Nintendo Super Mario Galaxy

Ontwikkelaar
Fall Line Studio
Disney Interactive Studios Ultimate Band

halllo40 02-01-2009 Product paar dagen in bezit

een spel wat veel uur speelplezier kan opleveren maar dan moet je wel van een beetje kinderachtige spellen houden.

wii power XD 15-06-2008 Product maand in bezit

beste mede-wiiers toen ik dit spel in mjin zeer geliefde wii stopte raakte ik van begin af aan verslaafd aan dit spel, en heb ik het in een zeer kort tijdsbestand uitgespeeld.
PLUSPUNTEN vond ik de kleurrijke en vrolijke graphics + plus het ongelofelijke tempo waarmee je door de levels raast, en er is uitstekend gebruik gemaakt van de wii-mote opties.
MINPUNTEN vond ik toch echt wel dat het spel zo ongelofelijk makkelijk is dat zelf mijn digibete zusje van 10 het nog makkelijk kan spelen(ookal houdt ze het zelf liever bij barbies),En de deuntjes maken dat ik zelf heel vaak het geluid uitdeed en naar mijn ipod luisterde tijdens het spelen.
Met dit spel kan je je in totaal zo'n 15 uur prima vermaken wat best goed is voor het gemmidelde wii spel. Aanrader!!( legend of zelda twilight princess blijf ik verreweg mijn beste wii-spel vinden met 80 uur speelplezier)

Alain2008 16-04-2008 Product paar weken in bezit

Erg leuk platformspel. Misschien wel één van de beste. Het spel gaat zelden of nooit vervelen en de innovatieve maar toch zo herkenbare elementen uit de Nintendo-wereld dragen bij aan het spelplezier.

timmiet 04-04-2008 Product maand in bezit

Ontzettend leuk en verslavend platformspel.
Wie vroeger van de Mario spellen heeft genoten kan
eigenlijk niet om deze heen,je blijft het spelen.
Beeld kwaliteit is zeer goed te noemen en
het geluid is ook zeer naar behoren.
Spel word gespeeld op lcd tv van Sharp.
Kopen dit spel.

Tjalling 09-03-2008 Product paar weken in bezit

Een erg leuk spel dat verrassend gevarieerd is. De gameplay is reletief makkelijk onder de knie te krijgen. Een echte aanrader voor uren speelplezier!

Lonnietoto 17-11-2007 Product paar dagen in bezit

Heb dit spel gister in huis gehaald en zodra je begint te spelen komt er gewoon een grote glimlach op je gezicht, want er is eindelijk weer een nieuwe Mario. Zeker kopen allemaal.