niet te kloppen (zoals leveringskost). Bij 123inkt verliep alles vlotjes zoals het hoort en het product was tenminste voorradig. Alles op de website is duidelijk en zowel de prijs van de printer àls van de cartridges is héél competitief. Ook vind ik het erg belangrijk dat er een ruime keuze is aan producten en dat terwijl er alleen degelijke merken worden aangeboden. Ik heb echt moeten zoeken naar de printer die ik wou en gelukkig kon 123inkt deze leveren. Niet onbelangrijk: ze beschikken over een handige tool om de juiste cartridges te bestellen voor je printer zodat je niet meer kan missen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-09-2017

Goedendag Dejonghe,

Bedankt voor je super beoordeling. Dit stellen wij enorm op prijs.
Wij vinden het erg leuk te lezen dat je zo tevreden over ons bent. In de toekomst zijn we je graag weer van dienst.

Mocht je vragen hebben, dan helpen wij je graag.

Tineke 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goede prijs en goed levering van het product.
Erg tevreden over. Ik zal er de volgende keer weer bestellen.

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Tineke.
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de prijs en levering. Wij zijn je in de toekomst natuurlijk graag weer van dienst!

Jan 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

De bestellingen zijn zeer eenvoudig en snel te plaatsen. Goede snelle levering👍🔝kortom de service is uitmuntend. Ga zo door👍

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Jan. Dit stellen wij enorm op prijs. Fijn te lezen dat de service uitmuntend was! Wij zullen zeker zo door gaan :D

Bitie 22-08-2017 Via de website gekocht

Soepel verloop bestelling

Makkelijk en duidelijk navigeren op de site.
Soepele afhandeling van de bestelling.
Groot aanbod. Voor elk budget iets te vinden.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling, Bitie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

Anita 22-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering. Helemaal fijn !

Een Groot assortiment met prima prijs en kwaliteit. Het maakt niwt uit of je een Grote bedtelling doen of een kleine, er zit altijd een extra presentje bij bv. pennen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Dag Anita, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de snelle levering. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

Lootje 22-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prettige webshop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het bestelde product was de volgende dag al in huis.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-08-2017

Wat een mooie score! Hartelijk dank daarvoor, Lootje. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

Martin de Deugd 20-08-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Duidelijk en snel overzicht.
Product info is daarbij keurig weergegeven, daardoor is het zeer informatieve.
Heel veel keus en goed advies wil zeggen, wat bij welk apparaat de mogelijke toebehoren zijn, en echt bij de omschreven producten horen.
Zeer duidelijke hulp en advies maakt de keus veel makkelijker voor consumenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dag Martin,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de productinformatie op onze website. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

Andy 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en levering

De levering was sneller dan verwacht. Duidelijke site en wat vooral prettig was.....geen spoefenloze spam mailtjes na je bestelling. Dat vind ik nou eens service. Zou zo weer bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Dag Andy,

Wat fijn om te lezen dat je zo weer bij ons zou bestellen. Een mooier compliment kun je ons niet geven! Heel hartelijk bedankt en graag tot de volgende keer.

Marcel 18-08-2017 Via de website gekocht

Schade bij nieuwe printer

Na nieuwe printer bij hun gekocht te hebben ging deze na 2 weken al stuk.
Garantie kennen ze niet je word gelijk door verwezen na fabrikant waar je dan allerlei registraties moet doen die je zelf niet wilt. Ik had aan gegeven dat ik dit via 123 inkt wou afhandelen maar dat bleek niet mogelijk.Printer inmiddels weg gedaan omdat ik er niets mee kon.

Dag Marcel,

Goed dat je laat weten dat de garantieprocedure niet naar wens is verlopen. We vinden het jammer om te lezen dat je de printer inmiddels hebt weggedaan. Als we nog iets voor je mogen betekenen, dan lezen we het graag via: webcare@123inkt.nl.

Arvest 17-08-2017 Via de website gekocht

snel en professioneel

duidelijke webshop, veel producten op voorraad. Levering was snel en netjes. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Arvest. Dit stellen wij enorm op prijs.
Wij vinden het erg fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering, levertijd en assortiment.

Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Anoep 11-08-2017 Via de website gekocht

Cartrige gekocht van brother dcp 9020cdw

Ik had een bestelling staan bij 123inkt, maar de betaling nog niet voldaan. Ik werd gebeld door de verkoper omdat ze een niet afgeronde bestelling zagen. Ik wilde eigenlijk het origineel bestellen, maar liet me ompraten om namaak te kopen. Het artikel kost circa 43 euro. Ik kreeg korting waardoor ik 39,50 moet betalen. Ik heb vervolgens even gegoogled en lokaal gekeken. Lokaal kan ik een kopie halen voor 37 euro en via internet bij inkt.nl voor slechts 15 euro!
123inkt.nl heeft een laagste prijs garantie. Ik heb ze gemaild en krijg doodleuk teruggemaild dat deze alleen geldt voor originele artikelen.
Dit was de laatste keer dat ik iets bij ze heb gekocht. Wat een afzetters!

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-08-2017

Goedendag Anoep,

Goed dat u dit via deze review aan ons kenbaar maakt.

Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u een artikel van een ander huismerk goedkoper aantreft. Echter staat het 123inkt huismerk voor uiterst hoge kwaliteit, de beste prijs en een levenslange garantie. Er zijn dermate grote verschillen met andere huismerken qua kwaliteit, inhoud, prijs en werking dat deze niet te vergelijken zijn met het 123inkt huismerk. Merkproducten zijn 1-op-1 vergelijkbaar en daarom geldt de laagste prijs garantie juist voor deze artikelen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag.

Dimmy L. 09-08-2017 Via de website gekocht

Heel slechte Service, Site en Zoekmachine - Teleurgesteld !

Ik ben echt heel teleurgesteld in 123inkt.nl. Heel slechte Service met een heel verwarende en super slechte zoekmachine. Ik heb de gewenste toner op de site gezocht en besteld. Nu achteraf blijkt het toch niet goed te zijn, en dat was heel klein vermeld niet de juiste te zijn. 123inkt.nl vindt van dat ook as de site niet duidelijk is dat de fout bij mij zit. Had ik maar moeten bellen. Nou dan moet jij helemaal niks te voorschijn laten komen in de zoek, niet beschikbaar of zo, of bel aub de Klantenservice voor meer hulp. Maar nee jij laat mensen gewoon erin trappen want maakt hun toch niet uit welke toner verstuurd wordt as maar het geld binnen is. Zij zijn misschien de grootste maar zeker niet de beste. Dan betaal ik liever vanaf nu ergens 2-3 Euro meer inplaats van en toner voor 60 Euro nu uit het raam te kunnen groeien. Verpakking was voorzichtig geopend en had zeker retour gekund maar nee. Liever en klant verliezen want het maakt niet uit er zijn genoeg die bestellen en klantenservice is tegenwoordig niet meer van belang. Achter de telefoon kunnen zij allemaal grote praatjes maken. Ik ziet all meer dan 25 jaar in de sales en de Klant is Koning schijnt voor velen vergaande tijd. Nu moest ik de verkeerde Toner toch op Marktplaats verkopen. En bedankt... Kon ik maar de cijfer -10 geven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-08-2017

Goedendag Dimmy,

Goed dat u uw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is, wanneer u per abuis verkeerd besteld.

Juist om te voorkomen dat artikelen verkeerd besteld worden, wordt de volgende melding rood en dik gedrukt weergegeven als de zoek opdracht niet overeen komt:
Er zijn geen resultaten gevonden die volledig voldoen aan uw zoekopdracht. Hieronder staan de eerste 9 producten die gedeeltelijk aan uw zoekopdracht voldoen.

Mijn collega van de klantenservice heeft u 10% korting op het juiste originele artikel aangeboden. Normaliter is dit aanbod echt niet mogelijk. Echter willen wij u hierin graag tegemoet komen, waardoor wij een uitzondering voor u hebben gemaakt. Ook hebben wij aangegeven de verzendkosten graag voor onze rekening te nemen. Hiervan wilde u echter geen gebruik maken.

Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, dan horen wij dit graag. Wij maken het dan direct voor u in orde.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl