Akai ARC125BK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai ARC125BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

mvandommelen 07-10-2015
Geschreven voor: Akai ARC125BK

Ik begrijp alle negatieve verhalen niet. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij met pictogrammen en als je precies doet zoals aangegeven, heb je het systeem binnen enkele minuten door. wekker met buzzer begint zacht en wordt steeds harder; precies wat ik verwacht van een wekker; dat hij mij wakker maakt :) snooze functie, 2 wek mogelijkheden, gemakkelijk in te stellen hoe je gewekt wil worden met buzzer, radio of cd speler, waarvan het geluid instelbaar is. prima geluid van de cd speler voor deze prijs. kortom, ik ben zeer tevereden

MJJansen 12-08-2015
Geschreven voor: Akai ARC125BK

wat een onding nergens kan je een gebruiksaanwijzing vinden hoe je met een cd gewekt kan worden. het zou toch prettig zijn als jullie die uitleg op jullie site willen zetten

Erny van den Berg 05-04-2015
Geschreven voor: Akai ARC125BK

het is een niet te gebruiken wekker als je graag met muziek wakker wilt worden. Al een maand probeer ik de radio aan de praat te krijgen, nog niet geluk evenals wakker worden met ene cd ,niet gelukt. Gebruikaanwijzing is duister en klopt niet. Meerder mensen zoeken op internet hoe het werkt. Ik ga m niemand aanbevelen. Koop dit ding dus niet. Zonde van je geld en de ergerniss die ermee gepaard gaat