123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland.

Deze score is berekend op basis van 106 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

Frank24 08-03-2020

Deze Shop is goedkoop en de levering is goed. De website kan echter veel beter.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-03-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback, Frank!
Dit wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, 123inkt

BEDROG 07-03-2020

EENS EN NOOIT WEER MET 123 INKT CARTRIDGES VOOR MIJN HP PRINTER. PRINTER LOOPT VAST EN DE INKT IS ZO WATERIG ALS MAAR WAT EN HEEFT GEEN ORIGINELE KLEUREN.
INDIEN JE OPZEG VIA 123@OPZEGGGEN.NL , KRIJG JE EEN REKENING VAN EURO 2.95 ALSNOG GEPRESENTEERD. NA NIMMER BETAALD TE HEBBEN KRIJG JE DAARNAAST OOK NOG EEN AANMANING VAN EEN INCASSOBUREAU VOOR JE KIEZEN VAN EURO 40,- EXTRA.
BETAAL NIMMER AAN DEZE ONBETROUWBARE LIEDEN WANT DAN HEBBEN ZIJ UW IBAN NR. EN KUNNEN ZE LEKKER JE HELE REKENING LEEG PLUNDEREN. ZONDER GROET ROBERT923.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-03-2020

Goed dat je contact met ons opneemt, Robert.
Zou je jouw klantgegevens kunnen doorgeven via webcare@123inkt.nl? Dan kijken wij graag na wat er is gebeurd en wat we hierin voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Patricia 04-03-2020

Ik zocht naar een geschikte en betaalbare printer en heb die bij 123inkt.nl gevonden. De website is overzichtelijk en de levering van het produkt was top, de volgende dag al.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-03-2020

Goedemorgen Patricia! Super dat je zo tevreden bent over de website en levering. Wij zien je graag nog eens terug.

Aaltienus 04-03-2020

Een super snelle levering een prima webshop en een ruime keus waarbij altijd wel iets te vinden is.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-03-2020

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering en het ruime assortiment, Aaltienus! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het 123inkt team

MJdB 04-03-2020

Product en levertijd klopten precies.
Communicatie en prijs zijn ook uitstekend
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-03-2020

Bedankt voor deze positieve review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het 123inkt team

Frans71 04-03-2020

De printer die ik kocht was voordelig geprijsd en de levering is vlot en goed verlopen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-03-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling Frans! Wij hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn! Groetjes, het 123inkt team

Olaf R. de Haan 26-02-2020

Contract met HP beėindigd omdat ik slechts een maal 150 had geprint en daarvoor moest bijbetalen op het abonnement. Terwijl ik normaal ca 15 pagina's per maand print, dus merkelijk minder dan wat ik "mag". Ik zou zeggen dat ik in alle jaren hiervoor toch wel een zekere reserve had opgebouwd. Na opzegging werd mijn printer "geblokkeerd" en kon de in gebruik zijnde cassettes niet eens opgebruiken. Bij 123ink werd ik keurig geholpen en kon weer verder met mijn HP printer, maar nu met onbeperkt afdrukken maken. De dames hadden alle tijd voor je om een goede uitleg te geven. Ben onderhand alweer geweest voor fotopapier en normaal papier. Fijne zaak!
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-02-2020

Wat een mooie beoordeling, Olaf! Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij dan ook graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

CB 25-02-2020

We hebben altijd originele hp cartridges gebruikt en nooit problemen gehad. Uit kostenoverwegingen besloten het huismerk van 123-inkt eens te proberen. Dat was eens maar nooit weer. De printjes komen qua kleur totaal niet overeen met het origineel en de printer geeft constant storing aan omdat er geen originele cartridges inzitten. Nu zijn we dubbel zo duur uit, omdat we nu weer de originele cartridges moeten bestellen
Officiele reactie van 123inkt.nl 25-02-2020

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt! Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan lossen we dit graag voor je op! Groetjes, 123inkt

