123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mandy 04-07-2022

Mijn favoriete pennen besteld en de volgende dag had ik ze al in huis. Als extraatje 2 pennen en een cirrectieroller gratis. Super
123inkt.nl 04-07-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Mandy! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

George Stienen 30-06-2022

Ik ben al jaren klant bij 123 inkt gewoon goede service en goede kwaliteit en natuurlijk de prijs is goed.
123inkt.nl 30-06-2022

Bedankt voor deze positieve review, George! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Annie 27-06-2022

Heb gebeld naar de klantenservice met een aantal vragen. De meneer aand e telefoon was heel geduldig en zocht gelijk vanalles voor me uit. Kon al m'n vragen beantwoorden en gaf aan dat ik de bestelling de dag erna al kon verwachten. En dat was ook zo. De bestelling was netjes verpakt en er zaten nog wat extraatjes in wat een leuke verrassing was.
123inkt.nl 27-06-2022

Wat fijn dat je naar volle tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice, Annie! Dit horen wij natuurlijk graag. Groetjes, Kim van 123inkt

p de groot 27-06-2022

overzichtelijke site / ruime keuze aan artikelen / snelle en keurige levering
123inkt.nl 27-06-2022

Bedankt voor deze positieve review! Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123inkt

Elly de Waal 27-06-2022

Snelle bezorging en goede afhandeling en een leuke surprise in het bestelde pakket
123inkt.nl 27-06-2022

Wat fijn dat zo tevreden bent over je bestelling, Elly! Groetjes, Kim van 123inkt

R. Gerards 27-06-2022

De bestelling verliep gemakkelijk en het product is snel en compleet afgeleverd.
123inkt.nl 27-06-2022

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

Lia 27-06-2022

Snel en accuraat.
De andere dag in huis.
inclusief kanootjes zoals pennen.
123inkt.nl 27-06-2022

Bedankt voor je positieve review, Lia! Bij je volgende bestelling sturen we weer iets leuk mee. Groetjes, Kim van 123inkt

Cindy 27-06-2022

Vriendelijk te woord gestaan telefonisch. Ook telefonisch een zakelijke bestelling kunnen plaatsen op rekening
123inkt.nl 27-06-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Cindy. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

J.G. 26-06-2022

Eigenlijk is het best lastig om een review te schrijven voor 123inkt.nl omdat het atlijd 'gewoon' goed is. Maar toch wil ik de moeite nemen om een review te schrijven omdat 'gewoon' in deze tijd niet altijd 'gewoon' is. En een bedrijf die dus gedurende langere tijd constant betrouwbaar is een goede review zeker verdient!
De website werkt goed, is overzichtelijk en lekker basic zonder te veel afleidende toeters en bellen. (Als halve autist houd ik van 'to the point' en overzichtelijk zodat je niet te veel door de vorm wordt afgeleid van waar het om gaat.)
De levering is bij mij tot nog toe altijd zeer snel, en als iets niet snel leverbaar is wordt dit bijna altijd op de site al aangegeven. En de produkten zijn prima en voor een goede prijs.
123inkt.nl 27-06-2022

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Heel fijn om te lezen dat je als vaste klant zo tevreden bent over ons. Dankjewel voor de complimenten en het vertrouwen. Groetjes, Kim van 123inkt

Ash 25-06-2022

123inkt.nl is transparant, eerlijk en Is de concurrentie voor. Super snelle levering. Meer dan tevreden.
123inkt.nl 25-06-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Ash! Groetjes, Sanne van 123inkt

Philip Koelemij 25-06-2022

De bestelling werd keurig afgeleverd. In de verpakking zaten nog wat extra pennen. Verder is er een verpakking bijgeleverd om de oude inktcartridges te recyclen.
123inkt.nl 25-06-2022

Bedankt voor deze mooie review, Philip! We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123inkt

Harm 23-06-2022

Ik heb helaas niet via de web side besteld, maar telefonisch, dat doet niet af dat de service meer dan voortreffelijk was.
Ga zo vooral door en uw bedrijf zal zeker verder groeien, dat is althans onze wens.
123inkt.nl 23-06-2022

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Harm! Groetjes, Sanne van 123inkt

Gerrit van Lohuizen 23-06-2022

Een goed product voor een eerlijke prijs, en een vlotte en correct levering , en een fijne mail of alles naar wens was .chappau
123inkt.nl 23-06-2022

Bedankt voor deze mooie review, Gerrit! Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, Sanne van 123inkt

Oost 22-06-2022

Waardeloos, wel extra laten betalen om de vervoerder te kiezen en dan toch met een ander versturen(met alle.ellende van dien)
Maar het extra betaalde bedrag teruggeven zit er niet in
Bestelling gedaan en bewust gekozen voor post.nl als vervoerder I.v.m. langlopende problemen met DHL in mijn regio
Dan beslist 123 inkt in al haar wijsheid om toch gebruik te maken van DHL, met alle te verwachten problemen, eerst dag te laat, daarna volgens DHL bezorgt, maar geen pakje etc. En 123 inkt hierop aanspreken levert alleen een, " volgende keer gratis verzending" op, ik heb betaald voor een dienst zijnde keuze van vervoerder en als dat niet geleverd wordt vind ik dat dat terugbetaald hoort te worden, en misschien een kleine compensatie voor alle ellende, maar nee, je moet eerst weer bestellen bij 123 om je "compensatie " te ontvangen, waardeloos ik betaal liever meer dan deze ellende
123inkt.nl 22-06-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden compensatie. Onze excuses dat het op deze manier gelopen is. We kijken uiteraard graag nogmaals met je mee. Zou je ons daarom een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Romy van 123inkt

Remon 22-06-2022

Prettige webshop, overzichtelijk. De filter mogelijkheden hebben mij snel naar het gewenste product geleidt. Wat ik zelf erg fijn vind is dat ik de keuze kan maken tussen het officiële merk en het huismerk (wat overigens van prima kwaliteit is).
123inkt.nl 22-06-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je aankoop en onze webshop! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Willy Bieze 22-06-2022

Ik ben zeer tevreden over de snelheid en correctheid waarmee 123 inkt mijn bestelling heeft verwerkt.
123inkt.nl 22-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Willy! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Roger Ma 22-06-2022

Delivery is very fast and the product is very good. I will keep using inkt123 for my office.
123inkt.nl 22-06-2022

Thank you for taking the time to write this positive review, Roger! It is great to read you are happy with our service! Greetings, Anouk from 123inkt

Jan van Houwelingen 22-06-2022

alles is goed verlopen van begin tot en met de levering
terecht gekomen omdat deze cartridge van 123 goed en goedkoop zijn
123inkt.nl 22-06-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling, Jan! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Lozzie 21-06-2022

Geweldige ervaring met deze zaak. Snel geleverd, zeer goed communicatie/klantenservice & heel erg beleefd.

Bestelling echt snel ontvangen in goede verpakking. Is goed aangekomen zonder enige schade.

Ik raad deze zaak zeer zeker aan en zal zeker de volgende keer bij ze bestellen. Ik geef ze 5*
123inkt.nl 21-06-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Lozzie! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Maria 20-06-2022

Super snel en goed product, met geregeld met een retour zakje voor de lege cartridge. Ook nog eens mooi voor het milieu. SUPER dus kan niet anders zeggen!
123inkt.nl 20-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Maria! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Leonie 20-06-2022

Heel goede service, mooie producten, super snelle levering. Ik raad deze winkel zeker aan.
123inkt.nl 20-06-2022

Bedankt voor deze positieve review, Leonie! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service, levering en producten. Groetjes, Kim van 123inkt

Fred 20-06-2022

Snelle levering ; goed verpakt en precies wat ik besteld had. Adequaat en aanbevelingswaardig
123inkt.nl 20-06-2022

Bedankt voor je positieve review, Fred. We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123inkt

H.Visser 20-06-2022

Correct en betrouwbaar. Leveringen zijn altijd snel en juist. Na het plaatsen van mijn laatste bestelling werd ik direct door de verkoop gebeld. Ze maakten mij er op attent, dat ik een korting c.q. voordeeltje aan mijn neus voorbij had laten gaan! Het te veel betaalde bedrag had ik de volgende dag al weer op mijn rekening teruggestort gekregen :-).
De "Eigen merk" producten zijn van prima kwaliteit en daar geven ze ook degelijke garanties op. 👍👍
123inkt.nl 20-06-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en ons huismerk! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Henk Meerman. 18-06-2022

Ik bestel al enkele jaren bij 123, ze hebben enorm veel keus en ook niet alledaagse dingen zijn in voorraad.
Vaak heeft men ook nog een voordeliger eigen merk. De bestelling is altijd goed verpakt en supersnel in huis.
Laatst nog wilde ik een nieuw oplaadbaar batterij pakket samenstellen voor in een elektronisch meetinstrument.
Bij 123accu vond ik snel de goede afmeting met de juiste capaciteit.
123 is zeker een aanrader.
123inkt.nl 20-06-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Henk. Dit waarderen wij enorm! Fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes, Kim van 123inkt

Marjorie 17-06-2022

Ik ben zeker tevreden; zowel over het assortiment, de snelheid waarmee ik het in huis had, als ook de verpakking en staat waarin de spullen aankwamen.
123inkt.nl 20-06-2022

Super dat je zo tevreden bent, Marjorie! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt