123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad 31-10-2019

Fijn dat ik mijn ervaring op deze manier kwijt kan.
Jammer ,jammer, jammer dat ik deze site niet eerder opgezocht heb.
Ik had dan zeker niet die zeer slechte kwaliteit 123 inkt gekocht. 123 Inkt wat er voor zorgt dat mijn Canon printer niet meer print zo als hij hoort te printen. Ik had Canon inkt besteld maar een verkoper wist mij direct na mijn online bestelling te overtuigen dat 123 inkt sterk verbeterd was na mijn vorige slechte ervaring. Nadat hij dit schriftelijk had bevestigd en ook vermeld dat alle problemen voor 123 zouden zijn mijn bestelling gewijzigd van Origineel Canon naar 123.
Klacht gemeld en steeds een nieuwe oplossing gekregen om de printer weer opgang te krijgen.
Nu dit niet het geval is laat 123 zich steeds langer wachten met een antwoord via de mail.
Het laatste ontvangen antwoord; Jammer maar het ligt aan de printkop. Ja dankzij 123 inkt.
Misschien is deze beoordeling iets te snel maar gezien de vele gelijke klachten op deze site wilde ik niet langer wachten.
Jammer dat zij niet met een redelijke oplossing komen. Jaren lang originele inkt en andere artikelen besteld en nu zijn totaal ander bedrijf als waar ik van uit ging.
Nog even dit als tegenstander van alcohol gebruik erger ik mij enorm het ongevraagd meesturen van een wijntje.
Gerrit 06-12-2019

Ik deel dezelfde ervaring als Ad. Ik heb een SAMSUNG laserprinter welke door de 123inkt eigen merk toner volledig kapot is. Reactie 123inkt: we geven een creditnota voor de 123inkt toner en kunt u daarmee een nieuwe printer kopen... 123inkt heeft zijn glorietijd gehad.

123inkt.nl 31-10-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ad. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? Dan kijken wij graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

kneops 30-12-2019

Ik ben ook gebeld meteen na mijn bestelling, ook om de eigen huismerkinkt te gaan gebruiken. Mijn 'dure' A3+ printer van Canon (Pixma 9500) doet het al jaren zonder problemen, dus ik zit niet te wachten op een kapotte inktkop of iets dergelijks waar een vriend van me al heel wat ervaring mee heeft (met inkt van een ander huismerk). Nu werd ook mij gegarandeerd dat dit 'vroeger' gebeurde, maar met de nieuwe inkt kan dit niet meer fout gaan. Ga ik daar op vertrouwen? Ze zullen niet garant willen staan voor een nieuwe printer neem ik aan. Lastig lastig, Ik weet dus nog niet wat ik doe.

Rob 30-10-2019

Na klachten over eigen merk inkt geen adequate oplossing van mijn probleem, lekende inkt
cartridges en meldingen dat de cartridges leeg zijn na 250 afdrukken, waarna bleek dat ze nog
halfvol zitten, zo ben ik erg veel geld kwijt aan inkt.
Gerrit 06-12-2019

Hallo Rob, er valt op meerder sites te lezen dat de eigen merk inkt van 123inkt.nl desastreus voor printers is. Ook ik ben daar slachtoffer van met mijn SAMSUNG laserprinter. Mijn printer is kapot.

Sjakie 15-10-2019

Gisteravond even na 22:00 uur een bestelling gemaakt voor inktpatronen. Account aangemaakt, ben vandaag (dag na de bestelling) thuisgekomen uit mijn werk en was de bestelling al geleverd! Met een kaartspel en pennen! Slim en attent.
Dit is voor ons het toppunt van ‘de klant is koning’.
123inkt.nl 16-10-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag zien wij je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

Lennert 11-10-2019

Mijn aangekomen cartridge was lek. Ik stuurde rond etenstijd een mailtje naar de klantenservice, en na wat uitwisselen van informatie kreeg ik rond 9 uur de bevestiging dat er kosteloos een nieuwe was verstuurd! De volgende dag in huis.

Verder was ik uberhaupt al bij deze winkel aangekomen omdat ze het goedkoopste huismerk cartridges hadden. Allemaal gewoon goed geregeld dus!
123inkt.nl 14-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Lennert!
Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

Dick 06-10-2019

ik heb naast de inktcartridges ook een ander artikel besteld, stond als binnen een dag leverbaar, echter wacht al ruim een week op mijn bestelling ( binnen een dag leverbaar )
Ze wachten tot alles binnen is ,met een paar dagen verschil begrijp ik dat , ( verzendkosten )
maar duurt nu al ruim een week , en kan niks printen.
ze maken van hun probleem , levertijd van derden , mijn probleem !l nooit iets anders bestellen als inkt !!!!
zeer klant onvriendelijk
Gerrit 06-12-2019

Hallo Dick, 1 advies, koop niet meer bij 123inkt.nl! Er zijn genoeg reviews te vinden die aantonen dat ze steken laten vallen. Door hun eigen merk toners met levenslange garantie (*!) is mijn SAMSUNG printer kapot!

123inkt.nl 07-10-2019

Goedemorgen Dick, bedankt voor je bericht.
Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Wij maken direct een deellevering in orde. Dit is natuurlijk altijd mogelijk! Excuses wanneer dit niet geheel duidelijk voor u was.
Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.
Groetjes, 123inkt

chris hendriks 03-10-2019

Plotseling deed de printer het niet meer (HP deskjet). Omdat ik enige weken daarvoor een nieuwe cartridge had geinstalleerd van 123inkt.nl stuurde ik hen een berichtje. Zij reageerden direkt met de vraag een foto te sturen van de foutmelding. Deze was voor hen een aanwijzing dat het probleem aan de cartridge kon liggen. Per omgaande stuurden zij een nieuwe cartridge (zonder enige kosten in rekening te brengen). En inderdaad, probleem opgelost. Veel waardering voor hun afhandeling.
123inkt.nl 03-10-2019

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Goed om te lezen dat alles snel en naar wens is afgehandeld. Groetjes, 123inkt

EddyP 01-10-2019

Ik heb een printer besteld bij 123inkt. Deze werd de volgende dag reeds geleverd. Netjes ingepakt met wat extra informatie voor mij betreffende de goede werking van de printer.

Feilloos geleverd!
123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Eddy! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Hannah 01-10-2019

Goed geholpen, keurig advies en levering. Betrouwbare winkel. Ik zal hier zeker weer terugkomen.
123inkt.nl 01-10-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Hannah! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

F.T. 01-10-2019

Heb deze shop gekozen omdat het product die ik nodig heb hier 't goedkoopst was.
Snelle levering en op tijd ontvangen
Min puntje: factuur en andere papieren zijn in de doos gepropt waardoor dit verkreukeld uit komt
123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor je positieve review en de feedback! Wij geven dit door aan onze inpakkers zodat hier beter op gelet wordt! Groetjes, 123inkt

Frank 01-10-2019

Fantastisch dat 123inkt.nl de door mij specifiek gewenste Canon printer wel in voorraad had en snel tegen een scherpe prijs kon leveren.
123inkt.nl 01-10-2019

Bedankt voor de positieve review, Frank! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

niels 01-10-2019

Geweldige service, goedkoop,super snelle levering en bovenal persoonlijke ondersteuning
123inkt.nl 01-10-2019

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Niels! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Peter 01-10-2019

Goedkoop en super snelle levering. Breed assortiment. Duidelijke site, prima service.

Super dat je zo tevreden bent over onze webshop, Peter! Groetjes 123inkt

JohnS 23-09-2019

Ik had lang geleden een set met cartridges besteld. Nu ik de zwarte cartridge werkelijk nodig had bleek dat deze niet in orde was. De printer gaf met de cartridge erin een medling dat alle cartridges niet ok waren. Op zondag een mail gestuurd naar 123inkt. Ik kreeg de zelfde dag nog een reactie met het verzoek om wat meer info. Na deze gegeven te hebben kreeg ik al snel een mail terug waarin men aangaf dat er direct een nieuwe cartridge opgestuurd zou worden. De oude hoefde niet retour. En op de maandag erna werd de cartridge al bezorgd en zat er ook nog een klein flesje wijn bij. Top service!!! Voor dit soort service blijf je bij een bedrijf terug komen.
123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen, John! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! Wij staan bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Huib 19-09-2019

Brother printer gekocht bij 123inkt omdat ik het een vriendelijk geprijsde printer vond en goede reviews vanuit mijn omgeving kreeg. En inderdaad, printer werkt prima, 123inkt leverde op de dag die ze aangegeven hadden. Helemaal tevreden!
123inkt.nl 24-09-2019

Bedankt voor je bestelling, Huib! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Ron de Waard 05-09-2019

Om te beginnen, ik heb 0 klachten over de webshop zelf, de mensen van 123inkt reageren alert en de leveringen zijn betrouwbaar en snel, dit is allemaal dik in orde.

MAAR, de eigen inkt van 123inkt raad ik ten eerste af, ik heb 2 HP printers gehad die ik na een tijdje gebruik van de eigen merk patronen naar het vuil kon brengen en met mijn laatste printer de WF-7620 ging het maar net goed, ook nu had ik me laten verleiden (na eerst de originele inkt gekocht te hebben en na een telefoontje toch het huismerk weer gekozen) om weer het huismerk te plaatsen, dit ging een paar maanden goed tot de kleuren verdwenen en ik deze niet meer goed terug kreeg na diverse reinigings-beurten. Bij 123 inkt schoonmaak cartridges gekocht, de online procedure 2x gevolgd (totaal 6x gereinigd), helaas met de originele Epson patronen nog steeds niet goed. Als laatste stap nog maar eens gereinigd met de originele Epson patronen, pfff, kleuren weer terug. Gelukkig maar, want bij Epson kan je de printkop niet vervangen, alleen de gehele printer (en dat is toch een hoop plastic wat weer op de afval hoop verdwijnt).

Ik heb nu mijn voorraadje huismerk maar opzij gezet.

Dus mijn conclusie: gebruik altijd originele inktpatronen, laat je niet verleiden door huismerken!
123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt voor je bericht, Ron. Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, 123inkt

Janny 03-09-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant. De inktcartridges die ik voor mijn printer gebruik zijn goed en een stuk betaalbaarder dan de originele van de fabrikant . Gisteren kreeg ik na ruim een maand na de aanschaf van een nieuwe cartridge een melding op mijn printer dat er iets mis was met de cartridge. Ik had alles nagekeken zoals in de handleiding van mijn printer stond. Het lukte mij niet om het probleem op te lossen. Vervolgens heb ik met 123 inkt gebeld. Een aardige medewerker vertelde mij dat hij direct een nieuwe cartridge zou opsturen en dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden. De volgende dag heb ik het pakje ontvangen met een excuus kaartje en een aardige attentie. De printer doet het weer goed. UITSTEKENDE SERVICE
123inkt.nl 09-09-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Janny! Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort! Wij zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

HC van der Veen 03-09-2019

Prima bedrijf. Het aanbod is goed, gangbaar en concurrerend geprijsd. De vlotte levering wordt gewaardeerd.

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, 123inkt

HJ 03-09-2019

Rekenmachine voor school gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Verzending was conform verwachting.
123inkt.nl 09-09-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, 123inkt

wagner 03-09-2019

duidelijke site vond wat ik zocht.Bij informatie over inkt direct antwoord via mail.

Bedankt voor je positieve review, Wagner! Groetjes, 123inkt

gerrie 03-09-2019

prijs en overzichtelijke site aanrader oude inkt cartridges inleveren top snelle levering een aanrader
123inkt.nl 09-09-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webwinkel, Gerrie! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, 123inkt

lommie 02-09-2019

goede prijs kwaliteit, snelle levering maar vooral: uitstekende klantenservice en geen gedoe met service/nazorg bij "problemen".
123inkt.nl 02-09-2019

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Sly 02-09-2019

Reinigingscartridges van huismerk 123inkt besteld. Gebruikt omdat enkele gaatjes dicht zaten. Volgens procedure 2x5 maal gespoeld. Het resultaat is dat de helft van de inkt toevoerlijnen in de printer (Epson PX820FWD) na het verwijderen van de cleaningcartridges vol zitten met lucht en deze kleuren inkt niet meer kan aanzuigen en dus niet meer kan printen. De printer die nooit kuren heeft gehad is nu opeens onbruikbaar.

Volgens klantenservice vergis ik me en zijn de bellen geen luchtbellen maar bellen van reinigingsvloeistof. Gezien de scherpe contouren in de inktslangetjes en het niet meer aanzuigen van nieuwe inkt zijn dit toch echt luchtbellen. Na enig aandringen geeft de klantenservice dit toch toe. Klantenservice zegt daarna opeens dat het inkt supply systeem lek zou zijn. Het probleem zit echter in onvoldoende drukverevening in de 123inkt cleaningcartridges. De lucht zat namelijk pas in het systeem direct na het verwijderen van de 123inkt cleaningcartridges. Klantenservice zegt daarna dat verstopte gaatjes een voorbode waren van het lek zijn van het inktsupply systeem. Dit is volstrekt onlogisch. De helpdesk heeft OF geen idee waar ze het over hebben OF proberen mij bewust een rad voor ogen te draaien. Daarnaast wordt het opeens afgedaan met je printer was toch al niks meer waard.

123inkt.nl weigert categorisch een fatsoenlijke schadevergoeding te betalen.

Ik koop hier NOOIT MEER. De eigen merk cleaning cartridges van 123inkt.nl trekken bij gebruik de inktslangetjes van je printer vacuum waarna de printer onbruikbaar wordt als je de cartridges er uit haalt. De helpdesk kwam eerst met onzin waarna ze later pas toegaven dat dat niet klopte. Ze weigeren een fatsoenlijke schadevergoeding.
Gerrit 06-12-2019

Hallo Sly, ik herken je probleem met 123inkt.nl. Ik had een goedewerkende laserprinter SAMSUNG XPRESS, welke door het eigenmerk 123inkt toner kapot is gegaan. Steeds vlekken op de afdrukken, toner omruilen, net zo lang... nu is de printer kapot en geeft 123inkt niet thuis. Slechte zaak.

123inkt.nl 02-09-2019

Goedemiddag, goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat er precies is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen. Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet. Groetjes, 123inkt

Irene 25-08-2019

Ik ben zeer te spreken over de snelle service, het beantwoorden van de mail en meedenken in oplossingen. Door mijn eigen fout kon ik eerder bestelde cartridges niet meer gebruiken, deze zijn door 123 inkt in tweevoud kosteloos vervangen. Super!
123inkt.nl 26-08-2019

Bedankt voor je positieve review, Irene! Fijn dat alles naar wens voor je is opgelost! Groetjes, 123inkt

JaeKrijnen 19-08-2019

Ik zie wat negatieve reviews, die ik toch wat tegenwicht wil geven. Ik heb in het verleden besteld en recentelijk wat minder. Mijn ervaring was altijd positief. Zelfs betalingen via acceptgiro (jaren geleden in ieder geval). Toen we een keer (ongeopende) inkt over hadden mocht deze retour. (Zeker een half jaar na aankoop.) Goed bereikbaar via telefoon, pro actief en prettig. Zonder andere reviewers te willen nivelleren, zijn wij altijd er tevreden geweest.
123inkt.nl 20-08-2019

Goedemorgen Jae, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te plaatsen. Dit waarderen wij zeer! Fijn om te lezen dat uw ervaringen met ons positief zijn. Hier doen wij elke dag weer ons uiterste best voor. Groetjes, het team van 123inkt

Henk 16-08-2019

Printer besteld bij 123inkt, zou binnen 24 uur bezorgd worden, volgende dag werden we gebeld of we er mee akkoord gingen dat de doos beschadigd was, aan de printer was geen schade, we zouden daarvoor 2,50 terug krijgen. We zijn akkoord gegaan . maar na 1 dag nog geen printer, volgens ,na 4 dagen nog geen printer. gebeld met 123Inkt , volgen hun lag de printer bij Postnl en ze wisten ook niet waarom het zolang duurde . Waarop wij geantwoord hebben dat we liever de bestelling annuleerden ,wat geen probleem was, het geld zou binnen 2 dagen op onze rekening staan. Na een week nog geen geld , weer gebeld naar 123Inkt. Daar werd me verteld dat de ze eerst de printer terug moeten hebben van postnl voordat ze ons geld terug kunnen storten. TE gek voor woorden. je besteld een printer die je meteen betaald en door een fout van een ander ,krijg jij je geld niet terug... Waardeloos zoals 123Inkt met zijn klanten omgaat.
123inkt.nl 19-08-2019

Henk, goed dat je via deze weg contact opneemt. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het geen prettige situatie is en daarom willen we graag kijken naar een passende oplossing. Zou je een mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens?
Alvast bedankt! Groetjes, 123inkt