123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

VeraB12 30-07-2022

Wat een geweldige service en interesse in de tevredenheid van de klant! Ze benaderden mij zelf en hielpen me een product om te ruilen, kosteloos. Snel, duidelijke en makkelijke retourservice.
123inkt.nl 31-07-2022

Fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen, Vera! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bo 29-07-2022

Fijn dat de inkt voor mijn printer van een ouder type nog gewoon bij jullie verkrijgbaar is! En ook nog tegen een zeer scherpe prijs. Snelle levering en alles dik in orde!
123inkt.nl 02-08-2022

Bedankt voor je review, Bo. Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en de levering. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

thijs voets 28-07-2022

Bij de bezorging van mijn laatste bestelling van inktpatronen ervoer ik weer eens de correctheid en punctualiteit van het besteltraject van 123.inkt, 100 procent zoals het hoort.
Ook mijn printer deelt in de vreugde..
123inkt.nl 28-07-2022

Wij willen jou en je printer bedanken voor deze positieve review, Thijs! Hopelijk zien we jullie snel terug bij een nieuwe bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Carin 28-07-2022

Ik vind het een fijne winkel, ze verkopen alles wat ik nodig heb voor mijn eigen praktijk. De winkel is overzichtelijk ingericht, de verzending super snel en er zitten altijd extra dingen bij. Ook leuk. Na de bestelling kreeg ik een persoonlijk bericht of alles goed was gegaan met de verzending, dat vind ik attent.
123inkt.nl 28-07-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons, Carin! Wij hopen je in de toekomst nog vaker te helpen met spullen voor je praktijk en zien je graag snel terug. Groetjes, Hanna van 123inkt

Dekker 27-07-2022

Super service bij 123Inkt. De website is overzichtelijk en je vind snel de juiste inktpatronen (ook de alternatieve versie). Mijn bestelling werd binnen 24 uur geleverd. Top!
123inkt.nl 28-07-2022

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn super blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze website en levering. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Gata 27-07-2022

Ik heb voor 123.inkt gekozen vanwege een betere prijs. Het was mijn eerste keer dat ik op 123.inkt heb iets besteld en ik ben super tevreden! De bestelling was snel geleverd, met klein extra klein kado ( pens en een boekje). Maar ik ben vooral tevreden dat mijn oude cartridges kan gratis retour sturen en krijg ik nog geld terug voor! Ga zo door!
123inkt.nl 27-07-2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gat! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Anoniem 26-07-2022

Scherpe prijzen en een snelle levering. Ruim assortiment. Navul artikel is lastig te krijgen en zonde elke keer de hele "set" te kopen
123inkt.nl 27-07-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent onze service en het assortiment! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Thijs 25-07-2022

Goedkoop, goede eigen producten en top klantenservice! Snel verzonden, goed op de hoogte gehouden.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor deze mooie review, Thijs. Super dat je zo een tevreden klant bent! Groetjes, Kim van 123inkt

Goed 25-07-2022

Goede producten, snelle levering. Alleen de site mag van mij wel nog iets overzichtelijker.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor je positieve review en feedback. Dit waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123inkt

fysiotherapie van Rijswijk 25-07-2022

wat een geweldige service, werd gebeld met de mededeling dat deze eigen merk inkt erg goed was, en stukken goedkoper. En inderdaad, geweldig. helemaal top

Super dat je zo tevreden bent over ons huismerk! Groetjes, Kim van 123inkt

Nico Versteeg 22-07-2022

Zeer goede ervaringen met 123inkt.nl.
De producten van het bedrijf zijn van uitstekende kwaliteit, de wijze van inpakken is perfect en de snelheid van levering die het bedrijf zegt te kunnen uitvoeren maakt 123inkt.nl waar.
Een aanrader voor een ieder!
123inkt.nl 22-07-2022

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen in het plaatsen van deze review, Nico! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Sanne van 123inkt

African welfare foundation 21-07-2022

super tevreden met deze shop .
alles netjes optijd geleverd ook al hoeft het van mij niet zo super snel .
123inkt.nl 21-07-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

fijne webwinkel snelle levering 19-07-2022

fijne overzichtelijk website, snelle levering, goede klantenservice. Ze belde na om het adres te checken omdat dit onze eerst zakelijk bestelling fijn. Ook fijn dat het mogelijk is om achteraf te betalen.
123inkt.nl 19-07-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je eerste zakelijke bestelling bij ons! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

pjbrons 18-07-2022

Wat ik wilde hebben kon ik bestellen, betalen, dag later geleverd. Mooier kan haast niet.
Weet helaas niet meer waneer ik exact bestelde maar het werd geleverd. Ik was dus blij:-))

Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling! Groetjes, Kim van 123inkt

