Philips AJ6000/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ6000/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

loeriebas 28-11-2017

Goede wekkerradio

Geschreven voor: Philips AJ6000/12

Ik heb deze wekkerradio gekocht vanwege eerdere reviews en vooral om het geluid, nu ik deze wekkerradio enkele weken in bezit heb moet ik zeggen dat het geluid echt heel goed klinkt, en ook de bediening is kinderlijk eenvoudig, het display kan men dimmen dus dat is ook s,nachts prettig.Als ik al een minpuntje moet noemen is dat antennedraad aan de achterkant, m.i. is dat tegenwoordig niet meer nodig en kan men antenne,s ook in het apparaat wegwerken, verder is het een mooie wekkerradio die doet wat het moet doen.

Pluspunten

• geluid
  • bediening

Minpunten

• antennedraad

eahoogesteger 23-01-2014
Geschreven voor: Philips AJ6000/12

Wekker ziet er netjes uit en vooral prettig dat het display te dimmen is.

Voor mij erg groot minpunt: de "gentle wake" functie werkt niet. Het enige wat "gentle wake" is is het piep alarm, daar koop je geen radiowekker voor. Na contact met philips hebben zij zelf aangegeven dat de gentle wake idd op die manier werkt. Een grote teleurstelling en de laatste philips wekker voor mij. (vorige had ook al problemen)