123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

6,3 Lees 413 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

R Deurloo 18-09-2020

Algemene score

1,0
Heb nu twee printers bij 123inkt gekocht plus maandelijks ruim 150Euro aan cartridges en ondanks eerdere beloften is de kwaliteit slecht.
Ondanks dat de printers zijn gekocht bij 123inkt en de door 123inkt aanbevolen cartridges blijft de kwaliteit slecht. Na contact hierover zijn bereid alleen de nieuwe cartridges terug te nemen.
Daar ligt het aan. De door hun aanbevolen printers mag ik houden. Nog een jaar oud!
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de 123inkt huismerk cartridges. We zien dat je nog in contact bent met mijn collega om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Van der Meij 13-09-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De bezorging was supersnel.
De rekenmachine was keurig en stevig verpakt.
Kortom helemaal in orde, ik zou iedereen deze winkel aanbevelen!
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

jan kirp 13-09-2020

Algemene score

1,0
Waardeloos,mijn Canon printer erkent het inkt patroon niet.Ik dacht dat het aan de printer lag?Nieuwe besteld bij 123inkt.Ik ontving 2 facturen voor 1 printer.Geprobeerd ze te bellen,super onbeschoft.
Probleem niet opgelost.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Jammer om te lezen dat het contact zo moeizaam is verlopen. We hebben inmiddels contact met je opgenomen via de e-mail om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Cornelis 12-09-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mijn printerinkt betrek ik al jaren bij 123 inkt. Vorige week moest ik mijn voorraad weer aanvullen en logde in op de site, zocht de gewenste printercode en bestelde drie kleuren voor mijn Canon pixma. Als vaste klant was de bestelling snel geregeld en kon de volgende dag opgehaald worden bij het door mij aangegeven bezorg adres. Nog geen uur later werd ik gebeld, door Jonathan, van 123 inkt. Hij vroeg of mijn bestelling wel correct was. Verbaasd vroeg ik wat er dan verkeerd was gegaan. Het was Jonathan opgevallen dat ik originele inkt had aangekruist, terwijl ik altijd het huismerk besteld had. Ik schrok, dat moest ik fout hebben aangeklikt. Door zijn telefoontje kon ik alsnog de bestelling wijzigen. De alerte reactie van de 123 medewerker heeft mij een kleine 20 euro bespaard. Dat heet service! Met mijn hartelijke dank.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Cornelis! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

W.Molenaar 10-09-2020

Algemene score

2,0
Al voor de tweede keer is een ink cart.HP type 903 XL leeg, moet volgens de gegevens 800 pag. mee moeten gaan is gekocht maand mei 2020 .bij 150 stuks is de cart. leeg, type printer HP Office Jet Pro 6960 . vind ik een zeer slechte zaak . kan hier over bellen maar hoor niks meer terug.
Jaren klant geweest maar ben het nu spuugzat. W. Molenaar
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd om dit probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

M. Boslooper 07-09-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle levering, van de printer welke voldoet aan de eisen ook een goede klantvriendelijke behandeling

Reageer

Familiekunde Limburg vzw 14-08-2020

Algemene score

4,0
Op jullie aanraden heb ik jullie inktpatronen van HP364 genomen. Doch de gele cartridge werd niet altijd aanvaard door de printer. Patroon is nog halfvol maar word thans constant geweigerd. De andere kleuren van de eerste serie (van de 2 aangekochte) werken prima en gaan langer mee.
Ben beniewd naar de 2de serie.

Reageer

J.C. van Antwerpen 10-08-2020

Algemene score

8,0
geruisloze snelle levering van een kwalitatief goed product. Zonde van de lekkage van een van de cartridges, maar dat is het risico van verzendsing
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor deze positieve review! Het is niet de bedoeling om artikelen te ontvangen waarbij een lekkage zit. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor deze positieve review! Het is niet de bedoeling om artikelen te ontvangen waarbij een lekkage zit. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

arie 10-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Goede service zo als afgesproken de volgende dag en niet als bij andere wat later in verband met de drukte en geen mails wilt u dit nog of dat ik ben erg tevreden
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Arie! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

