123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaek 23-03-2021

Blijkbaar wordt er serieus geselecteerd in de beoordelingen en zijn de minder goede reacties bestemd voor de prullenbak.
123inkt.nl 24-03-2021

Goed dat je dit aangeeft. Wij nemen alle beoordelingen die wij binnen krijgen in behandelen. We kunnen geen eerdere beoordeling van je terugvinden helaas. Mocht je een probleem kenbaar willen maken of ergens hulp bij nodig hebben, kun je een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij helpen je dan graag! Groetjes, het team van 123inkt

Roos 22-03-2021

Ik heb een bestelling gedaan bij 123 Inkt, en ben ontzettend tevreden! Een inktcartridge werd niet herkent door mijn printer. 2 dagen nadat ik dit liet weten, lag er een nieuwe op mijn mat + een mini wijn flesje. Ontzettend lief, terwijl ik niet eens zo ontevreden was!!!
123inkt.nl 22-03-2021

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Roos! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven! Groetjes, het team van 123inkt

Anita 19-03-2021

Al vaker bij deze webshop inktpatronen besteld omdat ze een goede prijs vragen en snel en vertrouwd leveren. Nu printer gekocht en dit is ook prima gegaan
123inkt.nl 19-03-2021

Hartelijk dank voor je mooie review, Anita. Fijn om te lezen dat de prijs en de levering naar wens is geweest. Groetjes, het team van 123inkt.

Hp officejet 250 15-03-2021

Prima shop niet alleen 123inkt.nl maar ook 123 levering ....
Uitstekend in 1 woord
123inkt.nl 15-03-2021

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen! Groetjes, het team van 123inkt

Michel Fransen 08-03-2021

In 2019 een laserprinter, pak papier en extra cartridges besteld bij deze winkel. Ging prima. Vervolgens in 2021 wat kantoorbenodigdheden besteld en betaald en de order werd bevestigd. Paar dagen later nog niets gehoord en zag toen in telebankieren dat het bedrag was teruggestort. Zelf maar contact opgenomen en toen kreeg ik te horen dat ik ik zelf wel wist waarom ze niet aan mij meer wilden leveren. Geen flauw idee en na nog wat mailverkeer bleek dat ze wederverkoop hadden vastgesteld en niet meer aan mij willen leveren. Grootste onzin want alles staat hier nog en is in gebruik. Super onvriendelijke houding en als ik er zelf niet achteraan was gegaan had ik ook niets gehoord.
123inkt.nl 17-03-2021

Goed dat je dit aangeeft. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en en je een e-mail hierover gestuurd. Wij zien je reactie graag tegemoet. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Avalstar 08-03-2021

Ik vind het een goede webshop en een goede prijs en ik zou hem wel aanbevelen bij kennissen
123inkt.nl 08-03-2021

Beste Alvastar, bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123inkt

Liesbeth 07-03-2021

In januari heb ik voor het eerst 2 vervangende XL cartridges van het merk 123 Inkt gekocht voor mijn HP printer. Helaas geeft mijn printer steeds meldingen dat ik een nieuwe cartridge moet plaatsen. Ik kan niet printen en de melding krijg ik niet weg. Alleen de testpagina heb ik kunnen printen. Daarna niet meer. Ik zou graag horen hoe 123 inkt dit probleem voor mij gaat oplossen.
123inkt.nl 08-03-2021

Hoi Liesbeth, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per e-mail. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Pim 19-02-2021

Ik wilde cartridges voor mijn epson printer bestellen.
Zou iets van €26 zijn.
Er kwam nog wel verzendkosten bij van €2,95.
Nou ok, het is niet anders.
Maar daarna nog iets van €4,50 oid voor postnl of ups of welke ik ook koos.
Ik zou meer dan €30 kwijt zijn.
Niet normaal.
Nu ergens anders besteld waar ik alleen €1,95 moest betalen voor een avond bezorging.
123inkt.nl 22-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt Pim. Je betaalt bij ons eenmalig verzendkosten. Dit komt omdat wij de verzendkosten niet doorberekenen in onze artikelen. We begrijpen dat hier wat onduidelijkheid over is ontstaan. We bieden hier onze excuses voor aan. Mocht je in de toekomst weer een bestelling bij ons willen doen, staan we graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Harrie 18-02-2021

Helaas wacht ik nu al 5 dagen en het product niet binnen, volgens de website voor 23.59 uur besteld morgen in huis.

Zelfs na een telefoontje (45 min in de wacht) en de medewerker die heeft benadrukt dat het pakketje de deur al uit was blijkt volgens de track&trace en PostNL dat het pakketje nog niet is gebracht door 123inkt

Jammer dat ze zo met klanten om gaan.

zeer slechte klanten service onprofessioneel.
123inkt.nl 22-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Harrie. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. De afgelopen weken hebben wij te maken gehad met vertragingen vanwege de Covid maatregelen en de sneeuwval. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We kijken graag met je mee naar de status van je bestelling. Zou je ons een e-mail met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl willen sturen? Groetjes, het team van 123inkt

Danielle 18-02-2021

Bedrijf regelt alles goed! Helaas nu voor de 3e keer een set hp inktcartridges die het niet doen van het huismerk. Vorige keren alles netjes omgewisseld etc. Ben er alleen nu zat van dat het wisselen altijd een ramp is. Ondanks dat de printer niet update en volgens 123 inkt dan geen problemen meer geven heb ik wederom een set liggen die het niet doen. Nu dus direct originele hp cartridge besteld, uiteraard wel bij 123inkt.nl
123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Danielle, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Hiervoor ontvangen wij graag van je jouw klantnummer of postcode en huisnummer per email. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Frank 17-02-2021

Ik heb een set 123 inkt huismerk cartridges gekocht voor mij HP Printer. NOOIT MOETEN DOEN !!! Nadat ik ze in mijn printer geplaatst heb komt er een foutmelding. Foutmelding is niet meer weg te krijgen. Bellen met HP, blijkt mijn printerkop beschadigd door deze cartridges. 123 print komt niet met een oplossing maar blijven beweren dat de fout niet bij hun ligt. Ondeugelijke troep verkopen en geen verantwoording nemen. Nooit meer !
123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Frank, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben al op een van je andere reviews gereageerd. Wij zien je reactie graag tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Sjaco 16-02-2021

Volgende dag in huis ben 2 weken verder en nog niks in huis .. 1ste keer besteld gelijk de laatste keer .
123inkt.nl 18-02-2021

Hoi Sjaco, goed dat je dit kenbaar maakt. Door de drukte bij PostNL en door de gevolgen van het winterweer van vorige week zijn nog steeds heel veel van onze pakketten vertraagd. Onze excuses hiervoor. WIj doen ons best om je pakket zo spoedig mogelijk te leveren. Wij raden je aan om de track en trace in de gaten te houden. Groetjes, het team van 123inkt

Linda 11-02-2021

Ik moest inkt hebben voor mijn printer Epson xp2100. eenmaal bezorgt kwam ik erachter dat ik de verkeerde had besteld. Op Facebook was 123inkt onwijs schappelijk. Ik mocht de cartridge retour sturen naar het antwoordnummer. Vandaag 11-2-2021 gedaan. ze hadden gelijk de goede opgestuurd en ze gaan bij retourafdeling t verschil bij mij in rekening brengen. Maar ik plaats de cartridge en mn printer doet t dus nog steeds niet.... pffff ik weer op facebook.. een onwijs geduldige en lieve damen hielp mij... na fotos te hebben gestuurd kwam zij er achter dat er nog een kleur leeg was en ik daarom nog steeds de melding kreeg dat de printer niets deed. Nu is het voor mij een hele opgave het gld bij elkaar te krijgen om alle kleuren te bestelling. Ik moet leven van een wia uitkering. Nu stelde 123inkt.nl voor om 1 van de 3 kleuren mij te schenken... en ik hoef maar 1x verzendkosten te betalen...wat een verschrikkelijk goed bedrijf. Dank u allemaal daar met jullie medeleven! een dikke 10!!!
123inkt.nl 18-02-2021

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Linda. Bedankt voor de moeite die je doet om een uitgebreide review achter te laten. Dat waarderen wij. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Ron Stol 03-02-2021

Ik ben perfect geholpen door 123inkt.nl duidelijke website en er werd aangegeven dat het geleverd zou worden (ik kon kiezen ) door DHL. Nou dat doe ik dus nooit meer tot 3x toe gaf men mij een planning die van geen kant klopte en uiteindelijk kon ik het product ophalen bij het servicepunt. 123inkt.nl kwam mij nog tegemoet om de volgende bestelling de bezorgkosten voor hun rekening te nemen. Nou datr komt mooi uit want mijn kleuren zijn ook bijna op. Ik zag ook dat 123inkt.nl ook andere producten levert ook kantoor benodigdheden en LED lampen, dat is ook heel interessant.
123inkt.nl 04-02-2021

Bedankt voor je mooie woorden, Ron. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug bij de volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt.

Willem S 02-02-2021

Een printer aangeschaft. Printer was eenvoudig te bestellen en werd vlot bezorgd
123inkt.nl 02-02-2021

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Willem! Groetjes, het team van 123inkt

Wesley S. 28-01-2021

Afgelopen week heb ik een Dymo lablewriter gekocht bij 123inkt en die bleek een defect aan een aantal toetsen te hebben, wat niet hersteld kon worden met de voorgeschreven foutoplossing. Per mail heb ik contact gezocht voor garantie/retour, waarop ik de volgende dag antwoord kreeg. 123Inkt heeft mij snel een nieuw apparaat geleverd welke goed functioneert.
Ontzettend goede en snelle service!
123inkt.nl 28-01-2021

Bedankt voor het delen van je ervaring, Wesley! Wij zijn blij om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt.

Marc 22-01-2021

Weer eens cartridges besteld bij 123inkt. Blijkt vervolgens de zwarte dubbele letters te printen. 123inkt heeft er alles aan gedaan om me te helpen, zelf toen bleek dat het niet aan de cartridges lag.
Wederom een topervaring met dit bedrijf, die maar weer eens bewijzen dat ondanks (eerlijk = eerlijk) een wat achterhaalde website, je toch kan blijven groeien door van je klanten ambassadeurs te maken.

Chapeau!
123inkt.nl 25-01-2021

Hoi Marc, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Zo horen wij het graag. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Antje 21-01-2021

Altijd goede ervaring tot vorige week bestelde reinigingscartridges kreeg gewone en deze week zouden ze ze weer sturen weer de gewone inktcartridge gekregen. vind ik zeer slordig
123inkt.nl 02-02-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Antje. Dit is inderdaad niet de bedoeling. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl dan kijken we graag met je mee! Groetjes, het team van 123inkt

Milad 18-01-2021

DO NOT WASTE YOUR MONEY AND TIME .It is a very bad and weak company. My product was not delivered. They did not accept my compensation. They have not returned my money so now ... they treated me very badly.
123inkt.nl 02-02-2021

Thank you for letting us know, Milad. We sent you an email in response to this review but unfortunately we didn't receive a response. We noticed that you ordered an item that was not in stock at that moment. We did offer you two alternatives for the same price, unfortunately there was no suitable alternative. The amount you paid was refunded to your account on January 22nd under the name of Digital Revolution B.V.

Our apologies for any inconveniences. Greetings, 123inkt.

Martin 06-01-2021

Eenvoudig, overzichtelijk en kwalitatief. Ik zou 123inkt prima kunnen aanbevelen.
123inkt.nl 06-01-2021

Beste Martin, wat fijn dat je zo positief over ons bent. Daar doen wij iedere dag ons best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Mw. van Beek 05-01-2021

Prima uitleg door demedewerker, goede service en in goede en snelle staat aflevering.
123inkt.nl 06-01-2021

Beste mevrouw Van Beek, wat fijn dat je zo goed geholpen bent door een van onze collega's. en dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt

Marcel 05-01-2021

Snelle levering van het artikel ,goed verpakt en zonder enig probleem ,bedankt .

Bedankt voor je aanbeveling, Marcel. Groetjes, het team van 123inkt

C. Pas 05-01-2021

Printer werkt goed, voor die enkele keer dat ik moet printen uitstekend!
Installatie was ook eenvoudig.
123inkt.nl 05-01-2021

Fijn om te lezen dat de printer naar wens is! Groetjes, het team van 123inkt

ahobb 28-12-2020

ik had niet zo goede ervaring met de huismerk ofwel de 123inkt cartridge voor mijn HP. verder ben ik best tevreden met hun service. ik bestel regelmatig diverse spullen bij hun. nu had ik weer inkt nodig voor mijn HP Printer. ik bellen en wou HP INKT bestellen, nu had ik een verkoper die mij vertelde dat ik beter de huismerk kon nemen die waren beter geworden. eigenlijk wilde ik gewoon van HP. maar deze verkoper wist mij met een truc te overtuigen toch het huismerk 123ink te nemen. ( omdat er andere inkt in zou zitten die minder snel uit zou drogen.
hij beloofde mij dat ik als het niet werkte of ik weer problemen met mijn HP zou krijgen ik voor niks toch de HP Cartridge zou krijgen. nou u raad het al er gaat van alles mis. weer de zelfde klachten inkt droogt te snel uit daarmee print mijn HP maar met vlekken of kleuren doen het helemaal niet. weer na diep reinigen wat mij zo 20 min kost en diverse A4 plus veel inkt wat er door word gedrukt.
heb ik maar eens gebeld met 123inkt en hun aan hun afspraak met mij proberen te houden. maar het enigste wat ik kan krijgen nu komt het moet beiden parketten inleveren dan krijg ik mijn geld terug en steuren ze mij 1 parket van HP op. ze konden in het gesprek niet terug horen dat deze verkoper het had beloofd. en zo werken deze gasten. dit is dan ook mijn laatste bestelleng dan ga ik lekker opzoek naar een andere leverancier die mij niet voor de gek houd. wand met zulke praatjes komen ze er wel nou niet bij mij. ik ben klaar met hun !!!!!! hun oplossing is ruilen met geld toe en dat was niet afgesproken maar ja. ik gooi na deze afhandeling hun telefoon weg en laat me uit hun klanten bestand halen.. ik voel me echt dom dat ik zo verkoper heb vertrouwd en niet om een email heb gevraagd
123inkt.nl 29-12-2020

Beste meneer Hobbelink, goed dat u dit kenbaar maakt. Wat balen dat een en ander niet naar wens is verlopen. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

klaariskees 18-12-2020

In het verleden alleen maar positieve ervaringen. Tot..... Donderdagavond druk met printen, dan cartridges op. Gauw besteld. Op vrijdagmiddag maar eens gemaild waarom ik niets hoor. In de loop van de middag eindelijk een mail. Mededeling: op, geen voorraad. Snel bij de concurrent gekeken en daar besteld. Bestelling geannuleerd. Dan komt de mail met de mededeling: we hebben wel huismerk.
Lekker dan. Waarom niet donderdagavond gelijk gezegd.
123inkt.nl 29-12-2020

Hoi Kees, goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat we je niet zo goed hebben kunnen helpen. Wij zien je graag terug bij ons. Groetjes, het team van 123inkt