123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 2 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 11 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 74 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.7

Edwin 12-12-2018 Via de website gekocht

Afgelopen weekend 5 originele HP inkt cartridges besteld bij 123inkt.nl.

Deze werden zeer snel geleverd op maandag. 1 cartridges stond met datum: november 2016 en 2 cartridges zaten in een milieu verpakking (maar geen datum op cartridge zelf). Milieu verpakking is een plastic dichtdruk zakje.

Dit gemeld bij 123inkt en 2 dagen later vervangende zending binnen. De 2 milieu verpakkingen kon ik omwisselen en zaten nu in HP verpakking. Echter de vervangende (te) oude cartridge had opnieuw garantie datum van november 2016.

Opnieuw gebeld en er wordt opnieuw een nieuwere cartridge verstuurd.
De milieu verpakkingen waren door de leverancier zo geleverd.

HP raadde mij ten zeerste af om (te) oude cartridges - waarvan de garantie was verstreken - te gebruiken omdat bij problemen met de printer/cartridge er geen garantie meer wordt gegeven. Over de milieu verpakking was bij HP niets bekend en er werd afgeraden om deze te gebruiken omdat er ook geen datum op stond.

In het verleden vaker wat besteld maar dit was de laatste inkt cartridge bestelling bij 123inkt.nl

Service is op zich goed en de telefoon wordt snel opgenomen (ook later op de avond), echter voor de cartridges ging het deze keer 2 maal mis.

Theo 29-11-2018 Via de website gekocht

Slechtste service afhandeling di iik ooit heb meegemaakt!

Na een week beperkt gebruik zijn twee van mijn nieuwe, originele EPSON cartridges al leeg!

De cartridges van Epson hebben een garantie van 100%.

EPSON adviseert ook om originele EPSON cartridges van EPSON zelf te kopen

De service medwerker geeft vervolgens aan dat:

Het normaal is dat de cartridges zo kort mee gaan
Epson printers meer inkt gebruiken dan andere printers
De op jullie advies aangeschafte reiniging cartridges voor nog meer verbruik zorgen.
Ik maar gewoon een laserprinter moet kopen.
Jullie technische mensen zonder reden ook aangeven dat het verbruik normaal was.

En sluit elke mail af met : “Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dit graag.”.
Zonder dat ze ook maar 1 keer met een oplossing komt. Ik kan wel een leidinggevende benaderen wegens mijn onvrede maar die reageert ook niet.

Ik heb vandaag de moeite genomen om praktisch alle prints van die week in te scannen en naar haar op te sturen – weer de terugkoppeling dat het normaal is “met zoveel dekking”.

Voor de zekerheid:
De boodschap is dus:
Ik koop voor 70 Euro cartridges en die zijn na 1 week beperkt gebruik leeg.

Inmiddels ben ik overgestapt naar collega TotaalInkt.NL. Geen centje pijn.
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik bij 123Inkt heb gekocht!

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-11-2018

Goedendag,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie voor u is.
Per e-mail hebben wij gereageerd op uw bericht.

Jan 26-11-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaringen

Ik heb een paar keer een toner besteld voor een Ricoh laser printer. De eerste twee lekte. Dat gaf vlekken op de printjes of juiste vale vlekken. Dan moet je na iedere 4 of 5 printjes de printer binnenin weer schoonpoetsen. De laatste keer kreeg ik een verkeerde toegestuurd. De buitenkant ziet er hetzelfde uit, maar de printer geeft een foutmelding. Terugsturen is niet mogelijk 'omdat hij in de printer is geweest'. Bij een geopende verpakking "heeft het artikel een waardevermindering van 100%." Dan kun je €46,45 bij het chemisch afval zetten. Daarom bestel ik nu maar de originele toners van de fabrikant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 27-11-2018

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? Wij kijken graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. De mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Alvast bedankt voor de moeite die je hebt genomen! Groetjes, 123inkt

ome cor 17-11-2018 Via de website gekocht

Super site

Goedkoop, snelle levering, goede servies, niet goed geld terug en mijn website. toppertje.
Bestel al jaren hier, goed gevulde inkt patronen (geen schuimrubberen opvulling).
Mooie kleuren, diep zwart, doet niet onder van originelen patronen.

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-11-2018

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, ome Cor! Dit stellen wij zeer op prijs. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor u klaar. Groetjes, 123inkt

Yoman 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs maar... is het echt, origineel en oke?

Origineel HP besteld, kreeg bestelling binnen in enkel losse plastic verpakkingen zonder hologram of iets... Na bellen bleek dit een verzonnen naam "milieu verpakking" te zijn (niet bekend bij HP zelf). Dus vraag me af hoe ik controleer of ik nu mijn dure originele HP Toner heb. Neem aan dat HP bij goedgekeurde toners een hologram zetten ter bevestiging van hun kwaliteit op zit. Oke de prijs is goed, maar vraag me af uit welke vrachtwagen dit is gevallen, hoe oud zijn ze...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Jasper 14-11-2018

En dan lees ik op hp: https://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Offer.aspx?p=b-anti-counterfeit

Jasper 14-11-2018

Officiele reactie van 123inkt.nl 15-11-2018

Goedendag Yoman,

Goed dat je je ervaringen met onze milieu/verpakking toners via deze weg aan ons kenbaar maakt. Dit betreffen wel degelijk originele producten. Aan de hand van de statuspagina kunt u altijd gegevens van de toner bekijken zoals; Toner inhoud, installatiedatum. Zoals u zelf ook aangeeft werken ze naar behoren.

Mocht u toch nog vragen hierover hebben, dan staan wij graag voor u klaar via webcare@123inkt.nl.

Jasper 15-11-2018

Beste inkt 123,

-> Ik heb eerst jullie gebeld, voor ik mijn review hier invulde, maar daar kreeg geen bevredigend antwoord op mijn vraag van jullie hoe ik nu kan controleren op echtheid. Ik werd in de wacht gezet en na 5 minuten kreeg ik te horen: "Mijnheer geloof me, ze zijn echt..." Ja tuurlijk...

Dit betreffen wel degelijk originele producten.
-> Dat kunnen jullie nu wel schrijven, maar hoe controleer ik dat zonder QRcode of hologram? Iets wat HP zelf publiceert op hun site, daar staat aangegeven hoe ik op echtheid kan controleren. Daar staat niet, bel de leverancier en geloof ze maar als ze zeggen, Mijnheer ze zijn echt.

-> Ik lees mijn eigen review na, ik heb ze in huis, ze zitten nog niet in de printer... Kan de milieu verpakking open maken, maar dan nemen jullie ze niet meer terug, als blijkt dat...

-> En dan? Krijg ik weer te horen dat ze echt zijn? Ik wil als ik origineel product koop, darvoor flink extra betaal, een originele verpakking, met een qrcode van HP die ik kan controleren op echtheid. (De Chinezen weten tegenwoordig heel goed te kopiëren..)

Officiele reactie van 123inkt.nl 15-11-2018

Goedendag Jasper,

Bedankt voor je terugkoppeling. Graag neem ik telefonisch contact met je opnemen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je postcode+huisnummer en telefoonnummer?

Alvast bedankt.

Minke 03-11-2018 Via de website gekocht

Prima, volgende keer weer!

Printerinkt zwart: S Avonds om 21 uur besteld. Volgende dag om 15 uur afgeleverd.
Netjes in een doos, paar gratis pennen erbij. Printer doet het weer prima.
Goede prijs. Normale verzendkosten.
Aan te raden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Khair Aljaja 01-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig webshop, ik zou anderen aanraden.

Alles was in orde en heel snel bezorgd. Ik had op het laatste moment een rekenmachine nodig voor de toets in een dag en was dezelfde dag bezorgd, topper !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-11-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Khair! Wij hopen dat je de toets goed gemaakt hebt. Groetjes, 123inkt.

Martin 01-11-2018 Via de website gekocht

dik tevreden

Snelle service en alles netjes en goed verzorgd. precies wat je wilt, als je iets via een webshop besteld.

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-11-2018

Bedankt voor je beoordeling Martin! Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze snelle service. Groetjes, 123inkt

J.C.westerhof 01-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Uitstekende communicatie, vragen worden snel beantwoord.snelle. De levertijden zijn uitstekend.
De prijzen van de artikelen horen duidelijk bij de goedkoopsten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedendag,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over ons. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

TD 01-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snel en duidelijk service, en een heel breed assortiment. Overal een fijne vondst voor mijn printer needs!

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-11-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je tevreden bent over de service en ons uitgebreide assortiment. Tot een volgende keer!

Fleur 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Het pakketje kwam zeer snel aan en de producten waren netjes verpakt. Goede online klantenservice, ik werd snel geholpen via de mail!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedendag Fleur,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Bij een volgende bestelling zijn we je graag weer van dienst.

Johanna 30-10-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service, bieden niet wat op hun website staat.

Ik heb een dure toner gekocht voor mijn RIKOH SP 112 printer, hun eigen merk omdat zij op hun site zetten dat die meer printjes biedt dan het origineel. (verschil 1400 tov 1200). Nu, na 2 jaar blijkt de toner bij 845 al op te zijn. Verder geven ze aan dat de printer altijd uitgaat van de originele toner en dat een goedkopere dus sneller leeg is...
Ze bieden 10% korting op een nieuwe, dat is maar 3,50 euro!!!!

...l van de webshop heeft me trouwens ook een compleet verkeerd antwoord per mail gegeven, de vraag was niet óf de toner leeg is, maar of er ene oplossing kan komen omdat ik 600 pagina's te weinig er mee kan printen. ....

Echt een slechte webshop, ik heb gesproken met .... en .... en ik koop daar NIET weer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2018

Goedendag mevrouw Klunder,

Per e-mail hebben wij gereageerd op uw bericht. Hierin hebben wij u een aanbod gedaan ter tegemoetkoming betreffende de toner uit 2016.

