123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André Ladan 09-04-2020

Ik ben al jaren klant bij 123inkt.nl voor de inktcartridges van mijn Canon printers.
Bij het zoeken naar een Canon Laserprinter i.v.m. thuiswerken, kwam ik hier uit als de goedkoopste; goede ervaringen, dus direct besteld,
Door de Coronacrisis kon hij niet de volgende dag geleverd worden; hierover werd ik netjes geïnformeerd, Super attent ! Uiteraard had ik hier alle begrip voor.
123inkt.nl 10-04-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen je in de toekomst nog eens terug te zien! Groetjes, het team van 123inkt

Peter 07-04-2020

Ik ben zeer tevreden. Alles was op tijd en volgens afspraak geleverd.
Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik het weer hier. Prijs en kwaliteit prima.
Deze winkel zou ik dan ook aanbevelen.
123inkt.nl 07-04-2020

Namens het hele team van 123inkt.nl willen wij je bedanken voor deze mooie beoordeling. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Richard 07-04-2020

'Verkoop' gaat zèer vlot ; doen zelfs 'de moeite' je tel. te contacteren om 'huismerk' aan te kopen. (kan lang duren maar ze haken helaas niet af tot je toehapt)
Kwaliteit huismerk echter ontoereikend en naservice/garantie , ronduit waardeloos !
Stick to the Original ! ! Leveringen gaan doorgaans wel vlot. Can't have it all ;D

Issam 01-04-2020

Een week op mijn printer moeten wachten...

Printer zou de volgende dag geleverd worden. Dit heeft een week extra geduurd.
Communicatie was ook niet om over te spreken.
jette 02-04-2020

Precies dezelfde ervaring!
Vorige week vrijdag printer besteld, maar nog steeds niet de printer gekregen. Lachertje: wel de bijbehorende cartridges! En dat met het excuus dat PostNL de printer nog niet heeft ophaalt. Ze zijn blijkbaar wel langs geweest om cartridges op te halen. Bizar......
Meerdere keren gebeld. Welgeteld 1 nette, beleefde mevrouw aan de telefoon gehad. Door de rest wordt je gewoon afgekat. Ik hoop dat mijn printer ook nog komt want ik wacht helaas nog steeds.

123inkt.nl 03-04-2020

Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt.
Onze printers worden vanaf een andere locatie verzonden dan de overige artikelen. Op de locatie van de printers stonden een hoop karren klaar om opgehaald te worden door PostNL. Helaas kan PostNL de hoeveelheid bestellingen momenteel niet aan, waardoor er een hoop karren bleven staan. We hebben inmiddels andere bedrijven ingeschakeld voor het leveren van de printers.

Onze excuses voor de vertraging.

Als u nog vragen heeft, neemt u dan gerust per e-mail. contact met ons op.

Met vriendelijke groet, 123inkt

jette 03-04-2020

Klopt inderdaad. Ik kreeg een.ail van andere bezorgdienst met weer een een verwachtte bezorgdatum. Stond echter ook bij dat door de grote drukte bezorging vertraagd kon zijn. Kortom, nu weet je niet eens meer WIE en WANNEER je pakket bezorgt. En hele verbetering! Eerst was het gewoon maar afwachten en nu is het gewoon maar afwachten of er iets komt.

Maar in elk geval fijn dat je een standaard reactie krijgt. Of je glorixdoekjes of een printer besteld, de reactie is gelijk. ( Zie volgende klacht)

ozkan 30-03-2020

ik had vandaag glorix natte doekjes besteld, op de site gaf men aan dat het binnen 24 uur geleverd zou worden.

1 Uur later werd ik gebeld en men gaf aan dat mijn bestelling terug werd gestuurd door de financiële afdeling omdat ik eerst moest voorschieten, ik gaf aan dat ik de mogelijkheid had om via een acceptgiro te betalen maar daar ging men niet mee akkoord, volgens de medewerker omdat ik een nieuwe klant was, bullshitttttt.

Daarna vroeg ik aan de medewerker of ze glorix doekjes wel op voorraad hadden, hij gaf aan dat er momenteel 0 tot 1 pakje over was. Ik werd woedend omdat ze niet binnen 24 uur kunnen leveren en niet eens op voorraad hadden en dat ik het ook nog eens vooruit moest betalen voor iets wat ze niet eens kunnen leveren, leugen op leugen dus..

Ik was voorzichtig met betalen omdat ik eerder bestellingen had gedaan bij andere sites en lang moest wachten omdat niemand het op voorraad heeft maar wel laten betalen.

Ik weet dat veel bedrijven het moeilijk heeft maar dit is pure hufterig, dan blijf ik nog heel netjes. Ook de medewerker deed hufterig door de telefoon en had totaal geen zin om te praten, rot dan op naar je krot, mensen belazeren....

Denk goed na voordat je hier iets gaat bestellen, het zijn gewoon ordinaire leugenaars, eerst geld innen en daarna zien we wel wanneer we iets kunnen verzenden, idioten....
123inkt.nl 03-04-2020

Goedendag,

Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent. Wij begrijpen dat u twijfels krijgt over de bestelling, wanneer wij eerst vragen om te betalen en daarna aangeven dat de wij niet voldoende glorix natte doekjes op voorraad hebben. Onze excuses dat het op deze manier is verlopen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, willen wij u vragen contact met ons per e-mail op te nemen.

Met vriendelijke groet, 123inkt

K v A 27-03-2020

Goede prijzen en enorm goede service. Ik werd zomaar gebeld met de vraag of ik een cartridge voor een printer wilde hebben, omdat ik over het hoofd gezien had dat die niet bij de printer zat; zo werd mij tweemaal verzendkosten bespaard.
123inkt.nl 28-03-2020

Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Dit waarderen wij zeer! Groetjes, 123inkt

Mono Decoratie 26-03-2020

Zeer klantvriendelijk, groot assortiment en als er onverhoopt een probleem is met een geleverd product bieden ze een oplossing aan. Levertijd is uitstekend; vandaag besteld morgen geleverd!
123inkt.nl 27-03-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Frank24 08-03-2020

Deze Shop is goedkoop en de levering is goed. De website kan echter veel beter.
123inkt.nl 09-03-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback, Frank!
Dit wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, 123inkt

BEDROG 07-03-2020

EENS EN NOOIT WEER MET 123 INKT CARTRIDGES VOOR MIJN HP PRINTER. PRINTER LOOPT VAST EN DE INKT IS ZO WATERIG ALS MAAR WAT EN HEEFT GEEN ORIGINELE KLEUREN.
INDIEN JE OPZEG VIA 123@OPZEGGGEN.NL , KRIJG JE EEN REKENING VAN EURO 2.95 ALSNOG GEPRESENTEERD. NA NIMMER BETAALD TE HEBBEN KRIJG JE DAARNAAST OOK NOG EEN AANMANING VAN EEN INCASSOBUREAU VOOR JE KIEZEN VAN EURO 40,- EXTRA.
BETAAL NIMMER AAN DEZE ONBETROUWBARE LIEDEN WANT DAN HEBBEN ZIJ UW IBAN NR. EN KUNNEN ZE LEKKER JE HELE REKENING LEEG PLUNDEREN. ZONDER GROET ROBERT923.
123inkt.nl 09-03-2020

Goed dat je contact met ons opneemt, Robert.
Zou je jouw klantgegevens kunnen doorgeven via webcare@123inkt.nl? Dan kijken wij graag na wat er is gebeurd en wat we hierin voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Patricia 04-03-2020

Ik zocht naar een geschikte en betaalbare printer en heb die bij 123inkt.nl gevonden. De website is overzichtelijk en de levering van het produkt was top, de volgende dag al.
123inkt.nl 05-03-2020

Goedemorgen Patricia! Super dat je zo tevreden bent over de website en levering. Wij zien je graag nog eens terug.
Groetjes, 123inkt

Aaltienus 04-03-2020

Een super snelle levering een prima webshop en een ruime keus waarbij altijd wel iets te vinden is.
123inkt.nl 04-03-2020

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering en het ruime assortiment, Aaltienus! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het 123inkt team

MJdB 04-03-2020

Product en levertijd klopten precies.
Communicatie en prijs zijn ook uitstekend
123inkt.nl 04-03-2020

Bedankt voor deze positieve review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het 123inkt team

Frans71 04-03-2020

De printer die ik kocht was voordelig geprijsd en de levering is vlot en goed verlopen.
123inkt.nl 04-03-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling Frans! Wij hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn! Groetjes, het 123inkt team

Olaf R. de Haan 26-02-2020

Contract met HP beėindigd omdat ik slechts een maal 150 had geprint en daarvoor moest bijbetalen op het abonnement. Terwijl ik normaal ca 15 pagina's per maand print, dus merkelijk minder dan wat ik "mag". Ik zou zeggen dat ik in alle jaren hiervoor toch wel een zekere reserve had opgebouwd. Na opzegging werd mijn printer "geblokkeerd" en kon de in gebruik zijnde cassettes niet eens opgebruiken. Bij 123ink werd ik keurig geholpen en kon weer verder met mijn HP printer, maar nu met onbeperkt afdrukken maken. De dames hadden alle tijd voor je om een goede uitleg te geven. Ben onderhand alweer geweest voor fotopapier en normaal papier. Fijne zaak!
123inkt.nl 26-02-2020

Wat een mooie beoordeling, Olaf! Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij dan ook graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

CB 25-02-2020

We hebben altijd originele hp cartridges gebruikt en nooit problemen gehad. Uit kostenoverwegingen besloten het huismerk van 123-inkt eens te proberen. Dat was eens maar nooit weer. De printjes komen qua kleur totaal niet overeen met het origineel en de printer geeft constant storing aan omdat er geen originele cartridges inzitten. Nu zijn we dubbel zo duur uit, omdat we nu weer de originele cartridges moeten bestellen
123inkt.nl 25-02-2020

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt! Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan lossen we dit graag voor je op! Groetjes, 123inkt

C.R. 20-02-2020

Jarenlang tevreden klant van 123inkt. Tot vandaag. Paar jaar geleden was de inkt op, nieuwe cartridge besteld (het huismerk) , maar de zwart afdrukken kwamen streperig uit de printer. Het was een oude printer, dus misschien aan vervanging toe. Nieuwe printer gekocht, na drie jaar weer precies hetzelfde, na het vervangen van de zwarte inkt met het huismerk, kwamen de afdrukken weer streperig en onduidelijk uit de printer. 123-inkt verzekerde ons, dat het niet aan het huismerk kon liggen, maar dat het aan de printer lag. Weer nieuwe printer gekocht, bij 123-inkt. Na twee maanden, moest de zwarte inkt weer vervangen worden, weer huismerk besteld, en weer kwamen de afdrukken streperig en onduidelijk uit de printer. Nu kon het echt niet meer aan de printer liggen, dus originele cartridge besteld, en gelijk geen problemen meer. Dat hadden we graag twee printers eerder geweten. We moesten het pijsverschil tussen het huismerk en de originele cartridge bijbetalen. Wij hadden wel iets van service of een tegemoetkoming verwacht, tenslotte hebben we voor niks twee nieuwe printers aangeschaft, maar nee, daar kunnen ze bij 123-inkt niet aan beginnen
Wat een waardeloze service, ons zijn ze kwijt als klant.
123inkt.nl 21-02-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is en willen graag kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je ons per e-mail je klantgegevens kunnen toesturen? Alvast bedankt! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Lia 11-02-2020

Ik heb hier al een paar keer 302 printer inkt gekocht. Goedkoper dan in de winkels hier. Artikelen komen snel en zijn goed verpakt. Aangezien ik nog geen klachten had, kan ik daarover geen mening geven.
123inkt.nl 11-02-2020

Fijn dat je zo tevreden bent, Lia! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Joke Rikkers 10-02-2020

buiten de uitstekende service, vooral ook meedenken. Daarnaast ontving ik ook nog een persoonlijke kaart van Cynthid,Shanna,Daisy,Michelle,PetraZ,Hanneke,Daphne,Marieke,Minske,Petra als hart onder de riem na het overlijden van mijn man. TOP DAMES, DANK!
123inkt.nl 10-02-2020

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Joke! En dat je onze kaart in goede orde hebt ontvangen. Heel graag gedaan natuurlijk en we zien je graag nog eens terug. Groetjes, het 123inkt team

Harry 08-02-2020

prima printer volgens afspraak geleverd. Probleemloos. Het kostte mij geen moeite de site in te vullen.
123inkt.nl 10-02-2020

Fijn dat alles naar wens is verlopen, Harry! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, 123inkt

henk in kampen 06-02-2020

Wat jammer dat een bestelling voor een printer en een noodzakelijke usb printerkabel op verschillende dagen afgestuurd worden,zodoende kreeg ik wel de printer,maar kon die nog niet gebruiken omdat de kabel een dag later bezorgd werd
123inkt.nl 07-02-2020

De printer wordt direct verstuurd vanuit de leverancier, Henk. Dit is de reden waarom je de printer apart ontvangt. Groetjes, het webcare team van 123inkt

Peter Kwekkeboom 05-02-2020

Snelle service, goed product aanbod. er is een ruime keuze en voor elke toepassing is er iets te vinden
123inkt.nl 07-02-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling, Peter!

Otto 29-01-2020

Door een automatische update van mijn HP printer was mijn reserve cartridge set niet langer geschikt. Deze set had ik meer dan een jaar geleden besteld bij 123inkt.nl. Na een mailtje en een foto van mijn HP instellingen werd direct en kosteloos een nieuwe set gestuurd. Bijzonder goede service.
123inkt.nl 29-01-2020

Bedankt voor je mooie beoordeling, Otto! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Patrick 28-01-2020

Gister een onderhoudskit gekocht. Toen ik deze kreeg zat deze in een doos welke al open was geweest. Ook zat er verschillende soorten plakband op. Heb de onderhoudskit vervangen en ik heb nu een gedeelte welke deze niet print en de onderhoudskit moet nog steeds vervangen worden. Een mail gestuurd en gebeld en er wordt niet naar een oplossing gezocht. Er wordt alleen maar gezegd dat hun geen gebruikte onderdelen verkopen en dat het niet klopt. Dit is de laatste keer dat wij iets gekocht hebben bij 123inkt.
123inkt.nl 29-01-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Patrick. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Onze excuses voor dit ongemak! Per e-mail hebben wij je geïnformeerd en je een voorstel gedaan. Graag ontvangen wij je reactie op onze e-mail! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Mo 21-01-2020

Slechte service afhandeling, na klacht. Bij bestelling printer(die het niet doet) retour niet mogelijk wanneer de cartridge erin zit. Er werd aangegeven dit product dan maar aan te bieden op marktplaats....nooit meer 123 inkt voor mij
123inkt.nl 24-01-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Mo! Het lijkt me vreemd dat er geen garantie verleend wordt op een printer als deze misschien defect is. Ik kijk het graag voor je na. Ben je in de gelegenheid je klant-/adresgegevens te mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan help ik je graag verder! Groetjes, 123inkt

Jacob 21-01-2020

Vorig jaar in december een all-in-printer van het merk Canon gekocht bij 123 inkt, helaas moet ik aangeven dat hij geen papier afdrukt, dit kenbaar gemaakt bij 123 inkt, maar wordt doorverwezen naar Canaon reparatieservice, ze nemen niet zelf de verantwoordelijkheid.
Zeer slechte service afhandeling van 123 inkt
123inkt.nl 24-01-2020

Goed dat je dit via deze weg kenbaar hebt gemaakt, Jacob! Vervelend te lezen dat je je niet geholpen voelt. De fabrikant, in dit geval Canon, wil graag de garantie bij zich houden dus vandaar dat het lastig wordt om vanaf het verkooppunt zo'n situatie goed af te handelen. Daarnaast ben jij zelf bij de printer in de buurt en zo kan Canon in het gunstigste geval het probleem telefonisch oplossen. Ben je in de mogelijkheid je klant-/adresgegevens te mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijk ik graag met je mee. Groetjes, 123inkt