Soundmaster NR850WE DAB+ radio, CD speler met bluetooth, MP3 en USB - Reviews

Opties
display, comfort-slaapstand
tile-scherm
LCD scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Soundmaster NR850WE DAB+ radio, CD speler met bluetooth, MP3 en USB op Kieskeurig.nl.

Angélique 16-10-2018

Makkelijke radio

Geschreven voor: Soundmaster NR850WE DAB+ radio, CD speler met bluetooth, MP3 en USB

Ik stak de stekker erin en hij begon de dan zenders al te zoeken. Ik hoefde alleen nog maar mijn voorkeurspositie in te geven. De klok instellen was heel makkelijk. Ik heb een goed ontvangst van de dan zenders, sommige zijn heel slecht maar de gangbare heel goed (noord Brabant). De vormgeving is echt mooi en het geluid goed. De cd die mp3 afspeelt onthoud waar de cd gebleven en gaat daar verder als je hem weet aanzet.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Hele kleine letters afstandsbediening

Lien 27-11-2017

Mooi

Super mooie radio, goed geluid.
Het was even puzzelen met het instellen van de zenders, maar eenmaal gevonden super makkelijk.
Het is jammer dat hier het dab ontvangst zeer beperkt is, maar dat heeft niets met de radio te maken.

Pluspunten

• vormgeving
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• minimum volume nog best 'hard'
  • kan niets meer bedenken