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2018

Goedendag mevrouw Klunder,

Maurice 25-10-2018 Via de website gekocht

helft van de cartridges werkt niet

Zeer willekeurige kwaliteit, de helft van de bestelde cartridges werken niet, erg teleurstellend.....

Officiele reactie van 123inkt.nl 26-10-2018

Beste Maurice, goed dat je via deze weg kenbaar maakt dat de helft van de bestelde cartridges niet werkt. Dit is niet de bedoeling, ik help je graag verder. Zou je een e-mail met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl kunnen sturen? Groetjes 123inkt.

rronday 21-10-2018 Via de website gekocht

Verpakking blijkt aangebroken

Heb originele HP toner cartridges besteld, voor bijpassende prijs (!). Bij levering bleek de orginele verpakking afwezig. Het bijgeleverde plastic bakje noemt 123inkt, zo blijkt later, 'milieuverpakking' op hun website. Ik noem het schade aanbrengen aan het product dat ik heb besteld. Product is artikel + gesealde beschermende verpakking. Dan weet je ook dat er niemand aan jouw product heeft gezeten. Klacht ingediend, maar ik krijg mooi geen nieuwe.
(Wel snelle levering en antwoord).

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-10-2018

Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Stuur ons je klantnummer of postcode + huisnummer via webcare@123inkt.nl. Wij zoeken dan graag het een en ander voor u uit.

Uw e-mail zien wij tegemoet.

Jasper 15-11-2018

Heb hetzelfde dus.... en dan lees je ook nog eens: https://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Offer.aspx?p=b-anti-counterfeit

engels verf amsterdam 15-10-2018 Via de website gekocht

Wat een toppers

GEWELDIGE SERVICE ONGEKEND PROBLEEM OPGELOST NOGMAALS TOP de printer print weer als een gek

Officiele reactie van 123inkt.nl 18-10-2018

Fijn te lezen dat de printer weer als een gek werkt en je goed geholpen bent. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar!

wiebe 09-10-2018 Via de website gekocht

goede service

123inkt.nl is een degelijke en voordelige winkel. Ik heb al jarenlang een goede ervaring gehad, nog geen hapering gehad.

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-10-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Wiebe. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag zijn wij je in de toekomst weer van dienst.

Marlie Vrencken 05-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Overzichtelijk en duidelijk.
Snelle service.
S'avonds besteld dag erna al geleverd.
Ga zeker nog weleens bij jullie bestellen.

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-10-2018

Bedankt voor je leuke beoordeling Marlie! Fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt.

HvdM 02-10-2018 Via de website gekocht

direkt een bevestiging zonder voorwaarden, top !!!!!!!!!!!!!

Geen gedoe of extra vragen. Goederen werden conform de aanbieding berekend en afgeleverd op de overeengekomen tijd. Een top online-winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling HvdM. Dit stellen wij erg op prijs. Graag staan wij bij een volgende bestelling weer voor je klaar.

Loet 01-10-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Duidelijke site. Snelle levering. Precies zo als gewenst. Goede prijs. De voordeligste van internet voor mijn bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-10-2018

Goedendag Loet,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je zo tevreden over ons bent. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Hans Wortel 01-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder slechte afhandeling .

Sinds 2008 ben ik trouwe klant van 123 inkt. Echter tijdens een bestelling voor mijn Samsung printer werd er een yellow toner geleverd die niet in mijn printer past. Na een bericht aan 123 inkt, antwoordde 123 inkt dat de toners de juiste zijn. Echter dit is niet het geval. Omdat kennelijk de houdbaarheidsdatum verlopen is en de toner uitgepakt was om te passen, was voor 123 inkt de kous af. 123 inkt heb ik meegedeeld dat ik klant af ben. Onbegrijpelijk dat, nu kennelijk 123 inkt vele klanten heeft, de service meteen fors naar beneden is bijgesteld. Gelukkig zijn er meerdere, zeer concurrerende toner leveranciers.

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-10-2018

Goedendag meneer Wortel,

Goed dat u uw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. Stuur uw gegevens (postcode+huisnummer) via webcare@123inkt.nl, wij zoeken dan graag uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

Uw e-mail zien wij tegemoet.

