123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dhr. A Franssen 20-01-2020

Ben al jaren klant, een keer een klein probleempje gehad buiten hun schuld, wel door hun opgelost, dit was gewoon klasse , altijd alles prima geregeld.
Officiële reactie van 123accu.nl 24-01-2020

Fijn te lezen dat je probleem netjes is opgelost, meneer Franssen! Graag tot een volgende bestelling en alvast een fijn weekend toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Jan Kees 17-01-2020

De cartridges van het eigen merk werken niet en het enige wat de klantenservice van 123 inkt kan doen, is aangeven dat het aan mijn nieuwe HP printer/software ligt en aanmaningen sturen.

WAARDELOOS!!!!!! Voor mij nooit meer 123 inkt.
123inkt.nl 17-01-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Op onze 123inkt huismerk cartridges bieden wij 100% en levenslange garantie. Wij lossen dit dan ook graag samen met je op. Zou je ons per e-mail kunnen laten weten met welke inktcartridges je problemen ondervindt? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij voorzien je dan graag van een passende oplossing! Groetjes, het webcare team van 123inkt.nl

Albert 14-01-2020

Omdat ik een nieuwe printer heb gekocht, heb ik eerst gebeld met de winkel of ik zonder problemen hun eigen merk inkt kon gebruiken. Desgevraagd heb ik het merk en het type van de printer opgegeven. Er werd mij gegarandeerd dat ik hun eigen merk inkt kon gebruiken. Ik heb toen de inkt besteld en alles was oke.
Goede inkt tegen een veel lagere prijs dan de originele inkt !
Ik ben dik tevreden en ben van plan ook in de toekomt bij deze winkel mijn inkt te kopen.
123inkt.nl 14-01-2020

Super dat je zo tevreden bent over ons 123inkt huismerk, Albert!
Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor jou klaar.
Groetjes, het 123inkt team

Klaas 11-01-2020

Matig: ik had vier sets patronen gekocht, maar gebruik de printer niet intensief: de in 2018 gekochte patronen waren 2019 niet langer bruikbaar: de patronen gaven geen inkt (kussentje was opgedroogd). Mailtje gestuurd naar 123inkt; geen reactie.
123inkt.nl 13-01-2020

Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, Klaas!
Zou je jouw klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag met een passende oplossing. Groetjes, 123inkt

Bob 05-01-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik bestel bij de shop, de service is goed en de prijs kwaliteit is uitstekend. de bezorging is snel en prima in orde problemen heb ik nog niet gehad dus daar kan ik niet over vermelden. Dus ik ben heel tevreden.
123inkt.nl 06-01-2020

Goedemiddag Bob, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent. Daar doen wij het voor! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Wim 02-01-2020

Ruim assortiment printers. Precies wat ik zocht. Scherpe prijzen. Snelle aflevering. Prima verpakking
123inkt.nl 06-01-2020

Fijn dat je tevreden bent, Wim! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

Leon 02-01-2020

Snelle en eerlijke product omschrijving.
Zeker ten aanzien van vervangende en niet originele inktcasettes. Hierdoor maakt men minder snel de overweging tot aanschaf van een nieuwe printer en wordt het milieu gespaard.
Verder was de printer scherp geprijsd.
123inkt.nl 06-01-2020

Bedankt voor je positieve reactie, Leon! Fijn dat je tevreden bent. Tot een volgende bestelling en nog een prettige dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

M.Bouwer 20-12-2019

Ik heb een bestelling geplaatst en dat houd in dat ik een lasercartridge heb besteld met beperkte inhoud. De klantenservice heeft mij gebeld dat het verstandiger is om het huismerk te pakken die meer inhoud heeft en bovendien goedkoper is. Dit vind ik een topservice.
123inkt.nl 20-12-2019

Fijn te lezen dat je tevreden bent met onze service! Daar doen wij het voor. Graag tot een volgende bestelling en alvast hele fijne feestdagen toegewenst. Groetjes, het team van 123inkt

Hans 10-12-2019

Nieuwe printer bij hen gekocht. Prijsverschil met bv mediamarkt is werkelijk aanzienlijk. Binnen 24 uur in huis. Had nog oude cartridges liggen van vorige printer en deze kon ik terugsturen voor 100% credit. Prima service. Keurig afhandeling helpdesk.
123inkt.nl 10-12-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Hans! Fijn dat je zo tevreden bent over 123inkt! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Ruud Schothorst 09-12-2019

Ik had een probleem met een zwarte laser cartridge die nog voor 50 % gevuld was maar aan de linker kant toch een vagere afdruk gaf. Gebeld met 123inkt en voortreffelijke support gekregen. Informatie over de printer en afdruk naar hun gestuurd per email en binnen een uur geïnformeerd dat dit waarschijnlijk een fout was van de cartridge en men stuurt dezelfde dag nog een vervangende cartridge. Kosten nihil ook voor het terug sturen van de "defecte" cartridge. Een fantastische en super snelle service 👌👍😃
123inkt.nl 10-12-2019

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Ruud! Goed om te lezen dat alles naar wens is opgelost. Wij zien je graag nog eens terug.

