123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 11 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Lennert 11-10-2019

Mijn aangekomen cartridge was lek. Ik stuurde rond etenstijd een mailtje naar de klantenservice, en na wat uitwisselen van informatie kreeg ik rond 9 uur de bevestiging dat er kosteloos een nieuwe was verstuurd! De volgende dag in huis.

Verder was ik uberhaupt al bij deze winkel aangekomen omdat ze het goedkoopste huismerk cartridges hadden. Allemaal gewoon goed geregeld dus!

Dick 06-10-2019

ik heb naast de inktcartridges ook een ander artikel besteld, stond als binnen een dag leverbaar, echter wacht al ruim een week op mijn bestelling ( binnen een dag leverbaar )
Ze wachten tot alles binnen is ,met een paar dagen verschil begrijp ik dat , ( verzendkosten )
maar duurt nu al ruim een week , en kan niks printen.
ze maken van hun probleem , levertijd van derden , mijn probleem !l nooit iets anders bestellen als inkt !!!!
zeer klant onvriendelijk
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-10-2019

Goedemorgen Dick, bedankt voor je bericht.
Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij maken direct een deellevering in orde. Dit is natuurlijk altijd mogelijk! Excuses wanneer dit niet geheel duidelijk voor u was.
Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.

chris hendriks 03-10-2019

Plotseling deed de printer het niet meer (HP deskjet). Omdat ik enige weken daarvoor een nieuwe cartridge had geinstalleerd van 123inkt.nl stuurde ik hen een berichtje. Zij reageerden direkt met de vraag een foto te sturen van de foutmelding. Deze was voor hen een aanwijzing dat het probleem aan de cartridge kon liggen. Per omgaande stuurden zij een nieuwe cartridge (zonder enige kosten in rekening te brengen). En inderdaad, probleem opgelost. Veel waardering voor hun afhandeling.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2019

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Goed om te lezen dat alles snel en naar wens is afgehandeld. Groetjes, 123inkt

EddyP 01-10-2019

Ik heb een printer besteld bij 123inkt. Deze werd de volgende dag reeds geleverd. Netjes ingepakt met wat extra informatie voor mij betreffende de goede werking van de printer.

Feilloos geleverd!
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Eddy! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Hannah 01-10-2019

Goed geholpen, keurig advies en levering. Betrouwbare winkel. Ik zal hier zeker weer terugkomen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Hannah! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

F.T. 01-10-2019

Heb deze shop gekozen omdat het product die ik nodig heb hier 't goedkoopst was.
Snelle levering en op tijd ontvangen
Min puntje: factuur en andere papieren zijn in de doos gepropt waardoor dit verkreukeld uit komt
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor je positieve review en de feedback! Wij geven dit door aan onze inpakkers zodat hier beter op gelet wordt! Groetjes, 123inkt

Frank 01-10-2019

Fantastisch dat 123inkt.nl de door mij specifiek gewenste Canon printer wel in voorraad had en snel tegen een scherpe prijs kon leveren.
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Frank! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

niels 01-10-2019

Geweldige service, goedkoop,super snelle levering en bovenal persoonlijke ondersteuning
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Niels! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Peter 01-10-2019

Goedkoop en super snelle levering. Breed assortiment. Duidelijke site, prima service.

Super dat je zo tevreden bent over onze webshop, Peter! Groetjes 123inkt

JohnS 23-09-2019

Ik had lang geleden een set met cartridges besteld. Nu ik de zwarte cartridge werkelijk nodig had bleek dat deze niet in orde was. De printer gaf met de cartridge erin een medling dat alle cartridges niet ok waren. Op zondag een mail gestuurd naar 123inkt. Ik kreeg de zelfde dag nog een reactie met het verzoek om wat meer info. Na deze gegeven te hebben kreeg ik al snel een mail terug waarin men aangaf dat er direct een nieuwe cartridge opgestuurd zou worden. De oude hoefde niet retour. En op de maandag erna werd de cartridge al bezorgd en zat er ook nog een klein flesje wijn bij. Top service!!! Voor dit soort service blijf je bij een bedrijf terug komen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen, John! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! Wij staan bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Huib 19-09-2019

Brother printer gekocht bij 123inkt omdat ik het een vriendelijk geprijsde printer vond en goede reviews vanuit mijn omgeving kreeg. En inderdaad, printer werkt prima, 123inkt leverde op de dag die ze aangegeven hadden. Helemaal tevreden!
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt voor je bestelling, Huib! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Ron de Waard 05-09-2019

Om te beginnen, ik heb 0 klachten over de webshop zelf, de mensen van 123inkt reageren alert en de leveringen zijn betrouwbaar en snel, dit is allemaal dik in orde.

MAAR, de eigen inkt van 123inkt raad ik ten eerste af, ik heb 2 HP printers gehad die ik na een tijdje gebruik van de eigen merk patronen naar het vuil kon brengen en met mijn laatste printer de WF-7620 ging het maar net goed, ook nu had ik me laten verleiden (na eerst de originele inkt gekocht te hebben en na een telefoontje toch het huismerk weer gekozen) om weer het huismerk te plaatsen, dit ging een paar maanden goed tot de kleuren verdwenen en ik deze niet meer goed terug kreeg na diverse reinigings-beurten. Bij 123 inkt schoonmaak cartridges gekocht, de online procedure 2x gevolgd (totaal 6x gereinigd), helaas met de originele Epson patronen nog steeds niet goed. Als laatste stap nog maar eens gereinigd met de originele Epson patronen, pfff, kleuren weer terug. Gelukkig maar, want bij Epson kan je de printkop niet vervangen, alleen de gehele printer (en dat is toch een hoop plastic wat weer op de afval hoop verdwijnt).

Ik heb nu mijn voorraadje huismerk maar opzij gezet.

Dus mijn conclusie: gebruik altijd originele inktpatronen, laat je niet verleiden door huismerken!
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt voor je bericht, Ron. Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Janny 03-09-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant. De inktcartridges die ik voor mijn printer gebruik zijn goed en een stuk betaalbaarder dan de originele van de fabrikant . Gisteren kreeg ik na ruim een maand na de aanschaf van een nieuwe cartridge een melding op mijn printer dat er iets mis was met de cartridge. Ik had alles nagekeken zoals in de handleiding van mijn printer stond. Het lukte mij niet om het probleem op te lossen. Vervolgens heb ik met 123 inkt gebeld. Een aardige medewerker vertelde mij dat hij direct een nieuwe cartridge zou opsturen en dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden. De volgende dag heb ik het pakje ontvangen met een excuus kaartje en een aardige attentie. De printer doet het weer goed. UITSTEKENDE SERVICE
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Janny! Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort! Wij zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

HC van der Veen 03-09-2019

Prima bedrijf. Het aanbod is goed, gangbaar en concurrerend geprijsd. De vlotte levering wordt gewaardeerd.

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, 123inkt

HJ 03-09-2019

Rekenmachine voor school gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Verzending was conform verwachting.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, 123inkt

wagner 03-09-2019

duidelijke site vond wat ik zocht.Bij informatie over inkt direct antwoord via mail.

Bedankt voor je positieve review, Wagner! Groetjes, 123inkt

gerrie 03-09-2019

prijs en overzichtelijke site aanrader oude inkt cartridges inleveren top snelle levering een aanrader
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-09-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webwinkel, Gerrie! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

lommie 02-09-2019

goede prijs kwaliteit, snelle levering maar vooral: uitstekende klantenservice en geen gedoe met service/nazorg bij "problemen".
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-09-2019

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Sly 02-09-2019

Reinigingscartridges van huismerk 123inkt besteld. Gebruikt omdat enkele gaatjes dicht zaten. Volgens procedure 2x5 maal gespoeld. Het resultaat is dat de helft van de inkt toevoerlijnen in de printer (Epson PX820FWD) na het verwijderen van de cleaningcartridges vol zitten met lucht en deze kleuren inkt niet meer kan aanzuigen en dus niet meer kan printen. De printer die nooit kuren heeft gehad is nu opeens onbruikbaar.

Volgens klantenservice vergis ik me en zijn de bellen geen luchtbellen maar bellen van reinigingsvloeistof. Gezien de scherpe contouren in de inktslangetjes en het niet meer aanzuigen van nieuwe inkt zijn dit toch echt luchtbellen. Na enig aandringen geeft de klantenservice dit toch toe. Klantenservice zegt daarna opeens dat het inkt supply systeem lek zou zijn. Het probleem zit echter in onvoldoende drukverevening in de 123inkt cleaningcartridges. De lucht zat namelijk pas in het systeem direct na het verwijderen van de 123inkt cleaningcartridges. Klantenservice zegt daarna dat verstopte gaatjes een voorbode waren van het lek zijn van het inktsupply systeem. Dit is volstrekt onlogisch. De helpdesk heeft OF geen idee waar ze het over hebben OF proberen mij bewust een rad voor ogen te draaien. Daarnaast wordt het opeens afgedaan met je printer was toch al niks meer waard.

123inkt.nl weigert categorisch een fatsoenlijke schadevergoeding te betalen.

Ik koop hier NOOIT MEER. De eigen merk cleaning cartridges van 123inkt.nl trekken bij gebruik de inktslangetjes van je printer vacuum waarna de printer onbruikbaar wordt als je de cartridges er uit haalt. De helpdesk kwam eerst met onzin waarna ze later pas toegaven dat dat niet klopte. Ze weigeren een fatsoenlijke schadevergoeding.
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-09-2019

Goedemiddag, goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat er precies is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen. Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet. Groetjes, 123inkt

Irene 25-08-2019

Ik ben zeer te spreken over de snelle service, het beantwoorden van de mail en meedenken in oplossingen. Door mijn eigen fout kon ik eerder bestelde cartridges niet meer gebruiken, deze zijn door 123 inkt in tweevoud kosteloos vervangen. Super!
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-08-2019

Bedankt voor je positieve review, Irene! Fijn dat alles naar wens voor je is opgelost! Groetjes, 123inkt

JaeKrijnen 19-08-2019

Ik zie wat negatieve reviews, die ik toch wat tegenwicht wil geven. Ik heb in het verleden besteld en recentelijk wat minder. Mijn ervaring was altijd positief. Zelfs betalingen via acceptgiro (jaren geleden in ieder geval). Toen we een keer (ongeopende) inkt over hadden mocht deze retour. (Zeker een half jaar na aankoop.) Goed bereikbaar via telefoon, pro actief en prettig. Zonder andere reviewers te willen nivelleren, zijn wij altijd er tevreden geweest.
Officiele reactie van 123inkt.nl 20-08-2019

Goedemorgen Jae, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te plaatsen. Dit waarderen wij zeer! Fijn om te lezen dat uw ervaringen met ons positief zijn. Hier doen wij elke dag weer ons uiterste best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Henk 16-08-2019

Printer besteld bij 123inkt, zou binnen 24 uur bezorgd worden, volgende dag werden we gebeld of we er mee akkoord gingen dat de doos beschadigd was, aan de printer was geen schade, we zouden daarvoor 2,50 terug krijgen. We zijn akkoord gegaan . maar na 1 dag nog geen printer, volgens ,na 4 dagen nog geen printer. gebeld met 123Inkt , volgen hun lag de printer bij Postnl en ze wisten ook niet waarom het zolang duurde . Waarop wij geantwoord hebben dat we liever de bestelling annuleerden ,wat geen probleem was, het geld zou binnen 2 dagen op onze rekening staan. Na een week nog geen geld , weer gebeld naar 123Inkt. Daar werd me verteld dat de ze eerst de printer terug moeten hebben van postnl voordat ze ons geld terug kunnen storten. TE gek voor woorden. je besteld een printer die je meteen betaald en door een fout van een ander ,krijg jij je geld niet terug... Waardeloos zoals 123Inkt met zijn klanten omgaat.
Officiele reactie van 123inkt.nl 19-08-2019

Henk, goed dat je via deze weg contact opneemt. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het geen prettige situatie is en daarom willen we graag kijken naar een passende oplossing. Zou je een mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens?
Alvast bedankt! Groetjes, 123inkt

jeffrey 14-08-2019

Ik heb voor de volgende dag een printer nodig.
De consumentenbond geeft aan dat een all in one Brother de beste koop is en hij is bij 123inkt het goedkoopst.
Ik ga naar de site en er staat beperkte voorraad. Goed beperkt betekent nog in huis.
Dus ik bestel op tijd en reken meteen af.
Krijg ik later een mail dat er nog eens 2 dagen overheen gaan eer dat ze gaan leveren. Dan komt de levertijd van postnl er nog een keer bij.
Dus wordt het niet de 15e maar de 19e dat het geleverd wordt.
Ja hoor blèren met geaceerde letters levering binnen 24u.....bla bla bla.
En dan bel, krijg een lang excuus waar ik niks aan heb en lekker nonchalant. ...niet tevreden geld terug ipv hoe kunnen we dit Nu oplossen.
Jaaa geweldig de service van 123 lik me vestje
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-08-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hadden de printer graag direct aan je verstuurd maar helaas was dit voor ons ook overmacht. Ik zie dat het bedrag inmiddels aan je is teruggestort. Dit staat zo snel mogelijk weer op je PayPal account. Wij hopen je in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, 123inkt

Wilco 07-08-2019

Snelle levering en daarnaast top service.
Ik had cartridge besteld die niet werkte. Gebeld met de klantenservice en nadat was uitgesloten dat het aan de printer lag werd er nieuwe cartridge opgestuurd met flesje wijn erbij voor het ongemak. Super.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-08-2019

Goedendag Wilco, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en onze service! Geniet van het flesje wijn, proost! Groetjes, 123inkt

Dionydewit.nl 05-08-2019

Gewoon een goede en betrouwbare leverancier, zowel zakelijk als privé. Snelle levering. Nooit problemen. Duidelijke facturen en goede service. Kortom: een uitermate tevreden klant.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor de positieve review, Diony! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij de eerst volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Henk 05-08-2019

Zolang je van plan bent een product aan te schaffen gaat alles vlot en krijg je de goede personen. Op het moment dat het product geleverd is, is niemand meer thuis. Ik wacht al dagen op een telefoontje dat maar niet komt. Niet erg netjes.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2019

Goedemorgen Henk, bedankt voor je bericht! Zou je jouw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je direct verder! Groetjes, 123inkt

Merkus-vd graaf. 02-08-2019

Wij zijn tevreden over de printer.
Het product was ook heel snel geleverd.

Top.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor de positieve review, Merkus! Fijn dat je tevreden bent over de printer! Veel printplezier! Groetjes, 123inkt

mma 01-08-2019

snel betrouwbaar en met een goed advies een printer geleverd en tegen de goedkoopste prijs ook nog
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, het team van 123inkt

JR Hagen 01-08-2019

Heb een Brother scanner/laserjet aangeschaft bij 123inkt en ben zeer tevreden. Zowel vwb prijs/kwaliteit als duidelijkheid van de website een absolute topper. Alleen met een huismerk toner was ik in het verleden minder gelukkig, maar dit terzijde.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over de printer. Jammer dat de toner niet geheel naar wens was. Op het huismerk geven wij een levenslange garantie! Dus zou je jouw klantgegevens en klacht kunnen mailen naar webcare@123inkt.nl?
Dan helpen wij je graag verder! Groetjes, 123inkt

bert 01-08-2019

Ik was op zoek naar een A3 printer i.v.m. met mijn visuele beperking. bij kieskeurig deze optie aangevinkt en hieruit kwam een Kyocera printer. deze besteld. en wat denk je, niks A3 printen. via de fabriekssite de manual opgezocht, wat enige tijd kost aangezien ze 800 verschillende type printers hebben. en inderdaad niks A3 printen Ik had geen zin om hierover te communiceren met 123 want ik was ervan overtuigd dat het een heen en weer spelletje zou worden tussen kieskeurig en 123. maar daarna toch gedacht dat 123 hem zou willen ruilen of me een alternatief konden bieden dus kontact opgenomen met 123. en ja hoor, 123 is NIET verantwoordelijk voor de gegevens op de kieskeurig site. Maar ik ga het hierbij laten want zojuist e.e.a. gecontroleerd en wat blijkt, na het aanvinken van A3 formaat komt nog steeds dezelfde printer te voorschijn. M.a.w. waar ben ik energie in het steken.

Geachte heer Hendriks,

Wij hebben u zojuist een e-mail toegestuurd met ons voorstel. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat.

123inkt

Henk 01-08-2019

Goedkoop en snel geleverd. Goed verpakt in doos met helder retourproces (niet nodig gehad).

codri 01-08-2019

De informatie die ik had was zeer positief en gaf vertrouwen. Het deed mij besluiten om met 123inkt in zee te gaan en heb daar achteraf geen spijt van.

JanWillem 29-07-2019

Ik ben na dagen nog steeds positief verwonderd, dat ik gebeld werd door 123inkt.nl. Per ongeluk had ik duurdere inktcartridges dan normaal aangevinkt en dat werd opgemerkt bij 123inkt.nl. Zij belden me meteen op, of dit wel echt de bedoeling was en of ik ontevreden was over het resultaat van de goedkopere cartridges. Ze vroegen me of ze mijn order om moesten zetten, zodat ik alsnog voordeliger uit was. En dat hebben ze dan ook voor me gedaan. Geweldig, daar word ik blij van!

Leon 15-07-2019

Voor normale merk patronen een van de beter webwinkels.
Echter huismerk inktjet of Toner (service & werking) is tot nu toe een nachtmerrie gebleken.
Geen duidelijk antwoord, vragen worden meerdere keren opnieuw gesteld
terwijl als ik het internet moet geloven de kwaliteit toch wel duidelijk slecht genoemd mag worden en dus ook 123 hiervan op de hoogte zou moeten zijn.
Kapotte Printers, vervuilde laserprinters, Lekkende cratridges, niet te kalibreren Cartridges, etc .
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-07-2019

Bedankt voor je bericht, Leon. Goed dat je jouw ervaring via deze weg met ons deelt.
Uiteraard staan wij voor 100% achter ons product. Als er iets niet in orde is, lossen wij dit heel graag voor u op. Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij u graag verder.

P.Vogel 15-07-2019

voor de goed orde ik heb nog nooit een (negatieve) review geplaatst.
maar nu kan ik niet anders.

Toner op even 123 een nieuwe bestellen.
vlug geleverd, geeft hellaas foutmelding(en) , mail gestuurd met opmerking dat de zijkant van de toner iets afwijkt waardoor hij naar mijn idee niet goed borgd zit.
snel nieuwe toner ontvangen.
maar helaas foutmeldingen blijven, oude bijna lege toner(ook van 123 inkt) terug geplaatst.
foutmelding is weg!

Dit allemaal gemaild met foto's en al.
ik heb nu al 4 x expliciet gevraagd/opgemerkt dat de toner niet goed borgd en dat daar wellicht iets mis mee is.
maar helaas 0 reactie daarop.

alleen dat met bijbetaling een orginele toner geleverd kan worden??
op de site vermelden ze: dat je beter de huismerktoner kan kopen!!

alleen als die niet blijkt te werken moet je maar de orginele kopen!
na aangeven dat 123 inkt toners levert die niet werken, en je het inmiddels wel fair zou vinden zonder bijbetaling een werkende toner te ontvangen.
houden ze voet bij stuk!

daar ben je dan inmiddels al een uurtje of 3-4 mee bezig!

ik hoop dat met deze review wat mensen worden wakker geschud of even nadenken voordat ze zo'n traject willen ingaan!

P.Vogel

Goedemiddag meneer Vogel,
Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Roy ten Holder 15-07-2019

Onvoorstelbaar!
Mijn Samsung kleurenprinter was volgens mij volledig naar zijn gootje. De huismerktoners, die ik bij 123inkt had gekocht, waren 'ontploft'. De binnenkant van de printer was een bont kunstwerk geworden. Ik had al een nieuwe printer op het oog en dacht: misschien doet 123-inkt er, gezien de omstandigheden, wel een toner bij. Ik mail 123-inkt.
Niets daarvan. De printer werd de volgende ochtend opgehaald en 4 dagen later weer schoon en werkend thuis bezorgd. Met 4 nieuwe toners erin. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Heel veel dank voor deze grandioze service!!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-07-2019

Bedankt voor je bericht, Roy! Wat fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling!

