123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Heike 17-12-2020

Jarenlang klant, bestel alle cartridges via 123inkt. Nu zit er een cartridge tussen die het niet doet. Men vraagt mij een foto te maken van de error. Ik maak een foto van de printer. Dat is weer niet goed. Er moet een printscreen komen van de error op de computer. Die is er niet dus ik krijg niks terug. Nu maar p zoek naar een andere leverancier.
123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om het probleem verder te kunnen onderzoeken. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de niet werkende cartridge kosteloos wordt omgeruild naar een nieuw exemplaar. We verwachten dat deze het probleem oplost. Mocht dit niet zo zijn, vernemen wij dat graag. Groetjes, het team van 123inkt

123inkt.nl 17-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Heike. We hebben inderdaad een foto van de foutmelding nodig om te zien waar het probleem vandaan komt en hoe we dit kunnen oplossen. We zien dat je nog in contact bent met onze klantenservice en dat de cartridge worden omgeruild naar een nieuw exemplaar. We gaan ervanuit dat het nieuwe exemplaar het probleem oplost, anders vernemen wij dit graag! Groetjes, het team van 123inkt

R. Kraassenberg 12-12-2020

Aardig wat besteld bij dot bedrijf. Helaas beginnen ze nu lege of voor 20% gevulde patronen te leveren. En het is niet eens het huismerk. Belachelijk.
123inkt.nl 14-12-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt! Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je lege of halflege cartridges ontvangt. Als je ons je klantgegevens stuur naar webcare@123inkt.nl, dan lossen we dit op! Groetjes, het team van 123inkt.

Flint 09-12-2020

Product is conform hetgeen op hun website staat. Levering inderdaad de volgende dag. Ze plegen keurige follow-up door een paar dagen na de levering te vragen of alles naar wens is verlopen.
123inkt.nl 09-12-2020

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen wij het natuurlijk voor! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123inkt.

Lucinenoita 09-12-2020

Ben al jaren klant en altijd tevreden over de levering en het materiaal.
inktpatronen van het huiswerk werken goed. En gelukkig een duidelijke brief dat je geen update van de printer mag doen omdat dit problemen kan opleveren met het lezen van de inkt patronen. hierdoor ook geen problemen ervaren.
Bedankt dat jullie de klant goed informeren.
123inkt.nl 09-12-2020

Fijn om te lezen dat onze service en de producten helemaal naar wens zijn! We zien je graag terug voor je volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt.

123 inkt 07-12-2020

goed met goede service en snelle levering mooie en duidelijke website aanbevolen
123inkt.nl 08-12-2020

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Bert 06-12-2020

Prima printer en snel geïnstalleerd. doet gewoon wat hij moet doen en dat voor die prijs.
Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. ongeveer 1 maand in bezit.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Arnold 04-12-2020

Snelle levering tegen een lage prijs. Prijs was lager dan was aangegeven op o.a. de site van kieskeurig.
123inkt.nl 08-12-2020

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Marcel 04-12-2020

De levering liep vlekkeloos. Product werd snel geleverd voor een goede prijs.

JacquesNoordwijk 04-12-2020

Gekeken op internet en de aangekochte printer was echt goedkoper bij 123 inkt. Besteld en de andere dag werd de printer uitstekend verpakt bij ons bezorgd.
123inkt.nl 04-12-2020

Bedankt voor je mooie cijfer, Jacques. Fijn dat je je ervaring wilde delen. Dat waarderen wij enorm! Groetjes, het team van 123inkt.

Bosch 04-12-2020

Scherpe prijs. s' Avons besteld volgende dag geleverd. Goede service, snelle levering.
123inkt.nl 04-12-2020

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt.

Lars 04-12-2020

Makkelijk te vinden, handige site, goedkoopste aanbieder. Tevens praktisch voor toekomstige bestelling voor cartridges.
123inkt.nl 04-12-2020

Dank voor je mooie beoordeling, Lars! We zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Rob 25-11-2020

Garantie is zeer slecht of helemaal niet, kortom na bijna 12 jaar klant geweest te zijn is dit bedrijf door mij in een zwart boekje geplaatst, en zal het in de ruimste zin aan familie en relaties door geven.

PhilipS 16-11-2020

Leveren de gezochte items op een snelle en correctie manier. Een duidelijke website met overzichtelijk geordende items specifiek voor inkt cartridges voor veel verschillende printers en een duidelijke afhandel en betaal procedure.
123inkt.nl 16-11-2020

Beste PhilipS, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Onno 15-11-2020

Fijne vlotte levering met bevestiging van order per mail. Betrouwbare partner.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Onno. Groetjes, het team van 123inkt

Tolga Guner 14-11-2020

Slechte "service", ik bestel hier nooit meer en ik raad iedereen ook af om hier een bestelling te plaatsen.

Ik heb cartridges besteld voor mijn printer die volgens hun website zou passen, eindstand bleek dus dat niet het geval te zijn, vervolgens contact opgenomen met hun klanten "service" en werd verteld dat ik kosteloos omgeruild kon worden en eindstand krijg ik alsnog dood leuk een factuur binnen om restant te betalen omdat de andere cartridges wel passen maar wel duurder waren. Dit slaat helemaal nergens op.

Hun maken een fout en klant moet alsnog betalen, belachelijk dit.
123inkt.nl 16-11-2020

Hoi Tolga, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben eerder vandaag al op een van je andere reviews gereageerd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Dominique 13-11-2020

Ik had een bestelling uit de aanbieding geplaatst. Ik kwam aan het vereiste bedrag om een gratis levering te krijgen. Wat niet vermeld stond was dat ik iets meer dat 5€ administratieve kost zou moeten betalen. En een tweede punt was dat 1 van de 2 inktcartridges helemaal opgedroogd was. Je kreeg er geen letter mee afgedrukt. De tweede was in orde. De snelle levering was dan wel een pluspuntje.
123inkt.nl 16-11-2020

Beste Dominique, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Zou je ons je klantnummer of postcode en huisnummer per email willen sturen? De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Henri 13-11-2020

Printer besteld en betaald. Kreeg het verzoek 2 dagen beschikbaar te zijn om levering te ontvangen.
Zou na mijn reactie op mijn telefoontje toch de 3e dag worden. Nog steeds niet geleverd. Inkomen moet je buiten de deur verdienen en niet door wachten op een levering. Slechte communicatie en geen inlevingsvermogen in de situatie van de klant. Geen excuses, niets. Order nu geannuleerd. Geen enkele uitleg waarom het fout gaat en geen enkele empathie. Ben er verbaast over. In het verleden was de service goed.
123inkt.nl 16-11-2020

Beste Henri, goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat de service zo is tegengevallen. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per email. De mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Kruidje 13-11-2020

Service is op zich goed maar het huismerk inkt is een ramp. Kwaliteit afdruk wordt zeer slecht en duurt aantal vel voordat juiste kleuren verschijnen. Ook printerstoring gehad die het einde betekende van gehele printer. Garantie geldt alleen voor inktpatroon niet voor de aangerichte schade.
123inkt.nl 16-11-2020

Beste Kruidje, goed dat je dit kenbaar maakt. Als je problemen ervaart met onze artikelen dan horen wij graag van je. Je mag hierover altijd contact met ons opnemen via onze Klantenservice. Groetjes, het team van 123inkt

Beegee 12-11-2020

Prima service. Makkelijk bestellen en snelle levering! Ook de prijs was concurrerend.

Beste Beegee, bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123inkt

José 12-11-2020

Veruit de goedkoopste prijs, gemakkelijk bestelproces en zeer vlotte levering van mijn nieuwe printet. Wat wil je nog meer?
123inkt.nl 12-11-2020

Daar doen wij het voor, José! Tof dat je je ervaring met ons wilde delen! Groetjes, het team van 123inkt.

C Mossel Veehandel 12-11-2020

Ik vind 123inkt een prima winkel.
De levering was mooi op de afgesproken tijd en de printer
die we hadden besteld is ook helemaal top.
Ik kan deze winkel echt aanbevelen.
123inkt.nl 12-11-2020

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het mooie cijfer! Daar worden wij blij van. Groetjes, het team van 123inkt.

Julia 05-11-2020

Mooie producten voor goede prijzen. Goed ingepakt waardoor het product niet kapot gaat. Snelle levering
123inkt.nl 05-11-2020

Leuk om te lezen dat je helemaal tevreden bent, Julia! Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, het team van 123inkt.

Krishna Neupane 02-11-2020

I feel cheated with this supplier. I purchased a printer and they promised the next day delivery. I even paid for the next day delivery.
Next day- No printer
3rd day- No printer
4th day - No printer
On 5th day evening, I decided to contact them just to get a reply that the printer is out of stock. They had to wait 5 days and my email to say that. Further, they offered me a printer of lower quality by paying an extra amount. In fact, double the amount that I had paid for the one I paid for.
I hope to never ever do business with this company again. I have asked for a refund now and hope they do just that.
123inkt.nl 03-11-2020

Thank you that you made this clear, due to bad circumstances the printer you ordered was indeed not available, I can see that you ordered the printer on Friday evening 30 October and one of my colleagues send you an e-mail on monday 2 November with alternative products. It is also unfortunate you didn't find those printers suitable for yourself. We have submitted a refund request and the amount will be refunded as quickly as possible.

We apologise for any inconvenience that was caused, With kind regards, The 123inkt team

karin 28-10-2020

ik vind het een stel oplichters. Ik had een nieuwe printer gekocht bij Bol.comen dacht ik koop gelijk volle inkcartridges bij 123 inkt (lekker goedkoop) want die bij printer geleverd worden zijn meestal half leeg. Gisteren ontving ik zowel de printer als de cartridges. Na urenlang geëmmer kreeg ik de melding dat de printer niet printe omdat de inkcartridges kapot waren. Die had ik dus bij 123 inkt gekocht en met Ideal vooruit betaald. Ik stuur 123 inkt een mail dat de cartridges niet goed zijn, dat ik ze wil retourneren en mijn geld terug wil. Ze weigeren en mij een adres te mailen waar ik de cartridges naar toe kan retourneren en ze weigeren ook mijn geld terug te storten. Ik voel me voor 100% belazerd en zit nu dus met 2 betaalde en niet werkende cartridges.
123inkt.nl 03-11-2020

Goed dat je dit kenbaar maakt, Karin. We kijken graag mee in deze merkwaardige situatie. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Kees Thijssen 14-10-2020

Prima bedrijf en snelle bestelling en goede service. Door mijn schuld iets verkeerd besteld en netjes en snel opgelost door de klantenservice!
123inkt.nl 15-10-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Kees! Groetjes, het team van 123inkt