H.W. van Eig 10-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Het bestellen was eenvoudig en de levering was snel en goed.
Wel jammer, dat er geen cartridges met maximale inhoud voorradig waren.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Marcel Oor 06-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super klantenservice, denken mee, vragen worden snel beantwoord, geen gedoe als je per ongeluk verkeerd bestelt of factuur nodig hebt, echt een top bedrijf.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-08-2020

Bedankt voor deze mooie woorden, Marcel! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Anjo 04-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Op advies van 123inkt.nl hebben wij voor onze printer niet de originele toner gekocht maar het huismerk van 123inkt. Helaas werkte onze printer niet helemaal goed met dit huismerk toner en ging de printer lekken. Na 1 telefoontje kwamen ze de printer binnen 2 dagen ophalen, is onze printer gereinigd en wij hadden hem 3 dagen later weer thuis (met originele toners). Dit vinden wij een SUPER service van 123inkt.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-08-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

mea 04-08-2020

Algemene score

2,0
in april Epson printer gekocht voor 100,50 en apart een set 502 serie cartridges van 45 euro.
na 6 x geprint te hebben gaf hij aan Leeg. Contact opgenomen en uiteindelijk de set mogen omruilen. Weer 6 x geprint, daarna wazige print en daarna alleen nog blanco. Hierna regelmatig contact opgenomen , maar kreeg steeds oplossingen", die niets verbeterden. ik voel me niet serieus genomen . Er werd zelfs gezegd dat ik zelf maar contact moet opnemen met Epson. Inmiddels 3 maanden verder en nog steeds maar 6 x iets kunnen printen. Geen vertrouwen meer en wil alles terug sturen en mijn geld terug., dus 100,50 en 45,00 en de verzendkosten.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-08-2020

Goed dat je je ervaring deelt, Mea. Onze excuses dat het zo moeizaam verlopen is. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je je niet serieus genomen voelt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij graag voor een oplossing. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Floor 21-07-2020

Algemene score

1,0
Originele inktpatronen van Brother besteld, zogenaamd in "een milieuverpakking. Zonder overbodig plastic en karton" geleverd. De cartridges zien er als door 123inkt gevuld uit. Ook ontbreekt op één van de originele cartridges het serienummer en is het een wit vlakje?
Hoe milieuvriendelijk is het overigens om karton en plasticseal te verwijderen en het dan in een druk-en-sluitzakje te stoppen en aan klanten te leveren voor het reguliere bedrag? Volgens mij zijn er dan twee plastic zakjes per cartridge gebruikt! Dat klinkt niet bijster milieuvriendelijk.
Op de originele plasticseal van Brother staat bovendien aangegeven dat de inkt binnen 6 maanden na het openen van de gesealde verpakking gebruikt moet worden. Wanneer is die seal geopend door 123inkt om het in een ander plastic zakje te stoppen? Staat ook nergens vermeld.
Kortom, dit ruikt naar oplichterij!
Officiele reactie van 123inkt.nl 21-07-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Floor. Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Wanneer je er niet op vertrouwt een juiste cartridge te hebben ontvangen, kun je een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan ruilen wij de milieuverpakking voor je om naar een nieuw exemplaar. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Dries 05-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima product voor scherpe prijs werd correct geleverd op de afgesproken tijd
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-07-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Van Houten 05-07-2020

Algemene score

2,0
Gisteren mijn nieuwe patronen ontvangen van 123 inkt uit Nederhort en Berg
Patroon zwart HP 300 en kleur HP300
Wat vreemd is dat ze niet de originele doosje zaten maar wel in de originele zakje van HP zaten
Na inzetten van de patronen werkte de printer niet meer.
Contact met klanten service alle stappen doorlopen
Mijn conclusie is dat 123 Inkt oude rest partijen heeft opgekocht want er stonden ook oude productie nummers op de cartridge. Dat is de reden dat jet ook niet in de HP doosjes meer zitten.
Is niet zo dat wij voor het eerst een patroon vervangen,
Anders kan je hier nog de schuld aan geven.

Kortom het probleem Is op dit moment nog niet opgelost.
Dat zal we gaan gebeuren de dame aan de tel was wel aardig maar houd zich aan de protocollen van 123 inkt.