DaSilva Beans & Leafs B.V. 09-07-2019

Altijd met veel plezier hier artikelen gekocht, maar loop nu tegen een beschamende klantenservice aan. Verkeerde informatie op hun website heeft ervoor gezorgd dat we van Dymo printservers hebben gekocht, die dus niet doen wat we ervan mogen verwachten. Het is geen netwerk oplossing, zoals ook Dymo zelf zegt, maar wat wel op de website van 123inkt staat. Diep beschamend om te zien hoe de klantenservice van 123inkt hier mee omgaat. Past niet bij dit bedrijf en had ik ook niet verwacht. Als HP ze pest, reageren ze als door een wesp gestoken en versturen ze gelijk een persbericht naar al hun klanten. Ze behandelen hun klanten echter zelf net zo. Hoogmoed komt voor de val, zeggen ze wel eens. Aan ons zijn ze op deze manier een klant kwijt. Kijken of de directie van 123inkt dit zo maar laat gebeuren. Ben benieuwd ?
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-07-2019

Geachte meneer Da Silva,

Goed dat u dit ook via deze weg aan ons kenbaar maakt. Ook na een extra check blijkt de omschrijving op onze website juist te zijn.
Aangezien de artikelen niet aan uw eisen voldeden, hebben wij u zelfs 4 maanden na de aanschafdatum de mogelijkheid geboden om de print servers aan ons te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending bleken de artikelen echter niet compleet meer te zijn. Dit is de reden dat de print servers uiteindelijk niet retour genomen konden worden.

Groeten, 123inkt

DaSilva Beans & Leafs B.V. 10-07-2019

Welke extra check heb je dan gedaan ? Want volgens Dymo hebben wij gewoon gelijk dat het niet werkt op de manier die jullie beschrijven op jullie website. Het is gewoon geen netwerk oplossing. Wij hebben een professioneel ICT bedrijf het laten installeren in onze Cloud omgeving voor ons en die krijgen het, ook na overleg met Dymo zelf, niet voor elkaar, simpelweg omdat het niet kan. We hebben het meerdere malen geprobeerd, vandaar dat het 4 maanden heeft geduurd, omdat we toen uiteindelijk van Dymo zelf te horen kregen dat het niet mogelijk was. Maar ja, van jullie geen enkele coulance, omdat we de installatie CD's niet mee terug gestuurd zouden hebben. Wel apart, als we ondanks beloftes om terug te worden gebeld, niets van jullies horen, maar jullie, na een vervelende maar terechte slechte review, wel gelijk kunnen reageren.

Als jullie dan na een "extra check" zo overtuigd zijn dat het wel kan, dan laat het maar zien?

Roepen kunnen we allemaal.

Of kom met een andere oplossing voor ons?
Want dat hebben jullie tot op heden ook niet gedaan !

Als je iets wil oplossen, los het dan helemaal op !

Bein v Dijk 05-07-2019

Shop is niets mis mee, alleen als je een probleem hebt is men niet thuis en ben je overgeleverd aan de grillen van 123 inkt, je mag dan iets goedkoper zijn het eindresultaat is minder als je dus problemen hebt, onze printer ging na 2 weken kapot en ineens waren ze niet thuis en moest ik maar via HP alles zien te regelen. heeft 3 dagen geduurd omdat ook de garantie was verlopen
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-07-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Uiteraard lossen wij problemen graag op. Echter verloopt de garantieprocedure van een printer via de fabrikant. Wij kunnen contact opnemen met de fabrikant. Echter zijn wij hierin een tussenpersoon. Hierdoor duurt de afhandeling langer. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, wil je ons dan een e-mail sturen? De mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Damian 02-07-2019

Ik was op zoek naar een goedkoop maar degelijke wifi laser printer. Bij meerdere winkels online vergeleken en 123inkt.nl bood dezelfde A merk printer aan, maar dan € 10,00 goedkoper dan de meest goedkope winkel.
Printer was voorradig en dus gelijk besteld. Kort daarna een bevestiging per mail van mijn bestelling, binnen 2 uren tijd track & trace code ontvangen en voor je het weet was het de volgende dag in huis!
Als ik inlog op mijn account op 123inkt.nl kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien.
Je krijgt onder andere de optie om printers toe te voegen. Wanneer je dit eenmalig hebt gedaan, kun je op je printerlijst de gewenste printer selecteren en de site laat dan gelijk de supplies zien voor de desbetreffende printer. Echt een geweldige menu integratiel, wat een time saver!
Als mijn toner leeg is, weet ik waar ik het ga bestellen!

Nelly 02-07-2019

Al een aantal jaren beatel ik de cartridges voor mijn printer bij 123inkt.nl. Omdat ik niet mis wil grijpen zorg ik dat ik 1 setje op voorraad heb. Pak ik de laatste dan bestel ik weer nieuwe. Laatste bestelling was in november 2017. Afgelopen weekend de laatste gele cardridge geïnstalleerd. Helaas geeft mijn printer aan dat deze cardridge niet herkend wordt. Ook na resetten, schoonmaken en opnieuw installeren, alle cardridges opnieuw installeren nog steeds een foutmelding. Daarop contact opgenomen met 233inkt. Zij vroegen naar mijn bestelgegevens en een foto van de foutmelding. Dit meteen geregeld. Binnen een uur had ik bericht terug dat ze kosteloos een nieuwe cardridge toe zouden sturen en ze boden hun excuses aan voor het ongemak.
Ik was al heel tevreden over de site, maar nu weet ik dat ook de service heel goed is.

Jay 30-06-2019

Originele Epson inkt besteld, krijgen wij 5 minuten na onze bestelling een verkoper aan de lijn die onze bestelling wil omzetten in 123inkt huismerk inkt.
Deze huismerk inkt heeft onze printer zodanig schade toegebracht, dat er een nieuwe printer aangeschaft moest worden. Vervolgens weigert 123inkt verantwoordelijkheid te nemen voor het verkopen van een ondeugdelijk product.
Na veel gesteggel en marketingpraat printer laten repareren door 123inkt, blijkt dat ze zelf testen met originele Epson inkt, en hun eigen inkt dus ook niet vertrouwen. Printer is na reparatie overigens nog steeds niet 100%. Wij hebben lessen geleerd en bestellen hier niet weer.

Michiel 22-06-2019

Duidelijke webwinkel met ruime keuze en scherpe prijzen. Snelle levering en een bonuskadootje.

Kees Toorman 13-06-2019

Goedkoop, zeker geen duurkoop. Goede, voor mij bruikbare informatie op de site. Na aanschaf blijkt het geen miskoop.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-06-2019

Bedankt Kees, voor deze mooie review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer en voor nu nog een hele fijne dag gewenst. Groetjes, 123inkt

HJ Wagenaar 07-06-2019

'De Grote Boze Geldwolf', aan dat sprookje doet 123 Inkt mij denken. Ik heb hier een Samsung toner besteld. Toen werd ik op gebeld door een gladde verkoper van 123Inkt, door wie ik mij een tweedehands toner met door hen zelf (houtje touwtje) afgevulde Inkt heb laten aanpraten. Deze tweedehands meuk bleek niet te werken. Vervolgens heb ik geprobeerd deze tweedehands toner weer terug te sturen naar 123Inkt. Na 3 keer bellen en mailen kreeg ik uiteindelijk een retour code van 20 cijfers. Na een paar dagen krijg ik een credit nota toe gemaild. Maar dat betekent nog niet dat je geld terug hebt van '123'. Je geld wordt ongevraagd als tegoed op je account bij 123Inkt geplaatst om te verekenen met eventuele volgende aankopen in de toekomst. Alsof ik hier ooit nog eens wat ga kopen. Dus moet ik nog weer een nieuw mailtje sturen om 123 eraan te herinneren dat ik had gevraagd dat geld naar mijn rekening terug te storten en niet op een 123account te plaatsen. Waardeloze service, echt beneden alle peil!
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-06-2019

Goedemorgen, goed dat je jouw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hadden het ook graag anders gezien. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klantnummer aan ons door te geven, zodat wij in de toekomst onze service kunnen verbeteren?
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak!

esmee 04-06-2019

Ik raad het iedereen ten zeerste af om hier een printer te kopen!!
Ik heb vorige week een printer besteld. Deze werd naar een ander adres gestuurd. Aan de telefoon zijn de medewerkers totaal niet meedenkend en leggen het probleem bij jou neem. Ik heb ze erop geattendeerd dat ze het telefoongesprek maar terug moesten luisteren (want ik had de bestelling telefonisch geplaatst) en hieruit bleek inderdaad dat de medewerker een foutje had gemaakt, prima dat kan! Ik moest dan een nieuwe printer bestellen en de andere werd opgestuurd. Vervolgens een nieuwe printer gekregen en deze was kapot. 123 inkt zei dat dit niet hun zaken waren en stuurde mij door naar de brother service. Hier het probleem uitgelegd en de printer was volgens hun inderdaad niet goed en mocht terug gestuurd worden naar 123 inkt want daar had ik hem gekocht. Ik heb toen weer contact opgenomen met 123 inkt maar deze hielde voet bij stuk, de telefoniste zei letterlijk: wij nemen geen kapotte printers aan want dan kunnen we hem niet meer verkopen? Huh? Sorry? Maar als ik een kapotte printer bij jullie bestel moet ik dan maar met de kapotte printer blijven zitten? Brother service gaf aan de telefoon aan dat zij erg vaak problemen hebben met 123 inkt en dat dit soort gedrag erg vaak voorkomt. Ik raad dit bedrijf ten zeerste af!

cora 29-05-2019

ben zeker niet tevreden, al jaren kopen wij bij 123 inkt de orig.cartridges voor 2 versch. printers, nu hebben wij de laatste keer het eigen merk (op aanraden van u) genomen en hebben alleen maar problemen, slechte afdruk etc. na een hoop heen en weer gemail, waarin u beweerde dat het niet aan de cartr.kon liggen, hebben we een orig cart.gekocht en voila weer prachtige afdrukken.ik vind dat ik niet prettig te woord gestaan ben bij u. ik vond dat ik recht had op nieuwe orig. cartridge en kreeg ik niet.

W.Pannekoek 17-05-2019

Krijg zojuist een e-mail van 123 inkt dat ze geen leveringen aan resellers versturen. Dat mag natuurlijk, maar hoe bepaald 123 inkt dat ik een reseller zou zijn? Ik bestel wel eens inkt mee voor mijn ouders of voor de buren, maar in totaal heb ik in 6 jaar 6x een bestellingen geplaatst.
Geen vraag vooraf, maar simpel afdoen met een mailtje. Nou inderdaad 123 inkt, dit is de laatste bestelling die jullie ooit van mij ontvangen!

Zeer Ontevreden klant 14-05-2019

Leveren printers met problemen en nemen deze niet binnen 7 dagen terug. Printer getest en begaf het na 1 A4 printen. Je wordt doorverwezen na EPSON, die je vervolgens terug stuurt naar 123inkt. Bedrijf deugt werkelijk niet en wil je meer inkt patronen aansmeren want beweren dat ik deze al leeg heb gemaakt met een half printje. Ze nemen de printer niet terug want is gebruikt en de waarde is met 100% verminderd. Ook EPSON heeft aangegeven dat deze winkel sjoemelt met inktpatronen. Deze winkel is geen knip voor de neus waard.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-05-2019

Goedendag,

Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag kijken wij voor u na wat wij hierin kunnen betekenen. Zou u uw klantgegevens kunnen sturen per e-mail naar webcare@123inkt.nl?

123inkt

Thierry 13-05-2019

Levering was snel, héél snel en in perfecte staat geleverd. Contact was vriendelijk, héél vriendelijk.

Enkel de keuze voor huismerk inktcartridges bleek een slechte keuze. Ondanks dat we anderen kennen die er al jaren(!) zonder problemen mee printen, hadden we binnen 2 maand een lekkende cartridge. Zelfs het terug plaatsen van HP cartridges, printen van talloze pagina's en een hoop "clean printhead" instructies konden de printer niet meer redden :(

Zoals gezegd: ik ken er die al jaren met huismerk inktcartridges printen, maar voor mij hoeft het niet meer : een volgende bestelling zal opnieuw voor merkcartridges zijn.

mvg,
Thierry.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2019

Goedemorgen Thierry, goed dat je dit aan ons kenbaar maakt.
Heb je hierover contact gehad met onze klantenservice? Zou je anders je klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder! Groetjes, 123inkt

A.D. Schalk 06-05-2019

Site is duidelijk, goede snelle service, vriendelijke mails, betaalbaar en makkelijk
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Dit wordt zeer gewaardeerd!