123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Jansen 20-02-2019

Ongeveer twee jaar geleden had ik toners besteld voor een Canon printer. Laatst zaten er strepen op de afdrukken. Daarover contact opgenomen met 123inkt. Mij werd gevraagd om een afdruk en een foto van de toners te nemen. Daarop ontving ik onder garantie nieuwe toners. Nadat ik de oude had vervangen heb ik weer uitstekende afdrukken.
123inkt.nl 21-02-2019

Bedankt voor je mooie beoordeling Jan. Dit stellen wij erg op prijs. Goed te lezen dat je zo goed geholpen bent.

Hein 20-02-2019

ik bestelde inktpatronen van Epson. Betrouwbaar zoals altijd. Werd ik gebeld door 123inkt met de vraag en advies dat ik beter kon gaan voor het huismerk. Ik gaf aan dat ik de patronen van Epson wilde en niet het huismerk. Dat begreep degene echt niet aan de telefoon. Bleven aandringen en werden eigenlijk opdringerig in het gesprek en minder vriendelijk. De winst voor hun is super groot op eigen merk, en de telefonisten zullen wel commissie krijgen voor degene die ze ompraten naar huismerk. Het lijkt op en is colportage. En na het lezen van de review's alleen maar blij dat ik de originele heb besteld.
123inkt.nl 21-02-2019

Goedendag Hein,

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij vinden het jammer te elzen dat u dit zo ervaren heeft. Kunt u ons een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl met uw klantnummer of postcode+huisnummer? Wij pakken het dan graag intern op en zoeken naar een goede tegemoetkoming voor je.
Wij zien je e-mail tegemoet.

Jan 19-02-2019

De service is heel slecht, had een printer besteld die in de eerste plaats niet binnen 24 uur werd geleverd maar 4 dagen later, vervolgens bleek de printer defect waarbij ze doodleuk verwijzen naar de fabrikant . Ze waren totaal niet bereid een ander exemplaar toe te sturen noch mijn geld terug te storten.

Raf 16-02-2019

Na het installeren van inktpatronen van het huismerk is de printer beschadigd. De inkt loopt uit en de printkop is stuk. Hierbij contact genomen met de klantendienst en dan begint de soap. Wanneer men belt krijgt men een vriendelijk persoon aan de lijn die belooft terug te bellen, wat niet gebeurt. En hetzelfde opnieuw, en hetzelfde opnieuw Ondertussen zijn we meer dan een maand verder. Dan vraagt men een verslag van de schade van de monteur die aan de printer gewerkt heeft (terwijl de fout gewoon op het scherm staat), Dan moet men de aankoopfactuur hebben om te zien of de printer oorspronkelijk van Nederland of van België komt. Vreselijke kwaliteit van de huis inktpatronen en belabberde service achteraf.
123inkt.nl 27-02-2019

Geachte heer Lemmens,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor u is geweest. Per e-mail hebben wij contact met u gehad. Wij hebben de situatie met u besproken en u een voorstel gedaan.

Mocht u besluiten gebruik te willen maken van ons aanbod, dan zien wij uw reactie op de e-mail tegemoet.

Met vriendelijke groet, 123inkt

Esther 13-02-2019

Eind vorig jaar een kleuren cartridge er in gedaan maar 1 kleur was helemaal verdwenen. Reinigen hielp niet en ik stuurde een mailtje naar 123inkt.nl. Het bleek dat de cartridge al van 2014 was, 5 jaar geleden dus, en alhoewel nog niet zo lang in de printer, toch wel aan de datum.
Ondanks dat bood men toch aan me gratis een nieuwe cartridge te sturen.
Kort daarna had ik de nieuwe cartridge in huis met een flesje wijn erbij in het doosje.
Super fijne service, 123inkt, hartlijk dank!!!
123inkt.nl 14-02-2019

Bedankt voor je beoordeling Esther. Goed te lezen dat je tevreden bent over de geboden service. Ons team staat bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar!

Geniet van het wijntje en toe een volgende keer!

Frank 07-02-2019

snelle levering. WAARDELOZE SERVICE.
ik heb in nov 2018 een canon printer gekocht en die werkt nu niet meer. in februari 2019 contact gezocht met 123inkt.nl wat te doen.
dan wordt je verzocht om zelf de service van canon te bellen, begrijpelijk omdat je goed moet kijken of je op kan lossen, deze komen ook tot de conclusie dat de printer idd defect is. je krijg een referentienr van canon met welk je terug moet naar 123inkt.nl.
123inkt.nl geeft nu niet meer thuis. nu rammen ze je naar een techrepair site waar ze deze zooi maken. moet je zelf allemaal regelen.
hun maken uiteindelijk uit of er gerepareerd gaat worden dan niet een nieuwe verstuurd moet worden.
nu is dit de procedure die 123inkt hanteert. SCHANDALIG , ROND UIT NAATJE
als ze service willen verlenen laten ze onder hun kosten de printer opsturen naar 123inkt en deze regelen de rest.
geen goed woord voor over. hoe meer ik in tik hoe kwader ik weer wordt.
je kan beter een printer om de hoek kopen als er dan wat mee is kan je achterlaten en alles wordt geregeld.
voor alle duidelijkheid het gaat om een printen van € 60. die met massa's gemaakt wordt.
gewoon omruilen die hap. trek het boete kleed aan en lig niet te zeiken.
het gevolg is dat ik niet meer bij 123inkt koop.
je moet ook kunnen aankoppen als je problemen hebt maar dan schuiven ze alles af.
NOOIT MEER EEN APPARAAT KOPEN HIER.
ik spui mijn gal nu behoorlijk omdat is niet een klein beetje pissig ben maar als het alsnog keurig opgelost wordt dan zal ik dat ook vermelden.
123inkt.nl 12-02-2019

Goedendag Frank,

Goed dat je je ervaringen en bevindingen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie voor je is. Graag ontvangen wij per e-mail (webcare@123inkt.nl) je postcode+huisnummer of factuurnummer. Wij zoeken dan graag uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen.

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

KLANT & KWALITEIT 07-02-2019

Ipv de originele HP cartridges 123cartridges gekocht. Aanbeveling op de site van 123cartridges: veel goedkoper en meer inhoud! Wat niet gemeld wordt is dat deze niet originele cartridges het inktniveau niet kunnen weergeven. Daardoor elke keer de mededeling: “de inkt is op”.
Daarover diverse email contacten gehad met 123cartridges; uiteindelijk met de Customer Care Director. Dit nav mijn voorstel (verbetermaatregel) om een zinsnede op te nemen op de site die daarvan melding maakt. Dan is het aan de KLANT om de uiteindelijke keuze te maken obv prijs-prestatie en performance.
Reactie dat 123cartridge deze suggestie niet overneemt ‘Omdat deze melding niet bij alle cartridges voorkomt. Dit zou namelijk kunnnen betekenen dat mensen dan voor een origineel/duurder exemplaar kiezen terwijl onze 123inkt deze melding wellicht niet eens geeft. Ook kan deze melding vaak simpel opgelost worden met stappen waarna het inktniveau wel zichtbaar is”
Twee opmerkingen hierbij:
1) 123inkt geeft elders in een reactie naar mij aan dat het probleem veroorzaakt wordt door de chiptechnologie van HP waarvoor helaas nog geen oplossing is. Kortom tegenspraak.
2) op mijn verzoek welke stappen ik dan moet nemen om het inktniveau zichtbaar te maken wordt niet gereageerd.
123inkt.nl 07-02-2019

Geachte heer Nijhuis,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar wens werkt. Op 22 januari hebben wij dan ook gemaild met een garantie voorstel. Helaas hebben wij hierop geen reactie mogen ontvangen. De e-mail hebben wij daarom nogmaals aan u verzonden.

Uw reactie hierop zien wij graag verschijnen.

Met vriendelijk groet, 123inkt

m.heijden 01-02-2019

ik heb een printer Canon Pixma MG5750 all-in-one inkjetprinter met WiFi (3 in 1) via inkt123 besteld. deze was binnen 3 dagen binnen. netjes en stevig verpakt. duidelijke beschrijving van het opzetten tot installeren van de printer. ook een uitleg over hoe je remote met je mobiel tablet print. hel gemakkelijk te verbinden met je router door middel van een display op de printer. zo kan ieder apparaat verbinden met je printer over het thuisnetwerk. kortom ben zeer te vrede met deze aanschaf, een aanwinst in je huis.

ook zit er test fotopapier in welke je kunt gebruiken.

Hester 29-01-2019

Waardeloos bedrijf. Printer gekocht en werkt niet naar behoren. Het enige wat dit bedrijf te melden heeft is zelf contact opnemen met Epson. Epson beantwoordt de telefoon ewoon nooit. Vervolgens contact proberen op te nemen met 123 inkt en het enige wat ze kunnen melden is dat je zelf de service desk van Epson belt. Je weet wel, dat bedrijf wat nooit opneemt. Ik denk dat 123inkt vergeten is dat zij als verkoper verantwoordelijk zijn voor hun producten. Totaal geen service. Zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Kat in de zak gekocht. Een beetje normaal bedrijf met service zou zeggen, stuur maar terug en wij lossen het op. 123 inkt niet. De klant kan het bekijken, geld is binnen.
123inkt.nl 30-01-2019

Goedendag Hester,

Goed dat je je ervaringen ook via deze weg met ons deelt. Uiteraard helpen wij je graag verder. Je hebt aangegeven dat de printer niet goed op het Wi-Fi netwerk functioneert. Als je de printer naar ons opstuurt kunnen wij de printer enkel testen aan de hand van ons Wi-Fi netwerk, waardoor niet duidelijk wordt wat er exact aan de hand is.

Eind 2017 heb je de printer via een zakelijk account bij ons aangeschaft. Wij gaan er derhalve van uit dat de printer een jaar goed heeft gewerkt.

Graag onderzoeken wij nader wat de reden is dat de printer niet meer functioneert met jouw WI-Fi netwerk. En hiervoor hebben wij in eerste instantie Epson nodig. Om deze reden vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met de experts op de afdeling support van Epson. Het kan wat langer duren voordat zij de telefoon beantwoorden aangezien zij regelmatig specifieke/technische vragen voorgelegd krijgen.

Bij voorbaat dank voor je geduld en medewerking. Je bevindingen vernemen wij graag.

Met vriendelijke groet, 123inkt

Arnold 20-01-2019

Een bureauonderlegger besteld. 123inkt had de beste prijs, en bovendien verschillende maten. De levering was snel, en het feit dat ze ophaalpunten gebruiken (van UPS) vind ik erg handig omdat ik overdag meestal niet thuis ben. De onderlegger was netjes ingepakt. Niet opgerold of dubbelgevouwen, maar in een grote, platte kartonnen doos.waardoor hij er perfect uitziet.
123inkt.nl 21-01-2019

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Arnold. Dit stellen wij zeer op prijs. Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, 123inkt

gjk 19-01-2019

Snelle levering, prima catridge. Huismerk bestemd voor epson printer......
123inkt.nl 21-01-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag zien wij je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, 123inkt

Bakker 18-01-2019

Laatst een printer bij 123 inkt besteld. Helaas was deze met de post wijt geraakt.
Dus ik 123inkt bellen, waar ik een zeer attente jongeman aan de lijn die dit voor mij ging uitzoeken. Twee dagen later belden ik terug om te checken hoe het er voorstond. Het pakketje was helaas niet gevonden, dus heeft hij geheel kosteloos een nieuwe laten opsturen, die de volgende dag netjes bij ons is afgeleverd
123inkt.nl 21-01-2019

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Veel printplezier toegewenst! Groetjes, 123inkt

Cornelis 14-01-2019

123 inkt levert snel maar klachten over, in dit geval een Rexel Auto+ 130X papier versnipperaar, worden compleet genegeerd en weggewuifd. Zeer ontevreden.
123inkt.nl 15-01-2019

Goedendag Cornelis,

Goed dat je je ervaring met onze klantenservice via deze weg met ons deelt. Graag zoek ik uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag je klantnummer of postcode+huisnummer per e-mail (webcare@123inkt.nl).

Je e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Frederik 13-01-2019

service en prijzen zijn ok.
Bestelde vorig jaar inkt van het huismerk, en nog voor de cartidges leeg waren, printerkop naar de vaantjes. Zelfde gebeurde bij mijn dochter. Wel raar dat zolang we de originele cartridges van Canon gebruikten nooit een probleem gehad.
Voor mij is de winkel aan te bevelen, maar nooit zal ik nog het huismerk kopen.
123inkt.nl 14-01-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt, Frederik. Wij kijken het één en ander graag voor je na. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Peter Kastrop 12-01-2019

Niet alleen de prijs maar zeer zeker de service verdient een 10.
Bij het inzetten van een cartridge brak het plastiek nippeltje af. Ik heb de servicedienst gebeld voor het sturen van een nieuwe cartridge en tot mijne stomme en grote verbazing ontving de dag erna een nieuwe zonder kosten!!! in een woord GEWELDIG wat een service.
123inkt.nl 14-01-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Peter. Daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Jan Blom 11-01-2019

op 4 januari een Brother printer scanner gekocht, werd de volgende dag al geleverd. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen, site is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Mij zien ze bij 123inkt zeker terug en kan ze van harte aanbevelen.
123inkt.nl 11-01-2019

Bedankt voor het schrijven van deze review Jan! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Marij 10-01-2019

Qua assortiment en prijs / kwaliteit verhouding zouden ze dikke voldoende krijgen. Echter als ik kijk naar de service en afhandeling van een klacht verdienen ze een dikke ónvoldoende. De stempel die ik bestelde is keurig geleverd, echter het personaliseerbare tekstplaatje heb ik nog steeds niet ontvangen, dus de stempel ligt onbruikbaar in de kast. 123inkt werkt voor deze tekstplaatstjes samen met een ander bedrijf en onttrekt zich volledig aan hun verantwoordelijkheid als ik aangeef dat ik niet heb ontvangen wat ik heb besteld en daarom ook de factuur nog niet heb voldaan. Hun reactie? Een aanmaning met aanmaningskosten... Dus nee ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Goedendag Marij,

Goed dat je via deze weg je bevindingen kenbaar maakt.
Wij werken inderdaad samen met het bedrijf waar je het personaliseerbare tekstplaatje kan laten maken. Wat vervelend dat deze tot op heden nog niet is geleverd. Wij willen je verzoeken om contact op te nemen met dat bedrijf.

Daarbij stuurt ons systeem automatisch aanmaningen, dit kunnen wij helaas niet tegen houden. Onze excuses hiervoor.
Graag ontvangen wij via de e-mail je klant gegevens zodat wij dit bij je gegevens kunnen noteren. Dan weten wij waarom de factuur nog open staat. Zou je dit naar webcare@123inkt.nl kunnen sturen?

Hilly van den Oort 10-01-2019

Ik ben zeer tevreden over 123inkt.nl en zou deze winkel absoluut aanbevelen. De bestelling is snel geleverd, binnen 24 uur, en was keurig verpakt. In het doosje zat extra nog wat leuke, gratis hebbedingetjes, ballpoints en een notitieblok. Bedankt 123inkt.nl voor de snelle levering, TOP!
123inkt.nl 11-01-2019

Goedendag Hilly, bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat je zeer tevreden over ons bent. Veel plezier met de ballpoints en het notitieblok. Groetjes, 123inkt.

Darksens 07-01-2019

Op zich goede ervaringen met 123inkt. Snelle levering en overzichtelijke site. Er is mij echter wat opgevallen. De laatste 2 keer heb ik ipv originele HP cartridges, de 123 cartridges genomen. Dit omdat 123 zegt dat er meer in de cartridges zit en de prijs lager is. In de praktijk heb ik toch het idee dat de cartridges eerder leeg zijn dan de (minder volle) originele van HP. Wat mij ook bevreemd is dat ze bij de originele cartridges wel het aantal pagina's vermelden en bij hun eigen niet. Zal wel weer een verklaring voor zijn, maar krijg toch het gevoel dat men dan kan zeggen; "We hebben nergens vermeld dat je meer pagina's kan afdrukken", mocht je hier aan willen refereren.
Ga toch weer terug naar originele HP cartridges. Het verschil in prijs is dan toch minimaal als je bekijkt dat je langer kan doen met minder inkt.
123inkt.nl 07-01-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij willen je bedanken voor de moeite die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen en kijken het één en ander graag voor je na. Zou je ons een e-mail willen sturen met je klantgegevens en aan kunnen geven om welke inktcartridges het gaat? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt

Astrid 02-01-2019

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Pakket goed te volgen bij vervoerder.
123inkt.nl 03-01-2019

Bedankt voor je mooie beoordeling Astrid. Dit stellen wij erg op prijs. Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent. Ons 123inkt team staat graag in de toekomst weer voor je klaar!

Gerrit Heine 02-01-2019

Goed en snel geleverd. Dik tevreden over zowel het apparaat als de afhandeling door de webshop.
Niks mis mee.
123inkt.nl 03-01-2019

Goedendag Gerrit,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je blij bent met het apparaat en de snelle levering.
Graag zijn wij je bij een volgende bestelling weer van dienst.

Zo van den Hoff 22-12-2018

Julli leveren een uitstekend product. Op 1 cartridges. Dit was in no time geregeld. Ik moet alleen zien of ze veel langer meegaan. Ik heb alle indruk van wel. Leuke presentjes, ga zo door.
123inkt.nl 24-12-2018

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Joop 18-12-2018

De prijs was voor mij een belangrijk item echter achteraf gezien spijt van
Op de site staat onder het hoofdstuk printers All in One printers ,helaas heb ik niet verder gelezen en ging er van uit dat je daar dus mee kon scannen en printen maar Nee het blijkt te gaan om een printer die wel kan printen en ook CD labels kan printen en zij vinden dat all in one ? Helaas had ik hem al uitgepakt en telefonisch vertelde men mij dat ik hem dan maar op marktplaats moest zien te verkopen. Mea culpa ,ik had beter moeten lezen maar 1-2-3 inkt moet zijn hoofdmenu duidelijker maken en aangezien de printer nog niet in gebruik is genomen wat klantvriendelijker zijn.
123inkt.nl 19-12-2018

Goedendag meneer Haan,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u per abuis een verkeerde printer besteld.
Bij de printer staat een extra notitie vermeld waarin wordt aangegeven dat deze geen scanfunctie bevat. Vervelend dat u deze melding over het hoofd heeft gezien.

Telefonisch heeft onze collega u verder geïnformeerd betreffende retourvoorwaarden.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Carolien 13-12-2018

Wij hadden huismerk cartridges bij onze nieuwe Dymo labelwriter besteld en deze bleken niet te werken. Voordat we daar achter waren, waren we maanden verder en baalden we van onze aankoop, die we niet gebruikten. We hebben gebeld en toen Dymo-tape toegestuurd gekregen en de labelwriter deed het prima. We kregen ook direct de volle rekening en pas de creditbnota toen we de oude tapes retour gestuurd hebben (geen passend doosje er bij, geen retour sticker). Wij wilden het verschilbedrag van wel €20,- uit principe niet betalen omdat we er veel gedoe van hebben gehad dat het huismerk van hun niet werkte.

Het is te belachelijk voor woorden hoe er op onze mails daarover is gereageerd zonder kwijtschelding van het bedrag. Ze verschuilen zich achter een telefonisch toegezegd akkoord met de meerprijs en hadden anders een andere oplossing gezocht. Ik geloof geen andere oplossing temeer ik vaker heb gelezen dat hun huismerk inkt het niet doet en vastloopt in de labelwriter.
123inkt.nl 13-12-2018

Goedendag mevrouw Pathuis,

Goed dat u uw ervaring ook via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar behoren werkt.

Wij bieden 100% garantie op ons 123inkt huismerk. Zoals u aangeeft, zijn jullie akkoord gegaan met bijbetaling van de meer prijs voor de originele artikelen. Op deze manier dachten wij samen een gepaste oplossing te hebben gevonden. Jammer dat u dit nu anders ziet.

Edwin 12-12-2018

Afgelopen weekend 5 originele HP inkt cartridges besteld bij 123inkt.nl.

Deze werden zeer snel geleverd op maandag. 1 cartridges stond met datum: november 2016 en 2 cartridges zaten in een milieu verpakking (maar geen datum op cartridge zelf). Milieu verpakking is een plastic dichtdruk zakje.

Dit gemeld bij 123inkt en 2 dagen later vervangende zending binnen. De 2 milieu verpakkingen kon ik omwisselen en zaten nu in HP verpakking. Echter de vervangende (te) oude cartridge had opnieuw garantie datum van november 2016.

Opnieuw gebeld en er wordt opnieuw een nieuwere cartridge verstuurd.
De milieu verpakkingen waren door de leverancier zo geleverd.

HP raadde mij ten zeerste af om (te) oude cartridges - waarvan de garantie was verstreken - te gebruiken omdat bij problemen met de printer/cartridge er geen garantie meer wordt gegeven. Over de milieu verpakking was bij HP niets bekend en er werd afgeraden om deze te gebruiken omdat er ook geen datum op stond.

In het verleden vaker wat besteld maar dit was de laatste inkt cartridge bestelling bij 123inkt.nl

Service is op zich goed en de telefoon wordt snel opgenomen (ook later op de avond), echter voor de cartridges ging het deze keer 2 maal mis.
123inkt.nl 13-12-2018

Goedendag Edwin,

Goed dat je je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is geweest. Onze excuses voor dit ongemak.
Kun je ons per e-mail (webcare@123inkt.nl) voorzien van je klantgegevens? Wij willen je feedback graag gebruiken om dit in de toekomst anders af te handelen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.