123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Telecom internationaal 16-01-2023

Ben al zeker 15 jaar klant, nooit problemen gehad. 1x iets voorgekomen en dat is super opgelost door xxx !
Echt een top klantenservice ( voorbeeld voor andere ) , nemen verantwoording en lossen het netjes op! Op naar de volgende 15 jaar!
123inkt.nl 16-01-2023

Hartelijk dank voor deze mooie review, dit waarderen wij zeer! Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groetjes, Kim van 123inkt

Fotohuisvenray 13-01-2023

Waardeloos.. Levering! vooral klachten afhandeling, bestel zakelijk best veel maar als er iets is met hun eigen merk zooi.. Is er een maand niemand thuis en sturen ze je aanmaningen die je moet betalen terwijl hun facturatie niet klopt ivm retourneren, we printen met canon ipf8400 al minstens 6 jaar leveren hun inkten die hier niet eens in passen en bij de canon pro 1000 lekken de inktpatronen alles bij elkaar. Alles retour gestuurd 5 weken mogen wachten op een oplossing.. Betaal de onterechte factuur maar en verwijder mijn account.
123inkt.nl 16-01-2023

Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt. Wat vervelend dat je dit op deze manier hebt ervaren. We zien op je account dat er artikelen ter garantie zijn omgeruild. Er is geen openstaande factuur. Als we hierin toch iets voor je kunnen betekenen , zou je dan een e-mail willen sturen naar webare@123inkt.nl? We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

Diego 06-12-2022

I don't know about the physical shop, but the online one is a complete mess! There is not a minimal of organization. I ordered a printer that (after paying) I was informed would be available only 3+ months later (!) I asked for an alternative (which they confirmed they had on stock), I paid the difference and next day they informed me that it was out of stock. When refunding they first refunded only the first amount and not the extra payment I did. I will not buy there again.
123inkt.nl 07-12-2022

Thank you for writing this review! Good that you let us know that you are unhappy with our webshop. We understand that it is unpleasant that the printer you ordered is out of stock. Due to shortage in the market we are not able to deliver everything immediately. Our apologies for the inconvenience. If there is anyhting we can do for you, please let us know! Greetings, Romy from 123inkt

SanPap 25-11-2022

We kopen nu al heel wat jaren inkt en andere kantoorartikelen bij 123inkt. Bij problemen worden we heel goed en adequaat geholpen, ook toe ik zelf een fout maakte en iets vergat te bestellen. Er werd direct meegedacht en een oplossing gevonden, terwijl het mijnbouw was. Service is echt TOP!! Je bent hier echt nog een gewaardeerde klant, dat voel je.
123inkt.nl 25-11-2022

Bedankt voor je mooie review en je positieve woorden, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze service! Hier doen wij het voor en wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

R.L. 23-11-2022

Niet thuis als je printer binnen de garantie periode stuk gaat. Schepen je af door je door te sturen naar de fabrikant voor fabrieksgarantie. De autoriteit consument en markt stelt echter duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Op de koop is zogenaamde wettelijke garantie van toepassing die verantwoordelijkheid bij de verkoper legt om de garantie zelf kostenloos af te handelen. Zie website ACM.
123inkt.nl 23-11-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Als een printer binnen de termijn van de standaard fabrieksgarantie defect gaat verloopt dit in eerste instantie inderdaad via de fabrikant. Mocht je er met de fabrikant niet uitkomen, dan helpen wij je uiteraard graag verder met een passende oplossing! Groetjes, Romy van 123inkt

Donkervoort 18-11-2022

Na gebruik van 123 cartridges, gelijk onze printer in de kliko kunnen dumpen, en 123inkt laat je met de schade zitten, nooit geen 123 meer voor ons, beter originele kopen, ondanks de mooie praatjes en beloftes van 123inkt.
Officiële reactie van 123schoon.nl 21-11-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij snappen dat dit geen prettige situatie is en helpen je graag verder. Zou je daarvoor je klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Kim van 123inkt

Dennis Delver 31-10-2022

Je leert het bedrijf pas echt kennen als het fout gaat, eigen merk cartridges gekocht.
Schrik niet mensen, 3 oktober!
Ze werkten niet in mijn HP printer, dus de volgende dag gelijk terug gestuurd.
Nu na 2 mails verder en iedere keer beloofd dat mijn geld retour komt. Nog geen euro terug ontvangen van de 105 euro.
Op deze manier met je retour beleid omgaan is van, voor de oorlog. Waar dan ook, online offline krijg ik binnen 48 uur netjes mijn geld terug
123inkt.nl 31-10-2022

Beste Dennis, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij gaan per e-mail contact met je opnemen om een en ander uit te leggen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Dennis 19-10-2022

Normale HP cartridges besteld. 123Inkt belde daarna op met de mededeling dat het huismerk net zo goed is maar meer waar voor je geld. Gelijk aangegeven dat ik dan wel garantie op de afdrukkwaliteit zwart-op-wit wil. Email van 123inkt ontvangen mbt garantie e.d. Huismerk in de printer gedaan en vrijwel direct daarna problemen met de afdrukkwaliteit. na een hoop heen-en-weer ge-email was de conclusie van 123inkt:

email 123 inkt:
De gemiddelde levensduur van een printer is tussen de 3-5 jaar.
Een printkop in de printer is een slijtage onderdeel, naast de normale slijtage in de printer kunnen onderstaande zaken van toepassing zijn op de printkop.

• Veelvuldig gebruik van een reinigingscyclus.
• De printer niet gebruiken.
• Printer veel gebruiken.

Al deze processen hebben direct betrekking op de printkop, indroging bijvoorbeeld. Gebruik van inkt of reinigingsvloeistof die door de leidingen van de printkop stroomt.
Dit heeft betrekking op de levensduur van de printkop en is op een gegeven moment aan vervanging toe.
Bij sommige printers is vervanging van de printkop mogelijk omdat de printkop los beschikbaar is....

Daarna verder gegaan met heen-en-weer e-mailen en uiteindelijk weer gewoon de originele HP cartridges besteld, erin gedaan en afdrukkwaliteit is weer zoals het hoort!!

Geen 123inkt meer in onze printer!
123inkt.nl 19-10-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Dennis! We begrijpen dat het geen prettige situatie is dat de afdrukkwaliteit niet in orde was met onze huismerk artikelen. Wat fijn dat het probleem is verholpen met het plaatsen van de originele exemplaren. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag! Groetjes, Romy van 123inkt

Nate 08-10-2022

Fantastische hulp en vriendelijke ondersteuning gekregen bij het vaststellen van een issue met een toner cartridge. Ik ontving een zeer professioneel en helder opgestelde beschrijving, om te kunnen vaststellen waar en wat voor problemen er zijn. Dit is de eerste uitval in een reeks van orders, dus aan de kwaliteit twijfelde ik niet. 123Inkt deed na feitelijk vaststellen ook niet moeilijk en stuurde me kordaat een vervangings exemplaar en een retour procedure, gratis! Echt dit is een heel goed voorbeeld van topklasse online dienstverlening. Sjappoo team!
123inkt.nl 08-10-2022

Fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen, Nate! Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, Anouk van 123inkt

Kim Gokoel 11-09-2022

Inkt voor printer besteld, duidelijke website.
Snelle verwerking en bezorging met daarbij altijd wat extra's aan kantoorartikelen.
Kortom, goede service en klantvriendelijk!
123inkt.nl 13-09-2022

Bedankt voor je review, Kim. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

Julia 09-09-2022

Ik ben super tevreden over jullie store en communicatie.
Wel geef ik graag de tip jullie site wat gebruiksvriendelijker en overzichtelijker te maken. Dat zou voor mij de enige reden zijn om ergens anders te bestellen.
Groetjes!!
123inkt.nl 09-09-2022

Bedankt voor deze mooie review en je feedback, Julia! Groetjes, Sanne van 123inkt

ARNO 09-09-2022

Mijn cartridge (kleur geel) was op en de plaatselijke dealer had hem niet op voorraad.Jammer dan,maar bij het verlaten van de winkel zei een vrouw tegen mij: probeer het eens bij 123inkt .nl. Dat heb ik gedaan en ontdekte op deze site een nieuwe wereld aan mogelijkheden op dit gebied.De bestelling was volgende dag al beschikbaar.
123INKT .NL moet beter bekend worden ,een zegen voor iedere gebruiker.
123inkt.nl 09-09-2022

Wat een mooie woorden, Arno! Goed om te lezen dat we je zo hebben verrast met ons aanbod en de snelle levering. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Wil 08-09-2022

Bestellen is vrij eenvoudig,zeker als je weet wat je moet hebben.
Veel keuze, dus wel even opletten wat je nodig hebt.
Bezorgen ging heel snel,de vlg dag al.
Goed en stevig verpakt.
Leuke attentie's mogen ontvangen bij de bestelling.
123inkt.nl 09-09-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Wil. We zien je graag terug in onze webshop! Groetjes, Sanne van 123inkt

Margriet 07-09-2022

De bestelling lag na één dag in de bus, netjes en zorgvuldig ingepakt. Er zaten nog wat extra presentjes bij, ik was erg verrast. Volgende keer weer 123inkt.nl.
123inkt.nl 08-09-2022

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Margriet! Groetjes, Kim van 123inkt

MariaF 07-09-2022

Makkelijk bestellen via de shop. Veel goedkoper dan andere onlineshops. Zeer snelle levering!
123inkt.nl 08-09-2022

Bedankt voor je positieve review, Maria! Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123inkt

Gökhan Dinek 07-09-2022

Super snelle verzending en orginele voorraad meer dan genoeg in huis tot volgende keer bedankt voor de service.
123inkt.nl 07-09-2022

Bedankt voor deze positieve review, Gökhan! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Koerkov 05-09-2022

Cartridges besteld, werk prima en nog extraatje erbij. (Kaartspel en pennen)
Kabelshop.nl 06-09-2022

Bedankt voor deze positieve review! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Simon 05-09-2022

Erg overzichtelijke site met duidelijke tips en bedieningsgemak. Levering volgens afspraak. Betaalbare waar voor je geld. Toner van goede kwaliteit.
Kabelshop.nl 06-09-2022

Fijn om te lezen dat alles naar wens is Simon! Bedankt voor deze review! Groetjes, Anouk van 123inkt

e koene 05-09-2022

prima. Mijn vriendin heeft jullie aanbevolen. Snelle en correcte service. Product bevalt goed. Zal in de toekomst weer bij juliie bestellen.
123inkt.nl 05-09-2022

Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bij je volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar! Groetjes, Kim van 123inkt

Ruud van Regteren 05-09-2022

Heldere en duidelijke omschrijving van de producten. Duidelijke communicatie omtrent verzending en bezorg moment. Zorgvuldig verpakt en altijd een leuke attentie bij ingesloten.
123inkt.nl 05-09-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten, Ruud. Dit waarderen we enorm. Groetjes, Kim van 123inkt

Dick 01-09-2022

Snel, prima verpakt en een van de weinige verkopers die zwaarder kwaliteitspapier verkopen
123inkt.nl 01-09-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Dick! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Martijn 01-09-2022

Website is simpel, grafisch geen hoogstandje, maar doet precies wat het moet doen.
De tips bij het zoeken van de juiste inkt, zijn dan ook erg fijn.
Ik had canon inkt nodig, via de website was snel duidelijk welke toner ik nodig had en deze kwam direct met de tip om de toner van 123inkt te kopen.
Velen zullen zeggen “wij van wc eend adviseren”, maar als je 10 euro kunt besparen en toch een pagina of 100 meer kunt printen, dan is die tip zeker niet overbodig.
123inkt.nl 01-09-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Martijn! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Kerckhaert 31-08-2022

Duidelijke info op de site en uitgebreid assortiment. snelle levering en correcte afhandeling.
123inkt.nl 31-08-2022

Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Fred 26-08-2022

Duidelijke website en uitstekende service. Na de online bestelling nog persoonlijk contact gehad met medewerker die aanraadde om een product te vervangen. Geen spijt van, getuigt van meedenken. Top!
123inkt.nl 26-08-2022

Bedankt voor je mooie review, Fred! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor. Groetjes, Samantha van 123inkt

Dineke Jansen 25-08-2022

De webwinkel/website is op het eerste gezicht misschien wat rommelig maar dat went snel. De winkel heeft een verrassend uitgebreid assortiment en er zijn voordelige alternatieven voor bijvoorbeeld dure toners die zeker zo goed zijn als het origineel.
De levering was bijzonder vlot en nauwkeurig
123inkt.nl 25-08-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, Dineke! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt