Philips AJ260/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ260/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Wim Huisman 20-09-2011
Geschreven voor: Philips AJ260/12

Ik heb nog nooit z’n mooie radio wekker gehad, met weer voorspelling en binnen en buiten temperatuur. In het begin had ik wel moeite met dat felle led lampje.
Daar heb ik zelf wat op gevonden, de achter grond verlichting kan ik veranderen in bv geel, groen, blauw, enz enz.

Lindadiedadieda 15-12-2010
Geschreven voor: Philips AJ260/12

Eindelijk een wekker waarbij je alle verlichting uit kunt zetten (ja, ook het gekleurde weersvoorspellingslampje, gewoon de grote knop bovenop lang genoeg ingedrukt houden, dan gaat ie knipperen en uit... 't niet moeilijk!). Ik vind het leuk dat ik vanuit mn bed kan zien wat voor weer t buiten is, kan ik in bed blijven liggen en bedenken wat ik aan zal doen ;). Wekker staat bij ons boven, de sensor midden in de tuin, en het werkt! Geluid is niet super, maar wat wil je, wekker is maar klein, voor goed geluid doe ik mijn stereo wel aan.
Enige nadeel is denk ik als je niet zo technisch bent/ zenuwachtig raakt van electronische apparaten de kleine knopjes aan de zijkant, t zijn er ook veel. Maar als je alle instellingen goed heb gezet, heb je ze niet vaak meer nodig.

fpinfo 28-12-2008
Geschreven voor: Philips AJ260/12

ben het totaal oneens met alle negatieve reviews van hieronder. Onbegrijpelijk ook dat mensen een negatieve review plaatsen over een eigenschap van een product welke in de gebruiksaanwijzing gewoon kan worden uitgezet, stelt ook vragen bij de mensen van kieskeurig.nl die de reviews reviewen...

Hoewel ik geen fan ben van Philips, is dit echt een zeer goed produkt. Werkt meteen uit de doos, tijd in sync met Frankfurt (niet Dusseldorf...) herkent de buitentemp meteen, is ook zeer accuraat. De knoppen aan de zijkant is het enige waar ik inderdaad mee eens ben dat ze wat onleesbaar/ onduidelijk en aan de kleine kant zijn. Maar desondanks is het wel te doen en de belangrijkste knoppen zijn te vinden. De leesbaarheid is itt eerdere berichten gewoon ZEER goed, ook in het donker. Het lampje aan de zijkant is niet meer dan wat een baby nachtlampje afgeeft, echt, als je daar wakker van wordt .... onbegrijpelijk!. Ik ken geen ander produkt waarmee deze zou concurreren, ik vind het een absolute aanrader voor iedereen die wakker wil worden op exact de juiste tijd en ook wil weten wat voor weer het wordt en hoe warm/ koud het buiten is, prima ding!!

porse 25-08-2008
Geschreven voor: Philips AJ260/12

Wekkerradio ruim half jaar in bezit. Felle LED is eenvoudig uit te schakelen door de grote 'snooze' knop (bovenop de wekker) +/- 5 sec. in te drukken. Verder tevreden en geen grote afwijkingen geconstateerd in de temperatuur. Ik heb deze wekkerradio met name gekozen voor het mooie design.

Joukje 09-08-2008
Geschreven voor: Philips AJ260/12

Ik heb deze wekker nu een paad dagen. Wat gelijk heel irritant was, was dat felle LED lampje. s'nahts verlichtte het mijn hele kamer! Op het laatst heb ik er maar kleding overheen gegooid omdat ik er niet van kon slapen. Daarna heb ik nog goed de gebruitkaanwijzing doorgelezen, en kwam ik erachter dat je dat lampje gwoon kan uitschakelen door 10 sec op brightness light te drukken.
Ook vind ik het niet zo handig dat je de tijd niet in het donker kan zien. Het lampje dat je daarbij aan kan doen is ook weer veel te fel.
De buitentemperatuur wordt ook helemaal niet duidelijk weegegeven, die is bij mij gewoon hetzelfde als de binnentemperatuur, en dat kan nooit kloppen.
Verder ben ik wel tevreden over het geluid en het design.

metoo 31-07-2008
Geschreven voor: Philips AJ260/12

De klok wordt bijgehouden via de atoomklok in dusseldorf, echter als de spanning uitvalt wordt je niet meer gewekt omdat hij de alarmtijd kwijt is.
De klokradio heeft de mogelijkheid om er batterijen in te doen, maar deze moeten er volgens de gebruiksaanwijzing meteen uit voordat je de klokradio op de netspanning aansluit.
Ook andersom geldt dit, eerst de netspanning er af en dan pas de batterijen er in. De batterijen zijn van het type AAA en zijn vermoedelijk snel leeg.
Daarom maar weer teruggebracht en een sonoclock 560 van Grundig gekocht.
Jammer, weer een gemiste kans voor Philips.

ws2 27-12-2007
Geschreven voor: Philips AJ260/12

een waardeloos apparaat van philips
na een week gebruik terug naar de winkel
-display slecht afleesbaar vanaf afstand
-temperatuurmeter klopt niet (3 graden verschil)
-radio ; slecht geluid
-slecht te bedienen (knopjes zijkant)
voor zoveel geld mag je wel iets gpeds verwachten

gb4u 17-10-2007
Geschreven voor: Philips AJ260/12

leuke wekkerradio om te zien maar dan heb je het ook gehad vind ik, dat velgekleurde ledje die het weer aan geeft is hinderlijk vel, en wat erg hindelijk is als de wekker af gaat geeft ie eerst een harde tik, daar word ik al wakker van,en die veel te kleine knopjes, een gevriemel hoor als je net wakker word en dan dan ding moet stopzetten, nee is niet echt over nagedacht bij de ontwerpafdeling, en ik vind de prijs te duur voor dat apparaat, heb hem weer teruggestuurd naar het postorderbedrijf.
jammer meneer philips van de slogan, (Make things go better)

fototol 10-09-2007
Geschreven voor: Philips AJ260/12

Heel mooi fotolijstje met klok, wekker, barometer en ook nog een radio erin. Ik weet niet of de barometer erg betrouwbaar is, hij doet een voorspelling voor de komende 24 uur maar soms klopt dat niet. De buitensensor (wireless) is ook mooi vormgegeven en heel nauwkeurig. Het geluid van de radio is heel basic. Voor de bediening moet ik steeds de gebruiksaanwijzing erbij pakken, maar dan lukt het wel. De knopjes zitten aan de achterkant (is natuurlijk mooier) maar daardoor vrij slecht te bedienen. Jammer is dat je de sterkte van de verlichting van de 2 lampjes niet traploos kunt instellen. Het gekleurde lampje (dat meekleurt met de weersvoorspelling) kan alleen aan en uit.