Nintendo The Legend of Zelda Twilight Princess Nintendo Wii

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo The Legend of Zelda Twilight Princess Nintendo Wii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wii power XD 29-07-2007
geweldig spel echt een aanrader =) ik heb hem zelf als 2e hansje gekocht maar het spel blijft gewoon hetzelfde natuurlijk ookal bespaarde dat me wel een aantal euro. ik vind het een uitdagend en fijn bestuurbaar spel al 12 uur mee gespeeld en ik ben geloof ik pas op 1 achtste ofzo...(ik speel het zon 1/2 uur per dag gemmiddeld( krijg snel hoofdpijn etc.)) mijn beste wii spel so far... als je twijfelt hem aan te schaffen kan je hem ook 2e hans kopen.

ik geef als bijna 14 jarige zijnde dit spel een 9,3

M1ch431 14-04-2007
Super game.. Je krijgt steeds kippenvel op spannende momenten en dát zijn nu de beste games. Veel puzzelmogelijkheden, en de graphics zijn niet slecht. Adventuregame waar je een flink aantal dagen mee zoet bent!!

BB27 13-03-2007
Gelukkig weer een ijzersterke game van de beroemde zelda-reeks. Deze uitvoering heeft de beste sfeer van allemaal. Ik vond het verhaal van Ocarina of Time beter. Ook vind ik TP eigenlijk iets te makkelijk. Waar ik in OOT (met name de Water Temple) regelmatig vastliep en gefrustreerd internet moest raadplegen, waren de puzzles in TP relatief eenvoudig op te lossen. Ook de Temple Bosses waren kinderlijk eenvoudig te verslaan. OOt blijft voor mij de beste (zelda)game ever. Toch greep deze game me naar de keel, en was ik bij vlagen erg onder de indruk van de duistere sfeer. Ik hoop dat de volgende zelda-versie op de Wii nog meer indruk maakt, met, naast wederom een fantastisch verhaal, ook briljante graphics.

TonyM 10-02-2007
heel slecht spel. Je sociale leven kan je wel inpakken. Mijn brievenbus ligt vol. Ik ben gefrustreerd over het feit dat ik geen groot plasmascherm aan de muur hebt. Je krijgt uitdrogingsverschijnselen omdat je jezelf geen moment gunt wat te drinken te pakken. Ik heb al 3 keer een slapend been gehad. Het spel is veeeeeel te groot om nog gezond te noemen. Ik krijg duizelingen van die magnetische laarzen en dat paard gaat ook veel te hard.

Alle gekheid op een stokje. Ik geniet er al veel uren van en er komen er ook nog veel. Afwisselende puzzels met leuke gevechten er tussen. Hier kom ik de winter wel mee door.

Natuurlijk zijn er ook wat kritische puntjes. Dit zodat je niet voor verassingen komt te staan als je hem gaat spelen.

- een lang en vaag intro (even doorbijten)
- geen spraak maar ondertitels
- soms een beetje TE wazige graphics
- in geval van sterfte kan je niet snel doorklikken naar je checkpoint.

Nou denk je; Is dat alles? Juist, dat was het... Duz ren naar de winkel, stuur je vriendin terug naar haar moeder , koop een relaxed fauteuil en ik spreek je als je hem uit hebt.

JoeyDM 03-02-2007
The Legend of Zelda staat al 20 jaar voor een topproduct. Sinds de introductie van de allereerste Zelda op de NES is heeft de game een grote schare fans. Logisch, aangezien alles aan deze game klopt. Ook Twilight Princess is weer als vanouds. Sommige noemen de graphics verouderd, maar onder graphics valt ook de stijl en die stijl is echt meesterlijk. Geluid is ook top, de melodieën lijven de hele dag door je hoofd spoken en zijn een belangrijke pilaar van de game. Heb je een Wii, maar onbreekt Zelda? Shame on you!

Chrispat 23-01-2007
Een zeer uitgebreid sfeervol avontuur. Alleen jammer dat het spel pas vanaf een kleine 15 tot 20 uur spelen interresant wordt. Grafisch maar een 8 omdat de Europese versie geen 480p ondersteund, integenstelling tot de Amerikaanse versie. Nintendo zegt zelf dat de Europese versie dit wel ondersteund, maar dat is dus zeker niet zo. Dit heeft alles te maken met de overzetting naar PAL. Het EDTv logo is ook niet aanwezig op de achterkant van de verpakking. Nou staat er ook niet achterop dat het spel 60hz ondersteund, maar dat wordt dan weer wel ondersteund. Hiermee probeert Nintendo de Europese consument op het verkeerde been te zetten. De Europese versie van Zelda TP is te snel op de markt gekomen en een snelle omzetting van de Ameriaanse versie!

mggg 09-01-2007
Een game die je pakt, en je niet meer loslaat voor in ieder geval 50 uur. De
gameplay op de Wii is subliem. Misschien zijn de graphics dan niet 'super' er
is wel sfeer in de game en de game heeft ook nooit last van zogenaamde Pop-Ups
ook de geluiden en de trillingen uit de wiimote zijn subliem

Martijn CAL 02-01-2007
Net als een van de andere reviewers houdt dit spel al enkele weken mijn
nachtrust behoorlijk kort.
De besturing is, net als met de Wii in het algemeen, me heel veel beter
bevallen dan ik tevoren had verwacht. Hoewel sommige dingen even wennen zijn,
zijn andere elementen veel natuurlijker geworden, zoals het zwiepen van je
controller om met je zwaard te slaan, of in real-time te richten met je
boemerang of boog.
Het avontuur is weer groots, de graphics zijn goed (en voor een (eigenlijk)
gamecube spel magistraal).
Er zitten al ruim 24 speel-uren in en, naar horen zeggen van vrienden die al
verder zijn, ben ik nog niet eens op een derde van de game.
Verslavend goed, zoals je van een Zelda mag verwachten.

Starscreamer 17-12-2006
Helemaal top van ouds!!!

Meesterlijk weinig game's die je zo kan aangrijpen dat je elk stukje wilt
spelen...