123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Zeer Ontevreden klant 14-05-2019

Leveren printers met problemen en nemen deze niet binnen 7 dagen terug. Printer getest en begaf het na 1 A4 printen. Je wordt doorverwezen na EPSON, die je vervolgens terug stuurt naar 123inkt. Bedrijf deugt werkelijk niet en wil je meer inkt patronen aansmeren want beweren dat ik deze al leeg heb gemaakt met een half printje. Ze nemen de printer niet terug want is gebruikt en de waarde is met 100% verminderd. Ook EPSON heeft aangegeven dat deze winkel sjoemelt met inktpatronen. Deze winkel is geen knip voor de neus waard.
123inkt.nl 16-05-2019

Goedendag,

Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag kijken wij voor u na wat wij hierin kunnen betekenen. Zou u uw klantgegevens kunnen sturen per e-mail naar webcare@123inkt.nl?

Thierry 13-05-2019

Levering was snel, héél snel en in perfecte staat geleverd. Contact was vriendelijk, héél vriendelijk.

Enkel de keuze voor huismerk inktcartridges bleek een slechte keuze. Ondanks dat we anderen kennen die er al jaren(!) zonder problemen mee printen, hadden we binnen 2 maand een lekkende cartridge. Zelfs het terug plaatsen van HP cartridges, printen van talloze pagina's en een hoop "clean printhead" instructies konden de printer niet meer redden :(

Zoals gezegd: ik ken er die al jaren met huismerk inktcartridges printen, maar voor mij hoeft het niet meer : een volgende bestelling zal opnieuw voor merkcartridges zijn.

mvg,
Thierry.
123inkt.nl 13-05-2019

Goedemorgen Thierry, goed dat je dit aan ons kenbaar maakt.
Heb je hierover contact gehad met onze klantenservice? Zou je anders je klantgegevens willen mailen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen wij je graag verder! Groetjes, 123inkt

A.D. Schalk 06-05-2019

Site is duidelijk, goede snelle service, vriendelijke mails, betaalbaar en makkelijk
123inkt.nl 13-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Dit wordt zeer gewaardeerd!

Jan Jaap 04-05-2019

Om eens te proberen heb ik cartridges van het huismerk besteld. Na installeren twee vellen beetje vaag uitgeprint en de cartridge gaf er de brui aan. MAAR....na contact met de klantenservice kreeg ik goede tips! Eén daarvan was om de achterzijde van de cartridge een half uurtje in 1 cm lauw water te leggen. Ik had er weinig vertrouwen in, maar wat denk je?....daarna ging hij als een malle!
Of de staat van dienst van langere duur is blijft afwachten, maar tot op heden is de tip zéér waardevol geweest!
Enige puntje is dat mijn HP printer bij deze cartridge geen niveau aangeeft.
123inkt.nl 06-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie, Jan Jaap.
Fijn dat onze klantenservice je naar wens heeft geholpen!
Mocht je onverhoopt nog ergens tegenaan lopen, aarzel niet om contact met ons op te nemen! Wij staan voor je klaar!
Groetjes 123inkt

Hans 29-04-2019

Inmiddels heb ik meerdere malen toner-cartridges en printeronderdelen bij 123Inkt besteld, eveneens heb ik een paar keer telefonisch om advies gevraagd.
Naast de wijze waarop men bestellingen verwerkt en je telefonisch te woord staat, naast de kwaliteit van het product, verdient een grote pluim, of wel een eerlijk verdiende 9, waarvan akte.
123inkt.nl 30-04-2019

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Hans! Fijn dat je zo tevreden bent:) Groetjes 123inkt

123inkt.nl 30-04-2019

hvdvoorde 25-04-2019

Ik heb goede ervaringen met bestellen bij 123Inkt. Ik heb echter slechte ervaringen met eigen merk producten van 123Inkt. Ik bestelde opstrijkbare tape van zowel origineel Brother als van het eigen merk. Ik zag het verschil eerst eigenlijk niet. Na een paar wasbeurten wel. Het eigen merk tape laat los en na 2 wasbeurten is de inkt al aardig vervaagd.
Goedkoop blijkt hier duurkoop.
Volgende keer toch maar weer originele cassettes bestellen.
123inkt.nl 26-04-2019

Goedemorgen, bedankt voor je review! Jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de huismerkproducten. Zou je in een mail/privébericht je klantgegevens door kunnen sturen? Dan kijken we het graag even voor je na. Groetjes, 123inkt

Heleen 24-04-2019

De geleverde zwarte inktcartridge was na een paar printjes leeg. Kreeg per ommegaande een nieuwe toegestuurd met een flesje wijn. Ik beveel 123 inkt ten zeerste aan. Dank nogmaals voor de service.
123inkt.nl 25-04-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat het zo opgelost kon worden. Graag tot een volgende keer en een hele fijne dag toegewenst. Groetjes, 123inkt

Boomsma Belastingadviseurs B.V. 13-04-2019

Bij de door ons bestelde artikelen zaten abusievelijk 4 groene in plaats van 4 gele markeerstiften. Gisteren per mail gemeld en 's-middags al bericht dat de gele markers - kosteloos - onderweg waren. Zojuist ontvangen met ook nog eens een miniflesje wijn. Topservice dus waar nutsbedrijven en telecomproviders een voorbeeld aan kunnen nemen.
123inkt.nl 15-04-2019

Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes 123 inkt

jacobs 08-04-2019

Tonercartridges besteld voor Laserjet Pro, de originele, omdat de reviews van 123-eigen merk niet helemaal goed uit de bus kwamen. Krijg ik een mail terug dat ze niet aan resellers leveren. Het enige wat ik wil is printen! Toch maar weer (net tegenzin) naar Media om de hoek uitwijken.
Raar!
123inkt.nl 08-04-2019

Goed dat je dit kenbaar maakt. Voor resellers hanteren wij een bepaald beleid. Dit beleid is onlangs aangepast. Per e-mail hebben wij je hierover geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan willen wij je vragen om op deze e-mail te reageren. Groetjes, 123inkt

Lucien Maes 07-04-2019

Ontduiken garantieverplichting.
Een aantal maanden geleden een laserprinter aangeschaft met extra toners van het huismerk 123inkt. (een flink bedrag) De afdrukken werden op een gegeven moment wat slechter en er kwamen strepen in de gele en magenta afdrukken.Deze week vloog het gele poeder uit de gele toner door de hele printer. Deze verwijderd en vervangen, de printer schoongemaakt en contact gezocht met 123inkt. Ik kreeg het verzoek de nodige testen te doen en afdrukken op te sturen. Ik heb ook foto's opgestuurd van de, naar mijn inziens, kapotte toners. Uiteraard had ik geen afdruk met de gele toner. Er werd mij mede gedeeld dat de gele toner leeg was! Dit kon men zien aan de strepen. Bij verplaatsing van de toner komt er nog steeds poeder uit. Nu gaf de magenta ook strepen. Deze schijnt dan niet leeg te zijn en alleen deze willen ze vergoeden, terwijl ze vermelden op alle producten levenslange garantie geven??? Daarbij werd ook alvast vermeld dat men geen garantie kan geven op de cyaan toner, terwijl deze het (nog) doet. Alle toners zaten nog voor 2/3 vol. Toners van 123inkt zou ik niet willen adviseren!
123inkt.nl 10-04-2019

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben je inmiddels per e-mail een voorstel gedaan en gaan ervan uit dat je klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag. Groetjes, 123inkt

Michael 06-04-2019

gewenst product snel gevonden, daarna snel geleverd met leuke gratis accessoires erbij. Ook over de prijs heb ik niet te klagen

Jacques Haas 04-04-2019

Was op zoek met spoed naar Canon-printer met de mogelijkheid tot printen van schijfjes.
Bij 123inkt.nl gevonden, besteld en de volgende dag in huis.
Site overzichtelijk, aanbod goed, bestellen en betalen makkelijk en snel.

Erik 27-03-2019

Ik ben bijzonder tevreden over dit bedrijf. Ik stuurde een mail met een vraag over het gebruik van huismerk cartridges. Deze mail werd snel beantwoord. Ik bestelde daarna en refereerde aan het antwoord in de e-mail, waarop ik nog werd teruggebeld en nog extra een toelichting werd gegeven. De bestelling was de volgende dag in huis, inclusief 2 pennen, een notitieblokje en een retourzakje voor gebruikte cartridges (dit bedrijf denkt ook aan het milieu en dat vind ik goed). Kortom: een verdiende 10.

Jos wackers 17-03-2019

Slechte servis retour zending moeilijk te vinden en een nieuwe inkt patroon is goedkoper heb ook niks meer gehoord ook mijngeld niet terug gekregen krijg ook geen andwoord op mijn mail en lang in de wacht stand al met al erg slecht
123inkt.nl 21-03-2019

Goedendag meneer Wackers,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben u zojuist een e-mail toegestuurd.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Yvon 17-03-2019

Paar weken geleden 2 cartridges besteld en volgende dag in huis (met.flesje 🍷). 👍.

Frans Konings 14-03-2019

Als antwoord op kreeg ik van 123inkt :
Bedankt voor uw bericht.
We zien dat u de cartridges zonder chip hebt besteld. U heeft dan oude cartridges van ons huismerk van dat type nodig om de chip over te zetten. Zonder chip op de cartridge kan de printer de cartridge niet lezen. Wenst u dat we een cartridge met chip in bestelling zetten van ons huismerk? Dan laten we de verzendkosten achterwege. Dan kunt u die eerst gebruiken en dan kunt u de chip daarna overzetten op de twee huismerk cartridges zonder chip.
Wij ontvangen graag uw reactie.

Inderdaad staat op de site van 123inkt , zag ik nu, dat het cartridges waren zonder chip. Heb daarna eens goed gekeken en de instructies gelezen hoe dat met die over te zetten chip dan wel niet moet gaan. Dit werd overigens in het adviserend telefoongesprek door de juffrouw niet vermeld. Ik vraag me wel af waarom 123inkt dat huismerk niet gewoon vast voorziet van een chip zodat al dat gedoe, met de nodige risico's, niet nodig is. Het gebruik van huismerken en andere niet- merk gebonden cartridges heeft me al twee printers gekost ( een Canon en een Brother) in het verleden. Uitgaande van nogal wat reviews over deze materie was mijn vertrouwen in 123inkt nu kennelijk te groot en houd ik het gewoon bij de merk gebonden cartridges, totdat 123inkt bijvoorbeeld garandeert dat als het misgaat met hun huismerk en mijn printer het daardoor af laat weten, zij mij gratis en direct een nieuwe printer bezorgen. Maar dat zal wel nooit gebeuren vermoed ik zo, en dus zie ik de door 123inkt geboden optie niet zitten. Die huismerk cartridges gaan gewoon naar waar ze thuishoren: in de vuilnisbak. Ik heb dus maar gewoon weer de cartridges van Canon besteld . Duurder ? Ja, maar zonder gedoe en risico.
123inkt.nl 18-03-2019

Goedendag meneer Konings,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel door de printer niet wordt herkend.
Mijn collega van de klantenservice heeft u per e-mail verschillende oplossingen geboden. U heeft aangegeven hier geen gebuikt van te willen maken.
Mocht u zich bedenken, dan vernemen wij dit graag van u. Wij maken dit dan alsnog in orde voor u.

Met vriendelijke groet, 123inkt

FRans Konings 13-03-2019

Hoewel ik uitermate tevreden ben over 123 inkt , moet me toch iets van het hart. Niet zo lang geleden werd ik gebeld met de vraag waarom ik hun merk niet gebruikte , want ik "was nogal veel geld kwijt elke keer toch". Dus bij de volgende keer bestelde ik twee cartridges van hun huismerk. Gevolg : mijn printer , een Canon 6250 Pixma printer verdomde het om nog maar iets af te drukken omdat hij "die cartridge niet herkende. Weg goedkoop printen dus. Ja ik heb toch weer bij 123 inkt nieuwe , nu originele canon cartridges besteld . Uiteraard ga ik er van uit dat men hun advies op enige wijze compenseert. Wel heb ik mijn beoordelings cijfer voor hen (9) voorlopig wat lager staan, want dit had voorkomen kunnen worden.
123inkt.nl 14-03-2019

Goedendag Frans, Goed dat je je bevindingen hierin via deze weg kenbaar maakt. Jammer dat je printer de artikelen niet wilt herkennen. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie. Ik wil je daarom vragen ons een e-mail te sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantnummer, factuurnummer of postcode+huisnummer. Wij zoeken dan graag uit wat wij hierin voor je kunnen betekenen.

De e-mail met de gegevens zien wij graag tegemoet.

Frederik 10-03-2019

Ik heb gekozen voor de aanschaf van een printer om deze bij 123inkt.nl te bestellen vanwege de betrouwbaarheid, de prijs en de zorgvuldige levering.
Ben ook erg tevreden over de klantvriendelijkheid van de site en de eenvoudige manier van bestellen.
123inkt.nl 11-03-2019

Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent Frederik. Ons team staat bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar.

Douwedej 07-03-2019

De inkt is van goede kwaliteit. Ze hebben alle cartridge van Canon. En het werk zo als ze het duidelijk uitleggen. De Cartridge in de printer, de printer uit doen en weer aan doen en dat doe je bij elke inktpatroon weer.
123inkt.nl 11-03-2019

Bedank voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zijn je graag weer van dienst bij een volgende bestelling!

jeroen 07-03-2019

zeer zeer slecht niet de originele inkt gekocht,op aandringen van 123 inkt.....
Nu printer kop defect,mailen kan niet aan ons liggen zegt 123inkt.
Ik nieuw inkt kopen bij Staples 42 euro printer niet meer afdrukken(geen inkt op papier)kan niet aan 123 inkt liggen(hebben niet voor niks ruim 50 man op de klachten afdeling zitten...123 geld weg,,,,,,
123inkt.nl 07-03-2019

Goedendag Jeroen,

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl.

Alvast bedankt voor je moeite!

Marianne 04-03-2019

Een kwaliteitsproduct voor een goede prijs. Ik ben erg tevreden over de vlotte levering van de stevig verpakte papiervernietiger!

Huub 04-03-2019

Zeer snelle levering en een goed product dat ik ieder zou aanbevelen.
De medewerkers van de 123 winkel waren zeer vriendelijk mijn dank.

L.H. Stollwerk 04-03-2019

In 2018 originele toners voor HP Laserprinter besteld. Deze printer is in 2019 kapot gegaan. Ik heb bij 123inkt een nieuwe printer besteld en gevraagd of ik de nog niet gebruikte toners die bestemd waren voor de vorige printer, kon terugsturen. Dat kon en het volledige aankoopbedrag is vergoed.

Caroline 26-02-2019

Waardeloos! Het huismerk geprobeerd na heel veel aandringen van de verkoopafdeling. Voor onze Canon printer gebruikten we voorheen altijd de originele inkt.

Toch overstag. En ja hoor, lekkende cartridges, inkt gelekt in de printer.

De overige huismerk cartridges heb ik retour gestuurd en het leek me wel zo netjes als 123inkt mij de originele Canon set kosteloos zou opsturen.
Dit was niet mogelijk. Want de Canon set is duurder. Dus gewoon betalen. Dat mijn printer vies is met inkt wordt voor het gemak maar even vergeten.

Al vele jaren zakelijke klant bij 123inkt. Dit was de laatste keer.
123inkt.nl 27-02-2019

Goedendag Caroline,

Goed dat je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer een artikel niet naar behoren werkt.

Ik wil je vragen een e-mail te sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens. Graag zoek ik dan uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen.

Melissa 25-02-2019

Problemen met een toner op het werk werd zeer netjes en professioneel onderzocht en opgelost. Nieuwe toner gekregen en zelfs een aardigheidje erbij gekregen. Top service en vriendelijke mensen.
123inkt.nl 25-02-2019

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent Melissa! We doen dagelijks ons best om problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. In de toekomst staan we graag weer voor je klaar! Groetjes, 123inkt