123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Nassira 31-05-2022

Voor het eerst besteld bij 123 inkt, goed geholpen met een aantal vragen (onlinechat) waardoor ik meteen kon bestellen.

Inkt volgende dag in goede staat ontvangen!
123inkt.nl 31-05-2022

Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, Nassira! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, Romy van 123inkt

Avs 31-05-2022

Fijne overzichtelijke webshop met een ruim assortiment. Heb zelf een labelmaker besteld, en daarbij huismerk cardridges waar ik tot op heden erg tevreden over ben. Snelle levering, producten goed verpakt.
123inkt.nl 31-05-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, Romy van 123inkt

Arthur v.d. Berg 31-05-2022

Goede webshop, werkt ook prima om te bestellen .Spulletjes worden snel geleverd. Kortom een tevreden klant. Ook de bereikbaarheid telefonisch werkt uitstekend (een verademing vergeleken met veel andere bedrijven) en op e-mails wordt ook vlot gereageerd. Kortom niet alleen een bedrijf dat doet wat het beloofd, maar ook snel en goed communiceert!
123inkt.nl 31-05-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Arthur! Dat vernemen wij graag. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Henk 31-05-2022

Breed assortiment, duidelijke product omschrijving, snelle levering, goede communicatie
123inkt.nl 31-05-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Henk! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Prisilla 31-05-2022

goede duidelijke website en ontzettend snel geleverd. Het fijne was dat het op factuur besteld kon worden aangezien ik zakelijk bestelde. Hoeven we het niet voor te schieten.
123inkt.nl 31-05-2022

Goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Prisilla! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Lena 25-05-2022

Prima service altijd. En na klein defect aan een geleverd product onlangs zeer vriendelijk en efficiënt geholpen. Volgende dag gratis vervanging in de bus. Met kadootje en met sorry-kaart.
123inkt.nl 25-05-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Lena! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Andrea 24-05-2022

Bestelling kwam snel en keurig verpakt, communicatie was duidelijk, kwaliteit van de goederen goed, dus prima.
123inkt.nl 24-05-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Andrea! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Prof. Dr. Henk Koppelaar 23-05-2022

Ik bestelde 'n toner cartridges + een nieuwe drumeenheid bij m'n vertrouwde 123inkt.nl.

In alle jaren als klant werkte alles prima. Maar nu . . .?
De toner gaf geen inkt af, behalve vage vegen en de nieuwe drum was 100% goed, volgens m'n printer display.

Dus ik vroeg hulp aan de klantenservice van 123inkt.nl.

Prompt kwam er antwoord van de help desk met verzoek om de statuspagina's en de testpagina op te sturen. Dat deed ik tot mijn verdriet . . . met foto's van blank gebleven prints . . .

De servicedesk bleef daarna actief om me te helpen met dit hardnekkige probleem. Een advies was om te resetten. Dat hielp ook niet.

Na m'n derde hulpvraag zond de help desk spontaan een nieuwe toner per pakketpost. En die toner werkte wèl . !!!! Gelijk en ineens.

De reden voor het defect van de eerdere - nieuw geleverde - toner cartidges blijkt te zijn: dat de inktrol niet rond draait !!!!

Achteraf gezien had ik dit defect kunnen horen, want de printer maakte een rammelend geluid bij opstarten!

Overigens, het is een wonder dat het printermechaniek niet kapot gedraaid is tijdens mijn testen.

Dank voor jullie doelgerichte en goede hulp.
123inkt.nl 24-05-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Henk! Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we uiteraard graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Pierre 23-05-2022

Duidelijke webwinkel en zeer snelle levering van het bestelde. Zeer tevreden mee.
123inkt.nl 23-05-2022

Goede om te lezen dat je zo tevreden bent, Pierre! Dat vernemen wij uiteraard graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Hovius bloemenhandel 23-05-2022

Nadat een grote concurrent failliet is gegaan ben ik bij jullie terecht gekomen. De maten voor de pinautomaat en de kassa prima door jullie uitgezocht. Naar wat ben ik geschrokken van de prijs….. bij u 40% goedkoper. Ben ik haren een dief van m’n eigen portemonnee geweest. Zeer tevreden
123inkt.nl 23-05-2022

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen bij je eerste bestelling. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

H van Rijn 21-05-2022

Altijd een snelle levering, zonder problemen. Als er wel iets is een zeer goede klantenservice en alles wordt met zorg behandeld.
Al jaren klant van 123inkt.nl
123inkt.nl 22-05-2022

Bedankt voor deze mooie review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en onze service! Groetjes, Kim van 123inkt

Peter 21-05-2022

Voor de eerste maal iets besteld en de afhandeling was uitstekend. Hele snelle levering goede informatie over de aflevertijd product. Goed verpakt.
Ik heb gekozen voor 123inkt.nl omdat zij voor cartridges inderdaad de goedkoopste zijn en de cartridges uitstekend werken in mijn Canon printer
123inkt.nl 21-05-2022

Bedankt voor je mooie review, Peter. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

Jj 20-05-2022

Ik koop hier altijd mijn printer gerelateerde onderdelen.
Ze geven ook netjes aan als je een orgineel onderdeel zoekt dat zij een beter alternatief hebben. Deze is goedkoper en in geval van de toners zit er meer poeder in dus meer bladzijdes te printen uit 1 toner.
Ze hebben een makkelijke en duidelijke site en er word snel verstuurd.
Ik krijg er ook meestal.een paar pennen en laatst een rolletje plakband bij. Niet om gevraagd maar wel er handig en zeker gewaardeerd.
123inkt.nl 20-05-2022

Bedankt voor je mooie woorden, JJ. Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons 123inkt huismerk en onze attenties. Hier doen wij het voor. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Niche Juridische Opleidingen BV 19-05-2022

Prima materiaal in no time in huis. Zo wil je het, zo krijg je het. Voor mij geen andere leverancier meer.
123inkt.nl 19-05-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Dat vernemen wij uiteraard graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Jan de Jong 19-05-2022

Al jaren tevreden klant bij 123 in Nederland, maar nu verhuisd naar Spanje, jammer daar sturen ze natuurlijk niet naar toe.
Wat denk je, geen probleem hoor meneer wij zitten ook in Spanje, en tot mijn verbazing is het net goed, en snel met leveren als ik in Nederland gewend was, kort om SUPER
123inkt.nl 19-05-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, Jan! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

MvdH 19-05-2022

Na mijn bestelling werd ik gebeld om te vragen waarom ik een product had gekozen en uitleg dat er een goedkopere variant mogelijk is.
Ik had al betaald. Het verschil is keurig terugbetaald. Top service!
123inkt.nl 19-05-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Heiko Dorenbos 18-05-2022

Hallo ,
De 123 inkt.nl is zo snel met je een E-mail te sturen, dat je een bestelling plaats daar na krijg je een E-mail van 123 inkt.nl .wanneer het bezorgd word. Super snel geleverd.

Vrg: Heiko Dorenbos.
123inkt.nl 18-05-2022

Bedankt voor deze mooie review Heiko! Goed om te zien dat je zo tevreden bent. We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123inkt

inge 18-05-2022

Hele goede prijzen, het huismerk is goed en de levering is lekker snel. Zouden meer webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.
123inkt.nl 18-05-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Inge! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bert 13-05-2022

Vaak besteld bij deze firma tot we overstapten naar het huismerk.
Onze hp printer werkte niet meer goed en na veel contact en weer het eigen merk opsturen levert deze firma tot nog toe geen oplossing om onze printer weer aan het printen te krijgen na vele mails.
Mails worden niet goed gelezen en
Ik vind : blijf bij het originele merk inkt hoe goedkoop het huismerk ook mag zijn
123inkt.nl 16-05-2022

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Bert. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken wij graag na wat er precies is gebeurd zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Groetjes, Kim van 123inkt

Frank Roos 20-04-2022

Had op 17 april een bestelling van fotopapier bij 123inkt geplaatst waar ik vaker bestellingen had gedaan. De volgende dag bestelling correct ontvangen en opengemaakt.
Kwam er na één afdruk achter dat ik het fotopapier voor een laserprinter had besteld die dus ongeschikt was voor een inkjetprinter. Eigen schuld, een aangebroken en gebruikt pak kan men niet retourneren dus een nieuw pak fotopapier besteld bij 123inkt. Bij opmerkingen ingevuld dat mijn eerdere bestelling een vergissing van mij was. Mevr. X van de klantenservice schreef dat dit kon gebeuren en heeft de factuur van 17 april gecrediteerd.
In de bijlage stond een creditnota die ik bij een volgende bestelling kon laten verrekenen.
123inkt kan mij tot vaste klant rekenen.
123inkt.nl 20-04-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, Frank! Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

J van Rijn 06-04-2022

De leveringen van 123 inkt zijn wel in orde. Ik bestel wel altijd d originele inkt.
Echter de meegeleverde troep waar je niet om gevraagd hebt is 'n bron van ergenis.
N lading pennen plakband waar je niks aan hebt verdwijnt meteen in de vuilnisbak.
Ongetwijfeld ben en ik niet de enige.
Ondanks 't feit dat ik bij de besteling aangeef hiervan niet gediend te zijn, blijven ze het toevoegen. Een flinke totaal zinloze milieu belasting. Geen aanrader
123inkt.nl 06-04-2022

Goed dat je dit via deze weg aangeeft! Wij sturen deze gadgets toe om je te bedanken voor het plaatsen van je bestelling. Uiteraard kijken we graag even met je mee zodat je deze in de toekomst niet meer ontvangt. Zou je daarom een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Romy van 123inkt

Gerard koenen 04-04-2022

Wat een geweldige service bij dit bedrijf. Zelf gebruik ik altijd hun voordelige huismerk inkt en dat werkt prima. Een keer werd de inkt door de software van de printer niet herkend en kreeg ik gelijk een nieuw setje. Geen gedoe maar gelijk kosteloos geregeld. Nu jaren later problemen met reiningscartridges. Ik had ze al een half jaar op de plank liggen, en helaas gaf de printer een foutmelding. Ook dit weer snel en kosteloos opgelost met extra een presentje. Inkt123 iets anders hoef ik nie.
123inkt.nl 05-04-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Gerard! Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Frank 04-04-2022

Prima geregeld. Printer gekocht. Goede prijs, supersnel verzonden. Kon kiezen voor thuis of post NL punt (wat mijn voorkeur heeft ivm zoekraken)
Aanrader dus
Officiële reactie van 123-3D.nl 04-04-2022

Wat goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Frank.
Veel plezier met de nieuwe printer en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

ket 16-03-2022

aanbod en prijs is ok . dienst na verkoop horror zeer onbeschoft onmiddelijk dreigen met 3 x per week dreigmail te versturen dreigen met incasso vreeselijk
123inkt.nl 17-03-2022

Goed dat je dit aangeeft, Ket. Wij kijken graag met je mee. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar webcare@123inkt.nl met jouw klantnummer of postcode en huisnummer en een probleemomschrijving? Groetjes, Christianne van 123inkt

Van Deelen 15-03-2022

Duidelijke en informatieve gegevens over het gevraagde product. Aansluitend snelle levering conform de gemaakte afspraken.
123inkt.nl 15-03-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt