123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jeffrey 14-08-2019

Ik heb voor de volgende dag een printer nodig.
De consumentenbond geeft aan dat een all in one Brother de beste koop is en hij is bij 123inkt het goedkoopst.
Ik ga naar de site en er staat beperkte voorraad. Goed beperkt betekent nog in huis.
Dus ik bestel op tijd en reken meteen af.
Krijg ik later een mail dat er nog eens 2 dagen overheen gaan eer dat ze gaan leveren. Dan komt de levertijd van postnl er nog een keer bij.
Dus wordt het niet de 15e maar de 19e dat het geleverd wordt.
Ja hoor blèren met geaceerde letters levering binnen 24u.....bla bla bla.
En dan bel, krijg een lang excuus waar ik niks aan heb en lekker nonchalant. ...niet tevreden geld terug ipv hoe kunnen we dit Nu oplossen.
Jaaa geweldig de service van 123 lik me vestje
123inkt.nl 15-08-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hadden de printer graag direct aan je verstuurd maar helaas was dit voor ons ook overmacht. Ik zie dat het bedrag inmiddels aan je is teruggestort. Dit staat zo snel mogelijk weer op je PayPal account. Wij hopen je in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, 123inkt

Wilco 07-08-2019

Snelle levering en daarnaast top service.
Ik had cartridge besteld die niet werkte. Gebeld met de klantenservice en nadat was uitgesloten dat het aan de printer lag werd er nieuwe cartridge opgestuurd met flesje wijn erbij voor het ongemak. Super.
123inkt.nl 08-08-2019

Goedendag Wilco, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en onze service! Geniet van het flesje wijn, proost! Groetjes, 123inkt

Dionydewit.nl 05-08-2019

Gewoon een goede en betrouwbare leverancier, zowel zakelijk als privé. Snelle levering. Nooit problemen. Duidelijke facturen en goede service. Kortom: een uitermate tevreden klant.
123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor de positieve review, Diony! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij de eerst volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Henk 05-08-2019

Zolang je van plan bent een product aan te schaffen gaat alles vlot en krijg je de goede personen. Op het moment dat het product geleverd is, is niemand meer thuis. Ik wacht al dagen op een telefoontje dat maar niet komt. Niet erg netjes.
123inkt.nl 06-08-2019

Goedemorgen Henk, bedankt voor je bericht! Zou je jouw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je direct verder! Groetjes, 123inkt

Merkus-vd graaf. 02-08-2019

Wij zijn tevreden over de printer.
Het product was ook heel snel geleverd.

Top.
123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor de positieve review, Merkus! Fijn dat je tevreden bent over de printer! Veel printplezier! Groetjes, 123inkt

mma 01-08-2019

snel betrouwbaar en met een goed advies een printer geleverd en tegen de goedkoopste prijs ook nog
123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, het team van 123inkt

JR Hagen 01-08-2019

Heb een Brother scanner/laserjet aangeschaft bij 123inkt en ben zeer tevreden. Zowel vwb prijs/kwaliteit als duidelijkheid van de website een absolute topper. Alleen met een huismerk toner was ik in het verleden minder gelukkig, maar dit terzijde.
123inkt.nl 06-08-2019

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over de printer. Jammer dat de toner niet geheel naar wens was. Op het huismerk geven wij een levenslange garantie! Dus zou je jouw klantgegevens en klacht kunnen mailen naar webcare@123inkt.nl?
Dan helpen wij je graag verder! Groetjes, 123inkt

bert 01-08-2019

Ik was op zoek naar een A3 printer i.v.m. met mijn visuele beperking. bij kieskeurig deze optie aangevinkt en hieruit kwam een Kyocera printer. deze besteld. en wat denk je, niks A3 printen. via de fabriekssite de manual opgezocht, wat enige tijd kost aangezien ze 800 verschillende type printers hebben. en inderdaad niks A3 printen Ik had geen zin om hierover te communiceren met 123 want ik was ervan overtuigd dat het een heen en weer spelletje zou worden tussen kieskeurig en 123. maar daarna toch gedacht dat 123 hem zou willen ruilen of me een alternatief konden bieden dus kontact opgenomen met 123. en ja hoor, 123 is NIET verantwoordelijk voor de gegevens op de kieskeurig site. Maar ik ga het hierbij laten want zojuist e.e.a. gecontroleerd en wat blijkt, na het aanvinken van A3 formaat komt nog steeds dezelfde printer te voorschijn. M.a.w. waar ben ik energie in het steken.

Geachte heer Hendriks,

Wij hebben u zojuist een e-mail toegestuurd met ons voorstel. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat.

123inkt

Henk 01-08-2019

Goedkoop en snel geleverd. Goed verpakt in doos met helder retourproces (niet nodig gehad).

codri 01-08-2019

De informatie die ik had was zeer positief en gaf vertrouwen. Het deed mij besluiten om met 123inkt in zee te gaan en heb daar achteraf geen spijt van.

JanWillem 29-07-2019

Ik ben na dagen nog steeds positief verwonderd, dat ik gebeld werd door 123inkt.nl. Per ongeluk had ik duurdere inktcartridges dan normaal aangevinkt en dat werd opgemerkt bij 123inkt.nl. Zij belden me meteen op, of dit wel echt de bedoeling was en of ik ontevreden was over het resultaat van de goedkopere cartridges. Ze vroegen me of ze mijn order om moesten zetten, zodat ik alsnog voordeliger uit was. En dat hebben ze dan ook voor me gedaan. Geweldig, daar word ik blij van!

Leon 15-07-2019

Voor normale merk patronen een van de beter webwinkels.
Echter huismerk inktjet of Toner (service & werking) is tot nu toe een nachtmerrie gebleken.
Geen duidelijk antwoord, vragen worden meerdere keren opnieuw gesteld
terwijl als ik het internet moet geloven de kwaliteit toch wel duidelijk slecht genoemd mag worden en dus ook 123 hiervan op de hoogte zou moeten zijn.
Kapotte Printers, vervuilde laserprinters, Lekkende cratridges, niet te kalibreren Cartridges, etc .
123inkt.nl 15-07-2019

Bedankt voor je bericht, Leon. Goed dat je jouw ervaring via deze weg met ons deelt.
Uiteraard staan wij voor 100% achter ons product. Als er iets niet in orde is, lossen wij dit heel graag voor u op. Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij u graag verder.

P.Vogel 15-07-2019

voor de goed orde ik heb nog nooit een (negatieve) review geplaatst.
maar nu kan ik niet anders.

Toner op even 123 een nieuwe bestellen.
vlug geleverd, geeft hellaas foutmelding(en) , mail gestuurd met opmerking dat de zijkant van de toner iets afwijkt waardoor hij naar mijn idee niet goed borgd zit.
snel nieuwe toner ontvangen.
maar helaas foutmeldingen blijven, oude bijna lege toner(ook van 123 inkt) terug geplaatst.
foutmelding is weg!

Dit allemaal gemaild met foto's en al.
ik heb nu al 4 x expliciet gevraagd/opgemerkt dat de toner niet goed borgd en dat daar wellicht iets mis mee is.
maar helaas 0 reactie daarop.

alleen dat met bijbetaling een orginele toner geleverd kan worden??
op de site vermelden ze: dat je beter de huismerktoner kan kopen!!

alleen als die niet blijkt te werken moet je maar de orginele kopen!
na aangeven dat 123 inkt toners levert die niet werken, en je het inmiddels wel fair zou vinden zonder bijbetaling een werkende toner te ontvangen.
houden ze voet bij stuk!

daar ben je dan inmiddels al een uurtje of 3-4 mee bezig!

ik hoop dat met deze review wat mensen worden wakker geschud of even nadenken voordat ze zo'n traject willen ingaan!

P.Vogel

Goedemiddag meneer Vogel,
Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt.
Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Roy ten Holder 15-07-2019

Onvoorstelbaar!
Mijn Samsung kleurenprinter was volgens mij volledig naar zijn gootje. De huismerktoners, die ik bij 123inkt had gekocht, waren 'ontploft'. De binnenkant van de printer was een bont kunstwerk geworden. Ik had al een nieuwe printer op het oog en dacht: misschien doet 123-inkt er, gezien de omstandigheden, wel een toner bij. Ik mail 123-inkt.
Niets daarvan. De printer werd de volgende ochtend opgehaald en 4 dagen later weer schoon en werkend thuis bezorgd. Met 4 nieuwe toners erin. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Heel veel dank voor deze grandioze service!!!
123inkt.nl 15-07-2019

Bedankt voor je bericht, Roy! Wat fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling!

DaSilva Beans & Leafs B.V. 09-07-2019

Altijd met veel plezier hier artikelen gekocht, maar loop nu tegen een beschamende klantenservice aan. Verkeerde informatie op hun website heeft ervoor gezorgd dat we van Dymo printservers hebben gekocht, die dus niet doen wat we ervan mogen verwachten. Het is geen netwerk oplossing, zoals ook Dymo zelf zegt, maar wat wel op de website van 123inkt staat. Diep beschamend om te zien hoe de klantenservice van 123inkt hier mee omgaat. Past niet bij dit bedrijf en had ik ook niet verwacht. Als HP ze pest, reageren ze als door een wesp gestoken en versturen ze gelijk een persbericht naar al hun klanten. Ze behandelen hun klanten echter zelf net zo. Hoogmoed komt voor de val, zeggen ze wel eens. Aan ons zijn ze op deze manier een klant kwijt. Kijken of de directie van 123inkt dit zo maar laat gebeuren. Ben benieuwd ?
123inkt.nl 10-07-2019

Geachte meneer Da Silva,

Goed dat u dit ook via deze weg aan ons kenbaar maakt. Ook na een extra check blijkt de omschrijving op onze website juist te zijn.
Aangezien de artikelen niet aan uw eisen voldeden, hebben wij u zelfs 4 maanden na de aanschafdatum de mogelijkheid geboden om de print servers aan ons te retourneren. Na ontvangst van uw retourzending bleken de artikelen echter niet compleet meer te zijn. Dit is de reden dat de print servers uiteindelijk niet retour genomen konden worden.

Groeten, 123inkt

DaSilva Beans & Leafs B.V. 10-07-2019

Welke extra check heb je dan gedaan ? Want volgens Dymo hebben wij gewoon gelijk dat het niet werkt op de manier die jullie beschrijven op jullie website. Het is gewoon geen netwerk oplossing. Wij hebben een professioneel ICT bedrijf het laten installeren in onze Cloud omgeving voor ons en die krijgen het, ook na overleg met Dymo zelf, niet voor elkaar, simpelweg omdat het niet kan. We hebben het meerdere malen geprobeerd, vandaar dat het 4 maanden heeft geduurd, omdat we toen uiteindelijk van Dymo zelf te horen kregen dat het niet mogelijk was. Maar ja, van jullie geen enkele coulance, omdat we de installatie CD's niet mee terug gestuurd zouden hebben. Wel apart, als we ondanks beloftes om terug te worden gebeld, niets van jullies horen, maar jullie, na een vervelende maar terechte slechte review, wel gelijk kunnen reageren.

Als jullie dan na een "extra check" zo overtuigd zijn dat het wel kan, dan laat het maar zien?

Roepen kunnen we allemaal.

Of kom met een andere oplossing voor ons?
Want dat hebben jullie tot op heden ook niet gedaan !

Als je iets wil oplossen, los het dan helemaal op !

DaSilva Beans & Leafs B.V. 14-11-2019

Dat 123inkt werkelijk waar een waardeloos bedrijf is, staat voor ons nu wel vast. Zoals u kunt lezen dateert onze ervaring van 9 juli 2019. Naar aanleiding van het delen van onze ervaring heeft 123inkt ons destijds wel gedeeltelijk een creditfactuur gezonden. Alleen zijn we inmiddels ruim 4 maanden verder, maar is het gecrediteerde bedrag nog steeds niet terug gestort op onze bankrekening. Trek hieruit uw eigen conclusie.
Voor ons bevestigd het exact wat voor een waardeloos bedrijf dit is. Erg jammer allemaal.

Bein v Dijk 05-07-2019

Shop is niets mis mee, alleen als je een probleem hebt is men niet thuis en ben je overgeleverd aan de grillen van 123 inkt, je mag dan iets goedkoper zijn het eindresultaat is minder als je dus problemen hebt, onze printer ging na 2 weken kapot en ineens waren ze niet thuis en moest ik maar via HP alles zien te regelen. heeft 3 dagen geduurd omdat ook de garantie was verlopen
123inkt.nl 09-07-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Uiteraard lossen wij problemen graag op. Echter verloopt de garantieprocedure van een printer via de fabrikant. Wij kunnen contact opnemen met de fabrikant. Echter zijn wij hierin een tussenpersoon. Hierdoor duurt de afhandeling langer. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, wil je ons dan een e-mail sturen? De mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Damian 02-07-2019

Ik was op zoek naar een goedkoop maar degelijke wifi laser printer. Bij meerdere winkels online vergeleken en 123inkt.nl bood dezelfde A merk printer aan, maar dan € 10,00 goedkoper dan de meest goedkope winkel.
Printer was voorradig en dus gelijk besteld. Kort daarna een bevestiging per mail van mijn bestelling, binnen 2 uren tijd track & trace code ontvangen en voor je het weet was het de volgende dag in huis!
Als ik inlog op mijn account op 123inkt.nl kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien.
Je krijgt onder andere de optie om printers toe te voegen. Wanneer je dit eenmalig hebt gedaan, kun je op je printerlijst de gewenste printer selecteren en de site laat dan gelijk de supplies zien voor de desbetreffende printer. Echt een geweldige menu integratiel, wat een time saver!
Als mijn toner leeg is, weet ik waar ik het ga bestellen!

Nelly 02-07-2019

Al een aantal jaren beatel ik de cartridges voor mijn printer bij 123inkt.nl. Omdat ik niet mis wil grijpen zorg ik dat ik 1 setje op voorraad heb. Pak ik de laatste dan bestel ik weer nieuwe. Laatste bestelling was in november 2017. Afgelopen weekend de laatste gele cardridge geïnstalleerd. Helaas geeft mijn printer aan dat deze cardridge niet herkend wordt. Ook na resetten, schoonmaken en opnieuw installeren, alle cardridges opnieuw installeren nog steeds een foutmelding. Daarop contact opgenomen met 233inkt. Zij vroegen naar mijn bestelgegevens en een foto van de foutmelding. Dit meteen geregeld. Binnen een uur had ik bericht terug dat ze kosteloos een nieuwe cardridge toe zouden sturen en ze boden hun excuses aan voor het ongemak.
Ik was al heel tevreden over de site, maar nu weet ik dat ook de service heel goed is.

Jay 30-06-2019

Originele Epson inkt besteld, krijgen wij 5 minuten na onze bestelling een verkoper aan de lijn die onze bestelling wil omzetten in 123inkt huismerk inkt.
Deze huismerk inkt heeft onze printer zodanig schade toegebracht, dat er een nieuwe printer aangeschaft moest worden. Vervolgens weigert 123inkt verantwoordelijkheid te nemen voor het verkopen van een ondeugdelijk product.
Na veel gesteggel en marketingpraat printer laten repareren door 123inkt, blijkt dat ze zelf testen met originele Epson inkt, en hun eigen inkt dus ook niet vertrouwen. Printer is na reparatie overigens nog steeds niet 100%. Wij hebben lessen geleerd en bestellen hier niet weer.

Michiel 22-06-2019

Duidelijke webwinkel met ruime keuze en scherpe prijzen. Snelle levering en een bonuskadootje.

Kees Toorman 13-06-2019

Goedkoop, zeker geen duurkoop. Goede, voor mij bruikbare informatie op de site. Na aanschaf blijkt het geen miskoop.
123inkt.nl 13-06-2019

Bedankt Kees, voor deze mooie review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer en voor nu nog een hele fijne dag gewenst. Groetjes, 123inkt

HJ Wagenaar 07-06-2019

'De Grote Boze Geldwolf', aan dat sprookje doet 123 Inkt mij denken. Ik heb hier een Samsung toner besteld. Toen werd ik op gebeld door een gladde verkoper van 123Inkt, door wie ik mij een tweedehands toner met door hen zelf (houtje touwtje) afgevulde Inkt heb laten aanpraten. Deze tweedehands meuk bleek niet te werken. Vervolgens heb ik geprobeerd deze tweedehands toner weer terug te sturen naar 123Inkt. Na 3 keer bellen en mailen kreeg ik uiteindelijk een retour code van 20 cijfers. Na een paar dagen krijg ik een credit nota toe gemaild. Maar dat betekent nog niet dat je geld terug hebt van '123'. Je geld wordt ongevraagd als tegoed op je account bij 123Inkt geplaatst om te verekenen met eventuele volgende aankopen in de toekomst. Alsof ik hier ooit nog eens wat ga kopen. Dus moet ik nog weer een nieuw mailtje sturen om 123 eraan te herinneren dat ik had gevraagd dat geld naar mijn rekening terug te storten en niet op een 123account te plaatsen. Waardeloze service, echt beneden alle peil!
123inkt.nl 11-06-2019

Goedemorgen, goed dat je jouw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hadden het ook graag anders gezien. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klantnummer aan ons door te geven, zodat wij in de toekomst onze service kunnen verbeteren?
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak!

esmee 04-06-2019

Ik raad het iedereen ten zeerste af om hier een printer te kopen!!
Ik heb vorige week een printer besteld. Deze werd naar een ander adres gestuurd. Aan de telefoon zijn de medewerkers totaal niet meedenkend en leggen het probleem bij jou neem. Ik heb ze erop geattendeerd dat ze het telefoongesprek maar terug moesten luisteren (want ik had de bestelling telefonisch geplaatst) en hieruit bleek inderdaad dat de medewerker een foutje had gemaakt, prima dat kan! Ik moest dan een nieuwe printer bestellen en de andere werd opgestuurd. Vervolgens een nieuwe printer gekregen en deze was kapot. 123 inkt zei dat dit niet hun zaken waren en stuurde mij door naar de brother service. Hier het probleem uitgelegd en de printer was volgens hun inderdaad niet goed en mocht terug gestuurd worden naar 123 inkt want daar had ik hem gekocht. Ik heb toen weer contact opgenomen met 123 inkt maar deze hielde voet bij stuk, de telefoniste zei letterlijk: wij nemen geen kapotte printers aan want dan kunnen we hem niet meer verkopen? Huh? Sorry? Maar als ik een kapotte printer bij jullie bestel moet ik dan maar met de kapotte printer blijven zitten? Brother service gaf aan de telefoon aan dat zij erg vaak problemen hebben met 123 inkt en dat dit soort gedrag erg vaak voorkomt. Ik raad dit bedrijf ten zeerste af!

cora 29-05-2019

ben zeker niet tevreden, al jaren kopen wij bij 123 inkt de orig.cartridges voor 2 versch. printers, nu hebben wij de laatste keer het eigen merk (op aanraden van u) genomen en hebben alleen maar problemen, slechte afdruk etc. na een hoop heen en weer gemail, waarin u beweerde dat het niet aan de cartr.kon liggen, hebben we een orig cart.gekocht en voila weer prachtige afdrukken.ik vind dat ik niet prettig te woord gestaan ben bij u. ik vond dat ik recht had op nieuwe orig. cartridge en kreeg ik niet.

W.Pannekoek 17-05-2019

Krijg zojuist een e-mail van 123 inkt dat ze geen leveringen aan resellers versturen. Dat mag natuurlijk, maar hoe bepaald 123 inkt dat ik een reseller zou zijn? Ik bestel wel eens inkt mee voor mijn ouders of voor de buren, maar in totaal heb ik in 6 jaar 6x een bestellingen geplaatst.
Geen vraag vooraf, maar simpel afdoen met een mailtje. Nou inderdaad 123 inkt, dit is de laatste bestelling die jullie ooit van mij ontvangen!