Hans Wortel 02-10-2018

Op mijn klacht (01-10-2018) jegens 123 inkt werd vrijwel onmiddellijk door 123 inkt gereageerd (02-10-2018).
Echter die actie is wellicht meer om de klanten te laten zien dat 123 inkt klachten serieus neemt, dan dat zij hetgeen zij pretenderen ook daadwerkelijk doen.
Juist naar aanleiding van hun reactie schreef ik een uitgebreide brief met daarin verwoord hoe e.e.a. wellicht gebeurd zou zijn.
123 inkt reageerde kort daarop per e-mail.
123 inkt echter haalde slecht één zin aan en wel volledig uit de context en ging aan de rest van de inhoud van de brief gemakshalve geheel voorbij.
Is dat nu een gebrek aan intellectuele vermogens of gemakzucht.
Jammer dat 123 inkt deze weg is ingeslagen.
Gedurende de achterliggende periode, vooral toen 123 inkt nog niet zo groot was, deed 123 inkt haar best om, met redenen omkleed, te reageren.
Nu is, zoals gebleken, die tijd kennelijk voorbij en wordt er slechts naar uiterlijk vertoon “gehandeld”. Als de consument maar het idee heeft dat 123 inkt correct optreedt, dan is het goed ook al wringt dat met de werkelijkheid.
Hans Wortel

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2018

Geachte heer Wortel,

Bedankt voor uw toelichting. Uw brief betreffende uw ervaringen hebben wij in goede orde per e-mail ontvangen. Ook heb wij het eerdere contact erbij gepakt om na te gaan wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

In oktober 2017 heeft u per abuis de verkeerde originele toner aangeschaft. Op 30 september 2018 neemt u hierover contact met ons op. Daar het artikel geopend is, kunnen wij deze niet meer als nieuw verkopen en treedt er een waardevermindering van 100% op. Aangezien het artikel niet meer vergoed kan worden hebben wij u hierover geïnformeerd.

In uw e-mail geeft u aan deze feedback toe te sturen om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren. Wij stellen het enorm op prijs dat u de tijd genomen heeft uw ervaringen met ons te delen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hans Wortel 03-10-2018

Tjonge, tjonge 123 inkt (bericht 123 inkt 3 okt, 2018).
Jullie zijn werkelijk zeer bekwaam in het selectief lezen en samenvatten van mijn brief.
Nu,…wel,…succes ermee.
Uiteraard stop ik nu met “water naar de zee dragen”, want dat heeft bij jullie kennelijk geen zin.
Vriendelijke groet,
Hans Wortel

hrcbear 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede shop, behalve hun eigen inkt

Een prettige webshop, een snel reagerende klantenservice en snelle levering. Helaas heb ik me onlangs om laten praten om het huismerk van hun inkt te gebruiken. Ja het is een stuk goedkoper, maar helaas blijft de kwaliteit achter op de originele inkt.

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-09-2018

Bedankt voor je beoordeling! Jammer te lezen dat de kwaliteit niet naar wens is. Dit lossen we graag samen met je op. Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl?

T 08-09-2018 Via de website gekocht

Goede webshop

De webshop is goed, de gratis kaarten en pennen zijn altijd welkom. De website ziet er echter uit alsof hij nauwelijks is veranderd sinds 2006. O wacht, dat is hij ook...

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-09-2018

Hartelijk dank voor je beoordeling! Dit stellen wij zeer op prijs.

Cees 06-09-2018 Via de website gekocht

Prima service bij aankoop printer

Heb een printer gekocht die ik niet werkend kreeg. Na bellen met leverancier nog geen oplossing. Heb toen 123 gebeld en zij hebben geregeld dat een specialist mij heeft gebeld om het probleem op te lossen. Klasse. Zal zeker nog meer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-09-2018

Dank je wel voor je mooie beoordeling, Eric! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat alles weer naar behoren werkt. Wij staan bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar.

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-09-2018

Bianca visser 04-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed!

Ontzettend goede service!!! Grafische rekenmachine kwam hier als goedkoopste uit en ik ontving het pakket super snel! Naast de rekenmachine ook wat leuke kleinigheidjes! Na ontvangst ook nog een persoonlijke mail gekregen of alles beviel!! Zou hier zéker weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-09-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Bianca! Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Fred Collingh 01-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden afnemer van een Brother-printer

Een zes weken geleden heb ik na een uitgebreide zoektocht in "Printerland" bij "123inkt.nl" een printer gekocht. Ik kan niet anders zeggen dat wat aangegeven werd, ook exact zo geleverd is. Het apparaat is door mij in goede orde in ontvangst genomen. De levering was snel en punctueel. Ik ben mede op de beschrijving van het product door "123inkt.nl" afgegaan en hierin ben ik niet teleurgesteld, integendeel. Het product kent een prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-09-2018

Goedendag Fred, Bedankt voor je mooie beoordeling en goed te lezen dat je zo tevreden bent over de printer. In de toekomst staan wij graag voor je klaar!

Vonk S.C.J. 30-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb bij 123 cartridges besteld op de site PH Desk jet 3630 deze werden mij toegezonden maar toen ik na een maand de cartridges nodig had heb ik deze geplaatst,en wilde ik printen, de printer weigerde en wat blijkt ze hadden de verkeerde cartridges gestuurd nl. geen 302XL maar 301XL, ik heb deze retour gestuurd met het verzoek de juiste cartridges toe te sturen. Wie schertst mijn verbazing dat ik een verkeerde bestelling had geplaatst en ik 301XL had besteld want dat ik op 301XL had gezocht iets wat pertinent niet waar is . Ze hebben de cartridges niet terug genomen en beloofde mij 20% korting en geen verzendkosten bij een nieuwe bestelling, na vele mailtjes en telefoontjes heb ik besloten hier gebruik van te maken om de schade zoveel mogelijk te beperken, wel vraag ik mij af; als ik een foute bestelling heb geplaatst waarom geven ze mij dan zogenaamd 20% korting uit coulance ???? voor mij is dit de laatste keer geweest dat ik zaken heb gedaan met 123 en ik ga nu naar de site van ,, inkClub,,hier kun je alle cartridges bestellen je krijgt er garantie op ook op hun huismerken en de prijs is hetzelfde als bij 123 en mocht je een seniorenpas bezitten krijg je nog eens 7% korting, dus voor mij geen 123 meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-08-2018

De afgelopen week hebben wij meerdere malen contact met u gehad. Wij hebben het bestelproces uitgezocht en u uit coulance een aanbod gedaan. Mocht u hier in de toekomst nog gebruik van willen maken, dan horen wij dit graag

Als u nog vragen heeft, dan kunt u ons mailen via webcare@123inkt.nl. Wij staan voor u klaar.

Elise 15-08-2018 Via de website gekocht

Oppassen met betaalmethode

De bestelling kwam snel en was goed verpakt. Oppassen met de betaalmethode, want het was mij niet duidelijk bij het bestellen dat ik 2% toeslag moest betalen voor het gebruiken van Paypal. Na drie mailtjes kreeg ik antwoord (sorry over het hoofd gezien), dat dat nu eenmaal zo was. De website mag qua layout wel eens gemoderniseerd worden, hij oogt erg vol.

Officiele reactie van 123inkt.nl 15-08-2018

Goedendag Elise, bedankt voor de review. Goed dat je dit via deze weg aan ons laat weten. Kan je ons via webcare@123inkt.nl voorzien van je klantgegevens? Wij zullen je hier dan mee verder helpen.

Marry 13-08-2018 Via de website gekocht

toners niet geschikt voor mijn samsung CLX-3305

Voor deze shop gekozen omdat ik 2 jr. geleden goede ervaring had met een 123-toner. Nu weer een besteld en printer herkent nu de originele starttoners niet meer. Gedwongen om die ook bij hen aan te schaffen, en wat bleek, ik had nu 3 verschillende modellen toner, waarvan er één weer niet geschikt bleek.
Ze hebben alles terug genomen, en geld gererourneerd.
Daar de printer de originele toners daarna niet meer herkende ,
heb ik een nieuwe printer moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 13-08-2018

Goedemiddag Marry, bedankt voor de review. Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Graag ontvangen wij via webcare@123inkt.nl je klantgegevens, zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.

DVN 07-08-2018 Via de website gekocht

Retourprocedure drama

Wij bestellen hier al sinds 2007 patronen en cartridges, altijd goed geleverd en snel. Echter toen er 1 patroon dienst weigerde, wilde 123inkt deze niet retour nemen. Er moest een foto worden gestuurd, daar de printer bij 1 van onze klanten stond was dit geen optie. 123inkt wilde ondanks alle bestellingen geen coulance / garantie afhandeling uitvoeren. Of een credit. Wij zijn diep teleurgesteld na diverse telefoontjes en mails kregen we te horen dat het niet hun verantwoording was dat wij de patronen afleverden bij onze klanten. (Was voor ons een service artikel 1 op 1 door). Gelukkig snel een nieuwe leverancier gevonden. En wij bestellen hier dus niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-08-2018

Goedendag, bedankt voor de review. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Graag ontvangen wij uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.

Gijs Kos 05-08-2018 Via de website gekocht

Super slechte service bij 123Inkt

Waardeloze service. Canon printer gekocht, die er binnen 5 minuten mee stopte. Doorgestuurd van 123Inkt, naar Canon, naar Repaircentre. Inmiddels 8 dagen niets gebeurd. Moest wel prints van aankoopnota, rep registratie en verzendetiket hebben ( ......? ). Laatste aankoop bij 123Inkt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 07-08-2018

Geachte heer Kos, bedankt voor uw review. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hebben u vandaag een e-mail verzonden over de status van de reparatie.

Afgelopen week hebben wij meerdere malen contact met u gehad. Zoals eerder aan u uitgelegd verloopt de garantie via Canon. De printer heeft u, na contact met Canon, vorige week naar de reparatiedienst verzonden. Vandaag hebben wij contact opgenomen met Canon voor de status. De printer is voor u ter garantie gerepareerd en gisteren aan u retour gestuurd. U kunt die vandaag verwachten.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag via webcare@123inkt.nl

Ingrid 04-08-2018 Via de website gekocht

ik koop al jaren cartridges bij ze, ben zeer tevreden

Ik koop al jaren cartridges bij ze, heb altijd de huismerk cartridges gebruikt en ben er zeer tevreden over. De levering is altijd heel snel. Heb slechts bij 1 cartridge ooit meegemaakt dat hij het niet deed, deze heb ik weggegooid. Ik verbruik gemiddeld 7 cartridges per jaar, alle andere gaven altijd prima printwerk. Ik heb onlangs een nieuwe printer aangeschaft en ga nu daarvoor uiteraard weer cartridges aanschaffen via 123 inkt.nl. Ik geef een 9 en geen 10, omdat 1 cartridge het ooit niet deed. Heb toen overigens geen contact daarover opgenomen, gewoon weggegooid.

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2018

Goedemiddag Ingrid, dankjewel voor deze mooie review. Dit stellen wij zeer op prijs. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar. En mocht er dan iets zijn, neem dan meteen contact met ons op. Hier helpen wij je dan graag mee verder.

abvk 02-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

We hebben een printer gekocht bij 123 inkt, die gelijk defect bleek. Veel heen en weer bellen en mailen, steeds van het kastje naar de muur: we willen niet gelijk van 2 jarige garantie gebruik maken, hebben de printer retour gestuurd naar 123 inkt. (bewijs daarvan goed bewaard)
Nu worden we steeds een factuur gestuurd, inmiddels met aanmaningskosten! We mailen steeds terug dat de bestelling is geretourneerd en gaan niet betalen!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2018

Goedendag, bedankt voor de review. Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt.Wij hebben u inmiddels een e-mail gestuurd en ontvangen graag uw reactie hierop via webcare@123inkt.nl.

Goede aftersales 24-07-2018 Via de website gekocht

Goede aftersales

Mijn vrouw had via google, zoals heel veel mensen beginnen, informatie ingewonnen over een bepaalde papier soort. Hierbij kwam ze o.a. uit op 123inkt. Ze heeft deze toen besteld. Maar …… helaas het bleek niet het juiste papier te zijn.
Aan 123inkt heb ik dat laten weten via de mail dat de zoekvraag niet overeenkomt met het produkt. Helaas had ik ook het pak al geopend en kon niet meer retour.
Na enig emailverkeer heeft 123inkt besloten het geld toch terug te storten en kregen we het advies ook nog altijd op de site zelf te kijken om meer zekerheid te hebben over een product.

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-07-2018

Goedendag,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze aftersales. Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar.

Hawi 16-07-2018 Via de website gekocht

Slechte aftersales en geen geld terug

Afgelopen donderdag contact gehad met de klantenservices, over problemen met onze Epson workforce WF 7620 ivm printproblemen Door de klanten services geadviseerd om een reinigingsset no 110699 te bestellen, waarmee dan het probleem verholpen zo zijn. De zelfde dag zo'n set besteld en geïnstalleerd in de printer volgens de aanwijzingen van 123 inkt . Diverse keren de koppen gereinigd 1 dag laten staan nogmaals diverse keren het reinigingsproces uitgevoerd zonder resultaat. Vandaag 16072018 op nieuwe gebeld met de klanten services en hun het relaas verteld dat de printer nu helemaal niks meer doet en de reinigingsset totaal geen resultaat opgeleverd heeft Ik heb gevraagd om restitutie van het betaalde bedrag, maar dat kreeg ik niet terug. Slecht verhaal en slechte services, gezien het hun advies was. Nu moest ik maar met Epson of de leverancier contact opnemen. Ik heb voor heen diverse keren cartridges besteld bij hun en denk wel dat dit ook de laatste keer is geweest!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2018

Geachte heer De Bruyne,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer uw printer niet meer naar behoren werkt.

Telefonisch heeft u contact gehad met onze klantenservice. Zoals hierin met u besproken is, zijn de reinigingscartridges een mogelijke oplossing. Tevens gaf u aan dat de printer 14 maanden oud is, hetgeen betekent dat de printer nog onder de garantie valt. Dit is de reden dat wij u vriendelijk hebben verzocht contact op te nemen met de leverancier van de printer.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons mailen via webcare@123inkt.nl.

Hawi 17-07-2018

Geachte mevrouw, heer.

Normaal was zo iets waarschijnlijk ook mogelijk, ware het niet dat de garantie enz vervalt, als je geen originele cartridges gebruik bij deze printer Het is niet alleen zo bij Epson maar ook bij andere merken. Gezien dat er geen originele cartridges in deze zitten heeft het ook geen enkele zin om deze op te sturen/of garantie te claimen

Dat is dan ook de reden dat ik mij tot jullie gewend heb. Ik had op z'n minst wel uit coulance van jullie het aankoopbedrag terug mogen ontvangen

Maud 10-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Snelle service, vandaag besteld is morgen in huis! Goed en snel werkend apparaat.
Vooraf goed geïnformeerd over dit product, ik ben heel tevreden!

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-07-2018

Goedendag Maud,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Groetjes,

John 08-07-2018 Via de website gekocht

Keurige snelle levering

Overzichtelijke en snelle site, eenvoudig zoeken en bestellen en vlot geleverd! Overzichtelijke en snelle site, eenvoudig zoeken en bestellen en vlot geleverd!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-07-2018

Dank je wel voor je mooie beoordeling, John. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website en de snelle levering. Graag tot de volgende keer!

Erik 04-07-2018 Via de website gekocht

123inkt huismerk toners

Heb 123inkt huismerk toners besteld voor me lazerprinter, Helaas kwamen er allemaal vlekken op de pagina's en vervuilde heel de printer. Na 5 mailtjes en 6x bellen nog niet opgelost. Op de site staat 100% garantie op huismerk toners maar dit gaat zo moeizaam dat je hier geen zin in hebt. Tip bestel gewoon de originele toners dan heb je er in ieder geval wel plezier mee!

Officiele reactie van 123inkt.nl 06-07-2018

Goedemorgen Erik, goed dat je je ervaringen op deze manier aan ons kenbaar maakt. Kan je ons via webcare@123inkt.nl voorzien van je klantgegevens? Hier helpen wij je dan graag mee verder.

Ton 03-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Prima adres voor het bestellen van inkt. Gunstige prijsstelling en snel geleverd. Zou de volgende keer weer kiezen voor 123inkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-07-2018

Goedendag Ton,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze prijs en snelle levering. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Groeten, 123inkt

Werner Schönberger 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het was een van de weinige winkels die de door mij gewenste papiershredder op voorraad hadden. En dat tegen de scherpste prijs en een snelle levering.

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-07-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Werner. Dit stellen wij erg op prijs. Veel plezier met je papiershredder!

Groetjes,

anjo 30-05-2018 Via de website gekocht

bagger service

ik gebruik al enkele jaren de huismerk cartridges van 123 inkt echter na het debacle met HP is het sukkelen. Steeds weer foutmeldingen, fletse kleuren, dan weer was de inkt op terwijl er nog voldoende in de cartridge zat, dan weer was de cartridge niet goed geplaatst terwijl er niks gebeurd was. Ik was het zat en heb originele cartridges geplaatst en allee problemen opgelost. Vervolgens contact gezocht met klantservice om de 123 producten tegen bijbetaling te ruilen voor originele. Ik moest eerst foto's maken van de foutmelding en printjes sturen en ik was net zo blij dat het allemaal weer goed functioneerde dus was niet van plan om die rommel weer te plaatsen! Uiteindelijk was de gele ook echt lek en kreeg ik daarvoor een credit en de rest heb ik mee teruggestuurd met de mededeling dat ik die rommel niet meer hoefde. Ook nog moeten wachten op mijn creditnota, maar met de betalingsherinnering waren ze dan weer wel snel, bedankt voor de service 123, Not dus...

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-05-2018

Goedendag meneer De Groen,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Graag zoeken wij uit wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl

ward 20-05-2018 Via de website gekocht

Super Service

Naar dat mijn pakket beschadigd aangekomen was werd ik netjes geholpen via de telefoon en kreeg ik een nieuw opgestuurd met een flesje fijn! dit noemen ze service!

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2018

Bedankt voor dit mooie compliment Ward. Dit stellen wij erg op prijs. Tot een volgende bestelling!

Frank Hoekstra 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service!

Snelle levering, goede helpdesk! Ik had probleempje met kleurentoner van HP. Huismerk. Kreeg zonder er naar te vragen direct aanbod voor gratis toezending van een nieuwe. Perfect. Kreeg ook nog een miniflesje wijn met tekste 'Sorry'. prima dus :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Frank. Goed te lezen dat alles snel en naar wens voor je is opgelost. Geniet van het wijntje en in de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Petcro 07-05-2018 Via de website gekocht

Ze doen werkelijk wat ze beloven.

Ik heb deze site gekozen in eerste instantie voor de prijs. Ook even naar de recensies gekeken en toen de bestelling geplaatst. Je krijgt duidelijke mailtjes over de vooruitgang van de bestelling. De levering was zoals werd medegedeeld keurig op de opgegeven tijd. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een bestelling gedaan heb, zal ik zeker vaker gaan doen. (Wel afhankelijk van de prijs). Nee, ik heb geen aandelen en ook geen familie of kennissen die hier werken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-05-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Petcro!
Goed te lezen dat het goed en naar wens voor je verlopen is. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Groeten,

Wim 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede service

Zondagavond besteld en maandag voor de middag al geleverd. Hartstikke fijn. Kon eindelijk weer printen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 04-05-2018

Goedemiddag Wim, bedankt voor de mooie review. Dat stellen wij zeer op prijs. Fijn te lezen dat je hier tevreden over bent. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Arnaud Veere 01-05-2018 Via de website gekocht

Vreemd gedrag service afdeling

Op zondag een printer besteld en betaald. Op maandag geleverd. Dat is positief. Echter deed de printer niets, zelfs kon er geen kopie worden gemaakt. Direct service afdeling geinformeerd. Moest ik contact opnemen met Epson. Direct gedaan waar ik erg goed geholpen werd. Retournummer gekregen wegens duidelijke gebreken van de printer. Retournummer doorgebeld. Nee is niet genoeg, moet ook een email hebben. Weer met Epson gebeld. Verhaal gedaan. Epson zegt nummer in systeem in te voeren en 123inkt kan hierin kijken. Email niet nodig. 123inkt blijft beweren wel nodig. Indien geen email. Geen retour. Ik maak duidelijk dat de WET bepaald dat retour verplicht is. Zij hebben retourplicht, geen recht. Wet staat boven Algemene voorwaarden. Geen reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-05-2018

Goedendag meneer Veere,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie voor u is.