C.R. 20-02-2020

Jarenlang tevreden klant van 123inkt. Tot vandaag. Paar jaar geleden was de inkt op, nieuwe cartridge besteld (het huismerk) , maar de zwart afdrukken kwamen streperig uit de printer. Het was een oude printer, dus misschien aan vervanging toe. Nieuwe printer gekocht, na drie jaar weer precies hetzelfde, na het vervangen van de zwarte inkt met het huismerk, kwamen de afdrukken weer streperig en onduidelijk uit de printer. 123-inkt verzekerde ons, dat het niet aan het huismerk kon liggen, maar dat het aan de printer lag. Weer nieuwe printer gekocht, bij 123-inkt. Na twee maanden, moest de zwarte inkt weer vervangen worden, weer huismerk besteld, en weer kwamen de afdrukken streperig en onduidelijk uit de printer. Nu kon het echt niet meer aan de printer liggen, dus originele cartridge besteld, en gelijk geen problemen meer. Dat hadden we graag twee printers eerder geweten. We moesten het pijsverschil tussen het huismerk en de originele cartridge bijbetalen. Wij hadden wel iets van service of een tegemoetkoming verwacht, tenslotte hebben we voor niks twee nieuwe printers aangeschaft, maar nee, daar kunnen ze bij 123-inkt niet aan beginnen
Wat een waardeloze service, ons zijn ze kwijt als klant.
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-02-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is en willen graag kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je ons per e-mail je klantgegevens kunnen toesturen? Alvast bedankt! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Lia 11-02-2020

Ik heb hier al een paar keer 302 printer inkt gekocht. Goedkoper dan in de winkels hier. Artikelen komen snel en zijn goed verpakt. Aangezien ik nog geen klachten had, kan ik daarover geen mening geven.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-02-2020

Fijn dat je zo tevreden bent, Lia! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Joke Rikkers 10-02-2020

buiten de uitstekende service, vooral ook meedenken. Daarnaast ontving ik ook nog een persoonlijke kaart van Cynthid,Shanna,Daisy,Michelle,PetraZ,Hanneke,Daphne,Marieke,Minske,Petra als hart onder de riem na het overlijden van mijn man. TOP DAMES, DANK!
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-02-2020

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Joke! En dat je onze kaart in goede orde hebt ontvangen. Heel graag gedaan natuurlijk en we zien je graag nog eens terug. Groetjes, het 123inkt team

Harry 08-02-2020

prima printer volgens afspraak geleverd. Probleemloos. Het kostte mij geen moeite de site in te vullen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-02-2020

Fijn dat alles naar wens is verlopen, Harry! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, 123inkt

henk in kampen 06-02-2020

Wat jammer dat een bestelling voor een printer en een noodzakelijke usb printerkabel op verschillende dagen afgestuurd worden,zodoende kreeg ik wel de printer,maar kon die nog niet gebruiken omdat de kabel een dag later bezorgd werd
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-02-2020

De printer wordt direct verstuurd vanuit de leverancier, Henk. Dit is de reden waarom je de printer apart ontvangt. Groetjes, het webcare team van 123inkt

Peter Kwekkeboom 05-02-2020

Snelle service, goed product aanbod. er is een ruime keuze en voor elke toepassing is er iets te vinden
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-02-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling, Peter!

Otto 29-01-2020

Door een automatische update van mijn HP printer was mijn reserve cartridge set niet langer geschikt. Deze set had ik meer dan een jaar geleden besteld bij 123inkt.nl. Na een mailtje en een foto van mijn HP instellingen werd direct en kosteloos een nieuwe set gestuurd. Bijzonder goede service.
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-01-2020

Bedankt voor je mooie beoordeling, Otto! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Patrick 28-01-2020

Gister een onderhoudskit gekocht. Toen ik deze kreeg zat deze in een doos welke al open was geweest. Ook zat er verschillende soorten plakband op. Heb de onderhoudskit vervangen en ik heb nu een gedeelte welke deze niet print en de onderhoudskit moet nog steeds vervangen worden. Een mail gestuurd en gebeld en er wordt niet naar een oplossing gezocht. Er wordt alleen maar gezegd dat hun geen gebruikte onderdelen verkopen en dat het niet klopt. Dit is de laatste keer dat wij iets gekocht hebben bij 123inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-01-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Patrick. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Onze excuses voor dit ongemak! Per e-mail hebben wij je geïnformeerd en je een voorstel gedaan. Graag ontvangen wij je reactie op onze e-mail! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Mo 21-01-2020

Slechte service afhandeling, na klacht. Bij bestelling printer(die het niet doet) retour niet mogelijk wanneer de cartridge erin zit. Er werd aangegeven dit product dan maar aan te bieden op marktplaats....nooit meer 123 inkt voor mij
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-01-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Mo! Het lijkt me vreemd dat er geen garantie verleend wordt op een printer als deze misschien defect is. Ik kijk het graag voor je na. Ben je in de gelegenheid je klant-/adresgegevens te mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan help ik je graag verder! Groetjes, 123inkt

Jacob 21-01-2020

Vorig jaar in december een all-in-printer van het merk Canon gekocht bij 123 inkt, helaas moet ik aangeven dat hij geen papier afdrukt, dit kenbaar gemaakt bij 123 inkt, maar wordt doorverwezen naar Canaon reparatieservice, ze nemen niet zelf de verantwoordelijkheid.
Zeer slechte service afhandeling van 123 inkt
Officiele reactie van 123inkt.nl 24-01-2020

Goed dat je dit via deze weg kenbaar hebt gemaakt, Jacob! Vervelend te lezen dat je je niet geholpen voelt. De fabrikant, in dit geval Canon, wil graag de garantie bij zich houden dus vandaar dat het lastig wordt om vanaf het verkooppunt zo'n situatie goed af te handelen. Daarnaast ben jij zelf bij de printer in de buurt en zo kan Canon in het gunstigste geval het probleem telefonisch oplossen. Ben je in de mogelijkheid je klant-/adresgegevens te mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijk ik graag met je mee. Groetjes, 123inkt

Dhr. A Franssen 20-01-2020

Ben al jaren klant, een keer een klein probleempje gehad buiten hun schuld, wel door hun opgelost, dit was gewoon klasse , altijd alles prima geregeld.
Officiële reactie van 123accu.nl 24-01-2020

Fijn te lezen dat je probleem netjes is opgelost, meneer Franssen! Graag tot een volgende bestelling en alvast een fijn weekend toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Jan Kees 17-01-2020

De cartridges van het eigen merk werken niet en het enige wat de klantenservice van 123 inkt kan doen, is aangeven dat het aan mijn nieuwe HP printer/software ligt en aanmaningen sturen.

WAARDELOOS!!!!!! Voor mij nooit meer 123 inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 17-01-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Op onze 123inkt huismerk cartridges bieden wij 100% en levenslange garantie. Wij lossen dit dan ook graag samen met je op. Zou je ons per e-mail kunnen laten weten met welke inktcartridges je problemen ondervindt? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij voorzien je dan graag van een passende oplossing! Groetjes, het webcare team van 123inkt.nl

Albert 14-01-2020

Omdat ik een nieuwe printer heb gekocht, heb ik eerst gebeld met de winkel of ik zonder problemen hun eigen merk inkt kon gebruiken. Desgevraagd heb ik het merk en het type van de printer opgegeven. Er werd mij gegarandeerd dat ik hun eigen merk inkt kon gebruiken. Ik heb toen de inkt besteld en alles was oke.
Goede inkt tegen een veel lagere prijs dan de originele inkt !
Ik ben dik tevreden en ben van plan ook in de toekomt bij deze winkel mijn inkt te kopen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-01-2020

Super dat je zo tevreden bent over ons 123inkt huismerk, Albert!
Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor jou klaar.
Groetjes, het 123inkt team

Klaas 11-01-2020

Matig: ik had vier sets patronen gekocht, maar gebruik de printer niet intensief: de in 2018 gekochte patronen waren 2019 niet langer bruikbaar: de patronen gaven geen inkt (kussentje was opgedroogd). Mailtje gestuurd naar 123inkt; geen reactie.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-01-2020

Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, Klaas!
Zou je jouw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag met een passende oplossing. Groetjes, 123inkt

Bob 05-01-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik bestel bij de shop, de service is goed en de prijs kwaliteit is uitstekend. de bezorging is snel en prima in orde problemen heb ik nog niet gehad dus daar kan ik niet over vermelden. Dus ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Goedemiddag Bob, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent. Daar doen wij het voor! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Wim 02-01-2020

Ruim assortiment printers. Precies wat ik zocht. Scherpe prijzen. Snelle aflevering. Prima verpakking
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Fijn dat je tevreden bent, Wim! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

Leon 02-01-2020

Snelle en eerlijke product omschrijving.
Zeker ten aanzien van vervangende en niet originele inktcasettes. Hierdoor maakt men minder snel de overweging tot aanschaf van een nieuwe printer en wordt het milieu gespaard.
Verder was de printer scherp geprijsd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2020

Bedankt voor je positieve reactie, Leon! Fijn dat je tevreden bent. Tot een volgende bestelling en nog een prettige dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

M.Bouwer 20-12-2019

Ik heb een bestelling geplaatst en dat houd in dat ik een lasercartridge heb besteld met beperkte inhoud. De klantenservice heeft mij gebeld dat het verstandiger is om het huismerk te pakken die meer inhoud heeft en bovendien goedkoper is. Dit vind ik een topservice.
Officiele reactie van 123inkt.nl 20-12-2019

Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze service! Daar doen wij het voor. Graag tot een volgende bestelling en alvast hele fijne feestdagen toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Hans 10-12-2019

Nieuwe printer bij hen gekocht. Prijsverschil met bv mediamarkt is werkelijk aanzienlijk. Binnen 24 uur in huis. Had nog oude cartridges liggen van vorige printer en deze kon ik terugsturen voor 100% credit. Prima service. Keurig afhandeling helpdesk.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Hans! Fijn dat je zo tevreden bent over 123inkt! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Ruud Schothorst 09-12-2019

Ik had een probleem met een zwarte laser cartridge die nog voor 50 % gevuld was maar aan de linker kant toch een vagere afdruk gaf. Gebeld met 123inkt en voortreffelijke support gekregen. Informatie over de printer en afdruk naar hun gestuurd per email en binnen een uur geïnformeerd dat dit waarschijnlijk een fout was van de cartridge en men stuurt dezelfde dag nog een vervangende cartridge. Kosten nihil ook voor het terug sturen van de "defecte" cartridge. Een fantastische en super snelle service 👌👍😃
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Ruud! Goed om te lezen dat alles naar wens is opgelost. Wij zien je graag nog eens terug.

Dave 07-12-2019

Voor de eerste keer dat ik iets bestelde bij 123Inkt. ik vind het een overzichtelijke en duidelijke website.
Alles is ook naar behoren afgeleverd. Ben tevreden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-12-2019

Super dat je zo tevreden bent, Dave! Wij hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn! Groetjes, het team van 123inkt

A. vandenBos 05-12-2019

Supersnelle, probleemloze bezorging, en dat terwijl de bestelling 's avonds laat pas werd geplaatst!
Topklasse!!
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2019

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle bezorging van je bestelling. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Leendert 03-12-2019

Goede en veilige service direct in huis bij de deur afgeleverd wat wil je nog meer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-12-2019

Goedemorgen Leendert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het 123inkt team

Carolien v.M. 03-12-2019

De prijs voor de artikelen is oké. De verzending gebeurt snel. De artikelen komen geheel overeen met datgene wat op de site staat dus het gekochte artikel voldoet aan de verwachting.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-12-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review, Carolien! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en artikelen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Trudy 03-12-2019

Fijne, goedkope webshop met kwaliteitsartikelen en een goede klantenservice. Het geleverde artikel was defect, maar dat is goed opgelost met een nieuw artikel.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-12-2019

Goedemiddag Trudy, bedankt voor je mooie review. Fijn te lezen dat het probleem met het defecte product goed is opgelost. Groetjes, het 123inkt team

Jo Baets 29-11-2019

bestel hier al meerdere jaren inkt voor mijn printer, voor het eerst een inktpatroon gekregen wat na 2 maanden problemen veroorzaakte. gebeld met klantenservice, heel vriendelijk en correct geholpen.
Een dag later al een nieuwe inktpatroon toegestuurd en printer werkt weer als vanouds.
Ben dan ook zeer tevreden.
En nog bedankt voor het flesje wijn zeer attent.
Zal jullie bedrijf dan ook zeker aanbevelen
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-12-2019

Bedankt voor je positieve review, Jo! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Proost! Groetjes, het 123inkt team

Anbert 25-11-2019

Ik koop hier al zeer lang mijn inkt en printers zonder problemen. Afgelopen weekend voor het eerst de klantenservice nodig gehad en ook die verdienen 5 sterren. Snelle reactie, duidelijk en meteen opgelost.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-11-2019

Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij ons! En super dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Anbert!

Ton 05-11-2019

Duidelijke site, vlotte levering tegen de laagste prijs. Enkele weken na de levering werd gevraagd of alles correct verlopen was. Netjes dus.
Officiele reactie van 123inkt.nl 26-11-2019

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Ton!
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Nieuw70hj47 05-11-2019

De service is goed en men houdt zich aan de afspraak, que tijd en duur van de aflevering. Ook telefonisch wordt je vriendelijk te woord te staan. Alleen maar lof. Er zijn wel mindere.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Super dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, 123inkt

Paulien 04-11-2019

De levering was snel. En ben voorafgaand aan de verzending nog gebeld met betrekking tot eventueel bij te bestellen inktpatronen. Ondanks dat dit in het belang is van de leverancier vond ik het toch netjes (misschien was ik ze ook vergeten), en het werd ook niet opgedrongen. Was gewoon ontzettend netjes. Ben ook erg tevreden met de printer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service, Paulien!

anneke 04-11-2019

overzichtelijke site met een goede prijsverhouding en snelle correcte levering
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2019

Bedankt voor je positieve review, Anneke! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, het team van 123inkt

Jeroen 04-11-2019

Ik heb voor 123inkt gekozen vanwege de snelle levering en het grote aanbod. Velen vonden dit en ze hebben gelijk. Bestellen, betalen en leveren: simpel en eenvoudig. En de prijs is prima.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor de positieve review, Jeroen! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Nico Verkaart 04-11-2019

Ik heb voor 123 inkt gekozen omdat ik en anderen uit mijn directe omgeving al eerdere goede ervaringen hebben met betrekking tot het bestellen van spullen bij jullie
Het is een zeer overzichtelijke site en wat je besteld wordt altijd netjes en op tijd volgens afspraak bezorgd
Dus wij zijn zeer tevreden en raden het aan iedereen aan om met 123 inkt zaken te doen
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor deze positieve review, Nico! Echt super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

Paula 04-11-2019

123inkt heeft de scherpste prijs en levert supersnel. Goede communicatie en informatie. zeer tevreden!
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Paula! Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Madelief 03-11-2019

Heb vaak originele besteld bij deze winkel.Maar nu ik weer bestelde belde ze mij of ik toch niet voor het huismerk ging.Ik twijfelde daar ik jaren geleden dit ook had gedaan en daardoor een printer is stuk gegaan.Nu ging het aanvankelijk goed met de kleuren maar nu vertoon de printer op zwarte gedeeltes een paarse of op ander papier blauwe kleuren? Help wat moet ik nu doen?
Toch maar weer originele bestellen of reinigings cartridges?
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-11-2019

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, Madelief! Zou je een e-mail met daarin je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder!

kneops 30-12-2019

Ik zou wel graag willen weten wat nu eigenlijk het probleem was en hoe het opgelost is. Een kapotte inktkop bijvoorbeeld laat zich niet makkelijk repareren.

Ad 31-10-2019

Fijn dat ik mijn ervaring op deze manier kwijt kan.
Jammer ,jammer, jammer dat ik deze site niet eerder opgezocht heb.
Ik had dan zeker niet die zeer slechte kwaliteit 123 inkt gekocht. 123 Inkt wat er voor zorgt dat mijn Canon printer niet meer print zo als hij hoort te printen. Ik had Canon inkt besteld maar een verkoper wist mij direct na mijn online bestelling te overtuigen dat 123 inkt sterk verbeterd was na mijn vorige slechte ervaring. Nadat hij dit schriftelijk had bevestigd en ook vermeld dat alle problemen voor 123 zouden zijn mijn bestelling gewijzigd van Origineel Canon naar 123.
Klacht gemeld en steeds een nieuwe oplossing gekregen om de printer weer opgang te krijgen.
Nu dit niet het geval is laat 123 zich steeds langer wachten met een antwoord via de mail.
Het laatste ontvangen antwoord; Jammer maar het ligt aan de printkop. Ja dankzij 123 inkt.
Misschien is deze beoordeling iets te snel maar gezien de vele gelijke klachten op deze site wilde ik niet langer wachten.
Jammer dat zij niet met een redelijke oplossing komen. Jaren lang originele inkt en andere artikelen besteld en nu zijn totaal ander bedrijf als waar ik van uit ging.
Nog even dit als tegenstander van alcohol gebruik erger ik mij enorm het ongevraagd meesturen van een wijntje.
Officiele reactie van 123inkt.nl 31-10-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ad. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? Dan kijken wij graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Gerrit 06-12-2019

Ik deel dezelfde ervaring als Ad. Ik heb een SAMSUNG laserprinter welke door de 123inkt eigen merk toner volledig kapot is. Reactie 123inkt: we geven een creditnota voor de 123inkt toner en kunt u daarmee een nieuwe printer kopen... 123inkt heeft zijn glorietijd gehad.