Dave 07-12-2019

Voor de eerste keer dat ik iets bestelde bij 123Inkt. ik vind het een overzichtelijke en duidelijke website.
Alles is ook naar behoren afgeleverd. Ben tevreden.
123inkt.nl 10-12-2019

Super dat je zo tevreden bent, Dave! Wij hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn! Groetjes, het team van 123inkt

A. vandenBos 05-12-2019

Supersnelle, probleemloze bezorging, en dat terwijl de bestelling 's avonds laat pas werd geplaatst!
Topklasse!!
123inkt.nl 05-12-2019

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle bezorging van je bestelling. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Leendert 03-12-2019

Goede en veilige service direct in huis bij de deur afgeleverd wat wil je nog meer.
123inkt.nl 04-12-2019

Goedemorgen Leendert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het 123inkt team

Carolien v.M. 03-12-2019

De prijs voor de artikelen is oké. De verzending gebeurt snel. De artikelen komen geheel overeen met datgene wat op de site staat dus het gekochte artikel voldoet aan de verwachting.
123inkt.nl 03-12-2019

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze mooie review, Carolien! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en artikelen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Trudy 03-12-2019

Fijne, goedkope webshop met kwaliteitsartikelen en een goede klantenservice. Het geleverde artikel was defect, maar dat is goed opgelost met een nieuw artikel.
123inkt.nl 03-12-2019

Goedemiddag Trudy, bedankt voor je mooie review. Fijn te lezen dat het probleem met het defecte product goed is opgelost. Groetjes, het 123inkt team

Jo Baets 29-11-2019

bestel hier al meerdere jaren inkt voor mijn printer, voor het eerst een inktpatroon gekregen wat na 2 maanden problemen veroorzaakte. gebeld met klantenservice, heel vriendelijk en correct geholpen.
Een dag later al een nieuwe inktpatroon toegestuurd en printer werkt weer als vanouds.
Ben dan ook zeer tevreden.
En nog bedankt voor het flesje wijn zeer attent.
Zal jullie bedrijf dan ook zeker aanbevelen
123inkt.nl 02-12-2019

Bedankt voor je positieve review, Jo! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Proost! Groetjes, het 123inkt team

Anbert 25-11-2019

Ik koop hier al zeer lang mijn inkt en printers zonder problemen. Afgelopen weekend voor het eerst de klantenservice nodig gehad en ook die verdienen 5 sterren. Snelle reactie, duidelijk en meteen opgelost.
123inkt.nl 26-11-2019

Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij ons! En super dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Anbert!

Ton 05-11-2019

Duidelijke site, vlotte levering tegen de laagste prijs. Enkele weken na de levering werd gevraagd of alles correct verlopen was. Netjes dus.
123inkt.nl 26-11-2019

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Ton!
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Nieuw70hj47 05-11-2019

De service is goed en men houdt zich aan de afspraak, que tijd en duur van de aflevering. Ook telefonisch wordt je vriendelijk te woord te staan. Alleen maar lof. Er zijn wel mindere.
123inkt.nl 05-11-2019

Super dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, 123inkt

Paulien 04-11-2019

De levering was snel. En ben voorafgaand aan de verzending nog gebeld met betrekking tot eventueel bij te bestellen inktpatronen. Ondanks dat dit in het belang is van de leverancier vond ik het toch netjes (misschien was ik ze ook vergeten), en het werd ook niet opgedrongen. Was gewoon ontzettend netjes. Ben ook erg tevreden met de printer.
123inkt.nl 05-11-2019

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service, Paulien!

anneke 04-11-2019

overzichtelijke site met een goede prijsverhouding en snelle correcte levering
123inkt.nl 05-11-2019

Bedankt voor je positieve review, Anneke! Dit waarderen wij zeer! Groetjes, het team van 123inkt

Jeroen 04-11-2019

Ik heb voor 123inkt gekozen vanwege de snelle levering en het grote aanbod. Velen vonden dit en ze hebben gelijk. Bestellen, betalen en leveren: simpel en eenvoudig. En de prijs is prima.
123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor de positieve review, Jeroen! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Nico Verkaart 04-11-2019

Ik heb voor 123 inkt gekozen omdat ik en anderen uit mijn directe omgeving al eerdere goede ervaringen hebben met betrekking tot het bestellen van spullen bij jullie
Het is een zeer overzichtelijke site en wat je besteld wordt altijd netjes en op tijd volgens afspraak bezorgd
Dus wij zijn zeer tevreden en raden het aan iedereen aan om met 123 inkt zaken te doen
123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt voor deze positieve review, Nico! Echt super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

Paula 04-11-2019

123inkt heeft de scherpste prijs en levert supersnel. Goede communicatie en informatie. zeer tevreden!
123inkt.nl 04-11-2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Paula! Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Madelief 03-11-2019

Heb vaak originele besteld bij deze winkel.Maar nu ik weer bestelde belde ze mij of ik toch niet voor het huismerk ging.Ik twijfelde daar ik jaren geleden dit ook had gedaan en daardoor een printer is stuk gegaan.Nu ging het aanvankelijk goed met de kleuren maar nu vertoon de printer op zwarte gedeeltes een paarse of op ander papier blauwe kleuren? Help wat moet ik nu doen?
Toch maar weer originele bestellen of reinigings cartridges?
123inkt.nl 04-11-2019

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, Madelief! Zou je een e-mail met daarin je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder!

kneops 30-12-2019

Ik zou wel graag willen weten wat nu eigenlijk het probleem was en hoe het opgelost is. Een kapotte inktkop bijvoorbeeld laat zich niet makkelijk repareren.