Naar aanleiding van het telefonisch contact met onze klantenservice zijn zij hard bezig u te voorzien van een juiste oplossing. Inmiddels hebben wij u ge-mailt met een aanbod. Uw reactie hierop zien wij tegemoet.

arnaud 01-05-2018

Ja een absurde reactie. Zoals duidelijk is aangegeven heeft Epson mij een dossier nummer gegeven en dat ook naar jullie doorgegeven. Waarom zouden zij dan ook een email moeten sturen. Zij zitten niet om werk verlegen! Nu ben ik al een HELE dag met deze onzin kwestie bezig. U behoord zich te houden aan de WET! Geen eigen regels maken, we hebben er al genoeg. Hou je gewoon aan de wet en het probleem is opgelost. Hierbij is de koop ONTBONDEN verklaart. Graag mijn geld terug en het retourlabel voor dit product.

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-05-2018

Geachte heer Van der Veere,

Uw e-mail betreffende het ontbinden van de koop hebben wij in goede orde ontvangen. Dit verzoek hebben wij in behandeling genomen.

De aankoop van de printer valt buiten de consumentenwetgeving, aangezien u de order op uw zakelijke account besteld heeft. Wij doen echter onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor u in orde te maken. Wij vertrouwen op uw geduld in dezen.

Christian 23-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service!

Als ondernemer en particulier heb ik al bij heel wat winkels mogen bestellen maar de service van 123inkt is middeleeuws te noemen. Ik heb een printer aangeschaft en na installatie blijken er een aantal functies niet op te zitten en maakt de printer meer lawaai dan verwacht. Ik heb de klantenservice gebeld en de toon en stelling waren duidelijk. Zodra een printer is geïnstalleerd mag de printer niet meer geretourneerd worden... Wel mocht ik zelf de leverancier bellen en het lawaai met hun bespreken :-( Gek eigenlijk dat na het verdwijnen van de fysieke winkels waar je zelfs nog een proefprintje mocht maken de markt wordt overgenomen door bedrijven die geen service meer verlenen maar slechts dozen verschuiven/verkopen. Ook gek dat dit bedrijf prijzen heeft ontvangen voor de goede service terwijl bijvoorbeeld CoolBlue maar ook Bol.com artikelen die getest zijn terugnemen. Kortom de bedrijven die zich nu online begeven moeten verschil maken in service in ruil voor vervanging van de fysieke winkels zo niet dan moet dit in de beoordeling zichtbaar zijn. Een 2 voor 123inkt.nl. Eens en nooit meer! Ik ga weer naar bol.com en coolblue. Dit zijn bedrijven die wel weten hoe ze met de nieuwe generatie kopers om moeten gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 25-04-2018

Geachte heer Visser,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben u, naar aanleiding van uw bericht, direct een e-mail gestuurd. Uw reactie op onze mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl.

Laurine 20-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Snelle levering, goed aanbod, persoonlijke service achteraf. Geen heel mooie site, maar dat hoeft ook niet.

Officiele reactie van 123inkt.nl 23-04-2018

Goedemorgen, bedankt voor de review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over ons aanbod, de levering en onze service. Uw feedback betreffende onze website nemen wij mee voor de toekomst.

Janmaas 16-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede printer, ook om scans te maken

De prints zijn zeer goed en scherp. Dat geld ook voor de gemaakte scans. Alleen deinstellingen na uitpakken vergen wat meer tijd en lees werk. via USB is de printer sneller. Draadloss weerkt hij ook maar het lijkt of hij zich iedere keer moet bedenken "wat moet nu afgedrukt worden".

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-04-2018

Goedemiddag, bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de printer goed bevalt! Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling.

Bogers 12-04-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering.

De printer had de laagste prijs op internet en de levering was al de volgende dag. Perfecte online shop.

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-04-2018

Goedemiddag, fijn dat de prijs en levering goed zijn bevallen! En natuurlijk bedankt voor de positieve beoordeling! Wij zijn je bij een volgende bestelling graag weer tot dienst!

Albert 12-04-2018 Via de website gekocht

Goede inkt

Ik heb bij 123 inkt, voor mijn canon inkt gekocht voor te hervullen ik heb dit nu een aantal keer gedaan en werkt prima en ook een stuk goedkoper als nieuwe cartridge

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Albert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!