123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ralph 12-10-2020

Wat een slechte service... donderdag printer besteld en betaald... vrijdag via de chat navraag gedaan... nee de printer wordt vandaag nog uitgeleverd.... maandag niets binnen bellen... nee de order is geannuleerd...

Ppff...
123inkt.nl 15-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ralph. We kijken graag mee in deze merkwaardige situatie. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag met je mee! Groetjes, het team van 123inkt

Fam; van Hooijdonk 09-10-2020

Ben al jaren klant het aanschaffen van printers - inkt - accu's en lampen.
Nieuwe printer kopen inkt van hun terug in originele verpakking.
Geweldige zaak ook per telefoon vakkundige begeleiding en advies.
123inkt.nl 15-10-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Friso 06-10-2020

Bestelling werd zeer snel bezorgd, was keurig ingepakt en voorzien van extraatje. Ben erg tevreden 😁😁
Site oogt wat rommelig, maar okay. Levering was perfect.
123inkt.nl 06-10-2020

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Friso! Groetjes, het team van 123inkt

Mevr. MCA Glavimans 06-10-2020

Snel geleverd, super! Ook nog eens goed betaalbaar. Ik raad deze winkel ( webshop) zeker aan.
123inkt.nl 06-10-2020

Bedankt voor deze mooie review! De volgende keer staan wij graag voor voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Brown 06-10-2020

Levering prima, alles goed verlopen. De printer werkt naar behoren en naar tevredenheid
123inkt.nl 06-10-2020

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

xxxMaverick 30-09-2020

Jarenlang trouw inkt besteld en aangeraden aan anderen. Nu printer besteld voor mijn vader en begrijp opeens waarom je niet met creditcard kan betalen. Paar belachelijke zaken:

- Printer kwam defect aan. Na half uur bij klantenservice in de wacht wil men garantie op canon afschuiven en mij hier laten bellen. Ik heb aangegeven hier niet akkoord mee te gaan. Zeer moeilijk doen over een product wat niet werkt bij levering
- Ik had , volgens afspraak bij eerdere telefoontje, meteen een nieuwe printer besteld omdat mijn vader er snel 1 nodig had. In de avond gebeld en medewerker gaf aan dat dit niet handig was omdat 'mijn retour geweigerd kon worden onder garantie' . Hij kon namelijk ook niet stuk zijn en dan had ik 2 printers. Ik heb aangegeven dat als hij niet stuk was (waarvan ik overtuigd was, bij inpluggen kabel foutmelding die niet te herstellen was) ik met plezier de verzendkosten van de retour wilde vergoeden en dan gewoon het als retour beschouwde. Hierop gaf men aan dat dit niet kon omdat 'als de doos geopend is wij dit niet zomaar als retour aannemen.

Uiteindelijk de medewerker uitleg gegeven over het consumentenrecht. Opvallend detail: volgens mij wisten ze donders goed dat men 2x bewust foute informatie gaf (zowel over garantie canon als retour recht). Ik snap waarom men de creditcard niet accepteert. Anders zouden teveel mensen, terecht!, een beroep doen op terugbetaling via creditcard wegens oplichting. Nooit meer 123 inkt voor mij
123inkt.nl 06-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Inmiddels is het betalen via een creditcard mogelijk. Wat jammer dat u een defecte printer heeft ontvangen. Canon handelt inderdaad zelf graag de garantie af. Bij Canon zitten gespecialiseerde medewerkers die het probleem mogelijk direct voor u hadden kunnen oplossen. Om deze reden adviseren wij altijd even te wachten met het bestellen van een nieuwe printer. Onze excuses als dit verkeerd is overgekomen. Groetjes, het team van 123inkt

Giel 27-09-2020

Wilde een printer kopen via 123inkt. Ze geven je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Bestelling geplaatst en krijg je bericht dat je eerst moet betalen voordat de bestelling in behandeling wordt genomen. Kromme gang van zaken doen.
123inkt.nl 06-10-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Giel. In sommige gevallen wordt er inderdaad gevraagd om een vooruitbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

R Deurloo 18-09-2020

Heb nu twee printers bij 123inkt gekocht plus maandelijks ruim 150Euro aan cartridges en ondanks eerdere beloften is de kwaliteit slecht.
Ondanks dat de printers zijn gekocht bij 123inkt en de door 123inkt aanbevolen cartridges blijft de kwaliteit slecht. Na contact hierover zijn bereid alleen de nieuwe cartridges terug te nemen.
Daar ligt het aan. De door hun aanbevolen printers mag ik houden. Nog een jaar oud!
123inkt.nl 18-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de 123inkt huismerk cartridges. We zien dat je nog in contact bent met mijn collega om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Van der Meij 13-09-2020

De bezorging was supersnel.
De rekenmachine was keurig en stevig verpakt.
Kortom helemaal in orde, ik zou iedereen deze winkel aanbevelen!
123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

jan kirp 13-09-2020

Waardeloos,mijn Canon printer erkent het inkt patroon niet.Ik dacht dat het aan de printer lag?Nieuwe besteld bij 123inkt.Ik ontving 2 facturen voor 1 printer.Geprobeerd ze te bellen,super onbeschoft.
Probleem niet opgelost.
123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Jammer om te lezen dat het contact zo moeizaam is verlopen. We hebben inmiddels contact met je opgenomen via de e-mail om het probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Cornelis 12-09-2020

Mijn printerinkt betrek ik al jaren bij 123 inkt. Vorige week moest ik mijn voorraad weer aanvullen en logde in op de site, zocht de gewenste printercode en bestelde drie kleuren voor mijn Canon pixma. Als vaste klant was de bestelling snel geregeld en kon de volgende dag opgehaald worden bij het door mij aangegeven bezorg adres. Nog geen uur later werd ik gebeld, door Jonathan, van 123 inkt. Hij vroeg of mijn bestelling wel correct was. Verbaasd vroeg ik wat er dan verkeerd was gegaan. Het was Jonathan opgevallen dat ik originele inkt had aangekruist, terwijl ik altijd het huismerk besteld had. Ik schrok, dat moest ik fout hebben aangeklikt. Door zijn telefoontje kon ik alsnog de bestelling wijzigen. De alerte reactie van de 123 medewerker heeft mij een kleine 20 euro bespaard. Dat heet service! Met mijn hartelijke dank.
123inkt.nl 15-09-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Cornelis! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

W.Molenaar 10-09-2020

Al voor de tweede keer is een ink cart.HP type 903 XL leeg, moet volgens de gegevens 800 pag. mee moeten gaan is gekocht maand mei 2020 .bij 150 stuks is de cart. leeg, type printer HP Office Jet Pro 6960 . vind ik een zeer slechte zaak . kan hier over bellen maar hoor niks meer terug.
Jaren klant geweest maar ben het nu spuugzat. W. Molenaar
123inkt.nl 15-09-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd om dit probleem op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

M. Boslooper 07-09-2020

Snelle levering, van de printer welke voldoet aan de eisen ook een goede klantvriendelijke behandeling

Familiekunde Limburg vzw 14-08-2020

Op jullie aanraden heb ik jullie inktpatronen van HP364 genomen. Doch de gele cartridge werd niet altijd aanvaard door de printer. Patroon is nog halfvol maar word thans constant geweigerd. De andere kleuren van de eerste serie (van de 2 aangekochte) werken prima en gaan langer mee.
Ben beniewd naar de 2de serie.

J.C. van Antwerpen 10-08-2020

geruisloze snelle levering van een kwalitatief goed product. Zonde van de lekkage van een van de cartridges, maar dat is het risico van verzendsing
123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor deze positieve review! Het is niet de bedoeling om artikelen te ontvangen waarbij een lekkage zit. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

arie 10-08-2020

Goede service zo als afgesproken de volgende dag en niet als bij andere wat later in verband met de drukte en geen mails wilt u dit nog of dat ik ben erg tevreden
123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Arie! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

H.W. van Eig 10-08-2020

Het bestellen was eenvoudig en de levering was snel en goed.
Wel jammer, dat er geen cartridges met maximale inhoud voorradig waren.
123inkt.nl 10-08-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Marcel Oor 06-08-2020

Super klantenservice, denken mee, vragen worden snel beantwoord, geen gedoe als je per ongeluk verkeerd bestelt of factuur nodig hebt, echt een top bedrijf.
123inkt.nl 06-08-2020

Bedankt voor deze mooie woorden, Marcel! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Anjo 04-08-2020

Op advies van 123inkt.nl hebben wij voor onze printer niet de originele toner gekocht maar het huismerk van 123inkt. Helaas werkte onze printer niet helemaal goed met dit huismerk toner en ging de printer lekken. Na 1 telefoontje kwamen ze de printer binnen 2 dagen ophalen, is onze printer gereinigd en wij hadden hem 3 dagen later weer thuis (met originele toners). Dit vinden wij een SUPER service van 123inkt.
123inkt.nl 05-08-2020

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

mea 04-08-2020

in april Epson printer gekocht voor 100,50 en apart een set 502 serie cartridges van 45 euro.
na 6 x geprint te hebben gaf hij aan Leeg. Contact opgenomen en uiteindelijk de set mogen omruilen. Weer 6 x geprint, daarna wazige print en daarna alleen nog blanco. Hierna regelmatig contact opgenomen , maar kreeg steeds oplossingen", die niets verbeterden. ik voel me niet serieus genomen . Er werd zelfs gezegd dat ik zelf maar contact moet opnemen met Epson. Inmiddels 3 maanden verder en nog steeds maar 6 x iets kunnen printen. Geen vertrouwen meer en wil alles terug sturen en mijn geld terug., dus 100,50 en 45,00 en de verzendkosten.
123inkt.nl 05-08-2020

Goed dat je je ervaring deelt, Mea. Onze excuses dat het zo moeizaam verlopen is. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je je niet serieus genomen voelt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kijken wij graag voor een oplossing. Groetjes, het team van 123inkt

Floor 21-07-2020

Originele inktpatronen van Brother besteld, zogenaamd in "een milieuverpakking. Zonder overbodig plastic en karton" geleverd. De cartridges zien er als door 123inkt gevuld uit. Ook ontbreekt op één van de originele cartridges het serienummer en is het een wit vlakje?
Hoe milieuvriendelijk is het overigens om karton en plasticseal te verwijderen en het dan in een druk-en-sluitzakje te stoppen en aan klanten te leveren voor het reguliere bedrag? Volgens mij zijn er dan twee plastic zakjes per cartridge gebruikt! Dat klinkt niet bijster milieuvriendelijk.
Op de originele plasticseal van Brother staat bovendien aangegeven dat de inkt binnen 6 maanden na het openen van de gesealde verpakking gebruikt moet worden. Wanneer is die seal geopend door 123inkt om het in een ander plastic zakje te stoppen? Staat ook nergens vermeld.
Kortom, dit ruikt naar oplichterij!
123inkt.nl 21-07-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Floor. Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Wanneer je er niet op vertrouwt een juiste cartridge te hebben ontvangen, kun je een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan ruilen wij de milieuverpakking voor je om naar een nieuw exemplaar. Groetjes, het team van 123inkt

Dries 05-07-2020

Prima product voor scherpe prijs werd correct geleverd op de afgesproken tijd
123inkt.nl 06-07-2020

Van Houten 05-07-2020

Gisteren mijn nieuwe patronen ontvangen van 123 inkt uit Nederhort en Berg
Patroon zwart HP 300 en kleur HP300
Wat vreemd is dat ze niet de originele doosje zaten maar wel in de originele zakje van HP zaten
Na inzetten van de patronen werkte de printer niet meer.
Contact met klanten service alle stappen doorlopen
Mijn conclusie is dat 123 Inkt oude rest partijen heeft opgekocht want er stonden ook oude productie nummers op de cartridge. Dat is de reden dat jet ook niet in de HP doosjes meer zitten.
Is niet zo dat wij voor het eerst een patroon vervangen,
Anders kan je hier nog de schuld aan geven.

Kortom het probleem Is op dit moment nog niet opgelost.
Dat zal we gaan gebeuren de dame aan de tel was wel aardig maar houd zich aan de protocollen van 123 inkt.

Kortom ik heb een slechte smaak aan 123 inkt overgehouden.
Ze zijn dan we de grootste maar ook de grootste rommelaars. Zo komt dat bij mij over
Als een HP patroon koop foto op website met doos en je krijgt een ho zakje er om heen en de origine HP doos geeft dat een twijfel.
123inkt.nl 09-07-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt! We snappen je verbazing en hebben je een e-mail gestuurd met daarin de uitleg over de productienummers welke vermeld staan op de cartridge. We hopen dat de nieuwe toegestuurde cartridges het probleem hebben opgelost. Groetjes, het team van 123inkt

Printliefhebber 05-07-2020

De klantbenadering en service staat buiten discussie. Ik heb wel recent een belangrijke negatieve ervaring met de huismerk cartridges opgedaan. Ik heb een canon printer en tot voor kort alleen de originele cartridges gebruikt. Mijn laatste aanschaf waren van het huismerk, maar dat doe ik dus niet meer. Ik heb opeens veel meer problemen en kom tot de conclusie dat deze cartridges veel sneller uitdrogen of dichtslibben.
123inkt.nl 06-07-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt. Wat balen dat je problemen ondervindt! Op onze 123inkt huismerk artikelen bieden wij 100% en levenslange garantie dus wij helpen je graag verder. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

M.A.Zevenbergen 02-07-2020

Snelle levering, zonder problemen.
De HP printer OfficeJet 6950 werkt zoals de omschrijving.
Ook de waarschuwing om de service van inktpatronen van HP uit te schakelen top.
123inkt.nl 03-07-2020

Bedankt voor je mooie beoordeling, daar doen wij het voor! Groetjes, het webcare team van 123inkt