123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 13 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland”.

Deze score is berekend op basis van 97 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Antje 21-01-2021

Altijd goede ervaring tot vorige week bestelde reinigingscartridges kreeg gewone en deze week zouden ze ze weer sturen weer de gewone inktcartridge gekregen. vind ik zeer slordig
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Antje. Dit is inderdaad niet de bedoeling. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl dan kijken we graag met je mee! Groetjes, het team van 123inkt

Milad 18-01-2021

DO NOT WASTE YOUR MONEY AND TIME .It is a very bad and weak company. My product was not delivered. They did not accept my compensation. They have not returned my money so now ... they treated me very badly.
Officiele reactie van 123inkt.nl 02-02-2021

Thank you for letting us know, Milad. We sent you an email in response to this review but unfortunately we didn't receive a response. We noticed that you ordered an item that was not in stock at that moment. We did offer you two alternatives for the same price, unfortunately there was no suitable alternative. The amount you paid was refunded to your account on January 22nd under the name of Digital Revolution B.V.

Our apologies for any inconveniences. Greetings, 123inkt.

Martin 06-01-2021

Eenvoudig, overzichtelijk en kwalitatief. Ik zou 123inkt prima kunnen aanbevelen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2021

Beste Martin, wat fijn dat je zo positief over ons bent. Daar doen wij iedere dag ons best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Mw. van Beek 05-01-2021

Prima uitleg door demedewerker, goede service en in goede en snelle staat aflevering.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-01-2021

Beste mevrouw Van Beek, wat fijn dat je zo goed geholpen bent door een van onze collega's. en dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt

Marcel 05-01-2021

Snelle levering van het artikel ,goed verpakt en zonder enig probleem ,bedankt .

Bedankt voor je aanbeveling, Marcel. Groetjes, het team van 123inkt

C. Pas 05-01-2021

Printer werkt goed, voor die enkele keer dat ik moet printen uitstekend!
Installatie was ook eenvoudig.
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-01-2021

Fijn om te lezen dat de printer naar wens is! Groetjes, het team van 123inkt

ahobb 28-12-2020

ik had niet zo goede ervaring met de huismerk ofwel de 123inkt cartridge voor mijn HP. verder ben ik best tevreden met hun service. ik bestel regelmatig diverse spullen bij hun. nu had ik weer inkt nodig voor mijn HP Printer. ik bellen en wou HP INKT bestellen, nu had ik een verkoper die mij vertelde dat ik beter de huismerk kon nemen die waren beter geworden. eigenlijk wilde ik gewoon van HP. maar deze verkoper wist mij met een truc te overtuigen toch het huismerk 123ink te nemen. ( omdat er andere inkt in zou zitten die minder snel uit zou drogen.
hij beloofde mij dat ik als het niet werkte of ik weer problemen met mijn HP zou krijgen ik voor niks toch de HP Cartridge zou krijgen. nou u raad het al er gaat van alles mis. weer de zelfde klachten inkt droogt te snel uit daarmee print mijn HP maar met vlekken of kleuren doen het helemaal niet. weer na diep reinigen wat mij zo 20 min kost en diverse A4 plus veel inkt wat er door word gedrukt.
heb ik maar eens gebeld met 123inkt en hun aan hun afspraak met mij proberen te houden. maar het enigste wat ik kan krijgen nu komt het moet beiden parketten inleveren dan krijg ik mijn geld terug en steuren ze mij 1 parket van HP op. ze konden in het gesprek niet terug horen dat deze verkoper het had beloofd. en zo werken deze gasten. dit is dan ook mijn laatste bestelleng dan ga ik lekker opzoek naar een andere leverancier die mij niet voor de gek houd. wand met zulke praatjes komen ze er wel nou niet bij mij. ik ben klaar met hun !!!!!! hun oplossing is ruilen met geld toe en dat was niet afgesproken maar ja. ik gooi na deze afhandeling hun telefoon weg en laat me uit hun klanten bestand halen.. ik voel me echt dom dat ik zo verkoper heb vertrouwd en niet om een email heb gevraagd
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-12-2020

Beste meneer Hobbelink, goed dat u dit kenbaar maakt. Wat balen dat een en ander niet naar wens is verlopen. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

klaariskees 18-12-2020

In het verleden alleen maar positieve ervaringen. Tot..... Donderdagavond druk met printen, dan cartridges op. Gauw besteld. Op vrijdagmiddag maar eens gemaild waarom ik niets hoor. In de loop van de middag eindelijk een mail. Mededeling: op, geen voorraad. Snel bij de concurrent gekeken en daar besteld. Bestelling geannuleerd. Dan komt de mail met de mededeling: we hebben wel huismerk.
Lekker dan. Waarom niet donderdagavond gelijk gezegd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 29-12-2020

Hoi Kees, goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat we je niet zo goed hebben kunnen helpen. Wij zien je graag terug bij ons. Groetjes, het team van 123inkt

Heike 17-12-2020

Jarenlang klant, bestel alle cartridges via 123inkt. Nu zit er een cartridge tussen die het niet doet. Men vraagt mij een foto te maken van de error. Ik maak een foto van de printer. Dat is weer niet goed. Er moet een printscreen komen van de error op de computer. Die is er niet dus ik krijg niks terug. Nu maar p zoek naar een andere leverancier.
Officiele reactie van 123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om te zien waar het probleem vandaan komt en hoe we dit kunnen oplossen. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de cartridge worden omgeruild naar een nieuw exemplaar. We gaan ervanuit dat het nieuwe exemplaar het probleem oplost, anders vernemen wij dit graag! Groetjes, het team van 123inkt

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om het probleem verder te kunnen onderzoeken. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de niet werkende cartridge kosteloos wordt omgeruild naar een nieuw exemplaar. We verwachten dat deze het probleem oplost. Mocht dit niet zo zijn, vernemen wij dat graag. Groetjes, het team van 123inkt

R. Kraassenberg 12-12-2020

Aardig wat besteld bij dot bedrijf. Helaas beginnen ze nu lege of voor 20% gevulde patronen te leveren. En het is niet eens het huismerk. Belachelijk.
Officiele reactie van 123inkt.nl 14-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt! Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je lege of halflege cartridges ontvangt. Als je ons je klantgegevens stuur naar webcare@123inkt.nl, dan lossen we dit op! Groetjes, het team van 123inkt.

Flint 09-12-2020

Product is conform hetgeen op hun website staat. Levering inderdaad de volgende dag. Ze plegen keurige follow-up door een paar dagen na de levering te vragen of alles naar wens is verlopen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-12-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen wij het natuurlijk voor! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123inkt.

Lucinenoita 09-12-2020

Ben al jaren klant en altijd tevreden over de levering en het materiaal.
inktpatronen van het huiswerk werken goed. En gelukkig een duidelijke brief dat je geen update van de printer mag doen omdat dit problemen kan opleveren met het lezen van de inkt patronen. hierdoor ook geen problemen ervaren.
Bedankt dat jullie de klant goed informeren.
Officiele reactie van 123inkt.nl 09-12-2020

Fijn om te lezen dat onze service en de producten helemaal naar wens zijn! We zien je graag terug voor je volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt.

123 inkt 07-12-2020

goed met goede service en snelle levering mooie en duidelijke website aanbevolen
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-12-2020

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Bert 06-12-2020

Prima printer en snel geïnstalleerd. doet gewoon wat hij moet doen en dat voor die prijs.
Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. ongeveer 1 maand in bezit.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Arnold 04-12-2020

Snelle levering tegen een lage prijs. Prijs was lager dan was aangegeven op o.a. de site van kieskeurig.
Officiele reactie van 123inkt.nl 08-12-2020

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Marcel 04-12-2020

De levering liep vlekkeloos. Product werd snel geleverd voor een goede prijs.

JacquesNoordwijk 04-12-2020

Gekeken op internet en de aangekochte printer was echt goedkoper bij 123 inkt. Besteld en de andere dag werd de printer uitstekend verpakt bij ons bezorgd.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-12-2020

Bedankt voor je mooie cijfer, Jacques. Fijn dat je je ervaring wilde delen. Dat waarderen wij enorm! Groetjes, het team van 123inkt.

Bosch 04-12-2020

Scherpe prijs. s' Avons besteld volgende dag geleverd. Goede service, snelle levering.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-12-2020

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt.

Lars 04-12-2020

Makkelijk te vinden, handige site, goedkoopste aanbieder. Tevens praktisch voor toekomstige bestelling voor cartridges.
Officiele reactie van 123inkt.nl 04-12-2020

Dank voor je mooie beoordeling, Lars! We zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Rob 25-11-2020

Garantie is zeer slecht of helemaal niet, kortom na bijna 12 jaar klant geweest te zijn is dit bedrijf door mij in een zwart boekje geplaatst, en zal het in de ruimste zin aan familie en relaties door geven.

PhilipS 16-11-2020

Leveren de gezochte items op een snelle en correctie manier. Een duidelijke website met overzichtelijk geordende items specifiek voor inkt cartridges voor veel verschillende printers en een duidelijke afhandel en betaal procedure.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-11-2020

Beste PhilipS, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Onno 15-11-2020

Fijne vlotte levering met bevestiging van order per mail. Betrouwbare partner.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Onno. Groetjes, het team van 123inkt

Tolga Guner 14-11-2020

Slechte "service", ik bestel hier nooit meer en ik raad iedereen ook af om hier een bestelling te plaatsen.

Ik heb cartridges besteld voor mijn printer die volgens hun website zou passen, eindstand bleek dus dat niet het geval te zijn, vervolgens contact opgenomen met hun klanten "service" en werd verteld dat ik kosteloos omgeruild kon worden en eindstand krijg ik alsnog dood leuk een factuur binnen om restant te betalen omdat de andere cartridges wel passen maar wel duurder waren. Dit slaat helemaal nergens op.

Hun maken een fout en klant moet alsnog betalen, belachelijk dit.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-11-2020

Hoi Tolga, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben eerder vandaag al op een van je andere reviews gereageerd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Dominique 13-11-2020

Ik had een bestelling uit de aanbieding geplaatst. Ik kwam aan het vereiste bedrag om een gratis levering te krijgen. Wat niet vermeld stond was dat ik iets meer dat 5€ administratieve kost zou moeten betalen. En een tweede punt was dat 1 van de 2 inktcartridges helemaal opgedroogd was. Je kreeg er geen letter mee afgedrukt. De tweede was in orde. De snelle levering was dan wel een pluspuntje.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-11-2020

Beste Dominique, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Zou je ons je klantnummer of postcode en huisnummer per email willen sturen? De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Henri 13-11-2020

Printer besteld en betaald. Kreeg het verzoek 2 dagen beschikbaar te zijn om levering te ontvangen.
Zou na mijn reactie op mijn telefoontje toch de 3e dag worden. Nog steeds niet geleverd. Inkomen moet je buiten de deur verdienen en niet door wachten op een levering. Slechte communicatie en geen inlevingsvermogen in de situatie van de klant. Geen excuses, niets. Order nu geannuleerd. Geen enkele uitleg waarom het fout gaat en geen enkele empathie. Ben er verbaast over. In het verleden was de service goed.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-11-2020

Beste Henri, goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat de service zo is tegengevallen. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per email. De mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Kruidje 13-11-2020

Service is op zich goed maar het huismerk inkt is een ramp. Kwaliteit afdruk wordt zeer slecht en duurt aantal vel voordat juiste kleuren verschijnen. Ook printerstoring gehad die het einde betekende van gehele printer. Garantie geldt alleen voor inktpatroon niet voor de aangerichte schade.
Officiele reactie van 123inkt.nl 16-11-2020

Beste Kruidje, goed dat je dit kenbaar maakt. Als je problemen ervaart met onze artikelen dan horen wij graag van je. Je mag hierover altijd contact met ons opnemen via onze Klantenservice. Groetjes, het team van 123inkt

Beegee 12-11-2020

Prima service. Makkelijk bestellen en snelle levering! Ook de prijs was concurrerend.

Beste Beegee, bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123inkt

José 12-11-2020

Veruit de goedkoopste prijs, gemakkelijk bestelproces en zeer vlotte levering van mijn nieuwe printet. Wat wil je nog meer?
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-11-2020

Daar doen wij het voor, José! Tof dat je je ervaring met ons wilde delen! Groetjes, het team van 123inkt.

C Mossel Veehandel 12-11-2020

Ik vind 123inkt een prima winkel.
De levering was mooi op de afgesproken tijd en de printer
die we hadden besteld is ook helemaal top.
Ik kan deze winkel echt aanbevelen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 12-11-2020

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het mooie cijfer! Daar worden wij blij van. Groetjes, het team van 123inkt.

Julia 05-11-2020

Mooie producten voor goede prijzen. Goed ingepakt waardoor het product niet kapot gaat. Snelle levering
Officiele reactie van 123inkt.nl 05-11-2020

Leuk om te lezen dat je helemaal tevreden bent, Julia! Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, het team van 123inkt.

Krishna Neupane 02-11-2020

I feel cheated with this supplier. I purchased a printer and they promised the next day delivery. I even paid for the next day delivery.
Next day- No printer
3rd day- No printer
4th day - No printer
On 5th day evening, I decided to contact them just to get a reply that the printer is out of stock. They had to wait 5 days and my email to say that. Further, they offered me a printer of lower quality by paying an extra amount. In fact, double the amount that I had paid for the one I paid for.
I hope to never ever do business with this company again. I have asked for a refund now and hope they do just that.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-11-2020

Thank you that you made this clear, due to bad circumstances the printer you ordered was indeed not available, I can see that you ordered the printer on Friday evening 30 October and one of my colleagues send you an e-mail on monday 2 November with alternative products. It is also unfortunate you didn't find those printers suitable for yourself. We have submitted a refund request and the amount will be refunded as quickly as possible.

We apologise for any inconvenience that was caused, With kind regards, The 123inkt team

karin 28-10-2020

ik vind het een stel oplichters. Ik had een nieuwe printer gekocht bij Bol.comen dacht ik koop gelijk volle inkcartridges bij 123 inkt (lekker goedkoop) want die bij printer geleverd worden zijn meestal half leeg. Gisteren ontving ik zowel de printer als de cartridges. Na urenlang geëmmer kreeg ik de melding dat de printer niet printe omdat de inkcartridges kapot waren. Die had ik dus bij 123 inkt gekocht en met Ideal vooruit betaald. Ik stuur 123 inkt een mail dat de cartridges niet goed zijn, dat ik ze wil retourneren en mijn geld terug wil. Ze weigeren en mij een adres te mailen waar ik de cartridges naar toe kan retourneren en ze weigeren ook mijn geld terug te storten. Ik voel me voor 100% belazerd en zit nu dus met 2 betaalde en niet werkende cartridges.
Officiele reactie van 123inkt.nl 03-11-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Karin. We kijken graag mee in deze merkwaardige situatie. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Kees Thijssen 14-10-2020

Prima bedrijf en snelle bestelling en goede service. Door mijn schuld iets verkeerd besteld en netjes en snel opgelost door de klantenservice!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Kees! Groetjes, het team van 123inkt

Ralph 12-10-2020

Wat een slechte service... donderdag printer besteld en betaald... vrijdag via de chat navraag gedaan... nee de printer wordt vandaag nog uitgeleverd.... maandag niets binnen bellen... nee de order is geannuleerd...

Ppff...
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ralph. We kijken graag mee in deze merkwaardige situatie. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag met je mee! Groetjes, het team van 123inkt

Fam; van Hooijdonk 09-10-2020

Ben al jaren klant het aanschaffen van printers - inkt - accu's en lampen.
Nieuwe printer kopen inkt van hun terug in originele verpakking.
Geweldige zaak ook per telefoon vakkundige begeleiding en advies.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-10-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Friso 06-10-2020

Bestelling werd zeer snel bezorgd, was keurig ingepakt en voorzien van extraatje. Ben erg tevreden 😁😁
Site oogt wat rommelig, maar okay. Levering was perfect.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2020

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Friso! Groetjes, het team van 123inkt

Mevr. MCA Glavimans 06-10-2020

Snel geleverd, super! Ook nog eens goed betaalbaar. Ik raad deze winkel ( webshop) zeker aan.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2020

Bedankt voor deze mooie review! De volgende keer staan wij graag voor voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Brown 06-10-2020

Levering prima, alles goed verlopen. De printer werkt naar behoren en naar tevredenheid

xxxMaverick 30-09-2020

Jarenlang trouw inkt besteld en aangeraden aan anderen. Nu printer besteld voor mijn vader en begrijp opeens waarom je niet met creditcard kan betalen. Paar belachelijke zaken:

- Printer kwam defect aan. Na half uur bij klantenservice in de wacht wil men garantie op canon afschuiven en mij hier laten bellen. Ik heb aangegeven hier niet akkoord mee te gaan. Zeer moeilijk doen over een product wat niet werkt bij levering
- Ik had , volgens afspraak bij eerdere telefoontje, meteen een nieuwe printer besteld omdat mijn vader er snel 1 nodig had. In de avond gebeld en medewerker gaf aan dat dit niet handig was omdat 'mijn retour geweigerd kon worden onder garantie' . Hij kon namelijk ook niet stuk zijn en dan had ik 2 printers. Ik heb aangegeven dat als hij niet stuk was (waarvan ik overtuigd was, bij inpluggen kabel foutmelding die niet te herstellen was) ik met plezier de verzendkosten van de retour wilde vergoeden en dan gewoon het als retour beschouwde. Hierop gaf men aan dat dit niet kon omdat 'als de doos geopend is wij dit niet zomaar als retour aannemen.

Uiteindelijk de medewerker uitleg gegeven over het consumentenrecht. Opvallend detail: volgens mij wisten ze donders goed dat men 2x bewust foute informatie gaf (zowel over garantie canon als retour recht). Ik snap waarom men de creditcard niet accepteert. Anders zouden teveel mensen, terecht!, een beroep doen op terugbetaling via creditcard wegens oplichting. Nooit meer 123 inkt voor mij
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Inmiddels is het betalen via een creditcard mogelijk. Wat jammer dat u een defecte printer heeft ontvangen. Canon handelt inderdaad zelf graag de garantie af. Bij Canon zitten gespecialiseerde medewerkers die het probleem mogelijk direct voor u hadden kunnen oplossen. Om deze reden adviseren wij altijd even te wachten met het bestellen van een nieuwe printer. Onze excuses als dit verkeerd is overgekomen. Groetjes, het team van 123inkt

Giel 27-09-2020

Wilde een printer kopen via 123inkt. Ze geven je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Bestelling geplaatst en krijg je bericht dat je eerst moet betalen voordat de bestelling in behandeling wordt genomen. Kromme gang van zaken doen.
Officiele reactie van 123inkt.nl 06-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Giel. In sommige gevallen wordt er inderdaad gevraagd om een vooruitbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

R Deurloo 18-09-2020

Heb nu twee printers bij 123inkt gekocht plus maandelijks ruim 150Euro aan cartridges en ondanks eerdere beloften is de kwaliteit slecht.
Ondanks dat de printers zijn gekocht bij 123inkt en de door 123inkt aanbevolen cartridges blijft de kwaliteit slecht. Na contact hierover zijn bereid alleen de nieuwe cartridges terug te nemen.
Daar ligt het aan. De door hun aanbevolen printers mag ik houden. Nog een jaar oud!
Officiele reactie van 123inkt.nl 18-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de 123inkt huismerk cartridges. We zien dat je nog in contact bent met mijn collega om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Van der Meij 13-09-2020

De bezorging was supersnel.
De rekenmachine was keurig en stevig verpakt.
Kortom helemaal in orde, ik zou iedereen deze winkel aanbevelen!
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

jan kirp 13-09-2020

Waardeloos,mijn Canon printer erkent het inkt patroon niet.Ik dacht dat het aan de printer lag?Nieuwe besteld bij 123inkt.Ik ontving 2 facturen voor 1 printer.Geprobeerd ze te bellen,super onbeschoft.
Probleem niet opgelost.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Jammer om te lezen dat het contact zo moeizaam is verlopen. We hebben inmiddels contact met je opgenomen via de e-mail om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Cornelis 12-09-2020

Mijn printerinkt betrek ik al jaren bij 123 inkt. Vorige week moest ik mijn voorraad weer aanvullen en logde in op de site, zocht de gewenste printercode en bestelde drie kleuren voor mijn Canon pixma. Als vaste klant was de bestelling snel geregeld en kon de volgende dag opgehaald worden bij het door mij aangegeven bezorg adres. Nog geen uur later werd ik gebeld, door Jonathan, van 123 inkt. Hij vroeg of mijn bestelling wel correct was. Verbaasd vroeg ik wat er dan verkeerd was gegaan. Het was Jonathan opgevallen dat ik originele inkt had aangekruist, terwijl ik altijd het huismerk besteld had. Ik schrok, dat moest ik fout hebben aangeklikt. Door zijn telefoontje kon ik alsnog de bestelling wijzigen. De alerte reactie van de 123 medewerker heeft mij een kleine 20 euro bespaard. Dat heet service! Met mijn hartelijke dank.
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Cornelis! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

W.Molenaar 10-09-2020

Al voor de tweede keer is een ink cart.HP type 903 XL leeg, moet volgens de gegevens 800 pag. mee moeten gaan is gekocht maand mei 2020 .bij 150 stuks is de cart. leeg, type printer HP Office Jet Pro 6960 . vind ik een zeer slechte zaak . kan hier over bellen maar hoor niks meer terug.
Jaren klant geweest maar ben het nu spuugzat. W. Molenaar
Officiele reactie van 123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd om dit probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

M. Boslooper 07-09-2020

Snelle levering, van de printer welke voldoet aan de eisen ook een goede klantvriendelijke behandeling

Familiekunde Limburg vzw 14-08-2020

Op jullie aanraden heb ik jullie inktpatronen van HP364 genomen. Doch de gele cartridge werd niet altijd aanvaard door de printer. Patroon is nog halfvol maar word thans constant geweigerd. De andere kleuren van de eerste serie (van de 2 aangekochte) werken prima en gaan langer mee.
Ben beniewd naar de 2de serie.

J.C. van Antwerpen 10-08-2020

geruisloze snelle levering van een kwalitatief goed product. Zonde van de lekkage van een van de cartridges, maar dat is het risico van verzendsing
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor deze positieve review! Het is niet de bedoeling om artikelen te ontvangen waarbij een lekkage zit. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

arie 10-08-2020

Goede service zo als afgesproken de volgende dag en niet als bij andere wat later in verband met de drukte en geen mails wilt u dit nog of dat ik ben erg tevreden
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Arie! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

H.W. van Eig 10-08-2020

Het bestellen was eenvoudig en de levering was snel en goed.
Wel jammer, dat er geen cartridges met maximale inhoud voorradig waren.
Officiele reactie van 123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt