Philips TAPR802/12 - Reviews

Opties
display, comfort-slaapstand
tile-scherm
TFT scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPR802/12 op Kieskeurig.nl.

Huub 27-01-2021

Leuke internet radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Prima radio met een mooi geluid voor dit formaat, deze mede aangeschaft omdat er ook een apart podcast menu is.
De 20 voorkeurzenders voor DAB, FM en INTERNET zijn apart en na even uitzoeken makkelijk in te stellen. Ontvangst van de zenders is prima.
De voeding is via een 230v adapter naar 5v gelijkstoom, hierdoor ook te gebruiken via een usb voeding. Voor ons erg gemakkelijk om in onze camper, waar we niet altijd 230v hebben te gebruiken. Ook te voeden met een Powerbank dus ook in de tuin of elders te gebruiken. De voedingskabel die je hiervoor nodig hebt is: USB A male – naar DC Plug 5.5mm / 2.1mm

Pluspunten

• Apart podcast menu
  • Goed geluid

Minpunten

• Verlichting ook op laagste stand te fel.
  • Geen hoofdtelefoon aansluiting.

Sjoerd van Staveren 07-09-2020

Werkt zoals beloofd. Jammer genoeg niet via app te bedienen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Ik gebruik dit apparaat als klokradio. Hij staat op mijn nachtkastje en de display geeft, ook in de meest gedimde stand nog vrij veel licht. Gelukkig is het blauwachtig dus het stoort niet heel erg maar het zou mooi zijn als het nog iets minder kan. Lijkt me dat dit via en software update moet kunnen.

Instellen van de internetverbinding gaat makkelijk en daarna is er een overvloed aan radiozenders beschikbaar. De spotify app vindt het apparaat ook direct dus muziek afspelen via spottify connect gaat ook prima.

De sleeptimer is ideaal om met wat achtergrondmuziek in slaap te vallen. Alles moet via de vrij kleine knoppen en op het kleine scherm worden bediend. Het zou mooi zijn als er een goed werkende app zou zijn waarmee dit kan. Er is wel een app te vinden in de app store maar die is van 4 maart 2013 en daarna nooit meer bijgewerkt. Hij werkt dus niet op nieuwe smartphones. Philips eigenlijk onwaardig.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Werkt goed met spottify connect
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen bediening via app
  • Kleine knopjes
  • Geeft vrij veel licht in het donker

JenS 31-03-2020

Mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Geweldig leuk apparaat die doet wat hij hoort te doen. Eén negatief punt n.l. geen ingebouwde backup batterij. Als je de radio spanningloos maakt, staat de ingebouwde klok weer op 0000

• Vormgeving
  • Bediening