Kortom ik heb een slechte smaak aan 123 inkt overgehouden.
Ze zijn dan we de grootste maar ook de grootste rommelaars. Zo komt dat bij mij over
Als een HP patroon koop foto op website met doos en je krijgt een ho zakje er om heen en de origine HP doos geeft dat een twijfel.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-07-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt! We snappen je verbazing en hebben je een e-mail gestuurd met daarin de uitleg over de productienummers welke vermeld staan op de cartridge. We hopen dat de nieuwe toegestuurde cartridges het probleem hebben opgelost. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Printliefhebber 05-07-2020

Algemene score

6,0
De klantbenadering en service staat buiten discussie. Ik heb wel recent een belangrijke negatieve ervaring met de huismerk cartridges opgedaan. Ik heb een canon printer en tot voor kort alleen de originele cartridges gebruikt. Mijn laatste aanschaf waren van het huismerk, maar dat doe ik dus niet meer. Ik heb opeens veel meer problemen en kom tot de conclusie dat deze cartridges veel sneller uitdrogen of dichtslibben.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-07-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt. Wat balen dat je problemen ondervindt! Op onze 123inkt huismerk artikelen bieden wij 100% en levenslange garantie dus wij helpen je graag verder. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

M.A.Zevenbergen 02-07-2020

Algemene score

10,0
Snelle levering, zonder problemen.
De HP printer OfficeJet 6950 werkt zoals de omschrijving.
Ook de waarschuwing om de service van inktpatronen van HP uit te schakelen top.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-07-2020

Bedankt voor je mooie beoordeling, daar doen wij het voor! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Reageer

edward 02-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
fijne webwinkel.Regelmatig korting op van alles wat te maken heeft met kantoor e.o.
Snelle levering en zelfs twee pennen cadeau gekregen met t logo van 123-inkt.nl erop.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-07-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, het 123inkt team

Reageer

SW 02-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke informatie, geleverd zoals afgesproken, vriendelijk, prima, niks op aan te merken
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-07-2020

Goedemorgen. Bedankt voor deze mooie review, dit stellen wij zeer op prijs! Groetjes, het 123inkt team

Reageer

Ralph 19-06-2020

Algemene score

1,0
Voor 23:59 besteld, zelfde dag verstuurd...onzin, er is enkel een zending aangemaakt zodat je een track and trace hebt maar het pakket wordt pas een dag later aangeboden aan Postnl.

Er wordt gezegd "Vanwege de drukte bij de pakketdiensten, kan de bezorging soms iets langer duren dan u gewend bent"...

nee 123inkt verzaakt zelf hier...is gewoon misleiding en ook laatste keer dat ik bestel bij 123inkt. De volgende keer maar 20-30 euro meer betalen bij coolblue dan weet je dat het ieder geval wel dezelfde dag nog verstuurd wordt!
Officiele reactie van 123inkt.nl 22-06-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt. Wat jammer te lezen dat je je bestelling later hebt ontvangen. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? Dan kijken we graag wat we nog voor je kunnen betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Cor J.J.F. Craenen 17-06-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb een nieuwe printer gekocht van meer dan € 450.oo ik had hem binnen 12 uur thuis en ben daar zeer blij mee.
Volgende keer ga ik alleen maar kopen bij 123inkt.nl
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-06-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

miliuca 11-06-2020

Algemene score

2,0
Het is erg moeilijk contact te krijgen met deze firma. Enkele dagen geleden een cartridge besteld voor mijn HP Photosmart C4680 type cc640E ik kreeg type cc641E Waarom eigenlijk ?en op advies het huismerk genomen. Na enkele dagen cartridge thuisgestuurd gekregen, paste wel maar geeft alleen foutmelding aan, wat ik ook probeer, hij doet het niet. Ik ben erg ontevreden over deze firma, omdat dit al eens was voorgevallen (een aantal jaren terug) dacht ik dat het nu wel verbeterd zou zijn. Tel contact? er zijn 10 wachtende voor u!!. Op mijn reactie wordt niet gereageerd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-06-2020

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Jammer om te lezen dat je een foutmelding krijgt met de cartridge. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Kun je ons een e-mail sturen? Dit kun je doen naar webcare@123inkt.nl. We kijken dan graag met je mee en gaan je zo snel mogelijk helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Tim 10-06-2020

Algemene score

1,0
Ik heb een printer besteld, die op voorraad stond. Een dag later wordt ik gebeld dat de printer niet op voorraad is. De leveringdatum kunnen ze pas aangeven als ik een akkoord geef dat ik de printer wil kopen. Volgens 123inkt is de levering vertraagd door corona.

1. Ik heb de printer al betaald
2. Hoezo kan de levertijd pas bekend zijn nadat ik telefonisch een akkoord geef? Ik heb toch al akkoord gegeven door een bestelling te plaatsen en deze te betalen? De leverancier kan toch worden gebeld om te vragen naar de levertijd? Ik geef het wel aan als ik het te lang vind duren.
3. Er werd aangeboden te kijken naar andere printers. Maar wat blijkt; Bijna geen enkele printer is op voorraad!

Ik kon later terugbellen om aan te geven of ik akkoord ging.
Toch maar even contact opgenomen met de concurrent; printerland.nl
Ook daar was de printer niet leverbaar. Zij konden echter wel de levertijden opvragen bij de leverancier en hebben mij daar netjes over teruggebeld.

Omdat Printerland wel pro-actief op zoek ging naar een levertijd en niet eerst om een onnodig akkoord vroeg aan de telefoon heb ik de bestelling bij 123inkt telefonisch geannulleerd en geplaatst bij Printerland.

OPROEP AAN 123INKT:
Willen jullie de echte voorraadstatus aangeven bij de printers? Het slaat nergens op dat 50% niet leverbaar is maar wel op voorraad staat op de website. Ik steek mijn energie liever in een partij die wel eerlijk is over levertijden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-06-2020

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Tim. Vervelend om te lezen dat het rond de bestelling van de printer zo rommelig is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en dit hadden we graag anders gezien. Nogmaals onze excuses hiervoor. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Wellicht kunnen wij nog iets voor je betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Lidy 10-06-2020

Algemene score

1,0
Bestelling van 13 producten gemaakt en betaald , niet op maandag geleverd maar op dinsdag daar heb ik nog begrip voor. Maar in mijn pakket zaten maar 4 producten . Na telefonisch contact achter de andere producten gevraagd , eerst zelf moeten doorgeven wat geleverd is en verder gingen ze het uitzoeken . Na een paar uur werd er in 1 keer verteld dat er 2 pakketten waren , wel jammer want telkens was Bpost de schuldige volgens hen. Maar dan hadden ze zelf wel moeten weten wat er in elk pak zat. Dan via chat zouden ze een link van Bpost sturen waarin vermeld dat ze het pakket al verzonden hadden . Geen link te zien . Omdat de items dringend waren heb ik vermeld dat ik ze dinsdag nodig had en anders dat ik onmiddellijk mijn geld terug wilde , want ik ze dinsdag nog in de winkel moest gaan kopen. Dit zou 4 dagen duren maar eerst moet het pakket retour komen. Raar een pakket dat retour moet komen dat nog NIET verzonden is . En tegenwoordig zijn het overal instantoverschrijvingen(geld direct op de rekening)???? Ik voel me gewoon opgelicht en als je naar het mailadres van de CEO vraagt om je klacht daar te formuleren , dat kunnen ze niet geven. Natuurlijk ze willen niet dat hij op de hoogte is van hun werkwijze. Jammer dat een firma als 123... niet zijn eigen fouten toegeeft en het telkens op Bpost afschuift.
Officiele reactie van 123inkt.nl 11-06-2020

Goed dat u dit nogmaals kenbaar maakt. We hebben uitgebreid contact gehad over deze bestelling. Ondanks dat dit pakket nog naar u onderweg is, gaan wij het bedrag van de artikelen die u nog niet heeft ontvangen terugstorten op uw rekening. Wij willen u vriendelijk vragen het pakket te weigeren aan de deur. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Wilna 08-06-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede en snelle levering van het bestelde.
Goede kwaliteit in al die jaren slechts 1 x een defecte toner cartridge ontvangen en direct
een nieuwe geleverd gekregen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-06-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Steven 04-06-2020

Algemene score

2,0
Ik heb hieronder al een paar keren hetzelfde mogen lezen. Inkt123 heeft inderdaad een onbetrouwbare voorraadstatus. Toen ik inkt cartridges bestelde was de status beschikbaar. Later kreeg ik een email dat ze niet voorradig waren. Bijna twee weken later kunnen ze nog niet zeggen wanneer ze beschikbaar zullen zijn. Ik heb wel al betaald. Echt een amateur voorraadbeheer.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-06-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Steven! Spijtig te lezen dat het artikel wat je hebt besteld niet op voorraad is. Zou je ons per e-mail willen voorzien van je klantgegevens? Dan gaan we even kijken waar het mis is gegaan en wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Paul van Riek 03-06-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle en duidelijke service. Duidelijke website. Prima prijzen , prijs kwaliteit prima in orde
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-06-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Sander 16-05-2020

Algemene score

1,0
Ik ben het met user Vrijhoeven (zie onder) eens dat je bij 123inkt.nl met een kluitje in het riet gestuurd wordt; ik had precies hetzelfde probleem met een HP printer (3 maanden in gebruik na aankoop; papierstoring) en de "oplossing" van 123inkt was, dat ik mij bij HP kon melden, meer dan een telefoonnummer van de HP klantenservice zat er niet in. Daarbij wordt de wettelijke verantwoordelijkheid ook fijn uit de weg gegaan: het koopcontract is met 123inkt gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor het wel en wee van het product, niet HP, en moeten m.i. dus ook problemen met hun apparaten fatsoenlijk oplossen. Ik ben graag bereid met HP contact op te nemen, maar eerst nadat 123inkt een casus van het probleem bij henzelf opent, de communicatie regelt en bij een eventueel geschil met HP bijspingt. Dit gebeurt helaas niet en de reactie van HP, dat de verkoper en niet zij verantwoordelijk zijn voor het probleem, laat zich raden (iemand interesse in een kastje of een muur?). Voor mij een reden nooit meer een apparaat bij 123inkt te kopen en een advies aan allen, om het bij de inkt te laten.
Sander 18-05-2020

Kleine update: na contact met HP heeft het probleem zich inmiddels opgelost. Dit is echter geheel ten gunste van de HP Klantenservice en mijn eigen initiatief, niet die van 123inkt; ik blijf daarom bij mijn mening dat 123inkt zijn verantwoordelijkheid moet nemen en de klant met een probleem met meer dan alleen een telefoonnummer zou moeten bijstaan.

Officiele reactie van 123inkt.nl 18-05-2020

Goedendag Sander,

Goed dat je via deze weg aangeeft dat je niet tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je printer. Wij vinden het vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren, onze excuses hiervoor.
Mocht er in de toekomst iets zijn helpen we je uiteraard graag verder! Wij kunnen ook contact opnemen met de fabrikant, het kan hierdoor wel zijn dat de afhandeling wat langer duurt omdat wij dan moeten schakelen tussen jou en de fabrikant.
Zou je ons per e-mail je gegevens willen toesturen? We willen het graag goed maken. Dit mag naar webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Reageer

Jacques 16-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Geweldige service 30mrt. gekocht 2 cartridge en via goede uitleg deed een het 14 mei niet meer.Nu 16 mei heb ik al een nieuwe in mijn printer zitten.
Waar maak je dat tegenwoordig nog mee .
Bravo veel succes met de verkoop
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-05-2020

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Reageer

Tom 14-05-2020

Algemene score

9,0
Mijn oude printer stopte ermee net nadat ik nieuwe cartridges besteld en in de printer had gedaan.
Contact opgenomen met de klantenservice oude cartridges terug gestuurd en het complete bedrag terug op mijn tegoed gekregen.
Nieuwe printer besteld en cartridges deze verrekend met het tegoed.
Fijne communicatie en snelle afhandeling.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-05-2020

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen Tom! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Reageer

Msk 11-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Een duidelijke en overzichtelijke website met een goede service en snel verzonden.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de bestelling snel in huis was en dat je tevreden bent over onze service! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Bakker 10-05-2020

Algemene score

8,0
Goede printer voor redelijke prijs alleen jammer dat er geen kabel bij zat om hem aan te sluiten op de computer maar verder goede en snelle levering.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Reageer

Bakker 10-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Goede printer voor redelijke prijs alleen jammer dat er geen kabel bij zat om hem aan te sluiten op de computer maar verder goede en snelle levering.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Reageer

M Koerkamp 09-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De gewenste printer was zeer voordelig en eenvoudig op de website te vinden.
De levering vond gelijk de volgende dag plaats.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

L.J.M.Menheere 08-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
prima service en communicatie. prima service en communicatie. prima service en communicatie. prima service en communicatie.
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling over ons en graag tot een volgende keer!

Reageer

Chris 08-05-2020

Algemene score

10,0
Snelle levering, ondanks de Corona perikelen en goed netjes verpakt zodat er geen beschadigingen konden ontstaan tijdens transport
Officiele reactie van 123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

vrijhoeven 07-05-2020

Algemene score

1,0
Canon printer gekocht zakelijk. Vanaf eerste moment problemen met vastlopen papier. Meteen gebeld en aangegeven dat ik deze printer zo niet wilde. Zou netjes opgelost worden. Eerst nog wat langer proberen met wat lapmiddeltjes. Na 1 week nog altijd ellende met vastlopen. Aangegeven dat ik deze printer niet wil. Wordt nu met kluitje in het riet gestuurd, moet eerst het geluid opnemen en toesturen en nu moet de printer weer opgestuurd worden ter reparatie. Product was al meteen ondeugdelijk. Ik wil een creditnota en een andere printer kopen, maar dit schijnt onmogelijk te zijn. ik kan niet werken vanuit thuis zonder deugdelijke printer dus ik heb geen tijd om te wachten tot de reparatie van een ondeugdelijk geleverde printer uitgevoerd wordt en teruggestuurd wordt.
123inkt stond bij mij als voorkeurleverancier, maar vliegt nu heel snel van die lijst af.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-05-2020

Wat balen dat je problemen ondervindt met de printer. Als je printer direct na ontvangst (binnen 8 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via 123inkt.nl. Wel dient er altijd eerst contact opgenomen te worden met Canon. Wellicht dat het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Zou je ons per e-mail je klantgegevens toe kunnen sturen? Dan kijken we graag voor je na wat we hierin voor je kunnen betekenen. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het webcare team van 123inkt

Sander 16-05-2020

Ik ben het met Vrijhoeven eens dat je bij 123inkt.nl met een kluitje in het riet gestuurd wordt; ik had precies hetzelfde probleem met een HP printer (3 maanden in gebruik na aankoop) en de "oplossing" was, dat ik mij bij HP kon melden, meer dan een telefoonnummer van de HP klantenservice zat er niet in. Daarbij wordt de wettelijke verantwoordelijkheid ook fijn uit de weg gegaan: het koopcontract is met 123inkt gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor het product, niet HP, en moeten m.i. dus ook problemen met hun apparaten fatsoenlijk oplossen. Dit gebeurt helaas niet. Voor mij een reden nooit meer een apparaat bij 123inkt te kopen en een advies aan allen, om het bij de inkt te laten.

Reageer

A.P. 29-04-2020

Algemene score

1,0
Zondag printer van ca. 500 euro besteld via 123inkt.nl; De status van het product was "beschikbaar".
Maandag krijg ik een oproep van een medewerker om mij cartridges (waar de winstmarge ligt) te verkopen zonder iets te vermelden over de bezorging van de printer. Ik stem hiermee in. Woensdag krijg ik de cartridges aan. Ook krijg ik een e-mail waarin ze zeggen dat ze de printer niet beschikbaar hebben en dat ze niet kunnen beloven wanneer het zal aankomen.
Als ik de klantendienst bel voor de printer, krijg ik meteen het "corona-excuus", en dat daardoor de verzendingen vertraging hebben. Als ik hun vraag hoe ik dan wel de cartridges al heb ontvangen, werd het stil en gingen ze dit onderzoeken.
Na een lang gesprek "gingen ze het helemaal goed maken"; ik kan de cartridges terugsturen, en dan krijg ik het geld terug voor mijn printer want ze konden niet garanderen wanneer de printer ging geleverd worden bij hun.
Op de vraag om mij een iets duurder model te sturen (3 laadkleppen ipv 2laadkleppen) want die hadden ze wel op voorraad, konden ze dit doen.
Het ergste is dat de nummer die mij heeft gebeld op maandag om de cartridges te verkopen "onbeschikbaar was wegens Corona" dus moest ik van België naar een Nederlands nummer bellen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 30-04-2020

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Audrey. Vervelend om te lezen dat het rond de bestelling van de printer zo rommelig is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en dit hadden we graag anders gezien. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Op je account staat een tegoed voor gratis verzending. Dit wordt bij een eventuele nieuwe bestelling automatisch verrekend.
We hopen je dan ook nog een keer terug te zien.
Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

JvL 26-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima service, duidelijke Website en correcte en zeer snelle levering!
Ook achteraf betaling mogelijk,via Accept giro of digitaal , erg prettig.
Officiele reactie van 123inkt.nl 28-04-2020

Hartelijk dank voor de mooie review, JvL! Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Peter 14-04-2020

Algemene score

2,0
123 inkt belde mij dat ik beter en goedkoper voor hun eigen merk cartridges voor mijn brother printer kon kiezen. Zij stelden ook dat ze de printer zouden vergoeden als hij door huismerk inkt kuren zou gaan vertonen. Welnu mijn cyaan kleur werkte na het plaatsen van de huismerk cartridge na korte tijd niet meer. En 123inkt stuurt mij met een kluitje in het riet.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-04-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Peter. Wat balen dat je problemen ondervindt. Uiteraard zijn wij er om problemen op te lossen. Wij helpen je dan ook graag verder. Kun je ons per e-mail je klantgegevens toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Alvast bedankt! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Reageer

Fonny 10-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Nà bestelling altijd snel en netjes verpakt geleverd, en het juiste product.
Zowel ordinaal als eigen merk, zijn daar ook zèèr tevreden over 👍🏻
Is dan ook nu aanrader als u een goed product zoekt zoals u verwacht🤜🏻🤛🏻
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Dick 10-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering goede kwaliteit een redelijke prijs voor mijn inktcardridge
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2020

Fijn te lezen dat je de bestelling snel in huis had! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

André Ladan 09-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik ben al jaren klant bij 123inkt.nl voor de inktcartridges van mijn Canon printers.
Bij het zoeken naar een Canon Laserprinter i.v.m. thuiswerken, kwam ik hier uit als de goedkoopste; goede ervaringen, dus direct besteld,
Door de Coronacrisis kon hij niet de volgende dag geleverd worden; hierover werd ik netjes geïnformeerd, Super attent ! Uiteraard had ik hier alle begrip voor.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen je in de toekomst nog eens terug te zien! Groetjes, het team van 123inkt

Reageer

Peter 07-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik ben zeer tevreden. Alles was op tijd en volgens afspraak geleverd.
Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik het weer hier. Prijs en kwaliteit prima.
Deze winkel zou ik dan ook aanbevelen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 07-04-2020

Namens het hele team van 123inkt.nl willen wij je bedanken voor deze mooie beoordeling. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Reageer

Richard 07-04-2020

Algemene score

5,0
'Verkoop' gaat zèer vlot ; doen zelfs 'de moeite' je tel. te contacteren om 'huismerk' aan te kopen. (kan lang duren maar ze haken helaas niet af tot je toehapt)
Kwaliteit huismerk echter ontoereikend en naservice/garantie , ronduit waardeloos !
Stick to the Original ! ! Leveringen gaan doorgaans wel vlot. Can't have it all ;D

Reageer

Issam 01-04-2020

Algemene score

2,0
Een week op mijn printer moeten wachten...

Printer zou de volgende dag geleverd worden. Dit heeft een week extra geduurd.
Communicatie was ook niet om over te spreken.
jette 02-04-2020

Precies dezelfde ervaring!
Vorige week vrijdag printer besteld, maar nog steeds niet de printer gekregen. Lachertje: wel de bijbehorende cartridges! En dat met het excuus dat PostNL de printer nog niet heeft ophaalt. Ze zijn blijkbaar wel langs geweest om cartridges op te halen. Bizar......
Meerdere keren gebeld. Welgeteld 1 nette, beleefde mevrouw aan de telefoon gehad. Door de rest wordt je gewoon afgekat. Ik hoop dat mijn printer ook nog komt want ik wacht helaas nog steeds.

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-04-2020

Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt.
Onze printers worden vanaf een andere locatie verzonden dan de overige artikelen. Op de locatie van de printers stonden een hoop karren klaar om opgehaald te worden door PostNL. Helaas kan PostNL de hoeveelheid bestellingen momenteel niet aan, waardoor er een hoop karren bleven staan. We hebben inmiddels andere bedrijven ingeschakeld voor het leveren van de printers.

Onze excuses voor de vertraging.

Als u nog vragen heeft, neemt u dan gerust per e-mail. contact met ons op.

Met vriendelijke groet, 123inkt

jette 03-04-2020

Klopt inderdaad. Ik kreeg een.ail van andere bezorgdienst met weer een een verwachtte bezorgdatum. Stond echter ook bij dat door de grote drukte bezorging vertraagd kon zijn. Kortom, nu weet je niet eens meer WIE en WANNEER je pakket bezorgt. En hele verbetering! Eerst was het gewoon maar afwachten en nu is het gewoon maar afwachten of er iets komt.

Maar in elk geval fijn dat je een standaard reactie krijgt. Of je glorixdoekjes of een printer besteld, de reactie is gelijk. ( Zie volgende klacht)

Reageer

ozkan 30-03-2020

Algemene score

1,0
ik had vandaag glorix natte doekjes besteld, op de site gaf men aan dat het binnen 24 uur geleverd zou worden.

1 Uur later werd ik gebeld en men gaf aan dat mijn bestelling terug werd gestuurd door de financiële afdeling omdat ik eerst moest voorschieten, ik gaf aan dat ik de mogelijkheid had om via een acceptgiro te betalen maar daar ging men niet mee akkoord, volgens de medewerker omdat ik een nieuwe klant was, bullshitttttt.

Daarna vroeg ik aan de medewerker of ze glorix doekjes wel op voorraad hadden, hij gaf aan dat er momenteel 0 tot 1 pakje over was. Ik werd woedend omdat ze niet binnen 24 uur kunnen leveren en niet eens op voorraad hadden en dat ik het ook nog eens vooruit moest betalen voor iets wat ze niet eens kunnen leveren, leugen op leugen dus..

Ik was voorzichtig met betalen omdat ik eerder bestellingen had gedaan bij andere sites en lang moest wachten omdat niemand het op voorraad heeft maar wel laten betalen.

Ik weet dat veel bedrijven het moeilijk heeft maar dit is pure hufterig, dan blijf ik nog heel netjes. Ook de medewerker deed hufterig door de telefoon en had totaal geen zin om te praten, rot dan op naar je krot, mensen belazeren....

Denk goed na voordat je hier iets gaat bestellen, het zijn gewoon ordinaire leugenaars, eerst geld innen en daarna zien we wel wanneer we iets kunnen verzenden, idioten....
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-04-2020

Goedendag,

Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent. Wij begrijpen dat u twijfels krijgt over de bestelling, wanneer wij eerst vragen om te betalen en daarna aangeven dat de wij niet voldoende glorix natte doekjes op voorraad hebben. Onze excuses dat het op deze manier is verlopen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, willen wij u vragen contact met ons per e-mail op te nemen.

Met vriendelijke groet, 123inkt

Reageer

K v A 27-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede prijzen en enorm goede service. Ik werd zomaar gebeld met de vraag of ik een cartridge voor een printer wilde hebben, omdat ik over het hoofd gezien had dat die niet bij de printer zat; zo werd mij tweemaal verzendkosten bespaard.
Officiele reactie van 123inkt.nl 28-03-2020

Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Dit waarderen wij zeer! Groetjes, 123inkt

Reageer

Mono Decoratie 26-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer klantvriendelijk, groot assortiment en als er onverhoopt een probleem is met een geleverd product bieden ze een oplossing aan. Levertijd is uitstekend; vandaag besteld morgen geleverd!
Officiele reactie van 123inkt.nl 27-03-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Reageer

Toon meer reviews