123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

edward 02-07-2020

fijne webwinkel.Regelmatig korting op van alles wat te maken heeft met kantoor e.o.
Snelle levering en zelfs twee pennen cadeau gekregen met t logo van 123-inkt.nl erop.
123inkt.nl 03-07-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, het 123inkt team

SW 02-07-2020

Duidelijke informatie, geleverd zoals afgesproken, vriendelijk, prima, niks op aan te merken
123inkt.nl 03-07-2020

Goedemorgen. Bedankt voor deze mooie review, dit stellen wij zeer op prijs! Groetjes, het 123inkt team

Ralph 19-06-2020

Voor 23:59 besteld, zelfde dag verstuurd...onzin, er is enkel een zending aangemaakt zodat je een track and trace hebt maar het pakket wordt pas een dag later aangeboden aan Postnl.

Er wordt gezegd "Vanwege de drukte bij de pakketdiensten, kan de bezorging soms iets langer duren dan u gewend bent"...

nee 123inkt verzaakt zelf hier...is gewoon misleiding en ook laatste keer dat ik bestel bij 123inkt. De volgende keer maar 20-30 euro meer betalen bij coolblue dan weet je dat het ieder geval wel dezelfde dag nog verstuurd wordt!
123inkt.nl 22-06-2020

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt. Wat jammer te lezen dat je je bestelling later hebt ontvangen. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? Dan kijken we graag wat we nog voor je kunnen betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Cor J.J.F. Craenen 17-06-2020

Ik heb een nieuwe printer gekocht van meer dan € 450.oo ik had hem binnen 12 uur thuis en ben daar zeer blij mee.
Volgende keer ga ik alleen maar kopen bij 123inkt.nl
123inkt.nl 18-06-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

miliuca 11-06-2020

Het is erg moeilijk contact te krijgen met deze firma. Enkele dagen geleden een cartridge besteld voor mijn HP Photosmart C4680 type cc640E ik kreeg type cc641E Waarom eigenlijk ?en op advies het huismerk genomen. Na enkele dagen cartridge thuisgestuurd gekregen, paste wel maar geeft alleen foutmelding aan, wat ik ook probeer, hij doet het niet. Ik ben erg ontevreden over deze firma, omdat dit al eens was voorgevallen (een aantal jaren terug) dacht ik dat het nu wel verbeterd zou zijn. Tel contact? er zijn 10 wachtende voor u!!. Op mijn reactie wordt niet gereageerd.
123inkt.nl 12-06-2020

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Jammer om te lezen dat je een foutmelding krijgt met de cartridge. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Kun je ons een e-mail sturen? Dit kun je doen naar webcare@123inkt.nl. We kijken dan graag met je mee en gaan je zo snel mogelijk helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Tim 10-06-2020

Ik heb een printer besteld, die op voorraad stond. Een dag later wordt ik gebeld dat de printer niet op voorraad is. De leveringdatum kunnen ze pas aangeven als ik een akkoord geef dat ik de printer wil kopen. Volgens 123inkt is de levering vertraagd door corona.

1. Ik heb de printer al betaald
2. Hoezo kan de levertijd pas bekend zijn nadat ik telefonisch een akkoord geef? Ik heb toch al akkoord gegeven door een bestelling te plaatsen en deze te betalen? De leverancier kan toch worden gebeld om te vragen naar de levertijd? Ik geef het wel aan als ik het te lang vind duren.
3. Er werd aangeboden te kijken naar andere printers. Maar wat blijkt; Bijna geen enkele printer is op voorraad!

Ik kon later terugbellen om aan te geven of ik akkoord ging.
Toch maar even contact opgenomen met de concurrent; printerland.nl
Ook daar was de printer niet leverbaar. Zij konden echter wel de levertijden opvragen bij de leverancier en hebben mij daar netjes over teruggebeld.

Omdat Printerland wel pro-actief op zoek ging naar een levertijd en niet eerst om een onnodig akkoord vroeg aan de telefoon heb ik de bestelling bij 123inkt telefonisch geannulleerd en geplaatst bij Printerland.

OPROEP AAN 123INKT:
Willen jullie de echte voorraadstatus aangeven bij de printers? Het slaat nergens op dat 50% niet leverbaar is maar wel op voorraad staat op de website. Ik steek mijn energie liever in een partij die wel eerlijk is over levertijden.
123inkt.nl 12-06-2020

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Tim. Vervelend om te lezen dat het rond de bestelling van de printer zo rommelig is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en dit hadden we graag anders gezien. Nogmaals onze excuses hiervoor. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Wellicht kunnen wij nog iets voor je betekenen. Groetjes, het team van 123inkt

Lidy 10-06-2020

Bestelling van 13 producten gemaakt en betaald , niet op maandag geleverd maar op dinsdag daar heb ik nog begrip voor. Maar in mijn pakket zaten maar 4 producten . Na telefonisch contact achter de andere producten gevraagd , eerst zelf moeten doorgeven wat geleverd is en verder gingen ze het uitzoeken . Na een paar uur werd er in 1 keer verteld dat er 2 pakketten waren , wel jammer want telkens was Bpost de schuldige volgens hen. Maar dan hadden ze zelf wel moeten weten wat er in elk pak zat. Dan via chat zouden ze een link van Bpost sturen waarin vermeld dat ze het pakket al verzonden hadden . Geen link te zien . Omdat de items dringend waren heb ik vermeld dat ik ze dinsdag nodig had en anders dat ik onmiddellijk mijn geld terug wilde , want ik ze dinsdag nog in de winkel moest gaan kopen. Dit zou 4 dagen duren maar eerst moet het pakket retour komen. Raar een pakket dat retour moet komen dat nog NIET verzonden is . En tegenwoordig zijn het overal instantoverschrijvingen(geld direct op de rekening)???? Ik voel me gewoon opgelicht en als je naar het mailadres van de CEO vraagt om je klacht daar te formuleren , dat kunnen ze niet geven. Natuurlijk ze willen niet dat hij op de hoogte is van hun werkwijze. Jammer dat een firma als 123... niet zijn eigen fouten toegeeft en het telkens op Bpost afschuift.
123inkt.nl 11-06-2020

Goed dat u dit nogmaals kenbaar maakt. We hebben uitgebreid contact gehad over deze bestelling. Ondanks dat dit pakket nog naar u onderweg is, gaan wij het bedrag van de artikelen die u nog niet heeft ontvangen terugstorten op uw rekening. Wij willen u vriendelijk vragen het pakket te weigeren aan de deur. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Wilna 08-06-2020

Goede en snelle levering van het bestelde.
Goede kwaliteit in al die jaren slechts 1 x een defecte toner cartridge ontvangen en direct
een nieuwe geleverd gekregen.
123inkt.nl 09-06-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Steven 04-06-2020

Ik heb hieronder al een paar keren hetzelfde mogen lezen. Inkt123 heeft inderdaad een onbetrouwbare voorraadstatus. Toen ik inkt cartridges bestelde was de status beschikbaar. Later kreeg ik een email dat ze niet voorradig waren. Bijna twee weken later kunnen ze nog niet zeggen wanneer ze beschikbaar zullen zijn. Ik heb wel al betaald. Echt een amateur voorraadbeheer.
123inkt.nl 04-06-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Steven! Spijtig te lezen dat het artikel wat je hebt besteld niet op voorraad is. Zou je ons per e-mail willen voorzien van je klantgegevens? Dan gaan we even kijken waar het mis is gegaan en wat we voor je kunnen doen! Groetjes, het team van 123inkt

Paul van Riek 03-06-2020

Snelle en duidelijke service. Duidelijke website. Prima prijzen , prijs kwaliteit prima in orde
123inkt.nl 03-06-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Sander 16-05-2020

Ik ben het met user Vrijhoeven (zie onder) eens dat je bij 123inkt.nl met een kluitje in het riet gestuurd wordt; ik had precies hetzelfde probleem met een HP printer (3 maanden in gebruik na aankoop; papierstoring) en de "oplossing" van 123inkt was, dat ik mij bij HP kon melden, meer dan een telefoonnummer van de HP klantenservice zat er niet in. Daarbij wordt de wettelijke verantwoordelijkheid ook fijn uit de weg gegaan: het koopcontract is met 123inkt gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor het wel en wee van het product, niet HP, en moeten m.i. dus ook problemen met hun apparaten fatsoenlijk oplossen. Ik ben graag bereid met HP contact op te nemen, maar eerst nadat 123inkt een casus van het probleem bij henzelf opent, de communicatie regelt en bij een eventueel geschil met HP bijspingt. Dit gebeurt helaas niet en de reactie van HP, dat de verkoper en niet zij verantwoordelijk zijn voor het probleem, laat zich raden (iemand interesse in een kastje of een muur?). Voor mij een reden nooit meer een apparaat bij 123inkt te kopen en een advies aan allen, om het bij de inkt te laten.
Sander 18-05-2020

Kleine update: na contact met HP heeft het probleem zich inmiddels opgelost. Dit is echter geheel ten gunste van de HP Klantenservice en mijn eigen initiatief, niet die van 123inkt; ik blijf daarom bij mijn mening dat 123inkt zijn verantwoordelijkheid moet nemen en de klant met een probleem met meer dan alleen een telefoonnummer zou moeten bijstaan.

123inkt.nl 18-05-2020

Goedendag Sander,

Goed dat je via deze weg aangeeft dat je niet tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je printer. Wij vinden het vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren, onze excuses hiervoor.
Mocht er in de toekomst iets zijn helpen we je uiteraard graag verder! Wij kunnen ook contact opnemen met de fabrikant, het kan hierdoor wel zijn dat de afhandeling wat langer duurt omdat wij dan moeten schakelen tussen jou en de fabrikant.
Zou je ons per e-mail je gegevens willen toesturen? We willen het graag goed maken. Dit mag naar webcare@123inkt.nl.

123inkt

Jacques 16-05-2020

Geweldige service 30mrt. gekocht 2 cartridge en via goede uitleg deed een het 14 mei niet meer.Nu 16 mei heb ik al een nieuwe in mijn printer zitten.
Waar maak je dat tegenwoordig nog mee .
Bravo veel succes met de verkoop
123inkt.nl 18-05-2020

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Veel plezier met de nieuwe printer! Groetjes, 123inkt

Tom 14-05-2020

Mijn oude printer stopte ermee net nadat ik nieuwe cartridges besteld en in de printer had gedaan.
Contact opgenomen met de klantenservice oude cartridges terug gestuurd en het complete bedrag terug op mijn tegoed gekregen.
Nieuwe printer besteld en cartridges deze verrekend met het tegoed.
Fijne communicatie en snelle afhandeling.
123inkt.nl 14-05-2020

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen Tom! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Msk 11-05-2020

Een duidelijke en overzichtelijke website met een goede service en snel verzonden.
123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de bestelling snel in huis was en dat je tevreden bent over onze service! Groetjes, het team van 123inkt

Bakker 10-05-2020

Goede printer voor redelijke prijs alleen jammer dat er geen kabel bij zat om hem aan te sluiten op de computer maar verder goede en snelle levering.
123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Bakker 10-05-2020

123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling!

M Koerkamp 09-05-2020

De gewenste printer was zeer voordelig en eenvoudig op de website te vinden.
De levering vond gelijk de volgende dag plaats.

L.J.M.Menheere 08-05-2020

prima service en communicatie. prima service en communicatie. prima service en communicatie. prima service en communicatie.
123inkt.nl 13-05-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling over ons en graag tot een volgende keer!

Chris 08-05-2020

Snelle levering, ondanks de Corona perikelen en goed netjes verpakt zodat er geen beschadigingen konden ontstaan tijdens transport

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

vrijhoeven 07-05-2020

Canon printer gekocht zakelijk. Vanaf eerste moment problemen met vastlopen papier. Meteen gebeld en aangegeven dat ik deze printer zo niet wilde. Zou netjes opgelost worden. Eerst nog wat langer proberen met wat lapmiddeltjes. Na 1 week nog altijd ellende met vastlopen. Aangegeven dat ik deze printer niet wil. Wordt nu met kluitje in het riet gestuurd, moet eerst het geluid opnemen en toesturen en nu moet de printer weer opgestuurd worden ter reparatie. Product was al meteen ondeugdelijk. Ik wil een creditnota en een andere printer kopen, maar dit schijnt onmogelijk te zijn. ik kan niet werken vanuit thuis zonder deugdelijke printer dus ik heb geen tijd om te wachten tot de reparatie van een ondeugdelijk geleverde printer uitgevoerd wordt en teruggestuurd wordt.
123inkt stond bij mij als voorkeurleverancier, maar vliegt nu heel snel van die lijst af.
123inkt.nl 08-05-2020

Wat balen dat je problemen ondervindt met de printer. Als je printer direct na ontvangst (binnen 8 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via 123inkt.nl. Wel dient er altijd eerst contact opgenomen te worden met Canon. Wellicht dat het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Zou je ons per e-mail je klantgegevens toe kunnen sturen? Dan kijken we graag voor je na wat we hierin voor je kunnen betekenen. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het webcare team van 123inkt

Sander 16-05-2020

Ik ben het met Vrijhoeven eens dat je bij 123inkt.nl met een kluitje in het riet gestuurd wordt; ik had precies hetzelfde probleem met een HP printer (3 maanden in gebruik na aankoop) en de "oplossing" was, dat ik mij bij HP kon melden, meer dan een telefoonnummer van de HP klantenservice zat er niet in. Daarbij wordt de wettelijke verantwoordelijkheid ook fijn uit de weg gegaan: het koopcontract is met 123inkt gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor het product, niet HP, en moeten m.i. dus ook problemen met hun apparaten fatsoenlijk oplossen. Dit gebeurt helaas niet. Voor mij een reden nooit meer een apparaat bij 123inkt te kopen en een advies aan allen, om het bij de inkt te laten.

A.P. 29-04-2020

Zondag printer van ca. 500 euro besteld via 123inkt.nl; De status van het product was "beschikbaar".
Maandag krijg ik een oproep van een medewerker om mij cartridges (waar de winstmarge ligt) te verkopen zonder iets te vermelden over de bezorging van de printer. Ik stem hiermee in. Woensdag krijg ik de cartridges aan. Ook krijg ik een e-mail waarin ze zeggen dat ze de printer niet beschikbaar hebben en dat ze niet kunnen beloven wanneer het zal aankomen.
Als ik de klantendienst bel voor de printer, krijg ik meteen het "corona-excuus", en dat daardoor de verzendingen vertraging hebben. Als ik hun vraag hoe ik dan wel de cartridges al heb ontvangen, werd het stil en gingen ze dit onderzoeken.
Na een lang gesprek "gingen ze het helemaal goed maken"; ik kan de cartridges terugsturen, en dan krijg ik het geld terug voor mijn printer want ze konden niet garanderen wanneer de printer ging geleverd worden bij hun.
Op de vraag om mij een iets duurder model te sturen (3 laadkleppen ipv 2laadkleppen) want die hadden ze wel op voorraad, konden ze dit doen.
Het ergste is dat de nummer die mij heeft gebeld op maandag om de cartridges te verkopen "onbeschikbaar was wegens Corona" dus moest ik van België naar een Nederlands nummer bellen.
123inkt.nl 30-04-2020

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Audrey. Vervelend om te lezen dat het rond de bestelling van de printer zo rommelig is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en dit hadden we graag anders gezien. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Op je account staat een tegoed voor gratis verzending. Dit wordt bij een eventuele nieuwe bestelling automatisch verrekend.
We hopen je dan ook nog een keer terug te zien.
Groetjes, het team van 123inkt

JvL 26-04-2020

Prima service, duidelijke Website en correcte en zeer snelle levering!
Ook achteraf betaling mogelijk,via Accept giro of digitaal , erg prettig.
123inkt.nl 28-04-2020

Hartelijk dank voor de mooie review, JvL! Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Peter 14-04-2020

123 inkt belde mij dat ik beter en goedkoper voor hun eigen merk cartridges voor mijn brother printer kon kiezen. Zij stelden ook dat ze de printer zouden vergoeden als hij door huismerk inkt kuren zou gaan vertonen. Welnu mijn cyaan kleur werkte na het plaatsen van de huismerk cartridge na korte tijd niet meer. En 123inkt stuurt mij met een kluitje in het riet.
123inkt.nl 15-04-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Peter. Wat balen dat je problemen ondervindt. Uiteraard zijn wij er om problemen op te lossen. Wij helpen je dan ook graag verder. Kun je ons per e-mail je klantgegevens toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Alvast bedankt! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Fonny 10-04-2020

Nà bestelling altijd snel en netjes verpakt geleverd, en het juiste product.
Zowel ordinaal als eigen merk, zijn daar ook zèèr tevreden over 👍🏻
Is dan ook nu aanrader als u een goed product zoekt zoals u verwacht🤜🏻🤛🏻
123inkt.nl 10-04-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt

Dick 10-04-2020

Snelle levering goede kwaliteit een redelijke prijs voor mijn inktcardridge
123inkt.nl 10-04-2020

Fijn te lezen dat je de bestelling snel in huis had! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt