Philips 44501/19/16 myBuddy - Reviews

Weklamp
iPod dock
Kleuren
roze

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

axel68 27-12-2012 Product paar weken in bezit

Dit is een soort wake-up-light voor kids, maar dan anders. En het werkt! Voor 75 euro koop je als ouders eigenlijk extra slaap voor jezelf. Onze dochter van 2 slaapt nu 2 uur langer dan voorheen. Gewoon de wekker elke dag 5 minuten later zetten, en consequent blijven.
Als de lamp (zonnetje) niet brandt dan blijft ze netjes liggen slapen. Ze heeft de lamp zelfs al een naam gegeven: buurman, en het is haar slaap-vriendje.
De lichtsterkte van de ochtend-stand is zo schemerig dat onze dochter niet wakker wordt als het niet nodig is.
De nachtstand (maantje) gebruiken we niet maar is heel schemerig. De leesstand (buik) is fel genoeg om de kamer te verlichten, en kan onze dochter later zelf aanmaken door op buurman's hoofd te duwen.
Instellen is heel erg gemakkelijk, zelfs zonder handleiding wijst alles vanzelf.

Daniel4887 29-09-2014

Leuk product dat goed is voor de ontwikkeling van een kind

Leuk product dat goed is voor de ontwikkeling van een kind. Dit vooral met een goede overtuigende uitleg van een volwassen. Het product ziet er ook erg leuk uit en het licht verlicht de kamer goed.

Tina 04-04-2013

Dit product is heel origineel gezien de behoeftes van een kind.

Super multifunctioneel lampje, met verschillende mogelijkheden precies afgestemd op de (verschillende) behoeftes van een individueel kind.

MiBla 10-01-2013

Leuk design, mooi licht.

Philips heeft mij gevraagd dit product te testen.
Ik vind dit een erg leuke lamp voor op een kinderkamer. Hij ziet er lief en vriendelijk uit en het is een leuk idee met het maantje voor 's avonds en het zonnetje voor in de ochtend. Dat geeft een kind een geruststellend idee.