kneops 30-12-2019

Ik ben ook gebeld meteen na mijn bestelling, ook om de eigen huismerkinkt te gaan gebruiken. Mijn 'dure' A3+ printer van Canon (Pixma 9500) doet het al jaren zonder problemen, dus ik zit niet te wachten op een kapotte inktkop of iets dergelijks waar een vriend van me al heel wat ervaring mee heeft (met inkt van een ander huismerk). Nu werd ook mij gegarandeerd dat dit 'vroeger' gebeurde, maar met de nieuwe inkt kan dit niet meer fout gaan. Ga ik daar op vertrouwen? Ze zullen niet garant willen staan voor een nieuwe printer neem ik aan. Lastig lastig, Ik weet dus nog niet wat ik doe.

Rob 30-10-2019

Na klachten over eigen merk inkt geen adequate oplossing van mijn probleem, lekende inkt
cartridges en meldingen dat de cartridges leeg zijn na 250 afdrukken, waarna bleek dat ze nog
halfvol zitten, zo ben ik erg veel geld kwijt aan inkt.
Gerrit 06-12-2019

Hallo Rob, er valt op meerder sites te lezen dat de eigen merk inkt van 123inkt.nl desastreus voor printers is. Ook ik ben daar slachtoffer van met mijn SAMSUNG laserprinter. Mijn printer is kapot.

Sjakie 15-10-2019

Gisteravond even na 22:00 uur een bestelling gemaakt voor inktpatronen. Account aangemaakt, ben vandaag (dag na de bestelling) thuisgekomen uit mijn werk en was de bestelling al geleverd! Met een kaartspel en pennen! Slim en attent.
Dit is voor ons het toppunt van ‘de klant is koning’.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-10-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag zien wij je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

Lennert 11-10-2019

Mijn aangekomen cartridge was lek. Ik stuurde rond etenstijd een mailtje naar de klantenservice, en na wat uitwisselen van informatie kreeg ik rond 9 uur de bevestiging dat er kosteloos een nieuwe was verstuurd! De volgende dag in huis.

Verder was ik uberhaupt al bij deze winkel aangekomen omdat ze het goedkoopste huismerk cartridges hadden. Allemaal gewoon goed geregeld dus!
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Lennert!
Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

Dick 06-10-2019

ik heb naast de inktcartridges ook een ander artikel besteld, stond als binnen een dag leverbaar, echter wacht al ruim een week op mijn bestelling ( binnen een dag leverbaar )
Ze wachten tot alles binnen is ,met een paar dagen verschil begrijp ik dat , ( verzendkosten )
maar duurt nu al ruim een week , en kan niks printen.
ze maken van hun probleem , levertijd van derden , mijn probleem !l nooit iets anders bestellen als inkt !!!!
zeer klant onvriendelijk
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-10-2019

Goedemorgen Dick, bedankt voor je bericht.
Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij maken direct een deellevering in orde. Dit is natuurlijk altijd mogelijk! Excuses wanneer dit niet geheel duidelijk voor u was.
Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.

Gerrit 06-12-2019

Hallo Dick, 1 advies, koop niet meer bij 123inkt.nl! Er zijn genoeg reviews te vinden die aantonen dat ze steken laten vallen. Door hun eigen merk toners met levenslange garantie (*!) is mijn SAMSUNG printer kapot!

chris hendriks 03-10-2019

Plotseling deed de printer het niet meer (HP deskjet). Omdat ik enige weken daarvoor een nieuwe cartridge had geinstalleerd van 123inkt.nl stuurde ik hen een berichtje. Zij reageerden direkt met de vraag een foto te sturen van de foutmelding. Deze was voor hen een aanwijzing dat het probleem aan de cartridge kon liggen. Per omgaande stuurden zij een nieuwe cartridge (zonder enige kosten in rekening te brengen). En inderdaad, probleem opgelost. Veel waardering voor hun afhandeling.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2019

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Goed om te lezen dat alles snel en naar wens is afgehandeld. Groetjes, 123inkt

EddyP 01-10-2019

Ik heb een printer besteld bij 123inkt. Deze werd de volgende dag reeds geleverd. Netjes ingepakt met wat extra informatie voor mij betreffende de goede werking van de printer.

Feilloos geleverd!
Officiele reactie van 123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Eddy! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt