Grundig Yacht Boy 50 - Reviews

digitaal
Aantal banden SW
Hoofdtelefoon aansluiting

Arno Lenselink 16-07-2008 Product paar dagen in bezit

Hallo Mensen,Ik ben ook zeer tevreden over de Grundig Yacht Boy 50. Hij heeft geen voorkeuzetoetsen waar je zenders in kan opslaan. Het leuke voordeel van deze radio is dat je middels een draaiknop de zenders (nauwkeurig) kan opzoeken,dit kan je vergelijken met de oude radiotoestellen van vroeger. Een heel groot pluspunt is dat ie vooral zwakkere zenders ook goed kan weergeven tussen de krachtige zenders door. De Yacht Boy 50 kan de FM, AM en SW (Wereldomroep band) ontvangen. De LW (Lange Golf 150 t/m 281 kHz) zit er niet op)Via de hoofdtelefoonaansluiting kan je een FM radiozender in stereo beluisteren (als deze in stereo wordt uitgezonden  natuurlijk). Verder is ie makkelijk in gebruik. Er zit ook klok op zodat je hem ook als wekker kan gebruiken, en een 'sleep' functie zodat je met muziek in slaap kan vallen en de radio na een tijdje zichzelf uitschakeld (Dit kan je instellen). Ik ben vol lof over deze radio.Kortom een ideale reisgenoot waar van je op aan kunt.Mvg,Arno