Nikkei - NR106 - Klokradio met dubbele wektijd snooze en back-up functie - Reviews

Type tuner
digitaal
USB-aansluiting
Kleuren
zwart

Eveline 22-01-2018

Niet te groot, duidelijk en keuze voor 2 alarm instellingen

Een goedkope, simpele, duidelijke wekker met 2 alarminstelling mogelijkheden. Tijd is te dimmen. De knopjes zijn wat stroef en de snooze knop ook. Bij mijn vorige wekker had ik op mijn snoozeknop een stukje klittenband geplakt, dat ik in het donker kon voelen welke knop ik moest indrukken. Zo ook weer bij deze wekker gedaan. Het radio geluid is wel hard zelfs op stand 1. Daar heb ik weer een andere oplossing voor verzonnen. Een stuk breed doorzichtig plakband op de bovenste gaatjes geplakt, waar het geluid uitkomt. Zo is het gedempt en op stand 1 voor mij nu zacht genoeg. De radio is digitaal in te stellen en te programmeren. Niets met wieltjes aan de zijkanten en 's avonds weer opnieuw zoeken naar een scherpe zender. Door de tunning knop even ingedrukt te houden en dan weer los laten, zoekt hij zelf naar een zender. Het is even uitvogelen hoe de tijd en alarmen ingesteld moeten worden, maar met de beschrijving en wat uitproberen gaat het zeker lukken. Ik vind het een fijne wekker radio en helemaal naar mijn manier ingesteld.

Pluspunten

• compact
  • 2 alarm tijden in te stellen
  • dimbaar licht
  • zenders zijn automatisch te zoeken

Minpunten

• op vol. 1 geluid vrij hard nog (zie beschrijving)
  • knopjes wat verzonken (zie beschrijving)
Geschreven voor: Nikkei - NR106 - Klokradio met dubbele wektijd snooze en back-up functie