Tea 18-07-2022

Snelle levering en goed product, genoeg assortiment en variatie. Via de webshop besteld en binnen 3 dagen geleverd, daar zijn we ontzettend tevreden over. Daarnaast een leuke attentie in de vorm van een tekstcorrectie en pennen, graag een volgende keer weer!
123inkt.nl 25-07-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent Tea. We zien je graag terug voor een nieuwe bestelling en sturen dan natuurlijk een leuk kleinigheidje mee! Groetjes, Kim van 123inkt

Hetty 18-07-2022

Goede kwaliteit, cartridge is snel geleverd, klantenservice is vriendelijk.
123inkt.nl 25-07-2022

Bedankt voor je positieve review, Hetty! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Kim van 123inkt

Yvonna 15-07-2022

Eenmaal iets besteld en nu word ik overdonderd door e-mails om de nieuwsbrief te bevestigen. Al meerdere malen gevraagd om mijn gegevens uit hun bestand te halen maar ze bliven komen. Misschien is het een glitch in hun e-mail/nieuwsbrief programma maar op de vraag hier naar te kijken wordt niet geantwoord. Ik ben 123inkt meer dan beu.
Yvonna 30-07-2022

Wat een mooi bericht laat Samantha hier achter maar inmiddels is er nog niets veranderd en blijven de e-mails komen. IT beweert dat het door de cookies op mijn apparaten komt maar na verwijderen hiervan blijft het probleem. Dat is de makkelijkste weg om het bij mij neer te leggen. Ik voel me niet serieus genomen en overweeg een spam klacht te starten.

123inkt.nl 16-07-2022

Wat vervelend dat je mails van ons blijft ontvangen, Yvonna. Het is uiteraard niet de bedoeling om je hiermee lastig te vallen. Ik zie inderdaad dat je hierover verschillende mails hebt gestuurd en wij je meermaals hebben geprobeerd je af te melden, maar hier gaat blijkbaar iets mis in ons systeem. Wij hebben dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost! Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Samantha van 123inkt

TS 13-07-2022

Wij mogen niet meer kopen, omdat wij alleen originele cartridge willen hebben.... Iedere keer worden we netjes gebeld, dat ze het niet op voorraad hebben en met de vraag of ze het huismerk mogen sturen. Daar willen wij niet aan, dus einde verhaal.
123inkt.nl 13-07-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! We kijken graag even met je mee naar een passende oplossing. Zou je daarvoor een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Romy van 123inkt

Hypotheek & more 07-07-2022

op 123 inkt.nl is het heel makkelijk te zoeken op printer, dan kiezen wat je nodig hebt en betalen prima services, snel, duidelijk en overzichtelijk.
123inkt.nl 11-07-2022

Bedankt voor deze positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Kim van 123inkt

Danielle 07-07-2022

Het bestellen ging makkelijk op de overzichtelijke website. De levering was snel en prima in orde. En nadien ontving ik zelfs een email of ik tevreden was. Goede service!
123inkt.nl 07-07-2022

Goed om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug, Danielle! Groetjes, Kim van 123inkt

Bosje 06-07-2022

verkocht via marktplaats een oude ongebruikte cartridge van 123, werd door 123 benaderd en kon het retour sturen voor de aankoopwaarde die weer te gebruiken was bij aankoop van nieuwe producten. Super service
123inkt.nl 07-07-2022

Bedankt voor deze positieve review! Super dat je de artikelen hebt teruggestuurd en het tegoed weer hebt kunnen gebruiken voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Kim van 123inkt

Kayli 05-07-2022

De producten op de site worden geleverd zoals ze staan omschreven. De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd zoals op de website staat aangegeven.
123inkt.nl 05-07-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Kayli! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

TAXPAS 05-07-2022

Alles werkte ook gelijk goed in de printer. Het apparaat is uit 2012 en had keuren. Maar ze lijken nu weer opgelost. Heel fijn.

Ik bestel niet zoveel kantoorartikelen meer, maar ik ga de volgende keer weer bij 123inkt.nl als eerste kijken.

Ik zie vaak reclames van 123inkt langskomen. En jullie maken de reclame waar! Heel goed.
123inkt.nl 05-07-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Groetjes, Romy van 123inkt

Joyce 04-07-2022

Snelle levering! Had geen originele inkt besteld maar gerecycled cartridges werkt perfect! Zitten gelijk 2 retour enveloppen bij om de oude cartridges terug te sturen om te recyclen en 2 pennen en een weet niet hoe je het noemt dus noem het maar een gum. :) volgende keer weer bij jullie bestellen.
123inkt.nl 04-07-2022

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Joyce! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Simon van Rees 04-07-2022

Duidelijke website, snelle levering en prima producten (cartridges tbv Canon printer)
123inkt.nl 04-07-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, Simon! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt