Philips AJ3226/12 - Reviews

Type tuner
analoog
Weklamp
iPod dock

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,9

• Slecht

missure 22-12-2012 Product paar dagen in bezit

Na lang zoeken en na verschillende wekkerradio's te hebben uitgeprobeerd (en teruggebracht), uiteindelijk deze gehouden.

Ik had een aantal eisen:
- Goed leesbare letters: Bij deze wekker zijn de letters prima te zien! Zelfs van onderen gezien gaat dit prima. Mijn nachtkastje is iets hoger dan mijn bed. Het scherm staat wel schuin naar boven, maar de letters zijn recht naar voren gericht.
- Geen fel licht om een boek bij te lezen: Omdat het scherm niet veel groter is dan de letters, is er weinig verder licht om de kamer te verlichten. De letters zijn helder groen, maar verlichten de kamer niet in tegenstelling tot andere wekkers die ik geprobeerd heb.
- Makkelijk in te stellen: Mijn oude wekker was ook van philips en had de knoppen ongeveer op dezelfde plek als waar deze ook zitten. Voor mij dus makkelijk. Per alarm (2) is er een aparte knop om deze op uit, radio of buzzer te zetten. Het instellen van een alarm: Tijd vooruit spoelen gaat snel, achteruit gaat langzaam. Het alarm is dus niet voor uren en minuten apart in te stellen.
- Liefst digitale tuning om makkelijker in te stellen: Op deze wekker zit een analoge tuning. Met verschillende wekkers heb ik problemen gehad om de zender in te stellen zonder geruis, maar met deze geen problemen gehad. Met het geluid heb ik geen problemen. Voor een wekkerradio is het prima, ook bij een hard volume.

marco78 04-12-2014

loopt 1 minuur per week achter

Bediening en geluid is redelijk voor de prijs.
Alleen loopt de klok per week een minuut verder achter.
Erg vervelend als je de wekker wilt gebruiken waar hij voor bedoeld is.

scarax 12-02-2014

het kan wel beter

als het geluid te hard staat reset deze wekker zich in het geheel, alles staat weer op 00;00. ik heb me meerdere malen verslapen en het is zeer onhandig. ook als de radio aan word gezet begint het scherm te knipperen, dit stopt niet totdat het up knopje is ingedrukt. ik heb geen idee waarom dit zo is maar het is in ieder geval zeer onhandig en niet aan te raden. ik hoop hier snel help mee te vinden. voor de rest is de wekker oke.

Hilly 09-10-2011

prima wekkerradio, bediening te ingewikkeld en verwarrend.

Wekkerradio is zeer mooi vormgegeven en past in elke slaapkamer. Voor stelletjes met elk hun eigen wektijd. Voor schoolgaande kinderen die op verschillende tijden de wekker af laten gaan, heel handig.
Of in het weekend op een andere tijd gewekt worden door een zuiver geluid uit deze mooie wekker.
Top apparaat met mooi design en zuiver geluid.

Facie 09-10-2011

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Heeft een prima wekfunctie, alleen de heeft de radio een te korte band, de zenders zitten dicht op elkaar en zodoende is het moeilijk om goed een zender op te zoeken

topdj 09-10-2011

Redelijk geluid, onvriendelijk instelbaar

De alarminstelknopjes zijn niet gebruiksvriendelijk.
Snelheid bij instellen klok is even wennen maar wel goed
De plek van de sluimer en alarm is onhandig: bij verplaatsen druk je die snel per abuis in

Websurfman 10-02-2009 Product paar dagen in bezit

3,8
Verschrikkelijk slechte geluidskwaliteit: Hiervan wordt je gillend wakker (werkt dus wel als wekker (:-( ).

Display schuin geplaatst, waardoor slecht afleesbaar.

Hoog (2,5W) energieverbruik in standby.

WJ21 13-12-2008 Product paar dagen in bezit

1,8
Deze radiowekker is een grote teleurstelling. Ik heb hem ongeveer een week gebruikt en nu staat hij in de kast. Voornaamste reden hiervoor is dat de halve slaapkamer verlicht wordt door het display. Verder is hij zeer lastig in te stellen doordat dit moet gebeuren met kleine schuifknopjes met nog milesculere beschrijvingen op de zijkant van het apparaat. De mp3 functie is niet meer als een kabeltje die je eventueel op een losse mp3 speler aan kan sluiten zodat het geluid van de mp3speler door het speakertje van de radiowekker gaat (soort van aux aansluiting). Je kan er niet mee gewekt worden en ik zou dus ook niet weten waar deze functie voor dient. Het display staat enigzins schuin dus de radiowekker moet lager of even hoog staan dan je bed anders is hij niet af te lezen.