123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland.

Deze score is berekend op basis van 102 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

Andy 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en levering

De levering was sneller dan verwacht. Duidelijke site en wat vooral prettig was.....geen spoefenloze spam mailtjes na je bestelling. Dat vind ik nou eens service. Zou zo weer bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-08-2017

Dag Andy,

Wat fijn om te lezen dat je zo weer bij ons zou bestellen. Een mooier compliment kun je ons niet geven! Heel hartelijk bedankt en graag tot de volgende keer.

Marcel 18-08-2017 Via de website gekocht

Schade bij nieuwe printer

Na nieuwe printer bij hun gekocht te hebben ging deze na 2 weken al stuk.
Garantie kennen ze niet je word gelijk door verwezen na fabrikant waar je dan allerlei registraties moet doen die je zelf niet wilt. Ik had aan gegeven dat ik dit via 123 inkt wou afhandelen maar dat bleek niet mogelijk.Printer inmiddels weg gedaan omdat ik er niets mee kon.

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-08-2017

Dag Marcel,

Goed dat je laat weten dat de garantieprocedure niet naar wens is verlopen. We vinden het jammer om te lezen dat je de printer inmiddels hebt weggedaan. Als we nog iets voor je mogen betekenen, dan lezen we het graag via: webcare@123inkt.nl.

Arvest 17-08-2017 Via de website gekocht

snel en professioneel

duidelijke webshop, veel producten op voorraad. Levering was snel en netjes. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-08-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Arvest. Dit stellen wij enorm op prijs.
Wij vinden het erg fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering, levertijd en assortiment.

Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

Anoep 11-08-2017 Via de website gekocht

Cartrige gekocht van brother dcp 9020cdw

Ik had een bestelling staan bij 123inkt, maar de betaling nog niet voldaan. Ik werd gebeld door de verkoper omdat ze een niet afgeronde bestelling zagen. Ik wilde eigenlijk het origineel bestellen, maar liet me ompraten om namaak te kopen. Het artikel kost circa 43 euro. Ik kreeg korting waardoor ik 39,50 moet betalen. Ik heb vervolgens even gegoogled en lokaal gekeken. Lokaal kan ik een kopie halen voor 37 euro en via internet bij inkt.nl voor slechts 15 euro!
123inkt.nl heeft een laagste prijs garantie. Ik heb ze gemaild en krijg doodleuk teruggemaild dat deze alleen geldt voor originele artikelen.
Dit was de laatste keer dat ik iets bij ze heb gekocht. Wat een afzetters!

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-08-2017

Goedendag Anoep,

Goed dat u dit via deze review aan ons kenbaar maakt.

Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u een artikel van een ander huismerk goedkoper aantreft. Echter staat het 123inkt huismerk voor uiterst hoge kwaliteit, de beste prijs en een levenslange garantie. Er zijn dermate grote verschillen met andere huismerken qua kwaliteit, inhoud, prijs en werking dat deze niet te vergelijken zijn met het 123inkt huismerk. Merkproducten zijn 1-op-1 vergelijkbaar en daarom geldt de laagste prijs garantie juist voor deze artikelen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag.

Dimmy L. 09-08-2017 Via de website gekocht

Heel slechte Service, Site en Zoekmachine - Teleurgesteld !

Ik ben echt heel teleurgesteld in 123inkt.nl. Heel slechte Service met een heel verwarende en super slechte zoekmachine. Ik heb de gewenste toner op de site gezocht en besteld. Nu achteraf blijkt het toch niet goed te zijn, en dat was heel klein vermeld niet de juiste te zijn. 123inkt.nl vindt van dat ook as de site niet duidelijk is dat de fout bij mij zit. Had ik maar moeten bellen. Nou dan moet jij helemaal niks te voorschijn laten komen in de zoek, niet beschikbaar of zo, of bel aub de Klantenservice voor meer hulp. Maar nee jij laat mensen gewoon erin trappen want maakt hun toch niet uit welke toner verstuurd wordt as maar het geld binnen is. Zij zijn misschien de grootste maar zeker niet de beste. Dan betaal ik liever vanaf nu ergens 2-3 Euro meer inplaats van en toner voor 60 Euro nu uit het raam te kunnen groeien. Verpakking was voorzichtig geopend en had zeker retour gekund maar nee. Liever en klant verliezen want het maakt niet uit er zijn genoeg die bestellen en klantenservice is tegenwoordig niet meer van belang. Achter de telefoon kunnen zij allemaal grote praatjes maken. Ik ziet all meer dan 25 jaar in de sales en de Klant is Koning schijnt voor velen vergaande tijd. Nu moest ik de verkeerde Toner toch op Marktplaats verkopen. En bedankt... Kon ik maar de cijfer -10 geven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-08-2017

Goedendag Dimmy,

Goed dat u uw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is, wanneer u per abuis verkeerd besteld.

Juist om te voorkomen dat artikelen verkeerd besteld worden, wordt de volgende melding rood en dik gedrukt weergegeven als de zoek opdracht niet overeen komt:
Er zijn geen resultaten gevonden die volledig voldoen aan uw zoekopdracht. Hieronder staan de eerste 9 producten die gedeeltelijk aan uw zoekopdracht voldoen.

Mijn collega van de klantenservice heeft u 10% korting op het juiste originele artikel aangeboden. Normaliter is dit aanbod echt niet mogelijk. Echter willen wij u hierin graag tegemoet komen, waardoor wij een uitzondering voor u hebben gemaakt. Ook hebben wij aangegeven de verzendkosten graag voor onze rekening te nemen. Hiervan wilde u echter geen gebruik maken.

Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, dan horen wij dit graag. Wij maken het dan direct voor u in orde.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Stef 23-07-2017 Via de website gekocht

Professionele en persoonlijke service

Onlangs een toner cartridge besteld. Ik ben voor de kopie gegaan ipv het origineel. Natuurlijk om kosten te besparen. De cardtidge werkte niet goed. Ik heb van alles geprobeerd maar het was gewoon niet goed te krijgen.
Na gemakkelijk contact met professionele en kundige medewerkers was de omruil snel geregeld. Het gemak van communiceren waarbij de medewerkers gewoon hun naam geven en open staan voor verschillende manieren van communicatie (whatsapp, mail, rooksignalen ;-) maakte mij blij. Nog veel meer vrolijk werd ik van de supersnel toegestuurde vervangende toner cartridge en de mogelijkheid om de defecte in dezelfde doos kosteloos terug te sturen.
Bedankt en zeker tot de volgende keer.
Stef

Officiele reactie van 123inkt.nl 24-07-2017

Goedendag Stef,

Hartelijk dank voor je positieve en leuke beoordeling. Dit stellen wij echt op prijs. Wij vinden het erg fijn te lezen dat je zo tevreden over de afhandeling bent.

In de toekomst helpen wij je graag weer.

Jeanette Bruins 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ik zocht een bepaald merk rekenmachine voor mijn examen. 123inkt kwam op internet als goedkoopste naar voren.
1 dag later in huis.
Prima afwikkeling.

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-07-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Jeanette. Fijn te lezen dat je het artikel zo snel in huis had. Veel succes met je examens!

Roger 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle verzending!

Snelle levering van het product (volgende dag geleverd). Het product voldoet verder volledig aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 20-07-2017

Bedankt voor je mooie beoordeling Roger. Wij zijn je in de toekomst graag weer van dienst!

Jan Schuil 19-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Originele toner besteld. Gebeld door medewerker dat er een eigen merk is, stuk goedkoper en meer capaciteit. Besteld. Lees paar uur later in de mail de bevestiging hierover. Blijkt de toner 10 euro duurder te zijn, dan aan de telefoon verteld. Meteen gebeld, medewerker die ik ochtends nog heb gesproken ontkent keihard dat dit is gezegd en zegt dus daarmee dat ik lieg. Bestelling daarmee geannuleerd. Klacht gemaild, tot op heden geen reactie. Nog nooit zo'n slechte service en onvriendelijke medewerker meegemaakt. Zijn sowieso goedkopere alternatieven kwam ik bij het opnieuw bestellen na die tijd achter.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Dag Jan,

Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. We zorgen graag voor een goede oplossing. Wil je ons je klantnummer laten weten via: webcare@123inkt.nl? Je reactie zien we met belangstelling tegemoet.

Een heel tevreden klant 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, hoge kwaliteit voor een lage prijs!!

Ik begon met het kopen van inktpatronen, van het originele merk omdat ik daaraan hecht en ze bij 123inkt.nl goedkoper zijn. Door de goede service (snelle levering en meedenken met de klant) koop ik er inmiddels ook andere artikelen!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-07-2017

Dat lezen we graag, "tevreden klant"! Dank je wel voor je mooie compliment. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst.

René V. 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, snelle levering.

Eerder Inktpatronen bij dit bedrijf besteld. Was toen ook tevreden over de geleverde produkten en de prijs ervan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-07-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, René. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor!

Jeroen 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede levering maar na verkoop toch maar flauw

Een dymo printer gekocht... Op zich goed product maar zag achteraf toch nog beter product voor een niet veel hogere prijs.
In hun shop wel te verstaan!
Retour mocht niet omdat de printer 'gebruikt' was.. Een paar labels geprint voor de rest dus niks aan.
Zelfs gezegd dat ze mogelijks wat van de prijs mochten afdoen. Maar omdat hij uitgepakt is mag dit niet terug gestuurd worden nochtans bij wet mag zelfs een geopende doos teruggestuurd worden mits dat deze niet slordig open gedaan is natuurlijk.
Bij deze dus de eerste en laatste bestelling bij 123inkt en volgende keer bestellen bij een shop die verder kijken dan een retourtje.. Ik bezit zelf ook wat zaken en je kan altijd een oplossing vinden met uw klant.. Hier dus blijkbaar niet..

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2017

Dag Jeroen,

Goed dat je jouw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Om na te gaan of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen we graag je klantnummer of adresgegevens. Je reactie zien we met belangstelling tegemoet via: webcare@123inkt.nl.
Bij voorbaat dank.

Steven 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle levering. Goed contact controle op betelling. S' avonds besteld volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-07-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, Steven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! We zijn je de volgende keer graag weer van dienst.

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Ben al jaren klant; bij omwisseling doet men niet moeilijk; ook een prima advies bij aankoop; een duidelijke web-site, alles bijelkaar: mijn petje af

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-07-2017

Bedankt voor je goede beoordeling en je leuke compliment Jan. Dit stellen wij erg op prijs. Tot een volgende bestelling!

Inge Reinders 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijk, goedkoop en snel, al vaker wat besteld en prima service. Alles wordt keurig verpakt en ik kreeg de volgende dag de bestellingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedendag Inge,

Bedankt voor je prachtige beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling!

Mocht je vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Martin 13-07-2017 Via de website gekocht

Leuk geprijsde usb-all-in-one laserprinter

Snel gevonden via website consumentenbond. Alleen ik had hem liever ergens anders voor dezelfde prijs gekocht om er nog ippies of euroclix mee te verdienen. Die vond ik achteraf nl. Balen.
Website vond ik een beetje chaotisch als je die printer zelf zonder link zoekt ! Maar hier ook leuk geprijst.

Goedendag Martin,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs. Je feedback zullen wij doorsturen naar de betreffende afdeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Anna 26-06-2017 Via de website gekocht

Top Produkt!

Gebruiksvriendelijkheid was top, snelle levering en goed product. Goede kwaliteit Preis vergelijking. Ben erg blij

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 27-06-2017

Bedankt voor je mooie review Anna. Wij vinden het erg fijn te lezen dat je blij bent en alles goed is verlopen.

Tot een volgende bestelling!

Huismerkt inkt geweigerd door printer. 21-06-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Vorig jaar veranderde HP op afstand de instelling van alle printers waardoor huismerk inkt plotseling niet meer werd geaccepteerd, na jaren probleemloos gebruik. 123inkt.nl won vervolgens de rechtzaak tegen HP en werkte het apparaat als vanouds. Recentelijk vond HP het geinig om dezelfde truc te herhalen. Na melding aan 123inkt.nl werd mij een nieuwe cartridge gestuurd, gratis, met een flesje wijn erbij en een sorry kaartje, mijn probleem opgelost.
Dit is geen gewone service ( 123inkt.nl is niet veroorzaker van het probleem).
Dit is uitzonderljk klantgericht en sympathiek.
Als ik een nieuwe printer nodig heb wordt het geen HP, that's for sure!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-06-2017

Hartelijk dank voor je mooie compliment. Fijn dat je weer als vanouds kunt printen met de nieuwe cartridge. Met veel plezier gedaan!

Bart V 14-06-2017 Via de website gekocht

defecte printer ontvangen; men verwijst me door naar Brother

Kocht een printer; installatie met USB kabel gaf problemen; hele dag mee bezig geweest met ondersteuning van ICT-er. Hij zegt dat het apparaat niet deugt en ik hem moet retourneren. 123 Inkt accepteert geen retourlevering (1 dag na levering) en verwijst gewoon door naar de helpdesk van Brother. Ook die konden me tot dusver niet helpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 14-06-2017

Goedendag Bart,

Goed dat je dit bij ons meldt. Spijtig te lezen dat de printer niet naar behoren werkt.
Wij hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en een oplossing besproken. Per e-mail voorzien wij je zoals afgesproken van de betreffende informatie.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Kor 21-05-2017 Via de website gekocht

Slechte cartridges van eigen merk.

Werken slecht, alleen maar foutmeldingen op m'n HP printer. Printer vervuild. Klacht wordt niet serieus genomen en slecht opgelost. Foto's gestuurd van foutmeldingen maar geen goede afhandeling. Vandaag bij BCC een HP-56 cartridge gekocht, en bij BOL.com een HP-22 cartridge besteld. Hopelijk kan ik na een week weer een paar facturen uitprinten als ZZP'r. Gevolg: een enorme kostenpost.

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-05-2017

Beste Kor,

Goed dat je je ervaringen met onze klantenservice aan ons kenbaar maakt. We vinden het belangrijk dat je zo snel mogelijk weer kunt printen. Daarom krijgen we graag de kans dit alsnog goed voor je op te lossen. Onze klantenservice stuurt je direct een e-mail. We zien je reactie hierop met belangstelling tegemoet.

H Bakker 18-05-2017 Via de website gekocht

Service Is Geweldig !!!

2 Weken terug inkt cartridges gekocht van het 123inkt huismerk, hiervan bleek het printresultaat niet te zijn van wat er van verwacht mag worden, had allemaal strepen in de geprinte foto's.

Vervolgens contact gehad met 123 inkt, die gaf met vervolgens tips om het printresultaat te verbeteren. ook dit zorgde voor geen verbetering jammergenoeg.

Toen heb ik gevraagd of ik niet de originele HP cartridges kon krijgen, en ik de meerprijs wel bij wil betalen.
Dit was geen probleem, de volgende dag had ik de nieuwe cartridges al in huis, met een flesje wijn er bij en een kaart met Sorry! er op.

De service is echt super! maar kies de volgende keer wel gewoon voor het originele merk cartridges voor mijn printer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 19-05-2017

Goedendag meneer Bakker,

Bedankt voor uw positieve review. Dit stellen wij erg op prijs.
Fijn te lezen dat de service goed was! Wij hopen dat het wijntje u gaat smaken.

Tot een volgende bestelling! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Janny 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Al eerder inktcartridges gekocht via deze site, altijd tevreden geweest en nu, na een andere printer, ook weer hier de inkt gekocht. Helaas, het voldeed niet aan de verwachting die ik ervan had. Mail gestuurd op zondag 9 april. Advies nog dezelfde dag gekregen en uitgeprobeerd maar werkte ook niet. Opnieuw contact opgenomen en ze boden aan om de cartridges gratis om te ruilen. En nu, op dinsdag 11 april kreeg ik nieuwe cartridges + een flesje wijn voor het ongemak maar bovendien een kaart met daarop "Sorry" En waar hoor je nog dat zo'n groot bedrijf Sorry zegt! Geweldig bedankt ..... van de klantenservice! Dikke pluim van Janny
Geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 12-04-2017

Hartelijk dank voor je dikke pluim, Janny. Wat een mooi compliment. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is opgelost. Met heel veel plezier gedaan!

Elizabeth 11-04-2017 Via de website gekocht

goede hulp bij aankoopbeslissing

ze nemen ruim de tijd om met voors en tegens op een rij zetten je te helpen met de aankoopbeslissing. uiteindelijk een A3 printer gekocht ipv A4. Reuze blij mee!

Officiele reactie van 123inkt.nl 11-04-2017

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent, Elizabeth. Met heel veel plezier gedaan. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

N Moreno 07-04-2017 Via de website gekocht

Excellent service

Highly recommend 123inkt.nl. I placed an order late afternoon and my parcel arrived the next morning. I received a courtesy call in the evening as it was my first order with them and the person I spoke to was friendly and courteous, giving a welcoming feeling. The goods were well packed and arrived undamaged and in perfect condition, with a couple of pens added free.

Officiele reactie van 123inkt.nl 10-04-2017

Thank you so much for your recommendation. We are very glad to hear that. We would be happy to be of service to you in the nearby future!

Richard R 05-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Nadat ik een lekkende inktcartridge had gekregen, werd er met 1 mailtje de volgende dag een nieuwe cartridge met flesje wijn bij geleverd.

Beste Richard,

Wow, een 10! Wat een mooie beoordeling. Daar zijn we enorm blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Met heel veel plezier gedaan.

hugo 05-04-2017 Via de website gekocht

slechte kwaliteit

Een HP364 XL multipak kleur gekocht, huismerk. Bij het openen liep de inkt er krachtig uit. (alle 3 de kleuren) Duidelijk een produktiefout.
gevolg: niet meer schoon te krijgen handen. een vies printerkastje en een zeer vieze vloerbedekking.

Dag Hugo,

Goed dat je hiervan melding maakt. We zoeken graag voor je uit wat er aan de hand is. Wil je ons je klantnummer doorgeven via: webcare@123inkt.nl? Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met je op. Bij voorbaat dank.

Leo Lende 05-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering maar af en toe denk je wel = ?

Cartridges gemakkelijk te vinden op cartridgenr. want niet alle printermodellen zijn op te roepen
ook gek dat er geen papier 90gr.te leveren is ! Zeer snel geregeld ..De pennen moeten ze een keer veranderen want dit is flut .

Beste Leo,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je feedback.

Over het gewenste 90 grams papier neemt onze klantenservice graag contact met je op. Dit maakt zeker deel uit van ons grote assortiment kantoorartikelen. En suggesties voor een nieuw aardigheidje bij de bestelling zijn altijd welkom. Daarom vragen we je vriendelijk om je klantnummer aan ons door te geven via webcare@123inkt.nl. Je reactie zien we met belangstelling tegemoet!

Basisschool 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb gekozen voor 123inkt.nl, omdat dit het voordeligst was. Ik heb verschillende papierversnipperaars vergeleken, maar bij 123inkt waren de kosten het laagst. Wanneer je 123inkt.nl opent, moet je even zoeken, maar wanneer je het onderwerp in de zoekfunctie ingeeft, komt alles er zo uitgerold. Heel fijn! En een supersnelle levering! Wij zijn heel blij met ons aangekochte product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Goedemiddag,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de prijs en de levering van de papierversnipperaar! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer.

Patrick T 02-04-2017 Via de website gekocht

Dik in orde !

Ik ben zéér tevreden over de tot op heden gekochte produkten bij 123inkt.nl.
Een prima service voor de beste prijs !

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en tot de volgende bestelling!

Herbert 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf en de eigen producten zijn net zo goed!

Ik gebruik al jaren de eigen producten van 123Inkt.Heb toen een HP maar tegenwoordig een Canon.Tot op heden geen problemen,bovendien is de service uitstekend.

Beste Herbert,

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat u onze producten al jaren naar tevredenheid gebruikt! Zo horen we het natuurlijk graag.

Sophia 01-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Het huismerk Brother toner TN-6600 aangeschaft. Deze toner werd mij aangeraden door deskundige medewerker. Echter na 3.5 week deed deze t niet meer. Na 1 telefoontje werd er gelijk kosteloos 1 nieuwe toegestuurd. De volgende dag al in huis met een flesje wijn. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Sophia,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het is vervelend als een artikel niet goed werkt, maar fijn dat het naar tevredenheid is opgelost!

reproman 31-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop

Grote keuze en snel geleverd voor een hele goede prijs. Duidelijke website waar alles snel en makkelijk te vinden is.

Officiele reactie van 123inkt.nl 31-03-2017

Beste Reproman,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn te lezen dat alles snel en makkelijke te vinden is. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Fons 30-03-2017 Via de website gekocht

zeer goed

Perfect geholpen, goede, waardevolle voorlichting, prima snelle levering. Kortom volgende bestelling ook bij 123inkt

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 30-03-2017

Bedankt voor je positieve beoordeling Fons. Hier zijn wij erg blij mee. Tot een volgende bestelling!

Rolando Beij 28-03-2017 Via de website gekocht

Slechte Service Huismerk.

Ik had problemen met mijn printer en hun huismerk inktpatronen.

Toners omruilen en leek het te werken bleek dus achteraf niet zo te zijn. ik kan NIET printen met mijn printer en deze toners.

Later ging er een mail rond dat er problemen waren door een HP Driver.

Ik heb een HP printer met exact deze patronen meerdere malen gevraagd om nogmaals mijn mails door te nemen en mij te helpen met het probleem.

Eerst werd er gezegd dat dit niet de printer was die onder dit probleem viel ( ja leuk maar waarom heb ik dan wel dezelfde problemen, hoor je toch alsnog te kijken met je klant naar oplossing ik heb voor deze producten betaald!!!)

Daarna weer hulp gevraagd ik ben simpelweg genegeerd!

123inkt NOOIT MEER!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van 123inkt.nl 28-03-2017

Beste Rolando,

Goed dat je hiervan melding maakt. Vanzelfsprekend vinden we het jammer dat dit destijds niet naar wens is afgewikkeld. Graag krijgen we de gelegenheid je alsnog te helpen.

Bij je klantgegevens zien we dat de cartridges in 2015 zijn omgeruild en dat er in september 2016 voor het laatst contact is geweest met onze klantenservice. We sturen je vandaag meteen een e-mail. Heb je in de tussentijd nog vragen, dan beantwoorden wij deze graag via: webcare@123inkt.nl.

BartH 14-03-2017 Via de website gekocht

Herhaalde problemen huismerk en ondermaatse service

Jarenlang tot volle tevredenheid gebruik gemaakt van cartridges van het huismerk, voor diverse printers. Nu ging in 6 maanden tijd bij 3 cartridges met zwarte inkt de chip stuk. Nadat ik expliciet had aangegeven geen huismerk meer te willen, werd me dat toch weer aangeboden. Uiteindelijk kunnen omruilen voor een originele cartridge van HP, maar dan wel met 3 euro bijbetaling. Gezien de hoeveelheid werk die ik had gehad met het aanmelden en opsturen van defecte cartridges, leek coulance me van toepassing, maar nee: die 3 euro moest worden betaald. Ook als dat voor mij reden zou zijn om geen zaken meer te doen met 123inkt.nl. Prima, maar stuur dan geen (standaard) kaartje waarop staat dat men klanttevredenheid en het leveren van goede, persoonlijke service heel belangrijk vindt en er alles aan heeft gedaan een passende oplossing te vinden. Een klant is bij 123inkt.nl blijkbaar minder dan 3 euro waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van 123inkt.nl 15-03-2017

Beste BartH,

Goed dat je dit meldt. We vinden het jammer om te lezen dat dit niet naar tevredenheid is afgewikkeld. Dat hadden we natuurlijk graag anders gezien. Wil je ons je klantnummer laten weten via: webcare@123inkt.nl? We kijken dan voor je na wat we hierin nog voor je kunnen betekenen. Vast bedankt.

SJW Leiden 11-03-2017 Via de website gekocht

Snel, correcte en oplossingsgerichte service

Snelle, correcte en oplossingsgerichte service dat is wat ik bij 123inkt.nl heb ervaren. Een probleem met cartridges is netjes opgelost door gebruik te kunnen maken van de garantieregeling. De medewerker in kwestie was kritisch (en terecht want er wordt wellicht ook misbruik van gemaakt), maar heeft het uitstekend opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 13-03-2017

Beste SJW,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

Henk den Hartog 02-03-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle levering maar schrijf pennen heb ik inmiddels meer dan genoeg dus ik verwacht volgende keer iets anders

Officiele reactie van 123inkt.nl 02-03-2017

Bedankt voor je positieve beoordeling Henk! Dit stellen wij erg op prijs. Laat ons even je klantnummer weten via webcare@123inkt.nl zodat wij een notitie kunnen plaatsen over de attentie bij de bestelling.

Tot een volgende bestelling!

Marilene 22-02-2017 Via de website gekocht

Eigen merk cartidge 1,2,3-Inkt niet goed bevallen

Na jarenlang een cartridge van Canon bij Canonkopieermachine gekocht te hebben, heb ik nu eens een veel goedkopere van 1,2,3-Inkt besteld. Helaas is me dat slecht bevallen. Met dubbelzijdig kopiëren geeft hij steeds vlekken. Contact met 1,2,3-Inkt opgenomen. De service was goed, ze hebben me een nieuwe cartridge gestuurd, weer van het huismerk. Maar ik hield dezelfde problemen. Hun claim dat je veel langer met de cartridge van het huismerk zou doen is ook niet bewaarheid, integendeel! Ik koop nu weer gewoon een Canon cartridge.

Officiele reactie van 123inkt.nl 22-02-2017

Dag Marilene,

Goed dat je je ervaringen met het huismerk aan ons kenbaar maakt. Jammer om te lezen dat de cartridges niet naar wens werken. Als we hierin nog iets voor je kunnen betekenen, kun je ons bereiken via: webcare@123inkt.nl. We bieden 100% garantie en nemen de cartridges uiteraard retour.

Victor 20-02-2017 Via de website gekocht

Huismerk voor de 3de keer slecht

Ze leveren snel, hebben een lage prijs, maar de kwaliteit van de huismerk cartridges is gewoon slecht. En dit is de derde keer! (eerst chip kapot, toen een lekke cartidge en nu 3x lekke cartridges!) Ze ruilen telkens om, maar daar kom ik niet verder mee as ik een contract moet printen in het bijzijn van de klant :-( . Ze willen dat ik de originele cartridges koop en bijbetaal, maar daarvoor hoef ik niet bij 123 te zijn. Dan ga ik liever naar de originele winkel

Ik mis 'kwaliteit product' als beoordelingscriterium. want aan de levering ligt het niet.

Ik zou het husimerk dus NIET aanraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van 123inkt.nl 21-02-2017

Beste Victor,

Goed dat je je ervaringen met het huismerk aan ons kenbaar maakt. We hadden het ook graag anders gezien. Als we hierin nog iets voor je kunnen betekenen, kun je ons bereiken via: webcare@123inkt.nl. We bieden 100% garantie en nemen de cartridges uiteraard retour.

jand 17-02-2017 Via de website gekocht

hp cartridge

snelle en vakkundige levering binnen de gestelde tijd.
Originele inktcartridges besteld omdat niet bekend is of er al weer vervangers gebruikt mogen worden bij HP printers.

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-02-2017

Beste Jand,

Bedankt voor je positieve review. Fijn te lezen dat je de levering snel hebt mogen ontvangen.
Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Dennis 07-02-2017 Via de website gekocht

Erg goed!

123inkt.nl is een goede webwinkel, de producten zijn erg goedkoop vergleken met andere verkopers. snelle verzorging, en duidelijke informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van 123inkt.nl 08-02-2017

Dank je wel, Dennis. Wat een mooie beoordeling. Daar zijn we enorm blij mee. Graag tot de volgende keer!

rein 17-01-2017 Via de website gekocht

afzetters

Bij openeing van het plastic om de cartridge kun je deze niet meer retourneren. het is echter onmogelijk om te beoordelen of het de goede is zonder dit te doen. ze wijken niet af van dit beleid. erg slecht

Minpunten

• slechte garanties
  • afzeters

Officiele reactie van 123inkt.nl 17-01-2017

Geachte heer, beste Rein,

Onze klantenservice heeft per e-mail contact met u hierover gehad. Geopende printerbenodigdheden voldoen inderdaad niet aan onze retourvoorwaarden. We begrijpen dat u dit graag anders had willen zien. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Referyhenk 06-01-2017 Via de website gekocht

Levering printer

Zeer snelle levering door 123inkt. Ook het afhalen via een Kaila punt werkte voortreffelijk. Ik kon de machine binnen 1 dag gaan afhalen op het dichts bijzijnde Kaila punt. Communicatie via een mailtje over de staat van de levering is prima.
De door mij bestelde printer (Brother HL-L2340DW) was bij 123inkt ook de goedkoopste prijs die ik kon vinden op het internet.

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Duidelijke communicatie
  • Bestelgemak

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-01-2017

Beste Referyhenk,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst!

Marissa 16-12-2016 Via de website gekocht

Werkt voor geen meter

Ongelooflijk. Ik krijg huismerk toners die regelmatig niet werken in je printer. Vervolgens krijg ik een ronduit arrogante mail met uitleg over een rectificatie die ze van de rechter moesten plaatsen. Blijkbaar ben ik niet de enige die niet blij was met de toners. Dit is al de tweede keer. Onafhankelijk van elkaar, eerst met HP, nu met Samsung. Op de website staat een arrogante sneer naar Samsung, want alles ligt natuurlijk altijd aan de ander. Newsflash: de printer werkt perfect, alleen de toners van 123inkt niet. Die printer hoef ik dus niet in te leveren zoals in de e-mail stond. Hier kom ik nooit meer.

Minpunten

• Huismerk toners werken niet altijd
  • Arrogant
  • Raden aan een perfecte printer in te leveren

Officiele reactie van 123inkt.nl 16-12-2016

Dag Marissa,

Goed dat je hier melding van maakt. Spijtig om te lezen dat de toners niet naar behoren functioneren. Onze excuses voor het ongemak. Wij bieden 100% garantie op ons huismerk en lossen dit uiteraard voor je op. Wil je ons via webcare@123inkt.nl je klantgegevens laten weten? Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Bij voorbaat dank.

C. Hoekstra 12-12-2016 Via de website gekocht

Schandalige service van 123inkt.nl

Op 30 november heb ik een bestelling gedaan op 123inkt.nl, voor 3 rollen 80 grams canon papier. De site gaf aan dat het product volop leverbaar was en binnen 24-uur geleverd zou worden. Op 5 december een mail gekregen waarin stond dat er problemen waren met de bestelling. 123inkt gaf aan: ‘Omdat het artikel zeer beperkt beschikbaar is bij de fabrikant, is de levertijd op dit moment nog niet exact bekend. Wij doen uiteraard onze uiterste best om het artikel zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen. Zodra wij een verwachte levertijd hebben informeren wij u.’. Na deze mail weer dagen niks gehoord, dus op donderdag 8 december zelf maar weer gebeld naar de klantenservice. Hier te woord gestaan, en mij werd beloofd dat vrijdag 9 december de bestelling bij 123inkt binnen kwam en uiterlijk zaterdag 9 december bij ons zou worden bezorgd. Zaterdag niks geleverd, en ook niks van 123inkt gehoord. Vandaag op 12 december zelf voor de zoveelste keer zelf contact opgenomen met 123inkt, en weer wordt mij verteld dat er wat mis is gegaan, en dat ze contact op zullen nemen met de leverancier. Ook was er geen leverdatum bekend, en zou er in de loop van de week contact met mij worden opgenomen.

Waardeloze manier van contact met de klanten, je wordt niet op de hoogte gehouden, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. We zijn nu bijna 2 weken verder en heb nog steeds geen idee wanneer de papier rollen binnen zullen komen.

Minpunten

• Geen duidelijk antwoord
  • Slechte levering

Officiele reactie van 123inkt.nl 13-12-2016

Geachte heer Hoekstra,

Goed dat u dit meldt. Spijtig te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u zojuist een e-mail gestuurd. Wij gaan ervan uit dat wij u hiermee voldoende informeren. Mocht u toch nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder via webcare@123inkt.nl

HvS 04-12-2016 Via de website gekocht

Levering OK, huismerk lasertoner slecht voor Samsung

Heb nu de derde huismerk laser cartridge voor Samsung Xpress 2825 DW. De eerste gaf na 60% lichtgrijs op de linkerkant van de pagina, verder ook niet echt mooi zwart. De tweede nog sneller. Heb toen na wat email uitwisseling een gratis vervanger gekregen, maar die is nu na 40% al matig aan het worden. Heb tussendoor een Samsung cartridge gebruikt, die beviel een stuk beter. Nu maar weer Samsung besteld. Levering is OK.

Pluspunten

• Levering
  • Assortiment

Officiele reactie van 123inkt.nl 05-12-2016

Beste HvS,

Goed dat je dit meldt. Jammer om te lezen dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. We willen natuurlijk niets liever dat dat je met plezier gebruik maakt van onze huismerktoners. We bieden 100% garantie op ons huismerk en wikkelen het graag naar tevredenheid voor je af. Wil je ons je klantnummer laten weten via webcare@123inkt.nl? Je reactie zien we met belangstelling tegemoet.

Ddalsem 01-12-2016 Via de website gekocht

123inkt.nl

Wij gaan altijd naar deze site om inkt te bestellen .
Eerste keer merk nr doorgeven en we hadden weer inkt.
Ja wij maken foto,s en gelijk op computer en dan foto's uit printen.We zijn veel geld kwijt voor de inktpatronen.Tot ik weer belde om te bestellen en een mevr. zei u gebruikt veel inky.Ik zei
ja,probeerd u ons eigen merk eens ?Kunt u voor het zelfde geld van ieder 2 bestellen en kregen we korting.Het is een tijd geleden dat we dit deden ,maar ik kan iedereen deze winkel aanraden ,mooie kleuren en goedkoper?
Ddalsem

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-12-2016

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, Ddalsem. Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over ons huismerk. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst!

IT diva 09-11-2016 Via de website gekocht

123inkt.nl houdt je aan het lijntje

Tot op heden altijd zeer tevreden geweest van het huismerk 123inkt toners, tot je die ene toner steekt die het na 170 prints voor bekeken houdt en je met de 170 prints niks kan aanvangen omdat er vegen op zijn. Ondertussen 3 dagen verder met heel wat over-en-weer gemail en een klantendienst die niet snapt dat de toner leeg is en dat ik er dus geen status rapporten mee kan printen. Het is puur Kafka... "Sorry meneer geen status rapporten ook geen garantie", ondanks de "levenslange garantie" op het huismerk van 123inkt. Niet dus, gewoon op z'n Hollands de klant in rondjes laten draaien en hopen dat ie het dan zal opgeven... Ik krijg dit als onderhoudstechnieker aan mijn klant niet uitgelegd. Voor mij nooit meer 123inkt.nl !!!

Pluspunten

• goedkoop
  • alle kwaliteitsmerken
  • professionals vermijd het huismerk!

Minpunten

• slechte service
  • incompetente klantendienst
  • klantendienst houdt je aan het lijntje
  • huismerk 123inkt toners geen constante kwaliteit

Officiele reactie van 123inkt.nl 09-11-2016

Beste IT diva,

Jammer om te lezen dat u het contact met onze klantenservice op deze wijze ervaren hebt.

Op 8 november jl. hebben wij uw e-mailbericht over de toner ontvangen. Uw melding is dezelfde dag nog in behandeling genomen. Vandaag heeft onze klantenservice u een e-mail gestuurd met daarin het voorstel om de toner ter garantie voor u om te ruilen.

Indien u nog vragen hebt, dan beantwoorden wij deze graag via: webcare@123inkt.nl.

Olivier 01-11-2016 Via de website gekocht

123inkt

Delivery is fast including Kiala possibility. Easy payment method like payment after delivery. Good product quality.

Pluspunten

• Price
  • Easy payment method
  • Kiala delivery

Officiele reactie van 123inkt.nl 01-11-2016

Beste Olivier,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

OmeSjaak 01-10-2016 Via de website gekocht

Prima zaak. Onderdeel van Digital Revolutions BV.

All-in-One printer keurig de volgende dag geleverd. Achteraf betalen zonder meerkosten en zelfs zonder verzendkosten. Omdat ik een nieuwe klant was, werd ik een half uur na de bestelling telefonisch, en zeer vriendelijk, gecontacteerd om het adres te verifiëren. Heel goed, want zo voorkomen ze nep-bestellingen wat alleen maar prijsopdrijvend werkt voor echte klanten.

Pluspunten

• alles comform afspraak
  • achteraf betalen

Officiele reactie van 123inkt.nl 03-10-2016

Beste OmeSjaak,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Daar doen wij het voor! Graag tot de volgende keer.