Philips TAR7705/10 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips TAR7705/10 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Bert 08-03-2021

Was beter gewend van Philips

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Mooie Wekker radio. DAB functioneert prima. Maar de tegenvallende puntjes deden mij besluiten om het terug te sturen....
Geluid: Storingsvrij, maar blikkerig.
Bediening: DRAMA. Onhandige combinatie van dubbele functies waardoor je soms de wekfunctie uitzet ipv het volume aanpast. Als de wekkerradio aan is gegaan, kun je het volume niet aanpassen.
Voorkeuze zenders kun je instellen. Maar je moet minstens 3 knopjes gebruiken om naar een andere voorkeuze over te gaan.
Tenslotte: Het display is in het donker meer een nachtverlichting (ook in de laagste stand!).

Pluspunten

• DAB
  • 2 wektijden

Minpunten

• Onlogische bediening
  • Display te licht
  • Matig geluid

Ja He 29-01-2021

Héél functionele klokradio

Super praktische klokradio.

Mooi groot display, met 3 lichtsterktes.
DAB+ radio (én FM) met redelijk goede geluidskwaliteit. Beetje meer bas was mooi geweest.
Ook heel fijn het draadloos opladen van je mobiel. Gewoon er bovenop leggen.
Verder kun je twee wektijden instellen.
Tot slot vind ik de usb-uitgang heel praktisch voor het opladen van een tweede usb-apparaat op je nachtkastje.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

rldcnx 28-01-2021

Fijne klokradio met goed geluid en goede functies

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Wat gelijk opvalt aan het uiterlijk is de degelijke afwerking van de behuizing: alles voelt solide aan en de knoppen geven een goede feedback. Erg fijn als je in het donker het apparaat bedient. Het display is zeer duidelijk met cijfers die ik tot op een afstand van 10 meter nog makkelijk kan lezen. Prettig dat het op 3 helderheid standen is in te stellen.

Het geluid dat uit de speakers komt is beter dan ik had verwacht. Voor een klokradio zelfs erg goed te noemen. Het minimale volume is niet te luid en bij het maximale volume treedt nauwelijks vervorming op. FM is zo goed als kan, DAB en Bluetooth zijn hoorbaar beter.

Verder is het fijn dat alle functionaliteit "gewoon werkt". Het Qi-opladen stoort niet op de ontvangst en er is tijdens het opladen geen pieptoon hoorbaar. Wekkers met radio of buzzer spreken voor zich en omdat ik het vooraf niet kon vinden of bedenken, de Bluetooth wekker werkt als volgt: Zet op je telefoon je muziek app (bijv. Spotify) klaar op een nummer of afspeellijst. Zodra de wekker gaat, maakt hij verbinding via Bluetooth en eenmaal verbonden stuurt hij een "Play" commando. Je telefoon gaat nu afspelen met de klokradio als speaker.
Oorspronkelijk gepost op philips.com