De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAR7705/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Veteraan NNG 29-12-2021

Top klokradio

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

FM en DAB. Kan gsm opladen. 2 wektijden.Prima ontvangst en geluid. Displaysterkte aanpasbaar. Veel zenders opslaan. Prima instelbaar.

Zoalshethoort 12-12-2021

Product zoals het zich voordoet.

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Goed product zoals het hoort van Philips, goede kwaliteit, goed zicht. Kleine punt zijn de instructies en procedures, kan makkelijker.

Felin's grandpa 15-10-2021

Deze wekradio doet precies waarvoor je m aanschaft

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Dagen gewikt en gewogen. De ene valt na 3 minuten alweer stil, de volgende heeft te kleine cijfer, de andere geeft teveel licht, weer een andere is uitgesproken lelijk en de mooiste vind ik te duur. Maar deze Philips heeft veel, zoniet alles. Prima geluid, 2 wektijden, die weer op allerlei manieren instelbaar zijn, goede zenderontvangst met Dab+, instelbare lichtsterkte, prima snooze, bluetooth streaming voor de spotify. Ja, ik ben heel tevreden. Misschien zijn er nog betere, maar voor deze prijs is de Philips mijn inziens perfect.

Roode 29-09-2021

Wekkerradio met oplader

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Super apparaat met 2 wek functies en oplader voor telefoon.
De muziek start bij wekker heel zachtjes en loopt op.
Echt heel handig.

Opstaan 19-08-2021

Prachtig geluid

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Het eerste wat me opvalt, is de kwaliteit van het geluid (vind ik héél belangrijk); wat klinkt ie lekker!!
Het gebruik van de mogelijkheden vind ik wat ingewikkeld en moet toch nog goed bestudeerd worden. Het zou blindelings te vinden moeten zijn. De cijferaanduiding is duidelijk. Het QI-opladen van de telefoon gaat ook vaak mis; misschien nog onwennig in gebruik?

Bobo17 06-08-2021

De radio heeft een fantastisch geluid

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Ik was echt aangenaam verrast door het geluid
Jammer dat er een onstabiel ontvangst was, voor mij was de wekker functie daarom niet betrouwbaar

Riet 05-07-2021

Mooi maar helaas niet functioneel voor mij

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Ziet er mooi uit. Iphone opladen via de wekkerradio is handig, direct én via usb.
Helaas ook op de meest gedimde stand wordt de slaapkamer voor mij toch te fors verlicht.
Ben geen digibeet maar het instellen vraagt nogal wat studie.
Nu ook blijkt dat door de airco de DAB ontvangst wordt verstoord , blijkt dit voor mij helaas niet de goede koop. M’n ouwe FM-tje maar weer in gebruik. Had e.e.a. graag in reviews gelezen, vandaar dat ik dit nu maar doe. Ik zoek iemand die er meer plezier aan kan beleven, die zijn er vast ook…..

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Geluid goed als ie niet wordt gestoord door airco

Minpunten

• Te veel licht
  • Ingewikkelde instellingen
  • Airco stoort ontvangst

Jim&Conny 11-06-2021

Wat een sierlijke, compacte en complete klokwekker

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Het is een mooie, kleine complete klokwekker met DAB, handig om mijn GSM er op te leggen en draadloos op te laden, Bluetooth enz. enz. Jammer van zo'n los draadje voor de FM, maaer kan vermoedelijk niet anders.

Johan69 14-05-2021

Wekkerradio met grotere knoppen

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

We waren opzoek naar een wekkerradio met niet te kleine knoppen en een oplaadfunctie voor mobiel.
Deze via internet uitgezocht en bevalt prima. Het dimmen van het display werkt met de snooze knop prima en eenvoudig. Daarnaast het geluid, voor een wekkerradio zit er pittig geluid in wat even wat instellen vraagt om mee wakker te worden.
Daarnaast is de DAB ontvangst ook prima, beter dan de bij ons krakkemikkige FM-ontvangst.
Aan / uit zetten van de wekkerstand 1 of 2 was even handleiding lezen maar daarna best simpel als je het weet.
Al met al een prima DAB wekkerradio voor een goede prijs met alles wat we zochten

Pluspunten

• geluid
  • usb en qi laden
  • DAB ontvangst
  • bediening (na lezen handleiding)
  • instellen datum/tijd automatisch

Minpunten

• wel best groot
  • losse adapter voor de voeding

Jfbelcouleur 08-05-2021

Déçu de ce réveil

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

D'abord, le mode d'emploi et la configuration ne sont pas des choses les plus aisées.
Certains boutons pourraient être "en relief" pour éviter de se tromper quand on se réveille ... pas facile à les distinguer

Bert 08-03-2021

Was beter gewend van Philips

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Mooie Wekker radio. DAB functioneert prima. Maar de tegenvallende puntjes deden mij besluiten om het terug te sturen....
Geluid: Storingsvrij, maar blikkerig.
Bediening: DRAMA. Onhandige combinatie van dubbele functies waardoor je soms de wekfunctie uitzet ipv het volume aanpast. Als de wekkerradio aan is gegaan, kun je het volume niet aanpassen.
Voorkeuze zenders kun je instellen. Maar je moet minstens 3 knopjes gebruiken om naar een andere voorkeuze over te gaan.
Tenslotte: Het display is in het donker meer een nachtverlichting (ook in de laagste stand!).

Pluspunten

• DAB
  • 2 wektijden

Minpunten

• Onlogische bediening
  • Display te licht
  • Matig geluid

Ja He 29-01-2021

Héél functionele klokradio

Super praktische klokradio.

Mooi groot display, met 3 lichtsterktes.
DAB+ radio (én FM) met redelijk goede geluidskwaliteit. Beetje meer bas was mooi geweest.
Ook heel fijn het draadloos opladen van je mobiel. Gewoon er bovenop leggen.
Verder kun je twee wektijden instellen.
Tot slot vind ik de usb-uitgang heel praktisch voor het opladen van een tweede usb-apparaat op je nachtkastje.

rldcnx 28-01-2021

Fijne klokradio met goed geluid en goede functies

Geschreven voor: Philips TAR7705/10

Wat gelijk opvalt aan het uiterlijk is de degelijke afwerking van de behuizing: alles voelt solide aan en de knoppen geven een goede feedback. Erg fijn als je in het donker het apparaat bedient. Het display is zeer duidelijk met cijfers die ik tot op een afstand van 10 meter nog makkelijk kan lezen. Prettig dat het op 3 helderheid standen is in te stellen.

Het geluid dat uit de speakers komt is beter dan ik had verwacht. Voor een klokradio zelfs erg goed te noemen. Het minimale volume is niet te luid en bij het maximale volume treedt nauwelijks vervorming op. FM is zo goed als kan, DAB en Bluetooth zijn hoorbaar beter.

Verder is het fijn dat alle functionaliteit "gewoon werkt". Het Qi-opladen stoort niet op de ontvangst en er is tijdens het opladen geen pieptoon hoorbaar. Wekkers met radio of buzzer spreken voor zich en omdat ik het vooraf niet kon vinden of bedenken, de Bluetooth wekker werkt als volgt: Zet op je telefoon je muziek app (bijv. Spotify) klaar op een nummer of afspeellijst. Zodra de wekker gaat, maakt hij verbinding via Bluetooth en eenmaal verbonden stuurt hij een "Play" commando. Je telefoon gaat nu afspelen met de klokradio als speaker.